PDA

View Full Version : The Greatest MMA Fighter of All Time



Kemal
27-01-2013, 17:29
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Lh0Zqz2PAbs

Diz
27-01-2013, 21:17
Wist bij het lezen van de topic titel al om wie het ging... :D

Wat een held, blijft mooi om te zien!

de Stiep
27-01-2013, 21:52
Zal imo lang duren voordat hij wordt geėvenaard of zelfs verbeterd, maar dit is wel de realiteit van alle sporten. Altijd staat er een "grotere" op. Tot die dag GOAT

GnP
28-01-2013, 12:31
GOAT !!!!!!

$haolin $hadowboxer
28-01-2013, 12:49
wanneer moet Fedor weer knokken??

Diz
28-01-2013, 13:30
wanneer moet Fedor weer knokken??

Niet... Hij is met pensioen...

blackadder
28-01-2013, 13:36
wanneer moet Fedor weer knokken??
Over een half uur. Mis het niet. :p

LJ Silver
28-01-2013, 13:57
Ik vind Fedor meer de grondlegger, dan the greatest of all time. Begrijp me niet verkeerd ik ben ook met hem 'opgegroeid' maar als je zijn gevechten terug kijkt en dit vergelijkt met het huidige niveau van MMA dan is dit bijna niet meer met elkaar te vergelijken. Pride was episch en Fedor heerste omdat hij een van de eerste een soort van totaal pakket had, maar als je hem vergelijkt met de skillset van Anderson Silva of GSP die ook al jaren domineren ga ik toch voor een voor deze laatste twee. Die hebben toch kwalitatief meer competitie te verduren gekregen dan Fedor. Toch blijf je een beetje met het vroeger-was-alles-beter gevoel.

Brainthief
28-01-2013, 14:48
Fedor is juist de GOAT omdat hij de 1e was die zo compleet was. Dat er daarna nog completere komen betekend niet dat die dan automatisch de GOAT worden. Maradonna is in mijn ogen ook beter dan Messi. Hoewel Messi ook van een andere planeet komt. Maradonna deed het in zijn eentje terwijl Messi nog een paar andere goeie ballers om hem heen heeft.

kooivechter
29-01-2013, 00:30
Ik vind Fedor meer de grondlegger, dan the greatest of all time. Begrijp me niet verkeerd ik ben ook met hem 'opgegroeid' maar als je zijn gevechten terug kijkt en dit vergelijkt met het huidige niveau van MMA dan is dit bijna niet meer met elkaar te vergelijken. Pride was episch en Fedor heerste omdat hij een van de eerste een soort van totaal pakket had, maar als je hem vergelijkt met de skillset van Anderson Silva of GSP die ook al jaren domineren ga ik toch voor een voor deze laatste twee. Die hebben toch kwalitatief meer competitie te verduren gekregen dan Fedor. Toch blijf je een beetje met het vroeger-was-alles-beter gevoel.

Dat ben ik niet met je eens. Hij was een decennium lang de allerbeste. Maar het houdt een keer op na zoveel jaar aan de top te hebben gestaan. De motivatie en wil was er gewoon niet meer. Een natuurlijk proces dan is er gewonnen wisseling van de wacht. Net als ieder andere sport, zal mma zich steeds verder ontwikkelen.
.

T15Boxing
29-01-2013, 00:41
Zal imo lang duren voordat hij wordt geėvenaard of zelfs verbeterd

Is al gebeurd met Anderson. En Anders heb je nog Jones en wellicht Aldo in de toekomst.

LJ Silver
29-01-2013, 09:34
Dat ben ik niet met je eens. Hij was een decennium lang de allerbeste. Maar het houdt een keer op na zoveel jaar aan de top te hebben gestaan. De motivatie en wil was er gewoon niet meer. Een natuurlijk proces dan is er gewonnen wisseling van de wacht. Net als ieder andere sport, zal mma zich steeds verder ontwikkelen.
.

Ik snap wat je zegt, maar de titel 'Greatest of all time' impliceert dat deze persoon beter is dan alle andere, in alle periodes. Ik geloof niet dat Fedor in zijn prime met zijn wilde hoeken het zou winnen van de huidige Anderson Silva. Het is echter appels met peren vergelijken, plus de 'Greatest' is een suggestieve titel.

Pansier
29-01-2013, 12:30
Ik snap wat je zegt, maar de titel 'Greatest of all time' impliceert dat deze persoon beter is dan alle andere, in alle periodes. Ik geloof niet dat Fedor in zijn prime met zijn wilde hoeken het zou winnen van de huidige Anderson Silva. Het is echter appels met peren vergelijken, plus de 'Greatest' is een suggestieve titel.

Ik zie Fedor toch als GOAT heavyweight MMA. Zijn mindset blijft onvoorstelbaar!

$haolin $hadowboxer
02-02-2013, 13:48
normaal volg ik alles op vechtsport gebied maar dat Fedor met pensioen is had ik niet meegekregen dacht dat iedereen het over zn eerst pensioen had;)