PDA

View Full Version : I LOVE VECHTSPORT



STERKE JERKE
30-01-2013, 20:15
Beste Vechtsportvrienden en Vechsportvriendinnen,

Het is zo langzamerhand bij een ieder bekend dat onze tak van vechtsport, kickboks / Muay Thai, het erg te verduren heeft momenteel en met de regelmaat van de klok negatief in het nieuws komt.
Er gaan zelf stemmen op om onze tak van vechtsport te verbieden in Nederland, wat absoluut uit den boze zou zijn en volkomen absurd!
Zeker gezien het feit dat wij in Nederland barsten van het talent, zou dit verschrikkelijk zijn.

Mijn persoonlijke vriend, en kickboks / Muay Thai promotor, dhr. Sohrab Saeeyan heeft samen met zijn kornuiten daarom een reddingsboei uitgegooid ten einde onze mooie sport te redden!

Hij opende op facebook de site “I LOVE VECHTSPORT”!
Dringend doch vriendelijk doe ik een beroep op een ieder die onze tak van vechtsport een warm hart toedraagt, om deze site te “Liken”!

Vechtsportvrienden en Vechsportvriendinnen,

Laten wij één vuist maken en onze mooie sport wegrukken voor de poorten van de hel!
Onze kinderen en kleinkinderen hebben, net als onze generatie, ook recht om te genieten van onze nationale trots!

“WAAR EEN KLEIN LAND GROTER IN DURFT TE ZIJN”!

“I LOVE VECHTSPORT”!


http://www.facebook.com/ilovevechtsport

SPORTIEVE GROETEN,
RAY VALPOORT

Johannes de Sloper
31-01-2013, 10:49
Mooi initiatief.
Maar zit uit principiële overwegingen niet op Facebook.
Wel op Google Plus, is toch net wat beschaafder en minder schreeuwerig.
Ik hoef niet te weten war mensen nu weer hebben gegeten en daar al helemaal geen plaatjes van te zien.
Dat terzijde: prima werk, ga zo door en veel succes!

Tony
31-01-2013, 10:52
Ik draag ieder initiatief een warm hart toe. Maar ik zet wel vraagtekens bij het beoogde effect ervan.

Stel dat 1000 mensen je facebook profiel liken... Wat dan? Wat kan je dan bereiken (wat je nu niet kunt bereiken?)
Mijns inzien lost een facebookprofiel page dit nationale vechtsport-imago-probleem niet op?

MuayThaiGuy
31-01-2013, 12:22
Ik draag ieder initiatief een warm hart toe. Maar ik zet wel vraagtekens bij het beoogde effect ervan.

Stel dat 1000 mensen je facebook profiel liken... Wat dan? Wat kan je dan bereiken (wat je nu niet kunt bereiken?)
Mijns inzien lost een facebookprofiel page dit nationale vechtsport-imago-probleem niet op?

Je wil niet weten wat mensen hebben bereikt door 1 miljoen likes te verzamelen LOL

Tony
31-01-2013, 14:21
Je wil niet weten wat mensen hebben bereikt door 1 miljoen likes te verzamelen LOL

lol,, daar heb je een punt ;)

Silat
31-01-2013, 15:07
I love MARTIAL ARTS

Vechtsport klinkt nu in deze omstandigheden weer te agressief.. IMO.


Leuk initiatief.

Facade
31-01-2013, 16:19
"Mensen, steun I Love Vechtsport

Zodra we voldoende steun hebben, starten we het overleg met de bestuurders waaronder de Burgemeesters van de samenwerkende gemeenten en starten we de discussie met ministerie van VWS.

Doel:
1. stoppen van negatieve imagovorming vechtsport zoals maar steeds gebeurt op ingeving van de overheid, EN
2. stoppen van negatief geformuleerd beleid overheid o.a. het aanwijzen van 1 bond, EN
3. Visie delen op de ontwikkeling van vechtsport waaronder doorvoering van regelgeving waardoor verantwoord kan worden gesport (dit zal bijdragen aan de acceptatie van onze sport)

Bescherm je sport en steun I Love Vechtsport"

--------------------------------------------

Zoals ik het lees, ziet dit initiatief het oprichten van een gezamenlijke bond als 'negatief geformuleerd beleid' (zie punt 2). Ik denk dat dit soort campagnes op dit moment sowieso ongewenst zijn, maar ook inhoudelijk kan ik me hier niet in vinden.

Sato
31-01-2013, 16:31
Ik heb besloten om deze pagina niet te liken en wel om de volgende reden(en).
Wat is de toegevoegde waarde van deze pagina?
Het lijkt verdacht veel op: "like deze pagina voor de kindjes in Afrika'.
Daarnaast ziet het er niet echt professioneel uit.

Ik steun en draag vechtsport op andere manieren een warm hart toe. Dit is helaas niet mijn manier.

Tony
31-01-2013, 16:43
Ik heb besloten om deze pagina niet te liken en wel om de volgende reden(en).
Wat is de toegevoegde waarde van deze pagina?
Het lijkt verdacht veel op: "like deze pagina voor de kindjes in Afrika'.
Daarnaast ziet het er niet echt professioneel uit.

Ik steun en draag vechtsport op andere manieren een warm hart toe. Dit is helaas niet mijn manier.

Dat was in feite ook een beetje mijn gedachte.... Nogmaals, ik draag steun voor vechtsport op alle mogelijke manieren een warm hart toe... Maar ik twijfel aan het effect wat dit teweeg zal brengen.

idd, like deze pagina voor de kindjes in afrika... uiteindelijk staan er 20 miljoen likes.. en hebben de kindertjes in afrika geen centje binnen gekregen.