PDA

View Full Version : Assuério Silva neergeschoten in Curitiba



cholitzu
03-02-2013, 14:26
Lutador de MMA é baleado em CuritibaAssuério Silva, de 38 anos, foi atingido por cinco disparos quando deixava sua academia, em Santa Felicidade. Ex-sócio é apontado como suspeito






30/01/2013 | 12:36 | Gazeta do Povo atualizado em 30/01/2013 às 15:26
O lutador de MMA Assuério Silva, radicado em Curitiba, foi baleado na noite da última terça-feira (29), quando deixava sua academia, no bairro Santa Felicidade.
Ele foi encaminhado em estado grave para o Hospital Cajuru, mas, na tarde desta quarta-feira (30), já havia deixado a Unidade de Terapia Intensiva (UTI) e estava na enfermaria do local. O estado dele é considerado estável.
Divulgação
http://www.gazetadopovo.com.br/midia/tn_311_600_01.30_-_assuerio_2.jpg (javascript: sl_amp ('tn_600_580_01.30_-_assuerio_2.jpg', 'Assuério Silva foi baleado em Curitiba (Divulgação)', 0, '../../', '365', '600' )) Ampliar imagem (javascript: sl_amp ('tn_600_580_01.30_-_assuerio_2.jpg', 'Assuério Silva foi baleado em Curitiba (Divulgação)', 0, '../../', '365', '600')) Assuério Silva foi baleado em Curitiba


De acordo com informações da Polícia Militar (PM), Assuério foi atingido por cinco disparos de arma de fogo. Ainda consciente, ele teria apontado um ex-sócio - identificado como Róbson Freitas - como o autor do crime. Uma busca foi realizada na casa do suspeito e foram apreendidas 24 munições – calibres 22 e 38. Freitas foi preso e encaminhado ao Centro Integrado de Atendimento ao Cidadão (Ciac Sul), no bairro Portão. O caso será apurado pelo 12.º Distrito Policial.
Carreira
Assuério Silva, de 38 anos, é potiguar, mas radicado na capital paranaense. Ele já lutou no UFC, principal evento de MMA do mundo, no Pride e foi campeão no Pancrase, uma disputa realizada no Japão. Ao todo, somou na carreira 15 vitórias (5 por nocaute, 8 por finalização e 2 em decisão dos juízes) e oito derrotas.



Google translate


MMA vechter is geschoten in Curitiba
Assuerio Silva, 38, werd geraakt door vijf schoten bij het verlaten van zijn sportschool in Santa Geluk. Voormalig partner wordt genoemd als verdachte


230/01/2013 | 12:36 | Gazeta doen Povo bijgewerkt 30/01/2013 om 15:26 Contact conoscoComunicar errosRSSImprimirEnviar door emailReceba nieuws door celularReceba boletinsAumentar letraDiminuir letraO MMA vechter Assuerio Silva, gevestigd in Curitiba, werd neergeschoten in de nacht van afgelopen dinsdag (29) als hij zijn sportschool in Santa Geluk buurt.

Hij werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis Cajuru, maar op de woensdagmiddag (30), was al vertrokken de Intensive Care Unit (ICU) en was in de ziekenboeg site. Zijn toestand wordt als stabiel beschouwd.

openbaring


Vergroot afbeelding
Assuerio Silva werd neergeschoten in Curitiba

Volgens informatie van de Militaire Politie (MP), werd Assuério geraakt door vijf schoten van een vuurwapen. Nog bij bewustzijn, zou hij benoemd tot vroegere partner - geïdentificeerd als Robson Freitas - als de dader. Een zoektocht werd uitgevoerd aan het huis van de verdachte en 24 munitie in beslag genomen - meters 22 en 38. Freitas werd gearresteerd en naar het Centrum voor Geïntegreerde Citizen Service (CIAC Zuid) in de buurt Gate. De zaak zal worden bepaald door 12. º Politie District.

carrière

Assuerio Silva, 38, is RN, maar vestigde zich in Curitiba. Hij heeft gevochten in de UFC, MMA belangrijkste gebeurtenis in de wereld, was in Pride and Pancrase kampioen, een wedstrijd gehouden in Japan In totaal bedroeg 15 overwinningen (5 bij KO, 8 door onderwerping en 2 rechters beslissing) en acht nederlagen.

Gandulf
04-02-2013, 17:56
is hier paar kilometer verderop gebeurd... blij dat hij het overleefd heeft, is blijkbaar een zakelijke afrekening...

cholitzu
04-02-2013, 18:10
Inderdaad, blij dat hij het overleeft heeft. Er was een paar jaar geleden ook iemand neergeschoten voor de chuteboxe acedemie. Was imo ook een zakelijk conflict. las het al Santa Felicidade, (de italiaanse wijk). Welke wijk zit jij dan?

Gandulf
04-02-2013, 19:59
Inderdaad, blij dat hij het overleeft heeft. Er was een paar jaar geleden ook iemand neergeschoten voor de chuteboxe acedemie. Was imo ook een zakelijk conflict. las het al Santa Felicidade, (de italiaanse wijk). Welke wijk zit jij dan?

Merces, op honderd meter van Av. Manoel Ribas...

cholitzu
04-02-2013, 21:56
Merces ken ik, heb een paar jaar in Pinheiro, Batel en Taruma gewoond. Curitiba is een wereldstad. Leuk uitgaan ook..kkk

Gandulf
05-02-2013, 01:25
Merces ken ik, heb een paar jaar in Pinheiro, Batel en Taruma gewoond. Curitiba is een wereldstad. Leuk uitgaan ook..kkk

Batel is nice, wel onbetaalbaar geworden... uitgaan is verminderd tegenover vorige jaren... bars sluiten veel vroeger enzo, sfeer is ook wat anders. Ik ga liever op café in Belgie of Nederland.

cholitzu
05-02-2013, 02:02
Batel is nice, wel onbetaalbaar geworden... uitgaan is verminderd tegenover vorige jaren... bars sluiten veel vroeger enzo, sfeer is ook wat anders. Ik ga liever op café in Belgie of Nederland.

Batel was vroeger al duur idd vergeleken met de andere wijken. Taruma is weer het tegenovergestelde. Uitgaan was altijd tot in de vroege uurtjes, maar goed ik praat over 20 jaar geleden. zal ondertussen wel het een en ander veranderd zijn...ging vaak naar die reggea bars die als paddestoelen uit de grond schoten. Shit wat heb ik daar een hoop meegemaakt toen.
Vond Curitiba toch wel altijd een van de betere steden in Brasil. Vooral infrastructuur, die 50 meter lange bussen reden daar al 25 jaar geleden.

Een kameraad vroeg ooit eens of ik ook kwam trainen bij chuteboxe, ik zei toen tegen hem dat ik wou gaan thaiboxen , niet kickboxen. En ben toen naar Nogushi gegaan. :crying:

Gandulf
05-02-2013, 12:52
Batel was vroeger al duur idd vergeleken met de andere wijken. Taruma is weer het tegenovergestelde. Uitgaan was altijd tot in de vroege uurtjes, maar goed ik praat over 20 jaar geleden. zal ondertussen wel het een en ander veranderd zijn...ging vaak naar die reggea bars die als paddestoelen uit de grond schoten. Shit wat heb ik daar een hoop meegemaakt toen.
Vond Curitiba toch wel altijd een van de betere steden in Brasil. Vooral infrastructuur, die 50 meter lange bussen reden daar al 25 jaar geleden.

Een kameraad vroeg ooit eens of ik ook kwam trainen bij chuteboxe, ik zei toen tegen hem dat ik wou gaan thaiboxen , niet kickboxen. En ben toen naar Nogushi gegaan. :crying:

Hier zijn niet meer zoveel reggea bars, amper nog eigenlijk... veel "certaneja bars" maar ik heb het schijt aan countrymuziek. Er is hier 1 kleine Irish pub die heel dope is, Saint Patrick, de rest zijn allemaal Braziliaanse varianten op Irish pubs.

Ik train bij CM System, gym van Cristiano... Nogushi is tegenwoordig een pak beter dan Chute Boxe, plus je hebt nog Striker House, Killer Bees, Total Punch, UDL, Thai Boxe, Thai Brasil en nog veel anderen.... was nogushi toen ook in de zijstraat van het station richting praca tiradentes?

cholitzu
05-02-2013, 14:17
Vond die samba en die certaneja barretjes ook wel leuk eigenlijk. lol. Curitiba loopt wel heel erg met de mode mee, wat dat betreft. Kan me nog de eerste discotheken herinneren met house en techno in die tijd.

Volgens mij waren chuteboxe en nogushi toen de enige gyms , iig 1 van de betere. Thaiboxen was toen nog niet echt heel erg bekend daar imo itt vale tudo en bjj. Weet niet meer precies waar nogushi zat, maar volgens mij klopt het wel, hij zat toen op de eerste verdieping, maar de gym was niet erg groot. Ga ervan uit dat hij inmiddels al heeft uitgebreid.

Gandulf
06-02-2013, 03:31
Vond die samba en die certaneja barretjes ook wel leuk eigenlijk. lol. Curitiba loopt wel heel erg met de mode mee, wat dat betreft. Kan me nog de eerste discotheken herinneren met house en techno in die tijd.

Volgens mij waren chuteboxe en nogushi toen de enige gyms , iig 1 van de betere. Thaiboxen was toen nog niet echt heel erg bekend daar imo itt vale tudo en bjj. Weet niet meer precies waar nogushi zat, maar volgens mij klopt het wel, hij zat toen op de eerste verdieping, maar de gym was niet erg groot. Ga ervan uit dat hij inmiddels al heeft uitgebreid.

same place, maar heeft wel gyms in andere steden