PDA

View Full Version : Na Overeem vs BigFoot Silva..whats next?



arielhelwani
03-02-2013, 20:55
Welke partijen volgen er nu denken jullie?

Ik denk zelf Overeem tegen winaar Mir vs Cormier
en Big foot tegen JDS.
Winnaar Big foot vs JDS tegen Cain.

EDIT: hoe kan ik spoiler in titel zetten???!

K-1sunstarr
03-02-2013, 21:14
1. Mir vs Cornier

2. Winnaar ervan, vs Big foot.

3. Mir, Cornier of Big foot de winnaar ervan krijgt the title shot. ( ik hoop Cornier vs Cain )

4. In de zelfde card Overeem vs JDS ( daarna pas the title shot )

kooivechter
03-02-2013, 21:26
1. Mir vs Cornier

2. Winnaar ervan, vs Big foot.

3. Mir, Cornier of Big foot de winnaar ervan krijgt the titel shot. ( ik hoop Cornier vs Cain )

4. In de zelfde card Overeem vs JDS ( daarna pas the titel shot )


Mir, Bigfoot of Overeem krijgt niet gelijk een titelshot. Ze komen allemaal van een loss behalve Bigfoot nu. Ze moeten allemaal weer in de rij gaan staan. De enige mensen die er recht op hebben zijn Cormier en Struve ( en Browne afgezien van blessure tegen Silva) mensen winnen steeds hun partijen. Denk dat je ook iets meer van het bekende groepje af moet stappen. Dat doet ook geen recht aan de andere vechters die een echt een titelshot verdienen.

jantje11
03-02-2013, 21:27
Cain vs cormier zal nooit gebeuren. Zijn 2 teammaten bij AKA

kooivechter
03-02-2013, 21:33
Weet ik maar je kunt er eigenlijk niet omheen. Cormier is te goed om steeds plaats te blijven maken, dat zou teveel bescheidenheid zijn. Misschien dat Cormier naar lhw gaat, maar is absoluut niet nodig

jantje11
03-02-2013, 21:46
Zolang cain de champ blijft en cormier dalijk de nr1 contender zou worden. Dan dropt cormier wel naar lhw. En denk dat die daar een hele goede kans maakt tegen jon jones

joost
03-02-2013, 21:48
Cain vs cormier zal nooit gebeuren. Zijn 2 teammaten bij AKA

Dat zijn er zoveel geweest.. teammaten ;)

Djoggo
03-02-2013, 21:55
Big foot vs jds voor title shot
Werdum vs cormier
Overeem vs mir zoiets

Ralph
04-02-2013, 08:25
Cormier gaat toch op LHW vechten na zijn partij met Mir?

Turboknecht
04-02-2013, 12:44
Dat is wel de bedoeling idd.

ChingChong
05-02-2013, 00:23
Big foot vs jds voor title shot
Werdum vs cormier
Overeem vs mir zoiets
Vanuitgaand dat Cormier wint.... Kan me herinneren dat 90% vd mensen dacht dat Overeem ook won ;P

smike
05-02-2013, 13:36
Ik ben wel heel benieuwd wie zijn volgende tegenstander wordt, daaraan kan je zien hoe zijn momentum is.

Ik hoop eerlijk gezegd niet JDS, want die gaat keihard terugkomen denk ik, hoewel dat wel een super win zou zijn.

my2cents
05-02-2013, 13:40
Ik ben wel heel benieuwd wie zijn volgende tegenstander wordt, daaraan kan je zien hoe zijn momentum is.

Ik hoop eerlijk gezegd niet JDS, want die gaat keihard terugkomen denk ik, hoewel dat wel een super win zou zijn.

Wat mij betreft heeft JDS tegen Cain (vooraf) een beetje dezelfde fout gemaakt. Te gemakkelijk gedacht, te arrogant en te weinig respect. Ik ben daarom ook bang dat JDS keihard gaat terugkomen. Liever AO tegen iemand anders dus, anders ben ik bang dat weer het licht uitgaat

smike
05-02-2013, 13:49
Misschien is het voor Ali ook goed om even een stapje terug te doen en wat minder in de spotlights te staan.

Geef hem een kleinere naam om zo zich in 2 of 3 gevechten weer terug in de contender positie te plaatsen.
Misschien tegen een Browne of verliezer van Mir-Cormier.

Anderson
05-02-2013, 14:02
Geef hem een kleinere naam om zo zich in 2 of 3 gevechten weer terug in de contender positie te plaatsen.
Misschien tegen een Browne of verliezer van Mir-Cormier.

Cormier een kleine naam I don't think so. Cormier is een kleine hulk. Zelfs als Alistair weer hard en serieus gaat trainen gaat die het moeilijk krijgen met de kleine hulk.

smike
05-02-2013, 14:05
Cormier een kleine naam I don't think so. Cormier is een kleine hulk. Zelfs als Alistair weer hard en serieus gaat trainen gaat die het moeilijk krijgen met de kleine hulk.

Jij gaat er al vanuit dat cormier verliest van Mir?
Ik denk eerder andersom en Mir moet geen probleem zijn voor Overeem.

univers1l
06-02-2013, 14:51
de hele divisie zit nu op z'n gat.
wie tegen Cain? simpel op dit moment niemand.
laat Cain wachten als hij dat wil natuurlijk. laat Werdum het maar proberen na de tuf brazil.
meest logische keus op dit moment is Bigfoot vs JDS of eigenlijk JDS komt ook van een verlies, dus Overeem vs JDS en de winnaar daarvan tegen Bigfoot. en dan dan pas Cain.

Tony Galento
06-02-2013, 14:54
de hele divisie zit nu op z'n gat.
wie tegen Cain? simpel op dit moment niemand.
laat Cain wachten als hij dat wil natuurlijk. laat Werdum het maar proberen na de tuf brazil.
meest logische keus op dit moment is Bigfoot vs JDS of eigenlijk JDS komt ook van een verlies, dus Overeem vs JDS en de winnaar daarvan tegen Bigfoot. en dan dan pas Cain.

mooi moment om barnett er tussen te schuiven.

jantje11
06-02-2013, 15:36
Cain velasquez vs Bigfoot. Jds vs Overeem op dezelfde card.
2 winnaars vechten later dit jaar voor de belt. Overeem was next contender als die van bigfoot zou winnen. Dus zet nu maar gewoon bigfoot op zijn plaats anders zien we cain weer een tijdje niet. Sonnen krijgt door zijn trash talk al een titleshot, silva heeft overeem verslagen en dat was de next in line voor een title shot. De verliezers van deze 2 partijen kunnen daarna tegen bijvoorbeeld een Barnet (mocht die overkomen ), Struve, Mir. Want Cormier zal wel droppen als die van Mir wint en Velasquez houdt de belt.