PDA

View Full Version : Waarom Alistair Overeem nooit de UFC heavyweight champ zal worden..



SacredHeart
04-02-2013, 00:05
Terwijl Team Reem & the Blackzillians de scherven van Overeem zijn kaak probeerden te plakken zat 'Bigfoot' Silva met een big smile bij de ufc 156 post-fight press conference. Hier sprak hij de legendarisch Overeem-karakteriserende woorden: "when he (Overeem dus) hits, he is like a lion. When he gets hit, he is like a cat." En dit is dus de reden waarom Overeem nooit de heavyweight champ van de UFC zal worden.

Om een een echte kampioen te zijn, moet je op elk gebied een kampioen zijn. Overeem heeft een lichaam van een kampioen, hij deelt uit als een kampioen, maar zijn incasseringsvermogen is niet zoals die van een kampioen hoort te zijn. Na gisteravond mag men zich hardop afvragen wat Overeem te zoeken heeft tegen mannen als Velasquez en Dos Santos. Ach who are we kidding waarschijnlijk zal Roy Nelson het Overeem zelfs lastig maken.

Overeem praat trouwens wel als een kampioen en zolang hij het waarmaakte vond men dat geweldig. Het imponeerde zelfs. Maar na gisteravond heeft die glazen kaak toch een deuk in zijn imago geslagen. Dat dan weer wel.

Social media stond al snel vol berichten waarin Overeem bespot werd. Ook oud trainers en oud teamgenoten deden hier aan mee. Zijn houding in de octagon, valt te trainen. Zijn cardio, valt te trainen. Zelfs aan die geen gaatjes vullende praatjes valt wat te doen. Maar van glas titanium maken is niet mogelijk, ook niet door oud trainers.

Nee deze heavyweight is gewogen en te licht bevonden.

MuayThaiGuy
04-02-2013, 00:07
Een echte kenner in ons midden, als je wint heb je vrienden.......

the boxer
04-02-2013, 00:17
Nu moet ik muay thaiguy gelijk geven!! Ik begrijp het echt niet goed, Overeem blijft gewoon een topvechter.
Als hij wint is alles goed , 1 verliespartij en hij wordt volledig afgeschreven. Inderdaad gisteren kon op vele vlakken veel beter,maar nu staat hij weer met beide voetjes stevig op de grond, en let maar op ,ook hij komt hier sterker uit!

Cain
04-02-2013, 00:19
iedere vechter die ooit verliest op tko of ko heeft een glazen kaak!
Cain ook tegen jds en zal dus nooit UFC hw champ zijn!

SacredHeart
04-02-2013, 00:27
Grappig toch hoe mensen een stuk kunnen lezen, de strekking blijkbaar missen en er een eigen verhaal van maken. Maar maakt niet uit hoor, daar is het internet voor.

Nosferatu187
04-02-2013, 00:35
dit is toch vertaald vanuit het Engels? volgens mij heb ik dit ergens al gelezen.

MuayThaiGuy
04-02-2013, 00:38
Nu moet ik muay thaiguy gelijk geven!! Ik begrijp het echt niet goed, Overeem blijft gewoon een topvechter.
Als hij wint is alles goed , 1 verliespartij en hij wordt volledig afgeschreven. Inderdaad gisteren kon op vele vlakken veel beter,maar nu staat hij weer met beide voetjes stevig op de grond, en let maar op ,ook hij komt hier sterker uit!

Gelijk hoef ik niet, reps is ook goed :D

RtoDeep
04-02-2013, 00:52
tsja niemand blijft staan als je meppen krijgt van een vent van 120+

mark hunt heeft ook een kop van graniet en melvin sloeg tog echt t licht uit zn ogen.

beetje bullshit dit. tuurlijk qua houding verdiende hij het een beetje. maar dat had niks met zn kaak te maken.

T15Boxing
04-02-2013, 00:57
Complete onzin. Maar wel schattig dat jij zo opgewonden werd van 1 quote van een ziekelijk makend hypocriet als Silva en besloot om zo'n thread te maken.

Repo Man
04-02-2013, 01:33
Ik vond deze goede samenvatting op mmafighting.com:

Overeem suddenly morphed from a glorified middleweight to a heavyweight while fighting in Japan -- where they don't even do the minimal performance-enhancing drug testing that's done over here -- and goes on a monster win streak. He flunks a test over here. He returns from his suspension and his physique looks nothing like it did for his previous fight against Brock Lesnar. And suddenly, his power is missing. If you can't connect the dots on this one, you're being willfully obtuse at best.

T15Boxing
04-02-2013, 01:44
Power missing? Hij heeft een grote beest als Bigfoot compleet gemanhandled. Hij was teveel aan het wachten en clinchen, maar zijn power is niets mis mee. Gewoon weer een of ander kneus op een van die Amerikaanse mma forums waar de niveau nog rond groep 8 ligt.

Turboknecht
04-02-2013, 02:12
Naja, het zal ook allemaal wel. Hij heeft in ieder geval een pak rammel gehad dat hem nog wel even zal heugen. Hopen dat ie er van leert, want anders zal hij nog wel vaker een pak rammel krijgen. Maar goed, dat is ook mooi om te zien. :D

Naj85
04-02-2013, 02:47
ben ik het niet mee eens, ik denk dat Ali bigfoot vooral onderschat heeft. 2 rondes lang domineerde en dolde hij met bigfoot (al was het niet de explosie die ik had verwacht) en net als wat we tegen werdum zagen, raakte bigfoot hem met een paar flinke tikken, waarvan die in de 3e ronde er goed op zaten..
was niet veel te zien van de K1 Alistair die iedereen sloopte. Ik geloof dat Overeem sterker en hongeriger terug zal keren, zoals we Cain en Bigfoot terug zagen. Ik blijf Alistair supporten en geloof dat hij zeker de ufc champ gaat worden ooit

Son & Breugel!
04-02-2013, 03:02
ben ik het niet mee eens, ik denk dat Ali bigfoot vooral onderschat heeft. 2 rondes lang domineerde en dolde hij met bigfoot (al was het niet de explosie die ik had verwacht) en net als wat we tegen werdum zagen, raakte bigfoot hem met een paar flinke tikken, waarvan die in de 3e ronde er goed op zaten..
was niet veel te zien van de K1 Alistair die iedereen sloopte. Ik geloof dat Overeem sterker en hongeriger terug zal keren, zoals we Cain en Bigfoot terug zagen. Ik blijf Alistair supporten en geloof dat hij zeker de ufc champ gaat worden ooit

2x

Mauro
04-02-2013, 08:04
ben ik het niet mee eens, ik denk dat Ali bigfoot vooral onderschat heeft. 2 rondes lang domineerde en dolde hij met bigfoot (al was het niet de explosie die ik had verwacht) en net als wat we tegen werdum zagen, raakte bigfoot hem met een paar flinke tikken, waarvan die in de 3e ronde er goed op zaten..
was niet veel te zien van de K1 Alistair die iedereen sloopte. Ik geloof dat Overeem sterker en hongeriger terug zal keren, zoals we Cain en Bigfoot terug zagen. Ik blijf Alistair supporten en geloof dat hij zeker de ufc champ gaat worden ooit
x 3

Kemal
04-02-2013, 09:19
ben ik het niet mee eens, ik denk dat Ali bigfoot vooral onderschat heeft. 2 rondes lang domineerde en dolde hij met bigfoot (al was het niet de explosie die ik had verwacht) en net als wat we tegen werdum zagen, raakte bigfoot hem met een paar flinke tikken, waarvan die in de 3e ronde er goed op zaten..
was niet veel te zien van de K1 Alistair die iedereen sloopte. Ik geloof dat Overeem sterker en hongeriger terug zal keren, zoals we Cain en Bigfoot terug zagen. Ik blijf Alistair supporten en geloof dat hij zeker de ufc champ gaat worden ooit

x4

Tykill
04-02-2013, 09:34
C-C-C-COMBO BREAKER!

Ik moet het nog maar zien. Ik steun hem in ieder geval wel.

kruikenstad goes bjj
04-02-2013, 09:46
zucht...... hij verliest ook een keer.volgende partij gewoon weer winst op KO!

Biiyen
04-02-2013, 10:02
Terwijl Team Reem & the Blackzillians de scherven van Overeem zijn kaak probeerden te plakken zat 'Bigfoot' Silva met een big smile bij de ufc 156 post-fight press conference. Hier sprak hij de legendarisch Overeem-karakteriserende woorden: "when he (Overeem dus) hits, he is like a lion. When he gets hit, he is like a cat." En dit is dus de reden waarom Overeem nooit de heavyweight champ van de UFC zal worden.

Om een een echte kampioen te zijn, moet je op elk gebied een kampioen zijn. Overeem heeft een lichaam van een kampioen, hij deelt uit als een kampioen, maar zijn incasseringsvermogen is niet zoals die van een kampioen hoort te zijn. Na gisteravond mag men zich hardop afvragen wat Overeem te zoeken heeft tegen mannen als Velasquez en Dos Santos. Ach who are we kidding waarschijnlijk zal Roy Nelson het Overeem zelfs lastig maken.

Overeem praat trouwens wel als een kampioen en zolang hij het waarmaakte vond men dat geweldig. Het imponeerde zelfs. Maar na gisteravond heeft die glazen kaak toch een deuk in zijn imago geslagen. Dat dan weer wel.

Social media stond al snel vol berichten waarin Overeem bespot werd. Ook oud trainers en oud teamgenoten deden hier aan mee. Zijn houding in de octagon, valt te trainen. Zijn cardio, valt te trainen. Zelfs aan die geen gaatjes vullende praatjes valt wat te doen. Maar van glas titanium maken is niet mogelijk, ook niet door oud trainers.

Nee deze heavyweight is gewogen en te licht bevonden.

Ik heb een ander verhaal... het verhaal van de vechter die al dacht dat hij had gewonnen na 30 seconde in het gevecht. Handjes laag en provoceren, terwijl Big Foot heel geconcentreerd zijn handen hoog had en goed bewoog. En ik weet uit ervaring dat als je eenmaal in de "Relax" mode zit je bijna niet meer kan omschakelen naar volledige concentratie. Je mist namelijk op dat moment adrenaline, en adrenaline is de katalysator.

Alistair heeft hier een les geleerd, nooit iemand onderschatten iedereen respecteren. Als hij die les hieruit niet trekt dan wordt hij in mijn ogen nooit kampioen. Je moet zelfs iemand waarvan je 9 van 10 keer wint als je er tegen vecht respecteren en je eigen spel spelen in de ring. Kijk maar naar Fedor, de man is een heer in de ring en daarom was hij de meester.

amilster
04-02-2013, 10:06
Ik heb een ander verhaal... het verhaal van de vechter die al dacht dat hij had gewonnen na 30 seconde in het gevecht. Handjes laag en provoceren, terwijl Big Foot heel geconcentreerd zijn handen hoog had en goed bewoog. En ik weet uit ervaring dat als je eenmaal in de "Relax" mode zit je bijna niet meer kan omschakelen naar volledige concentratie. Je mist namelijk op dat moment adrenaline, en adrenaline is de katalysator.

Alistair heeft hier een les geleerd, nooit iemand onderschatten iedereen respecteren. Als hij die les hieruit niet trekt dan wordt hij in mijn ogen nooit kampioen. Je moet zelfs iemand waarvan je 9 van 10 keer wint als je er tegen vecht respecteren en je eigen spel spelen in de ring. Kijk maar naar Fedor, de man is een heer in de ring en daarom was hij de meester.

Ik heb ook het gevoel dat het zo ongeveeris gegaan, damn wat was ik er ziek van, heftige KO hoor, misschien wel eentje die career changing is, AO is natuurlijk ook niet meer de ellerjongste, hoop dat ie het allemaal goed verwerkt, de scherven oppakt en opnieuw een run naar de totle begint want ik denk dat het haalbaar is voor hem, hoop ook dat ie wat nederigheid geleerd heeft want ondanks het feit dat ik onvoorwaardelijk achter hem sta als Medelander ergerde ik me vaak aan het gebrek aan respect voor de tegenstander (alhoewel ik het bij Brock juist weer waardeerde moet ik er eerlijk bij zeggen)

MB667
04-02-2013, 10:12
Nu moet ik muay thaiguy gelijk geven!! Ik begrijp het echt niet goed, Overeem blijft gewoon een topvechter.
Als hij wint is alles goed , 1 verliespartij en hij wordt volledig afgeschreven. Inderdaad gisteren kon op vele vlakken veel beter,maar nu staat hij weer met beide voetjes stevig op de grond, en let maar op ,ook hij komt hier sterker uit!

* 2.

R.D.N
04-02-2013, 10:44
het is heel simpel,deze partij heeft hij gewoon onderschat klaar,laat het een les zijn voor hem.
Maar hoe de nou geschreven word hier en daar slaat helemaal nergens op,op na de volgende partij en hij gaat gewoon weer knallen let maar op,die Ufc belt komt naar Amersfoot.

YoMarK
04-02-2013, 11:00
Beetje een onzin post.
Z'n kin is niet fantastisch, maar hij moet gewoon z'n handen hoog houden en respect hebben en tonen voor andere vechters. Dan had Bigfoot geen kans gehad.

dirk5
04-02-2013, 11:10
Achteraf heeft iedereen de wijsheid in pacht, je was een grote jongen geweest als je dit vooraf had gepost.

Het is een mma wedstrijd en alles kan gebeuren, slecht incassering vermogen ofniet, hij behandelde hem ronde 1 en 2 wel als een lappenpop. Nu gewoon opstaan en weer doorgaan, deze keer hopelijk wel met zijn handen hoog.

Pride_187
04-02-2013, 11:28
Ik heb een ander verhaal... het verhaal van de vechter die al dacht dat hij had gewonnen na 30 seconde in het gevecht. Handjes laag en provoceren, terwijl Big Foot heel geconcentreerd zijn handen hoog had en goed bewoog. En ik weet uit ervaring dat als je eenmaal in de "Relax" mode zit je bijna niet meer kan omschakelen naar volledige concentratie. Je mist namelijk op dat moment adrenaline, en adrenaline is de katalysator.

Alistair heeft hier een les geleerd, nooit iemand onderschatten iedereen respecteren. Als hij die les hieruit niet trekt dan wordt hij in mijn ogen nooit kampioen. Je moet zelfs iemand waarvan je 9 van 10 keer wint als je er tegen vecht respecteren en je eigen spel spelen in de ring. Kijk maar naar Fedor, de man is een heer in de ring en daarom was hij de meester.

Had Alistair die les nog niet geleerd dan na Liddel en Kharitonov?

Tony
04-02-2013, 11:32
Precies... typisch nederlands deze reacties.... Het lijkt alsof 95% van mixfight nu helemaal klaar is met Overeem en hem afgeschreven hebben. Totdat hij de volgende keer (bv van JDS) weet te winnen. Dan is iedereen weer zijn grootste fan.

Ik denk dat Overeem nu meegemaakt heeft hoe het is als een superster te leven daar in Amerika. Hij kwam wat dat betreft ook cocky over in mijn ogen. Tijdens de wedstrijd deed ie t prima in de eerste rondes.. Maar telkens dacht ik.. Wanneer komt ie nu eens met een harde mooie technische combinatie ???

Deze nonchalante houding resulteerde vervolgens in een zware KO. Leermomentje lijkt me. hoogmoed komt voor de val.

Ik denk dat alistair nu wel weer met beide benen op de grond staat. Hard trainen voor de volgende partij en die winst komt er wel.

War Overeem! (maar de volgende keer wel weer je koppie erbij, en knokken voor wat je waard bent)

ps: wat een lame entree... damn.. leek eerder een opkomst voor een DJ @ sensation white ofzo...

stoet
04-02-2013, 12:06
Mensen lullen vaak over een glazen kin terwijl er maar weinig gasten zijn die een zware stoot op hun kin kunnen hebben, al helemaal bij de zwaargewichten. De enige waarvan ik weet dat ie een kin van staal heeft is Roy Nelson, dat is teven de reden waarom hij het iedereen moeilijk kan maken. Als je tegen Nelson vecht dan weet je al bijna dat je de volle aantal rondes moet vechten om van hem te winnen.

Het probleem bij Overeem is dat hij Silva heeft onderschat en hierdoor zijn handjes laag hielt en heel nonchalant was. Dit is helaas zijn verdiende straf, overigens had ik Overeem graag zien winnen, maar helaas. Als hij zich echt had gefocust zoals hij normaal gesproken altijd doet, dan had hij Silva er 100% de eerste ronde uitgeslagen. Zijn standup leek niet op een K-1 kampioen, veel te weinig combi`s.

Ik ben wel teleurgesteld moet ik zeggen, had me verheugd op Overeem vs Cain.

Oh ja en voor ik het vergeet, Overeem was volgens mij niet de enige die Silva heeft onderschat. Meer dan de helf hier op mixfight dacht dat het een walkover zou zijn/kat in het bakkie. Achteraf vindt men het raar dat Overeem Silva heeft onderschat terwijl hier bijna iedereen het zelfde deed, grappig toch!!!! ;)

LJ Silver
04-02-2013, 12:22
Goddomme wat een lelijke (t)ko... deze gaan wel helaas nog vaak terug zien in highlights en heavyweight promo's. Plus de quotes dat Bigfoot's standup nu van het niveau is om een k1 striker ko te slaan.

Ik ben bang dat Alistair ook van de vorige generatie MMA is, de big Nog, Crocop, Lidell, Fedor, etc. Dat het onoverwinnelijke er af is en huidige en opkomende lichting allrounder, sneller en gretiger is.

Hopelijk kan hij nog veel knalpartijen neerzetten tegen Carwin, Kongo, Barnett, Noguira, Pat Barry, Hunt of Mir. Tegen Cain, JDS en Cormier zal erg lastig worden ben ik bang. Gelukkig kan het bij de heavyweights in 1 klap voorbij zijn dus waarom niet heavyweight champ in 2014? WAR ALI!

Bromios
04-02-2013, 12:29
Hij moet in ieder geval zo snel mogelijk weer aan de bak. Weer een half jaar er uit is niks.

En back-to basic. Geen gezeik en mooie opkomsten; beetje spelen met je tegenstander. Maar zoals de bekende filosoof J. Hetfield het altijd zo mooi zegt. SEEK & DESTROY !!

Mauro
04-02-2013, 12:33
Precies... typisch nederlands deze reacties.... Het lijkt alsof 95% van mixfight nu helemaal klaar is met Overeem en hem afgeschreven hebben.

Dat zie ik in deze topic niet helemaal terug Tony, Alleen topicstarter valt em echt af. Ben juist blij dat het voor de verandering eens niet zo is.

Ulis-E
04-02-2013, 12:39
Precies... typisch nederlands deze reacties.... Het lijkt alsof 95% van mixfight nu helemaal klaar is met Overeem en hem afgeschreven hebben. Totdat hij de volgende keer (bv van JDS) weet te winnen. Dan is iedereen weer zijn grootste fan.

euh.. heb jij de reacties wel gelezen tony? iedereen springt hem bij tegen de topicstarter hoor... vind t ook complete onzin deze post.. Wat betreft Overeem, die moet volgende keer gewoon de handjes hoog houden, een stuk scherper en nederiger het gevecht ingaan.. dat misplaatste arrogante randje moet eraf.. dan wordt ie zeker HW champ

Brainthief
04-02-2013, 12:41
100x zonde. Hoogmoed komt voor de val helaas... Ik dacht dat Alistair idd door BigFoot heen zou lopen...waarom?
Heb je Cormier en Cain gezien....hij zag er wel heel slecht uit tegen hen.....

Tegen Fedor was ie juist erg sterk en tegen Ali was ie 30seconden sterk en de rest was het Ali. Alistair vocht nog eens slecht ook. Niet zozeer wat hij deed maar de wijze waarop. Ik zeg rematch!

Hij was niet kleiner dan eerst, wel wat softer. Dat is niet perse slecht. Maar idd wat meer humility ipv cockyness mag nu wel en laat de partijen voor je spreken.

Al met al is het allemaal al gezegd, leeftijd wordt nu ook een issue. JDS is nog te pakken denk ik, Cain is denk ik op het moment het beste.

Minotauro
04-02-2013, 13:32
Precies... typisch nederlands deze reacties.... Het lijkt alsof 95% van mixfight nu helemaal klaar is met Overeem en hem afgeschreven hebben. Totdat hij de volgende keer (bv van JDS) weet te winnen. Dan is iedereen weer zijn grootste fan.

Ik denk dat Overeem nu meegemaakt heeft hoe het is als een superster te leven daar in Amerika. Hij kwam wat dat betreft ook cocky over in mijn ogen. Tijdens de wedstrijd deed ie t prima in de eerste rondes.. Maar telkens dacht ik.. Wanneer komt ie nu eens met een harde mooie technische combinatie ???

Deze nonchalante houding resulteerde vervolgens in een zware KO. Leermomentje lijkt me. hoogmoed komt voor de val.

Ik denk dat alistair nu wel weer met beide benen op de grond staat. Hard trainen voor de volgende partij en die winst komt er wel.

War Overeem! (maar de volgende keer wel weer je koppie erbij, en knokken voor wat je waard bent)

ps: wat een lame entree... damn.. leek eerder een opkomst voor een DJ @ sensation white ofzo...

Of je hebt altijd al een hekel aan hem gehad (of door dat GG gedoe gekregen). Kortom, boontje komt om zijn loontje. En ik denk niet dat het verschil tussen Overeem-fan en niet-Overeem-fan zo klein is. Door alle commotie de laatste jaren merk ik vooral mensen op die erg anti of voor hem zijn, maar geen tussenweg meer. Waar zijn die "Drugs Free" shirtjes te koop avn hem?

Tony
04-02-2013, 13:40
euh.. heb jij de reacties wel gelezen tony? iedereen springt hem bij tegen de topicstarter hoor... vind t ook complete onzin deze post.. Wat betreft Overeem, die moet volgende keer gewoon de handjes hoog houden, een stuk scherper en nederiger het gevecht ingaan.. dat misplaatste arrogante randje moet eraf.. dan wordt ie zeker HW champ

Nou, dit is een kopie van mijn post uit dit topic: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?127012-UFC-156-Aldo-vs-Edgar-PbP-Uitslagen-Discussie-*SPOILERS*/page10

Daar had iedereen enkel negatief commentaar. Had niet goed gekeken, zie idd dat het in dit topic juist heel erg meevalt.

Yojimbo
04-02-2013, 13:53
ik was de partij aan het kijken met een vriend van me die weinig verstand heeft van mma.
van te voren zat ik allemaal te zeggen dat overeem bigfoot maaakkelijk KO zou gaan slaan en dat de partij niet zo lang zou gaan duren.
toen overeem knockout werd geslagen vroeg die vriend van mij aan mij hoe die super goeie kickboxer nou knockout kon worden geslagen.
mijn antwoord was dat het mede door mensen zoals ik komt, duizenden fans zeggen elke dag dat overeem iedereen kan domineren en al helemaal in de stand-up.
mede door mensen zoals ik is overeem zo super cocky geworden.

volgende keer moet hij gewoon het zelfde vechten als tegen brock, handen hoog en de partij altijd af willen maken.

blackadder
04-02-2013, 13:54
volgende keer moet hij gewoon het zelfde vechten als tegen brock, handen hoog en de partij altijd af willen maken.
Tegen Lesnar had ie zijn handen zelfs nog lager.

Roque
04-02-2013, 14:02
Tja als je wint heb je vrienden, als je verliest..
En cocky? Ik denk eerder zelfverzekerd.
Dat moet je ook wel zijn wil je een ring of kooi instappen, alleen daarvoor verdiend iemand die dat doet respect.
Alistair is een topper, en de volgende keer sloopt de 'demolition man' weer gewoon!

Turboknecht
04-02-2013, 14:04
Als je niet inziet dat Alistair arrogant is heb je echt een plaat voor je kop.

SacredHeart
04-02-2013, 14:09
Jeetje mensen, wat mijn post allemaal niet teweeg brengt. Allereerst vind ik jammer dat men blijkbaar niet goed leest. Laat ik aub duidelijk zijn. Ik ben een groot fan van Overeem, altijd geweest en dat ben ik nog steeds. Het enige is dat ik denk dat hij (in deze staat) nooit de UFC heavyweight champ zal worden. En met in deze staat bedoel ik (wat er meerdere mensen ook al gezegd hebben en ook duidelijk in mijn post terug te vinden is) Overeem zijn kin, zijn huidige houding binnen (handen laag) en buiten de ring en zijn huidige cardio. Ik heb zijn kin als leidraad genomen omdat zijn kin niet te trainen is. Kortom ik zeg voor het grootste gedeelte wat iedereen hier zegt. En deze conclusie doe ik naar aanleiding van zijn gevecht zaterdag. Ik wil ook nog wat nuances aanbrengen: Ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte vechter vind. De post is niet vertaald vanuit het engels. Ik heb nooit gezegd dat iedereen die een keer KO gaat een glazen kin heeft. Blijkbaar mag een fan niet kritisch zijn hier. En over achteraf praten?!? Come on, dit is een conclusie die gebaseerd is op het resultaat van een gevecht. Hoe had ik mijn conclusie in godsnaam vooraf kunnen doen. En ook al die niet onderbouwde opmerkingen als: "een echte kenner in ons midden"?! Kan je echt met niks beters komen om aan te geven dat je het oneens bent met mijn mening. Ik hoop echt van harte dat Overeem mij mijn ongelijk aantoont en ik zal één van de eerste zijn die op de banken zal staan te springen van 'geluk'. Alleen denk ik, op basis van zaterdag, dat hij met zo een kin, zo een houding en zo een cardio het zal gaan afleggen tegen Velasquez en Dos Santos en dus nooit UFC HW champ zal worden. En als iemand er inhoudelijk over wilt discussiëren, graag. En als iemand mij nu een eikel vind en dit niet onderbouwt, ook prima. Het is jullie goed recht, maar probeer mij geen woorden in de mond te leggen. En als je het wel doet, is het eigenlijk ook prima, want wat kan ik er aan doen hahaha.. Anyway geniet er van ;)

SacredHeart
04-02-2013, 14:14
Geniaal zijn trouwens ook de reputatie punten en het commentaar er bij. Deze tonen hoge mate van intelligentie. Dank daarvoor :)

dirk5
04-02-2013, 14:20
Jeetje mensen, wat mijn post allemaal niet teweeg brengt. Allereerst vind ik jammer dat men blijkbaar niet goed leest. Laat ik aub duidelijk zijn. Ik ben een groot fan van Overeem, altijd geweest en dat ben ik nog steeds. Het enige is dat ik denk dat hij (in deze staat) nooit de UFC heavyweight champ zal worden. En met in deze staat bedoel ik (wat er meerdere mensen ook al gezegd hebben en ook duidelijk in mijn post terug te vinden is) Overeem zijn kin, zijn huidige houding binnen (handen laag) en buiten de ring en zijn huidige cardio. Ik heb zijn kin als leidraad genomen omdat zijn kin niet te trainen is. Kortom ik zeg voor het grootste gedeelte wat iedereen hier zegt. En deze conclusie doe ik naar aanleiding van zijn gevecht zaterdag. Ik wil ook nog wat nuances aanbrengen: Ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte vechter vind. De post is niet vertaald vanuit het engels. Ik heb nooit gezegd dat iedereen die een keer KO gaat een glazen kin heeft. Blijkbaar mag een fan niet kritisch zijn hier. En over achteraf praten?!? Come on, dit is een conclusie die gebaseerd is op het resultaat van een gevecht. Hoe had ik mijn conclusie in godsnaam vooraf kunnen doen. En ook al die niet onderbouwde opmerkingen als: "een echte kenner in ons midden"?! Kan je echt met niks beters komen om aan te geven dat je het oneens bent met mijn mening. Ik hoop echt van harte dat Overeem mij mijn ongelijk aantoont en ik zal één van de eerste zijn die op de banken zal staan te springen van 'geluk'. Alleen denk ik, op basis van zaterdag, dat hij met zo een kin, zo een houding en zo een cardio het zal gaan afleggen tegen Velasquez en Dos Santos en dus nooit UFC HW champ zal worden. En als iemand er inhoudelijk over wilt discussiëren, graag. En als iemand mij nu een eikel vind en dit niet onderbouwt, ook prima. Het is jullie goed recht, maar probeer mij geen woorden in de mond te leggen. En als je het wel doet, is het eigenlijk ook prima, want wat kan ik er aan doen hahaha.. Anyway geniet er van ;)

Kerel, je trekt een conclusie, daar hebben mensen (ik) problemen mee.

Hij word nooit Champ is hetzelfde als; hij verliest nooit van Bigfoot, een loze kreet gebaseerd op een mening. Je mag best iets denken of vinden, probeer het gewoon niet als een absoluut feit over te brengen, dat werkt niet, vooral niet in een sport als mma.

Bromios
04-02-2013, 14:21
Jeetje mensen, wat mijn post allemaal niet teweeg brengt. Allereerst vind ik jammer dat men blijkbaar niet goed leest. Laat ik aub duidelijk zijn. Ik ben een groot fan van Overeem, altijd geweest en dat ben ik nog steeds. Het enige is dat ik denk dat hij (in deze staat) nooit de UFC heavyweight champ zal worden. En met in deze staat bedoel ik (wat er meerdere mensen ook al gezegd hebben en ook duidelijk in mijn post terug te vinden is) Overeem zijn kin, zijn huidige houding binnen (handen laag) en buiten de ring en zijn huidige cardio. Ik heb zijn kin als leidraad genomen omdat zijn kin niet te trainen is. Kortom ik zeg voor het grootste gedeelte wat iedereen hier zegt. En deze conclusie doe ik naar aanleiding van zijn gevecht zaterdag. Ik wil ook nog wat nuances aanbrengen: Ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte vechter vind. De post is niet vertaald vanuit het engels. Ik heb nooit gezegd dat iedereen die een keer KO gaat een glazen kin heeft. Blijkbaar mag een fan niet kritisch zijn hier. En over achteraf praten?!? Come on, dit is een conclusie die gebaseerd is op het resultaat van een gevecht. Hoe had ik mijn conclusie in godsnaam vooraf kunnen doen. En ook al die niet onderbouwde opmerkingen als: "een echte kenner in ons midden"?! Kan je echt met niks beters komen om aan te geven dat je het oneens bent met mijn mening. Ik hoop echt van harte dat Overeem mij mijn ongelijk aantoont en ik zal één van de eerste zijn die op de banken zal staan te springen van 'geluk'. Alleen denk ik, op basis van zaterdag, dat hij met zo een kin, zo een houding en zo een cardio het zal gaan afleggen tegen Velasquez en Dos Santos en dus nooit UFC HW champ zal worden. En als iemand er inhoudelijk over wilt discussiëren, graag. En als iemand mij nu een eikel vind en dit niet onderbouwt, ook prima. Het is jullie goed recht, maar probeer mij geen woorden in de mond te leggen. En als je het wel doet, is het eigenlijk ook prima, want wat kan ik er aan doen hahaha.. Anyway geniet er van ;)

Als je hier 50 reacties krijgt had je het misschien iets duidelijker kunnen verwoorden. Ik heb je post nog een keer gelezen en ik kan er niks meer of minder in lezen dan dat je hem helemaal afkraakt. Misschien niet de bedoeling maar zo staat het er wel.

Ik vond zijn cardio trouwens helemaal net slecht. Hij domineert gewoon 2 ronden lang zonder gas terug te nemen. Alleen was hij net scherp had ik het idee. Gewoon dat brute doorbeuken wat hij normaal altijd wel doet had hij nu niet.

lopez86
04-02-2013, 14:50
Jeetje mensen, wat mijn post allemaal niet teweeg brengt. Allereerst vind ik jammer dat men blijkbaar niet goed leest. Laat ik aub duidelijk zijn. Ik ben een groot fan van Overeem, altijd geweest en dat ben ik nog steeds. Het enige is dat ik denk dat hij (in deze staat) nooit de UFC heavyweight champ zal worden. En met in deze staat bedoel ik (wat er meerdere mensen ook al gezegd hebben en ook duidelijk in mijn post terug te vinden is) Overeem zijn kin, zijn huidige houding binnen (handen laag) en buiten de ring en zijn huidige cardio. Ik heb zijn kin als leidraad genomen omdat zijn kin niet te trainen is. Kortom ik zeg voor het grootste gedeelte wat iedereen hier zegt. En deze conclusie doe ik naar aanleiding van zijn gevecht zaterdag. Ik wil ook nog wat nuances aanbrengen: Ik heb nooit gezegd dat ik hem een slechte vechter vind. De post is niet vertaald vanuit het engels. Ik heb nooit gezegd dat iedereen die een keer KO gaat een glazen kin heeft. Blijkbaar mag een fan niet kritisch zijn hier. En over achteraf praten?!? Come on, dit is een conclusie die gebaseerd is op het resultaat van een gevecht. Hoe had ik mijn conclusie in godsnaam vooraf kunnen doen. En ook al die niet onderbouwde opmerkingen als: "een echte kenner in ons midden"?! Kan je echt met niks beters komen om aan te geven dat je het oneens bent met mijn mening. Ik hoop echt van harte dat Overeem mij mijn ongelijk aantoont en ik zal één van de eerste zijn die op de banken zal staan te springen van 'geluk'. Alleen denk ik, op basis van zaterdag, dat hij met zo een kin, zo een houding en zo een cardio het zal gaan afleggen tegen Velasquez en Dos Santos en dus nooit UFC HW champ zal worden. En als iemand er inhoudelijk over wilt discussiëren, graag. En als iemand mij nu een eikel vind en dit niet onderbouwt, ook prima. Het is jullie goed recht, maar probeer mij geen woorden in de mond te leggen. En als je het wel doet, is het eigenlijk ook prima, want wat kan ik er aan doen hahaha.. Anyway geniet er van ;)

Oke maar, gast, dit zijn de heavyweights.
Kan je nog zo'n goeie kin hebben, maar als je er 1 neemt zoals Overeem kop je hem niet 123 terug als in een lagere gewichtsklasse.
Verder ben ik het met Dirk5 eens; je trekt een conclusie, en dat is van jou maar jou conclusie is geen feit.
Zeker niet in een sport als MMA waar geen rechte lijnen op te trekken zijn.
Hoeveel voorbeelden zijn er niet (en niet alleen die van Overeem zelf) van vechters die na een KO sterker teruggekomen zijn?

el mustafa
04-02-2013, 15:09
Wat heb ik hard gelachen gisteren , de god van mixfight .nl heeft weeral eens tegen een jongen gevochten die tegen een stoot kan en dan komt hij weeral te kort . Alistair is echt een van de slechtste ambasadeurs van onze geliefde sport !!!

1 , zijn overdreven onnodige grote mond en provocaties
2 , zijn zwakke cardio
3 , zijn zwakke kin
4 , zijn doping en andere verboden middelen gebruik
5 , zijn kleine hersenen

doe jeaelf een plezier en vecht nooit tegen cain of dos santos.
en een fedor of crocop zul je nooit worden.

LJ Silver
04-02-2013, 15:09
Nu ik ook wat oude partijen terug krijg van Alistair valt me op dat hij bijna niet jabt of met een combinatie de afstand kleiner maakt met de tegenstander. Hij zakt redelijk diep door de knieën en sluipt zijn tegenstander achterna en loopt dan recht naar de clinch. Dit allemaal denk ik om zijn knie te kunnen inzetten. Maar geen stoten of trappen als hij binnen dat bereik is, alleen maar proberen tot clinch afstand te komen.

Maar maakt dit hem niet een makkelijk doelwit voor iemand die achteruit ook kan combineren? Zijn headmovement is goed, maar als je dan ook je handen omlaag houd dan kun je daar denk ik alleen mee wegkomen als je lichtvoetig bent en weg circuleert.


http://www.youtube.com/watch?v=UMbOa26lN1Q

SacredHeart
04-02-2013, 15:14
Kerel, je trekt een conclusie, daar hebben mensen (ik) problemen mee.. Ha jij trekt toch ook een conclusie over mij ;)


Hij word nooit Champ is hetzelfde als; hij verliest nooit van Bigfoot, een loze kreet gebaseerd op een mening. Ik onderbouw mijn mening toch? Dus dan is het bij voorbaat géén loze kreet. De discussie moet dan toch gaan over het feit dat jij het niet eens bent met mijn ideeën over zijn kaak in combi met de rest?

MRV
04-02-2013, 15:17
Ik denk dat Overeem nu meegemaakt heeft hoe het is als een superster te leven daar in Amerika. Hij kwam wat dat betreft ook cocky over in mijn ogen.
.... ps: wat een lame entree... damn.. leek eerder een opkomst voor een DJ @ sensation white ofzo...

Ik ben een Alistair fan. Het gevecht (m.i. ook de eerste twee ronden) en zijn geameplan waren niet best. Hopelijk is dat het eerst volgende gevecht totaal anders.

Maar idd ik heb het idee dat Alistair nu de keerzijde van een "big name" zijn in de US gaat meemaken. Volgens mij stond Alistair als non-US fighter er in de US mede altijd goed op wegens zijn presentatie. Hij was "marketable". En vandaar, natuurlijk naast zijn top-prestaties, heeft hij ook een vrij groot contract bij de UFC. Ik herkende zijn houding in de weken voorafgaand aan dit event echter niet. Nu hoef je niet altijd vriendelijk en ingetogen te doen, maar als je dan op deze manier verliest (mn na zijn schorsing en roids image) wordt een dergelijke arrogante houding natuurlijk medogeloos afgestraft onder fans en media. Maar goed, hij heeft een profesiioneel management team en zij zullen wel weten waar ze mee bezig zijn.

Ps. En die opkomst sloeg idd al helemaal nergens op.

SacredHeart
04-02-2013, 15:22
Als je hier 50 reacties krijgt had je het misschien iets duidelijker kunnen verwoorden. Ik heb je post nog een keer gelezen en ik kan er niks meer of minder in lezen dan dat je hem helemaal afkraakt. Misschien niet de bedoeling maar zo staat het er wel. Misschien heb je hier gelijk in en had ik idd meer Jip en Janneke taal moeten gebruiken. Dat neemt niet weg, dat als je het nog een keer leest en nog steeds beweert dat ik hem helemaal afkraak, ik mijn twijfels heb over jouw invulling van het begrip afkraken. Als ik Overeem zou willen afkraken, zou ik met hele andere dingen kunnen komen (er is genoeg voer hiervoor) en dan zou het toch echt een stuk negatiever zijn.


Ik vond zijn cardio trouwens helemaal net slecht. Hij domineert gewoon 2 ronden lang zonder gas terug te nemen. Alleen was hij net scherp had ik het idee. Gewoon dat brute doorbeuken wat hij normaal altijd wel doet had hij nu niet. Kijk nu gaan we er eindelijk inhoudelijk op in. Denk je niet dat het ontbreken van het normale doorbeuken te maken heeft met een mindere cardio?

Sato
04-02-2013, 15:23
Ik ben het niet met veel bovenstaande eens op het volgende punt: "zijn eerste twee ronden waren slecht". Nee het was geen TKO of SUB maar hij won de ronden. Ik geef er persoonlijk niet veel om hoe hij wint, als hij maar wint. Natuurlijk is het mooi om een finish te zien maar winst dat telt.

Nelisje
04-02-2013, 15:30
Fedor heeft toch behoorlijk lopen uitwisselen met Bigfoot en bleef stug doorgaan en heeft nog wel meer geincasseerd dan Overeem, dus het kan wel. Er zijn gewoon gasten met een granieten kin (Kharitonov is een ander voorbeeld).

Ik sluit niet uit dat Overeem UFC kampioen wordt, hij heeft 1 punch knock out power. Dus het is altijd mogelijk dat hij iemand vol op zijn gezicht slaat en dat die persoon gaat slapen. Wat ik wel verwacht is dat hij niet de dominante HW champ zal zijn die hij tot voor kort in potentie was. Daarvoor acht ik zijn uithoudingsvermogen en kin onvoldoende.

SacredHeart
04-02-2013, 15:31
Verder ben ik het met Dirk5 eens; je trekt een conclusie, en dat is van jou maar jou conclusie is geen feit.
Ik zeg toch ook nergens dat mijn conclusie/mening een feit is of dat het DE waarheid is. Ik sta open voor elke andere mening hierover. Er moet wel een onderbouwing achter zitten.

Hoeveel voorbeelden zijn er niet (en niet alleen die van Overeem zelf) van vechters die na een KO sterker teruggekomen zijn? Ik denk ook dat hij er sterker uit zal komen, maar vooralsnog denk ik niet dat hij de champ gaat worden ooit. En nogmaals ik hoop van harte dat hij mijn ongelijk zal bewijzen.

mario the count
04-02-2013, 15:46
Wat heb ik hard gelachen gisteren , de god van mixfight .nl heeft weeral eens tegen een jongen gevochten die tegen een stoot kan en dan komt hij weeral te kort . Alistair is echt een van de slechtste ambasadeurs van onze geliefde sport !!!

1 , zijn overdreven onnodige grote mond en provocaties
2 , zijn zwakke cardio
3 , zijn zwakke kin
4 , zijn doping en andere verboden middelen gebruik
5 , zijn kleine hersenen

doe jeaelf een plezier en vecht nooit tegen cain of dos santos.
en een fedor of crocop zul je nooit worden.Gelukkig gelden meerdere van deze punten voor meer dan de helft van de vechters, dus hebben we hoopjes slechte ambassadeurs. En moest "zijn" niet "mijn" zijn bij punt 5?

dirk5
04-02-2013, 16:00
O dus je wilde een discussie? Vreemd dat niemand je in eerste instantie begrijpt en dat je dan vervolgens op iedereen af gaat geven dat ze de strekking niet snappen....

Iets met een pot en ketel....

Maar als je wilt discussiëren: Nee, hier ben ik het niet mee eens. Cain werd namelijk ook door 1 tik tegen de grond geslagen door JDS en ik heb hem met eigen ogen 2 keer tegen de vlakte zien gaan op een tik van Kongo (die de partij ook nog eens op 3 weeks notice had aangenomen) en volgensmij heeft die de belt op het moment. Of ben jij ook zo iemand die riep dat GSP nooit meer champ zou worden na het tikken op de gnp van Serra omdat hij geen heart heeft?

Sato
04-02-2013, 16:02
O dus je wilde een discussie? Vreemd dat niemand je in eerste instantie begrijpt en dat je dan vervolgens op iedereen af gaat geven dat ze de strekking niet snappen....

Iets met een pot en ketel....

Maar als je wilt discussiëren: Nee, hier ben ik het niet mee eens. Cain werd namelijk ook door 1 tik tegen de grond geslagen door JDS en ik heb hem met eigen ogen 2 keer tegen de vlakte zien gaan op een tik van Kongo (die de partij ook nog eens op 3 weeks notice had aangenomen) en volgensmij heeft die de belt op het moment. Of ben jij ook zo iemand die riep dat GSP nooit meer champ zou worden na het tikken op de gnp van Serra omdat hij geen heart heeft?

2x

SacredHeart
04-02-2013, 16:27
O dus je wilde een discussie? Vreemd dat niemand je in eerste instantie begrijpt en dat je dan vervolgens op iedereen af gaat geven dat ze de strekking niet snappen.... Ik heb alleen afgegeven op de opmerkingen (geen mensen) waarin mij woorden in de mond gelegd werden en opmerkingen die geen onderbouwing hadden. Ik heb wel opgemerkt dat niet iedereen de strekking begreep en conclusie kan dan zijn dat ik het misschien idd meer in Jip en Janneke taal had moeten schrijven.




Maar als je wilt discussiëren: Nee, hier ben ik het niet mee eens. Cain werd namelijk ook door 1 tik tegen de grond geslagen door JDS en ik heb hem met eigen ogen 2 keer tegen de vlakte zien gaan op een tik van Kongo (die de partij ook nog eens op 3 weeks notice had aangenomen) en volgensmij heeft die de belt op het moment. Of ben jij ook zo iemand die riep dat GSP nooit meer champ zou worden na het tikken op de gnp van Serra omdat hij geen heart heeft? Kijk dit zijn 2 totaal andere discussies. Cain en GSP hebben niets met dit topic te maken. Nog 1 keertje dan, Overeem zal in zijn huidige staat (zwakke kin, houding en cardio) in mijn ogen nooit de champ worden. Met dat gezegd hebbende, zeg ik tegelijkertijd ook tussen de regels door dat wanneer hij hier aan werkt (behalve zijn kin dan, die heb je nou eenmaal) er een andere situatie kan ontstaan. Maar again, zoals zaterdag wordt hij het nooit. En aangezien je Cain met ogen 2x naar de vlakte hebt zien gaan, heb je ook gezien dat deze personen verschillend zijn. Maw is appels met peren vergelijken en kan ik het niet eens zijn met jouw oneens zijn ;) .

Garcia
04-02-2013, 16:35
Alistair had in gedachten het gevecht al maanden geleden al gewonnen. Kijk maar naar alle interviews van de afgelopen tijd. Hij is echt een goede knokker, bezit een grote dosis kracht, talent en techniek. Maar die arrogante $!@$#E## houding van hem is gewoon echt fout. Ik was gewoon voor Silva en toen hij klap na klap kreeg tegen en half KO bleef staan stond ik te schreeuwen van geluk omdat z'n grote mond eindelijk gesnoerd was.

En om nou gelijk te roepen dat Silva beter was? Nee, gameplan van Silva was zeker goed want zijn hoek gaf aan dat hij de eerste ronde weinig moest doen en dat Overeem zichzelf moe zou maken. Silva bleef zich strak eraan houden ook al had Overeem meerdere kansen om hem hard KO te slaan of op de grond te domineren. Maar Overeem was heer en meester tot dat cruciale moment. Hij vocht goed alleen hij vocht alsof hij al gewonnen had, dat heeft hem de kop gekost (of eerder z'n kaak en trots).

Zo zie je maar weer dat je altijd op je hoede moet blijven en nooit iemand moet onderschatten. Ik weet zeker dat Martijn de Jong zich dood heeft moeten schamen om het gedrag van zijn oude pupil.

Eerlijk is eerlijk, ik gun die jongen van harte het kampioenschap, maar hij moet gewoon respectvol blijven en goed blijven trainen zonder die troep. Hij komt er wel, maar hij heeft nu echt een harde les geleerd.

Bromios
04-02-2013, 16:42
Waar haalt iedereen toch dat probleem met cardio vandaan ? Ik heb hem geen moment gas terug zien nemen eigenlijk. En hij domineerde zwaar de eerste 2 rondes. Ben het met Garcia eens. Hij zag begin 3e ronde totaal niet aankomen dat Silva nog gas kon geven. Hij dacht echt dat ie dit uit ging knokken.

Maar ik vind de kritiek op zijn stijl, cardio en glazen kin zwaar overdreven. Het is zijn ego die geen tikken kan (kon) hebben.
Tijd om zich terug te knokken.

dirk5
04-02-2013, 16:49
Kijk dit zijn 2 totaal andere discussies. Cain en GSP hebben niets met dit topic te maken. Nog 1 keertje dan, Overeem zal in zijn huidige staat (zwakke kin, houding en cardio) in mijn ogen nooit de champ worden. Met dat gezegd hebbende, zeg ik tegelijkertijd ook tussen de regels door dat wanneer hij hier aan werkt (behalve zijn kin dan, die heb je nou eenmaal) er een andere situatie kan ontstaan. Maar again, zoals zaterdag wordt hij het nooit. En aangezien je Cain met ogen 2x naar de vlakte hebt zien gaan, heb je ook gezien dat deze personen verschillend zijn. Maw is appels met peren vergelijken en kan ik het niet eens zijn met jouw oneens zijn ;) .

Ik wil hier mee aantonen dat de ene partij de andere niet is, en dat zowel skills als mindset als resultaat kunnen verschillen over meerdere partijen.

"Je bent zo goed als je laatste partij" is imo bekrompen denken.

SacredHeart
04-02-2013, 17:06
Ik wil hier mee aantonen dat de ene partij de andere niet is, en dat zowel skills als mindset als resultaat kunnen verschillen over meerdere partijen.

"Je bent zo goed als je laatste partij" is imo bekrompen denken.
Normaal gesproken zou ik het geheel met je eens zijn, nu deels ;).. Aangezien Overeem zijn kaak vaker heeft bewezen zijn zwaktepunt te zijn. Daarnaast is hij al heel lang niet echt getest. Maar geloof me, ik hoop écht dat ik er compleet naast zit.

Sato
04-02-2013, 17:16
Normaal gesproken zou ik het geheel met je eens zijn, nu deels ;).. Aangezien Overeem zijn kaak vaker heeft bewezen zijn zwaktepunt te zijn. Daarnaast is hij al heel lang niet echt getest. Maar geloof me, ik hoop écht dat ik er compleet naast zit.

Elke klapt is een andere klap. Dat gezever en gezeur over wel of niet een kaak hebben is naar mijn mening echt onzin. Als een heavy weight je goed raakt ben je gewoon weg. Elk moment is anders. Struve scheen geen kaak te hebben stond te wisselen met Miocic. Cain scheen een goede kaak te hebben ging neer tegen Dos Santos. Als je in de K1 GP staat dien je wel een kaak te hebben.

Punt 2 Zijn laatste 3 gevechten Lesnar, Werdum en Big Foot. Dat is inderdaad geen testen. Jezus man.

Punt 3. Je zit er inderdaad compleet naast.

Facade
04-02-2013, 17:17
Een glazen kin, is wel heel wat anders hoor... Dat is 1 klap en plotseling ben je weg. Amir Khan heeft bijvoorbeeld een glazen kin. In deze pot loopt het wat anders. Hij laat zich overrompelen, is daarbij niet in staat om het op te lossen en krijgt zo een hele hoop klappen. Je ziet wel vaker dat vechters die in de problemen komen, maar dit niet gewend zijn niet heel goed weten wat ze moeten doen om eruit te komen. Bij Overeem had ik ook dit idee. Hij had nooit gedacht dat Silva zo uit de hoek zou komen. Hij loopt naar achteren en probeert die punches te slippen met z'n handen omlaag waardoor het eigenlijk alleen maar erger wordt.

Een glazen kin is iets waar je bijna niet op kan trainen, maar daar lijkt me hier geen sprake van. Ik denk dat dit met een andere voorbereiding best te voorkomen zou zijn geweest. Misschien is er onterecht van te voren vanuit gegaan dat Silva (zoals in de eerste ronde en bijna de hele tweede ronde) eigenlijk alleen maar zou wachten op alistair, maar op een gegeven moment verraste hij hem.

Ik denk dat Alistair het lot in eigen handen heeft en dat er niks is dat hem permanent beperkt om de titel te winnen.

SacredHeart
04-02-2013, 17:32
Elke klapt is een andere klap. Dat gezever en gezeur over wel of niet een kaak hebben is naar mijn mening echt onzin. Als een heavy weight je goed raakt ben je gewoon weg. Elk moment is anders. Struve scheen geen kaak te hebben stond te wisselen met Miocic. Cain scheen een goede kaak te hebben ging neer tegen Dos Santos. Als je in de K1 GP staat dien je wel een kaak te hebben..
Zie mijn eerdere reacties op vergelijkingen met andere namen als Cain, Struve etc.


Punt 2 Zijn laatste 3 gevechten Lesnar, Werdum en Big Foot. Dat is inderdaad geen testen. Jezus man..
Uhm het ging over zijn gevecht tegen Big Foot, zijn gevechten daaraan voorafgaand zijn Lesnar, Werdum, Duffee en Rogers geweest in een periode van 3 jaar. Tussen Big Foot en Lesnar zat een lange tijd. En Lesnar is alleen groot, voor Overeem is dit nooit een echte test geweest. Tussen Lesnar en Werdum zat een half jaar, waarbij Werdum voornamelijk op de grond lag. Dus een echte test, vind ik niet. Maar daar kunnen we nog eens over het oneens zijn zijn. En de rest is al helemaal geen test geweest ivm de toppers van de UFC. En de Overeem van 3 jaar geleden is een andere dan nu. Dus lang niet getest, Jezus man! Inderdaad lang niet echt getest..



Punt 3. Je zit er inderdaad compleet naast. Als jij dit vindt, prima. Zo heb ik een tante die wel kaas lust maar geen worst.

The Bulldog
04-02-2013, 18:40
Tja mijn cinclusie sloot aan op mijn opmerking vooraf...

Ao moet silva kunnen hebben maar handen hoger dan tegen Brock....ennnn uitkijken voor die harde klappen van Silva....en tadaaa


Reality check....en nu verder....

king
04-02-2013, 18:47
Ik vraag me af in hoeverre het feit dat hij nu geen of minder 'paardevlees' heeft kunnen gebruiken, heeft uitgemaakt. Tegen Lesnar zag je hem echt de ene krachtige trap en stoot na de andere geven en was hij niet eens buiten adem toen het afgelopen was. Nu leek het wel of zijn hele lichaam de na eerste ronde was verzuurd en de kracht en explosiviteit veel minder was.

Turboknecht
04-02-2013, 18:53
En om nou gelijk te roepen dat Silva beter was? Nee, gameplan van Silva was zeker goed want zijn hoek gaf aan dat hij de eerste ronde weinig moest doen en dat Overeem zichzelf moe zou maken. Silva bleef zich strak eraan houden ook al had Overeem meerdere kansen om hem hard KO te slaan of op de grond te domineren.

Dat vond ik zo mooi om te zien. Silva die tussen de rondes door geconcentreerd luisterde naar wat z'n hoek hem vertelde, daarnaar handelde en resultaat kreeg.

Ik ben wel benieuwd. Stel dat Overeem tegen JDS komt te staan, dan moet hij wel winnen wil hij ooit nog voor een titleshot in aanmerking komen voordat hij te oud is. Dat lijkt me een zware last voor hem. Voordeel is wel dat hij bij JDS niet zo bang voor een takedown hoeft te zijn. Misschien motiveert dat hem z'n handen wat hoger te houden.

Op Sherdog hebben ze het al over Overeem vs. Nelson. Dat vind ik toch wel een beetje te ver gaan hoor. Overeem zit echt wel een stuk hoger qua niveau dan Nelson.

Wat z'n kin betreft. Volgens mij valt het allemaal wel mee. Hij was anders wel direct na de eerste stoot KO gegaan. Z'n cardio was volgens mij ook nog wel oké, al zei Silva dat hij Overeem zwaar hoorde ademen toen Overeem op hem lag.

Turboknecht
04-02-2013, 18:54
Ik vraag me af in hoeverre het feit dat hij nu geen of minder 'paardevlees' heeft kunnen gebruiken, heeft uitgemaakt. Tegen Lesnar zag je hem echt de ene krachtige trap en stoot na de andere geven en was hij niet eens buiten adem toen het afgelopen was. Nu leek het wel of zijn hele lichaam de na eerste ronde was verzuurd en de kracht en explosiviteit veel minder was.

Sowieso leken zijn knieën nergens op dit keer. Silva leek er niet echt last van te hebben.

dokter flinstone
04-02-2013, 19:04
Ach een beetje ver gezocht dit. Soms loop je gewoon tegen een KO aan. En iedere vechter weet dat je ook KO kan gaan van een heel lullig klapje.

Poepsnor
04-02-2013, 19:18
Een glazen kin, is wel heel wat anders hoor... Dat is 1 klap en plotseling ben je weg. Amir Khan heeft bijvoorbeeld een glazen kin. In deze pot loopt het wat anders. Hij laat zich overrompelen, is daarbij niet in staat om het op te lossen en krijgt zo een hele hoop klappen.
Een glazen kin is iets waar je bijna niet op kan trainen, maar daar lijkt me hier geen sprake van. Ik denk dat dit met een andere voorbereiding best te voorkomen zou zijn geweest. Misschien is er onterecht van te voren vanuit gegaan dat Silva (zoals in de eerste ronde en bijna de hele tweede ronde) eigenlijk alleen maar zou wachten op alistair, maar op een gegeven moment verraste hij hem.

Ik denk dat Alistair het lot in eigen handen heeft en dat er niks is dat hem permanent beperkt om de titel te winnen.

X2! Zijn incasseringsvermogen in deze partij was niks mis mee. Ik had het idee dat de 2e uppercut van Bigfoot hem pas de das om deed, maar daarvoor waren er al een aantal klappen goed raak geweest. En dat op HW, dan is een glazen kin niet van toepassing.

Volgende partij gewoon minder arrogant zijn, tegenstander respecteren en de verdediging hoog houden.


Je ziet wel vaker dat vechters die in de problemen komen, maar dit niet gewend zijn niet heel goed weten wat ze moeten doen om eruit te komen. Bij Overeem had ik ook dit idee. Hij had nooit gedacht dat Silva zo uit de hoek zou komen. Hij loopt naar achteren en probeert die punches te slippen met z'n handen omlaag waardoor het eigenlijk alleen maar erger wordt.

Dat hij dat nooit gedacht had ligt puur aan hemzelf, want in gedachten had hij Bigfoot al gesloopt. Grote fout, zijn verdediging was ver te zoeken, and he paid the price.

daanII
04-02-2013, 19:20
De gevolgen van deze harde KO, een trauma aan de hersenstam, kan blijvende gevolgen hebben. Zeker als hij dit wederom meemaakt. De hersenstam vergeet dit niet. En dat wordt een glazen kin genoemd.

CrazyHenk
04-02-2013, 19:20
Ik ben (en blijf) fan van Overeem maar liep mij wel mateloos te irriteren aan zijn houding in aanloop naar dit gevecht. Gros van de Brazilianen (Werdum, JDS en BF) waren zelf ook irritant bezig met hun trashtalk (AO = ontwikkeld in een lab, hart van een poes, special cocktails bij ontbijt etc) maar dan siert het juist wanneer je dat beantwoord met respect en bij de les blijft... Met name gezien les 1; onderschat je vijand nooit, hem nu flink in de ass gebeten heeft.

Ben echter bang dat hij afgelopen tijd meer bezig is geweest met feesten in Miami als nieuw vrijgezel, tot in de late uurtjes pokeren, tripje Tokyo hier, tripje Strikeforce daar. Combineer dat met slecht Amerikaans vreten en omringd worden door (Blackziliaanse) Amerikanen die maar blijven roepen hoe vreselijk goed je bent.. Ik denk echt dat hij veel minder hard getraind heeft dan voorheen en zo iets had nog ff chillen en na Bigfoot ga ik er weer tegenaan..

Anyway, hopelijk leert ie ervan en kom ie sterker terug. Gok dat de volgende pot tegen JDS wordt dus hij kan zijn borst natmaken!

Ps. Iemand binnen zijn kennissenkring hier toevallig die kan/wil meedelen of alles ok is?? De KO zag er iig erg nasty uit :(

Turboknecht
04-02-2013, 19:21
Dit schijnt Cro Cop erover gezegd te hebben:

"I wasn't surprised by Silva's victory at all and I had believed he would win. I don't want to come off as a smart-ass or say I knew it all along, so I'll explain why I'd believed so. First, Silva is a big tough guy with a huge heart who had demolished Fedor and he needs no better reference than that, and Alistair hugely underestimated him and belittled him with his arrogant statements, so this mobilized Silva in the best possible way. Second, Silva is a natural heavyweight, and Alistair - for the first time since way back in 2007, when he began to gain huge weight – fought without the drugs he had used constantly for years, including testosterone and all the other shit that goes with it."

"Watching the weigh-in, I saw that his muscles mass was nowhere near his usual, he had the weight, but he wasn't nearly as carved out and defined, since he couldn't take anything because he was watched by the Athletic Commission. This also reflects on the psyche of a man who's been using stuff to increase his strength, endurance, pain tolerance and aggressiveness for years, and now there was none of that. Alistair is an excellent fighter, but he still owes that excellence to something that's dirty and unpermitted, and, in the end, very dangerous to health."

"I don’t think he was concerned by that, he wanted success at any cost. And the third thing is, Alistair had behaved so arrogantly that someone needed to put him back in his place. His belittling of Silva was repulsive, saying that after beating up Silva he'd go for the belt, and at the weigh-in and entering the arena he acted like he invented the fighting sport, and he's been behaving with so much arrogance lately that I'm glad Silva put him back in his place and taught him a lesson! Congratulations Silva, from the heart!

Turboknecht
04-02-2013, 19:24
De gevolgen van deze harde KO, een trauma aan de hersenstam, kan blijvende gevolgen hebben. Zeker als hij dit wederom meemaakt. De hersenstam vergeet dit niet.

Ja, dat moet je ook niet vergeten. Al met al was dit op meerdere vlakken erg schadelijk voor Overeem.

mario the count
04-02-2013, 19:26
De gevolgen van deze harde KO, een trauma aan de hersenstam, kan blijvende gevolgen hebben. Zeker als hij dit wederom meemaakt. De hersenstam vergeet dit niet. En dat wordt een glazen kin genoemd.

Wat wil je hier mee zeggen? Dat overeem blijvende schade overhoud aan deze KO? Denk dat het allemaal wel meevalt. Aan iedere KO kan je blijvende schade overhouden, zou niet weten waarom het bij deze KO erger zou moeten dan bij een andere KO.

daanII
04-02-2013, 19:26
Dat vond ik zo mooi om te zien. Silva die tussen de rondes door geconcentreerd luisterde naar wat z'n hoek hem vertelde, daarnaar handelde en resultaat kreeg.

Ik ben wel benieuwd. Stel dat Overeem tegen JDS komt te staan, dan moet hij wel winnen wil hij ooit nog voor een titleshot in aanmerking komen voordat hij te oud is. Dat lijkt me een zware last voor hem. Voordeel is wel dat hij bij JDS niet zo bang voor een takedown hoeft te zijn. Misschien motiveert dat hem z'n handen wat hoger te houden.

Op Sherdog hebben ze het al over Overeem vs. Nelson. Dat vind ik toch wel een beetje te ver gaan hoor. Overeem zit echt wel een stuk hoger qua niveau dan Nelson.

Wat z'n kin betreft. Volgens mij valt het allemaal wel mee. Hij was anders wel direct na de eerste stoot KO gegaan. Z'n cardio was volgens mij ook nog wel oké, al zei Silva dat hij Overeem zwaar hoorde ademen toen Overeem op hem lag.

helemaal mee eens, behalve de kin.

daanII
04-02-2013, 19:26
Wat wil je hier mee zeggen? Dat overeem blijvende schade overhoud aan deze KO? Denk dat het allemaal wel meevalt. Aan iedere KO kan je blijvende schade overhouden, zou niet weten waarom het bij deze KO erger zou moeten dan bij een andere KO.

Ja, en ik denk niet dat het meevalt. Dit is een "doorgeslagen KO". Op het moment van bewustzijnsverlies nog een aantal klappen er over heen. Serious shit! Onderschat dat niet.

daanII
04-02-2013, 19:29
Het zal blijken in een volgend gevecht. Een tikkie kan vanaf nu voldoende zijn.

mario the count
04-02-2013, 19:35
Ja, en ik denk niet dat het meevalt. Dit is een "doorgeslagen KO". Op het moment van bewustzijnsverlies nog een aantal klappen er over heen. Serious shit! Onderschat dat niet.

Ik heb ze erger gezien en die gasten vechten ook nog. Uiteraard is een KO ernstig, dat is het altijd. Hij heeft al een medische check up gehad, hierna moet hij zich aan een startverbod houden van minimaal 8 weken ( wat geen probleem is, want zo vaak vechten ze niet in de UFC). Zijn ego heeft de grootste schade opgelopen.

Karma heeft hem in zijn reet gebeten. Volgende keer een minder grote mond vooraf, keihard trainen, handjes omhoog en als hij geluk heeft is hij degene die onderschat wordt de volgende keer vanwege deze verliespartij.

Silat
04-02-2013, 20:06
The EGO is our own worst enemy.

Ga maar na in alle situaties die je met je mond verkloot hebt in je leven...

Stop hem in een klooster en laat hem daar knallen.
Ik blijf erbij dat ie alle tools in huis heeft om die belt gewoon te pakken.

Probeer eens een tijdje zonder ego te leven, is een stuk lichter.

------
Hormat.

thijss
04-02-2013, 20:21
Dit had Crocop er over te zeggen:

"I wasn't surprised by Silva's victory at all and I had believed he would win. I don't want to come off as a smart-ass or say I knew it all along, so I'll explain why I'd believed so. First, Silva is a big tough guy with a huge heart who had demolished Fedor and he needs no better reference than that, and Alistair hugely underestimated him and belittled him with his arrogant statements, so this mobilized Silva in the best possible way. Second, Silva is a natural heavyweight, and Alistair - for the first time since way back in 2007, when he began to gain huge weight – fought without the drugs he had used constantly for years, including testosterone and all the other shit that goes with it."

"Watching the weigh-in, I saw that his muscles mass was nowhere near his usual, he had the weight, but he wasn't nearly as carved out and defined, since he couldn't take anything because he was watched by the Athletic Commission. This also reflects on the psyche of a man who's been using stuff to increase his strength, endurance, pain tolerance and aggressiveness for years, and now there was none of that. Alistair is an excellent fighter, but he still owes that excellence to something that's dirty and unpermitted, and, in the end, very dangerous to health."

"I don’t think he was concerned by that, he wanted success at any cost. And the third thing is, Alistair had behaved so arrogantly that someone needed to put him back in his place. His belittling of Silva was repulsive, saying that after beating up Silva he'd go for the belt, and at the weigh-in and entering the arena he acted like he invented the fighting sport, and he's been behaving with so much arrogance lately that I'm glad Silva put him back in his place and taught him a lesson! Congratulations Silva, from the heart!

Source: http://www.fightsite.hr/ufc/cro-cop-...t-in-his-place (http://www.fightsite.hr/ufc/cro-cop-overeem-was-too-arrogant-and-now-hes-been-put-in-his-place)

daanII
04-02-2013, 20:30
thijss: was al geplaatst door turboknecht. sorry
Een pagina eerder

-=AL CAPONE=-
04-02-2013, 20:36
Heeft Alistair niet een keer van Badr verloren voordat die K1 kampioen werd?

Ik heb er vertrouwen in dat hij zichzelf terug wint! Wel hoop ik dat die de Blackzillians inruilt voor een Nederlands kamp want wij zijn gewoon beter dan die Amerikanen (zie: Struve).... Zou een verzoening met Golden Glory niet goed zijn?

Sato
04-02-2013, 20:55
Heeft Alistair niet een keer van Badr verloren voordat die K1 kampioen werd?

Ik heb er vertrouwen in dat hij zichzelf terug wint! Wel hoop ik dat die de Blackzillians inruilt voor een Nederlands kamp want wij zijn gewoon beter dan die Amerikanen (zie: Struve).... Zou een verzoening met Golden Glory niet goed zijn?

Een verzoening met GG zou niet verkeerd zijn maar niet omdat hij verloren heeft. Als gesture zijnde om beter met elkaar om te kunnen geen en in de toekomst nog met elkaar door een deur te kunnen.

daanII
04-02-2013, 20:57
Een verzoening met GG zou niet verkeerd zijn maar niet omdat hij verloren heeft. Als gesture zijnde om beter met elkaar om te kunnen geen en in de toekomst nog met elkaar door een deur te kunnen.

leuke gedachte, maar onmogelijk.

lopez86
04-02-2013, 21:09
Heeft Alistair niet een keer van Badr verloren voordat die K1 kampioen werd?

Ik heb er vertrouwen in dat hij zichzelf terug wint! Wel hoop ik dat die de Blackzillians inruilt voor een Nederlands kamp want wij zijn gewoon beter dan die Amerikanen (zie: Struve).... Zou een verzoening met Golden Glory niet goed zijn?

Typisch weer.
Hij heeft een keer verloren en gelijk ligt het aan de Blackzillians.
Ik denk dat er geen enkel kamp hier in Nederland ook maar in de buurt komt van de voorbereiding die daar verzorgt word.

univers1l
04-02-2013, 21:21
ik vroeg me af wie in zijn hoek stond? is me even ontgaan? volgens mij niet echt een iemand die strategisch iets te melden had.
kan me vergissen natuurlijk.

T15Boxing
04-02-2013, 21:28
Het zal blijken in een volgend gevecht. Een tikkie kan vanaf nu voldoende zijn.


Omdat Bigfoot maar 1 tikkie nodig had, en niet de 10+ die er vervolgens vollop zaten?
En de huidige kampioen heeft de vorige keer ook zijn titel verloren met een tikkie, maar hij heeft nu wel weer de belt. Mischien moet ik ook weer eens tikkertje spelen.

T15Boxing
04-02-2013, 21:34
Dit had Crocop er over te zeggen:

"I wasn't surprised by Silva's victory at all and I had believed he would win. I don't want to come off as a smart-ass or say I knew it all along, so I'll explain why I'd believed so. First, Silva is a big tough guy with a huge heart who had demolished Fedor and he needs no better reference than that, and Alistair hugely underestimated him and belittled him with his arrogant statements, so this mobilized Silva in the best possible way. Second, Silva is a natural heavyweight, and Alistair - for the first time since way back in 2007, when he began to gain huge weight – fought without the drugs he had used constantly for years, including testosterone and all the other shit that goes with it."

"Watching the weigh-in, I saw that his muscles mass was nowhere near his usual, he had the weight, but he wasn't nearly as carved out and defined, since he couldn't take anything because he was watched by the Athletic Commission. This also reflects on the psyche of a man who's been using stuff to increase his strength, endurance, pain tolerance and aggressiveness for years, and now there was none of that. Alistair is an excellent fighter, but he still owes that excellence to something that's dirty and unpermitted, and, in the end, very dangerous to health."

"I don’t think he was concerned by that, he wanted success at any cost. And the third thing is, Alistair had behaved so arrogantly that someone needed to put him back in his place. His belittling of Silva was repulsive, saying that after beating up Silva he'd go for the belt, and at the weigh-in and entering the arena he acted like he invented the fighting sport, and he's been behaving with so much arrogance lately that I'm glad Silva put him back in his place and taught him a lesson! Congratulations Silva, from the heart!

Source: http://www.fightsite.hr/ufc/cro-cop-...t-in-his-place (http://www.fightsite.hr/ufc/cro-cop-overeem-was-too-arrogant-and-now-hes-been-put-in-his-place)

Haha bitter much. Echt onnodig van Cro Cop die in de meest beruchte organisatie vocht als het ging om PED's. En dat hij over gevaar praat, volgens mij was hij degene die zo'n 4 keer genadeloos bewusteloos werd geslagen in de UFC en bleef maar doorgaan met zijn vecht carriere.

Over die hypocriet Silva, men vergeet dat hij al jaren slecht praat over Overeem en hij begon daar mee sinds de Strikeforce toernooi. En hij was zelf ook schuldig aan dezelfde gedrag tegen Cormier(net nadat hij Fedor versloeg) en als superman met zijn vlag naar de ring kwam, en je weet wat er toen gebeurde.

daanII
04-02-2013, 21:40
Over die hypocriet Silva, men vergeet dat hij al jaren slecht praat over Overeem en hij begon daar mee sinds de Strikeforce toernooi. En hij was zelf ook schuldig aan dezelfde gedrag tegen Cormier(net nadat hij Fedor versloeg) en als superman met zijn vlag naar de ring kwam, en je weet wat er toen gebeurde.

Jouw "haat" vs Sylva zit er diep in. Dat heb je nu al zes keer hier gepost op dit forum. Leg eens uit. Licht frustie? Of teveel tikkies gehad?
Ik zou wat meer respect hebben richting Sylva, die hier wordt afgeschilderd als een mislukte, zieke baviaan.

daanII
04-02-2013, 21:49
Of zal ik even alle pre-fight postings en meningen hier neerzetten?

T15Boxing
04-02-2013, 21:53
Jouw "haat" vs Sylva zit er diep in. Dat heb je nu al zes keer hier gepost op dit forum. Leg eens uit. Licht frustie? Of teveel tikkies gehad?
Ik zou wat meer respect hebben richting Sylva, die hier wordt afgeschilderd als een mislukte, zieke baviaan.

Correctie, derde keer. En ik blijf het zeggen omdat zoals ik zei, iedereen het vergeet. Overeem zou nooit zo hebben gepraat over die hypocriet als het nooit gebeurd was. Dus leg JIJ eens uit, was dat oke van Silva? Is Silva geen hypocriet? Hij verdient geen respect. en wtf is een 'mislukte ziek baviaan' waar heb jij het over.

blackadder
04-02-2013, 21:55
Haha bitter much. Echt onnodig van Cro Cop die in de meest beruchte organisatie vocht als het ging om PED's.
Zat Overeem niet bij dezelfde organisatie?

T15Boxing
04-02-2013, 21:57
Zat Overeem niet bij dezelfde organisatie?


Ja, en ik zie Overeem cro cop niet beschuldigen. Je snapt mn punt niet.

daanII
04-02-2013, 22:01
Correctie, derde keer. En ik blijf het zeggen omdat zoals ik zei, iedereen het vergeet. Overeem zou nooit zo hebben gepraat over die hypocriet als het nooit gebeurd was. Dus leg JIJ eens uit, was dat oke van Silva? Is Silva geen hypocriet? Hij verdient geen respect. en wtf is een 'mislukte ziek baviaan' waar heb jij het over.

Derde keer klopt. Je bent een wijf als je ouwe koeien uit de sloot haalt. Dit was een nieuw gevecht.
En over die zieke bavianen gesproken; dat stond in de meningen hier voorafgaande aan het gevecht.

lees dit nog maar eens door;
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?125760-UFC-156-Jose-Aldo-vs-Frankie-Edgar-amp-Alistair-Overeem-vs-Antonio-Silva/page2

T15Boxing
04-02-2013, 22:08
Derde keer klopt. Je bent een wijf als je ouwe koeien uit de sloot haalt. Dit was een nieuw gevecht.
En over die zieke bavianen gesproken; dat stond in de meningen hier voorafgaande aan het gevecht.

Bigfoot is altijd de agressor geweest dus het was geen verleden tijd zoals je denkt. Jij doet alsof Bigfoot alleen maar de slachtoffer en sentimentele held was terwijl zijn acties heel wat anders laten zien. En over die bavianen, dat is duidelijk een kinderachtig vent geweest dus je kunt dat gemakkelijk negeren. Ik heb zelf geen probleem met Silva's uiterlijk.

daanII
04-02-2013, 22:11
Bigfoot is altijd de agressor geweest dus het was geen verleden tijd zoals je denkt. Jij doet alsof Bigfoot alleen maar de slachtoffer en sentimentele held was terwijl zijn acties heel wat anders laten zien. En over die bavianen, dat is duidelijk een kinderachtig vent geweest dus je kunt dat gemakkelijk negeren. Ik heb zelf geen probleem met Silva's uiterlijk.

gelukkig

Johannes de Sloper
04-02-2013, 22:31
Heeft niemand Bas Rutten nog in de strijd gegooid?
Die was ook erg happy met het verlies van Overeem.
Check z'n twitter account maar.

Blijf dat ook vreemd vinden, eerst jarenlang met elkaar optrekken.
Maar als iemand dan een ander clubje prefereerd krijg je ineens dat soort nare dingen.
Denk dat social media ook echt het slechtste in mensen naar boven brengt.
Even snel in een emotionel opwelling reageren.

jantje11
04-02-2013, 22:33
Waar was deze Alistair ?

http://www.youtube.com/watch?v=uAXesvASVpo

Hij is hier veel meer oplettend en ook veel beweeglijker, en waarschijnlijk ook met een goed gameplan.


De alistair van afgelopen zaterdag was meer een " SHOWPIK ".

Ik gun het hem echt dat hij hier gewoon weer goed en sterker van terug komt.
En dat hij zijn Kikkerlandje trots maakt met de UFC belt.

T15Boxing
04-02-2013, 22:36
^^Heb je voorbeelden van Rutten's berichten? Ik zie niets over Overeem.

Johannes de Sloper
04-02-2013, 22:44
Waren tegen Dana geloof ik.
Stond onder andere: check z'n fightrecord op sherdog van 2005 (denk ik) t/m 2007
Ging over een glazen kin en gassing out.

Maar dat maakt allemaal ook niet uit.
Gaat erom dat hij in jubelstemming was omdat Ali verloren had.

my2cents
04-02-2013, 22:53
Waar was deze Alistair ?

http://www.youtube.com/watch?v=uAXesvASVpo

Hij is hier veel meer oplettend en ook veel beweeglijker, en waarschijnlijk ook met een goed gameplan.


De alistair van afgelopen zaterdag was meer een " SHOWPIK ".

Ik gun het hem echt dat hij hier gewoon weer goed en sterker van terug komt.
En dat hij zijn Kikkerlandje trots maakt met de UFC belt.

Eens, ik vond hem tegen Brock al minder snel en ook zaterdag weinig lowkicks en combinaties. Lijkt wel of hij een beetje in zijn eigen hype is gaan geloven en die belt wel even zal pakken. Tegen JDS (denk zijn volgende tegenstander) zal hij alles moeten geven om ooit nog eens de mogelijkheid om champ te kunnen worden. Ben alleen bang dat JDS ook veel erg gebrand zal zijn om zijn slecht partij tegen Cain te wreken. Wat dat betreft heeft JDS een beetje hetzelfde gedaan als Ali....Zelfoverschatting en onderschatting van de tegenstander.

blade
04-02-2013, 22:56
Heeft niemand Bas Rutten nog in de strijd gegooid?
Die was ook erg happy met het verlies van Overeem.
Check z'n twitter account maar.

Blijf dat ook vreemd vinden, eerst jarenlang met elkaar optrekken.
Maar als iemand dan een ander clubje prefereerd krijg je ineens dat soort nare dingen.
Denk dat social media ook echt het slechtste in mensen naar boven brengt.
Even snel in een emotionel opwelling reageren.


tja heeft al iemand gezegd dat Bas niet kan acteren:lol:

ijsbier
04-02-2013, 22:58
Typisch weer.
Hij heeft een keer verloren en gelijk ligt het aan de Blackzillians.
Ik denk dat er geen enkel kamp hier in Nederland ook maar in de buurt komt van de voorbereiding die daar verzorgt word.

2x

daanII
04-02-2013, 23:03
Typisch weer.
Hij heeft een keer verloren en gelijk ligt het aan de Blackzillians.
Ik denk dat er geen enkel kamp hier in Nederland ook maar in de buurt komt van de voorbereiding die daar verzorgt word.

slaap verder.

@lopez: je bent een leuke ex-verslaggever voor een forum geweest op kickboksgala's en voor de rest niets. sorry

Dus lul niet zo stom over categorie Blackzillians. En de begeleiding waar je geen moer over weet.

T15Boxing
04-02-2013, 23:06
Ik hoop alleen dat JDS en Reem niet meteen tegen elkaar moeten, eerst beide tune-up en dan tegen elkaar zodat de winnaar tegen de kampioen kan want een 2 fight losing streak zou voor een van de mannen spijtig zijn. In tussentijd mag Werdum eens tegen Cain voor de titel.

daanII
04-02-2013, 23:09
2x

en ga jij niet zo slap meelullen over fucking niets.

ijsbier
04-02-2013, 23:17
en ga jij niet zo slap meelullen over fucking niets.

hahahah, accepteer nou maar gewoon dat de begeleiding in de US op veel hoger niveau ligt als hier. Met kickboxen en BJJ komen we redelijk mee, maar op het gebied van worstelen en conditionering/krachttraining lopen we echt jaren achter.

Kijk maar wat er van die Sergei Kharitonov is geworden, van Sambo kampioen naar 13 in een dozijn kickboxer. nou geweldig hoor.

daanII
04-02-2013, 23:19
hahahah, accepteer nou maar gewoon dat de begeleiding in de US op veel hoger niveau ligt als hier. Met kickboxen en BJJ komen we redelijk mee, maar op het gebied van worstelen en conditionering/krachttraining lopen we echt jaren achter.

hahaha ok!

StrikeforceRoy
04-02-2013, 23:20
Wat een gezeur. Overeem domineerde 2 rondes. Hij had het gewoon af kunnen maken als hij niet zo afwachtend vocht. Veel te weinig knieen, slagen. En nog was hij oppermachtig. Totdat ronde 3 kwam. JA hij heeft een glass jaw. So what, als hij slim vecht hoeft hij niet eens geraakt te worden. Hij komt terug.

Tony Galento
04-02-2013, 23:33
Heeft Alistair niet een keer van Badr verloren voordat die K1 kampioen werd?

Ik heb er vertrouwen in dat hij zichzelf terug wint! Wel hoop ik dat die de Blackzillians inruilt voor een Nederlands kamp want wij zijn gewoon beter dan die Amerikanen (zie: Struve).... Zou een verzoening met Golden Glory niet goed zijn?


als ik het laatste filmpje goed heb begrepen trainde overeem met z'n eigen clubje binnen de blackzillians.

dat lijkt mij niet gezond, omdat het in het afsluitende gesprek ook leek alsof hij de baas was van z'n trainingskamp. het lijkt me beter dat hij voortaan z'n voorbereiding door de hoofdcoaches aldaar laat uitstippelen.

king
05-02-2013, 10:22
Wat een gezeur over dat Alistair twee rondes lang domineerde...! Luister eens naar het commentaar van BF. Hij had een gameplan; hij liet Alistair lekker uitrazen en gaf hem een ontiegelijk pak slaag in ronde 3. BF was gewoon de betere die avond. Voor degenen die het nog niet snappen:


http://www.youtube.com/watch?v=RMDN4cbcsWc&feature=player_embedded

Garcia
05-02-2013, 10:50
Hierbij het bericht van Bas Rutten.


OK, many people asked me, so lets talk about the Overeem fight.
I had a lot of heat from “new fans” (I guess), or fans that never check stats on fighters.
Let me be perfectly clear, I started fighting September 1993, yes that’s right, even before the UFC had their first show! So I have been around a very long time, in September actually 20 years!

During that time, you all know that I always speak my mind, I will NOT make something up because I don’t like a certain fighter personally, because when I am wrong, it makes me look like an idiot and I simply don’t like to look like an idiot.

Same as that you won’t find even one product that I endorse which is not good, everything I endorse I stand 100% behind. I could have made much more money if I wanted, but then I had to endorse something that I didn’t believe it, so I never did.

Before the fight I said that: ” Overeem is an animal, really good striker, great on the ground as well, hard G&P, he only has to connect and the fight will probably be over, and that for a HW, he always comes “in shape”. But…. he has a “glass jaw”.
Now saying that he has a “glass jaw”, doesn’t means he’s gonna lose. I mean, he became the K1 Champion and those guys are the BEST strikers in the world, and they couldn’t hit him. So he will probably win this fight against BF, I am just saying that Big Foot has upset the world before and stopped Fedor (Freaking Fedor people!! In my book still the greatest), so he can do it again!”

Now, from this whole statement above that I made about AO, I think I gave him a lot of props? I ONLY said he had a glass jaw, (which is true), but for some reason many fans forgot the props I gave him and ONLY focused on the “glass jaw” comment. THAT just blows my mind. And especially because they said I only mentioned the “glass jaw” because I don’t like him?

OK, let’s break this down:
From 2005 till 2007 he had 7 fights from which he lost 5 and 4 of those losses were by way of KO. (Shogun KO’d him as well three fights before those 7 fights) The whole world of MMA at that time was saying he had a glass jaw (from his THEN 11 losses, 7 were by KO, now 12-8), not only me.

And, I said, “because he has a glass jaw, that’s why Overeems team GG changed his weight and his fighting style after he lost his last fight against Kharitonov”.
From that moment on he would only throw “single attacks”, meaning, there will always be at least ONE hand on his jaw!

When AO was going to fight JDS (Before he got caught with roids there was talk about it), people asked me who I thought would win and I said “JDS”, which I truly believe would happen (I don’t care what other people think, it’s what I think).
Then they said, “You just say this because you don’t like AO”. I said “Really? So why did I tell people that he was going to beat Brock Lesnar? I mean, didn’t like him as a person at that time already but I still said he would beat Lesnar”. So how’s that possible when you “reason” like you do? Of course it would become silent….

And about the fight, I am not going into the “other things” people are talking about, I only say this:
I don’t think AO underestimated BF because he would be a complete idiot if he did, NEVER look pass your fight, every fighter knows this, plus again, BF stopped the great Fedor! I think the reason he lost is that he steered away from his team (GG), where a guy like Gokhan Saki would work circles around him in training, you NEED guys like that to train with because now he steered away from the “one strike attacks” and from “always having at least one hand on his jaw”, he actually didn’t have ANY hands at his jaw?
(Don’t be dumb now and say that he beat Saki in the K1, because yes he did, but the world knew also that Saki had a broken hand and ARM going into that fight, ask anybody who has seen them spar together about who comes out on top)

He steered away from his “winning combination”. He started throwing combinations and that will open him up for counters. I believe in training (wherever he trains now) that he’s probably the best guy there and that nobody really poses a threat to him. Think about it, because that could be the only reason for him to steer away from what he used to do, from what he used to "NEED TO DO" otherwise he would get floored in training because of the talent he trained with.

That’s what I think, now I know he was very rude towards BF and maybe his “acting” started to take over and he started to believe himself and forgot about Fedor, so maybe he did get a little “over confident”, but still, never break a winning combination.

My stretch routine in the classes I teach has been exactly the same for the last 15 years, sometimes the students ask me “Can’t we do something different?”. And you know what I say? Say: “No, because with this routine I NEVER, EVER had an injury, so why would I change it?

If it ain’t broke, don’t fix it!

Godspeed and party on

arielhelwani
05-02-2013, 11:04
Alistair had in gedachten het gevecht al maanden geleden al gewonnen. Kijk maar naar alle interviews van de afgelopen tijd. Hij is echt een goede knokker, bezit een grote dosis kracht, talent en techniek. Maar die arrogante $!@$#E## houding van hem is gewoon echt fout. Ik was gewoon voor Silva en toen hij klap na klap kreeg tegen en half KO bleef staan stond ik te schreeuwen van geluk omdat z'n grote mond eindelijk gesnoerd was.

En om nou gelijk te roepen dat Silva beter was? Nee, gameplan van Silva was zeker goed want zijn hoek gaf aan dat hij de eerste ronde weinig moest doen en dat Overeem zichzelf moe zou maken. Silva bleef zich strak eraan houden ook al had Overeem meerdere kansen om hem hard KO te slaan of op de grond te domineren. Maar Overeem was heer en meester tot dat cruciale moment. Hij vocht goed alleen hij vocht alsof hij al gewonnen had, dat heeft hem de kop gekost (of eerder z'n kaak en trots).

Zo zie je maar weer dat je altijd op je hoede moet blijven en nooit iemand moet onderschatten. Ik weet zeker dat Martijn de Jong zich dood heeft moeten schamen om het gedrag van zijn oude pupil.

Eerlijk is eerlijk, ik gun die jongen van harte het kampioenschap, maar hij moet gewoon respectvol blijven en goed blijven trainen zonder die troep. Hij komt er wel, maar hij heeft nu echt een harde les geleerd.

ZOOO en dat van een mod van mixfight!
Maar respect en eigenlijk niks aan toe te voegen

Ton
05-02-2013, 11:07
Waar was deze Alistair ?

http://www.youtube.com/watch?v=uAXesvASVpo

Hij is hier veel meer oplettend en ook veel beweeglijker, en waarschijnlijk ook met een goed gameplan.


De alistair van afgelopen zaterdag was meer een " SHOWPIK ".

Ik gun het hem echt dat hij hier gewoon weer goed en sterker van terug komt.
En dat hij zijn Kikkerlandje trots maakt met de UFC belt.

Dit idd een goed voorbeeld hoe wel hem willen en moeten zien. Scherp, lowkicks, combinaties... Vooropgesteld, ik ben een huge AO supporter. Baal dan ook als een stekker. M'n vriendin snapte niets van mn chagrijnige zondagse harses totdat ik het met bv een verloren WK voetbal finale Nederland -Duitsland vergelijking kwam

Eerste twee rondes duidelijk voor overeem. Ik snap alleen werkelijk niet waarom overeems striking er niet uitkwam waarvoor ie geroemd wordt (miste ik ook al bij de partij tegen Werdum). Agressie leek niet aanwezig. Raar telkens in een clinch lopen zonder enige combinatie die er aan vooraf ging. Dit kan natuurlijk ook met de vorm van de dag te maken hebben. Je kunt nog zo goed voorbereid zijn, maar als je je dag niet hebt en maar niet in de wedstrijd flow kunt komen houdt het ook op.

De Sloopfactor was niet aanwezig helaas! Hoop dat ie er binnen enkele maanden weer staat. Met de intentie om, diegene waar hij maar tegen over mag staan, de kop van z'n romp te beuken!! Iemand trouwens een linkje naar het gevecht incl opkomsten?

Bromios
05-02-2013, 11:45
Wat een gezeur over dat Alistair twee rondes lang domineerde...! Luister eens naar het commentaar van BF. Hij had een gameplan; hij liet Alistair lekker uitrazen en gaf hem een ontiegelijk pak slaag in ronde 3. BF was gewoon de betere die avond. Voor degenen die het nog niet snappen:


http://www.youtube.com/watch?v=RMDN4cbcsWc&feature=player_embedded

Natuurlijk zegt ie dat na het gevecht. Ik deed niks en pakte hem met 2 vingers in de neus. Daarom liet hij zich natuurlijk ook als een lappen pop op de grond smijten en zich een beetje ground-n-pounden. gewoon omdat het kan en hij toch niks beters te doen had die avond.

Chane
05-02-2013, 12:14
Waar was deze Alistair ?

http://www.youtube.com/watch?v=uAXesvASVpo

Hij is hier veel meer oplettend en ook veel beweeglijker, en waarschijnlijk ook met een goed gameplan.


De alistair van afgelopen zaterdag was meer een " SHOWPIK ".

Ik gun het hem echt dat hij hier gewoon weer goed en sterker van terug komt.
En dat hij zijn Kikkerlandje trots maakt met de UFC belt.

Zooo... wat een verschil zeg. Mooi handjes hoog ook. Hopelijk zien we deze Alistair de volgende keer weer terug.

smike
05-02-2013, 12:36
Over dat bericht van Bas Rutten, is hij de enige die niet weet dat Overeem bij Blackzilians traint?

king
05-02-2013, 12:40
Natuurlijk zegt ie dat na het gevecht. Ik deed niks en pakte hem met 2 vingers in de neus. Daarom liet hij zich natuurlijk ook als een lappen pop op de grond smijten en zich een beetje ground-n-pounden. gewoon omdat het kan en hij toch niks beters te doen had die avond.

Bekijk het gevecht nou nog een keer. BF heeft nooit gezegd dat hij hem met twee vinger in de neus pakte. Alistair daarentegen deed wel heel stoer met z'n handen naar beneden, maar hij kon het BF voor geen moment moeilijk maken. Ook die G&P stelde niet zoveel voor. Nadat hij BF naar de grond werkte, kreeg hij eerst nog twee harde ellebogen tegen zijn hoofd. Daarna wat stoten op het lichaam en een paar halve stoten naar het hoofd. BF verdedigde perfect. Toen aan het einde van ronde twee de tank van Alistair leeg was, zette BF de versnelling aan het begin van ronde drie twee tandjes hoger en was het afgelopen voor Alistair. Bizar hoe weinig respect mensen hier voor de prestatie van BF hebben...

Tykill
05-02-2013, 12:41
Zijn conditie was gewoon klote. Hij was overduidelijk moe aan begin derde ronde. Bij zijn oudere gevechten vocht hij veel behoudender en minder roekeloos met zijn energie. Hij was te gebrand om het snel en spectaculair af te maken.

YoMarK
05-02-2013, 12:41
Luister eens naar het commentaar van BF. Hij had een gameplan; hij liet Alistair lekker uitrazen en gaf hem een ontiegelijk pak slaag in ronde 3. BF was gewoon de betere die avond.
Kom op zeg, het heeft nu goed uitgepakt, maar jezelf een pak slaag laten geven door Alistair en dan hopen op een KO in ronde 3 is niet echt een klasse gameplan(heel stom is het ook niet - als je er vanuit gaat dat je anders niet kan winnen).
Dan ga je niet uit van je eigen kracht, en dan ben je niet beter.

king
05-02-2013, 12:46
Kom op zeg, het heeft nu goed uitgepakt, maar jezelf een pak slaag laten geven door Alistair en dan hopen op een KO in ronde 3 is niet echt een klasse gameplan(heel stom is het ook niet - als je er vanuit gaat dat je anders niet kan winnen).
Dan ga je niet uit van je eigen kracht, en dan ben je niet beter.

Geen klasse gameplan??? Ooit gehoord van een rope-a-dope??

Brainthief
05-02-2013, 13:03
ja man, is gewoon Rocky gameplan.... wie kent het niet...

my2cents
05-02-2013, 13:15
Bas Rutten heeft het over het geven van combinaties door AO. Heb ik iets gemist? Zie hem voornamelijk naar voren schuifelen en direct clinchen. Af en toe geeft hij een enkele stoot. Echt veel combo's heb ik AO niet zien geven...

Biiyen
05-02-2013, 13:19
Bas Rutten heeft het over het geven van combinaties door AO. Heb ik iets gemist? Zie hem voornamelijk naar voren schuifelen en direct clinchen. Af en toe geeft hij een enkele stoot. Echt veel combo's heb ik AO niet zien geven...

Dat is precies wat Bas Rutten zegt, AO moet geen combo's maken want hij heeft geen goede kin. Daarom moet AO compact vechten en altijd 1 hand bij zijn kin houden. Dat was wat GG hem heeft geleerd. In dit gevecht deed hij juist wat ze hem bij GG hebben verboden te doen.

Asura
05-02-2013, 13:25
Alleen omdat er veel talent rondloopt bij blackzillians, neemt niet weg dat het een ongeordend bij elkaar geraapt zootje is. Als je een groepje getalenteerde voetballers willekeurig bij elkaar zet en vraagt of ze een voetbalteam vormen komen ze ook niet ver in de eredivisie.

my2cents
05-02-2013, 13:26
Dat is precies wat Bas Rutten zegt, AO moet geen combo's maken want hij heeft geen goede kin. Daarom moet AO compact vechten en altijd 1 hand bij zijn kin houden. Dat was wat GG hem heeft geleerd. In dit gevecht deed hij juist wat ze hem bij GG hebben verboden te doen.

Ik zou zeggen lees jij het nog eens goed. AO moet volgens GG idd geen combo's geven om zo altijd met 1 handschoen zijn kin te beschermen. Volgens Bas deed hij dit niet en gaf hij dus wel combo's... Die heb ik dus niet gezien. Maw ik kan mij niet in Bas zijn woorden vinden dat dat de reden is dat hij verloren heeft. Gewoon onderschatting, niks meer, niks minder.

Ik zie AO overigens juist wel liever wat meer combo's geven. Ook meer lowkicks, heb er nl misschien 1 a 2 geteld

Bromios
05-02-2013, 14:19
Ik zou zeggen lees jij het nog eens goed. AO moet volgens GG idd geen combo's geven om zo altijd met 1 handschoen zijn kin te beschermen. Volgens Bas deed hij dit niet en gaf hij dus wel combo's... Die heb ik dus niet gezien. Maw ik kan mij niet in Bas zijn woorden vinden dat dat de reden is dat hij verloren heeft. Gewoon onderschatting, niks meer, niks minder.

Ik zie AO overigens juist wel liever wat meer combo's geven. Ook meer lowkicks, heb er nl misschien 1 a 2 geteld

Volgens mij bedoelt Bas Rutten dat hij zijn handen niet bij zijn kin hield. En niet dat hij wel combo's maakte.

my2cents
05-02-2013, 14:32
He started throwing combinations and that will open him up for counters

Bloeba
05-02-2013, 15:24
Topic mag van mij best dicht... Een wijze man hier op het forum komt mij wel ff uitleggen waarom alistair nooit kampioen word...

Lekker terug naar gg gaan en 60% van je gage afgeven aan duistere maffiatypetjes is natuurlijk veel beter dan trainen bij de blackzillians.

Handjes voortaan hoog ali

SacredHeart
05-02-2013, 16:00
Topic mag van mij best dicht... Een wijze man hier op het forum komt mij wel ff uitleggen waarom alistair nooit kampioen word...

Omdat jij het niet eens bent met de woorden van deze 'wijze' man, mag de topic dicht?! WTF.. Strakke onderbouwing!

Johannes de Sloper
05-02-2013, 21:11
Even iets anders tussendoor:
Iemand de derde aflevering van Banshee gezien?
En moest je toen ook zo aan Overeem denken?

daanII
05-02-2013, 21:27
Even iets anders tussendoor:
Iemand de derde aflevering van Banshee gezien?
En moest je toen ook zo aan Overeem denken?

Wat is dat?

Johannes de Sloper
05-02-2013, 21:59
Een nieuwe tv-serie op HBO.

Asura
05-02-2013, 22:00
slaap verder.

@lopez: je bent een leuke ex-verslaggever voor een forum geweest op kickboksgala's en voor de rest niets. sorry

Dus lul niet zo stom over categorie Blackzillians. En de begeleiding waar je geen moer over weet.

Het is weer die dag van de maand

Johannes de Sloper
05-02-2013, 22:01
Hier het gevecht, maar eigenlijk moet je hele aflevering even zien.

http://youtu.be/Rm4x6yocj-s

Johannes de Sloper
05-02-2013, 22:02
Waarom kan ik geen filmpjes laten zien en worden het altijd linkjes? :confused:

daanII
05-02-2013, 22:13
deze johan?


http://youtu.be/Rm4x6yocj-s

daanII
05-02-2013, 22:15
Het is weer die dag van de maand

ah origineel

Asura
05-02-2013, 22:34
Dank je Daan, ik doe altijd mijn best. Ik heb nog een grap liggen hier, gister opgeschreven, maar je moet altijd wachten op het juiste moment. Ik heb bijna vijf maanden zitten loeren op Mixfight totdat iemand reageerde alsof het "die dag van de maand was".

Ik denk dat het een succes was. Wanneer ik mijn volgende grap plaats?
Dat weet niemand.

Johannes de Sloper
05-02-2013, 23:17
deze johan?


http://youtu.be/Rm4x6yocj-s
Ja hoe doe je dat?
Lukt mij niet :twak:

Sriba
06-02-2013, 12:42
ik vind vreemd dat mensen AO afvallen. ik persoonlijk vond het goed voor hem. Alleen omdat hij totaal geen respect toonde voor Big Foot. Ik vind als je zo lang niet hebt gevochten en je terug komt na 9 maanden off moet je niet praten maar afmaken of zorgen dat je gwoon op punten wint. niet een soort mohamed ali spelen want dat ben je niet. Vooral in Amerika waar je al weet dat Dana Bitch je eigenlijk niet ziet zitten.
AO kon deze wedstrijd makkelijk winnen maar heeft gewoon verloren door gebrek aan respect door met je handen laag te vechten. En big foot blijft een heavy weight he.
Dus hopelijk heeft hij ze les geleerd en ga je nu weer over tot orde van de dag en next time afmaken keurig je handjes hoog houden en als je iemand niet eruit kan halen dan uitvechten.

Moet zeggen in deze vorm heeft hij niks te zoeken tegen een Cain of Dos Santos.

Asura
06-02-2013, 14:43
AO kan beter maar door dit verlies herinnert het me wel hoe beperkt hij is. Hij kan maar op 1 manier vechten en dat maakt hem gevoelig voor style matchups. Dat ie een glas jaw heeft ben ik niet mee eens, zijn kin is gewoon niet bijzonder goed

Harrie Nak
27-02-2013, 16:45
http://www.youtube.com/watch?v=nX0xZcX-FBo

Tony
27-02-2013, 17:56
shit geen audio hier.Wat zegt Bas? En waar gaat t over?

rafi
27-02-2013, 18:26
weet je wat het is met alistair, je moet hem zien als een soort popeye zonder spinazie is popeye niks. en met is hij bijna onverslaan baar.

cornelus
27-02-2013, 18:38
shit geen audio hier.Wat zegt Bas? En waar gaat t over?

famous last words:

"hie kot nokt aut a lottof taims, but hie keem bek vrom det
so ai olwees zee if hie ken doe it wons hie ken prubbubbelie doe it uggen
zso if hie djust faints his rait butt... (goed kijken nou nar Bas zun handen)
uhhm.... sparringspartnurs............ hiez konne bie okee"

there you go :)

MuayThaiGuy
27-02-2013, 19:26
famous last words:

"hie kot nokt aut a lottof taims, but hie keem bek vrom det
so ai olwees zee if hie ken doe it wons hie ken prubbubbelie doe it uggen
zso if hie djust faints his rait butt... (goed kijken nou nar Bas zun handen)
uhhm.... sparringspartnurs............ hiez konne bie okee"

there you go :)

Dat klinkt meer als een interview met Jo Bonte

"Ent nouw wie koow vurder wits oudtoor ztamiena treejning bijjjj zelfs devens wits Jo Bonte"

cornelus
28-02-2013, 00:44
You got that right. Hoe zou het met Jo zijn? :confused: :)

niks ten nadele van Dhr. Rutten overigens, wiens engels natuurlijk vele malen beter is
(hoewel hij natuurlijk niet in de schaduw kan staan van Jo de 55+ Vechtmachine)

MuayThaiGuy
28-02-2013, 00:46
You got that right. Hoe zou het met Jo zijn? :confused: :)

niks ten nadele van Dhr. Rutten overigens, wiens engels natuurlijk vele malen beter is
(hoewel hij natuurlijk niet in de schaduw kan staan van Jo de 55+ Vechtmachine)

Geruchten gaan dat Chuck Norris door Jo getraint is.

Diz
28-02-2013, 01:09
Geruchten gaan dat Chuck Norris door Jo getraint is.

Chuck Norris, Steven Seagal, JCVD, Jackie Chan en zelfs Bruce Lee...

Allemaal leerlingen van Jo...

MuayThaiGuy
28-02-2013, 01:18
Chuck Norris, Steven Seagal, JCVD, Jackie Chan en zelfs Bruce Lee...

Allemaal leerlingen van Jo...

Jo Bonte is zelfs gecast voor The Karate Kid, Jo Bonte in het chinees vertaald is Mr Miyagi.

MaTo
28-02-2013, 05:00
Jo Bonte is zelfs gecast voor The Karate Kid, Jo Bonte in het chinees vertaald is Mr Miyagi.hey gvd, we gaan van Mr Miyagi (mijn held) geen chinees maken heh

Ulis-E
28-02-2013, 10:38
http://www.youtube.com/watch?v=nX0xZcX-FBo

finally, goeie reactie zonder emotie van bas rutten... en het klopt helemaal IMO

cornelus
28-02-2013, 12:22
Geruchten gaan dat Chuck Norris door Jo getraint is.

niet alleen Chuck, zelfs Tong Po

and Jeet-Kune-Do..? was a gift from Jo