PDA

View Full Version : Negatief !!!



O'reily
04-02-2013, 18:27
Waarom zijn Nederlandse supporters/fans zo hatelijk en negatief als een topvechter verliest (allistair).
De meeste mensen die veel kritiek geven zijn zelfs nooit op niveau geweest, en weten helemaal niet wat het is om in zich in deze wereld te bevinden.
Geven kritiek op allistair glazen kaak, arrogant dit dat en als hij wint dan alleen maar lof, maar als er veloren wordt, dan is de vechter al afgeschreven.
Niemand weet wat er de voorgaande uren voor de partij isgebeurd, een mens is geen machine en je weet nooit of die arrogante houding gespeeld.. is of de ware persoon is enz enz
Vaak is de houding ook een spel, en ik denk dat je jezelf in dit wereldje ook arrogant op moet stellen.

Ik weet zelf ook niet wat het is hoor om een topvechter te zijn, maar Jezus geef een topvechter wel eens wat RESPECT !!!!!!!!!!

Yojimbo
04-02-2013, 18:46
door zijn "gespeelde" arrogante houding heeft hij wel verloren.

Sato
04-02-2013, 18:53
door zijn "gespeelde" arrogante houding heeft hij wel verloren.

Klopt het komt niet doordat Big Foot beter was. Nee, totaal niet, puur omdat meneer arrogant was.
Kruip eens onder die steen vandaan, het is niet omdat hij heeft verloren door die arrogante houding.
Hij was niet beter in de ring. Daarom heeft hij verloren. Niemand geeft BF de credit die hij verdient.

Turboknecht
04-02-2013, 18:55
Ik snap sowieso niet wat het uitmaakt of hij echt zo is of dat hij alleen maar zo doet. Iedereen wordt toch beoordeeld op wat hij doet, en maakt wat je doet niet wie je bent??

Het siert een vechter nou eenmaal niet continu zich in interviews lullig of negatief over de tegenstander uit te laten, zeggen dat je op alle vlakken beter bent, dat die ander maar een nummertje is, op de man spelen over het uiterlijk van die ander (wat nota bene door een ziekte komt), als een patser de zaal binnen te komen lopen, en om dan finaal tegen de mat geslagen te worden. Daar mag best wat van gezegd worden.

Ik voel me sowieso niet aangesproken (maar wil wel lekker even reageren ja :lol:), want toen hij nog won en daar highlights van geplaatst werden hier heb ik ook wel eens gezegd dat ik hem wat statisch vond, dat ie te weinig combineerde. Het is echt niet zo dat iedereen hem nu afvalt, zeker niet. Zat mensen die hem nog steeds graag de titel zien halen. Maar de manier waarop hij de laatste tijd bezig geweest is en dan zo verliezen... tja, daar krijg je commentaar op, logisch.

MuayThaiGuy
04-02-2013, 18:56
Ik denk dat het komt door het nummer wat gebruikt is bij zijn opkomst.
Heb je de hele nacht wakker gelegen en nagedacht wat te posten?

daanII
04-02-2013, 19:12
Niemand weet wat er de voorgaande uren voor de partij isgebeurd

Vertel.

univers1l
04-02-2013, 19:14
alistair blijft een topvechter en komt wel terug, maar de arrogantie is de reden dat vele hem dit kwalijk nemen.
zou hij hebben verloren maar wel bescheiden zijn gebleven, dan had je minder reacties hier gehad.
iedereen verliest wel een x, maar deze was gewoon niet nodig en dat you are a dead man bij de weging gedoe, maakt dit natuurlijk alleen zuurder.

Chane
04-02-2013, 19:19
alistair blijft een topvechter en komt wel terug, maar de arrogantie is de reden dat vele hem dit kwalijk nemen.
zou hij hebben verloren maar wel bescheiden zijn gebleven, dan had je minder reacties hier gehad.
iedereen verliest wel een x, maar deze was gewoon niet nodig en dat you are a dead man bij de weging gedoe, maakt dit natuurlijk alleen zuurder.
X2

-=AL CAPONE=-
04-02-2013, 19:39
Omdat Nederlanders zeiken/janken als ze verliezen (zie voetbal)
En Alistair was een beetje arrogant en deed teveel mee aan dat irritante Amerikaanse spelletje! Dat wekt irritaties op bij nuchtere Nederlanders...

Blanco
04-02-2013, 19:49
Waarom zijn Nederlandse supporters/fans zo hatelijk en negatief als een topvechter verliest (allistair).
De meeste mensen die veel kritiek geven zijn zelfs nooit op niveau geweest, en weten helemaal niet wat het is om in zich in deze wereld te bevinden.
Geven kritiek op allistair glazen kaak, arrogant dit dat en als hij wint dan alleen maar lof, maar als er veloren wordt, dan is de vechter al afgeschreven.
Niemand weet wat er de voorgaande uren voor de partij isgebeurd, een mens is geen machine en je weet nooit of die arrogante houding gespeeld.. is of de ware persoon is enz enz
Vaak is de houding ook een spel, en ik denk dat je jezelf in dit wereldje ook arrogant op moet stellen.

Ik weet zelf ook niet wat het is hoor om een topvechter te zijn, maar Jezus geef een topvechter wel eens wat RESPECT !!!!!!!!!!

Zijn arrogantie was niet het probleem. Maar wel moeilijk vechten hé zonder het "toverdrankje".
Het verbaast me dat mensen/vechtsporters hier(in forum) suggereren dat hij verloren heeft omdat hij arrogant was. Hij was gewoon fysiek niet die Alistar die we kenden van bijvoorbeeld k12011.

Toverdrankje is zo fijn..............

Djani
04-02-2013, 20:16
Ik zal hem nog steeds graag zien vechten

YoMarK
04-02-2013, 20:49
Klopt het komt niet doordat Big Foot beter was. Nee, totaal niet, puur omdat meneer arrogant was.
Kruip eens onder die steen vandaan, het is niet omdat hij heeft verloren door die arrogante houding.

Tja, ik weet niet of je de partij en alle interviews vooraf gezien hebt, maar je slaat hier de plank mis. a) Bigfoot was helemaal niet beter en b) Alistair stond met z'n handen laag zonder enig respect voor Bigfoot. Ook gaf Alistair zelf vooraf aan: "Bigfoot is not going to be a problem". Het wijze gezegde "don't ever underestimate your opponent" is hier van toepassing.



Hij was niet beter in de ring. Daarom heeft hij verloren. Niemand geeft BF de credit die hij verdient.
Ook hier ben ik het mee oneens, en ik denk velen hier. Juist daarom was ik zo teleurgesteld. We zien allemaal dat Alistair de tools heeft om UFC kampioen te worden, maar omdat ie in de partij net wat te makkelijk over z'n tegenstander denkt gaat het fout. BF verdient duidelijk ook meer credit, maar toch zou een beetje slim vechtende Alistair daar geen problemen mee moeten hebben.
Ik zie een GSP echt niet zo makkelijk denken over z'n tegenstanders. Zelfvertrouwen: prima. Maar dit was toch wat teveel van het goede.

Dus teleurgesteld, maar hoop dat hij zich gaat revancheren, en gewoon UFC kampioen word.

Sato
04-02-2013, 21:03
Tja, ik weet niet of je de partij en alle interviews vooraf gezien hebt, maar je slaat hier de plank mis. a) Bigfoot was helemaal niet beter en b) Alistair stond met z'n handen laag zonder enig respect voor Bigfoot. Ook gaf Alistair zelf vooraf aan: "Bigfoot is not going to be a problem". Het wijze gezegde "don't ever underestimate your opponent" is hier van toepassing.


Ook hier ben ik het mee oneens, en ik denk velen hier. Juist daarom was ik zo teleurgesteld. We zien allemaal dat Alistair de tools heeft om UFC kampioen te worden, maar omdat ie in de partij net wat te makkelijk over z'n tegenstander denkt gaat het fout. BF verdient duidelijk ook meer credit, maar toch zou een beetje slim vechtende Alistair daar geen problemen mee moeten hebben.
Ik zie een GSP echt niet zo makkelijk denken over z'n tegenstanders. Zelfvertrouwen: prima. Maar dit was toch wat teveel van het goede.

Dus teleurgesteld, maar hoop dat hij zich gaat revancheren, en gewoon UFC kampioen word.

Hij was niet beter tot die ene klap. Dat heb ik eerder ook al geprobeerd te zeggen.

Anderson
04-02-2013, 21:10
Met d-boll gaat het wat makkelijker zonder d-boll moet je gewoon harder en serieuzer trainen. Rematch wint die wel als die het serieuzer aanpakt.

simtekf1
04-02-2013, 21:13
Haters gonna hate.
Niks meer, niks minder.

De volgende partij wint hij weer en dan is iedereen stil.
Dat gelul over toverdrankjes.. en dan worden er foto's vergeleken waar hij op beide foto's een andere houding aanneemt, lekker duidelijk te vergelijken.

Hij heeft Silva gewoon onderschat en is nu wakker geschud.

daanII
04-02-2013, 21:15
Haters gonna hate.
Niks meer, niks minder.

De volgende partij wint hij weer en dan is iedereen stil.


Hij heeft Silva gewoon onderschat

Ik hoop het. Ben bang van niet.
Maar gun het hem wel. Dat vooropgesteld.

Anderson
04-02-2013, 21:16
Dat gelul over toverdrankjes..

Jaapie hij is gepakt op doping vorig jaar.

daanII
04-02-2013, 21:18
Hij was niet beter tot die ene klap. Dat heb ik eerder ook al geprobeerd te zeggen.

Ronde 1 en staand was afschuwelijk om te zien van beiden. Ronde twee dacht ik dat Alistair het op de grond gruwelijk ging afmaken en daarna, tsja

Johannes de Sloper
04-02-2013, 21:18
Hij was niet beter in de ring. Daarom heeft hij verloren. Niemand geeft BF de credit die hij verdient.

Dat dus.
Hoe je het ook wend of keert.
Wat je ook verzint om het te kunnen verklaren.
Big Foot heeft gewonnen, was dus gewoon de betere.
Klaar, end of discussion.

daanII
04-02-2013, 21:23
Hij was niet beter in de ring.

kooi?

Kalikula
04-02-2013, 21:46
Alli komt er wel. Wacht maar.

Bloeba
04-02-2013, 22:45
Alistair is een baas...

Maar dat die af en toe aan de 'toverdrankjes zat' is wel duidelijk...

Zegt genoeg over de zogenaamde strenge dopingcontroles van K1 ;-)

niels
04-02-2013, 22:52
Met d-boll gaat het wat makkelijker zonder d-boll moet je gewoon harder en serieuzer trainen. Rematch wint die wel als die het serieuzer aanpakt.

Dit is natuurlijk behoorlijk idioot.
Buiten het feit dat d-boll een behoorlijk vreemde keuze zou zijn voor een atleet die het moet hebben van oa conditie.
Je bedoelt PED's... en juist met PED's kun je harder en serieuzer trainen....
Misschien moet je even nadenken voordat je iets tikt.

Nosferatu187
04-02-2013, 23:03
Ik snap sowieso niet wat het uitmaakt of hij echt zo is of dat hij alleen maar zo doet. Iedereen wordt toch beoordeeld op wat hij doet, en maakt wat je doet niet wie je bent??

Het siert een vechter nou eenmaal niet continu zich in interviews lullig of negatief over de tegenstander uit te laten, zeggen dat je op alle vlakken beter bent, dat die ander maar een nummertje is, op de man spelen over het uiterlijk van die ander (wat nota bene door een ziekte komt), als een patser de zaal binnen te komen lopen, en om dan finaal tegen de mat geslagen te worden. Daar mag best wat van gezegd worden.

Ik voel me sowieso niet aangesproken (maar wil wel lekker even reageren ja :lol:), want toen hij nog won en daar highlights van geplaatst werden hier heb ik ook wel eens gezegd dat ik hem wat statisch vond, dat ie te weinig combineerde. Het is echt niet zo dat iedereen hem nu afvalt, zeker niet. Zat mensen die hem nog steeds graag de titel zien halen. Maar de manier waarop hij de laatste tijd bezig geweest is en dan zo verliezen... tja, daar krijg je commentaar op, logisch.

wat heeft alistair dan allemaal gezegd en waar kan ik een video vinden van dit?

Nosferatu187
04-02-2013, 23:04
testostereem.

Anderson
04-02-2013, 23:05
Nee Jaapie Overeem werd betrapt op een extreme hoge waarde van testosteron en hij had dit keer ook geen vochtkop van de d-boll. ken merken van d-boll.

Turboknecht
04-02-2013, 23:08
wat heeft alistair dan allemaal gezegd en waar kan ik een video vinden van dit?

Zie de laatste zoveel interviews/ufc promoshit op youtube. Hier op het forum zijn ook tig video's voorbij gekomen waarin hij bovenstaande allemaal gezegd heeft.

ARMENIA
04-02-2013, 23:11
testostereem.

:cool2:

niels
04-02-2013, 23:14
Nee Jaapie Overeem werd betrapt op een extreme hoge waarde van testosteron en hij had dit keer ook geen vochtkop van de d-boll. ken merken van d-boll.

pfff. Je snapt er niet veel van he.

king
05-02-2013, 10:03
Dit is natuurlijk behoorlijk idioot.
Buiten het feit dat d-boll een behoorlijk vreemde keuze zou zijn voor een atleet die het moet hebben van oa conditie.
Je bedoelt PED's... en juist met PED's kun je harder en serieuzer trainen....
Misschien moet je even nadenken voordat je iets tikt.

D-boll is geen PED??? lol

SacredHeart
05-02-2013, 10:25
Waarom zijn Nederlandse supporters/fans zo hatelijk en negatief als een topvechter verliest (allistair).
De meeste mensen die veel kritiek geven zijn zelfs nooit op niveau geweest, en weten helemaal niet wat het is om in zich in deze wereld te bevinden.
Geven kritiek op allistair glazen kaak, arrogant dit dat en als hij wint dan alleen maar lof, maar als er veloren wordt, dan is de vechter al afgeschreven.
Niemand weet wat er de voorgaande uren voor de partij isgebeurd, een mens is geen machine en je weet nooit of die arrogante houding gespeeld.. is of de ware persoon is enz enz
Vaak is de houding ook een spel, en ik denk dat je jezelf in dit wereldje ook arrogant op moet stellen.

Ik weet zelf ook niet wat het is hoor om een topvechter te zijn, maar Jezus geef een topvechter wel eens wat RESPECT !!!!!!!!!!
Ik snap niet zo goed waar je je zo druk om maakt. Het geven van kritiek (mits met onderbouwing) is ook een vorm van respect. Of mag men alleen maar positief zijn over Overeem. Wat een hypocrisie. Overeem krijgt van de meeste Nederlandse fans echt wel respect, lost van het feit dat sommige kritisch zijn over zijn laatste gevecht.

niels
05-02-2013, 12:14
D-boll is geen PED??? lol

Uiteraard is d-boll een ped.
Het ging erom dat hij er eentje opnoemt, die niet logisch is voor iemand die het moet hebben van o.a. conditie.

smike
05-02-2013, 12:26
Omdat wij Hollanders zijn.
Wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt die krijgt het gelijk voor zijn kiezen.

Overeem is nu bij een amerikaanse organisatie, dus gedraagt zicht daarnaar, dat is een cultuurverschil met hoe wij hier zijn.

Turboknecht
05-02-2013, 16:03
Hoge bomen vangen overal veel wind hoor, niet alleen hier tussen de kaaskoppen.