PDA

View Full Version : @ Alistair: ... *SPOILER*



Ralph
05-02-2013, 14:43
Even wat positivisme in negatieve tijden: succes met de voorbereiding richting je volgende partij! Volgens mij kan je nog steeds HW kampioen worden; kijk naar hoe Cain is teruggekomen na zijn verliespartij tegen JDS!

Ik snap best dat mensen het door de enigszins arrogante houding ergens prettig vinden dat Alistair verloor afgelopen zaterdag, maar de bak stront die hij nu over zich heen krijgt op internet (en van oud-collega vechters) vind ik niet chique... Alistair blijft gewoon een topvechter en heeft wat fouten gemaakt in de voorbereiding en het gevecht met Bigfoot. Hier kan hij alleen maar van leren en ik hoop in ieder geval dat hij sterker terugkomt (en z'n handen hoog houdt, agressiever vecht om te kunnen finishen, zich niet laat afleiden door randzaken en misschien ook iets minder arrogant over z'n tegenstanders praat... :)).

Is toch supermooi dat we met Alistair en Stefan 2 zwaargewichten in de bovenste regionen van de UFC hebben rondlopen!

Tony
05-02-2013, 14:45
Ik ben het daar helemaal mee eens.

Misschien heeft t gewoon zo moeten zijn. Denk dat dit een goede wake up call is.

En nu sterker en meer gedreven dan ooit terugkomen.

War Alistair!!!

Djani
05-02-2013, 14:50
Alistair is en blijft een topvechter waar we als vechtsportland trots op moeten zijn ongeacht hoe hij zichzelf promoot daar in de US.

War Alistair!!!

blade
05-02-2013, 15:20
tuurlijk is het een topvechter 1 verlies partij maakt um geen pannenkoek komt wel weer terug

Josh
05-02-2013, 15:33
helemaal mee eens, Alistairis een goede vechter zijn arrogantie vind ik wat minder. Maar goed ik denk dat hij ook van die wolk af (geslagen) is.

keihard trainen en weer terugkomen! Ik zeg next up Alistair tegen brown/mir/nelson

Facade
05-02-2013, 15:36
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat Alistair een beetje persoonlijkheid heeft, dat geeft em tenminste een beetje kleur. Ik vind bij veel buitenlandse sporters vaak dat ze grossieren in het intrappen van open deuren en het geven van politiek correcte antwoorden.

Succes met je volgende partij :)

Bloeba
05-02-2013, 15:46
Ja maar hier in nederland is het zo, als je goed bent ben je onze vriend, als het misgaat kennen we je niet.

Wat voor eikel badr hari ook is, moet hem uiterst gelijk geven dat die niet meer voor Nederland uit WIL komen.

carlo1
05-02-2013, 15:54
Ja maar hier in nederland is het zo, als je goed bent ben je onze vriend, als het misgaat kennen we je niet.

Wat voor eikel badr hari ook is, moet hem uiterst gelijk geven dat die niet meer voor Nederland uit WIL komen.

er is volgens mij niemand die badr niet meer wilde kennen nadat hij in de GPfinale van schilt verloor. Ik denk dat dit vooral veroorzaakt is door gedraging in en buiten de ring die door het gros niet als sportief ervaren wordt.

CrazyHenk
05-02-2013, 16:27
Even wat positivisme in negatieve tijden: succes met de voorbereiding richting je volgende partij! Volgens mij kan je nog steeds HW kampioen worden; kijk naar hoe Cain is teruggekomen na zijn verliespartij tegen JDS!

Is toch supermooi dat we met Alistair en Stefan 2 zwaargewichten in de bovenste regionen van de UFC hebben rondlopen!

x2!

Turboknecht
05-02-2013, 17:02
Ja, ga nou niet weer zo zitten zeiken over dat het allemaal de schuld is van Nederland. Hoe moeilijk is het nou er eens niet nationaliteit, etniciteit of iemand z'n lievelingskleur er bij te betrekken? :twak:

king
05-02-2013, 17:07
Ach, toen Lesnar verloor van Cain en later Alistair werd hij ook afgekraakt op Sherdog. Maakt dus niets uit, Nederlander, Amerikaan of whatever.

Over Sherdog gesproken, deze foto kwam ik daar tegen. Check het gezicht van Herb Dean...

http://i.imgur.com/s2o3KEn.jpg

Rougemonkey
05-02-2013, 18:45
Weet iemand hoe het met hem is na die zware knock out?

Turboknecht
05-02-2013, 19:03
De dag erop stond ie vrolijk handtekeningen uit te delen.

Mauro
05-02-2013, 21:21
tuurlijk is het een topvechter 1 verlies partij maakt um geen pannenkoek komt wel weer terug
Zo is het, ON TO THE NEXT ONE !!

daanII
05-02-2013, 21:26
Ja good luck Allistair! Ennuh back to basic!

Asura
05-02-2013, 21:58
Ach, toen Lesnar verloor van Cain en later Alistair werd hij ook afgekraakt op Sherdog. Maakt dus niets uit, Nederlander, Amerikaan of whatever.

Over Sherdog gesproken, deze foto kwam ik daar tegen. Check het gezicht van Herb Dean...
http://i.imgur.com/s2o3KEn.jpg

(http://i.imgur.com/s2o3KEn.jpg)

Bigfoot ziet hier nog het meest normaal uit

daanII
05-02-2013, 22:17
Bigfoot ziet hier nog het meest normaal uit

Ga je weer beledigen en met ziekten smijten?
Jaja hij lijkt op een baviaan zeker?
Kwal dat je bent!
Beetje respect

Asura
05-02-2013, 22:22
Ga je weer beledigen en met ziekten smijten?
Jaja hij lijkt op een baviaan zeker?
Kwal dat je bent!

:lol:

daanII
05-02-2013, 22:24
schaam je dood

Asura
05-02-2013, 22:24
Leef, beleef!

daanII
05-02-2013, 22:26
Leef, beleef!

ok:lol:

Asura
05-02-2013, 22:26
schaam je dood

https://twitter.com/doodsbedreiging

Je hebt geluk dat ik geen twitter hebt anders zou de politie hier van horen

daanII
05-02-2013, 22:29
ik snap niet dat jij beledigingen uit over BF

Ulis-E
05-02-2013, 22:31
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat Alistair een beetje persoonlijkheid heeft, dat geeft em tenminste een beetje kleur. Ik vind bij veel buitenlandse sporters vaak dat ze grossieren in het intrappen van open deuren en het geven van politiek correcte antwoorden.

Succes met je volgende partij :)

meningen van persoonlijke vrienden tellen niet :P

maarruh goed hoop dat ie dat ie de volgende partij een stuk scherper ingaat..

Asura
05-02-2013, 22:31
@Daan
Maar wil je zeggen dat zelfs op die foto Bigfoot er vreemder uitziet dan Ali en Hurp?

Mauro
05-02-2013, 22:33
On topic bitches ! Ga anders even de pit wat leven inblazen :)

daanII
05-02-2013, 22:36
@Daan
Maar wil je zeggen dat zelfs op die foto Bigfoot er vreemder uitziet dan Ali en Hurp?

Bigfoot is een sportman. En ik zou het op prijs stellen als jij zijn prestaties waardeert en niet gaat lopen zeiken over zijn uiterlijk, door een jeugdziekte ontstaan.

daanII
05-02-2013, 22:37
Kan dat?

Asura
05-02-2013, 22:39
On topic bitches ! Ga anders even de pit wat leven inblazen :)

Mooie woorden Mauro, jij bent een bruggenbouwer

Asura
05-02-2013, 22:39
Bigfoot is een sportman. En ik zou het op prijs stellen als jij zijn prestaties waardeert en niet gaat lopen zeiken over zijn uiterlijk, door een jeugdziekte ontstaan.

Ik gaf hem juist een compliment. En jij hebt dat mooi verziekt, dank je wel.

daanII
05-02-2013, 22:49
Ik gaf hem juist een compliment. En jij hebt dat mooi verziekt, dank je wel.

mooi compliment

MuayThaiGuy
05-02-2013, 22:50
Ik gaf hem juist een compliment. En jij hebt dat mooi verziekt, dank je wel.

:jerry:

Proximo
05-02-2013, 23:00
Ik gaf hem juist een compliment. En jij hebt dat mooi verziekt, dank je wel.

hahaha bloedzuiger.....

Silat
05-02-2013, 23:07
Ik ben het daar helemaal mee eens.

Misschien heeft t gewoon zo moeten zijn. Denk dat dit een goede wake up call is.

En nu sterker en meer gedreven dan ooit terugkomen.

War Alistair!!!

Misschien bestaat niet, dit is gewoon een onderdeel van het geheel.

Big up Big man! Ik weet zeker dat je 115 kg ripped terug komt.

"One bad game doesn't get you off the wall of fame" (ok, die plek heeft ie nog niet bij de UFC, internationaal dus)

Facade
05-02-2013, 23:12
meningen van persoonlijke vrienden tellen niet :P

maarruh goed hoop dat ie dat ie de volgende partij een stuk scherper ingaat..

Ik denk dat je in de war bent met Fasada.

Ulis-E
06-02-2013, 00:22
Ik denk dat je in de war bent met Fasada.

ahhh ok, my bad.. dacht inderdaad dat jullie een-en-dezelfde persoon waren

Kemal
06-02-2013, 10:09
ONTOPIC en geen gezeik svp, ga dan maar lekker naar the pit, daar kun je helemaal los gaan!

OSU

Asura
06-02-2013, 14:50
ik wil graag dat iedereen weet dat na een lang en diepzinnig gesprek gisteravond Daan en ik weer dikke vrienden zijn. Hij begrijpt nu dat mijn woorden slechts bemoedigend waren en het spijt hem dat hij dit niet eerder inzag.

@kemal niets aan het handje dus. Ik ben blij dat mixfight niet alleen een gezellig forum heeft maar ook een zeer handige pm functie kent

Chane
06-02-2013, 15:32
Mooie topic!
War Overeem!!!! :)

Kemal
06-02-2013, 19:19
ik wil graag dat iedereen weet dat na een lang en diepzinnig gesprek gisteravond Daan en ik weer dikke vrienden zijn. Hij begrijpt nu dat mijn woorden slechts bemoedigend waren en het spijt hem dat hij dit niet eerder inzag.

@kemal niets aan het handje dus. Ik ben blij dat mixfight niet alleen een gezellig forum heeft maar ook een zeer handige pm functie kent

Top :thup:

Asura
06-02-2013, 19:32
:lol:

MuayThaiGuy
06-02-2013, 19:33
:lol:

Wie was de gever en wie was de ontvanger?
Er is toch iemand door de knieën gegaan?

daanII
06-02-2013, 19:35
Wie was de gever en wie was de ontvanger?
Er is toch iemand door de knieën gegaan?

Ik.
Maar ik heb een dikke vriend er bij. En dat is meer waard.

daanII
06-02-2013, 19:36
ONTOPIC en geen gezeik svp, ga dan maar lekker naar the pit, daar kun je helemaal los gaan!

OSU

En schreeuw voortaan niet zo, ik krijg pijn aan mijn ogen.

MuayThaiGuy
06-02-2013, 19:36
Ik.
Maar ik heb een dikke vriend er bij. En dat is meer waard.

Die info mag je voor je houden, ik hoop dat je een beetje normaal kunt zitten ouwe :D

Kemal
06-02-2013, 19:39
En schreeuw voortaan niet zo, ik krijg pijn aan mijn ogen.

Het komt iig wel binnen, dat is de bedoeling :)

MuayThaiGuy
06-02-2013, 19:44
Het komt iig wel binnen, dat is de bedoeling :)

Er was al wat binnen gekomen bij hem ;) even tussen de regels door lezen.

Asura
06-02-2013, 19:46
Ik.
Maar ik heb een dikke vriend er bij. En dat is meer waard.

Hé, niet iedereen hoeft te weten dat ik een anaconda in me broek heb Daan. Ik was een keer in de dierentuin toen een vrouwelijke wurgslang één van de medewerkers te pakken had. Ik moest daar met broek omlaag staan om haar af te leiden.

Wat bleek, ze had gewoon een beetje liefde nodig.

MuayThaiGuy
06-02-2013, 20:06
Hé, niet iedereen hoeft te weten dat ik een anaconda in me broek heb Daan. Ik was een keer in de dierentuin toen een vrouwelijke wurgslang één van de medewerkers te pakken had. Ik moest daar met broek omlaag staan om haar af te leiden.

Wat bleek, ze had gewoon een beetje liefde nodig.

Zeg, "Iron Shlong" beetje rustig hier.

TOON
06-02-2013, 20:58
WAR ALI!!!
gaat helemaal goed komen, die belt komt nog een keer naar NL!

verliespartij hoort erbij, anders is die road naar de belt niet amerikaans genoeg!