PDA

View Full Version : Uitslagen VFC 3



Harun
05-02-2013, 17:55
Ik wil bij deze aan alle bezoekers, vechters, trainers en coaches wederom bedankt voor een geslaagd evenement! Dit was de eerste keer dat we volgens de nieuwe WFCA regels werkten, met dokter, beveiliging en verklaringen omtrent gedrag. Hopelijk volgen alle galas en kunnen we zo met zijn allen zorgdragen voor een verdere professionalisering van de sport.

De sfeer was weer super, en qua partijen harde partijen maar ook technische met mooie submissies, (T)KO`s en vooral veel sportiviteit. Ik zal de filmpjes later posten.

Maar hier in ieder geval de uitslagen:

Mahir kina WOP vs j KB Rayane Zafer
Saber Talbi WOP vs j KB Justin Krasni
Milan Wouters vs j KB Hicham el Maach ONBS
Vervondel Cedric vs MMA Willem Sparreboom WSUB
Nemet Akbar vs n KB Bill Hamdi ONBS
Parwiz Ahmoudi vs MMA Agy Sardari WOP
Abdelrani Khachabi WOP vs MMA Ismail Ozbekir
Shaka Watson vs MMA Adrian Bleszek WRSC
Rida Zagdoudi vs MMA Aslan Gunoyev WSUB
Masood Sharifi WRSC vs MMA Aytac sarkman
Oguz Aksu vs n KB Maseed Sajjadi WOP
Bas Pelikaan vs MMA NIck Verhoeven WSUB
Melvin Toirkens vs c KB Mohammed Hendoef WOP
George Pol WSUB vs MMA Wout de Vischer
Aslan Tebloev vs MMA Ezgon Selmani ONBS
Steeve Tassier WOP vs MMA Youssef Tholeil
Gregor Koniecka WSUB vs MMA Quincy Makatita


Oesh...

WiebeDTC
05-02-2013, 20:17
Was een mooi gala, was alleen een jongen in de kleedkamer helemaal fout aan het gaan na zijn partij, weet iemand hoe het daarmee afgelopen is? Was echt niet gezond hoe die er aan toe was (al had hij wel gewonnen na een slugfest van jewelste)

Harun
05-02-2013, 23:19
Was een mooi gala, was alleen een jongen in de kleedkamer helemaal fout aan het gaan na zijn partij, weet iemand hoe het daarmee afgelopen is? Was echt niet gezond hoe die er aan toe was (al had hij wel gewonnen na een slugfest van jewelste)

Gelukkig ! is het goed afgelopen met hem , hij is een nier patient had ik begrepen , maar hij is op eigen kracht weg gegaan.

lopez86
05-02-2013, 23:57
Was een topgalatje!
Goeie sfeer, leuke partijen, alleen de pauze van 45 minuten vond ik teveel van t goeie.
Voor de rest netjes op tijd begonnen, dat gebeurt tegenwoordig ook nergens meer.
Alleen de uitslag tussen Selmani en Tebloev was echt een aanfluiting, want die had Tebloev dus nooit verloren.
10/10 would go again :)

kinghassan
06-02-2013, 03:20
Was een topgalatje!
Goeie sfeer, leuke partijen, alleen de pauze van 45 minuten vond ik teveel van t goeie.
Voor de rest netjes op tijd begonnen, dat gebeurt tegenwoordig ook nergens meer.
Alleen de uitslag tussen Selmani en Tebloev was echt een aanfluiting, want die had Tebloev dus nooit verloren.
10/10 would go again :) daar ben ik het niet mee eens, ik ben een voorstander van een leuk mma partijtje.. en als die tebloev alleen maar een takedown maakt en niets anders doet? mischien een paar stoten gegeven of iets dergelijks.. selmani werkte van onder en die knieen zagen er ook wel lekker uit begin van de partij dacht ik..

lopez86
08-02-2013, 11:10
daar ben ik het niet mee eens, ik ben een voorstander van een leuk mma partijtje.. en als die tebloev alleen maar een takedown maakt en niets anders doet? mischien een paar stoten gegeven of iets dergelijks.. selmani werkte van onder en die knieen zagen er ook wel lekker uit begin van de partij dacht ik..

Nou, volgens mij heeft hij toch wel wat stoten gegeven, al zijn het er niet veel.
Punt is dat Selmani ook helemaal niks concreets van onder deed en bovendien meerdere malen de touwen probeert vast te pakken om de takedown te voorkomen (wat m niet lukt).
Naast dat t onsportief is had ie daarvoor eigenlijk een punt aftrek verdient.

http://www.fightstartv.com/videos/aslan-tebloev-vs-ezgon-selmani-mma/

Briant
08-02-2013, 11:46
Nou, volgens mij heeft hij toch wel wat stoten gegeven, al zijn het er niet veel.
Punt is dat Selmani ook helemaal niks concreets van onder deed en bovendien meerdere malen de touwen probeert vast te pakken om de takedown te voorkomen (wat m niet lukt).
Naast dat t onsportief is had ie daarvoor eigenlijk een punt aftrek verdient.

http://www.fightstartv.com/videos/aslan-tebloev-vs-ezgon-selmani-mma/

Dat en aan het eind van de eerste ronde de ring uit vluchten. Reden om goede MMA scheidsrechters op te leiden en aan te nemen, want dit moet eigenlijk niet kunnen.