PDA

View Full Version : Ramon Dekkers on Overeem: We teached him to take a beating like a man, not a bitch!"



Turboknecht
06-02-2013, 12:08
http://fiveknuckles.com/mma-news/Golden-Glory-coach-on-Overeem-We-teached-him-to-take-a-beating-like-a-man,-not-a-bitch!.html


"Alistair Overeem (http://www.fiveknuckles.com/mma-fighter/Alistair-Overeem.html) I thought we've teached him to take a beat like a man....not like a BITCH!" - Ramon Dekkers via Twitter (https://twitter.com/diamonddekkers/status/298859381213233153)
Golden Glory coach and legendary kickboxer, Ramon Dekkers, comments on Alistair Overeem (http://www.fiveknuckles.com/mma-fighter/Alistair-Overeem.html)'s loss to Antonio Silva (http://www.fiveknuckles.com/mma-fighter/Antonio-Silva.html) last Saturday at UFC 156.
Overeem, who currently trains with theBlackzilians (http://www.fiveknuckles.com/mma-camp/Blackzilians.html) camp in South Florida, was a long time member of the Golden Glory fight camp based in the Netherlands.
During his time with the team, Overeem became the Strikeforce, Dream, and K-1 champion, however, in 2011, following the UFC's release of all Golden Glory fighters over a policy issue regarding the way fighters are payed, Overeem left the Netherlands-based camp over what he termed, "a breach of trust."
Overeem then sued the camp for $151,000, which he believed the camp owed him in back pay. Consequently, Golden Glory counter-sued Overeem stating that he never paid the camp its 30-percent commission following his victory over Fabricio Werdum (http://www.fiveknuckles.com/mma-fighter/Fabricio-Werdum.html)at Strikeforce: Overeem vs. Werdum (http://www.fiveknuckles.com/mma-event/Strikeforce-Overeem-vs-Werdum.html).
The two parties would later settle out of court for an undisclosed sum.

Djani
06-02-2013, 12:12
Ik sta ervan te kijken dat een grootheid als Ramon Dekkers zich zo kinderachtig gedraagt. Pretty sad

king
06-02-2013, 12:13
Ouch, het zit nog diep bij GG kennelijk...

Sato
06-02-2013, 12:19
Dit zegt denk ik meer over Ramon dan over Alistair. Misschien tijd voor beide heren om eens naar de eigen organisatie te kijken i.p.v. zich met andere te bemoeien. GG heeft zoveel talent rondlopen waarom aandacht verspillen aan Alistair en vice versa.

Turboknecht
06-02-2013, 12:20
Ja, op een gegeven moment moet je het gewoon laten rusten ipv energie te blijven verspillen aan negativiteit.

Illest
06-02-2013, 12:22
“Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”

MuayThaiGuy
06-02-2013, 12:22
Parels voor de zwijnen dan heb je een bijnaam als Diamant met dit gedrag eerder een Swarovksi steen.
Wat een tegenvaller en dan nog prijken in een filmpje over respect, top bezig Ramon lichtend voorbeeld hoe je respect uit moet dragen.

FOCUS
06-02-2013, 12:33
Zielig

Tony
06-02-2013, 12:36
Kinderachtig dit. Het zit hun toch erg hoog...

Ik zou bijna zeggen, ga zelf even in de kooi staan en kop een paar tikken van Bigfoot weg... kijken of je dan wél als een man ten onder zou gaan ipv als een bitch.

Leventdepevent
06-02-2013, 12:52
wat een gezeik weer zeg, jammer van The diamond

NielsN
06-02-2013, 12:54
Kinderachtig dit. Het zit hun toch erg hoog...

Ik zou bijna zeggen, ga zelf even in de kooi staan en kop een paar tikken van Bigfoot weg... kijken of je dan wél als een man ten onder zou gaan ipv als een bitch.

Ja, duidelijk een keyboardwarrior. Durf te wedden dat ie zelf niet eens op MMA zit.

Anderson
06-02-2013, 12:55
triest mannetje

Bromios
06-02-2013, 13:02
Klappen op je kop krijgen is slecht voor je hersens.
Klasse van Dekkers dat hij dat even fijntjes aanstipt hier.

Wat een kneus is het toch. Was door zijn inspanningen voor het weeshuis even van mijn opinie afgestapt. Maar het is me weer helemaal duidelijk.

Italian*Berlusconi*
06-02-2013, 13:02
golden glory nerds!! slecht dit hoor....

mario the count
06-02-2013, 13:46
Had het in het andere topic ook al gepost:

http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon1.png
Wtf. Ramon heb respect voor je prestaties in het verleden, maar wat is dit weer een zielige reactie op overeem zijn gevecht. Stelletje focking kleuters bij GG af en toe, bah bah. Zo een reactie had je niet gezien als overeem nog bij GG zat, kennelijk balen ze allemaal nog dat ze de vechter met de meeste inkomsten zijn kwijtgeraakt. Als overeem toch de klapjes als een bitch neemt, ga dan een lekker met hem in de octagon staan, stelletje helden!!!

Ralphie89
06-02-2013, 13:48
Vond de tweet van Ramon over het verlies van Dion al net zo triest..

YoMarK
06-02-2013, 14:00
D'r valt echt wel wat aan te merken op Overeems performance, doe ik ook...maar dan was omdat ik gewoon zwaar teleurgesteld ben en baal van de uitslag(gun hem verder het beste).

Deze comments van Dekkers is gewoon triest, omdat hij blij lijkt te zijn dat Overeem heeft verloren.

Anderson
06-02-2013, 14:00
De meest onsympathieke personen in de sport zitten bij Golden Glory zelfs Co Adriaanse, Louis van Gaal, Fergusson en Mourinho kunnen hier niet aan tippen.

MuayThaiGuy
06-02-2013, 14:07
D'r valt echt wel wat aan te merken op Overeems performance, doe ik ook...maar dan was omdat ik gewoon zwaar teleurgesteld ben en baal van de uitslag(gun hem verder het beste).

Deze comments van Dekkers is gewoon triest, omdat hij blij lijkt te zijn dat Overeem heeft verloren.

Verschil met jou is dat jij na de wedstrijd direct na de pot met reacties kwam. Ik weet niet in hoeverre Ramon's tweet gepost werd maar ik ga er vanuit dat het niet direct na de partij was dus er was voldoende tijd om om met een tactischer bericht te komen. Daarnaast reageer jij als fan en volgens mij is Ramon geen fan van AO, dit is gewoon een trap na geven en dan schijnheilig doen dat meneer respect wil binnen de sport. Dames en heren het geouwehoer begint op deze manier!

ICON
06-02-2013, 14:19
ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
GG voelt zich verraden door AO en andersom.
Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.

Tony
06-02-2013, 14:21
Ja, duidelijk een keyboardwarrior. Durf te wedden dat ie zelf niet eens op MMA zit.

Denk dat je me verkeerd begrijpt Niels... Overeem ging hard KO na een aantal harde stoten van bigfoot. Denk dat geen enkele vechter ter wereld zou blijven staan. Dus het is mijns inzien belachelijk om het 'neergaan als een bitch' te noemen.

Staat overigens los van het cocky showgedrag van alistair.... daar stoorde ik me ook aan.

Facade
06-02-2013, 14:22
ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
GG voelt zich verraden door AO en andersom.
Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.

Kom op zeg, laten we de boel niet te veel romantiseren. Het is gewoon een professionele verbintenis geweest die verbroken is. Natuurlijk zal er een en ander gezegd zijn en zijn er een boel mooie herinneringen, maar dit is ronduit kinderachtig.

Asura
06-02-2013, 14:22
Wat slikken ze daar bij Golden Glory?

Volwassen mannen maken ruzie als verwende prinsesjes

mario the count
06-02-2013, 14:24
ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
GG voelt zich verraden door AO en andersom.
Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.
Ik snap niet dat GG leden gelijk anti overeem moeten zijn. Als ik heel lang met een maat getraind heb en hij stapt over naar een andere sportschool of ander management gun ik hem nog steeds alles van harte. Als hij mij persoonlijk niet gekwetst heeft, zou ik niet weten waarom ik hem dan moet afbranden.

MuayThaiGuy
06-02-2013, 14:25
ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
GG voelt zich verraden door AO en andersom.
Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.

Punt is, is dat Ramon nog niet zo lang geleden een filmpje maakte over respect binnen de vechtsport.
Het filmpje en zijn oproep zijn opeens niks meer waard, daar had hij om moeten denken. En dan kan meneer Dekkers nu in zijn vuistjes lachen om alle reacties maar dit soort berichten zou je juist als ex partners juist niet moeten plaatsen!

MuayThaiGuy
06-02-2013, 14:26
Wat slikken ze daar bij Golden Glory?

Volwassen mannen maken ruzie als verwende prinsesjes

Oestrogeen denk ik.....

ICON
06-02-2013, 14:28
Kom op zeg, laten we de boel niet te veel romantiseren. Het is gewoon een professionele verbintenis geweest die verbroken is. Natuurlijk zal er een en ander gezegd zijn en zijn er een boel mooie herinneringen, maar dit is ronduit kinderachtig.

die overeenkomst had AO niet met ramon dekkers maar met GG.

en nogmaals ik vind het ook triest, ik kan me er alleen iets bij voorstellen.

Asura
06-02-2013, 14:30
Oestrogeen denk ik.....

Dat zou kunnen. Sinds de geflopte film carrières van verschillende GG leden heeft Boon het idee gekregen dat ze op een andere manier de entertainment industry in kunnen. Oestrogeen geeft een hogere stem en met een hogere stem kan je beter zingen. Golden Glory de musical staat dit jaar op de planken, vergeet niet waar je het voor het eerst hebt gehoord!

Facade
06-02-2013, 14:35
die overeenkomst had AO niet met ramon dekkers maar met GG.


Precies, dus waarom dan toch zo overdreven reageren? Overeem had ruzie met GG. Dat wil niet zeggen dat ie ruzie had met Ramon Dekkers. Ik kan me er dus helemaal niets bij voorstellen.

Diz
06-02-2013, 14:43
Weer erg jammer dit...

NielsN
06-02-2013, 14:47
Denk dat je me verkeerd begrijpt Niels... Overeem ging hard KO na een aantal harde stoten van bigfoot. Denk dat geen enkele vechter ter wereld zou blijven staan. Dus het is mijns inzien belachelijk om het 'neergaan als een bitch' te noemen.

Staat overigens los van het cocky showgedrag van alistair.... daar stoorde ik me ook aan.

Haha, ik pestte je maar een beetje, Tony...

Natuurlijk is het belachelijk. Dit hele verhaal. Alistair, Dekkers, GG...

Daarom moeten we er vooral de humor van in blijven zien.

Mij lukt dat prima. Vermaak me enorm met de verschillende Ali-threads hier.

MuayThaiGuy
06-02-2013, 14:59
Dat zou kunnen. Sinds de geflopte film carrières van verschillende GG leden heeft Boon het idee gekregen dat ze op een andere manier de entertainment industry in kunnen. Oestrogeen geeft een hogere stem en met een hogere stem kan je beter zingen. Golden Glory de musical staat dit jaar op de planken, vergeet niet waar je het voor het eerst hebt gehoord!

In navolging van Gordon met zijn schandknaapjes GG The voices....
Ze hebben zelfs hun eigen Dries Roelvink in Speedo's!

ICON
06-02-2013, 15:19
Precies, dus waarom dan toch zo overdreven reageren? Overeem had ruzie met GG. Dat wil niet zeggen dat ie ruzie had met Ramon Dekkers. Ik kan me er dus helemaal niets bij voorstellen.

als je 10+ jaren met elkaar optrekt, met elkaar traint en bloed zweet en tranen deelt en AO gaat dan opeens weg dan komt dat niet lekker over denk ik, ook al heeft AO wel of geen gelijk.
voor GG zou het alleen een zakelijke overeenkomst moeten zijn maar voor een ramon dekkers is het een steek onder water van een jarenlange vriend.

nogmaals ik vind het ook triest maar psychologisch best te begrijpen

ik heb ook weinig zin om het nog verder uit te moeten leggen. succes ermee.

Kameleon
06-02-2013, 15:24
ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.

Het past zo'n groot sportman niet om zulke zielige teksten te geven. Geldt ook voor Bas Rutten trouwens. Jammer.

simtekf1
06-02-2013, 15:32
Misschien moeten ze eens een voorbeeld nemen aan Chakuriki.
Tom Harinck heb ik nooit slecht over Badr horen praten nadat hij het kamp ineens verliet.

Juist dit soort gedrag zorgt er voor dat mensen een hekel krijgen aan GG.

ramoontjuh
06-02-2013, 15:46
Dit is een beetje in de goede richting ik zelf denk dan nog bij dat wanneer iemand een team verlaat dat het er ook nog aan ligt op wat voor manier en wat daar de reden voor was. ook de aanloop naar de party toe is niet hoe Ramon Dekkers het zou doen denk ik als je je tegenstander alleen maar een tussen komstigheid noemt of een nummer of obstakel en je het nodig vind om tussen de rondes door boe te roepen naar je tegenstander dan denk ik inderdaad dat je je party op zn minst zwaar had moeten winnen,en dan kan ik er nog geen sympathie voor op brengen.Maar als je wint heb je altijd gelijk volgens mij is het juist door het gedrag in de kooi en tijdens het vechten waar Ramon geirriteerd door raakte al weet ik dat iedereen bij Golden Glory teleurgesteld was op wat voor een manier Alistair is vertrokken. Ik heb de andere tweets gekeken en die waren minder op de man gespeeld. Kijk hier de link :https://twitter.com/diamonddekkers
ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
GG voelt zich verraden door AO en andersom.
Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.

my2cents
06-02-2013, 15:58
Afgezien van de opmerking van Ramon kun je nou niet zeggen dat AO er (behalve qua geld) nou echt op vooruit is gegaan sinds zijn vertrek bij GG..... Heb het idee dat ze hem daar toch wat beter met beide beentjes op de grond hielden

MuayThaiGuy
06-02-2013, 15:58
Dit is een beetje in de goede richting ik zelf denk dan nog bij dat wanneer iemand een team verlaat dat het er ook nog aan ligt op wat voor manier en wat daar de reden voor was. ook de aanloop naar de party toe is niet hoe Ramon Dekkers het zou doen denk ik als je je tegenstander alleen maar een tussen komstigheid noemt of een nummer of obstakel en je het nodig vind om tussen de rondes door boe te roepen naar je tegenstander dan denk ik inderdaad dat je je party op zn minst zwaar had moeten winnen,en dan kan ik er nog geen sympathie voor op brengen.Maar als je wint heb je altijd gelijk volgens mij is het juist door het gedrag in de kooi en tijdens het vechten waar Ramon geirriteerd door raakte al weet ik dat iedereen bij Golden Glory teleurgesteld was op wat voor een manier Alistair is vertrokken. Ik heb de andere tweets gekeken en die waren minder op de man gespeeld. Kijk hier de link :https://twitter.com/diamonddekkers

Ik kan mij een interview herinneren tussen Fred Royers en Ramon waarin hij zijn tegenstander een obstakel noemt en dat dat obstakel uit de weg moet.


http://www.youtube.com/watch?v=Y09WaOaGauo

DonLino007
06-02-2013, 16:12
Wat slikken ze daar bij Golden Glory?

Volwassen mannen maken ruzie als verwende prinsesjes

Hahahahhahahahahahahah.

DonLino007
06-02-2013, 16:15
In navolging van Gordon met zijn schandknaapjes GG The voices....
Ze hebben zelfs hun eigen Dries Roelvink in Speedo's!

Hahahahahahhaha.

Johannes de Sloper
06-02-2013, 16:23
Grappig toch dat mensen denken dat mensen denken dat hun sportieve helden betere omgangsvormen en normen en waarden zouden moeten hebben, dan dat ze zelf tentoon stellen op een forum.
Alistair heeft terecht verloren, kan gebeuren.
Al ben je een beest als Overeem.
Maar daar wordt dan weer dagenlang over doorgezeurd en alles halen ze uit de kast om het te verklaren, Alistair zwart te maken, de tegenstander onderuit te halen.
En iedereen heeft daar weer zijn eigen theorietjes over.
Maar een Ramon Dekkers, een authentieke vechtsport Held, mag er dan niet zijn mening over geven?
Het is ook maar een mens.
Met zijn eigen bekrompen en idiote gedachten.
Net als jij en de rest hier.
Deal with it.

Johannes de Sloper
06-02-2013, 16:28
En dan ook: "we teached" ????
teach teached taught


Teached isn't an English word. I teach, I will teach, I would teach, I taught, I have taught, I had taught. Present, future, conditional, past, perfect, pluperfect.

Ken je rijtjes Ramon, terug naar de schoolbanken met VMBO Engels.
Dat kan je toch niet maken als vechtsport rolmodel.
:)

Turboknecht
06-02-2013, 16:32
Grappig toch dat mensen denken dat mensen denken dat hun sportieve helden betere omgangsvormen en normen en waarden zouden moeten hebben, dan dat ze zelf tentoon stellen op een forum.
Alistair heeft terecht verloren, kan gebeuren.
Al ben je een beest als Overeem.
Maar daar wordt dan weer dagenlang over doorgezeurd en alles halen ze uit de kast om het te verklaren, Alistair zwart te maken, de tegenstander onderuit te halen.
En iedereen heeft daar weer zijn eigen theorietjes over.
Maar een Ramon Dekkers, een authentieke vechtsport Held, mag er dan niet zijn mening over geven?
Het is ook maar een mens.
Met zijn eigen bekrompen en idiote gedachten.
Net als jij en de rest hier.
Deal with it.

Wat doe jij dan eigenlijk op een forum als er beter nergens over gediscussieerd kan worden? Niet discussiëren op een discussieforum... vreemd. :confused::wacko::scratch:

MuayThaiGuy
06-02-2013, 16:32
Grappig toch dat mensen denken dat mensen denken dat hun sportieve helden betere omgangsvormen en normen en waarden zouden moeten hebben, dan dat ze zelf tentoon stellen op een forum.
Alistair heeft terecht verloren, kan gebeuren.
Al ben je een beest als Overeem.
Maar daar wordt dan weer dagenlang over doorgezeurd en alles halen ze uit de kast om het te verklaren, Alistair zwart te maken, de tegenstander onderuit te halen.
En iedereen heeft daar weer zijn eigen theorietjes over.
Maar een Ramon Dekkers, een authentieke vechtsport Held, mag er dan niet zijn mening over geven?
Het is ook maar een mens.
Met zijn eigen bekrompen en idiote gedachten.
Net als jij en de rest hier.
Deal with it.

Euhm wij zijn niet de pro's hier, wij zijn ook niet de mensen die een heel team achter ons hebben staan en wij vertegenwoordigen ook geen organisatie die zich bezighoudt op vechtsport gebied.
Ramon Dekkers werkt voor GG en vertegenwoordigd dus een belanghebbende, juist dan zou je je achter je oren moeten krabben om zulke opmerkingen te maken.
Door de belangen kun je bepaalde uitspraken niet op persoonlijke titel uitvoeren omdat je geassocieerd wordt met hetgeen waar je dagelijks mee bezig bent.
In dit geval dus gewoon ongepast!

Tony
06-02-2013, 16:40
Haha, ik pestte je maar een beetje, Tony...

Natuurlijk is het belachelijk. Dit hele verhaal. Alistair, Dekkers, GG...

Daarom moeten we er vooral de humor van in blijven zien.

Mij lukt dat prima. Vermaak me enorm met de verschillende Ali-threads hier.

Grinnik... daar ga ik dan met mijn maatje 43... trap er zo in :D

Johannes de Sloper
06-02-2013, 17:07
Wat doe jij dan eigenlijk op een forum als er beter nergens over gediscussieerd kan worden? Niet discussiëren op een discussieforum... vreemd. :confused::wacko::scratch:
Onzin.
Het niveau van denken is hier gewoon zo laag dat er weinig mogelijkheden zijn tot het ontstaan van een echt discussie.
Gewoon maar wat onzin schreeuwen is geen discussie.
Alles in het belachelijke trekken ook niet.
Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen achter kunnen staan.
Dat, mijn waarde vrind, is een discussie.


Euhm wij zijn niet de pro's hier, wij zijn ook niet de mensen die een heel team achter ons hebben staan en wij vertegenwoordigen ook geen organisatie die zich bezighoudt op vechtsport gebied.
Ramon Dekkers werkt voor GG en vertegenwoordigd dus een belanghebbende, juist dan zou je je achter je oren moeten krabben om zulke opmerkingen te maken.
Door de belangen kun je bepaalde uitspraken niet op persoonlijke titel uitvoeren omdat je geassocieerd wordt met hetgeen waar je dagelijks mee bezig bent.
In dit geval dus gewoon ongepast!
Nee, je slaat de plank mis.
Wederom wordt er verondersteld dat mensen die in dit vak gerold zijn een hoger doel nastreven dan de rest van de wereld.
Het is niet zo.
Ramon is een Held door zijn daden in de ring, maar als hij niet de beroemde knokker was geweest, dan was het gewoon een stukkie trailer trash met een uitkering die met wat ordinaire zwarte handel rond probeerde te komen.
Nu bekleedt hij dan een functie binnen Golden Glory, maar dat verandert niets aan de persoon die hij is.
Wat ik dus wil zeggen is dat de verwachtingen van dat soort beroemdheden te hoog zijn hier.
En als iemand dan niet aan een verwachtingspatroon voldoet, moet hij ineens keihard veroordeeld worden door de teleurgestelde menigte.
Ja tuurlijk.

MuayThaiGuy
06-02-2013, 17:17
Onzin.
Het niveau van denken is hier gewoon zo laag dat er weinig mogelijkheden zijn tot het ontstaan van een echt discussie.
Gewoon maar wat onzin schreeuwen is geen discussie.
Alles in het belachelijke trekken ook niet.
Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen achter kunnen staan.
Dat, mijn waarde vrind, is een discussie.


Nee, je slaat de plank mis.
Wederom wordt er verondersteld dat mensen die in dit vak gerold zijn een hoger doel nastreven dan de rest van de wereld.
Het is niet zo.
Ramon is een Held door zijn daden in de ring, maar als hij niet de beroemde knokker was geweest, dan was het gewoon een stukkie trailer trash met een uitkering die met wat ordinaire zwarte handel rond probeerde te komen.
Nu bekleedt hij dan een functie binnen Golden Glory, maar dat verandert niets aan de persoon die hij is.
Wat ik dus wil zeggen is dat de verwachtingen van dat soort beroemdheden te hoog zijn hier.
En als iemand dan niet aan een verwachtingspatroon voldoet, moet hij ineens keihard veroordeeld worden door de teleurgestelde menigte.
Ja tuurlijk.

Euhm nee, hoeveel politici die op persoonlijke noot een mening gaven konden later het veld ruimen?
Je kunt niet als persoon een mening zoals deze de wereld in slingeren en denken dat iedereen het pikt, ik ben geen fan van Alistair zeker niet. Maar iemand die in een promo filmpje oproept tot respect en dat we met zijn allen goed met elkaar om moeten gaan diegene moet zelf het goede voorbeeld geven. En daar baseer ik mijn mening op, had Ramon dat filmpje niet gemaakt niks aan de hand. Echter er wordt iemand doodgeschoten op een gala en GG komt met een filmpje om mensen wakker te schudden, vervolgens gaat juist de persoon die in het filmpje figureert dit soort uitingen vertonen. Dit is geen respect tonen juist het tegendeel.
En ik sla de plank mis? Ik vraag mij af wat jouw verwachtingen zijn van een door GG naar voren geschoven "rolmodel"!
Ramon Dekkers moet zich kapot schamen om "ons" respect bij te leren door zelf respectloos met anderen om te gaan.
Als jij dit niet snapt dan heeft de plank jou wel raak geslagen!

Facade
06-02-2013, 17:18
@johannes
Je veronderstelling dat Dekkers ondanks zijn prestaties gewoon een mens blijft met dezelfde gebreken als ieder ander klopt. Maar helemaal niemand op dit forum heb ik Overeem een bitch zien noemen. Was dit wel gebeurd door iemand dan waren er ook voldoende reacties gekomen. In die zin leggen we de reactie van Dekkers langs dezelfde lat als de reacties van forumleden. Je vergelijking gaat dan ook niet op.

Nosferatu187
06-02-2013, 17:27
wel heel makkelijk als iemand op de grond ligt om er op te gaan poepen nu met zijn allen.

MuayThaiGuy
06-02-2013, 17:29
wel heel makkelijk als iemand op de grond ligt om er op te gaan poepen nu met zijn allen.

Veeg jij de sterretjes even af?

Johannes de Sloper
06-02-2013, 17:35
Euhm nee, hoeveel politici die op persoonlijke noot een mening gaven konden later het veld ruimen?
Je kunt niet als persoon een mening zoals deze de wereld in slingeren en denken dat iedereen het pikt, ik ben geen fan van Alistair zeker niet. Maar iemand die in een promo filmpje oproept tot respect en dat we met zijn allen goed met elkaar om moeten gaan diegene moet zelf het goede voorbeeld geven. En daar baseer ik mijn mening op, had Ramon dat filmpje niet gemaakt niks aan de hand. Echter er wordt iemand doodgeschoten op een gala en GG komt met een filmpje om mensen wakker te schudden, vervolgens gaat juist de persoon die in het filmpje figureert dit soort uitingen vertonen. Dit is geen respect tonen juist het tegendeel.
En ik sla de plank mis? Ik vraag mij af wat jouw verwachtingen zijn van een door GG naar voren geschoven "rolmodel"!
Ramon Dekkers moet zich kapot schamen om "ons" respect bij te leren door zelf respectloos met anderen om te gaan.
Als jij dit niet snapt dan heeft de plank jou wel raak geslagen!
Was niet naar jou persoonlijk gericht schatje.
En ik ben het, in ieder geval gedeeltelijk, met je eens in deze.
Als je wilt dat anderen zich respectvol gedragen, dan zal je daar zelf het lichtend voorbeeld van moeten zijn.
Ramon lijkt me daar ook zeker niet de juiste persoon voor.
Hij kon altijd lekker knokken, maar is geen persoon die je in een PR functie zou moeten neerzetten.

Denk dat dat ook 1 van de belangrijkste redenen is dat de vechtsport zo'n slecht imago heeft.
Want zelfs de grote spelers hebben mensen in dienst die tenenkrommende dingen voor een camera kunnen zeggen.
Die Bas Boon ook bijvoorbeeld.
Handige jongen, kan veel goede dingen regelen.
Maar wat hij er allemaal uit kan kramen. :twak:



@johannes
Je veronderstelling dat Dekkers ondanks zijn prestaties gewoon een mens blijft met dezelfde gebreken als ieder ander klopt. Maar helemaal niemand op dit forum heb ik Overeem een bitch zien noemen. Was dit wel gebeurd door iemand dan waren er ook voldoende reacties gekomen. In die zin leggen we de reactie van Dekkers langs dezelfde lat als de reacties van forumleden. Je vergelijking gaat dan ook niet op.
Nou hij zegt niet dat Alistair een bitch is, hij zegt dat hij jankt als een bitch.
Subtiel verschil. ;)

Bromios
06-02-2013, 17:54
Onzin.
Het niveau van denken is hier gewoon zo laag dat er weinig mogelijkheden zijn tot het ontstaan van een echt discussie.
Gewoon maar wat onzin schreeuwen is geen discussie.

.

Je bent wel erg druk de hele tijd te roepen dat iedereen hier praktisch achterlijk is en dat jij de enige bent die op niveau discussie voert.
Dat stuk van je verhaal kun je rustig achterwege laten. Wij zijn maar dom volk dus elke regel extra is voor ons moeilijk te onthouden, dus tegen de tijd dat we bij de boodschap zijn is ons geheugen al vol.

Mijnheer dekkers werkt voor een bedrijf dat in deze branche werkzaam is, en tijdens het uitoefenen van zijn functie roept hij dit soort dingen. Daar zit de nuance. Hij zegt dat hij op persoonlijke titel praat maar dat verschil is voor de gewone man niet te maken. Ergo; hij moet zijn grote smoel dichthouden.

Als hij een nasty opmerking zou maken over een dammer of een hengelsporter dan is dat geen probleem. Dat zijn geen directe belanghebbenden van de organisatie waar hij voor werkt.

Maar goed; dat is mijn mening maar.

MuayThaiGuy
06-02-2013, 17:57
Je bent wel erg druk de hele tijd te roepen dat iedereen hier praktisch achterlijk is en dat jij de enige bent die op niveau discussie voert.
Dat stuk van je verhaal kun je rustig achterwege laten. Wij zijn maar dom volk dus elke regel extra is voor ons moeilijk te onthouden, dus tegen de tijd dat we bij de boodschap zijn is ons geheugen al vol.

Mijnheer dekkers werkt voor een bedrijf dat in deze branche werkzaam is, en tijdens het uitoefenen van zijn functie roept hij dit soort dingen. Daar zit de nuance. Hij zegt dat hij op persoonlijke titel praat maar dat verschil is voor de gewone man niet te maken. Ergo; hij moet zijn grote smoel dichthouden.

Als hij een nasty opmerking zou maken over een dammer of een hengelsporter dan is dat geen probleem. Dat zijn geen directe belanghebbenden van de organisatie waar hij voor werkt.

Maar goed; dat is mijn mening maar.

Volgens mij is hij degene die achterlijk is in plaats van Johannes de Sloper had hij beter Johannes de Doper kunnen heten.

Son & Breugel!
06-02-2013, 18:05
Volgens mij is dit niet een GG kwestie maar een kwestie van respect voor elkaar!!

Errol zimmermans op twitter:

@Alistairovereem (https://twitter.com/Alistairovereem) jammer maat op na de volgende

Dus heeft gewoon niks met GG te maken maar met respect voor elkaar!!

Pansier
06-02-2013, 18:08
Jammer dat hij eerst meedoet aan een filmpje voor respect en vervolgens dit soort opmerkingen maakt. Het is een goede vechter, maar zijn imago is nou niet bepaald mijn voorbeeld.

Jabdealer
06-02-2013, 18:18
Even op Wikipedia gekeken wanneer deze Ramon Dekkers zijn laatste K-1 titel heeft behaald, maar kon niks vinden

blade
06-02-2013, 18:34
vind als iemand zoals Ramon Dekkers die toch een grootheid is zo reageert toch wel beneden zijn stand.hij mag altijd zijn mening geven btw tis een vrij land maar toch soms kun je beter je mond houden zal mijn benieuwen als AO de volgende partij wint wat die dan te zeggen heeft

mario the count
06-02-2013, 18:39
vind als iemand zoals Ramon Dekkers die toch een grootheid is zo reageert toch wel beneden zijn stand.hij mag altijd zijn mening geven btw tis een vrij land maar toch soms kun je beter je mond houden zal mijn benieuwen als AO de volgende partij wint wat die dan te zeggen heeft

Meestal zijn de haters dan stil. Na zo een bericht mag ik wel van hater spreken meen ik.

Facade
06-02-2013, 19:08
Nou hij zegt niet dat Alistair een bitch is, hij zegt dat hij jankt als een bitch.
Subtiel verschil. ;)

Hoe dan ook, dat heb ik ook niet langs zien komen dus dat maakt de vergelijking er nog steeds niet sterker op.

TOON
06-02-2013, 19:08
jammer dit! erg jammer

daanII
06-02-2013, 19:28
"Alistair Overeem (http://www.fiveknuckles.com/mma-fighter/Alistair-Overeem.html) I thought we've teached him to take a beat like a man....not like a BITCH!"

Maar wat zegt hij eigenlijk?

daanII
06-02-2013, 20:08
Hij bedoelt dat Ali zijn verlies niet nam en niet kwam opdagen op de persconferentie.
Ramon heeft nog gelijk ook! Ik denk dat de UFC hem dat ook niet in dank zal afnemen.

Mauro
06-02-2013, 20:27
Onzin.
Het niveau van denken is hier gewoon zo laag dat er weinig mogelijkheden zijn tot het ontstaan van een echt discussie.
Gewoon maar wat onzin schreeuwen is geen discussie.

Maar, mijn waarde Johannes, waarom vereert u ons neanderthalers dan toch ten telken male met uw bovenintellectuele commentaar? Als wij u dan toch echt te min zijn, dan vraag ik dat toch af waarom u hier vaak terugkeert.
Of ridiculiseer ik nu..neen.

daanII
06-02-2013, 20:43
Maar, mijn waarde Johannes, waarom vereert u ons neanderthalers dan toch ten telken male met uw bovenintellectuele commentaar? Als wij u dan toch echt te min zijn, dan vraag ik dat toch af waarom u hier vaak terugkeert.
Of ridiculiseer ik nu..neen.

Omdat iemand "anders" denkt? Of een "andere" mening heeft?
Ik zou dat juist omhelzen en koesteren. Allemaal "hetzelfde" denken lost helemaal niets op.
Heerlijk om andere meningen te horen.

superstucie
06-02-2013, 20:54
Ik kan mij een interview herinneren tussen Fred Royers en Ramon waarin hij zijn tegenstander een obstakel noemt en dat dat obstakel uit de weg moet.


http://www.youtube.com/watch?v=Y09WaOaGauo hij lijkt herr flick wel in dat intervieuw:)

Mauro
06-02-2013, 21:07
Omdat iemand "anders" denkt? Of een "andere" mening heeft?
Ik zou dat juist omhelzen en koesteren. Allemaal "hetzelfde" denken lost helemaal niets op.
Heerlijk om andere meningen te horen.
Daar heb ik toch niet over Daan, doe ns lezen dan !
Andere mening geweldig ! Maar hij heeft het over het "lage niveau van denken hier"

Facade
06-02-2013, 21:48
Hij bedoelt dat Ali zijn verlies niet nam en niet kwam opdagen op de persconferentie.
Ramon heeft nog gelijk ook! Ik denk dat de UFC hem dat ook niet in dank zal afnemen.

Nee, dat bedoelt hij niet. Gezien de link die hij koppelt in het twitterbericht (https://twitter.com/diamonddekkers/status/298859381213233153/photo/1), lijkt het me waarschijnlijker dat ie doelt op de partij niet over de plichtplegingen erna....

jerome-lebanner
06-02-2013, 22:08
Parels voor de zwijnen dan heb je een bijnaam als Diamant met dit gedrag eerder een Swarovksi steen.
Wat een tegenvaller en dan nog prijken in een filmpje over respect, top bezig Ramon lichtend voorbeeld hoe je respect uit moet dragen.




wtf dit is zo jammer van mr dekker, sorry dat ik het moet zeggen maar vind het van af nu een zware kneusje. hij kan mij appart de tering krijgen met zijn respect en ook met zijn successen in het verleden.

ik ben alles behalve een een fan van deze misselijke makend mannetje.

daanII
06-02-2013, 22:29
Nee, dat bedoelt hij niet. Gezien de link die hij koppelt in het twitterbericht (https://twitter.com/diamonddekkers/status/298859381213233153/photo/1), lijkt het me waarschijnlijker dat ie doelt op de partij niet over de plichtplegingen erna....

Ramon komt het zelf nog wel uitleggen.
Heel veel members hier vertalen slecht engels naar nog slechter nederlands.
En het ergste is dat het heel schaapachtig overkomt.

daanII
06-02-2013, 22:37
Hij heeft het over "een afstraffing" dragen. Dan gaat het juist over de plichtplegingen erna.

Facade
06-02-2013, 22:38
Ramon komt het zelf nog wel uitleggen.
Heel veel members hier vertalen slecht engels naar nog slechter nederlands.
En het ergste is dat het heel schaapachtig overkomt.

Als hij nu gaat doen alsof hij op de persconferentie erna doelt, zou ik dat nog zwakker vinden. Om zijn terminologie aan te houden, blijft een kerel bij zijn opmerking staan of verontschuldigt hij zich ervoor. Dit berichtje kan niet op zo heel veel manieren geïnterpreteerd worden, zeker als je het koppellt aan het plaatje dat hij erbij ingevoegd heeft waarop Overeem er niet bijzonder charmant opstaat. Heeft niet zoveel met schaapachtig gedrag te maken.

Bromios
06-02-2013, 22:38
Ramon komt het zelf nog wel uitleggen.
Heel veel members hier vertalen slecht engels naar nog slechter nederlands.
En het ergste is dat het heel schaapachtig overkomt.

Ik weet niet wat hij wil uitleggen maar de foto zelf spreekt boekdelen. Anders had hij er wel een foto van een lege stoel bijgezet.

En eerder hier ging het er over dat hij zelf als prive persoon kon zeggen wat hij wilde. Maar in zijn interview staat dat hij samen met Mixfight werk ging maken van dat weeshuis van hem. Ik kan me niet voorstellen dat het kinderachtige gelul van hem daar niet op van invloed is. Dus als hij slim is houd hij op met die kinderachtige tweets.

Facade
06-02-2013, 22:40
exact.

daanII
06-02-2013, 22:42
Als hij nu gaat doen alsof hij op de persconferentie erna doelt, zou ik dat nog zwakker vinden. Om zijn terminologie aan te houden, blijft een kerel bij zijn opmerking staan of verontschuldigt hij zich ervoor. Dit berichtje kan niet op zo heel veel manieren geïnterpreteerd worden, zeker als je het koppellt aan het plaatje dat hij erbij ingevoegd heeft waarop Overeem er niet bijzonder charmant opstaat. Heeft niet zoveel met schaapachtig gedrag te maken.

Hij, Ramon Dekker, doelt idd op de persconferentie. Wat denk jij dan? Dat hij doelt op de slagenwisseling?
En dat Ali een slappe lul is? Wat denk je zelf?

daanII
06-02-2013, 22:44
Ik weet niet wat hij wil uitleggen maar de foto zelf spreekt boekdelen. Anders had hij er wel een foto van een lege stoel bijgezet.

En eerder hier ging het er over dat hij zelf als prive persoon kon zeggen wat hij wilde. Maar in zijn interview staat dat hij samen met Mixfight werk ging maken van dat weeshuis van hem. Ik kan me niet voorstellen dat het kinderachtige gelul van hem daar niet op van invloed is. Dus als hij slim is houd hij op met die kinderachtige tweets.

Is een impressie van de partij. Waar hij commentaar op geeft. En met name de sportiviteit na de partij. Niet opkomen bij de persconferentie.

Facade
06-02-2013, 22:45
Ik denk dat hij zijn partij bespot. Waarom ben jij er zo zeker van dat hij op de persconferentie erna doelt?

MuayThaiGuy
06-02-2013, 22:47
Is een impressie van de partij. Waar hij commentaar op geeft. En met name de sportiviteit na de partij. Niet opkomen bij de persconferentie.

Alsof je na een zware knock out/ knockdown zit te wachten op een persconferentie.

daanII
06-02-2013, 22:47
jaja, ik weet het. Ik krijg heel veel ellende over me heen.

daanII
06-02-2013, 22:48
Alsof je na een zware knock out/ knockdown zit te wachten op een persconferentie.

Hey, be a man. En zorg dat je in een professioneel circuit komt opdagen. Take your loose. Take your beat.
En daarin is Alistair een slappe klootzak gebleken. Sorry 4 fans.

daanII
06-02-2013, 22:52
Ik denk dat hij zijn partij bespot. Waarom ben jij er zo zeker van dat hij op de persconferentie erna doelt?

Omdat ik dat zo interpreteer van Ramon. Die zegt niet zomaar iets. Ramon bespot niets!

Facade
06-02-2013, 22:57
Omdat ik dat zo interpreteer van Ramon. Die zegt niet zomaar iets. Ramon bespot niets!

Dat dacht ik dus al. Ik vind jouw verklaring vergezocht. Je zoekt naar mijn mening naar een verklaring van het bericht die jou in staat stelt om je grootheid te blijven bewonderen op zowel persoonlijk als sportief vlak. Soms is wat er staat echter gewoon wat er staat.

Dekkers is iemand die oud zeer slecht kan verbergen. Dat is ook gebleken uit hoe hij reageerde op de partij van Staring.

Bromios
06-02-2013, 22:58
x2. Kan me niet voorstellen dat hij het over de persconferentie had.

daanII
06-02-2013, 23:01
Dat dacht ik dus al. Ik vind jouw verklaring vergezocht. Je zoekt naar mijn mening naar een verklaring van het bericht die jou in staat stelt om je grootheid te blijven bewonderen op zowel persoonlijk als sportief vlak. Soms is wat er staat echter gewoon wat er staat.



We zullen "horen en lezen."

daanII
06-02-2013, 23:02
x2. Kan me niet voorstellen dat hij het over de persconferentie had.

Ik ken hem per ongeluk, sorry. Het spijt me.

daanII
06-02-2013, 23:05
x2. Kan me niet voorstellen dat hij het over de persconferentie had.

Hij heeft het over de persconferentie en lack of respect.

Bromios
06-02-2013, 23:14
Over lack of respect gesproken...

Vraag dan gelijk even waar hij het bij Staring over had. Over zijn gebroken teennagel ?

daanII
06-02-2013, 23:15
Over lack of respect gesproken...

Vraag dan gelijk even waar hij het bij Staring over had. Over zijn gebroken teennagel ?

Ai, ik weet niet alles:lol:

daanII
06-02-2013, 23:17
Maar ik weet wel dat Staring daar niks te zoeken had. Sorry.
Met of zonder gebroken teennnagel. Met dus

Turboknecht
06-02-2013, 23:46
Tja, als je hem dan schijnt te kennen en hij had het niet zo bedoelt, maar had het over na de partij. Dan nog is het nogal gaar van Dekkers om zich zo uit te laten. Ten eerste omdat het dus duidelijk anders geïnterpreteerd kan worden, ten tweede omdat hij helemaal niet wist in wat voor staat Overeem verkeerde na die ko en ten derde omdat hij er gewoon geen reet mee te maken heeft en het je niet siert om je zo uit te laten. Mensen gaan dan allemaal dingen over je denken die niet passen bij het beeld van respectvolle vechter dat je zelf probeert neer te zetten. Dan gaan ze je een beetje hypocriet vinden.

Son & Breugel!
06-02-2013, 23:50
Hij heeft het over de persconferentie en lack of respect.

Dat van de persconferentie is dikke bullshit!!!!! Als je al de persconferenties na de gevechten gaat na kijken zitten de winnaars van de avond er altijd en de verliezer van de mainevent voor de rest geen een van de verliezers. Rashad zat er ook niet, en Fitch en McCall zat er ook niet. Dat is gewoon hoe de zaken gaan in de ufc, en dat is begrijpelijk dat je na maanden trainen je partij verliest zit je niet op een perspraatje te wachten!!!!!

blackadder
06-02-2013, 23:56
ten derde omdat hij er gewoon geen reet mee te maken heeft
Niemand op dit forum heeft er eigenlijk wat mee te maken. Dus kunnen we net zo goed het hele forum opdoeken en gaan Turboknechten.

Turboknecht
07-02-2013, 00:06
Niemand op dit forum heeft er eigenlijk wat mee te maken. Dus kunnen we net zo goed het hele forum opdoeken en gaan Turboknechten.

Helemaal niet. Op dit forum spreken we ons niet uit als publiek figuur (de meerderheid dan), maar als fan. Dat is een hele andere positie die Dekkers bekleed en dat heeft ook hele andere gevolgen. Appels en peren.

Bromios
07-02-2013, 00:11
Helemaal niet. Op dit forum spreken we ons niet uit als publiek figuur (de meerderheid dan), maar als fan. Dat is een hele andere positie die Dekkers bekleed en dat heeft ook hele andere gevolgen. Appels en peren.

Dus we kunnen niet gaan turboknechten ?

Bromios
07-02-2013, 00:12
Dat van de persconferentie is dikke bullshit!!!!! Als je al de persconferenties na de gevechten gaat na kijken zitten de winnaars van de avond er altijd en de verliezer van de mainevent voor de rest geen een van de verliezers. Rashad zat er ook niet, en Fitch en McCall zat er ook niet. Dat is gewoon hoe de zaken gaan in de ufc, en dat is begrijpelijk dat je na maanden trainen je partij verliest zit je niet op een perspraatje te wachten!!!!!

Hij probeert gewoon recht te lullen wat krom is joh. Excuus aanbieden voor je domme actie is zooooo 2012. Dat doe je gewoon niet.

Turboknecht
07-02-2013, 00:17
Dus we kunnen niet gaan turboknechten ?

Als jullie dat samen willen doen, ga je gang.

Bloeba
07-02-2013, 01:00
@daanII,

Mischien was zijn kop wel zodanig door de war dat die er niet KON verschijnen, vind persoonlijk dat jij wel heel gauw conclusies trekt. vraag me af of jij zelf ooit op een training een paar flinke stompen op je kin hebt gehad. Niet dat ik van iemand zoals bigfoot ze ooit heb gehad, maar kan me goed voorstellen dat je daar een paar dagen pijn van hebt.

T15Boxing
07-02-2013, 01:03
Zo verlies je binnen een paar dagen respect voor voormalige grootheden als Dekkers en Rutten, alleen maar omdat ze zielige, bittere mannetjes zijn zonder respect.

Bloeba
07-02-2013, 01:05
Dekkers IS een misselijk ventje, daar doe je verder niks aan, staring afzeiken overeem afzeiken iedere EX GG zeikt die af,
voor zon "grootheid" gedraagt ie zich behoorlijk onproffesioneel.

Zal wel goed met zijn neus in de poeder zitten als vanouds met zijn vriendjes

M3
07-02-2013, 01:36
dit had ik niet verwacht, jammer, en dat van zo een icoon......

Ulis-E
07-02-2013, 07:11
wat een hatelijk clubje daar bij Gouwe Glorie... ga toch verder met je leven ofzo.. misselijk hoor

mario the count
07-02-2013, 08:00
Hij, Ramon Dekker, doelt idd op de persconferentie. Wat denk jij dan? Dat hij doelt op de slagenwisseling?
En dat Ali een slappe lul is? Wat denk je zelf?

Hij doelde idd op de slagenwisseling. Even die oud GG vechter in de zeik zetten omdat hij niet meer bij het team zit.

Een oud collega / teammaat zo in de zeik zetten is 1 ding, maar daarna je keutel intrekken is nog erger dus hoop niet dat hij met smoesjes komt.

ramoontjuh
07-02-2013, 09:47
dit spreek ik absoluut tegen Ramon is werkt helemaal niet voor GG sterker nog Ramon Dekkers is misschien wel een groter merk als Golden Glory ik hen Ramon zelf vaak genoeg zijn ongenoegen over Golden Glory horen zeggen en in zijn laatste interview geeft hij zelfs aan dat hij zelf zijn eigen team wil oprichten. Ik heb het vermoeden dat er wel dingen spelen die wij allemaal niet eens weten en verder heb ik ook zijn andere tweets gelezen bijv dat hij het te gek zou vinden als er een dutch class in the UFC zou plaats vinden tussen Struven en Overeem. Hij heeft een mening over partijen die tussen strikers gaan.Ik ben juist blij dat we zijn mening steeds meer horen dat was vroeger wel anders. Ramon ik blijf je fan!! voor altijd!!
Euhm wij zijn niet de pro's hier, wij zijn ook niet de mensen die een heel team achter ons hebben staan en wij vertegenwoordigen ook geen organisatie die zich bezighoudt op vechtsport gebied.
Ramon Dekkers werkt voor GG en vertegenwoordigd dus een belanghebbende, juist dan zou je je achter je oren moeten krabben om zulke opmerkingen te maken.
Door de belangen kun je bepaalde uitspraken niet op persoonlijke titel uitvoeren omdat je geassocieerd wordt met hetgeen waar je dagelijks mee bezig bent.
In dit geval dus gewoon ongepast!

ramoontjuh
07-02-2013, 09:58
Ik heet hier geen Ramoontje omdat ik een stalker fan ben van Ramon Dekkers ik heet Ramona en dat is mijn eigen naam. Als je hier post onder de naam Jerome Le Banner dan kan ik je toch echt niet serieus nemen! Ik weet zeker als je terug kijkt naar de tweets dan zie je dat Daan gelijk heeft. Ramon is pas echt helemaal afgeknapt tijdens en na de party dus door het gedrag van A.O. Hij had zich wel iets nederiger kunnen opstellen na zijn terrechte straf maar oke als ik zo naar Allistair kijk zou ik ook niet niets negatiefs over hem durven zeggen, gelukkig weet ik dat hij geen meisjes slaat :D ????
wtf dit is zo jammer van mr dekker, sorry dat ik het moet zeggen maar vind het van af nu een zware kneusje. hij kan mij appart de tering krijgen met zijn respect en ook met zijn successen in het verleden.

ik ben alles behalve een een fan van deze misselijke makend mannetje.

MuayThaiGuy
07-02-2013, 10:11
dit spreek ik absoluut tegen Ramon is werkt helemaal niet voor GG sterker nog Ramon Dekkers is misschien wel een groter merk als Golden Glory ik hen Ramon zelf vaak genoeg zijn ongenoegen over Golden Glory horen zeggen en in zijn laatste interview geeft hij zelfs aan dat hij zelf zijn eigen team wil oprichten. Ik heb het vermoeden dat er wel dingen spelen die wij allemaal niet eens weten en verder heb ik ook zijn andere tweets gelezen bijv dat hij het te gek zou vinden als er een dutch class in the UFC zou plaats vinden tussen Struven en Overeem. Hij heeft een mening over partijen die tussen strikers gaan.Ik ben juist blij dat we zijn mening steeds meer horen dat was vroeger wel anders. Ramon ik blijf je fan!! voor altijd!!

Dus je wil beweren dat Ramon geen onderdeel is van GG?
Dat filmpje over respect is opgenomen door GG, bij de 70kg klasse was hij aanwezig, hij geeft les bij GG en hij is geen onderdeel van Golden Glory?
Jij als fan zijnde zal niet echt een objectief beeld kunnen vormen dat merk ik vooral aan de inhoud van je bericht.
Je probeert wat hij heeft getweet goed te praten, als hij het niet zo bedoelt heeft waarom reageert hij dan zelf niet hier?
Als hij een onderscheiding krijgt weet hij het forum te vinden, als hij een project opstart in Thailand weet hij de site te vinden maar na negatieve uitlatingen weet hij dit niet. Het is zijn taak om zijn woorden genuanceerd uit te leggen wil hij dat niet zijn probleem zoals je zelf hebt kunnen lezen ben ik niet de enige die dat soort berichtgevingen afkeurt.

Ulis-E
07-02-2013, 10:20
Dus je wil beweren dat Ramon geen onderdeel is van GG?
Dat filmpje over respect is opgenomen door GG, bij de 70kg klasse was hij aanwezig, hij geeft les bij GG en hij is geen onderdeel van Golden Glory?
Jij als fan zijnde zal niet echt een objectief beeld kunnen vormen dat merk ik vooral aan de inhoud van je bericht.
Je probeert wat hij heeft getweet goed te praten, als hij het niet zo bedoelt heeft waarom reageert hij dan zelf niet hier?
Als hij een onderscheiding krijgt weet hij het forum te vinden, als hij een project opstart in Thailand weet hij de site te vinden maar na negatieve uitlatingen weet hij dit niet. Het is zijn taak om zijn woorden genuanceerd uit te leggen wil hij dat niet zijn probleem zoals je zelf hebt kunnen lezen ben ik niet de enige die dat soort berichtgevingen afkeurt.

Zeer goed bewoord

Mauro
07-02-2013, 10:29
Als hij een onderscheiding krijgt weet hij het forum te vinden, als hij een project opstart in Thailand weet hij de site te vinden maar na negatieve uitlatingen weet hij dit niet. Het is zijn taak om zijn woorden genuanceerd uit te leggen wil hij dat niet zijn probleem zoals je zelf hebt kunnen lezen ben ik niet de enige die dat soort berichtgevingen afkeurt.
Idd.

Johannes de Sloper
07-02-2013, 10:33
jaja, ik weet het. Ik krijg heel veel ellende over me heen.
Ach, je bent niet de enige Daan.


als hij het niet zo bedoelt heeft waarom reageert hij dan zelf niet hier?

Wat denk je zelf?
Mensen worden hier om niets aangevallen en afgebrand.
Denk je nou echt dat Dekkers daar tijd en energie in zou willen stoppen?

MuayThaiGuy
07-02-2013, 10:40
Ach, je bent niet de enige Daan.


Wat denk je zelf?
Mensen worden hier om niets aangevallen en afgebrand.
Denk je nou echt dat Dekkers daar tijd en energie in zou willen stoppen?

Dus hij wil enkel posten als hij veren in zijn reet geschoven krijgt, enkel het positieve?
Het lijkt mij juist dat negatieve berichtgevingen schadelijker zijn voor een imago dan alle positieve berichtgevingen.
Denk je nou echt dat in google search deze negatieve berichtgeving niet naar boven komt?
Ik ben niet degene die zijn billen brand en op de blaren moet zitten, punt blijft dat Dhr Dekkers ons oproept om respect te tonen en vervolgens gaat hij zelf herrie schoppen. Het zou hetzelfde zijn als Marjan Thieme morgen in een bontjas gaat lopen terwijl ze lijsttrekker is van de Partij voor de Dieren. Jij noemt het zinloze energie verspilling ik noem het hypocriet en ongeloofwaardig.
Als "ambassadeur" help je op deze manier niet om van het negatieve stigma die er aan de sport kleeft af te komen als je zelf de sport besmeurt met dit geouwehoer.
Als Ramon nou de klappen als een man zou nemen dan zou hij hier posten, maar wie is hier nu eigenlijk de bitch aan het uithangen ;)

Facade
07-02-2013, 10:53
Ach, je bent niet de enige Daan.


Wat denk je zelf?
Mensen worden hier om niets aangevallen en afgebrand.
Denk je nou echt dat Dekkers daar tijd en energie in zou willen stoppen?

Jij moet eens een keer dat Bangbang topic laten voor wat het was en niet de hele tijd lopen te huilen over 'het niveau'. Er wordt gewoon inhoudelijk gereageerd op zowel jou als Daan.

Asura
07-02-2013, 13:18
Als niemand het erg vind maak ik eerst een kop koffie en dan ga ik heel verontwaardigt doen over wat twitter berichten van mannen die mij niet kennen en over hoe ze geïnterpreteerd dienen te worden.

Johannes de Sloper
07-02-2013, 13:41
Dus hij wil enkel posten als hij veren in zijn reet geschoven krijgt, enkel het positieve?
Het lijkt mij juist dat negatieve berichtgevingen schadelijker zijn voor een imago dan alle positieve berichtgevingen.
Denk je nou echt dat in google search deze negatieve berichtgeving niet naar boven komt?
Ik ben niet degene die zijn billen brand en op de blaren moet zitten, punt blijft dat Dhr Dekkers ons oproept om respect te tonen en vervolgens gaat hij zelf herrie schoppen. Het zou hetzelfde zijn als Marjan Thieme morgen in een bontjas gaat lopen terwijl ze lijsttrekker is van de Partij voor de Dieren. Jij noemt het zinloze energie verspilling ik noem het hypocriet en ongeloofwaardig.
Als "ambassadeur" help je op deze manier niet om van het negatieve stigma die er aan de sport kleeft af te komen als je zelf de sport besmeurt met dit geouwehoer.
Als Ramon nou de klappen als een man zou nemen dan zou hij hier posten, maar wie is hier nu eigenlijk de bitch aan het uithangen ;)
Ja heel grappig.
Maar als dit het grootste (eigenlijk enige) vechtsportforum is van de Benelux, waarom zie je hier dan niet alle Groten hun verhaal doen?
Omdat ze daar helemaal geen zin in hebben waarschijnlijk?
Wel wat beters te doen hebben dan al die onzin die er over ze gezegd wordt te lezen?
Maar de sfeer die hier hangt geeft wel goed weer wat er nou eigenlijk mis is in de vechtsportcultuur in Nederland.
Bijdehante bijgoochems die gniffelend achter een beeldscherm de ergste dingen durven te zeggen over mensen die dag in dag trainen om het beste uit zichzelf te halen.
En dan ook maar doorgaan over "respect".
Hoe vaak dat woord hier per uur misbruikt wordt is bijna niet te tellen.
Respect verdien je, door je gedrag bijvoorbeeld, of door een bijzondere prestatie.
Wanneer je iemand voor het eerst ontmoet weet je nog niet met wie je te maken hebt.
Wat houdt respect voor een ander dan in?
Dat je open staat voor een ander, hem in zijn waarde laat, hem tot zijn recht laat komen en niet te snel oordeelt.
En tjonge, wat een boel respect spreekt er uit jullie posts.
Noem mij maar Johannes de Doper als je daar weer een inhoudsloze gniffel aan overhoudt.
Maar beloof me dan ook dat je eens wat vaker naar de kerk gaat en een keer de bijbel probeert te begrijpen.
Met respect.

Ramon Dekkers
07-02-2013, 13:46
Eigenlijk wil ik me niet verantwoorden maar ik denk dat het toch goed is om hier iets meer over te zeggen.

Veel mensen denken dat ik dit heb geschreven vanwege oud zeer maar dit is onzin. Ondanks dat hij bij golden glory is weg gegaan is en blijft het een nederlander die een gevecht in het buitenland aangaat. En zoals vele andere trainers die hem hebben getraind als hij daar wint hebben wij daar ook een steentje aan bijgedragen.

Waar mij het meer om ging was zijn manier van doen na een verplichte rustpauze van een jaar. Ik vind dat je je hier dan wat nederiger had moeten opstellen. Ook heb ik veel genuanceerdere tweets de lucht in gegooid voor de partij. Uiteindelijk is mijn mening in het negatieve gaan veranderen tijdens de partij waarin hij zich uiterst respectloos en vreemd gedroeg, door onder andere boe te roepen toen hij terugliep naar de hoek.

In de partij hield hij zijn dekking overdreven laag waarmee hij eigenlijk wilde zeggen je bent niks voor mij. Misschien kun je zoiets doen maar wanneer je dan op deze manier verliest zou je dan ook een man zijn en een ambassadeur van je land om je tegenstander te feliciteren met de overwinning. En ook voor de organisatie te verschijnen op de persconferentie en nog eens je tegenstander te feliciteren. Bij deze wil ik ook de Brazilianen feliciteren met toch een goede overwinning.

Justinian
07-02-2013, 13:48
Eigenlijk wil ik me niet verantwoorden maar ik denk dat het toch goed is om hier iets meer over te zeggen.

Veel mensen denken dat ik dit heb geschreven vanwege oud zeer maar dit is onzin. Ondanks dat hij bij golden glory is weg gegaan is en blijft het een nederlander die een gevecht in het buitenland aangaat. En zoals vele andere trainers die hem hebben getraind als hij daar wint hebben wij daar ook een steentje aan bijgedragen.

Waar mij het meer om ging was zijn manier van doen na een verplichte rustpauze van een jaar. Ik vind dat je je hier dan wat nederiger had moeten opstellen. Ook heb ik veel genuanceerdere tweets de lucht in gegooid voor de partij. Uiteindelijk is mijn mening in het negatieve gaan veranderen tijdens de partij waarin hij zich uiterst respectloos en vreemd gedroeg, door onder andere boe te roepen toen hij terugliep naar de hoek.

In de partij hield hij zijn dekking overdreven laag waarmee hij eigenlijk wilde zeggen je bent niks voor mij. Misschien kun je zoiets doen maar wanneer je dan op deze manier verliest zou je dan ook een man zijn en een ambassadeur van je land om je tegenstander te feliciteren met de overwinning. En ook voor de organisatie te verschijnen op de persconferentie en nog eens je tegenstander te feliciteren. Bij deze wil ik ook de Brazilianen feliciteren met toch een goede overwinning.
Bedankt voor de reactie, klinkt zo toch een stuk genuanceerder!

MuayThaiGuy
07-02-2013, 13:52
Ja heel grappig.
Maar als dit het grootste (eigenlijk enige) vechtsportforum is van de Benelux, waarom zie je hier dan niet alle Groten hun verhaal doen?
Omdat ze daar helemaal geen zin in hebben waarschijnlijk?
Wel wat beters te doen hebben dan al die onzin die er over ze gezegd wordt te lezen?
Maar de sfeer die hier hangt geeft wel goed weer wat er nou eigenlijk mis is in de vechtsportcultuur in Nederland.
Bijdehante bijgoochems die gniffelend achter een beeldscherm de ergste dingen durven te zeggen over mensen die dag in dag trainen om het beste uit zichzelf te halen.
En dan ook maar doorgaan over "respect".
Hoe vaak dat woord hier per uur misbruikt wordt is bijna niet te tellen.
Respect verdien je, door je gedrag bijvoorbeeld, of door een bijzondere prestatie.
Wanneer je iemand voor het eerst ontmoet weet je nog niet met wie je te maken hebt.
Wat houdt respect voor een ander dan in?
Dat je open staat voor een ander, hem in zijn waarde laat, hem tot zijn recht laat komen en niet te snel oordeelt.
En tjonge, wat een boel respect spreekt er uit jullie posts.
Noem mij maar Johannes de Doper als je daar weer een inhoudsloze gniffel aan overhoudt.
Maar beloof me dan ook dat je eens wat vaker naar de kerk gaat en een keer de bijbel probeert te begrijpen.
Met respect.

De bijbel daar veeg ik mijn hol mee af.
Je spreekt jezelf weer behoorlijk tegen Johannes de Pauper.
Jij komt hier en spreekt iedereen even aan en je weet alles wel even beter want jij hebt ervaring en dat typende "vanachter" je beeldschermpje.
Jij bent degene die nergens open voor staat en niemand in zijn waarde laat en je oordeelt ook nu weer veel te snel met je zogenaamde mensenkennis.
Het is eigenlijk jammer dat mixfight zo groot is en jij de weg naar deze site hebt gevonden, respectloze onwetenden zoals jij die volgens eigen zeggen het licht hebben uitgevonden en iedereen de les probeert te lezen omdat jij zeker weet dat het zo is als dat jij het zegt.
In het land der blinden is eenoog koning, dus open rap eens beide ogen en anders stop je maar een olympische halter in je reet.
Met je debiele en onnozele praat alsof jij god bent er zijn hier genoeg mensen die je wel willen helpen om die enorme plaat voor je kop weg te halen zodat je een heldere blik krijgt en wellicht wel open staat voor wat wij zeggen. Dat is respect wat jij doet is respectloos!

MuayThaiGuy
07-02-2013, 13:55
Eigenlijk wil ik me niet verantwoorden maar ik denk dat het toch goed is om hier iets meer over te zeggen.

Veel mensen denken dat ik dit heb geschreven vanwege oud zeer maar dit is onzin. Ondanks dat hij bij golden glory is weg gegaan is en blijft het een nederlander die een gevecht in het buitenland aangaat. En zoals vele andere trainers die hem hebben getraind als hij daar wint hebben wij daar ook een steentje aan bijgedragen.

Waar mij het meer om ging was zijn manier van doen na een verplichte rustpauze van een jaar. Ik vind dat je je hier dan wat nederiger had moeten opstellen. Ook heb ik veel genuanceerdere tweets de lucht in gegooid voor de partij. Uiteindelijk is mijn mening in het negatieve gaan veranderen tijdens de partij waarin hij zich uiterst respectloos en vreemd gedroeg, door onder andere boe te roepen toen hij terugliep naar de hoek.

In de partij hield hij zijn dekking overdreven laag waarmee hij eigenlijk wilde zeggen je bent niks voor mij. Misschien kun je zoiets doen maar wanneer je dan op deze manier verliest zou je dan ook een man zijn en een ambassadeur van je land om je tegenstander te feliciteren met de overwinning. En ook voor de organisatie te verschijnen op de persconferentie en nog eens je tegenstander te feliciteren. Bij deze wil ik ook de Brazilianen feliciteren met toch een goede overwinning.

En zo hoort het en onzin berichten als van Johannes de Pauper als "het kost te veel tijd en energie blablabla" onzin, Ramon toont hiermee wat anderen en ik vroegen en daarvoor respect.
En Johannes kruip nu maar weer onder je steen terug!

Asura
07-02-2013, 14:22
Ik zie zelf niet hoe de show stijl en het macho gedrag te maken heeft met de manier waarop hij de "beating" nam en ook niet waarom hij dit als een " bitch" onderging.

Uit het showgedrag kan dit niet verklaard worden en zijn keuze om na een KO niet naar de post press conference te komen uit medische of andere overwegingen is ook niet bepaald uniek in mma en om al die gasten nou tot bitches te bestempelen gaat ook te ver. Ik vind het zelf geen sterke verklaring maar ik denk dat er ook niets te verklaren valt. Tenzij Ramon Dekkers ook andere vechters die hij niet kent bitches noemt als ze verliezen, wat ik tot nu toe niet heb gehoord of gelezen is het duidelijk dat er persoonlijke gevoelens meespelen.

Wat RD over AO zei zal me een zorg wezen, waar ik wat minder mee heb zijn verklaringen waar men alles doet om verantwoordelijkheid te ontlopen. Als je iets zegt sta er dan voor.

Laten we wel wezen, niemand weet wat er allemaal gezegd is tussen AO en GG en als mensen dan geëmotioneerd reageren met dat kinderspeeltje dat twitter heet , dan kan gebeuren. Maar nu gaat toch echt mijn bullshit detector af.

Tykill
07-02-2013, 14:26
Eigenlijk wil ik me niet verantwoorden maar ik denk dat het toch goed is om hier iets meer over te zeggen.

Veel mensen denken dat ik dit heb geschreven vanwege oud zeer maar dit is onzin. Ondanks dat hij bij golden glory is weg gegaan is en blijft het een nederlander die een gevecht in het buitenland aangaat. En zoals vele andere trainers die hem hebben getraind als hij daar wint hebben wij daar ook een steentje aan bijgedragen.

Waar mij het meer om ging was zijn manier van doen na een verplichte rustpauze van een jaar. Ik vind dat je je hier dan wat nederiger had moeten opstellen. Ook heb ik veel genuanceerdere tweets de lucht in gegooid voor de partij. Uiteindelijk is mijn mening in het negatieve gaan veranderen tijdens de partij waarin hij zich uiterst respectloos en vreemd gedroeg, door onder andere boe te roepen toen hij terugliep naar de hoek.

In de partij hield hij zijn dekking overdreven laag waarmee hij eigenlijk wilde zeggen je bent niks voor mij. Misschien kun je zoiets doen maar wanneer je dan op deze manier verliest zou je dan ook een man zijn en een ambassadeur van je land om je tegenstander te feliciteren met de overwinning. En ook voor de organisatie te verschijnen op de persconferentie en nog eens je tegenstander te feliciteren. Bij deze wil ik ook de Brazilianen feliciteren met toch een goede overwinning.

Ik snap het wel. Ik schaamde mij ook voor zijn prestaties en al helemaal door die arrogantie van hem.
Echter dacht iedereen in dit forum dat het natrap werk was vanwege zijn vertrek bij GG, vandaar de reacties.

Ik denk wel dat hij na die hoop stront die hij over zich heen kreeg en nog krijgt dat hij veel geleerd heeft en met meer respect de ring betreden. Op zich wel goed voor hem dat zijn ego bubbel gepopt is. Tijd voor ouderwets hard trainen en respect tonen. Minder media hype trash talk.

S-ven
07-02-2013, 16:01
Als men Ramon gewoon doet volgen op twitter , zie je ook gewoon complimenten die hij geeft aan A.O. (dat hij bijvoorbeeld graag kijkt naar zijn gevechten etc.... ) Jullie zorgen ervoor hier juist dat die tweets er niet in worden gezet, maar alleen diegene waarmee jullie lekker kunnen stoken. Dan nog het lef hebben om over wederzijds respect te praten....LAAG!

ramoontjuh
07-02-2013, 16:05
Waarschijnlijk heeft Ramon je gehoord want zn reactie staat er al toevallig weet ik dat Golden Glory Tv ook filmpjes maakt van niet Golden Glory vechters zoals bijv Petrosian , Bonjaski en zelfs het Talent van de maand: Mohamed El Messaoudi die een van de vechters word in het toernooinSearching for the next Diamond! Als je daar meer over wil weten zou ik een kijkje nemen op Ramon zijn Facebook. De uitleg van Ramon kun je zelf lezen en over nadenken!! Succes.
Dus je wil beweren dat Ramon geen onderdeel is van GG?
Dat filmpje over respect is opgenomen door GG, bij de 70kg klasse was hij aanwezig, hij geeft les bij GG en hij is geen onderdeel van Golden Glory?
Jij als fan zijnde zal niet echt een objectief beeld kunnen vormen dat merk ik vooral aan de inhoud van je bericht.
Je probeert wat hij heeft getweet goed te praten, als hij het niet zo bedoelt heeft waarom reageert hij dan zelf niet hier?
Als hij een onderscheiding krijgt weet hij het forum te vinden, als hij een project opstart in Thailand weet hij de site te vinden maar na negatieve uitlatingen weet hij dit niet. Het is zijn taak om zijn woorden genuanceerd uit te leggen wil hij dat niet zijn probleem zoals je zelf hebt kunnen lezen ben ik niet de enige die dat soort berichtgevingen afkeurt.

MuayThaiGuy
07-02-2013, 16:06
Als men Ramon gewoon doet volgen op twitter , zie je ook gewoon complimenten die hij geeft aan A.O. (dat hij bijvoorbeeld graag kijkt naar zijn gevechten etc.... ) Jullie zorgen ervoor hier juist dat die tweets er niet in worden gezet, maar alleen diegene waarmee jullie lekker kunnen stoken. Dan nog het lef hebben om over wederzijds respect te praten....LAAG!

Wat vindt je dan van bijvoorbeeld de nederlandse media?
Badr Hari doet auditie voor streetfighter = wereldnieuws
Tyrone Spong doneert een deel van zijn gage aan een kankerfonds = groot nieuws in de plaatselijk streekkrant

Als we allemaal wisten waarom AO niet bij de persconferentie aanwezig was geweest en als uit daaruit blijkt dat de opmerking gepast was dan had ik er persoonlijk geen problemen mee gehad. Dan was het onsportief geweest, feit blijft niemand weet of AO bij een arts zat of in zijn kleedkamer met een doos tissues huilie huilie deed.

Nosferatu187
07-02-2013, 16:08
misschien was al die testosteron naar zijn hoofd gestegen, ik zeg al tijden dat die Overreem veel te arrogant was maar ik weet nog goed dat iedereen zei "Nee hij is gewoon zelfverzekerd blabla"

MuayThaiGuy
07-02-2013, 16:10
misschien was al die testosteron naar zijn hoofd gestegen, ik zeg al tijden dat die Overreem veel te arrogant was maar ik weet nog goed dat iedereen zei "Nee hij is gewoon zelfverzekerd blabla"

Wellicht is het beter om Johannes de Sloper zijn reactie af te wachten, immers die weet alles we hebben op MF een waar orakel aan boord daar moeten we gebruik van maken ;)

jantje11
07-02-2013, 16:26
Ramon dekkers mag zijn mening geven over alistair. Alleen had dit mischien ook wel iets netter gekund. Je kunt op deze reacties rekenen van je oude team als je verliest . Zoals iedereen hier heeft gezien was dit niet de overeem zoals iedereen hem kent. Ook zijn gameplan kan ik niet begrijpen. Waarom in de 3rde ronde toe willen slaan als je weet van jezelf da je dan al gassed bent en bigfoot waarschijnlijk een betere cardio heeft. Mijn mening is dat overeem nu veel minder compleet, scherper , beweeglijker is als toen die nog bij GG zat. Kijk bijvoorbeeld zijn partij tegen brett rogers is terug. No way dat bigfoot van die ali had gewonnen.

pronk
07-02-2013, 16:39
Mijn mening is dat overeem nu veel minder compleet, scherper , beweeglijker is als toen die nog bij GG zat. Kijk bijvoorbeeld zijn partij tegen brett rogers is terug. No way dat bigfoot van die ali had gewonnen.

Toen was zijn testosteron ook wat hoger uitgevallen , heeft niks met GG te maken.

Nosferatu187
07-02-2013, 16:46
Dat ook maar dan nog had Overreem kunnen winnen als hij zich normaal had gedragen.

Mauro
07-02-2013, 17:24
Maar beloof me dan ook dat je eens wat vaker naar de kerk gaat en een keer de bijbel probeert te begrijpen.
Met respect.
Johannes is übertroll!!!

Mauro
07-02-2013, 17:26
Tnx voor de nuancering Ramon...ook al zitten er nog wat open eindjes aan....

Facade
07-02-2013, 18:29
Idd, thanks voor de uitleg. Wat ik vooraf ook al zei, ik vind het een hele uitdaging om deze betekenis aan die tweet te geven zeker met die foto, maar goed.

Turboknecht
07-02-2013, 18:42
Prima nuancering, maar ik heb moeite het te geloven. Achteraf kun je er natuurlijk alles van maken. Maar de manier waarop Dekkers zich uitdrukte --> 'bitch', lijkt me duiden op een gevalletje waarbij de emoties even de overhand namen. Als hij zo'n rationeel verhaal in zijn hoofd had als dat hij net postte, waarom zou je je dan zou uitdrukken?

Maar goed, zeker weten zullen we het nooit. Er blijkt in ieder geval uit dat je publiekelijk beter een beetje op je woorden kan passen, want wanneer de stront de ventilator raakt...

Kemal
07-02-2013, 18:50
Voor de dames die niet ontopic kunnen blijven ligt er een ban van minimaal een paar weken klaar.

Ik heb het nu helemaal gehad. Als er persoonlijke dingen uitgesproken moeten worden dan kan dit in pm naar elkaar toe.

Of ga gewoon fijn naar the pit waar je helemaal los kunt gaan.

Ontopic!

OSU

mario the count
07-02-2013, 18:52
Eigenlijk wil ik me niet verantwoorden maar ik denk dat het toch goed is om hier iets meer over te zeggen.

Veel mensen denken dat ik dit heb geschreven vanwege oud zeer maar dit is onzin. Ondanks dat hij bij golden glory is weg gegaan is en blijft het een nederlander die een gevecht in het buitenland aangaat. En zoals vele andere trainers die hem hebben getraind als hij daar wint hebben wij daar ook een steentje aan bijgedragen.

Waar mij het meer om ging was zijn manier van doen na een verplichte rustpauze van een jaar. Ik vind dat je je hier dan wat nederiger had moeten opstellen. Ook heb ik veel genuanceerdere tweets de lucht in gegooid voor de partij. Uiteindelijk is mijn mening in het negatieve gaan veranderen tijdens de partij waarin hij zich uiterst respectloos en vreemd gedroeg, door onder andere boe te roepen toen hij terugliep naar de hoek.

In de partij hield hij zijn dekking overdreven laag waarmee hij eigenlijk wilde zeggen je bent niks voor mij. Misschien kun je zoiets doen maar wanneer je dan op deze manier verliest zou je dan ook een man zijn en een ambassadeur van je land om je tegenstander te feliciteren met de overwinning. En ook voor de organisatie te verschijnen op de persconferentie en nog eens je tegenstander te feliciteren. Bij deze wil ik ook de Brazilianen feliciteren met toch een goede overwinning.

Ik kan best snappen dat je je irriteert aan overeem zijn houding tegenover bigfoot. Er was gebrek aan respect. Maar wat jij doet is precies hetzelfde als overeem. Het is niet echt respectvol om op twitter, waar heeeel veel mensen je volgen te plaatsen dat overeem de klappen als een bitch nam. En het is ook nog een goede bekende van je. Dan krijg ik het gevoel dat er meer speelt. Maar wel tof dat je reageert trouwens.

daanII
07-02-2013, 18:56
Hij bedoelt dat Ali zijn verlies niet nam en niet kwam opdagen op de persconferentie.
Ramon heeft nog gelijk ook! Ik denk dat de UFC hem dat ook niet in dank zal afnemen.


Ramon komt het zelf nog wel uitleggen.
Heel veel members hier vertalen slecht engels naar nog slechter nederlands.
En het ergste is dat het heel schaapachtig overkomt.


Eigenlijk wil ik me niet verantwoorden maar ik denk dat het toch goed is om hier iets meer over te zeggen.

Veel mensen denken dat ik dit heb geschreven vanwege oud zeer maar dit is onzin. Ondanks dat hij bij golden glory is weg gegaan is en blijft het een nederlander die een gevecht in het buitenland aangaat. En zoals vele andere trainers die hem hebben getraind als hij daar wint hebben wij daar ook een steentje aan bijgedragen.

Waar mij het meer om ging was zijn manier van doen na een verplichte rustpauze van een jaar. Ik vind dat je je hier dan wat nederiger had moeten opstellen. Ook heb ik veel genuanceerdere tweets de lucht in gegooid voor de partij. Uiteindelijk is mijn mening in het negatieve gaan veranderen tijdens de partij waarin hij zich uiterst respectloos en vreemd gedroeg, door onder andere boe te roepen toen hij terugliep naar de hoek.

In de partij hield hij zijn dekking overdreven laag waarmee hij eigenlijk wilde zeggen je bent niks voor mij. Misschien kun je zoiets doen maar wanneer je dan op deze manier verliest zou je dan ook een man zijn en een ambassadeur van je land om je tegenstander te feliciteren met de overwinning. En ook voor de organisatie te verschijnen op de persconferentie en nog eens je tegenstander te feliciteren. Bij deze wil ik ook de Brazilianen feliciteren met toch een goede overwinning.

Pff, dankjewel Ramon. Het heeft mij gisteravond bloed, zweet en tranen gekost om jou te verdedigen hier op mixfight.nl. Het is voor sommigen moeilijk jouw "engels" te vertalen en helemaal als het over hun knuffelbeertje gaat:lol:.
Het ga je goed ouwe!

mario the count
07-02-2013, 19:26
Pff, dankjewel Ramon. Het heeft mij gisteravond bloed, zweet en tranen gekost om jou te verdedigen hier op mixfight.nl. Het is voor sommigen moeilijk jouw "engels" te vertalen en helemaal als het over hun knuffelbeertje gaat:lol:.
Het ga je goed ouwe!

En nu hoop je dat ramon reageert met " oh daan, je bent mijn held" ?

daanII
07-02-2013, 19:31
En nu hoop je dat ramon reageert met " oh daan, je bent mijn held" ?

Flauw en een weerspiegeling van de meningen op het forum. Mario, ik had je hoger ingeschat. Het blijft "persoonlijk" pesten, omdat je je gram niet kan halen. Stop nou eens met schaapachtig posten om populair te willen zijn.

Turboknecht
07-02-2013, 19:33
Je bent wel lekker aan het generaliseren Daan.

daanII
07-02-2013, 19:35
Ja ja, ik weet het. Krijg weer alle scheiss over me heen.

daanII
07-02-2013, 19:36
Je bent wel lekker aan het generaliseren Daan.

Generaliseren in een persoonlijk antwoord op een persoonlijke vraag?
Maar wacht, ik snap het. Ik ben niet welkom hier.
Waar ging het topic over?

Turboknecht
07-02-2013, 19:37
Ja ja, ik weet het. Krijg weer alle scheiss over me heen.

Ach kom op, dat vind ik flauw. Je hebt het over 'de meningen' en 'hun knuffelbeertje'. Daarmee schets je een eenzijdig beeld en scheer je iedereen die het anders ziet over een kam. Word je daar op aangesproken, dan kruip je in de slachtofferrol.

Edit:

Maar goed, whatever, ik ga me er verder niet meer in mengen. Ik heb alles over de post van Ramon Dekkers wel gezegd, en snap dat mensen die hem persoonlijk kennen hem willen verdedigen. Het heeft alleen weinig zin om dan over en weer welles/nietes spelletjes te gaan spelen (want daar loopt het een beetje op uit nu).

mario the count
07-02-2013, 19:39
Flauw en een weerspiegeling van de meningen op het forum. Mario, ik had je hoger ingeschat. Het blijft "persoonlijk" pesten, omdat je je gram niet kan halen. Stop nou eens met schaapachtig posten om populair te willen zijn.

Nou nou, snel op de teentjes getrapt daan. En populairder word ik er niet van want ik val in jouw ogen al tegen.

Facade
07-02-2013, 19:40
Ach kom op, dat vind ik flauw. Je hebt het over 'de meningen' en 'hun knuffelbeertje'. Daarmee schets je een eenzijdig beeld en scheer je iedereen die het anders ziet over een kam. Word je daar op aangesproken, dan kruip je in de slachtofferrol.

x1000

daanII
07-02-2013, 19:42
ok

mario the count
07-02-2013, 19:50
ok

je roept het een beetje over je eigen af Daan als je zoals turboknecht zegt gaat beginnen over hun knuffelbeertje. Dan voel ik me eigen ook aangesproken als overeem fan en omdat ik ramon zijn bericht ook afkeurde. Als je dan ook nog aan ramon gericht post dat het je bloed zweet en tranen kostte om hem te verdedigen kan je een reactie als de mijn verwachten. Maar als ik je gekwetst heb bied ik hierbij mijn excuses aan hoor. Ik ben daar niet te trots voor;)

Mauro
07-02-2013, 20:09
Mooi ! En we leefden nog lang en gelukkig ! :)
Ik stel voor dat we Overeem weer keihard gaan supporten richting volgende partij.
Dat ie maar met beide benen op de grond, dekking hoog, zijn volgende tegenstander mag verpulveren !

Bromios
07-02-2013, 21:30
Ah, ik vroeg me al af waarom Ramon zich ineens kwam melden hier op het forum. Maar ben er al achter. Staat weer een filmpje van hem op de portal.
Beetje damage control hier omdat hij weer wat te melden heeft.

Maar ach, hij doet ook maar. Ben er wel klaar mee.

Rverm
08-02-2013, 04:38
@ Ramon Dekkers
Trieste reactie... Nog triester vind ik dat je merkt dat iedereen je een zielig persoontje begint te vinden en je met een lulverhaal komt om het enigszins goed te praten...
Accepteer dat Alistair weg is, sluit dat hoofdstuk en ga je tijd en energie steken in bv Jamal Ben Sadik... Iemand waar best toekomst in kan zitten, mits die goed begeleid wordt...

S-ven
08-02-2013, 09:40
@ Ramon Dekkers
Trieste reactie... Nog triester vind ik dat je merkt dat iedereen je een zielig persoontje begint te vinden en je met een lulverhaal komt om het enigszins goed te praten...
Accepteer dat Alistair weg is, sluit dat hoofdstuk en ga je tijd en energie steken in bv Jamal Ben Sadik... Iemand waar best toekomst in kan zitten, mits die goed begeleid wordt...

Iedereen.....???? Don't think so !! Ramon is BAAS ! Misschien kan jij je energie wel steken in het lezen van de andere tweets van Ramon dan lees je vanzelf ook goede tweets over A.O . Had ik al reeds eerder aangegeven , maar daar lees je natuurlijk overheen omdat je er niets mee kan ;) Succes!

S-ven
08-02-2013, 09:49
Ah, ik vroeg me al af waarom Ramon zich ineens kwam melden hier op het forum. Maar ben er al achter. Staat weer een filmpje van hem op de portal.
Beetje damage control hier omdat hij weer wat te melden heeft.

Maar ach, hij doet ook maar. Ben er wel klaar mee.

Fijn dat jij er klaar mee bent . Ciao !

S-ven
08-02-2013, 09:52
Mooi ! En we leefden nog lang en gelukkig ! :)
Ik stel voor dat we Overeem weer keihard gaan supporten richting volgende partij.
Dat ie maar met beide benen op de grond, dekking hoog, zijn volgende tegenstander mag verpulveren !

Well Said ! X 2

ramoontjuh
08-02-2013, 10:13
Dat vind ik ook en ik weet ook dat Ramon dit niet voor niks heeft gezegd en misschien AO beter kent dan wie dan ook daarbij gaf ook Dana White aan dat hij dit gedrag absoluut afkeurd. Maar laten we ons richten op mooiere zaken die er nu aan komen ik kan bijv niet wachten op een andere topper en een landgenoot en groot voorbeeld Stefan Struve VS Mark Hunt. Stefan struve voorbeeld van absolute top super loyale gozer en zeker niet te vergeten elke meter heeft verdiend officieel gerankt top 10 UFC. Allistair krijgt zijn kans weer en heeft zich vaker terug gevochten what doenst kill you makes you stronger. SUCCES ALI!
Wat vindt je dan van bijvoorbeeld de nederlandse media?
Badr Hari doet auditie voor streetfighter = wereldnieuws
Tyrone Spong doneert een deel van zijn gage aan een kankerfonds = groot nieuws in de plaatselijk streekkrant

Als we allemaal wisten waarom AO niet bij de persconferentie aanwezig was geweest en als uit daaruit blijkt dat de opmerking gepast was dan had ik er persoonlijk geen problemen mee gehad. Dan was het onsportief geweest, feit blijft niemand weet of AO bij een arts zat of in zijn kleedkamer met een doos tissues huilie huilie deed.

Rverm
08-02-2013, 11:04
Iedereen.....???? Don't think so !! Ramon is BAAS ! Misschien kan jij je energie wel steken in het lezen van de andere tweets van Ramon dan lees je vanzelf ook goede tweets over A.O . Had ik al reeds eerder aangegeven , maar daar lees je natuurlijk overheen omdat je er niets mee kan ;) Succes!

Ik kan je vertellen dat ik zijn tweets helemaal nooit lees, het interesseert me dan ook geen reet wat Ramon Dekker allemaal te melden heeft. Wat me alleen wel stoort is als ik dan iets lees (hier op mixfight) dat het negatief is over een ex-GG member, eerst Dion en nu Alistair. Dat kan geen toeval zijn, die jongens zijn niet geheel goed weggegaan bij GG en daar moet ie boven staan en het loslaten. Ook weet ik dat jij Pro-GG bent, dus dat je altijd alles goed zal praten wat er door iemand van GG gezegd wordt. Verder idd niet iedereen, maar de mensen die vechtsportliefhebber zijn en objectief kijken naar zo'n opmerking vonden het op zijn minst vreemd las ik uit de reacties. Maar daar las je natuurlijk overheen omdat je er niets mee kan ;) Succes!

S-ven
08-02-2013, 11:48
Ik kan je vertellen dat ik zijn tweets helemaal nooit lees, het interesseert me dan ook geen reet wat Ramon Dekker allemaal te melden heeft. Wat me alleen wel stoort is als ik dan iets lees (hier op mixfight) dat het negatief is over een ex-GG member, eerst Dion en nu Alistair. Dat kan geen toeval zijn, die jongens zijn niet geheel goed weggegaan bij GG en daar moet ie boven staan en het loslaten. Ook weet ik dat jij Pro-GG bent, dus dat je altijd alles goed zal praten wat er door iemand van GG gezegd wordt. Verder idd niet iedereen, maar de mensen die vechtsportliefhebber zijn en objectief kijken naar zo'n opmerking vonden het op zijn minst vreemd las ik uit de reacties. Maar daar las je natuurlijk overheen omdat je er niets mee kan ;) Succes!

Ten eerste kan je het niet objectief noemen aangezien alleen het negatieve bericht werd geplaatst en de andere berichten die het eventueel deden verlichten wordt niets mee gedaan, want dat is schijnbaar niet relevant :fp: maar goed ( jouw mening ) . Ten tweede heb ik net hiervoor Mauro's bericht over AO bevestigd met X 2 ..... Welk betekend dat ik het eens ben met zijn bericht over AO ;) prettig weekend:thup:

mario the count
08-02-2013, 12:09
Ten eerste kan je het niet objectief noemen aangezien alleen het negatieve bericht werd geplaatst en de andere berichten die het eventueel deden verlichten wordt niets mee gedaan, want dat is schijnbaar niet relevant :fp: maar goed ( jouw mening ) . Ten tweede heb ik net hiervoor Mauro's bericht over AO bevestigd met X 2 ..... Welk betekend dat ik het eens ben met zijn bericht over AO ;) prettig weekend:thup:

De reden van discussie was het negatieve bericht, die andere berichten die hij van te voren had geplaatst hebben er niks mee te maken. Ik kan op straat een agent 10x vertellen dat hij een toffe peer is om vervolgens tegen hem te zeggen dat hij een achterlijke bonnenschrijver is. Denk je dat die eerste 10 veren in zijn reet mij gaan helpen om geen procesverbaal voor het beledigen van een ambtenaar in functie aan mijn broek te krijgen? Ik dacht het niet flappie ;)

S-ven
08-02-2013, 12:24
De reden van discussie was het negatieve bericht, die andere berichten die hij van te voren had geplaatst hebben er niks mee te maken. Ik kan op straat een agent 10x vertellen dat hij een toffe peer is om vervolgens tegen hem te zeggen dat hij een achterlijke bonnenschrijver is. Denk je dat die eerste 10 veren in zijn reet mij gaan helpen om geen procesverbaal voor het beledigen van een ambtenaar in functie aan mijn broek te krijgen? Ik dacht het niet flappie ;)

Misschien juist omdat hij van te voren een goede verstandhouding met jou had, laat die het wel door de vingers zien..... bedankt voor je voorbeeld .

mario the count
08-02-2013, 14:04
Misschien juist omdat hij van te voren een goede verstandhouding met jou had, laat die het wel door de vingers zien..... bedankt voor je voorbeeld .

Misschien heb ik niks aan. Misschien komt het wel 2x zo hard aan, juist omdat we van te voren een goede verstandhouding hadden. Van te voren iemand de hemel in prijzen geeft je niet meer recht om iemand de grond in te boren, dat is wat ik wil aangeven. Ramon liet zijn emoties even de overhand nemen, niet netjes maar kan gebeuren. Maar probeer dan geen excuses te verzinnen achteraf.

ramoontjuh
10-02-2013, 14:14
misschien moeten jullie even op zn twitter kijken na de foto die er staat met zn oud tegenstander Rayen Simson....zo kan je ook met je tegenstanders omgaan, ik heb gister gehoord dat het heeft plaats gevonden in Simson Gym almere schijnt een hele mooie ontmoeting te zijn geweest hoop dat er nog iets over uit komt wil ze wel samen op film zien! https://twitter.com/diamonddekkers

Wheelie
10-02-2013, 15:49
http://i46.tinypic.com/1dt6o.png

ramoontjuh
10-02-2013, 23:26
Jaa!!! Dat is de foto schijnt een top dag geweest te zijn!
http://i46.tinypic.com/1dt6o.png

varitas et aequitas
11-02-2013, 13:25
Ben benieuwd :)

Justinian
12-02-2013, 12:25
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=VhoBHxdAgiQ" target="_blank">
http://www.youtube.com/watch?v=VhoBHxdAgiQ (http://www.youtube.com/watch?v=VhoBHxdAgiQ)

Ulis-E
12-02-2013, 12:46
misschien moeten jullie even op zn twitter kijken na de foto die er staat met zn oud tegenstander Rayen Simson....zo kan je ook met je tegenstanders omgaan, ik heb gister gehoord dat het heeft plaats gevonden in Simson Gym almere schijnt een hele mooie ontmoeting te zijn geweest hoop dat er nog iets over uit komt wil ze wel samen op film zien! https://twitter.com/diamonddekkers

Mooie foto maar wat heeft 't te maken met dit topic?

Turboknecht
12-02-2013, 17:24
Dat snap ik van dat filmpje ook niet.

e-type
12-02-2013, 18:03
Respect man, respect voor je tegenstander...straalt ervan af van in dit filmpje.
Alles wat Alistair niet had, heeft Ramon wel. Zie je toch, hoe ze met elkaar omgaan.

Verder, vechtershart man, vechtershart...straalt ervan af in dit filmpje.
Alles wat Dion niet had, heeft Ramon wel. Zie je toch, hoe ze met elkaar omgaan.


...damage control...

Asura
12-02-2013, 18:14
Héhé

smike
13-02-2013, 13:46
En als echte gg werknemer doet onze objectieve admin ook weer mee met het plaatsen van dit zeer relevante filmpje.

Ulis-E
13-02-2013, 22:07
lol

daanII
13-02-2013, 22:37
En als echte gg werknemer doet onze objectieve admin ook weer mee met het plaatsen van dit zeer relevante filmpje.


lol

goh wat een lol als hij gebanned wordt

Ulis-E
13-02-2013, 22:47
goh wat een lol als hij gebanned wordt

lol whatever daan de 2e

daanII
13-02-2013, 22:48
lol whatever daan de 2e

nu wel weer lol:lol:

Ulis-E
14-02-2013, 11:26
nu wel weer lol:lol:

;)

Jamila
14-02-2013, 22:43
De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

Liefs Jamila

Diaz bros
14-02-2013, 22:49
De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

Liefs Jamila

ik ga er vanuit dat dit sarcasme is. zo niet dan raadt ik je echt aan dringend hulp te zoeken

Asura
14-02-2013, 23:17
Leuk volk daar bij GG

Fightfan
14-02-2013, 23:17
De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

Liefs Jamila

Jaren lang zaten jullie Allister op te hemelen terwijl er toen ook twijfels waren over zijn opgepompte lichaam. Nu zeg jij achteraf dat hij geen waardering had voor zijn team....Dit had hij blijkbaar al jaren maar toen gaf het blijkbaar niet en deden jullie alsof het koek en ei was?
Beetje zielig en onprofessioneel.

Ik vind Overeem een goede vechter en een blaaskaak, maar wat jullie met jullie GG-sekte presteren op dit forum is walgelijk.

Alleen omdat hij wegging bij de club: Waar komen Saki, Holzken, Leko en talloze anderen vandaan?
Reageerden hun trainers zo onproffesioneel toen zij weggingen?
Sterker nog: Allister kwam zelf over van Hoopman......

Dat Dekkers zegt dat Allister de beating als een bitch nam is gewoon niet waar. Hij vocht met zijn handen laag en liep op wat stevige stoten en ging k.o.

P.s. het is niet teached maar taught....

daanII
14-02-2013, 23:23
De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

Liefs Jamila


Leuk volk daar bij GG


Jaren lang zaten jullie Allister op te hemelen terwijl er toen ook twijfels waren over zijn opgepompte lichaam. Nu zeg jij achteraf dat hij geen waardering had voor zijn team....Dit had hij blijkbaar al jaren maar toen gaf het blijkbaar niet en deden jullie alsof het koek en ei was?
Beetje zielig en onprofessioneel.

Ik vind Overeem een goede vechter en een blaaskaak, maar wat jullie met jullie GG-sekte presteren op dit forum is walgelijk.

Alleen omdat hij wegging bij de club: Waar komen Saki, Holzken, Leko en talloze anderen vandaan?
Reageerden hun trainers zo onproffesioneel toen zij weggingen?
Sterker nog: Allister kwam zelf over van Hoopman......

Dat Dekkers zegt dat Allister de beating als een bitch nam is gewoon niet waar. Hij vocht met zijn handen laag en liep op wat stevige stoten en ging k.o.

P.s. het is niet teached maar taught....

Ze heeft gewoon gelijk.

daanII
14-02-2013, 23:25
ik ga er vanuit dat dit sarcasme is. zo niet dan raadt ik je echt aan dringend hulp te zoeken

Alistair moet hulp zoeken. En met spoed. Binnenkort komt er meer naar buiten over doping. Maar daar weet jij meer van als geen ander!

Italian*Berlusconi*
14-02-2013, 23:40
Alistair moet hulp zoeken. En met spoed. Binnenkort komt er meer naar buiten over doping. Maar daar weet jij meer van als geen ander!

volgens mij is die doping etc begonnen bij jouw vrinden van GG... Eerst was Ali koning e.d. en kon niks slecht doen, nu is hij daar weg en alle ballenlikkertjes van GG lopen hem af te zeiken. Wat iemand eerder al postte, net een stelletje 12 jarige verliefde jaloerse meisjes...

daanII
14-02-2013, 23:57
volgens mij is die doping etc begonnen bij jouw vrinden van GG... Eerst was Ali koning e.d. en kon niks slecht doen, nu is hij daar weg en alle ballenlikkertjes van GG lopen hem af te zeiken. Wat iemand eerder al postte, net een stelletje 12 jarige verliefde jaloerse meisjes...

Hele foute post IB. Ik ben geen vrienden van GG.

Djani
15-02-2013, 00:01
Stelletje wacko's. Maakt niet uit of je Ramon Dekkers, Barack Obama of Jan met de korte achternaam heet; domme uitspraken blijven dom ongeacht wie ze uitkraamt. Dekkers blijkt gewoon n idioot te zijn, een legende in het Muay Thai, maar desalniettemin een idioot.

Djani
15-02-2013, 00:01
Alistair moet hulp zoeken. En met spoed. Binnenkort komt er meer naar buiten over doping. Maar daar weet jij meer van als geen ander!

En dan?? Wordt de halve UFC geschorst??

daanII
15-02-2013, 00:03
Stelletje wacko's. Maakt niet uit of je Ramon Dekkers, Barack Obama of Jan met de korte achternaam heet; domme uitspraken blijven dom ongeacht wie ze uitkraamt. Dekkers blijkt gewoon n idioot te zijn, een legende in het Muay Thai, maar desalniettemin een idioot.

Ach, wat heeft ie gezegd dan?

Turboknecht
15-02-2013, 00:06
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/162/665/MGKRG.gif

kooivechter
15-02-2013, 00:18
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/162/665/MGKRG.gif

Haha die is tof, idd gezeik om nix. Snap ook niet waarom zoveel mensen zich er druk om maken. Overeem heeft volgens sommigen een arrogante houding so what. En Dekkers mag toch zelf twitteren wat hij wil. It,s all in the game

Rverm
15-02-2013, 00:29
De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

Liefs Jamila

Aldus de ex van ...

Tony Galento
15-02-2013, 00:36
Alistair moet hulp zoeken. En met spoed. Binnenkort komt er meer naar buiten over doping. Maar daar weet jij meer van als geen ander!


gooit golden glory de boeken open?

MaTo
15-02-2013, 07:07
Wat iemand eerder al postte, net een stelletje 12 jarige verliefde jaloerse meisjes...

Johannes de Sloper
15-02-2013, 11:14
Alistair moet hulp zoeken. En met spoed. Binnenkort komt er meer naar buiten over doping.
Ben nou wel heel benieuwd naar de "inside information" die Daan lijkt te hebben.
Die extra test is gewoon voor de show.
Omdat hij net terug is van een schorsing en even moet laten zien dat hij nu echt clean is voor het publiek.
Maar dat hebben we allemaal al aan zijn prestatie kunnen zien.

Diaz bros
15-02-2013, 11:43
Ben nou wel heel benieuwd naar de "inside information" die Daan lijkt te hebben.
Die extra test is gewoon voor de show.
Omdat hij net terug is van een schorsing en even moet laten zien dat hij nu echt clean is voor het publiek.
Maar dat hebben we allemaal al aan zijn prestatie kunnen zien.

mee eens, in een andere topic heb ik dan ook al aangekaart bij hem. ik denk dat het sensatiezoekerij is, in de amerikaanse media is er iniedergeval niks over bekend en volg de rumours daar op de voet.

Bromios
15-02-2013, 12:07
Daan = Micha als je het mij vraagt.

Brainthief
15-02-2013, 12:53
Haha, wat een soap blijft dat die GG vs Alistair nonsens.

Ik zou zeggen: get over it!

Italian*Berlusconi*
15-02-2013, 13:48
Daan = Micha als je het mij vraagt.

correctie... Daan en Micha zijn een GG stelletje....


;)

mario the count
15-02-2013, 15:45
De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

Liefs JamilaGa toch weg man. Toen overeem nog bij GG zat was overeem top, de beste een goeie peer enz enz. Nu is hij weg bij GG en nu is het in een keer een gast die geen respect had voor zijn team. Wat is dat toch met die GG groupies man, heeft GG bruinetonghalendehoning wat jouw slag volk aantrekt? Nu is ramon een topgozer, wat is hij als hij mot krijgt met glory in de toekomst?

mario the count
15-02-2013, 15:49
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/162/665/MGKRG.gif

:lol:

Italian*Berlusconi*
15-02-2013, 15:51
http://www.graciemag.com/pt/wp-content/uploads/2010/12/alistair-overeem.jpg

H Y P O C R I E T E N

whahaha

SacredHeart
15-02-2013, 16:46
Dit topic typeert weer precies hoe men hier over Overeem denkt. Haters vs Lovers. Haters halen er van alles bij (al dan niet verzonnen) om Overeem af te branden en volgens de Lovers is er niemand groter en beter dan Overeem en o wee als je iets negatiefs over hem zegt. Deze twee kampen staan dus lijnrecht tegenover elkaar en alles daar tussen wordt niet serieus genomen of zonder onderbouwing / reden in één van de twee kampen gestopt. Het is inmiddels een bitchfight geworden.

Hopelijk gaat er op een gegeven moment weer inhoudelijk gediscussieerd worden over Overeem. Waarin mensen het misschien eens kunnen worden over het oneens zijn..

Facade
15-02-2013, 17:00
Onzin, in dit topic bekritiseer ik bijvoorbeeld de reactie van Dekkers, maar dat had ik ook gedaan als ie over welke andere sporter in deze vorm gemaakt zou zijn. Ik denk dat dat voor anderen ook geldt. Ik denk dat jij dus voorbarige conclusies trekt.

Turboknecht
15-02-2013, 17:15
Onzin, in dit topic bekritiseer ik bijvoorbeeld de reactie van Dekkers, maar dat had ik ook gedaan als ie over welke andere sporter in deze vorm gemaakt zou zijn. Ik denk dat dat voor anderen ook geldt. Ik denk dat jij dus voorbarige conclusies trekt.

X 2

Asura
15-02-2013, 17:22
Daar plak ik nog een x3 achter

mario the count
15-02-2013, 18:10
Ik ga voor 4x op een rij dan.

Leventdepevent
15-02-2013, 18:28
Google levert het volgende:

http://xxxxxxxxxxxxxx.htm (http://xxxxxxxx)
hahah sherlock holmes dat je dr bent :)

Mauro
15-02-2013, 21:30
X Fünf !

Diz
15-02-2013, 22:30
Onzin, in dit topic bekritiseer ik bijvoorbeeld de reactie van Dekkers, maar dat had ik ook gedaan als ie over welke andere sporter in deze vorm gemaakt zou zijn. Ik denk dat dat voor anderen ook geldt. Ik denk dat jij dus voorbarige conclusies trekt.

x6!

Capo dei capii
15-02-2013, 23:35
http://www.youtube.com/watch?v=2zosP4f8yy4

The Company
15-02-2013, 23:44
http://www.youtube.com/watch?v=2zosP4f8yy4

Toen hij bij GG zat nam hij zijn beatings tenminste als een man en niet als een bitch.:lol:

Diaz bros
16-02-2013, 01:23
x7! heb niks tegen glory, sterker nog ben fan van veel glory vechters. zeker als het om Nieky en Marloes gaat!. ik vind het meer een bitch gedoe van sommige nederlandse (inmiddels ex-)helden die maar blijven bitchen. Ik vind trouwens echt het toppunt van oncollegiale tijd. Als overeem nou een vechter was die even overstak en meteen na de eerste succes eruit naaide oké. Maar overeem heeft notabene glory op de kaart gezet, titels binnen gehaald alsof het niets was en tuurlijk heeft glory daar zijn bijdrage aangeleverd maar ga nou niet doen alsof overeem niks meer is zonder glory. ik vind het ook echt een verkeerde arrogantie, alsof alistair daar al die tijd was bediend door een ps3 controller, raar dat die credits niet heeft na al die succes, zeker als je leest hoe gewaardeerd hij was nog enkele jaren geleden. geef die jongen een kans om z'n eigen pad te volgen, hij heeft immers genoeg gedaan voor glory en Dana zei al na die overeem gedoe dat die geen zaken meer wil doen met Glory. het is niet voor niets dat een van de beste BW's vrouwen niet in de UFC roster zit en einemo meteen weggeflikkert is en Siyar niet meer onder glory vecht. waarom wordt die trouwens niet zo hard aangepakt??. Over siyar gesproken, volgens de glory gedachte beredeneren we na 1partij kunnen we zien. Maar ramon wat heeft Siyar dan al die tijd verspilt bij glory, een beter ufc debut kon gewoon niet. daar hoor je niks over.

pronk
16-02-2013, 01:28
Ik vraag me af als hij van Bigfoot had gewonnen wat GG erover te zeggen had

The Company
16-02-2013, 02:05
x7! heb niks tegen glory, sterker nog ben fan van veel glory vechters. zeker als het om Nieky en Marloes gaat!. ik vind het meer een bitch gedoe van sommige nederlandse (inmiddels ex-)helden die maar blijven bitchen. Ik vind trouwens echt het toppunt van oncollegiale tijd. Als overeem nou een vechter was die even overstak en meteen na de eerste succes eruit naaide oké. Maar overeem heeft notabene glory op de kaart gezet, titels binnen gehaald alsof het niets was en tuurlijk heeft glory daar zijn bijdrage aangeleverd maar ga nou niet doen alsof overeem niks meer is zonder glory. ik vind het ook echt een verkeerde arrogantie, alsof alistair daar al die tijd was bediend door een ps3 controller, raar dat die credits niet heeft na al die succes, zeker als je leest hoe gewaardeerd hij was nog enkele jaren geleden. geef die jongen een kans om z'n eigen pad te volgen, hij heeft immers genoeg gedaan voor glory en Dana zei al na die overeem gedoe dat die geen zaken meer wil doen met Glory. het is niet voor niets dat een van de beste BW's vrouwen niet in de UFC roster zit en einemo meteen weggeflikkert is en Siyar niet meer onder glory vecht. waarom wordt die trouwens niet zo hard aangepakt??. Over siyar gesproken, volgens de glory gedachte beredeneren we na 1partij kunnen we zien. Maar ramon wat heeft Siyar dan al die tijd verspilt bij glory, een beter ufc debut kon gewoon niet. daar hoor je niks over.

Als Siyar van DHK verliest op 3 Maart krijgen we weer het zelfde te horen.

pronk
16-02-2013, 03:07
Als Siyar van DHK verliest op 3 Maart krijgen we weer het zelfde te horen.

Waarom denk je dat ?

The Company
16-02-2013, 03:30
Waarom denk je dat ?

Omdat er een patroon in zit. Alle ex GG vechters die verliezen worden zo behandeld. Eerst Starring daarna Overeem en daarna Siyar?

pronk
16-02-2013, 03:44
Ik denk dat bij Overeem wel een ander verhaal is , ze met badblood uitelkaar gegaan.

Rverm
16-02-2013, 10:09
Ik denk dat bij Overeem wel een ander verhaal is , ze met badblood uitelkaar gegaan.

Bij Siyar is het ook niet even soepel gegaan alleen die was financieel minder aantrekkelijk voor GG dan Alistair dus dat is minder naar buiten gebracht...

mario the count
16-02-2013, 11:34
Dankzij dit commentaar gaan ze voorlopig met pijn in hun hart de ex GG,ers niet de grond in boren om ons ongelijk te bewijzen. Daarna wordt het vanzelf weer als vanouds. Maar ja, hoe minder het je gegunt wordt, hoe mooier het is als je iets bereikt.

Ulis-E
16-02-2013, 12:38
x7! heb niks tegen glory, sterker nog ben fan van veel glory vechters. zeker als het om Nieky en Marloes gaat!. ik vind het meer een bitch gedoe van sommige nederlandse (inmiddels ex-)helden die maar blijven bitchen. Ik vind trouwens echt het toppunt van oncollegiale tijd. etc..

ik kan er met mn hoofd niet bij dat zo'n onprofessionele organisatie de touwtjes in handen heeft.. Tuurlijk heeft overeem als een idioot gevochten maar dan ff natrappen, lekker kinderachtig.. Geen wonder dat steeds meer vechters/MMA fans zich beginnen af te keren van GG... zonde hoor

Facade
16-02-2013, 12:55
Volgens mij is dit niet een GG kwestie maar een kwestie van respect voor elkaar!!

Errol zimmermans op twitter: @Alistairovereem (https://twitter.com/Alistairovereem) jammer maat op na de volgende


Dus heeft gewoon niks met GG te maken maar met respect voor elkaar!!

Ik pak nog even deze quote erbij, want die vind ik wel belangrijk.

Natuurlijk hebben de uitspraken van Dekkers en Jamilia indirect het gevolg dat mensen niet al te best denken over GG, maar in deze vind ik dat niet helmaal terecht. De uitspraken staan op zich en vallen de personen aan te rekenen die ze daadwerkelijk maken. Het kan ook anders en dat zie je aan de reactie van Zimmerman en die vertegenwoordigt net zo goed GG. Dan zeggen we ook niet met z'n allen van god wat gaat GG er volwassen mee om. Wat dat betreft zijn we dan niet helemaal consequent. Waarom zouden de negatieve opmerkingen immers representatiever zijn dan de positieve...?

pronk
16-02-2013, 16:24
Zimmerman gaat toch niet over het GGmanagement.

mario the count
16-02-2013, 19:25
Ik pak nog even deze quote erbij, want die vind ik wel belangrijk.

Natuurlijk hebben de uitspraken van Dekkers en Jamilia indirect het gevolg dat mensen niet al te best denken over GG, maar in deze vind ik dat niet helmaal terecht. De uitspraken staan op zich en vallen de personen aan te rekenen die ze daadwerkelijk maken. Het kan ook anders en dat zie je aan de reactie van Zimmerman en die vertegenwoordigt net zo goed GG. Dan zeggen we ook niet met z'n allen van god wat gaat GG er volwassen mee om. Wat dat betreft zijn we dan niet helemaal consequent. Waarom zouden de negatieve opmerkingen immers representatiever zijn dan de positieve...?
Ten eerste omdat een positieve reactie als die van zimmerman "normaal"is. Ten tweede omdat er meer negatieve reacties van de GG nuthuggers komen dan positieve.

Ik ben blij dat errol wel normaal kan reageren. Het siert hem dat hij boven de ellende die GG met overeem heeft/had staat.

Jamila
16-02-2013, 23:04
Ga toch weg man. Toen overeem nog bij GG zat was overeem top, de beste een goeie peer enz enz. Nu is hij weg bij GG en nu is het in een keer een gast die geen respect had voor zijn team. Wat is dat toch met die GG groupies man, heeft GG bruinetonghalendehoning wat jouw slag volk aantrekt? Nu is ramon een topgozer, wat is hij als hij mot krijgt met glory in de toekomst?


Waar zeg ik dat Ramon een top gozer is?
ik zeg alleen dat hij een goede vechter is, en ik zeg juist dat ik eerst nog eens moet zien of hij zoiets gelijkwaardigs kan neerzetten als GG heeft gepresteerd de afgelopen jaren.


en voor Rverm: Ik, ex van Alistair, nee hoor! in geen duizend jaar!
Ik zeg alleen dat ik het een afknapper vind, hoe hij zich laatste periode heeft geprofileerd, en de manier van hoe hij is weggegaan bij GG
is erg laag. Ik als fan van GG vind het gewoon jammer en teleurstellend hoe het gelopen is. En heb als close-fan mijn eigen redenen om dit te vinden jegens hem.

Liefs Jamila

MuayThaiGuy
16-02-2013, 23:20
Waar zeg ik dat Ramon een top gozer is?
ik zeg alleen dat hij een goede vechter is, en ik zeg juist dat ik eerst nog eens moet zien of hij zoiets gelijkwaardigs kan neerzetten als GG heeft gepresteerd de afgelopen jaren.


en voor Rverm: Ik, ex van Alistair, nee hoor! in geen duizend jaar!
Ik zeg alleen dat ik het een afknapper vind, hoe hij zich laatste periode heeft geprofileerd, en de manier van hoe hij is weggegaan bij GG
is erg laag. Ik als fan van GG vind het gewoon jammer en teleurstellend hoe het gelopen is. En heb als close-fan mijn eigen redenen om dit te vinden jegens hem.

Liefs Jamila

Dus is je blik vertroebeld en kun je geen objectieve mening hebben en of geven immers als fan ben je niet afvallig aan degene van wie je fan bent.
Mondje maar lekker dicht houden met je sarcastische opmerkingen, kut :D

Turboknecht
17-02-2013, 01:04
Een objectieve mening... tja... :whistling:


Maar het butthurt gehalte is wel sterk ja. Erg sterk.





Voor Jamila:


http://static2.fjcdn.com/comments/MFW+people+are+butt-hurt+because+bastian+made+his+own+channel+_de1a8ea 305cc935d33f8aa5c94a3f718.jpg

Rverm
17-02-2013, 10:14
en voor Rverm: Ik, ex van Alistair, nee hoor! in geen duizend jaar!
Ik zeg alleen dat ik het een afknapper vind, hoe hij zich laatste periode heeft geprofileerd, en de manier van hoe hij is weggegaan bij GG
is erg laag. Ik als fan van GG vind het gewoon jammer en teleurstellend hoe het gelopen is. En heb als close-fan mijn eigen redenen om dit te vinden jegens hem.

Liefs Jamila

Waar zeg ik dat je de ex ben van Alistair? Ik zei alleen "aldus de ex van..." En ook jij weet dat ik daar niet Alistair mee bedoel maar een ander belangrijk persoon binnen GG.... Dus doe niet alsof je negens van af weet en je als fan reageert...

S-ven
17-02-2013, 19:09
Wel een positieve tweet van Zimmerman plaatsen en van Ramon alleen de negatieve ..... Weten jullie überhaupt wel de definitie van objectief ? Volgens mij heb ik dit woord hier wel 100 keer voorbij zien gaan en alleen van dezelfde toppers (jullie weten wel wie ik hiermee bedoel ) ! Zit er geen ander woord in jullie vocabulaire ?? Daarnaast ook nog namen googlen en deze op mixfight zetten ..... Hoe diep kan men zinken ! Juist diegene die hun echte naam hier gebruiken , hebben niets te verbergen .... Maar juist diegene met hun zielige schuilnamen hebben allemaal de grootste mond ;) achter hun Ipadje van de blokker. Succes verder,

Asura
17-02-2013, 19:24
Wel een positieve tweet van Zimmerman plaatsen en van Ramon alleen de negatieve ..... Weten jullie überhaupt wel de definitie van objectief ? Volgens mij heb ik dit woord hier wel 100 keer voorbij zien gaan en alleen van dezelfde toppers (jullie weten wel wie ik hiermee bedoel ) ! Zit er geen ander woord in jullie vocabulaire ?? Daarnaast ook nog namen googlen en deze op mixfight zetten ..... Hoe diep kan men zinken ! Juist diegene die hun echte naam hier gebruiken , hebben niets te verbergen .... Maar juist diegene met hun zielige schuilnamen hebben allemaal de grootste mond ;) achter hun Ipadje van de blokker. Succes verder,

Waar heb je het hiermee over?

The Company
17-02-2013, 19:25
Wel een positieve tweet van Zimmerman plaatsen en van Ramon alleen de negatieve ..... Weten jullie überhaupt wel de definitie van objectief ? Volgens mij heb ik dit woord hier wel 100 keer voorbij zien gaan en alleen van dezelfde toppers (jullie weten wel wie ik hiermee bedoel ) ! Zit er geen ander woord in jullie vocabulaire ?? Daarnaast ook nog namen googlen en deze op mixfight zetten ..... Hoe diep kan men zinken ! Juist diegene die hun echte naam hier gebruiken , hebben niets te verbergen .... Maar juist diegene met hun zielige schuilnamen hebben allemaal de grootste mond ;) achter hun Ipadje van de blokker. Succes verder,

Je bedoelt davinci aka rembrandt aka Bas Boon?

rene37
17-02-2013, 19:32
Zitten jullie nog hiermee?? Vroeger kon de volgende dag de vis in de krant, nu word er 2wkn oeverloos doorgezaagd.:)

S-ven
17-02-2013, 19:37
Zitten jullie nog hiermee?? Vroeger kon de volgende dag de vis in de krant, nu word er 2wkn oeverloos doorgezaagd.:)

Klopt helemaal rene37 , maar vind het gewoon onterecht , vandaar .

S-ven
17-02-2013, 19:39
Je bedoelt davinci aka rembrandt aka Bas Boon?

Als dat het enige is wat je hieruit opmaakt.... Pffff...

MuayThaiGuy
17-02-2013, 19:48
Wel een positieve tweet van Zimmerman plaatsen en van Ramon alleen de negatieve ..... Weten jullie überhaupt wel de definitie van objectief ? Volgens mij heb ik dit woord hier wel 100 keer voorbij zien gaan en alleen van dezelfde toppers (jullie weten wel wie ik hiermee bedoel ) ! Zit er geen ander woord in jullie vocabulaire ?? Daarnaast ook nog namen googlen en deze op mixfight zetten ..... Hoe diep kan men zinken ! Juist diegene die hun echte naam hier gebruiken , hebben niets te verbergen .... Maar juist diegene met hun zielige schuilnamen hebben allemaal de grootste mond ;) achter hun Ipadje van de blokker. Succes verder,

Dank je en jawel zat andere woorden in mijn vocabulaire alleen kwam in ieder geval mijn reactie over objectiviteit naar aanleiding van een GG nuthugger zo iemand kan niet objectief iets zeggen en gezien alle andere posts aangaande die Alistair te kakken zetten van dezelfde persoon afgetekend werden als "mooi" zonder enige verdere onderbouwing ja dan mogen wij dat roepen. Je trekt dingen uit zijn verband dat zelfde geldt voor namen Google'n reverse image search en je kunt afbeeldingen herleiden. Dus naast dingen uit zijn verband trekken zet je er ook nog onvolkomenheden neer know your facts!

daanII
17-02-2013, 20:03
Wel een positieve tweet van Zimmerman plaatsen en van Ramon alleen de negatieve ..... Weten jullie überhaupt wel de definitie van objectief ? Volgens mij heb ik dit woord hier wel 100 keer voorbij zien gaan en alleen van dezelfde toppers (jullie weten wel wie ik hiermee bedoel ) ! Zit er geen ander woord in jullie vocabulaire ?? Daarnaast ook nog namen googlen en deze op mixfight zetten ..... Hoe diep kan men zinken ! Juist diegene die hun echte naam hier gebruiken , hebben niets te verbergen .... Maar juist diegene met hun zielige schuilnamen hebben allemaal de grootste mond ;) achter hun Ipadje van de blokker. Succes verder,

Thanks S-ven. Ik vond het ook niet gepast. Maar geeft blijk van gebrek aan verweer. Dus laat maar gaan. Ik heb voor de zekerheid mijn profielfoto maar weggehaald.

daanII
17-02-2013, 20:21
Ik had het trouwens wel op prijs gesteld als de moderators die 'privacy-gevoelige' posts hadden verwijderd.

varitas et aequitas
17-02-2013, 21:06
Wel een positieve tweet van Zimmerman plaatsen en van Ramon alleen de negatieve ..... Weten jullie überhaupt wel de definitie van objectief ? Volgens mij heb ik dit woord hier wel 100 keer voorbij zien gaan en alleen van dezelfde toppers (jullie weten wel wie ik hiermee bedoel ) ! Zit er geen ander woord in jullie vocabulaire ?? Daarnaast ook nog namen googlen en deze op mixfight zetten ..... Hoe diep kan men zinken ! Juist diegene die hun echte naam hier gebruiken , hebben niets te verbergen .... Maar juist diegene met hun zielige schuilnamen hebben allemaal de grootste mond ;) achter hun Ipadje van de blokker. Succes verder,

Begrijp je punt S-ven. Ligt aan het niveau .

varitas et aequitas
17-02-2013, 21:10
Dank je en jawel zat andere woorden in mijn vocabulaire alleen kwam in ieder geval mijn reactie over objectiviteit naar aanleiding van een GG nuthugger zo iemand kan niet objectief iets zeggen en gezien alle andere posts aangaande die Alistair te kakken zetten van dezelfde persoon afgetekend werden als "mooi" zonder enige verdere onderbouwing ja dan mogen wij dat roepen. Je trekt dingen uit zijn verband dat zelfde geldt voor namen Google'n reverse image search en je kunt afbeeldingen herleiden. Dus naast dingen uit zijn verband trekken zet je er ook nog onvolkomenheden neer know your facts!


You don't get the point .

MuayThaiGuy
17-02-2013, 21:18
You don't get the point .

Euhm als S-ven al de verkeerde dingen er neer zet dan is hij degene die er niks van snapt ;)
Zoals ik al zei zijn post bevat onwaarheden.

varitas et aequitas
17-02-2013, 21:42
Euhm als S-ven al de verkeerde dingen er neer zet dan is hij degene die er niks van snapt ;)
Zoals ik al zei zijn post bevat onwaarheden.

Onwaarheden die door derden gepost zijn ( de door S-ven genoemde toppers ).

Italian*Berlusconi*
17-02-2013, 22:09
eerst de boel lopen te stoken? zie ook andere topic zoals de UFC topic m.b.t. Alistair.. dan niet lopen klagen achteraf als je commentaar krijgt denk ik..

MuayThaiGuy
17-02-2013, 23:11
Dat wordt respect genoemd. Hetgeen waar deze topic over gaat , waar jullie allemaal zo vel op zijn maar zelf niet hebben.

Het gaat weer nergens oFer kunnen we niet beter stoppen met dit gezeFer.
Het zou mooi zijn als de GG adepten wat objevtieFer hun argumenten beoordelen het komt nu oFer alsof er oud zeer en Ferdriet is dat AO Fertrokken is bij GG en GG een beetje hun melkkoe kwijt is marketingtechnisch is AO mooi promo materiaal met titel in Ferschillende disciplines.

MuayThaiGuy
17-02-2013, 23:18
Ik kan je helaaz geen repz gefen.. ;)

Whaha geeft niks ik onthoud het wel ik zal het niet Fergeten :D

MuayThaiGuy
17-02-2013, 23:22
Jees, wat zijn jullie vreselijk. Wat een hapklarebrokken humor. Te zielig voor woorden.

Ach nog even en alles is weer Zen!

citrusfruit
17-02-2013, 23:42
Ok. Alles tezamen genomen:

Alistair in de UFC. Ook het einde van hem bij GG.
Alistair blaast wat hoog van de toren en verliest de partij.
GG denkt (en zegt): "lekker voor hem!"

Big deal...:sleep1:

Facade
18-02-2013, 01:03
Ten eerste omdat een positieve reactie als die van zimmerman "normaal"is. Ten tweede omdat er meer negatieve reacties van de GG nuthuggers komen dan positieve.

Ik ben blij dat errol wel normaal kan reageren. Het siert hem dat hij boven de ellende die GG met overeem heeft/had staat.

Dat er ook normale reacties komen, lijkt mij wel relevant want het punt is juist dat er bijna geen normale reacties zouden komen uit kamp GG... Die discussie kan je niet normaal voeren zonder daarbij beide kanten te belichten.

Ik vind het feit dat Zimmerman gewoon zelfstandig een reactie geeft, ook aangeven dat mensen zelf nadenken en niet met een opdracht worden weggestuurd. Tenminste, wat dit specifieke onderwerp betreft. Die mensen zelf moet je dus afrekenen op hun uitlatingen en niet de organisatie waarvoor zij werken. We hebben ook wel eens situaties gehad dat plotseling alle leden van GG, inclusief sporters, hetzelfde statement gingen maken en dan denk ik ook vaak dat e.e.a. geregisseerd wordt. Dat heb ik hier wat minder en dat mag dan ook gezegd worden.

Zo gauw het echter over GG gaat, vullen veel mensen zelf alvast de lege plekken in. Ik vind het pot verwijt de ketel gehalte dan wel erg hoog, want zelf zijn we dan ook niet zo objectief of wel.

MuayThaiGuy
18-02-2013, 12:35
http://memecrunch.com/meme/20X3/nuthugger-jimmy/image.png

Wheelie
18-02-2013, 15:54
Ik had het trouwens wel op prijs gesteld als de moderators die 'privacy-gevoelige' posts hadden verwijderd.

Dat hebben we ook gedaan, back ontopic

Asura
18-02-2013, 22:19
Ik denk niet dat dit topic nog ergens toe leid, slotje?

Mauro
18-02-2013, 22:40
Mee eens, lock it up mods!

Diaz bros
18-02-2013, 22:53
inderdaad, voordat er straks nog meer GG prominenten zich voor schut gaan zetten!!

MuayThaiGuy
18-02-2013, 23:12
inderdaad, voordat er straks nog meer GG prominenten zich voor schut gaan zetten!!

Das juist mooi....
Open laten :lol:

Kemal
19-02-2013, 07:57
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRBKTrlIg9dlkRotSci_5-TVjef5dmU5WIni9Ir4gkPX-lmOjv44w