PDA

View Full Version : "oude" freefight evenementen..



Italian*Berlusconi*
10-02-2013, 18:09
zit nu wat oude gala's terug te kijken. (te downloaden via o.a. spotnet compleet!!!)

Maar Hells Angels als prijsuitreikers? Dino (soerel?) bij de partij van Dick Vrij tegen Pedro Palm? Ronald Wustenburg met zijn voorkeuren qua vechters...

Bevooroordeelde scheidsen? best grappig om weer terug te zien maar stiekem ook blij dat dit hedendaags niet meer gebeurt allemaal in het huidig climaat qua vechtsporten in NL.

Stiekem ben ik blij dat de sport zeker na de jaren 90 zwaar geprofessionaliseerd is, ook qua de opbouw / publiek / sporters zelf etc.

Wou ik even kwijt..
(ik weet het, andere tijden blablabla maar mede hierdoor gaat het nu wat moeilijker qua opzetten mooie gala's).

Anderson
10-02-2013, 20:02
Helemaal mee eens

Kemal
10-02-2013, 20:08
Helemaal mee eens

x2

Marco (scheids)
10-02-2013, 20:47
Sport evalueert :-)

Italian*Berlusconi*
10-02-2013, 21:53
het ergste is nog wat Wustenburg zegt na de partij van Dick Vrij tegen Paul Varelans.. "Als dit een kickbox of box partij was geweest bla bla bla" terwijl Vrij KO ligt.. "Als je dan zo moet verliezen".... echt slecht zeg. Maar goed, dat was vroegah hahaha

Marco (scheids)
10-02-2013, 22:16
Wel leuk dat ik deze tijd nog heb meegemaakt ....... Maar blij dat ik daarna pas ben gaan scheidsen :-)

MuayThaiGuy
10-02-2013, 22:23
zit nu wat oude gala's terug te kijken. (te downloaden via o.a. spotnet compleet!!!)

Maar Hells Angels als prijsuitreikers? Dino (soerel?) bij de partij van Dick Vrij tegen Pedro Palm? Ronald Wustenburg met zijn voorkeuren qua vechters...

Bevooroordeelde scheidsen?

Hell's Angels zijn meer underground, Dino Soerel tsja die zit vast, Worstenkoning heeft nu meer favoriete sumoworstelaars op Eurosport en bevooroordeelde scheidsen er zijn vast nog wel een aantal refs die invloed hebben op een partij als je begrijpt wat ik bedoel.
Je zit zeker It's Showtime te kijken vol met reclame's met roze olifantjes en groene kruidentuin boertjes, maar vergeleken met toen is een ding niet veranderd en dat is echte invloedrijke sponsoren met een goede naam in het bedrijfsleven.

Italian*Berlusconi*
10-02-2013, 22:36
Hell's Angels zijn meer underground, Dino Soerel tsja die zit vast, Worstenkoning heeft nu meer favoriete sumoworstelaars op Eurosport en bevooroordeelde scheidsen er zijn vast nog wel een aantal refs die invloed hebben op een partij als je begrijpt wat ik bedoel.
Je zit zeker It's Showtime te kijken vol met reclame's met roze olifantjes en groene kruidentuin boertjes, maar vergeleken met toen is een ding niet veranderd en dat is echte invloedrijke sponsoren met een goede naam in het bedrijfsleven.

nope..de rings freefight evenementen ;)

MuayThaiGuy
10-02-2013, 22:39
nope..de rings freefight evenementen ;)

Die had ik allemaal op vhs :P wat een zooitje was het toen.

Italian*Berlusconi*
10-02-2013, 22:45
Die had ik allemaal op vhs :P wat een zooitje was het toen.

ik ook.. 90gulden per stuk hahaha.. en waar ze nu zijn, god mag het weten. Maar nu digitaal op mn externe skijfie ;) Handig dat internet :)

MuayThaiGuy
10-02-2013, 22:47
ik ook.. 90gulden per stuk hahaha.. en waar ze nu zijn, god mag het weten. Maar nu digitaal op mn externe skijfie ;) Handig dat internet :)

Ik kocht ze in de uitverkoop bij de Free Recordshop vlak voor de intrede van de dvd :D
Volgens mij betaalde ik nog geen 5 gulden per band :lol:

Italian*Berlusconi*
10-02-2013, 22:49
Ik kocht ze in de uitverkoop bij de Free Recordshop vlak voor de intrede van de dvd :D
Volgens mij betaalde ik nog geen 5 gulden per band :lol:

haha jij mazzel.. de ufc's, world vale tudo's etc allemaal 90gulden per stuk bij onze vrinden van Nikko.. Gek he dat Dhr. Bas Boon in thailand woont haha ;)

MuayThaiGuy
10-02-2013, 22:50
haha jij mazzel.. de ufc's, world vale tudo's etc allemaal 90gulden per stuk bij onze vrinden van Nikko.. Gek he dat Dhr. Bas Boon in thailand woont haha ;)

Ik dacht dat hij daar woonde vanwege de "ladies".....:lol:

pronk
10-02-2013, 23:09
Het undeground gebeurt nog steeds alleen op ander niveau , Ik heb nog een Documantaire over (Pride Fc) dan zie je hoe de mafia de touwtjes in handen heeft.

Italian*Berlusconi*
10-02-2013, 23:11
Het undeground gebeurt nog steeds alleen op ander niveau , Ik heb nog een Documantaire over (Pride Fc) dan zie je hoe de mafia de touwtjes in handen heeft.

haal geen dingen door elkaar.. Yakuza bedoel je :)

pronk
11-02-2013, 00:12
Term wordt ook gebuikt in georganiseerde misdaad in het algemeen :)

Italian*Berlusconi*
11-02-2013, 00:28
Term wordt ook gebuikt in georganiseerde misdaad in het algemeen :)

tja.. klopt niet helemaal maar hier even een lesje ;)

Mafia = siciliaanse georganiseerde misdaad
Camorra = (italiaans) napoletaanse georganiseerde misdaad
cosa nostra = amerikaans italiaanse georganiseerde misdaad
Mafya = russische georganiseerde misdaad
Yakuza = japanse georganiseerde misdaad
Triads = chinese georganiseerde misdaad

en dan nog de nederlandse versie, maffia..

etc etc :)

maar ik snap je punt haha

pronk
11-02-2013, 00:40
tja.. klopt niet helemaal maar hier even een lesje ;)

Mafia = siciliaanse georganiseerde misdaad
Camorra = (italiaans) napoletaanse georganiseerde misdaad
cosa nostra = amerikaans italiaanse georganiseerde misdaad
Mafya = russische georganiseerde misdaad
Yakuza = japanse georganiseerde misdaad
Triads = chinese georganiseerde misdaad

en dan nog de nederlandse versie, maffia..

etc etc :)

maar ik snap je punt haha

Voor jou en de Belgen in het algemeen

De term, afgeleid van het Arabische manfīy, wordt tegenwoordig ook gebruikt voor georganiseerde misdaad in het algemeen.

Diz
11-02-2013, 00:41
tja.. klopt niet helemaal maar hier even een lesje ;)

Mafia = siciliaanse georganiseerde misdaad
Camorra = (italiaans) napoletaanse georganiseerde misdaad
cosa nostra = amerikaans italiaanse georganiseerde misdaad
Mafya = russische georganiseerde misdaad
Yakuza = japanse georganiseerde misdaad
Triads = chinese georganiseerde mafia

en dan nog de nederlandse versie, maffia..

etc etc :)

maar ik snap je punt haha

Triads = chinese georganiseerde siciliaanse georganiseerde misdaad? :p

Diz
11-02-2013, 00:42
Haha gauw verbeterd... ;)

pronk
11-02-2013, 00:46
Yakuza is de naam van een Japanse criminele organisatie die al meer dan 100 jaar actief is en door de buitenlandse pers ook gewoonweg de Japanse maffia wordt genoemd

Italian*Berlusconi*
11-02-2013, 00:49
Yakuza is de naam van een Japanse criminele organisatie die al meer dan 100 jaar actief is en door de buitenlandse pers ook gewoonweg de Japanse maffia wordt genoemd

ja voor NL'dse begrippen omdat ze het anders niet snappen... vandaar ook voor de NLdse begrippen maffia. ;)

Italian*Berlusconi*
11-02-2013, 00:50
Triads = chinese georganiseerde siciliaanse georganiseerde misdaad? :p

mochten die sicilianen willen hahaha
yep idd ff snel verbeterd :)

maar volgens mij dwalen we af nu hahaha

Italian*Berlusconi*
11-02-2013, 00:52
Voor jou en de Belgen in het algemeen

De term, afgeleid van het Arabische manfīy, wordt tegenwoordig ook gebruikt voor georganiseerde misdaad in het algemeen.

die term, afgeleid van het arabisch is nooit 100% bevestigd of ontkracht...

MuayThaiGuy
11-02-2013, 00:54
tja.. klopt niet helemaal maar hier even een lesje ;)

Mafia = siciliaanse georganiseerde misdaad
Camorra = (italiaans) napoletaanse georganiseerde misdaad
cosa nostra = amerikaans italiaanse georganiseerde misdaad
Mafya = russische georganiseerde misdaad
Yakuza = japanse georganiseerde misdaad
Triads = chinese georganiseerde misdaad

en dan nog de nederlandse versie, maffia..

etc etc :)

maar ik snap je punt haha

Maffia in Nederland? Volgens mij heet dat nog gewoon de politiek ;)

pronk
11-02-2013, 00:55
ja voor NL'dse begrippen omdat ze het anders niet snappen... vandaar ook voor de NLdse begrippen maffia. ;)

Blijf maar lekker eromheen praten en excuus verzinnen kom je ver mee , je naam zegd al genoeg.

Italian*Berlusconi*
11-02-2013, 00:57
haha is goed knul, en het is "zegt".... :)

pronk
11-02-2013, 00:58
Maffia in Nederland? Volgens mij heet dat nog gewoon de politiek ;)

Jij begrijpt hem :)

pronk
11-02-2013, 01:06
haha is goed knul, en het is "zegt".... :)

Geen probleem boy! het is trouwens Klimaat:)

micha
11-02-2013, 08:44
leuk man die oude gala"s > ik heb ze ook allemaal gezien en heb mezelff vaak gezien en horen roepen. Lachen man die old school beelden

Johannes de Sloper
11-02-2013, 10:20
Was in die tijd best leuk hoor.
Misschien een kwestie van "we wisten niet beter", maar heb me daar altijd goed vermaakt op die gala's.
Ben ook blij dat ik bij het eerste kooigevechtgala (scrabble woord?) in Emmen en bij het gala in Almelo was.
Blijft jammer dat ze allebei geen vervolg mochten hebben.

elpappi
11-02-2013, 10:36
Mooie tijden. De open hand technieken vond ik ook altijd leuk. Heerlijk geluid maakten die "Wangvledders".

Johannes de Sloper
11-02-2013, 10:50
Ja geweldig was dat.
Mooi met Gilbert, Joop en Bob.
Knalde erover en achteraf maar lachen met z'n allen.

Italian*Berlusconi*
11-02-2013, 14:45
Was in die tijd best leuk hoor.
Misschien een kwestie van "we wisten niet beter", maar heb me daar altijd goed vermaakt op die gala's.
Ben ook blij dat ik bij het eerste kooigevechtgala (scrabble woord?) in Emmen en bij het gala in Almelo was.
Blijft jammer dat ze allebei geen vervolg mochten hebben.

dat was mijn eerste gala live.. echt vet hoe Willie Peeters daar de boel domineerde!!

Leventdepevent
11-02-2013, 14:55
thanks ik zoek ze vanavond ff op, altijd mooi die oude beelden

Rverm
11-02-2013, 15:50
Dan post ik deze voor de zoveelste keer, voor de liefhebbers... :D


http://www.youtube.com/watch?v=fMp6P2_rats

Rverm
11-02-2013, 15:51
http://www.youtube.com/watch?v=no8y5v0Ww-k

kooivechter
11-02-2013, 18:22
Er is wel eens een website geweest waar alle oude gala,s opstonden zoals rings gala. Weet niet meer welke dat is

Rverm
12-02-2013, 00:19
Er is wel eens een website geweest waar alle oude gala,s opstonden zoals rings gala. Weet niet meer welke dat is

Via glory world series kan je veel oude ringspartijen terugkijken, tegen betaling...

cholitzu
12-02-2013, 03:32
meeste oude zijn nog te dl op de bekende trecker..altijd leuk om terug te zien.