PDA

View Full Version : Badr Hari | K-1 WGP HW Finale in Zagreb Topic



Pages : 1 2 3 [4]

Nosferatu187
16-03-2013, 16:25
Hoezo denken de meeste hier dat Hesdy dit toernooi wel even zou winnen? Ik heb die gast echt altijd al een natte krant gevonden. Niveau sporthal vechter...

ik ook vind hem een zeer basic vechter meer niet.

FOCUS
16-03-2013, 16:32
Ik denk ook niet dat badr zn voet stuk is maar hij eieren voor zn geld koos. Hij is niet in toernooi vorm, dat zeg je ook aan de laatste 20- sec van de 3e ronde, dat zou badr nooit van zijn leven doen normaal gesproken.Hij wou geen gezicht verlies en heeft het zo in mijn ogen slim en netjes gedaan.

.




dude WTF je vindt het geen gezichtsverlies, maar slim en netjes, als een vechter een blessure faked, in plaats van dat ie als een man zijn partij uitvecht?:hugegrin:





:rotflmao:

R.D.N
16-03-2013, 16:34
Hoezo denken de meeste hier dat Hesdy dit toernooi wel even zou winnen? Ik heb die gast echt altijd al een natte krant gevonden. Niveau sporthal vechter...

Precies mister Fightersheart rot toch op man hij gaf gewoon op nou nou wat een fightersheart vind hem 10 keer niks,totaal geen K.o power en saaie vechter om naar tekijken al tijd al geweest.

Asura
16-03-2013, 16:38
http://a.espncdn.com/photo/2009/1021/mma_s_machida01_576.jpg

Nosferatu187
16-03-2013, 16:40
http://static2.volkskrant.nl/static/photo/2013/8/13/13/20130316140205/media_xl_1569028.jpg

Minotauro
16-03-2013, 17:08
Wat zeiken jullie nou allemaal op Hoost??? Als er iemand irritant verslag geeft, zowel bij boksen als kickboksen enz, dan is het Koert Westerman wel! Wat een schande. Heb de naam Mirko Filipovic (ipv Mirko Crocop) sind die gekke japanners aan het begin van pride amper meer gehoord. Daarnaast weet die koert helemaal niets en loopt ie constant vragen te stellen aan zijn collega commentator. Schandalig!

ZakKa!
16-03-2013, 17:20
Wacht, de hoofdprijs was 800 000 euro?? Echt?

gieloe
16-03-2013, 17:22
Nou overdrijf je een beetje. Maar het grootste probleem met Hesdy is toch zijn geringe stootkracht. Hij heeft geen KO in z'n handen. Kunnen jullie nog herinneren dat Ghita op een gegeven moment z'n handen expres laag hield en dat hij al zijn stoten gewoon letterlijk wegkopte. Dat kan eigelijk niet voor een zwaargewicht dat je geen KO hebt in je vuisten. Aan de andere kant heeft Hesdy wel een verwoestende lowkick en hij heeft vechtershart.

Hij heeft een verwoestende lowkick? Waar baseer jij dat op? Serieus benieuwd naar je vervolg.

basblue
16-03-2013, 17:36
Hij heeft een verwoestende lowkick? Waar baseer jij dat op? Serieus benieuwd naar je vervolg.

Nou ja, Hesdy heeft van zijn laatste tien winstpartijen er 5 op (T)KO gewonnen, waarvan 2 op lowkicks.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Hesdy_Gerges

Schrok wel een beetje van zijn Laatste Fightrecord. Van de laatste 10 partijen er 5 verloren. Het gaat niet best, eens.

Maar om Gerges nu ineens af te doen als een natte krant of andere verwensingen. Beetje overdreven. Dat verdient geen enkele kickbokser die serieus met z'n sport bezig is.

MoCCino
16-03-2013, 17:59
apart zeg...als je zelf ook een kind hebt...die gast is de weg kwijt

de naam van z'n dochter Amber stond voor aan de rechterkant naast die van Estelle. De namen van de kids van Estelle op de achterkant van zijn broekje. ;)

MoCCino
16-03-2013, 18:13
Grappig is dat Thom Harinck zegt dat Badr veel te weinig tijd had om te trainen en dat hij vind dat als coach zijnde Badr niet had moeten vechten. Maar ondertussen heeft zijn pupil Hesdy er helemaal niks van gebakken ondanks de ruime voorbereiding. Het enige wat Hesdy deed was dekken en zich achteruit laten drukken, sorry maar zijn bijnaam 'Fighterheart' deed hij gisteren totaal geen eer aan!

Illest
16-03-2013, 19:44
de naam van z'n dochter Amber stond voor aan de rechterkant naast die van Estelle. De namen van de kids van Estelle op de achterkant van zijn broekje. ;)

ik neem mijn woorden terug!

Nelisje
16-03-2013, 19:46
x2 ze waren allebei gewoon net zo slecht. peter aerts had daar ook nikst te zoeken. die heeft ook zn beste tijd gehad

De oude Peter Aerts van 42 is nog altijd meer kickbokser dan de Badr Hari van gisteren. Gewoon zijn hand breken tegen Bouzidi en daarna nog steeds zo hard knokken dat hij de ronde wint, al moet het met alleen zijn benen..

Het is dan misschien wel echt dat hij zijn voet gebroken heeft, maar het komt hem denk ik ook wel goed uit. Hij zal zelf ook wel gemerkt hebben dat hij het niveau niet aan kon.. of hij gewonnen had uiteindelijk.. ik mag graag hopen dat hij verloren had van Cro cop, hoewel het niveau niet al te geweldig was gun ik het hem wel van harte op zijn ouwe dag.. maar dat was dan ook wel het enige positieve aan de avond.

Nosferatu187
16-03-2013, 22:12
Ik wist niet eens dat zijn dochter Amber heette.

Mister_K1
17-03-2013, 13:21
http://www.geenstijl.nl/archives/images/badrbadrbadr.jpg

Mister_K1
17-03-2013, 13:22
http://images0.tcdn.nl/telesport/article21394221.ece/BINARY/q/badr+hari1.jpg

rollermanskunk
17-03-2013, 13:49
http://www.youtube.com/watch?v=aPDK8Cv09ag&feature=youtube_gdata_player

pronk
17-03-2013, 14:17
Wat zeiken jullie nou allemaal op Hoost??? Als er iemand irritant verslag geeft, zowel bij boksen als kickboksen enz, dan is het Koert Westerman wel!

Hoost verteld de rauwe waarheid zoals het is , velen willen dat waarheid niet onder ogen zien en blijven maar excuus zoeken wat ik eigenlijk wel had verwacht.

blackadder
17-03-2013, 14:38
Wat heeft Hoost gezegd dan?

Asura
17-03-2013, 15:14
Wat heeft Hoost gezegd dan?

De rauwe waarheid vriend

Willm
17-03-2013, 15:17
Dat het niet echt een prestatie was van Crocop om op de leeftijd te winnen.

blackadder
17-03-2013, 15:20
De rauwe waarheid vriend
Ah dat. Dus hij vindt dit weer ook maar niks?

cornelus
17-03-2013, 20:52
Nee hij zei zelfs dat CroCop nooit van hem zou kunnen winnen ;)

Omdat hij Mirko door en door kende etc.
Weet je als Hoost iets zegt, dan geloof je hem gewoon. Want het is geen man die stom bluft of hoog van de toren blaast.
Bovendien met zijn reputatie en staat van dienst, betekenis in de vaderlandse vechtsport, mag je blij zijn als ie een keertje zijn beste pak aandoet om wat leuks te komen vertellen op de televee over dat kickboksgedoe.

vinnikhoor:pimp:

Bromios
17-03-2013, 21:04
Hij zei als ik het goed begreep dat het heel goed mogelijk is om op 38 jarige leeftijd een groot toernooi te winnen omdat hij dat ook gedaan had. Dus hij kraakt hem niet af of iets dergelijks.

Ik vond dat hij het goed deed. Deed zelfs zijn best om het onverstaanbare gebrabbel van Ubeda een beetje te verduidelijken.

Anderson
17-03-2013, 21:36
idd

Nosferatu187
17-03-2013, 22:41
Ubeda :p

MRV
18-03-2013, 11:28
Grappig is dat Thom Harinck zegt dat Badr veel te weinig tijd had om te trainen en dat hij vind dat als coach zijnde Badr niet had moeten vechten. Maar ondertussen heeft zijn pupil Hesdy er helemaal niks van gebakken ondanks de ruime voorbereiding. Het enige wat Hesdy deed was dekken en zich achteruit laten drukken, sorry maar zijn bijnaam 'Fighterheart' deed hij gisteren totaal geen eer aan!

Ik had exact dezelfde gedachte... Misschien dat Thom zich beter op zijn eigen vechters kan foccussen ipv bij ieder TV item aangaande Badr te verschijnen als "content expert". Ook iedere keer de naam van Hesdy noemen tijdens de genoemde TV items, zal Hesdy niet veel beter maken. Allemaal afgunst van Thom.

Leventdepevent
18-03-2013, 11:57
Wat zeiken jullie nou allemaal op Hoost??? Als er iemand irritant verslag geeft, zowel bij boksen als kickboksen enz, dan is het Koert Westerman wel! Wat een schande. Heb de naam Mirko Filipovic (ipv Mirko Crocop) sind die gekke japanners aan het begin van pride amper meer gehoord. Daarnaast weet die koert helemaal niets en loopt ie constant vragen te stellen aan zijn collega commentator. Schandalig!
juist dit was al de zoveelste (vecht)sport avond die hij naar de klote lult......echt de Sierd "koekkoek" de vos van rtl is het

FOCUS
18-03-2013, 12:11
ze bakten er allemaal niets van

king
18-03-2013, 12:15
Sommige commentaren hier doen me denken aan:

http://myfriendshouse.files.wordpress.com/2012/11/5680552_std.jpg

rafi
18-03-2013, 12:20
ik moest wel om joop lachen. dat hij die scheids ging afzeiken.

Minotauro
18-03-2013, 13:53
juist dit was al de zoveelste (vecht)sport avond die hij naar de klote lult......echt de Sierd "koekkoek" de vos van rtl is het

Precies, gaat toch nergens over? Het barst hier op het forum van de mensen die meer weten dan die klote verslaggevers bij RTL. Kunnen wij niet iemand naar voren schuiven??? Wheelie? Justinian? en er zijn er vast nog veel meer

Minotauro
18-03-2013, 14:17
http://www.youtube.com/watch?v=u8lxsI4Mm9I

Nog mensen van hier in dit filmpje? :lol:

cornelus
18-03-2013, 14:22
Alleen in Rotterdam! :)

Minotauro
18-03-2013, 14:37
Hahahaha 6 weken is niet genoeg trainen zegt die ene Marokkaan, maar maandje a anderhalf maandje is genoeg :lol:

Asura
18-03-2013, 14:48
Alleen in Rotterdam! :)

Ik had het al gezien maar dacht dat geenstijl het had gemaakt. Ik kan alleen maar vasstellen dat er teveel coffeeshops zijn daar

Illest
18-03-2013, 14:58
Ik had het al gezien maar dacht dat geenstijl het had gemaakt. Ik kan alleen maar vasstellen dat er teveel coffeeshops zijn daar

zo zijn bijna alle Hari fanboys:lol:

rafi
18-03-2013, 15:03
zo zijn bijna alle Hari fanboys:lol:illest lees voor de grap is even je laatste 500 posts ze gaan allemaal over badr hari.:)

Minotauro
18-03-2013, 15:23
illest lees voor de grap is even je laatste 500 posts ze gaan allemaal over badr hari.:)

Oh shit, voel ik de pit aankomen???

Illest
18-03-2013, 15:26
illest lees voor de grap is even je laatste 500 posts ze gaan allemaal over badr hari.:)

Rafi, ik geef toe dat ik vaak over dat onderwerp gepost heb en velen met mij. Ik snap alleen niet wat dat tee maken heeft met dat filmpje?

@Minotauro:

no thanks

Illest
18-03-2013, 15:30
On topic:

Het contrast tussen het commentaar van Hoost in het Nederlands tov Engels is groot. Hij was het lichtpuntje van de avond.
Ubeda daarintegen was alleen de scheids aan het afbranden.

Asura
18-03-2013, 15:35
zo zijn bijna alle Hari fanboys:lol:

haha:lol:

Illest
18-03-2013, 15:42
Over het toernooi:

Zeer teleurstellend. Hij is nu eigenlijk slechts een naam...heeft nog een lange weg te gaan wil hij het anderen lastig maken. Ik zal wel weer beticht worden van haat, maar ik zie het heilige vuur niet echt meer...ik zie hem nog eerder schitteren in een reallife soap met Estelle dan dat hij titels bij Glory pakt.

Je zal gvd maar een kaartje hebben gekocht voor deze GP

Anderson
18-03-2013, 15:43
Nog mensen van hier in dit filmpje? :lol:

Die 2 gasten tussen 1:54, 2:45 ging helemaal kapot.

sportfan
18-03-2013, 15:43
Ubeda daarintegen was alleen de scheids aan het afbranden.

Ilest ik heb even een stukje uit je tekst gehaald waar ik erg om moest lachen. Uit je zin laat je merken dat het je niet zint dat 'Ubeda alleen de scheids afbrandde'.

Je zou de zin, als van toepassing op jouw en Badr/Mikes Gym, als volgt kunnen formuleren; 'Ilest daarentegen was alleen Badr/Mikes Gym aan het afbranden.'

By the way; 'Ubeda' zou ik in het algemeen aanspreken als meneer Ubeda. Maar goed die onbeleefdheid vergeef ik je.

Diaz bros
18-03-2013, 15:44
zo zijn bijna alle Hari fanboys:lol:

Kort door de bocht, ik kan ook naar de geboorteplaats van Aerts gaan en in bepaalde gedeeltes vragen wat ze van hem vinden en daar wordt het niveau niet echt veel beter op. Dit is gewoon van dat publiciteit journalistiek waar bv. POW zich ook de hele dag mee bezig houdt, ik vind de kijkers eigenlijk dommer dan de mensen zelf want krijg toch altijd de indruk dat ze een beetje het spelletje meespelen

Willm
18-03-2013, 15:45
illest lees voor de grap is even je laatste 500 posts ze gaan allemaal over badr hari.:)
Ouch..:hugegrin:

Illest
18-03-2013, 15:51
Ilest ik heb even een stukje uit je tekst gehaald waar ik erg om moest lachen. Uit je zin laat je merken dat het je niet zint dat 'Ubeda alleen de scheids afbrandde'.

Je zou de zin, als van toepassing op jouw en Badr/Mikes Gym, als volgt kunnen formuleren; 'Ilest daarentegen was alleen Badr/Mikes Gym aan het afbranden.'

By the way; 'Ubeda' zou ik in het algemeen aanspreken als meneer Ubeda. Maar goed die onbeleefdheid vergeef ik je.

Jouw mening over mij is duidelijk, wat vond jij van het toernooi waar wederom de verwachtingen niet zijn waargemaakt ?

Laten we het daarover hebben.

Illest
18-03-2013, 15:55
Kort door de bocht, ik kan ook naar de geboorteplaats van Aerts gaan en in bepaalde gedeeltes vragen wat ze van hem vinden en daar wordt het niveau niet echt veel beter op. Dit is gewoon van dat publiciteit journalistiek waar bv. POW zich ook de hele dag mee bezig houdt, ik vind de kijkers eigenlijk dommer dan de mensen zelf want krijg toch altijd de indruk dat ze een beetje het spelletje meespelen

mijn opmerking moet je ook met een korrel zout nemen joh, maar voor dit soort gasten is hij een absolute held..dat weer wel..:)

Diaz bros
18-03-2013, 16:05
Jouw mening over mij is duidelijk, wat vond jij van het toernooi waar wederom de verwachtingen niet zijn waargemaakt ?

Laten we het daarover hebben.

Welke verwachtingen zijn niet waargemaakt? dat hij zijn voet breekt kan die ook vrij weinig aan doen.


Over het toernooi:

Zeer teleurstellend. Hij is nu eigenlijk slechts een naam...heeft nog een lange weg te gaan wil hij het anderen lastig maken. Ik zal wel weer beticht worden van haat, maar ik zie het heilige vuur niet echt meer...ik zie hem nog eerder schitteren in een reallife soap met Estelle dan dat hij titels bij Glory pakt.

Je zal gvd maar een kaartje hebben gekocht voor deze GP

Klopt zeker, omdat daar veel meer animo ook voor is, geeft ook maar eens aan hoe veelzijdig Badr Hari wel niet is. Hij heeft ook z'n eerste events al zag ik laatst. titels bij glory pakken kan hem ook nog lukken, hij heeft immers al hun toppers al een keer verslagen en ik zag daar een pannenkoek vechten in de halve finale zelfs... die blaast badr nog zelfs om ver. ik ben bang dat je het niveau verschrikkelijk overschat. Ik vond hem iniedergeval een stuk verder dan Bonjasky en al helemaal een Zimmerman ofzo, ook deze badr doet niet onder voor de toppers van Glory, laat staan een goed voorbereidende badr

sportfan
18-03-2013, 16:06
Jouw mening over mij is duidelijk, wat vond jij van het toernooi waar wederom de verwachtingen niet zijn waargemaakt ?

Laten we het daarover hebben.

Ik heb geen mening over jou. Ik confronteer je met het feit dat je continu een negatieve mening over Badr/Mikes Gym geeft. Het begint nu zelfs anderen op te vallen.

"wat vond jij van het toernooi waar wederom de verwachtingen niet zijn waargemaakt ?"

Leuk hoor een vraag stellen met een conclusie; ik ga er vanuit dat dit een vergissing van je is.

Hier mijn MENING over het evenement (alleen K1 GP8);
- Badr Hari vs Zabit Samedov & Ismael Londt vs Hesdy Gerges 2 toppartijen van het toernooi.
- Zabit Samedov de man van de avond ondanks zwaar verlies (8-10, 9-10, 8-10).
- Rest van de partijen slecht aangezien niemand voor de winst leek te gaan maar meer vocht alsof zij niet wilden verliezen.

Wellicht bood de Glory Final 16 iets meer goede partijen maar echt veel meer waren dat er niet terwijl er veel meer partijen gevochten werden binnen het toernooi. Het kickboksen kent in het zwaargewicht slechts weinig echte vechters die bereidt zijn om vooruit te knokken voor de winst en met enig kickboksniveau.

cornelus
18-03-2013, 16:15
Ik had het al gezien maar dacht dat geenstijl het had gemaakt. Ik kan alleen maar vasstellen dat er teveel coffeeshops zijn daar Omdat je gekleurde boys ziet met een sigaretje in hun handen die straat praten? Vast!

Maar de Rotterdamse straatcultuur is in ieder geval authenthiek. Ik vind het klasssiek om te zien ;-)

Nosferatu187
18-03-2013, 16:25
Nou daar ben ik het absoluut niet mee eens, dat laatste gala van glory was gewoon serieus goed alle top vechters daar.

Illest
18-03-2013, 16:30
Nou daar ben ik het absoluut niet mee eens, dat laatste gala van glory was gewoon serieus goed alle top vechters daar.

Mee eens, daarom zeg ik dat hij nog een lange weg te gaan heeft. Als je aangeslagen bent en je dan wegdraait vd tegenstander...dat gaat 'm niet worden hoor in Glory. Ik denk dat we komend weekend wel degelijk een verschil in niveau gaan zien als Remy en Tyrone aan de bak moeten!

Diaz bros
18-03-2013, 16:34
Nou daar ben ik het absoluut niet mee eens, dat laatste gala van glory was gewoon serieus goed alle top vechters daar.

3.. schilt,ghita en saki. de rest was van het zelfde niveau als bij k-1. of je nou bouzidi of hesdy hebt, zimmerman of londt of bonjasky of CroCop. Die kunnen allemaal winnen of verliezen van elkaar. K-1 heeft met Badr vind ik wel de meest potentiële vechter en de grootste kijkcijferkanon en uiteindelijk draait het daar om

king
18-03-2013, 16:45
Hoop dat K-1 vechters als Spong en Ghita weet binnen te halen, dat zou mooi zijn voor de volgende GP.

Nelisje
18-03-2013, 16:46
Badr is ook alleen een kijkcijfer kanon om wat hij het afgelopen jaar buiten de ring uitgespookt heeft.. of we daar zo trots op moeten zijn, ik denk van niet.

En zeiken op Glory is makkelijk, maar ze hebben meer diepte dan de K1.. Anderson Silva deed het toen goed tegen Badr.. de Badr van afgelopen weekend had hij verslagen. En dan heb ik het nog niet over Saki, Ghita, ben Saddik, Schilt en Aerts. Die kunnen stuk voor stuk Badr in zijn huidige vorm verslaan.

sportfan
18-03-2013, 16:48
3.. schilt,ghita en saki. de rest was van het zelfde niveau als bij k-1. of je nou bouzidi of hesdy hebt, zimmerman of londt of bonjasky of CroCop. Die kunnen allemaal winnen of verliezen van elkaar. K-1 heeft met Badr vind ik wel de meest potentiële vechter en de grootste kijkcijferkanon en uiteindelijk draait het daar om

Dat bedoel ik dus.

Diaz bros
18-03-2013, 16:50
Badr is ook alleen een kijkcijfer kanon om wat hij het afgelopen jaar buiten de ring uitgespookt heeft.. of we daar zo trots op moeten zijn, ik denk van niet.

En zeiken op Glory is makkelijk, maar ze hebben meer diepte dan de K1.. Anderson Silva deed het toen goed tegen Badr.. de Badr van afgelopen weekend had hij verslagen. En dan heb ik het nog niet over Saki, Ghita, ben Saddik, Schilt en Aerts. Die kunnen stuk voor stuk Badr in zijn huidige vorm verslaan.

hahaha die zocht ik! je gaat me toch niet vertellen dat je dat ultieme top vind?? want dan trek ik nou nog me bokshandschoenen aan en begin ik te trainen want die kan ik hebben. Saki.... die werd als een klein kind weggezet jaartje terug of niet? mwah Badr in vorm kan met gemak ze allemaal verslaan, zeker omdat ik schilt op z'n retour vindt gaan

Turboknecht
18-03-2013, 16:55
Schilt beukt iedereen er uit, die is nog niet op z'n retour.

Nosferatu187
18-03-2013, 16:57
Mee eens, daarom zeg ik dat hij nog een lange weg te gaan heeft. Als je aangeslagen bent en je dan wegdraait vd tegenstander...dat gaat 'm niet worden hoor in Glory. Ik denk dat we komend weekend wel degelijk een verschil in niveau gaan zien als Remy en Tyrone aan de bak moeten!

exactly

univers1l
18-03-2013, 16:59
zo zijn bijna alle Hari fanboys:lol:

Veel fanboys zijn idd zo, maar zeker kort door de bocht, want Hari heeft echt fans van alle hoeken van ons samenleving. en de rest vd wereld.
jong, oud, crimineel of geschoold.

en over dat filmpje, ik hoop echt dat die mocro bedoeld dat 6 weken niet genoeg is, maar een maand erbij ipv alleen een maand. anders is hij heel stoned. wel lachen om zulke figuren bijelkaar.

Nick.
18-03-2013, 16:59
http://www.telegraaf.nl/prive/21398049/__Voet_Badr_Hari_niet_gebroken__.html

univers1l
18-03-2013, 17:02
[QUOTE=Illest;1208918]Mee eens, daarom zeg ik dat hij nog een lange weg te gaan heeft. Als je aangeslagen bent en je dan wegdraait vd tegenstander...dat gaat 'm niet worden hoor in Glory.

Het leek erop alsof hij dacht dat de bel ging, de engelse reporters twijfelde ook, kan dus daaraan liggen, als hij aangeslagen was zou hij dekking zoeken ipv zich zo k.O. laten slaan.

Nosferatu187
18-03-2013, 17:10
Nee het licht ging bijna uit.

Diaz bros
18-03-2013, 17:24
Nee het licht ging bijna uit.

Overdrijven is ook een vak... ik wil er serieus op ingaan maar kijk zelf even terug


http://www.youtube.com/watch?v=FjjYaDkhvz0

vanaf 4.10 ong. volgens mij dacht hari gewoon dat die 8 tellen zou krijgen en loopt die naar zijn hoek. maar wat ook raar is dat op 4.01 de klok 15 sec aangaf en dat op 4.16 ze nog gewoon doorgingen en je hoort ook een hele lichte claxon, de commentator bevestigd ook een beetje erna. Overigens als je met de stijl vecht zoals Hari doet zal dit echt niet de laatste keer zijn dat hari op een stoot zal gaan lopen, sommige overdrijven ook wel, dit is altijd al de grote zwakte van hem geweest

edit: let ook op mike, er ging echt iets mis bij de organisatie

Minotauro
18-03-2013, 18:12
Ja sloeg toch nergens op? Alsof Hari de regels bepaald

Diaz bros
18-03-2013, 18:19
Ja sloeg toch nergens op? Alsof Hari de regels bepaald

Joh..denk je nou echt dat badr met de regels bezig was op het moment toen hij tegen die stoot aan liep? hij was gewoon effe paar tellen weg, denkt en ziet vanuit z'n ooghoeken de scheids die lijkt in te grijpen maar totaal twijfelt en hij hoort ook nog op het moment van actie een claxon wat de commentatoren zeggen. er ging duidelijk iets mis

Willm
18-03-2013, 18:21
Ik dacht op dat moment inderdaad ook de bel te horen. Maar dat was ook heel vaag, in die andere partijen hoorde je de bel soms helemaal niet tot de scheidsrechter opeens de partij afkapte.

MoCCino
18-03-2013, 19:21
Voet Badr Hari niet gebroken

Badr Hari heeft zijn voet niet gebroken. De kickbokser zegt dat hij zijn enkelbanden flink heeft verrekt. Ondanks het feit dat hij niks gebroken heeft, zit Hari behoorlijk in de lappenmand.

http://bin.snmmd.nl/m/m1nxbgvaalwx_sqr256.jpgFoto: ANP

"Ik zit tot aan mijn knie in het gips", laat hij maandag aan RTL Boulevard (http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlboulevard/crime/articleview/%29/components/actueel/rtlboulevard/2013/03_maart/crime/badr_hari_voetbreuk_blijkt_verrekking.xml) weten.
"Ik moet nu rust houden en over een week terug naar het ziekenhuis", vervolgt Hari. "Ik baal als een stekker."
De omstreden vechtsporter moest de halve finale bij zijn comeback in de ring tijdens de K-1 World Grand Prix in Zagreb vrijdag aan zijn neus voorbij laten gaan vanwege een voetblessure. Hierdoor liep hij de hoofdprijs, een bedrag van 800.000 dollar, mis.

http://www.nu.nl/achterklap/3373023/voet-badr-hari-niet-gebroken.html

rollermanskunk
18-03-2013, 20:07
Voet Badr Hari niet gebroken

Badr Hari heeft zijn voet niet gebroken. De kickbokser zegt dat hij zijn enkelbanden flink heeft verrekt. Ondanks het feit dat hij niks gebroken heeft, zit Hari behoorlijk in de lappenmand.

http://bin.snmmd.nl/m/m1nxbgvaalwx_sqr256.jpgFoto: ANP

"Ik zit tot aan mijn knie in het gips", laat hij maandag aan RTL Boulevard (http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlboulevard/crime/articleview/%29/components/actueel/rtlboulevard/2013/03_maart/crime/badr_hari_voetbreuk_blijkt_verrekking.xml) weten.
"Ik moet nu rust houden en over een week terug naar het ziekenhuis", vervolgt Hari. "Ik baal als een stekker."
De omstreden vechtsporter moest de halve finale bij zijn comeback in de ring tijdens de K-1 World Grand Prix in Zagreb vrijdag aan zijn neus voorbij laten gaan vanwege een voetblessure. Hierdoor liep hij de hoofdprijs, een bedrag van 800.000 dollar, mis.

http://www.nu.nl/achterklap/3373023/voet-badr-hari-niet-gebroken.html


Het moet niet gekker worden maar volgens SBS6 gaat Badr al over 2 maanden weer vechten in Rusland voor de K-1...

king
18-03-2013, 20:25
Het moet niet gekker worden maar volgens SBS6 gaat Badr al over 2 maanden weer vechten in Rusland voor de K-1...

Tegen Cro Cop zou mooi zijn!

Turboknecht
18-03-2013, 20:26
Tegen Cro Cop zou mooi zijn!

Haha ja inderdaad.

Of tegen z'n oude rivaal Ruslan Karaev, als die nog leeft.

Diaz bros
18-03-2013, 20:28
Eerst maar eens zien of die op tijd hersteld, K-1 gaat 26 mei inderdaad naar Rusland. Askerov vecht die avond tegen Zambidis en Kyshenko moet tegen een witrus en de winnaars vechten de afsluiter tegen mekaar.

Minotauro
18-03-2013, 20:45
Joh..denk je nou echt dat badr met de regels bezig was op het moment toen hij tegen die stoot aan liep? hij was gewoon effe paar tellen weg, denkt en ziet vanuit z'n ooghoeken de scheids die lijkt in te grijpen maar totaal twijfelt en hij hoort ook nog op het moment van actie een claxon wat de commentatoren zeggen. er ging duidelijk iets mis

Niet zo happen man. Ik zie ook wat er gebeurd, maar het is wel vreemd allemaal van de scheids

connect
18-03-2013, 20:49
Dat bedoel ik dus.

en spong hoort ook bij dat toplijstje,zeker als hij nu ook van remy wint.

mmacentral
18-03-2013, 21:14
Het moet niet gekker worden maar volgens SBS6 gaat Badr al over 2 maanden weer vechten in Rusland voor de K-1...Over 2 maanden al? Laten we hopen dat ie, nu ie met zijn enkelbanden zit, wel genoeg kan trainen. Hoop op niks minder dan een knalpartij. Tegen Karaev zou idd prachtig zijn, ook een partij met enige historie.

Nosferatu187
18-03-2013, 23:34
oh shit is dit nou waar?


Badr Hari's Foot is NOT Broken, Scheduled to Fight as Soon as May

This weekend has been a strange one when it comes to K-1 news. The fallout from the K-1 World Grand Prix has left a lot of people in doubt over some of what went down

rollermanskunk
19-03-2013, 00:06
oh shit is dit nou waar?

Ja staat al op de vorige pagina. Badr's volgende gevecht is in Bakoe, Azerbeidzjan op 26 mei, gepromoot door Donatas (manager van Lashenko en Kyshenko)

blackadder
19-03-2013, 00:11
Moldavie. Azerbeidzjan. Ze weten ze wel uit te zoeken.

yy
19-03-2013, 00:27
^nog net geen schurkenstaten hahah

Nelisje
19-03-2013, 09:11
hahaha die zocht ik! je gaat me toch niet vertellen dat je dat ultieme top vind?? want dan trek ik nou nog me bokshandschoenen aan en begin ik te trainen want die kan ik hebben. Saki.... die werd als een klein kind weggezet jaartje terug of niet? mwah Badr in vorm kan met gemak ze allemaal verslaan, zeker omdat ik schilt op z'n retour vindt gaan

Ik zie het ook nog niet in ben Saddik, maar de man is 23 jaar oud, 2.02 lang en schijnt een hoop talent te hebben. Die kan echt wel wat. Ik wil best beelden zien waarin je een potje gaat sparren met de man. Ik geef je weinig kans.

Een Badr in topvorm kan iedereen verslaan (al kan hij ook van een hoop gasten verliezen).. Het probleem is dat Badr al een jaar niet meer in echte topvorm is, hij had het al moeilijk tegen Anderson Silva. Op dit moment zijn er een hoop vechters die van Badr kunnen winnen. Je kunt veel van die anderen zeggen, maar ze vertonen op Schilt en Aerts (en die mogen ook wel wat minder worden op hun leeftijd) na wel continu een stijgende lijn.

Badr heeft gewoon (nog) niet de focus die hij jaren geleden wel had. Een topfitte Badr had nooit moeite gehad met Anderson Silva en had Samedov in de eerste ronde uitgeschakeld. Het gaat er niet om wat je kunt, het gaat er om wat je laat zien. En hij laat veel te weinig zien op dit moment.

Leventdepevent
19-03-2013, 10:06
Moldavie. Azerbeidzjan. Ze weten ze wel uit te zoeken.
daar zit op dit moment het (olie) geld, vooral in azerbeidzjan valt als sporter flink te verdienen. ff offtopic maar laatst was er nog een stukje bij studio sport over wat NL volleybal dames die daar speelden, voorheen was Italie het land om flink te cashen...nu dus Azerbeidzjan

arielhelwani
19-03-2013, 10:35
Ik heb geen mening over jou. Ik confronteer je met het feit dat je continu een negatieve mening over Badr/Mikes Gym geeft. Het begint nu zelfs anderen op te vallen.

"wat vond jij van het toernooi waar wederom de verwachtingen niet zijn waargemaakt ?"

Leuk hoor een vraag stellen met een conclusie; ik ga er vanuit dat dit een vergissing van je is.

Hier mijn MENING over het evenement (alleen K1 GP8);
- Badr Hari vs Zabit Samedov & Ismael Londt vs Hesdy Gerges 2 toppartijen van het toernooi.
- Zabit Samedov de man van de avond ondanks zwaar verlies (8-10, 9-10, 8-10).
- Rest van de partijen slecht aangezien niemand voor de winst leek te gaan maar meer vocht alsof zij niet wilden verliezen.

Wellicht bood de Glory Final 16 iets meer goede partijen maar echt veel meer waren dat er niet terwijl er veel meer partijen gevochten werden binnen het toernooi. Het kickboksen kent in het zwaargewicht slechts weinig echte vechters die bereidt zijn om vooruit te knokken voor de winst en met enig kickboksniveau.

Niks aan toe te voegen

rollermanskunk
19-03-2013, 11:39
daar zit op dit moment het (olie) geld, vooral in azerbeidzjan valt als sporter flink te verdienen. ff offtopic maar laatst was er nog een stukje bij studio sport over wat NL volleybal dames die daar speelden, voorheen was Italie het land om flink te cashen...nu dus Azerbeidzjan

Precies, die gasten hebben geld als water daar. Donatas heeft daar een evenement neergezet om die olichargen als investeerders binnen te kunnen halen.

arielhelwani
19-03-2013, 11:51
https://twitter.com/OfficialHari

Weet iemand of dit ook daadwerkelijk Badr is?

RedDawn
19-03-2013, 11:59
https://twitter.com/OfficialHari

Weet iemand of dit ook daadwerkelijk Badr is?

Nep! Tenminste dat hoop ik!

Ah dit lijkt me wel de officiele.

Mike's Gym
19-03-2013, 12:20
https://twitter.com/OfficialHari

Weet iemand of dit ook daadwerkelijk Badr is?

Nee, dat is hij absoluut niet. Badr probeert het account al te blocken omdat deze heer/dame daadwerkelijk denkt en doet alsof hij/zij Badr is. Het account plaatst ook citaten en quotes alsof ze direct van Badr komen maar dat is dus niet waar. Hij/zij gaat ook gesprekken aan met mede-Twitteraars en dat doet het lijken alsof het echt Badr is maar dit is dus gewoon een neppert. Ergste is dat anderen (fora, kranten, bladen) het als officiele bron zien en dus klakkeloos overnemen wat diegene zegt

Badr is bezig met een Twitterpagina en die koppelt hij dan ook aan zijn website en facebookpagina.

arielhelwani
19-03-2013, 14:10
Nee, dat is hij absoluut niet. Badr probeert het account al te blocken omdat deze heer/dame daadwerkelijk denkt en doet alsof hij/zij Badr is. Het account plaatst ook citaten en quotes alsof ze direct van Badr komen maar dat is dus niet waar. Hij/zij gaat ook gesprekken aan met mede-Twitteraars en dat doet het lijken alsof het echt Badr is maar dit is dus gewoon een neppert. Ergste is dat anderen (fora, kranten, bladen) het als officiele bron zien en dus klakkeloos overnemen wat diegene zegt

Badr is bezig met een Twitterpagina en die koppelt hij dan ook aan zijn website en facebookpagina.

Thanks voor de info!

Willm
19-03-2013, 14:18
Is inderdaad fake, maar wel lachen dat iemand daar tijd in stopt

e-type
19-03-2013, 14:35
Is inderdaad fake, maar wel lachen dat iemand daar tijd in stopt


Gun Dirk5 ook een hobby alsjeblieft.

dirk5
19-03-2013, 15:02
Gun Dirk5 ook een hobby alsjeblieft.

pff, als ik het was dan had ik toch wel zeker ergens het woord loser in het onderschrift gebruikt...

Diaz bros
19-03-2013, 15:48
Gun Dirk5 ook een hobby alsjeblieft.

wel een heel zielige hobby, maar wat kun je anders verwachten van zo'n zielig ventje

Asura
19-03-2013, 21:26
wel een heel zielige hobby, maar wat kun je anders verwachten van zo'n zielig ventje

Ik denk dat jij hier al langer komt dan feb 2013 ^^

Turboknecht
20-03-2013, 00:53
Ik denk dat jij hier al langer komt dan feb 2013 ^^

Jup, dat kan niet anders.

Minotauro
20-03-2013, 01:45
Hahaha mensen verraden zichzelf hier zonder het door te hebben

MB667
20-03-2013, 08:22
Vond het een erg leuk toernooi, net geen absolute wereld top zoals bij glory, maar wel erg vermakelijk en goed. Badr HAri was echt niet in vorm zo leek het. Ik had graag Gerges Hari 2 gezien, maar Ismael Londt was gewoon echt super. Die dubbele knieen waren haaaaard! Damned. Die viel me echt positief op. Tijdens Cro Cop Londt begon die pas in de 3de ronden met gas geven, als ie eerder was begonnen, had die gewonnen. Maar die trap van Cro Cop kwam net op het goede moment. JE zag wel dat Cro Cop echt in de 3de ronde was aan het overleven. Maar al met al. Respect voor Cro Cop. Gun het hem wel. En Londt komt er nog wel. Hij is nog jong.