PDA

View Full Version : Badr Hari | K-1 WGP HW Finale in Zagreb Topic



Pages : [1] 2 3 4

rollermanskunk
20-02-2013, 05:07
Volgens deze Kroatische website http://www.fightsite.hr/k1-boks/senzacionalno-badr-hari-na-k-1-wgp-finalu-u-zagrebu-bad-boy-zamijenio-edwardsa (eigendom van de Kroatische K-1 co-promotor) vervangt Badr Hari Ben Edwards en kan die meestrijden om de K-1 wereldtitel....

blackadder
20-02-2013, 05:16
Is Edwards geblesseerd of werd ie gewoon aan de kant geschoven?

MaTo
20-02-2013, 06:45
:D
http://www.youtube.com/watch?v=sSlvBIhk5vE

Kemal
20-02-2013, 08:51
Ja hoor, laat K1 eerst hun vechters maar eens uitbetalen.. never ending story..

Wheelie
20-02-2013, 08:53
Wij kregen dit nieuws ook van de promotor doorgestuurd ;)

Sensational - Badr Hari at K-1 WGP Final in Zagreb!
Dear Mr/Ms,
One of the best and most attractive kickboxing fighters in the world and by far the biggest global kickboxing star, Badr Hari, will fight at the K-1 WGP Final to be held in Zagreb on March 15.
This sensational news that will give a whole new dimension to the Zagreb combat spectacle was exclusively revealed to Fight Site by the main producer of the event and head of Fight Channel, Orsat Zovko.
The Moroccan will enter the Grand Prix quarterfinal as the substitute for Ben Edwards. This also means that we will see Hari in the first fight against Azerbaijani Zabit Samedov and that he will face the winner of the Londt-Gerges bout if he goes through to the semis. Hari and Samedov have already battled each other before. At the K-1 WGP Final 16 in 2009, Hari knocked out Samedov after only 2 minutes and 15 seconds of the first round.
There is no need to emphasize what the arrival of a star of this caliber means for the whole tournament. In his professional career, Hari had 111 fights with an incredible score of 100 wins and only 11 losses. Even more impressive is his knockout statistics: 88% of his wins came by "putting the other guy to sleep." It was this attractive and uncompromising style that won him millions of fans and an army of followers all over the world.
It's hard to count all the great names Hari defeated in his rich career, but his biggest wins certainly came against quadruple K-1 WGP winner Semmy Schilt, triple K-1 WGP winner Peter Aerts, K-1, Dream and Strikeforce champion Alistair Overeem, as well as the likes of Sefo, Feitosa, Karaev, Ignashov, Saki, Leko, Zimmerman, Akhramenko, Slowinski and Graham.

MMAFAN-1122
20-02-2013, 09:01
Ik ben benieuwd!

Leventdepevent
20-02-2013, 09:02
Ik ben benieuwd!
en ik ook!

MuayThaiGuy
20-02-2013, 10:08
Ja hoor, laat K1 eerst hun vechters maar eens uitbetalen.. never ending story..

Ik houdt mijn hart vast als Badr wint en zijn centen niet krijgt.
Badr zorgt dan eigenhandig voor K-1's ondergang :twak:

Mattie73
20-02-2013, 10:33
Als Badr Hari van Sabit Zabedov wint (wat ik wel zie gebeuren), moet hij dan gelijk diezelfde dag tegen de winnaar van Gerges vs Londt, of is dat later? Als het dezelfde dag is, dan zie ik hem dat niet winnen. Niet omdat Badr minder is als Gerges of Londt (integendeel zelfs), maar vanwege het feit dat Gerges/Londt al maanden in training en topvorm zijn. In maart heeft Badr er net 7 weekjes training opzitten. Bovendien heeft Badr sinds mei 2012 niet meer in de ring gestaan. 7 Weekjes training lijkt me niet echt een goede voorbereiding om te vechten tegen iemand van het kaliber Gerges/Londt.

Ik vermoed dat Badr verplicht is om te vechten om contractbreuk tegen te gaan. Badr was namelijk (samen met Ghita) de enige K1 vechter die bedongen had dat hij zijn geld van tevoren betaald kreeg. Maar nog vordat hij kon vechten belande hij in de gevangenis.

Fan1976
20-02-2013, 10:56
zou leuk zjjn gerges vs badr..........

PinPoint
20-02-2013, 10:56
Mag hij het land wel uit dan?

MuayThaiGuy
20-02-2013, 10:59
Als Badr Hari van Sabit Zabedov wint (wat ik wel zie gebeuren), moet hij dan gelijk diezelfde dag tegen de winnaar van Gerges vs Londt, of is dat later? Als het dezelfde dag is, dan zie ik hem dat niet winnen. Niet omdat Badr minder is als Gerges of Londt (integendeel zelfs), maar vanwege het feit dat Gerges/Londt al maanden in training en topvorm zijn. In maart heeft Badr er net 7 weekjes training opzitten. Bovendien heeft Badr sinds mei 2012 niet meer in de ring gestaan. 7 Weekjes training lijkt me niet echt een goede voorbereiding om te vechten tegen iemand van het kaliber Gerges/Londt.

Ik vermoed dat Badr verplicht is om te vechten om contractbreuk tegen te gaan. Badr was namelijk (samen met Ghita) de enige K1 vechter die bedongen had dat hij zijn geld van tevoren betaald kreeg. Maar nog vordat hij kon vechten belande hij in de gevangenis.

Je hebt daar een punt maar omdat Badr vast zat kan het ook wel eens zo zijn dat Badr er op gebrand is om volledig los te gaan.
En dat maakt Badr of een grote winnaar of een grote verliezer, anything goes als je het mij vraagt.

Turboknecht
20-02-2013, 11:00
Ik ben benieuwd.

MRV
20-02-2013, 11:15
Ik weet niet of dit gerucht juist is en nog even los van de contractuele verlichtingen... Dit lijkt mij sportief niet een slimme zet. Zoals eerder opgemerkt heeft Badr bepaalt geen goede voorbereiding gehad en hoewel ik hem idd hoger inschat dan Sabedov, Gerges en Londt valt een goede voorbereiding niet te onderschatten. Dat hard werk het soms wint van aangeboren talent, bleek onder andere al uit de vorige partij tussen Badr en Gerges.

Mattie73
20-02-2013, 11:24
Ik weet niet of dit gerucht juist is en nog even los van de contractuele verlichtingen... Dit lijkt mij sportief niet een slimme zet. Zoals eerder opgemerkt heeft Badr bepaalt geen goede voorbereiding gehad en hoewel ik hem idd hoger inschat dan Sabedov, Gerges en Londt valt een goede voorbereiding niet te onderschatten. Dat hard werk het soms wint van aangeboren talent, bleek onder andere al uit de vorige partij tussen Badr en Gerges.

Inderdaad. In normale doen zie ik Badr altijd winnen van Gerges. Maar met deze slechte voorbereiding zie ik hem niet winnen van Gerges. Gerges heeft een zeer goede conditie en heeft bewezen klappen te kunnen incasseren. Gerges hoeft in principe alleen de 1e ronde door te komen (handjes hoog houden) en daarna kan hij het afmaken op conditie.

Inderdaad, sportief gezien geen slimme zet van Badr. Hij had beter een paar maanden kunnen wachten. Maar nogmaals het zal wel een contract/geld kwestie zijn.

ARMENIA
20-02-2013, 11:59
Zou wel legendarisch zijn als badr nu, fresh outta jail alles wint. en daar kickt badr op, dat soort dingen. Die man heeft maanden vastgezeten, ik denk dat hij daarom zal vlammen.

rafi
20-02-2013, 12:05
als badr zich goed voorbereid kan hij iedereen pakken

http://www.youtube.com/watch?v=5liTEcffFD8

rafi
20-02-2013, 12:10
Er komt binnenkort ook een rap plaat uit die hij samen met appa heeft gemaakt.
luister op 3:12

http://www.youtube.com/watch?v=VJP08gItW6c

Illest
20-02-2013, 12:11
Mag hij het land wel uit dan?

idd voor zover ik weet moet er nog een uitspraak komen van de rechter

rollermanskunk
20-02-2013, 12:18
Kim moet nog tonnen aan prijzengeld uitbetalen aan vechters die hebben meegedaan aan K-1 Max Athens en K-1 Tokyo. Superkombat heeft inmiddels zelfs de samenwerkingsverband met K-1 opgezegd omdat ze de K-1 prijzengeld voor hun eigen vechters zelf hebben voorgeschoten... Irimia schijnt zwaar te zijn opgelicht door Kim en is des duivels. Deze noodsprong om Badr te laten vechten ipv Edwards (die overigens ook nog bakken met geld krijgt....) is lachwekkend en zielig tegelijk. Ook Badr gaat z'n centen niet krijgen en hij is natuurlijk totaal niet in shape.

Zoals Kemal het al zei: K-1 is een Neverending Story...

MRV
20-02-2013, 12:23
Inderdaad. In normale doen zie ik Badr altijd winnen van Gerges. Maar met deze slechte voorbereiding zie ik hem niet winnen van Gerges. Gerges heeft een zeer goede conditie en heeft bewezen klappen te kunnen incasseren. Gerges hoeft in principe alleen de 1e ronde door te komen (handjes hoog houden) en daarna kan hij het afmaken op conditie.

Inderdaad, sportief gezien geen slimme zet van Badr. Hij had beter een paar maanden kunnen wachten. Maar nogmaals het zal wel een contract/geld kwestie zijn.

Voor hetzelfde geld is het een hoax... Maar je zou toch hopen dat er mensen in d eomgeving van Badr zijn, die hem voor dit soort sportieve beslissingen kunnen behoeden. Geen goed plan. Punt.

Johannes de Sloper
20-02-2013, 12:25
Zou wel legendarisch zijn als badr nu, fresh outta jail alles wint. en daar kickt badr op, dat soort dingen. Die man heeft maanden vastgezeten, ik denk dat hij daarom zal vlammen.
Dat denk ik ook inderdaad.
Maar hij was wel sterk vermagerd toch?
Zal nog wel wat werk aan de winkel zijn voor Papa Mike.
En hoop voor hem dat justitie hem niet gaat tegenwerken om het land te verlaten.

Mattie73
20-02-2013, 12:27
Kim moet nog tonnen aan prijzengeld uitbetalen aan vechters die hebben meegedaan aan K-1 Max Athens en K-1 Tokyo. Superkombat heeft inmiddels zelfs de samenwerkingsverband met K-1 opgezegd omdat ze de K-1 prijzengeld voor hun eigen vechters zelf hebben voorgeschoten... Irimia schijnt zwaar te zijn opgelicht door Kim en is des duivels. Deze noodsprong om Badr te laten vechten ipv Edwards (die overigens ook nog bakken met geld krijgt....) is lachwekkend en zielig tegelijk. Ook Badr gaat z'n centen niet krijgen en hij is natuurlijk totaal niet in shape.

Zoals Kemal het al zei: K-1 is een Neverending Story...

Daar heb je helemaal gelijk in.

Maar het is vanuit commercieel oogpunt natuurlijk wel een meesterzet van de K1. Laten we eerlijk zijn, wie heeft de K1 tot nu toe gevolgd dit seizoen; niet zo heel veel mensen. Maar nu Badr meedoet zullen er weer miljoenen mensen gaan kijken. Love him or hate him; Badr is hoe je het ook wend of keert, een moneymaker voor promoters.

Turboknecht
20-02-2013, 12:27
Ergens merk ik dat ik bijna compleet onverschillig ben geworden wat nieuws omtrent K1 betreft. Wat een bak teleurstellingen zijn daar de laatste paar jaar uit voortgekomen. Het zal allemaal wel.

R.D.N
20-02-2013, 12:28
Oke Dik Dik,Badr pakt die Zabit zeker en daarna tegen Londt of Gerges dat word een leuke pot.

rafi
20-02-2013, 12:33
op dezelfde avond 2 partijen?

blackadder
20-02-2013, 12:41
Superkombat heeft inmiddels zelfs de samenwerkingsverband met K-1 opgezegd omdat ze de K-1 prijzengeld voor hun eigen vechters zelf hebben voorgeschoten...
Hebben we dat niet al eens eerder gehoord?

rollermanskunk
20-02-2013, 12:45
Hebben we dat niet al eens eerder gehoord?

Nee. Irimia heeft nu eindelijk door dat die Kim een oplichter is. Binnenkort zal er nog meer nieuws naar buiten komen. Dat Badr in deze ongein trapt...

blackadder
20-02-2013, 12:48
Nee. Irimia heeft nu eindelijk door dat die Kim een oplichter is. Binnenkort zal er nog meer nieuws naar buiten komen. Dat Badr in deze ongein trapt...
Ik bedoelde het voorschieten gedeelte.

Mattie73
20-02-2013, 12:49
Nee. Irimia heeft nu eindelijk door dat die Kim een oplichter is. Binnenkort zal er nog meer nieuws naar buiten komen. Dat Badr in deze ongein trapt...

Badr was de enige vechter (samen met Ghita) die hun betalingen van tevoren hebben gekregen.

dirk5
20-02-2013, 13:01
Vechter die er niet toe doet in een organisatie die er niet toe doet.

Will be as exciting as watching paint dry.

Mattie73
20-02-2013, 13:12
Vechter die er niet toe doet in een organisatie die er niet toe doet..

Blijkbaar doet hij er dusdanig toe, dat jij de behoefte voelt om te reageren haha. Jij voelt altijd de behoefte om te reageren als het Badr betreft, dus blijkbaar vind je hem stiekem er toch toe doen.

rollermanskunk
20-02-2013, 13:30
Badr was de enige vechter (samen met Ghita) die hun betalingen van tevoren hebben gekregen.


Klopt niet helemaal. Ook Crocop was toen zo slim om vooraf om z'n geld te vragen. Maar dit is al weer een jaar geleden tijdens de Madrid event. Kim heeft via allerlei constructies een rechtzaak in Spanje weten te omzeilen (de lokale promotor en een batterij vechters werden ook toen niet betaald).

De meeste vechters sluiten trouwens een aparte event-contract af. Badr zal dus gewoon weer een nieuwe event-contract hebben getekend. Of dit onder dezelfde voorwaarden zal zijn als verleden jaar is mij niet bekend.

Ik verwacht trouwens dat justitie Badr niet zal laten vechten in Zagreb.

dirk5
20-02-2013, 13:36
Blijkbaar doet hij er dusdanig toe, dat jij de behoefte voelt om te reageren haha. Jij voelt altijd de behoefte om te reageren als het Badr betreft, dus blijkbaar vind je hem stiekem er toch toe doen.

Er moet toch iemand tegengas geven aan de vaste riedeltje wat jij er altijd uitgooit:

Er gaan weer miljoenen mensen kijken! Nee, dat gaan ze niet....

Nee, het blijft een loser, en ik voel nog steeds de behoefte omdat in elk topic wederom te melden :)

Kemal
20-02-2013, 13:52
Ik verwacht trouwens dat justitie Badr niet zal laten vechten in Zagreb.

x2

rafi
20-02-2013, 13:58
dus hij mag zn werk niet doen, om zn rekeningen te betalen. wat een boelshit.

marcelt
20-02-2013, 14:11
Met deze deelnemers is het dan eindelijk ook voor Badr mogelijk een K1 WGP finale titel te halen. Alhoewel ik geen Badr vriend ben kijk ik wel uit naar zijn wedstrijd(en), want eerlijk is eerlijk er is altijd wel spektakel als hij vecht.

Kalikula
20-02-2013, 14:30
Denk dat Badr eerder in het gevang is te bewonderen dan in de ring. Er lopen nog een aantal zaken tegen hem.

blackadder
20-02-2013, 14:36
dus hij mag zn werk niet doen, om zn rekeningen te betalen. wat een boelshit.
Ja. Gewoonweg schandalig dat iemand die wordt verdacht van poging tot doodslag niet mag gaan en staan waar die wil.

rollermanskunk
20-02-2013, 14:40
Ik heb begrepen dat Badr eerst een officieel verzoek moet doen bij de rechter om toestemming te vragen om te mogen reizen/werken in het buitenland. Het hangt van de voorwaarden/beperkingen/aanklacht(en) af of de rechter al dan niet toestemming zal geven. Als de rechter toestemming geeft kan die nog een zeer hoge borgsom vragen.

Mattie73
20-02-2013, 15:09
Ik verwacht trouwens dat justitie Badr niet zal laten vechten in Zagreb.

Hari moet na zijn vrijlating in januari aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo mag hij tussen 20.00 en 08.00 uur niet in horecagelegenheden komen. Ook is het hem verboden contact op te nemen of te hebben met getuigen, met uitzondering van zijn vriendin Estelle Cruijff. Omdat zijn werk zich voor een belangrijk deel in het buiten Nederland afspeelt, is hem door de rechtbank geen beperking opgelegd om naar het buitenland te reizen, zo laat Hari's advocaat Bénédicte Ficq weten.
Bron: Telegraaf

Flabbert
20-02-2013, 15:09
Ja. Gewoonweg schandalig dat iemand die wordt verdacht van poging tot doodslag niet mag gaan en staan waar die wil.

inderdaad je was me net voor...ik zie meneer Hari echt niet vechten in het buitenland..

MRV
20-02-2013, 15:19
Hari moet na zijn vrijlating in januari aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo mag hij tussen 20.00 en 08.00 uur niet in horecagelegenheden komen. Ook is het hem verboden contact op te nemen of te hebben met getuigen, met uitzondering van zijn vriendin Estelle Cruijff. Omdat zijn werk zich voor een belangrijk deel in het buiten Nederland afspeelt, is hem door de rechtbank geen beperking opgelegd om naar het buitenland te reizen, zo laat Hari's advocaat Bénédicte Ficq weten.
Bron: Telegraaf

Idd. Iedereen gaat ermaar vanuit dat hij niet naar het buitenland mag, maar volgens mij is zijn voorlopige hechtenis geschorst. Daaraan worden voorwaarden verbonden. Een voorwaarde als: "Hij moet in Nederland blijven", heb ik niet voorbij zien komen. En als iemand dat weet is het zijn advocaat.

Niet te veel naar Amerikaanse tv series kijken jongens! ;-)

rollermanskunk
20-02-2013, 15:27
iedereen gaat ermaar vanuit dat hij niet naar het buitenland mag, maar volgens mij is zijn voorlopige hechtenis geschorst. Daaraan worden voorwaarden verbonden. Een voorwaarde als: "Hij moet in Nederland blijven", heb ik niet voorbij zien komen. En als iemand dat weet is het zijn advocaat.

Niet te veel naar Amerikaanse tv series kijken jongens! ;-)

Volgens mij is hij zelfs al in het buitenland geweest met Estelle (korte vakantie in Marokko). Het is gewoon afwachten of die ook in het buitenland mag werken/vechten in afwachting van de rechtzaak.

Mattie73
20-02-2013, 15:39
Het is gewoon afwachten of die ook in het buitenland mag werken/vechten in afwachting van de rechtzaak. Ja dat mag; dat is al bevestigd door zijn advocaat.

Nick2802
20-02-2013, 15:54
Er moet toch iemand tegengas geven aan de vaste riedeltje wat jij er altijd uitgooit:

Er gaan weer miljoenen mensen kijken! Nee, dat gaan ze niet....

Nee, het blijft een loser, en ik voel nog steeds de behoefte omdat in elk topic wederom te melden :)


Uhhh, ik denk dat er wel miljoenen mensen gaan kijken, al is het via Youtube o.i.d. of hij nou gehaat of geliefd is.
Als hij verliest willen mensen (ik denk ook jij) dat graag zien, als hij wint zijn mensen ook nieuwsgierig. Zou me zelfs niet verbazen als er een topic op bijv. shownieuws / rtl boulevard o.i.d. wordt behandeld.

Of hij een loser is, daar ben jij vrij in je mening in te hebben. Vergeet alleen niet dat het een vechter van uitzonderlijke klasse betreft...

Mattie73
20-02-2013, 16:02
Of hij een loser is, daar ben jij vrij in je mening in te hebben. Vergeet alleen niet dat het een vechter van uitzonderlijke klasse betreft...

111 partijen: waarvan 100 gewonnen en 11 verloren. Van de gewonnen partijen zijn er 88 op KO (ongekend). Inderdaad van uitzonderlijke klasse, de feiten spreken voor zich.

dirk5
20-02-2013, 16:07
111 partijen: waarvan 100 gewonnen en 11 verloren. Van de gewonnen partijen zijn er 88 op KO (ongekend). Inderdaad van uitzonderlijke klasse, de feiten spreken voor zich.

Juliie beoordelen hem op resultaten binnen de ring, ik op resultaten als persoon:
Hari raakte meermaals in opspraak door geruchten en aanklachten in verband met mishandelingen buiten de ring.

Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen.[3] Tot een veroordeling kwam het niet.
In 2012 deed Jeroen van den Berg, de eigenaar van de Amsterdamse club Air, aangifte tegen Hari, omdat Hari hem in 2011 zou hebben mishandeld. Justitie heeft de zaak in onderzoek.
Na Sensation White op 8 juli 2012, een dancefeest in de Amsterdam ArenA, is Badr Hari wederom in opspraak gekomen. De kickbokser zou de zakenman Koen Everink in een skybox zwaar mishandeld hebben.[4]
Op 25 juli 2012 werd Badr Hari in hechtenis genomen. Sindsdien is hij officieel verdachte van enkele mishandelingen. Het voorarrest werd eerst met 14 dagen en op 7 augustus met 90 dagen verlengd. Het Openbaar Ministerie verhoogde uiteindelijk het aantal aanklachten tot negen geweldsdelicten, waaronder die bij Sensation White.[5]
De rechtbank besloot op 9 november 2012 dat Hari zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Wel kreeg hij opgelegd dat hij zich niet in horecagelegenheden mocht begeven, noch contact mocht onderhouden met getuigen. Drie dagen later werd Hari opnieuw gearresteerd. Een dag later vonniste de rechtbank dat hij drie maanden in de cel diende te blijven wegens het schenden van de voorwaarden voor voorlopige vrijlating. Hari was in twee horecagelegenheden gesignaleerd en daarnaast had hij met twee getuigen contact gehad. Onder meer was hij in een broodjeszaak geweest.[6]
Op 21 januari 2013 staat Hari opnieuw voor de rechter met het verzoek zijn proces in vrijheid af te wachten. De Rechtbank van Amsterdam geeft hiervoor akkoord en Hari wordt direct op vrije voeten gesteld. Voorwaarde is wel dat hij niet spreekt met getuigen. Een uitzondering op deze voorwaarde is de omgang met zijn vriendin, Estelle Cruijff. Ook mag hij zich tussen 20:00 en 08:00 niet bevinden in een horecagelegenheid.

De feiten spreken inderdaad voor zich, het is een loser.

Mattie73
20-02-2013, 16:11
Juliie beoordelen hem op resultaten binnen de ring, ik op resultaten als persoon:
Hari raakte meermaals in opspraak door geruchten en aanklachten in verband met mishandelingen buiten de ring.

Ja duh... , wij zijn kickboksliefhebbers en dit is een kickboksforum. Dan is het niet zo gek dat wij hem beoordelen op zijn resultaten in de ring. Volgens mij kun jij beter op een forum zitten van Shownieuws of RTL Boulevard.

Mike Tyson heeft als persoon ook erge dingen gedaan (o.a. verkrachting), maar daarvoor kan ik zijn prestaties in de ring toch wel waarderen?

MuayThaiGuy
20-02-2013, 16:13
Juliie beoordelen hem op resultaten binnen de ring, ik op resultaten als persoon:
Hari raakte meermaals in opspraak door geruchten en aanklachten in verband met mishandelingen buiten de ring.

Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen.[3] Tot een veroordeling kwam het niet.
In 2012 deed Jeroen van den Berg, de eigenaar van de Amsterdamse club Air, aangifte tegen Hari, omdat Hari hem in 2011 zou hebben mishandeld. Justitie heeft de zaak in onderzoek.
Na Sensation White op 8 juli 2012, een dancefeest in de Amsterdam ArenA, is Badr Hari wederom in opspraak gekomen. De kickbokser zou de zakenman Koen Everink in een skybox zwaar mishandeld hebben.[4]
Op 25 juli 2012 werd Badr Hari in hechtenis genomen. Sindsdien is hij officieel verdachte van enkele mishandelingen. Het voorarrest werd eerst met 14 dagen en op 7 augustus met 90 dagen verlengd. Het Openbaar Ministerie verhoogde uiteindelijk het aantal aanklachten tot negen geweldsdelicten, waaronder die bij Sensation White.[5]
De rechtbank besloot op 9 november 2012 dat Hari zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Wel kreeg hij opgelegd dat hij zich niet in horecagelegenheden mocht begeven, noch contact mocht onderhouden met getuigen. Drie dagen later werd Hari opnieuw gearresteerd. Een dag later vonniste de rechtbank dat hij drie maanden in de cel diende te blijven wegens het schenden van de voorwaarden voor voorlopige vrijlating. Hari was in twee horecagelegenheden gesignaleerd en daarnaast had hij met twee getuigen contact gehad. Onder meer was hij in een broodjeszaak geweest.[6]
Op 21 januari 2013 staat Hari opnieuw voor de rechter met het verzoek zijn proces in vrijheid af te wachten. De Rechtbank van Amsterdam geeft hiervoor akkoord en Hari wordt direct op vrije voeten gesteld. Voorwaarde is wel dat hij niet spreekt met getuigen. Een uitzondering op deze voorwaarde is de omgang met zijn vriendin, Estelle Cruijff. Ook mag hij zich tussen 20:00 en 08:00 niet bevinden in een horecagelegenheid.

De feiten spreken inderdaad voor zich, het is een loser.

Als Hari geen kickbokser was had je hem zeer waarschijnlijk niet gekend als persoon, had je hem dan ook beoordeeld als persoon?
Ken jij Hari als persoon en niet als vechter of moet ik vragen ken jij Hari als vechter en niet als persoon?

Willm
20-02-2013, 16:23
Ik had K-1 helemaal opgegeven, maar dit maakt het toch wel verdomd interessant. Kan niet wachten!

rollermanskunk
20-02-2013, 16:25
In ieder geval Badr verkoopt als een tiet. Haters or lovers hij is commercieel gezien gewoon een aantrekkelijke vechter en een publiekstrekker. Zelfs Glory schijnt hem te willen contracteren mocht die worden vrijgesproken. Ik denk zelf dat Zagreb voor hem te vroeg komt. Als die bijv. wordt weggeblazen in z'n 1e of 2e partij op conditie zou dit z'n imago alleen nog maar schaden.

Nosferatu187
20-02-2013, 16:25
Ja duh... , wij zijn kickboksliefhebbers en dit is een kickboksforum. Dan is het niet zo gek dat wij hem beoordelen op zijn resultaten in de ring. Volgens mij kun jij beter op een forum zitten van Shownieuws of RTL Boulevard.

Mike Tyson heeft als persoon ook erge dingen gedaan (o.a. verkrachting), maar daarvoor kan ik zijn prestaties in de ring toch wel waarderen?

Mike Tyson heeft niemand verkracht.

Nosferatu187
20-02-2013, 16:26
In ieder geval Badr verkoopt als een tiet. Haters or lovers hij is commercieel gezien gewoon een aantrekkelijke vechter en een publiekstrekker. Zelfs Glory schijnt hem te willen contracteren mocht die worden vrijgesproken. Ik denk zelf dat Zagreb voor hem te vroeg komt. Als die bijv. wordt weggeblazen in z'n 1e of 2e partij op conditie zou dit z'n imago alleen nog maar schaden.

Logisch dat ze hem willen tekenen.

Mattie73
20-02-2013, 16:28
In ieder geval Badr verkoopt als een tiet. Haters or lovers hij is commercieel gezien gewoon een aantrekkelijke vechter en een publiekstrekker. Zelfs Glory schijnt hem te willen contracteren mocht die worden vrijgesproken. Daar denkt Dirk5 anders over haha (als enige trouwens, maar ja hij spoort ook niet helemaal.)

Mattie73
20-02-2013, 16:33
Mike Tyson heeft niemand verkracht. Jawel, tenminste hij is daarvoor veroordeeld, laat ik het zo zeggen. Daar heeft hij 3 jaar voor in de gevangenis gezeten.

MuayThaiGuy
20-02-2013, 16:34
Daar denkt Dirk5 anders over haha (als enige trouwens, maar ja hij spoort ook niet helemaal.)

In plaats van Dirk5 past S5 beter bij hem een oude militaire status voor iemand die poco loco is.

Mattie73
20-02-2013, 16:36
In plaats van Dirk5 past S5 beter bij hem een oude militaire status voor iemand die poco loco is.

:lol:

MuayThaiGuy
20-02-2013, 16:43
Dirk5 als hij in het Badr Hari topic zit:

http://nedermeme.nl/wp-content/uploads/2012/08/badrhari.jpg

mario the count
20-02-2013, 16:45
:D
http://www.youtube.com/watch?v=sSlvBIhk5vE
Mooi filmpje.

MuayThaiGuy
20-02-2013, 16:45
http://www.lol.nl/uploads/494/hari-majesteit-742.jpg

http://nedermeme.nl/wp-content/uploads/2012/11/harimero.jpg

Nosferatu187
20-02-2013, 16:48
Jawel, tenminste hij is daarvoor veroordeeld, laat ik het zo zeggen. Daar heeft hij 3 jaar voor in de gevangenis gezeten.

Ja hij is daarvoor veroordeeld geheel onschuldig, geen wonder dat hij daarna zo fucked up eruit is gekomen.

mario the count
20-02-2013, 16:51
Met deze deelnemers is het dan eindelijk ook voor Badr mogelijk een K1 WGP finale titel te halen. Alhoewel ik geen Badr vriend ben kijk ik wel uit naar zijn wedstrijd(en), want eerlijk is eerlijk er is altijd wel spektakel als hij vecht.+1

Mattie73
20-02-2013, 16:52
Ja hij is daarvoor veroordeeld geheel onschuldig, geen wonder dat hij daarna zo fucked up eruit is gekomen.

Ok, dus hij is door dat pleuriswijf (golddigger) gewoon genaaid. Bizar, hij had in eerste instantie 10 jaar gekregen maar zijn advocaten hebben er gelukkig 7 jaar vanaf kunnen krijgen.

dirk5
20-02-2013, 16:53
Als Hari geen kickbokser was had je hem zeer waarschijnlijk niet gekend als persoon, had je hem dan ook beoordeeld als persoon?
Ken jij Hari als persoon en niet als vechter of moet ik vragen ken jij Hari als vechter en niet als persoon?

Als ik hem niet ken omdat hij niet bekend is dan kan ik hem ook niet beoordelen, thank you captain obvious!

Het is voor mij niet zo moeilijk om een profielschets te maken van deze recidivist op basis van zijn misdragingen binnen en buiten de ring, dat deed ik enkele jaren geleden al en tot nu toe krijg ik keer na keer een bevestiging dat het de goede was. Dat jullie krampachtig vast blijven houden aan die schamele succesjes en daar vervolgens normen en waarden voor opzij zetten, want het is zo'n aantrekkelijke vechter is niet meer dan kansloos!

Kijk Mattie, ik geloof best dat er meer mensen gaan kijken nu die loser mee doet maar miljoenen daar geloof ik geen fuck van. Een of ander watered down toernooi met has-beens en never-will-bees, wat een bak.

Nosferatu187
20-02-2013, 16:58
Ok, dus hij is door dat pleuriswijf (golddigger) gewoon genaaid. Bizar, hij had in eerste instantie 10 jaar gekregen maar zijn advocaten hebben er gelukkig 7 jaar vanaf kunnen krijgen.

is nog 3 jaar dat hij heeft gezeten onschuldig, maar okay ze hij heeft ook heel veel dingen gedaan waarvoor hij niet veroordeeld was dat heeft hij zelf toegegeven.

Nosferatu187
20-02-2013, 16:59
zijn ex-vrouw Robin Givens was trouwens ook een kk heks.

Mattie73
20-02-2013, 17:01
Kijk Mattie, ik geloof best dat er meer mensen gaan kijken nu die loser mee doet maar miljoenen daar geloof ik geen fuck van. .

Miljoenen wereldwijd hè, ik bedoel niet alleen Nederland. Ik geloof dat wel gezien zijn fanbase wereldwijd.

MuayThaiGuy
20-02-2013, 17:04
Als ik hem niet ken omdat hij niet bekend is dan kan ik hem ook niet beoordelen, thank you captain obvious!

Het is voor mij niet zo moeilijk om een profielschets te maken van deze recidivist op basis van zijn misdragingen binnen en buiten de ring, dat deed ik enkele jaren geleden al en tot nu toe krijg ik keer na keer een bevestiging dat het de goede was. Dat jullie krampachtig vast blijven houden aan die schamele succesjes en daar vervolgens normen en waarden voor opzij zetten, want het is zo'n aantrekkelijke vechter is niet meer dan kansloos!

Kijk Mattie, ik geloof best dat er meer mensen gaan kijken nu die loser mee doet maar miljoenen daar geloof ik geen fuck van. Een of ander watered down toernooi met has-beens en never-will-bees, wat een bak.

Je beoordeelt nu toch ook iemand die jij in persoon niet kent jou mening baseer je op krantenknipseltjes hoe Badr voor de rest is weet je niet.
Volgens mij is het pure jaloezie omdat hij Estelle banged en jij je af moet rukken op plaatjes uit de Donald Duck.

Tony Galento
20-02-2013, 17:08
Je beoordeelt nu toch ook iemand die jij in persoon niet kent jou mening baseer je op krantenknipseltjes hoe Badr voor de rest is weet je niet.
Volgens mij is het pure jaloezie omdat hij Estelle banged en jij je af moet rukken op plaatjes uit de Donald Duck.

alsof je alleen mensen mag beoordelen als je die persoonlijk kent..

XanaduNL
20-02-2013, 17:11
Miljoenen wereldwijd hè, ik bedoel niet alleen Nederland. Ik geloof dat wel gezien zijn fanbase wereldwijd.

Ik kan zo 1,2,3 geen cijfers vinden, maar heeft K-1 ooit "miljoenen" kijkers gehad?

dirk5
20-02-2013, 17:12
Je beoordeelt nu toch ook iemand die jij in persoon niet kent jou mening baseer je op krantenknipseltjes hoe Badr voor de rest is weet je niet.
Volgens mij is het pure jaloezie omdat hij Estelle banged en jij je af moet rukken op plaatjes uit de Donald Duck.

Wanneer je daadwerkelijk een reactie zou lezen in plaats van lukraak beginnen met typen zou je hebben gezien dat ik schreef: Het is voor mij niet zo moeilijk om een profielschets te maken van deze recidivist op basis van zijn misdragingen binnen en buiten de ring, dat deed ik enkele jaren geleden al en tot nu toe krijg ik keer na keer een bevestiging dat het de goede was.

Of is dat allemaal nooit gebeurd wat ik heb gezien en gelezen?

MuayThaiGuy
20-02-2013, 17:14
alsof je alleen mensen mag beoordelen als je die persoonlijk kent..

Laat ik het wat nuanceren, Dirk(S)5 beoordeelt Hari enkel op hetgeen buiten de ring, terwijl hij Hari kent vanwege prestaties in de ring.
Ik vind het kortzichtig om enkel iemand te beoordelen op datgeen waar hij hem niet van kent en zijn sportieve prestaties buiten beschouwing laat.

MuayThaiGuy
20-02-2013, 17:15
Ik kan zo 1,2,3 geen cijfers vinden, maar heeft K-1 ooit "miljoenen" kijkers gehad?

LOL enkel in Japan kon K-1 in zijn hoogtijdagen rekenen op enkele miljoenen kijkers.

Mattie73
20-02-2013, 17:15
Laat ik het wat nuanceren, Dirk(S)5 beoordeelt Hari enkel op hetgeen buiten de ring, terwijl hij Hari kent vanwege prestaties in de ring.
Ik vind het kortzichtig om enkel iemand te beoordelen op datgeen waar hij hem niet van kent en zijn sportieve prestaties buiten beschouwing laat.

X2

Mattie73
20-02-2013, 17:17
LOL enkel in Japan kon K-1 in zijn hoogtijdagen rekenen op enkele miljoenen kijkers.

Inderdaad, dat was alleen Japan. Tel de rest van de wereld erbij op.

MuayThaiGuy
20-02-2013, 17:17
Wanneer je daadwerkelijk een reactie zou lezen in plaats van lukraak beginnen met typen zou je hebben gezien dat ik schreef: Het is voor mij niet zo moeilijk om een profielschets te maken van deze recidivist op basis van zijn misdragingen binnen en buiten de ring, dat deed ik enkele jaren geleden al en tot nu toe krijg ik keer na keer een bevestiging dat het de goede was.

Of is dat allemaal nooit gebeurd wat ik heb gezien en gelezen?

Wat je hebt gezien zal ongetwijfeld kloppen, wat je leest hoeft niet altijd op waarheid berust te zijn. Media houdt van dingen opblazen en dingen uit hun verband te trekken dat weet jij zeer goed.
Ik ga niks goed praten hier maar alles 1 op 1 aan nemen van wat er geschreven wordt zou ik nooit doen.
Van Badr waren al diverse dingen op het internet te lezen terwijl hij nog niet eens verhoort was.

Tony Galento
20-02-2013, 17:19
Laat ik het wat nuanceren, Dirk(S)5 beoordeelt Hari enkel op hetgeen buiten de ring, terwijl hij Hari kent vanwege prestaties in de ring.
Ik vind het kortzichtig om enkel iemand te beoordelen op datgeen waar hij hem niet van kent en zijn sportieve prestaties buiten beschouwing laat.

ik denk dat dirk wel een punt heeft. hari heeft er sportief lang niet alles uitgehaald wat er in zat, en hij heeft zich misdragen in en buiten de ring.

dat zal zelfs jij niet kunnen ontkennen.

of hij een aardige gozer is lijkt me in dit licht niet zo relevant.

XanaduNL
20-02-2013, 17:22
LOL enkel in Japan kon K-1 in zijn hoogtijdagen rekenen op enkele miljoenen kijkers.

Ik moest inderdaad even goed googlen, maar kennelijk had bijv. Akebono vs Sapp 54 miljoen kijkers.
Klinkt extreem, maar zal wel waar zijn. :)

Mattie73
20-02-2013, 17:25
ik denk dat dirk wel een punt heeft. hari heeft er sportief lang niet alles uitgehaald wat er in zat, en hij heeft zich misdragen in en buiten de ring.

dat zal zelfs jij niet kunnen ontkennen.

of hij een aardige gozer is lijkt me in dit licht niet zo relevant.

Dat ontkent ook niemand. Maar ik ben een kickboksliefhebber en ik zit hier op een kickboksforum, derhalve heb ik ook een mening over Hari's sportieve prestaties. Maar als Dirk5 die prestaties bagataliseert (alleen omdat hij privé het 1 en ander heeft uitgespookt) dan breekt m'n klomp.

Turboknecht
20-02-2013, 17:26
Dat ontkent ook niemand. Maar ik ben een kickboksliefhebber en ik zit hier op een kickboksforum, derhalve heb ik ook een mening over Hari's sportieve prestaties. Maar als Dirk5 die prestaties bagataliseert (alleen omdat hij privé het 1 en ander heeft uitgespookt) dan breekt m'n klomp.

Alleen heeft hij niet alleen privé wat uitgespookt. In de ring heeft hij zich eveneens meermalen wanstaltig gedragen.

MuayThaiGuy
20-02-2013, 17:27
Dat ontkent ook niemand. Maar ik ben een kickboksliefhebber en ik zit hier op een kickboksforum, derhalve heb ik ook een mening over Hari's sportieve prestaties. Maar als Dirk5 die prestaties bagataliseert (alleen omdat hij privé het 1 en ander heeft uitgespookt) dan breekt m'n klomp.

Dirk5 en Badr tonen overeenkomsten, beide schoppen graag tegen het zere been :lol:

MuayThaiGuy
20-02-2013, 17:30
Alleen heeft hij niet alleen privé wat uitgespookt. In de ring heeft hij zich eveneens meermalen wanstaltig gedragen.

In de eerste partij tegen Karaev schopt Karaev Badr terwijl hij al ligt daar heeft niemand ophef over gemaakt.
Dat Badr dan flipt in de ring en op weg naar de kleedkamer lijkt mij dan niet meer dan redelijk.
Kan mij ook iets herinneren over Nicholas Pettas en JLB en een mep van JLB op een schijnbeweging na de bel....

Mattie73
20-02-2013, 17:30
Alleen heeft hij niet alleen privé wat uitgespookt. In de ring heeft hij zich eveneens meermalen wanstaltig gedragen.

Klopt. Maar ik heb het over zijn postieve prestaties in de ring die, zeg eerlijk, heel indrukwekkend zijn (111 partijen, 100 gewonnen waarvan 88 op KO)

dirk5
20-02-2013, 17:30
Dat ontkent ook niemand. Maar ik ben een kickboksliefhebber en ik zit hier op een kickboksforum, derhalve heb ik ook een mening over Hari's sportieve prestaties. Maar als Dirk5 die prestaties bagataliseert (alleen omdat hij privé het 1 en ander heeft uitgespookt) dan breekt m'n klomp.

Prestaties als mens wegen zwaarder dan sportieve prestaties, dat ik dit überhaupt moet zeggen hier is schokkend, en zet me aan het denken in wat voor wereld we leven.

MuayThaiGuy
20-02-2013, 17:38
Prestaties als mens wegen zwaarder dan sportieve prestaties, dat ik dit überhaupt moet zeggen hier is schokkend, en zet me aan het denken in wat voor wereld we leven.

Euhm je denkt verkeerd.
Ik zeg niet voor niets dat je niet alles moet geloven wat in de media staat, zeker niet als er geen officiële verklaringen zijn en dit deed jij continu.

mario the count
20-02-2013, 17:41
Laat ik het wat nuanceren, Dirk(S)5 beoordeelt Hari enkel op hetgeen buiten de ring, terwijl hij Hari kent vanwege prestaties in de ring.
Ik vind het kortzichtig om enkel iemand te beoordelen op datgeen waar hij hem niet van kent en zijn sportieve prestaties buiten beschouwing laat. Ik wil me niet in jullie discussie mengen verder maar badr staat ook niet echt bekend als een lieverdje in de ring of op gala,s ( bonjasky, gerges, na de partij tegen karaev, graham) dan doel ik op deze gevallen.

Verder vind ik het wel tof dat hij weer vecht. Ben geen badr fan maar vind zijn gevechten altijd tof om te zien, er komt altijd spanning bij kijken.

dirk5
20-02-2013, 17:47
Euhm je denkt verkeerd.
Ik zeg niet voor niets dat je niet alles moet geloven wat in de media staat, zeker niet als er geen officiële verklaringen zijn en dit deed jij continu.

haha, stug door blijven praten over de dingen die (nog) niet kloppen, ik heb het over de dingen die bewezen, aangetoond en gedocumenteerd zijn.

btw vind ik het jammer dat je op de voorgaande pagina weer offtopic op de man gaat spelen, mijn inziens niet nodig.

Mattie73
20-02-2013, 17:56
Prestaties als mens wegen zwaarder dan sportieve prestaties, dat ik dit überhaupt moet zeggen hier is schokkend, en zet me aan het denken in wat voor wereld we leven.

Ok nu ga ik iets zeggen wat ik eigenlijk wilde voorkomen. Maar door jouw selectieve verontwaardiging kan ik niet anders:

Dirk5; jij bent gewoon een pleuris racist met een hekel aan Marokkanen en een voorkeur voor Wilders. Jouw posts vanuit het verleden hebben dat allang bewezen.

Ik daag je uit om 1 vraag te beantwoorden: het kickboksen heeft helaas te maken gehad met vele veroordeelde kickboksers. Dan heb ik het over serieuze dingen zoals moord en drugshandel. Voorbeelden te over: Jan Plas, Johan Vos, Aswin Balrak, André Brilleman, Hans Nijman, Dick Vrij etc. Nooit maar dan ook nooit heb ik jou iets negatiefs zien posten over deze mensen. Maar er hoeft maar een Badr topic geopend te worden en je schiet meteen uit je slof en acteert de koorknaap die zich afvraagt in wat voor wereld we leven. Vanwaar die selectieve verontwaardiging?

Facade
20-02-2013, 18:00
Dirk5; jij bent gewoon een pleuris racist met een hekel aan Marokkanen en een voorkeur voor Wilders. Jouw posts vanuit het verleden hebben dat allang bewezen.


Jongejonge, met dit soort opmerkingen help je je zaak niet bepaald...

dirk5
20-02-2013, 18:06
Het werd weer eens tijd voor de racisme kaart, lang niet gespeeld...

Ik ben een fan van mousasi, en ik stem d66, succes ermee met jou ga ik niet meer in discussie.

Mattie73
20-02-2013, 18:06
Jongejonge, met dit soort opmerkingen help je je zaak niet bepaald...

De waarheid mag gezegd worden en als Dirk een vent is geeft hij het nog toe ook. Dan zou ik 'm nog een echte vent vinden ook.

Mattie73
20-02-2013, 18:07
, succes ermee met jou ga ik niet meer in discussie. Maar beantwoord mijn vraag eens jongen......, vanwaar die selectieve verontwaardiging???

Asura
20-02-2013, 18:10
De "waarheid" mag gezegd worden en als Dirk een vent is geeft hij het nog toe ook. Dan zou ik 'm nog een echte vent vinden ook.

Een voorkeur voor Wilders maakt iemand een racist?
Dit is wel een erg racistisch land aangezien de pvv één van de top drie politieke partijen is in Nederland. Met mensen die zo over Holland denken, lijkt me het eerder dat er iets anders aan de hand is.

Illest
20-02-2013, 18:12
en weer houdt deze randdebiel bijna iedereen op mixfight bezig...hoeveel pagina's dit keer?:lol:

dontgiveafuck-mode 'on'

MRV
20-02-2013, 18:12
Maar beantwoord mijn vraag eens jongen......, vanwaar die selectieve verontwaardiging???

Ik moet zeggen, de racisme kaart hoeft wat mij betreft ook niet getrokken worden...

Maar doodrdat het woord is gevallen, betekent niet dat de rest van zijn vraag niet beantwoord hoeft te worden. Waarom idd de extreme negatieve focus op Badr? Er kan idd veel gezegd worden over zijn doen en laten binnen en buiten de ring. Maar ook ik bemerk een wel héél erg uitgesproken negatieve focus bij dirk5.

Ik ben oprecht benieuwd. Kan het eea eenstuk verduidelijken.

Brainthief
20-02-2013, 18:15
Prestaties als mens wegen zwaarder dan sportieve prestaties, dat ik dit überhaupt moet zeggen hier is schokkend, en zet me aan het denken in wat voor wereld we leven.

+1

Hoe kunnen iemands sportieve prestatie nu crimineel gedrag goedmaken??? Ik geloof best dat er nog hoop is, iedereen kan leren en groeien. Badr ook. Als hij nu als Gandhi gaat leven zal hij zeker respect oogsten. Maar nu, even niet. Ook als is zijn ko ratio zo goed....pfffffff

Willm
20-02-2013, 18:15
Ik snap niet dat jullie die dirk zoveel aandacht geven. Het is toch algemeen bekend dat hij een beetje de dorpsgek op mixfight is, die het niet zo heeft op buitenlanders en alleen in Badr topics reageert. Just ignore.

Asura
20-02-2013, 18:17
De Badr Hari fanboys kruipen weer uit alle gaten met dezelfde absurde mentaliteit als eerder op MF

Mattie73
20-02-2013, 18:19
+1

Hoe kunnen iemands sportieve prestatie nu crimineel gedrag goedmaken??? Dat kunnen ze niet. Maar belicht dan ook Jan Plas, Johan Vos, Aswin Balrak, André Brilleman, Hans Nijman, Dick Vrij etc. etc. En blijf niet altijd alleen maar haken bij 1 persoon zoals Dirk doet!!

MRV
20-02-2013, 18:22
Aha... Het "fanboy" woord is ook weer gevallen. Een normale discussie over Badr zonder dat je als racist enerzijds of fanboy/nuthugger anderzijds wordt uitgemaakt, lijkt uitgesloten op MF. Jammer.

Asura
20-02-2013, 18:24
Badr is de enige die nu relevant is, de bovenstaande figuren zijn ook aardig aangepakt op MF.

Mike's Gym
20-02-2013, 18:27
De promo


http://www.youtube.com/watch?v=ghACVlK_e44

Brainthief
20-02-2013, 18:30
Dat kunnen ze niet. Maar belicht dan ook Jan Plas, Johan Vos, Aswin Balrak, André Brilleman, Hans Nijman, Dick Vrij etc. etc. En blijf niet altijd alleen maar haken bij 1 persoon zoals Dirk doet!!
Absoluut. Gelijke monniken, gelijke kappen.

Facade
20-02-2013, 18:54
Dat kunnen ze niet. Maar belicht dan ook Jan Plas, Johan Vos, Aswin Balrak, André Brilleman, Hans Nijman, Dick Vrij etc. etc. En blijf niet altijd alleen maar haken bij 1 persoon zoals Dirk doet!!

Deze mensen zijn allen minder actueel waardoor er in de regel überhaupt minder topics van deze mensen zijn. Het lijkt me dan ook duidelijk dat Dirk of wie dan ook minder vaak hierop inhakt, simpelweg omdat er minder aanleiding is. Het laatste topic (zover bij mij bekend) dat echt over Jan Plas ging, was bijvoorbeeld het topic waarin zijn overlijden bekend werd gemaakt en dat is alweer een hele tijd geleden. Een topic over specifiek Brilleman en zijn sportieve prestaties kan ik mij zelfs niet eens voor de geest halen. Zo kan ik dus voor de overige personen ook wel wel even doorgaan.

Daarnaast zijn de meningen wat betreft Badr verdeelt, terwijl de meningen over mensen als Balrak en Brilleman niet zoveel uiteen zullen lopen. Hari kent echter een groot aantal mensen die zijn acties door de vingers zien, 'omdat het gaat om wat iemand in de ring doet'. Het talent dat Hari bezit, zou betekenen dat wij het overige maar moeten vergeten. Al denk ik niet dat mensen dit daadwerkelijk zo zwart wit zien, is dit vaak wel de manier waarop het gepresenteerd wordt en dat is iets dat velen tegen de borst stuit waardoor er dus altijd veel meer reacties komen bij een Hari topic.

dirk5
20-02-2013, 19:10
Ik bepaal altijd zelf nog op welke topics ik reageer, en hoe ik reageer. Gelukkig heb ik wel het fatsoen om te reageren zonder iemand uit te moeten maken voor rascist of dorpsgek.

Waar mijn hekel voor Badr vandaan komt? Misdragingen binnen de ring, misdragingen buiten de ring simple as that.

En als je graag ziet dat ik andere mensen onderuit zaag, ik zou zeggen zoek wat reaties van me op over Rampage toen die een ongeboren kind doodreed, of zullen we het nu gaan hebben over jullie selectieve geheugen?

Kemal
20-02-2013, 19:19
Dames,

De eerste de beste die nu nog offtopic gaat of op de man speelt krijgt een ban, wie het ook is!

OSU!

daanII
20-02-2013, 20:06
Ik zie Badr goed terugkomen uit deze retraite. Vlijmscherp, gefocused en getergd tot op
het bot. Een periode van totale rust kan een mens wonderen laten verrichten. Zeker als zoiets
gebeurt op 29-jarige leeftijd. Zijn gewichttoename zal een kwestie van weken zijn. Het
lichaam herinnert zich dat feilloos.
En ik hoop oprecht dat hij daarna een voorbeeld functie kan zijn voor jongeren, die net als hij,
soms in de fout zijn gegaan.

rollermanskunk
20-02-2013, 20:13
Ik zie Badr goed terugkomen uit deze retraite. Vlijmscherp, gefocused en getergd tot op
het bot. Een periode van totale rust kan een mens wonderen laten verrichten. Zeker als zoiets
gebeurt op 29-jarige leeftijd. Zijn gewichttoename zal een kwestie van weken zijn. Het
lichaam herinnert zich dat feilloos.
En ik hoop oprecht dat hij daarna een voorbeeld functie kan zijn voor jongeren, die net als hij,
soms in de fout zijn gegaan.

Precies

Het is juist een uitgelezen kans voor hem om aan z'n imago te werken. Alleen heeft die voor de verkeerde organisatie gekozen.

blackadder
20-02-2013, 20:14
Ik zie Badr goed terugkomen uit deze retraite. Vlijmscherp, gefocused en getergd tot op
het bot. Een periode van totale rust kan een mens wonderen laten verrichten.
Dat heeft ie al eens eerder gedaan en het heeft niet geholpen.
En conditioneel zal ie niet 100% zijn. Als Morasanu scherp is, kan zelfs die een probleem voor Hari worden. Hari heeft al niet zo een beste kin en Morasanu is een harde stomper.

blackadder
20-02-2013, 20:16
Precies

Het is juist een uitgelezen kans voor hem om aan z'n imago te werken. Alleen heeft die voor de verkeerde organisatie gekozen.
Misschien wil Glory eerst het oordeel afwachten voordat ze een aanbod doen.

mario the count
20-02-2013, 20:20
Deze mensen zijn allen minder actueel waardoor er in de regel überhaupt minder topics van deze mensen zijn. Het lijkt me dan ook duidelijk dat Dirk of wie dan ook minder vaak hierop inhakt, simpelweg omdat er minder aanleiding is. Het laatste topic (zover bij mij bekend) dat echt over Jan Plas ging, was bijvoorbeeld het topic waarin zijn overlijden bekend werd gemaakt en dat is alweer een hele tijd geleden. Een topic over specifiek Brilleman en zijn sportieve prestaties kan ik mij zelfs niet eens voor de geest halen. Zo kan ik dus voor de overige personen ook wel wel even doorgaan.

Daarnaast zijn de meningen wat betreft Badr verdeelt, terwijl de meningen over mensen als Balrak en Brilleman niet zoveel uiteen zullen lopen. Hari kent echter een groot aantal mensen die zijn acties door de vingers zien, 'omdat het gaat om wat iemand in de ring doet'. Het talent dat Hari bezit, zou betekenen dat wij het overige maar moeten vergeten. Al denk ik niet dat mensen dit daadwerkelijk zo zwart wit zien, is dit vaak wel de manier waarop het gepresenteerd wordt en dat is iets dat velen tegen de borst stuit waardoor er dus altijd veel meer reacties komen bij een Hari topic.
Helemaal mee eens.

daanII
20-02-2013, 20:21
Dat heeft ie al eens eerder gedaan en het heeft niet geholpen.
En conditioneel zal ie niet 100% zijn.

Daarom noem ik ook zijn leeftijd. Als zoiets rond het dertigste levensjaar gebeurt kan dat een omslagpunt zijn. Vergeet niet dat hij al "te vroeg" op het hoogste podium vocht.
De rust kan conditioneel juist in zijn voordeel werken. Die kin niet trouwens:lol:

blackadder
20-02-2013, 20:23
Daarom noem ik ook zijn leeftijd. Als zoiets rond het dertigste levensjaar gebeurt kan dat een omslagpunt zijn. Vergeet niet dat hij al "te vroeg" op het hoogste podium vocht.
De rust kan conditioneel juist in zijn voordeel werken.
Ach hou toch op. In zijn voordeel? Dat klinkt alsof ie in een spa was waar die zichzelf in vorm kon houden.

daanII
20-02-2013, 20:24
Ach hou toch op. In zijn voordeel? Dat klinkt alsof ie in een spa was waar die zichzelf in vorm kon houden.

Denk er maar over na.

daanII
20-02-2013, 20:28
Precies

Het is juist een uitgelezen kans voor hem om aan z'n imago te werken. Alleen heeft die voor de verkeerde organisatie gekozen.

Las eerder dat je stelde dat de K1 de vechters van het K1-max uit Athene nog niet betaald had. Klopt dat?

Nosferatu187
20-02-2013, 20:29
Hij heeft 3 weken om zich voor te bereiden en 25kg zwaarder te worden.. hmmm

rollermanskunk
20-02-2013, 20:32
Las eerder dat je stelde dat de K1 de vechters van het K1-max uit Athene nog niet betaald had. Klopt dat?
Ja

Nosferatu187
20-02-2013, 20:33
Ja

Dus Groenhart heeft zijn prijs dan niet?

daanII
20-02-2013, 20:33
Ja

Dat moest inderdaad 30 januari betaald zijn. Dat is vervelend.

daanII
20-02-2013, 20:37
Dus Groenhart heeft zijn prijs dan niet?

Ik denk dat hij dat wel krijgt als Badr de onderhandelingpositie wordt.

Brainthief
20-02-2013, 20:38
Zou die ouwe Crocop echt door willen gaan tot-ie alleen maar trillend zit te kwijlen?? schandalig dat ze hem nog boeken imho.

Sloper
20-02-2013, 20:41
Badr is weer zwaar aan de ''kuur'' gegaan. Hij moet sowieso aan kracht en gewicht winnen om uberhaupt een kans te maken. Niet veel tijd, veel werk aan de winkel en een grote naam aan het K-1 toernooi.

Daarnaast zal hij verschrikkelijk gebrand zijn om Gerges z'n kop eraf te rossen. Als hij voldoende conditie komt hij gewoon de finale door. Londt wint trouwens niet van Hesdey. Die heeft helemaal nooit conditie en ik zie 'm dan ook weggetikt worden of in de 3e ronde neergaan.

Asura
20-02-2013, 20:43
Hij heeft 3 weken om zich voor te bereiden en 25kg zwaarder te worden.. hmmm

Iets te kort inderdaad

rollermanskunk
20-02-2013, 20:44
Dus Groenhart heeft zijn prijs dan niet?
Hij is niet de enige. "The list is endless" Ongelooflijk dat al die gyms nog steeds in zee gaan met die oplichter. "Die Kim heeft geen cent te makken" (letterlijke woorden van iemand....)

Nosferatu187
20-02-2013, 20:49
Badr is weer zwaar aan de ''kuur'' gegaan. Hij moet sowieso aan kracht en gewicht winnen om uberhaupt een kans te maken. Niet veel tijd, veel werk aan de winkel en een grote naam aan het K-1 toernooi.

Daarnaast zal hij verschrikkelijk gebrand zijn om Gerges z'n kop eraf te rossen. Als hij voldoende conditie komt hij gewoon de finale door. Londt wint trouwens niet van Hesdey. Die heeft helemaal nooit conditie en ik zie 'm dan ook weggetikt worden of in de 3e ronde neergaan.

3 weken nog? zou hij tegen Londt of Gerges juist op dit moment winnen is de vraag hij is 6 maanden weg geweest.

univers1l
20-02-2013, 21:21
Badr stapt te vroeg de ring weer in. maar wie weet verrast hij ons wel.
lichtere Badr kan wel zorgen voor snellere en technische combinaties.
Wellicht doet hij mee omdat hij zijn contrakt na moet komen, had volgens mij getekend voor een paar wedstrijden, en aangezien Badr er voor zorgt dat hij altijd betaald wordt, zal hij dus al betaald zijn voor al zijn partijen. en moet hij zijn verplichting nakomen.
daarna kan hij naar Glory. ik kan me niet voorstellen dat Glory niet geinteresseerd is in Badr. Met simon rutz, mike passenier en nu ook Saki aan zijn zijde.

Nosferatu187
20-02-2013, 21:23
Hij had al contact met Glory de laatste keer dat hij vrijkwam, maar toen later ging hij een broodje halen. :D

superstucie
20-02-2013, 22:33
hoop dat badr goed uit de verf komt.

MuayThaiGuy
20-02-2013, 22:48
Badr stapt te vroeg de ring weer in. maar wie weet verrast hij ons wel.
lichtere Badr kan wel zorgen voor snellere en technische combinaties.
Wellicht doet hij mee omdat hij zijn contrakt na moet komen, had volgens mij getekend voor een paar wedstrijden, en aangezien Badr er voor zorgt dat hij altijd betaald wordt, zal hij dus al betaald zijn voor al zijn partijen. en moet hij zijn verplichting nakomen.
daarna kan hij naar Glory. ik kan me niet voorstellen dat Glory niet geinteresseerd is in Badr. Met simon rutz, mike passenier en nu ook Saki aan zijn zijde.

Een vechter onder contract zal wel betaald moeten worden zolang er geen duidelijkheid is over het vervolg van Badr's proces is het afwachten denk ik.

rollermanskunk
20-02-2013, 23:10
Daar heb je helemaal gelijk in.

Maar het is vanuit commercieel oogpunt natuurlijk wel een meesterzet van de K1. Laten we eerlijk zijn, wie heeft de K1 tot nu toe gevolgd dit seizoen; niet zo heel veel mensen. Maar nu Badr meedoet zullen er weer miljoenen mensen gaan kijken. Love him or hate him; Badr is hoe je het ook wend of keert, een moneymaker voor promoters.

Het is eigenlijk helemaal geen K-1 event maar een Fight Channel event met een K-1 stickertje erop. Crocop had nog 1 K-1 event tegoed van z'n beeindigde 2012 contract maar hij was ook nog niet volledig uitbetaald. De eigenaar van Fight Channel is ook de manager van Crocop. Op deze manier probeert K-1 de nog openstaande schuld te vergoeden.

Badr is gewaarschuwd. Als die al vooruitbetaald is in 2012 voor 3 gevechten en in Zagreb contractueel verplicht is om te vechten is het een ander verhaal. Dan vecht die alleen om het prijzengeld (wat er niet is)

Wordt vervolgd

blackadder
20-02-2013, 23:28
Miljoenen wereldwijd hè, ik bedoel niet alleen Nederland. Ik geloof dat wel gezien zijn fanbase wereldwijd.
Kunnen mensen over de hele wereld dan die Kroatische zender waar het op komt binnenkrijgen dan?
Ik kan me de gratis stream van Madrid nog herinneren. Die kwamen niet boven de 70.000 kijkers uit.

Mattie73
21-02-2013, 14:47
De tournooi winnaar zal op 1 avond 3 keer moeten winnen om de de K1 belt te pakken. Hieronder de tournooi indeling van die avond:

K-1 World Grand Prix 2012 Bracket


First Round


Quarter Finals


Semi Finals


Final

























http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/73/Flag_of_Romania.svg/22px-Flag_of_Romania.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Romania) Cătălin Moroşanu (http://www.mixfight.nl/wiki/C%C4%83t%C4%83lin_Moro%C5%9Fanu)

DEC





http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/1/12/Flag_of_Poland.svg/22px-Flag_of_Poland.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Poland) Paul Slowinski (http://www.mixfight.nl/wiki/Paul_Slowinski)

3-0



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/73/Flag_of_Romania.svg/22px-Flag_of_Romania.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Romania) Cătălin Moroşanu (http://www.mixfight.nl/wiki/C%C4%83t%C4%83lin_Moro%C5%9Fanu)






http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9e/Flag_of_Japan.svg/22px-Flag_of_Japan.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Japan) Makoto Uehara (http://www.mixfight.nl/wiki/Makoto_Uehara)

DEC



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/49/Flag_of_Ukraine.svg/22px-Flag_of_Ukraine.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Ukraine) Pavel Zhuravlev (http://www.mixfight.nl/wiki/Pavel_Zhuravlev_(kickboxer)) *






http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9e/Flag_of_Japan.svg/22px-Flag_of_Japan.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Japan) Hiromi Amada (http://www.mixfight.nl/wiki/Hiromi_Amada)

3-0




http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dc/Flag_placeholder.svg/22px-Flag_placeholder.svg.png






http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Flag_of_Croatia.svg/22px-Flag_of_Croatia.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Croatia) Mirko Filipović (http://www.mixfight.nl/wiki/Mirko_Filipovi%C4%87)

DEC




http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dc/Flag_placeholder.svg/22px-Flag_placeholder.svg.png






http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a4/Flag_of_the_United_States.svg/22px-Flag_of_the_United_States.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/United_States) Randy Blake (http://www.mixfight.nl/wiki/Randy_Blake)

2-0



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Flag_of_Croatia.svg/22px-Flag_of_Croatia.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Croatia) Mirko Filipović (http://www.mixfight.nl/wiki/Mirko_Filipovi%C4%87)






http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a4/Flag_of_the_United_States.svg/22px-Flag_of_the_United_States.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/United_States) Jarrell Miller (http://www.mixfight.nl/wiki/Jarrell_Miller)

DEC



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a4/Flag_of_the_United_States.svg/22px-Flag_of_the_United_States.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/United_States) Jarrell Miller (http://www.mixfight.nl/wiki/Jarrell_Miller)






http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/11/Flag_of_Lithuania.svg/22px-Flag_of_Lithuania.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Lithuania) Arnold Oborotov (http://www.mixfight.nl/wiki/Arnold_Oborotov)

3-0




http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dc/Flag_placeholder.svg/22px-Flag_placeholder.svg.png





http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/b9/Flag_of_Australia.svg/22px-Flag_of_Australia.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Australia) Ben Edwards (http://www.mixfight.nl/wiki/Ben_Edwards_(kickboxer))

TKO




http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dc/Flag_placeholder.svg/22px-Flag_placeholder.svg.png





http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/73/Flag_of_Romania.svg/22px-Flag_of_Romania.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Romania) Raul Cătinaş (http://www.mixfight.nl/wiki/Raul_C%C4%83tina%C5%9F)

2nd



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2c/Flag_of_Morocco.svg/22px-Flag_of_Morocco.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Morocco) Badr Hari (http://www.mixfight.nl/wiki/Badr_Hari)






http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dd/Flag_of_Azerbaijan.svg/22px-Flag_of_Azerbaijan.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Azerbaijan) Zabit Samedov (http://www.mixfight.nl/wiki/Zabit_Samedov)

TKO



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dd/Flag_of_Azerbaijan.svg/22px-Flag_of_Azerbaijan.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Azerbaijan) Zabit Samedov (http://www.mixfight.nl/wiki/Zabit_Samedov)






http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a4/Flag_of_the_United_States.svg/22px-Flag_of_the_United_States.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/United_States) Xavier Vigney (http://www.mixfight.nl/wiki/Xavier_Vigney)

1st




http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dc/Flag_placeholder.svg/22px-Flag_placeholder.svg.png







http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/60/Flag_of_Suriname.svg/22px-Flag_of_Suriname.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Suriname) Ismael Londt (http://www.mixfight.nl/wiki/Ismael_Londt)

DEC




http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dc/Flag_placeholder.svg/22px-Flag_placeholder.svg.png






http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/41/Flag_of_India.svg/22px-Flag_of_India.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/India) Singh Jaideep (http://www.mixfight.nl/wiki/Singh_Jaideep)

2-0



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/60/Flag_of_Suriname.svg/22px-Flag_of_Suriname.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Suriname) Ismael Londt (http://www.mixfight.nl/wiki/Ismael_Londt)








http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fe/Flag_of_Egypt.svg/22px-Flag_of_Egypt.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Egypt) Hesdy Gerges (http://www.mixfight.nl/wiki/Hesdy_Gerges)

DEC



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fe/Flag_of_Egypt.svg/22px-Flag_of_Egypt.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Egypt) Hesdy Gerges (http://www.mixfight.nl/wiki/Hesdy_Gerges)








http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/49/Flag_of_Ukraine.svg/22px-Flag_of_Ukraine.svg.png (http://www.mixfight.nl/wiki/Ukraine) Sergei Lascenko (http://www.mixfight.nl/wiki/Sergei_Lascenko)

3-0




* Makoto Uehara and Bed Edwards are unable to fight - their place in the Quarter Finals will be taken by SuperKombat champion Pavel Zhuravlev and Badr Hari

Kemal
21-02-2013, 14:53
Ik vraag me nog steeds af of hij van justitie hieraan mee mag doen

Anderson
21-02-2013, 15:02
Ik vraag het me ook af.

MRV
21-02-2013, 15:07
Ik vraag me nog steeds af of hij van justitie hieraan mee mag doen

Ik ben er natuurlijk niet bij geweest... Maar volgens wat er bekend is over de voorwaarden van de schorsing van zijn voorlopige hechtenis, mag hij dat zeker. Ik heb de bron niet gecheckt, maar ik heb voorbij zien komen dat ook zijn advocaat dit heeft gesteld.

Dan is het voor justie verder: Jammer de Bammer!

Mattie73
21-02-2013, 15:11
Ik vraag me nog steeds af of hij van justitie hieraan mee mag doen

Ja, hij mag absoluut meedoen. Dat is ook bevestid door zijn advocaat. De rechtbank heeft rekening gehouden met het feit dat Hari het grootste gedeelte van zijn inkomen in het buitenland verdient.

Kemal
21-02-2013, 15:12
Okee. nou we zien em wel in de ring dan

MuayThaiGuy
21-02-2013, 15:44
Ik denk toch dat het interessant kan/gaat worden er zitten toch wat vechters bij die a een grote fanbase hebben Mirko, Hari, Londt, Gerges of die b een grote kanshebber zijn wederom Mirko, Londt en Gerges en een zware outsider Hari.
Niemand weet wat Hari gaat doen, hoe Hari komt ( behalve Estelle ) gezien zijn laatste partij in 2012 plaats vond.
Mirko vs Hari, Gerges vs Hari het zijn toch 2 partijen die in mijn ogen zeer interessant zijn.
De neusaap Morosanu a.k.a de dood der Karpaten tegen Hari lijkt mij ook wel interessant ondanks dat ik Morosanu zelf maar een "matige" vechter is met af en toe een uitschieter.
Ik zou zeggen hierna geen K-1 meer, geen K-1 regels meer wereldwijd en laat Glory maar lekker terug gaan naar het 3x2 systeem zonder dat gare best of 3 wat als een tang op een varken slaat. En laten we hopen op een volwaardig echt FMT toernooi met ellebogen erg leuk Pinca, Petrosyan, Watson, Sor Klinmee, Souwer, Askerov, Sitsonpeenong, Buakaw, Saiyok om maar eens een paar namen te noemen.

jantje11
21-02-2013, 15:58
Badr heeft maanden vast gezeten, niet kunnen trainen, veel stress gehad. die is super gemotiveerd om weer te knokken. die wil natuurlijk heel de wereld laten zien dat hij nog steeds iedereen KO mept na alles wat er gebeurt is en hij maar enkele weken heeft kunnen trainen ...zo is Badr.

Als Badr deze weken kan trainen zonder weer afgeleid te worden dan gaat hij deze titel pakken.

Turboknecht
21-02-2013, 16:01
Wel ja, alsof het allemaal eigenlijk helemaal niet uitmaakt. Eerst zien, dan geloven.

Nosferatu187
21-02-2013, 16:06
dan nog wat is 3 weken voorbereiding nou? juice begint meestal pas in de vierde week te werken.

kooivechter
21-02-2013, 16:14
Ongelofelijk dat dien man alweer kan vechten in het buitenland, terwijl hij berecht gaat worden. Haha dat kan ook
alleen maar in nederland

Kemal
21-02-2013, 17:18
Dames,

De eerste de beste die nu nog offtopic gaat of op de man speelt krijgt een ban, wie het ook is!

OSU!

Het lijkt me duidelijk genoeg!

Turboknecht, Nosferatu187 en willy123

even voor 1 week in de koelkast.

Ontopic!

superstucie
21-02-2013, 22:26
mirco is leuk voor erbij...maar absoluut geen kanshebber meer.

mario the count
21-02-2013, 23:06
Ongelofelijk dat dien man alweer kan vechten in het buitenland, terwijl hij berecht gaat worden. Haha dat kan ook
alleen maar in nederland

Ik neem aan dat hij direct begonnen is met een kuur, daarnaast kan hij zijn kuur kickstarten met een een winnie of iets dergelijks. Hij zal daar weer een stuk zwaarder verschijnen dan hij uit de bak gekomen is.

daanII
21-02-2013, 23:10
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/64502_343880232396437_684057176_n.jpg

daanII
21-02-2013, 23:11
Badr is alweer 12 kg aangekomen de afgelopen twee weken. Nog drie weken te gaan. Het lijkt mij dat hij dat gewicht makkelijk haalt.

mario the count
21-02-2013, 23:15
Badr is alweer 12 kg aangekomen de afgelopen twee weken. Nog drie weken te gaan. Het lijkt mij dat hij dat gewicht makkelijk haalt.
Die gast komt wel snel aan, ben ik niet bang voor. Goed dieet icm een kuurtje en hij weegt weer boven de 100kg.

daanII
21-02-2013, 23:20
Die gast komt wel snel aan, ben ik niet bang voor. Goed dieet icm een kuurtje en hij weegt weer boven de 100kg.

Wel eens van athletische herinnering gehoord?
Of ben jij zo'n "kuurtje" figuur?

mario the count
21-02-2013, 23:37
Wel eens van athletische herinnering gehoord?
Of ben jij zo'n "kuurtje" figuur?

Van athletische herinnering heb ik nooit gehoord nee. Wel van het zogenaamde "spiergeheugen". Door het stoppen met trainen neemt het volume van de spiercel af maar de nieuw gevormde celkernen (door het trainen) sterven niet af, waardoor je makkelijker je massa terugkrijgt als je weer begint met trainen. Ik weet wel iets van anatomie en fysiologie.

Dit betekent niet dat je binnen enkele weken weer 20 kg massa aan kan komen zonder kuur meneer daan.

Diaz bros
21-02-2013, 23:42
Ik ga Badr Hari absoluut niet verdedigen want het is een absolute dwaas, maar deze kerel is niet alleen even kuurtje, kom op zeg...

MuayThaiGuy
21-02-2013, 23:43
Wel eens van athletische herinnering gehoord?
Of ben jij zo'n "kuurtje" figuur?

Spier geheugen bedoel je ;)
Badr is er niet zo lang tussenuit geweest dus niks aan de hand zal een kilo of 5 schelen vergeleken met zijn hoogste gewicht maar dat maakt hem enkel sneller.

mario the count
21-02-2013, 23:45
Ik ga Badr Hari absoluut niet verdedigen want het is een absolute dwaas, maar deze kerel is niet alleen even kuurtje, kom op zeg...

Waar wordt gezegd dat badr alleen even een kuurtje is dan?
Alleen even een kuurtje werkt voor niemand. Ik moet de eerste gast nog tegen komen die door alleen kuren zonder goed trainen en vreten een bruut fysiek heeft.

MuayThaiGuy
21-02-2013, 23:48
Waar wordt gezegd dat badr alleen even een kuurtje is dan?
Alleen even een kuurtje werkt voor niemand. Ik moet de eerste gast nog tegen komen die door alleen kuren zonder goed trainen en vreten een bruut fysiek heeft.

Gregg Valentino :D

mario the count
21-02-2013, 23:54
Gregg Valentino :D

haha dat is die mongol met die implantaten in zn armen toch? Dat is geen bruut fysiek, dat is een freak fysiek:lol:
Maar trainen doet hij er wel bij.

MuayThaiGuy
21-02-2013, 23:58
haha dat is die mongol met die implantaten in zn armen toch? Dat is geen bruut fysiek, dat is een freak fysiek:lol:
Maar trainen doet hij er wel bij.

Implantaten?

Vet/olie inspuiten ( synthol )

mario the count
22-02-2013, 00:02
Implantaten?

Vet/olie inspuiten ( synthol )

Ok, dacht dat het implantaten ofzo waren.

Hoorde van de week nog een verhaal over een gast die geen massa in de kuiten wist te krijgen en implantaten had laten zetten. Maar ik ga te ver off topic en daar staat een ban op!!!

Ben benieuwd in welke vorm badr terug in het toernooi komt en hoe zijn fysiek er aan toe is.

daanII
22-02-2013, 00:08
Grappig al die leuke reacties.

Ja, nu moet ik iets meedelen, wat ik liever niet doe. Ik word ingehuurd door bepaalde sporters om
de herinnering aan een piek te laten herbeleven. Vooral als de sporter in een dip zit, of een negatieve
periode doormaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in de vechtsport er slechts vier weer op hun oude niveau
heb kunnen brengen. Maar het waren er ook maar vier. Dus best wel baanbrekend. In andere
sporten heb ik er al 15 kunnen helpen. En dan praat ik over echte topsport.
Zelfs een lichaam kan zonder dope of gewichten weer snel in shape komen. Herinnering.


Groet Daan

daanII
22-02-2013, 00:09
Spier geheugen bedoel je ;)
Badr is er niet zo lang tussenuit geweest dus niks aan de hand zal een kilo of 5 schelen vergeleken met zijn hoogste gewicht maar dat maakt hem enkel sneller.


Gregg Valentino :D


Implantaten?

Vet/olie inspuiten ( synthol )

He beste clown, ga jij nou eens serieus reageren.
Je bent aanstekelijk zielig en best wel irritant.

mario the count
22-02-2013, 00:12
Grappig al die leuke reacties.

Ja, nu moet ik iets meedelen, wat ik liever niet doe. Ik word ingehuurd door bepaalde sporters om
de herinnering aan een piek te laten herbeleven. Vooral als de sporter in een dip zit, of een negatieve
periode doormaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in de vechtsport er slechts vier weer op hun oude niveau
heb kunnen brengen. Maar het waren er ook maar vier. Dus best wel baanbrekend. In andere
sporten heb ik er al 15 kunnen helpen. En dan praat ik over echte topsport.
Zelfs een lichaam kan zonder dope of gewichten weer snel in shape komen. Herinnering.


Groet Daan

Als jij onder "snel" 20kg in een paar weken tijd verstaat dan moet ik je ongelijk geven.

daanII
22-02-2013, 00:14
Als jij onder "snel" 20kg in een paar weken tijd verstaat dan moet ik je ongelijk geven.

Nee, vijf weken.
Met gemak. BTW ik heb nooit gezegd "snel".

mario the count
22-02-2013, 00:14
He beste clown, ga jij nou eens serieus reageren.
Je bent aanstekelijk zielig en best wel irritant.
que??? Mis ik iets hier?
Ik zie hem jou nergens beledigen ofzo!!

mario the count
22-02-2013, 00:15
Nee, vijf weken.
Met gemak.

Dan mag je mij de volgende keer ook wel instralen als ik van een blessure terug moet komen, want ik kwam nog niet in de buurt laatst.

daanII
22-02-2013, 00:18
Dan mag je mij de volgende keer ook wel instralen als ik van een blessure terug moet komen, want ik kwam nog niet in de buurt laatst.

Ja ook heel leuk, typisch zo'n MuayThaiGuy opmerking,

mario the count
22-02-2013, 00:20
Nee, vijf weken.
Met gemak. BTW ik heb nooit gezegd "snel".

"Zelfs een lichaam kan zonder dope of gewichten weer snel in shape komen"

Dan is er iemand anders op jouw account bezig denk ik.

e-type
22-02-2013, 00:22
He beste clown, ga jij nou eens serieus reageren.
Je bent aanstekelijk zielig en best wel irritant.


En dan nog klagen dat mensen je irritant vinden...dit soort replies maak je namelijk constant.

daanII
22-02-2013, 00:22
"Zelfs een lichaam kan zonder dope of gewichten weer snel in shape komen"

Dan is er iemand anders op jouw account bezig denk ik.

Dat is "snel" in een andere context.

daanII
22-02-2013, 00:23
En dan nog klagen dat mensen je irritant vinden...dit doe je namelijk constant.

ok duidelijk

mario the count
22-02-2013, 00:24
Dat is "snel" in een andere context.
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Neem jij je eigen nog wel serieus eigenlijk?

mario the count
22-02-2013, 00:25
Ja ook heel leuk, typisch zo'n MuayThaiGuy opmerking,
Ik mag die muaythaiguy wel.:)

daanII
22-02-2013, 00:25
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Neem jij je eigen nog wel serieus eigenlijk?

je eigen?

daanII
22-02-2013, 00:27
Ik mag die muaythaiguy wel.:)

Ik ook, maar soms mateloos irritant met flauwe opmerkingen.

mario the count
22-02-2013, 00:28
je eigen?Jouw eigen, wat jij wilt. Hetzelfde verschil als athletische herinnering en spierherinnering;)


Maar even serieus. In bijna ieder topic waarin jij reageert lig je met mensen in de clinch, en het ligt nooit aan jou?
Geeft dat je op een gegeven moment geen stof tot nadenken?

cornelus
22-02-2013, 00:48
Grappig al die leuke reacties.

Ja, nu moet ik iets meedelen, wat ik liever niet doe. Ik word ingehuurd door bepaalde sporters om
de herinnering aan een piek te laten herbeleven. Vooral als de sporter in een dip zit, of een negatieve
periode doormaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in de vechtsport er slechts vier weer op hun oude niveau
heb kunnen brengen. Maar het waren er ook maar vier. Dus best wel baanbrekend. In andere
sporten heb ik er al 15 kunnen helpen. En dan praat ik over echte topsport.
Zelfs een lichaam kan zonder dope of gewichten weer snel in shape komen. Herinnering.


Groet Daan

Wauw, hoe doede gij deh dan Daan?

ik bedoel is dat een puur fysieke benadering of een ander soort methode ....

Brainthief
22-02-2013, 00:55
haha 12 kilo in 2 weken aankomen...echt te grappig....

pronk
22-02-2013, 00:58
"Je zelf"

Facade
22-02-2013, 01:02
Misschien maar beter een slotje, zometeen is het halve forum gebanned :/ Sowieso is alles wat je over het onderwerp kan zeggen, zo ongeveer wel gezegd.

Juridisch gezien mag hij blijkbaar vechten over de grens, nu afwachten hoe hij er fysiek voor staat.

mario the count
22-02-2013, 01:20
Misschien maar beter een slotje, zometeen is het halve forum gebanned :/ Sowieso is alles wat je over het onderwerp kan zeggen, zo ongeveer wel gezegd.

Juridisch gezien mag hij blijkbaar vechten over de grens, nu afwachten hoe hij er fysiek voor staat.
Ik was van plan on topic te gaan totdat master yoda met zijn emiel ratelband zen op de proppen kwam.

On topic:

Ik denk dat badr zelf niet in vorm van iedereen daar kan winnen. Hij heeft wel massa nodig want het zijn geen kleine jongens.

tieless
22-02-2013, 04:39
Ja idd badr is From another Level!

spacebox
22-02-2013, 05:09
Ja idd Badr is From another Level!

Inderdaad X2 http://youtu.be/P1O3JEv62KY?t=6m25s

Kemal
22-02-2013, 07:13
Misschien maar beter een slotje, zometeen is het halve forum gebanned .

Zolang er ontopic gebleven kan worden is er niets aan de hand ;)

MuayThaiGuy
22-02-2013, 09:28
Badr heeft gebroken met zijn zaakwaarnemer de 2e breuk binnen een jaar tijd die Badr veroorzaakt voor deze was geen excessief geweld nodig.

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/article/detail/3398213/2013/02/22/Badr-Hari-dumpt-zaakwaarnemer.dhtml

Koike88
22-02-2013, 11:21
Niet om het een of het ander, maar 12 kilo aankomen in 2 weken op dat gewicht is niet heel bijzonder als je eerder 105 kilo woog (of meer).
Zelf, als ik geen cardio doe ga ik van 61 naar 68 in 2 weken. En andersom ook. Dus op dat gewicht kan dat makkelijk.

Illest
22-02-2013, 12:25
Stel dat hij in Zagreb gaat stappen en mensen mishandelt...wat gebeurt er dan?

MuayThaiGuy
22-02-2013, 12:29
Stel dat hij in Zagreb gaat stappen en mensen mishandelt...wat gebeurt er dan?

De afspraken waar hij zich aan moet houden geldt enkel in NL, maar dat betekent niet dat als hij in de fout gaat justitie in NL dit wel mee krijgt en gaat meenemen ;)

Illest
22-02-2013, 12:40
De afspraken waar hij zich aan moet houden geldt enkel in NL, maar dat betekent niet dat als hij in de fout gaat justitie in NL dit wel mee krijgt en gaat meenemen ;)

Zou hij ook zo leip doen in Zagreb dan? Volgens mij weten die Kroaten daar wel raad mee.:)

appelsap
22-02-2013, 13:12
Zou hij ook zo leip doen in Zagreb dan? Volgens mij weten die Kroaten daar wel raad mee.:)

Beantwoord je hier nu gewoon je eigen vraag? Narcist.....:).

Badr is vrij en mag van justitie in het buitenland zijn beroep uitvoeren. Dus daar moet niemand over zeuren. Lekker geen kaartje kopen als hij hier weer vecht als je problemen met zijn gedrag hebt.
Het is algemeen bekend dat Badr nog wel eens voor wat problemen in het uitgaanscircuit zorgt, in binnen en buitenland. Dat moet justitie verder oplossen, als dat niet tzt op een andere manier geregeld wordt. Maar daarom moet hij wel gewoon kunnen vechten, als dat hem niet verboden is. Snap die ophef niet zo.

MuayThaiGuy
22-02-2013, 14:15
Zou hij ook zo leip doen in Zagreb dan? Volgens mij weten die Kroaten daar wel raad mee.:)

Zolang hij geen Harlem Shake doet met zijn posse is er weinig aan de hand.

Brainthief
22-02-2013, 15:44
12 kilo vocht mss, spieren no way.
Maargoed, het hele kickboksen vind ik steeds minder. vroegere K1 was een feest. UFC wordt ook minder op 1 of andere manier.

En die Harlem shake, wtf is dat weer voor een macarena dingetje...ik wordt oud haha.

Pansier
22-02-2013, 16:08
12 kilo vocht mss, spieren no way.
Maargoed, het hele kickboksen vind ik steeds minder. vroegere K1 was een feest. UFC wordt ook minder op 1 of andere manier.

En die Harlem shake, wtf is dat weer voor een macarena dingetje...ik wordt oud haha.

(Sorry voor offtopic, had er niet aan gedacht:P)
x2, maar vind sowieso het Japanse sfeertje tof. De K1 en Pride hadden dit, UFC en Glory helaas niet. Al vind ik de nieuwe TUF wel weer een goedmakertje!

mario the count
22-02-2013, 17:00
(Sorry voor offtopic, had er niet aan gedacht:P)
x2, maar vind sowieso het Japanse sfeertje tof. De K1 en Pride hadden dit, UFC en Glory helaas niet. Al vind ik de nieuwe TUF wel weer een goedmakertje!
De nieuwe TUF is idd tof.

Diaz bros
22-02-2013, 20:59
Zou hij ook zo leip doen in Zagreb dan? Volgens mij weten die Kroaten daar wel raad mee.:)

wat wil je hiermee insinueren? dat badr een watje is en alleen tegen 'zwakke' mensen durft? ik denk dat mocht die echt problemen hebben met wat kroaten dat die hun ook in mekaar tuigt. Immers is het algemeen bekend dat Badr zijn vrienden ook niet echt kereltjes zijn die in strakke pak lopen, maar criminelen die in een maand tijd waarschijnlijk meer ophalen dan heel kroatie in hun bestaan hebben opgebracht. nee nee dan maak ik me meer druk om die paar kroaten, maar het is wel lief van je dat je bezorgd bent om hem, maar dat is nergens voor nodig. badr redt zich zelf wel

Asura
22-02-2013, 21:54
wat wil je hiermee insinueren? dat badr een watje is en alleen tegen 'zwakke' mensen durft? ik denk dat mocht die echt problemen hebben met wat kroaten dat die hun ook in mekaar tuigt. Immers is het algemeen bekend dat Badr zijn vrienden ook niet echt kereltjes zijn die in strakke pak lopen, maar criminelen die in een maand tijd waarschijnlijk meer ophalen dan heel kroatie in hun bestaan hebben opgebracht. nee nee dan maak ik me meer druk om die paar kroaten, maar het is wel lief van je dat je bezorgd bent om hem, maar dat is nergens voor nodig. badr redt zich zelf wel

:confused:

spacebox
22-02-2013, 21:57
wat wil je hiermee insinueren? dat badr een watje is en alleen tegen 'zwakke' mensen durft? ik denk dat mocht die echt problemen hebben met wat kroaten dat die hun ook in mekaar tuigt. Immers is het algemeen bekend dat Badr zijn vrienden ook niet echt kereltjes zijn die in strakke pak lopen, maar criminelen die in een maand tijd waarschijnlijk meer ophalen dan heel kroatie in hun bestaan hebben opgebracht. nee nee dan maak ik me meer druk om die paar kroaten, maar het is wel lief van je dat je bezorgd bent om hem, maar dat is nergens voor nodig. badr redt zich zelf wel

Whaha :)

Illest we weten nu wel hoe je er over denkt.
Als je hem niet moet reageer dan niet meer AUB. Het word wel een beetje zielig nu

Badr gaat gewoon knallen daar let maar op. En nee niet met een pistool!!!

daanII
22-02-2013, 22:25
Illest en Dirk5 mogen mee naar Zagreb, avondje VIP met de boys.

Illest
22-02-2013, 23:32
Illest en Dirk5 mogen mee naar Zagreb, avondje VIP met de boys.

wil niet ondankbaar overkomen, maar ik ga liever naar Glory volgende maand...vind ik toch een ander niveau..als je dat kan fixen he...

Illest
22-02-2013, 23:33
wat wil je hiermee insinueren? dat badr een watje is en alleen tegen 'zwakke' mensen durft? ik denk dat mocht die echt problemen hebben met wat kroaten dat die hun ook in mekaar tuigt. Immers is het algemeen bekend dat Badr zijn vrienden ook niet echt kereltjes zijn die in strakke pak lopen, maar criminelen die in een maand tijd waarschijnlijk meer ophalen dan heel kroatie in hun bestaan hebben opgebracht. nee nee dan maak ik me meer druk om die paar kroaten, maar het is wel lief van je dat je bezorgd bent om hem, maar dat is nergens voor nodig. badr redt zich zelf wel

hier doe ik het om! geweldige reactie dit:lol:

MuayThaiGuy
22-02-2013, 23:45
Mooi dan ga ik wel naar Kroatië heb ltijd al een keer granaatscherven willen zoeken.

mario the count
22-02-2013, 23:47
Mooi dan ga ik wel naar Kroatië heb ltijd al een keer granaatscherven willen zoeken.

Dan zou ik naar buurland bosnie gaan. Daar valt zat te vinden. Wel op de geclearde paden blijven:D

Tony
23-02-2013, 00:27
Even met de bezem geveegd.

Jongens, nu kappen hiermee. Vecht het uit via PM, in de pit, of hou er gewoon mee op.
Dit topic gaat over Badr's upcoming gevecht. Ontopic graag.

mario the count
26-02-2013, 11:37
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/article/detail/3400121/2013/02/26/Estelle-gaat-Badr-steunen-in-Zagreb.dhtml

In dit artikel stellen ze dat badr verdacht wordt van doodslag.

"Justitie verdenkt hem van doodslag en inmiddels ook van een aantal andere mishandelingen. In november kwam de kickbokser al even vrij, maar dat duurde niet lang omdat hij zich niet aan de voorwaarden had gehouden"

Moet poging tot doodslag zijn. Hoe moeilijk is het om je feiten kloppend op papier te krijgen als krant zijnde.

mario the count
26-02-2013, 12:17
En gelukkig nemen de kranten elkaars fouten klakkeloos over:

http://www.telegraaf.nl/prive/21325568/__Estelle_met_Badr_naar_Zagreb__.html

Of heb ik misschien iets gemist en is badr verantwoordelijk voor iemands dood? Lijkt me niet!:confused:

MuayThaiGuy
26-02-2013, 12:19
En gelukkig nemen de kranten elkaars fouten klakkeloos over:

http://www.telegraaf.nl/prive/21325568/__Estelle_met_Badr_naar_Zagreb__.html

Telegraaf nuff said

mario the count
26-02-2013, 12:20
Telegraaf nuff said
In de suske en wiske staan nog meer waarheden idd.

Mattie73
26-02-2013, 12:39
Ik las vandaag in het AD dat Estelle Cruijff ook meegaat om Badr te supporten maar ook (en dat wist ik niet) om te vertalen. Estele's moeder schijnt Kroatisch te zijn en Estelle spreekt de taal. Heb ik nooit geweten, ik dacht dat ze volbloed Nederlands was.

rafi
26-02-2013, 13:37
dus niet echt een dom blondje wat de meeste mensen beweerden.

Tony Galento
26-02-2013, 13:44
dus niet echt een dom blondje wat de meeste mensen beweerden.

maakt dat iemand slim, de taal van één van de ouders spreken?!

ijsbier
26-02-2013, 13:46
dus niet echt een dom blondje wat de meeste mensen beweerden.

omdat ze een tweetalig is?

Mauro
26-02-2013, 14:26
dus niet echt een dom blondje wat de meeste mensen beweerden.
Volgens mij een teken dat je Juist dom bent ;)

rafi
26-02-2013, 14:28
4 talig

Diaz bros
26-02-2013, 14:30
achja ze heeft meer centen gemaakt dan dit heel forum haar leden bijelkaar verdient, dus ja laat ons lekker slim zijn en zij dom. zou graag ook dom willen zijn....

Tony Galento
26-02-2013, 15:03
achja ze heeft meer centen gemaakt dan dit heel forum haar leden bijelkaar verdient, dus ja laat ons lekker slim zijn en zij dom. zou graag ook dom willen zijn....


gemaakt? :lol:

Sadix
26-02-2013, 15:04
dus niet echt een dom blondje wat de meeste mensen beweerden.

Ja wel. Ik vind het persoonlijk veel dommer dat iemand als Badr met haar gaat. ga lekker naar oujda, trouw daar met een mooie meid.

ontopic: Badr gaat ze slopen mits zijn conditie niet naar de klote is. Anders pakt badr dit.

mario the count
26-02-2013, 16:04
achja ze heeft meer centen gemaakt dan dit heel forum haar leden bijelkaar verdient, dus ja laat ons lekker slim zijn en zij dom. zou graag ook dom willen zijn....

Gelukkig kan jij zien wat iedereen hier op zijn bankrekening heeft staan

$haolin $hadowboxer
26-02-2013, 17:22
WARRR Badr You Can Do It !!!! ;):twak:

de Stiep
26-02-2013, 20:16
Volgens mij een teken dat je Juist dom bent ;)

Oké. Jij kunt vast uitleggen waarom zij dom is. Los van een eventuele opleiding kunnen mensen die niet HBO of WO geschoold zijn bijzonder zijn door levenservaring oid. Aub geen algemeenheden. Leg mij nou eens uit waarom zij een dom blondje is. Omdat zij dates gehad heeft, rijke vader, whatever. Wat is jouw kennis van haar persoonlijk dat je kunt spreken van een dom blondje ? Of citeer jij uit de Privé, Mix, Story (bestaan die bladen überhaubt nog ??). Ik heb Badr zegge en schrijven vorig jaar 1 uur gesproken en als hij in zijn " ik ben een normaal mens modus" zit is hij echt heel aimabel, voor vrouwen uitermate aantrekkelijk. Dus kan me goed voorstellen dat zij voor hem valt. Overigens vond hij mij net zo´n zeurkous als zijn vader over zijn gedrag in en buiten de ring, maar dat terzijde.
Ontopic: Ik geloof niet dat Badr met zijn trainingsachterstand potten kan breken.

daanII
26-02-2013, 20:25
Oké. Jij kunt vast uitleggen waarom zij dom is. Los van een eventuele opleiding kunnen mensen die niet HBO of WO geschoold zijn bijzonder zijn door levenservaring oid. Aub geen algemeenheden. Leg mij nou eens uit waarom zij een dom blondje is. Omdat zij dates gehad heeft, rijke vader, whatever. Wat is jouw kennis van haar persoonlijk dat je kunt spreken van een dom blondje ? Of citeer jij uit de Privé, Mix, Story (bestaan die bladen überhaubt nog ??). Ik heb Badr zegge en schrijven vorig jaar 1 uur gesproken en als hij in zijn " ik ben een normaal mens modus" zit is hij echt heel aimabel, voor vrouwen uitermate aantrekkelijk. Dus kan me goed voorstellen dat zij voor hem valt. Overigens vond hij mij net zo´n zeurkous als zijn vader over zijn gedrag in en buiten de ring, maar dat terzijde.


True!

daanII
26-02-2013, 20:26
Ontopic: Ik geloof niet dat Badr met zijn trainingsachterstand potten kan breken.

Klopt, hij heeft ook net de glazen afgedroogd.:lol:

MuayThaiGuy
26-02-2013, 20:27
Klopt, hij heeft ook net de glazen afgedroogd.:lol:

Volgens mij ben je in de war, er staat potten geen botten.

appelsap
26-02-2013, 22:37
gemaakt? :lol:

Waarom maak je hem/haar belachelijk?? Dat geld is idd gemaakt....via de kids met Ruud....

pronk
26-02-2013, 23:03
gemaakt? :lol:


gemaakt? :lol:

pronk
26-02-2013, 23:08
Waarom maak je hem/haar belachelijk?? Dat geld is idd gemaakt....via de kids met Ruud....

Het vermogen is idd verkregen...via de kids met ruud...

MuayThaiGuy
26-02-2013, 23:10
Het vermogen is idd verkregen...via de kids met ruud...

Tuut, tuut, tuut


De pingels van Ruud.......

Mauro
27-02-2013, 08:04
Oké. Jij kunt vast uitleggen waarom zij dom is. Los van een eventuele opleiding kunnen mensen die niet HBO of WO geschoold zijn bijzonder zijn door levenservaring oid. Aub geen algemeenheden. Leg mij nou eens uit waarom zij een dom blondje is. Omdat zij dates gehad heeft, rijke vader, whatever. Wat is jouw kennis van haar persoonlijk dat je kunt spreken van een dom blondje ? Of citeer jij uit de Privé, Mix, Story (bestaan die bladen überhaubt nog ??). Ik heb Badr zegge en schrijven vorig jaar 1 uur gesproken en als hij in zijn " ik ben een normaal mens modus" zit is hij echt heel aimabel, voor vrouwen uitermate aantrekkelijk. Dus kan me goed voorstellen dat zij voor hem valt. Overigens vond hij mij net zo´n zeurkous als zijn vader over zijn gedrag in en buiten de ring, maar dat terzijde.
Ontopic: Ik geloof niet dat Badr met zijn trainingsachterstand potten kan breken.
STiep man ! relax, mijn quote was naar Rafi gericht.
(en ook nog een smiley erbij.....)

Kemal
27-02-2013, 09:17
lijkt verdomme wel het forum van de privé..

Nog even en dan komt het slot er vanzelf op.. ;)

cornelus
27-02-2013, 12:07
Ontopic: Ik geloof niet dat Badr met zijn trainingsachterstand potten kan breken.

Lijkt mij eerlijk gezegd ook. Na alle commotie en shit. Die dagen in de bak. Al die plotselinge aandacht voor hem als Bnner.. Ben best benieuwd!!

MuayThaiGuy
27-02-2013, 12:18
Lijkt mij eerlijk gezegd ook. Na alle commotie en shit. Die dagen in de bak. Al die plotselinge aandacht voor hem als Bnner.. Ben best benieuwd!!

Badr geilt op aandacht dat heeft hij in een docu al aangegeven, ik juist dat al die extra aandacht in de media hem juist extra motiveert. Zijn grootste kunst was om alles kapot te maken wat hij lief heeft daarmee vergeleek hij zich met Nero om daarna alles weer op te bouwen.
Badr zal als een feniks uit de as herrijzen, hij heeft Estelle hij heeft een goed team om zich heen en Badr kan nog enkele jaren door. Als Badr zijn kop er bij houdt en zich niet laat provoceren buiten de ring dan kan hij nog enkele jaren flink cashen.

rollermanskunk
27-02-2013, 12:18
Overigens is het nog maar afwachten of de huidige fightcard blijft staan. Ik heb begrepen dat een flink aantal vechters (met name de SK-vechters) terug getrokken kunnen gaan worden nu er een aanzienlijke conflict is ontstaan tussen Superkombat en K-1. Het zou mij niet verbazen als SK een paar dagen voor het evenement afziet van deelname.

Kemal
27-02-2013, 12:21
Overigens is het nog maar afwachten of de huidige fightcard blijft staan. Ik heb begrepen dat een flink aantal vechters (met name de SK-vechters) terug getrokken kunnen gaan worden nu er een aanzienlijke conflict is ontstaan tussen Superkombat en K-1. Het zou mij niet verbazen als SK een paar dagen voor het evenement afziet van deelname.


en gelijk hebben ze

mmaikel
27-02-2013, 12:22
Badr is de laatste jaren een 'all or nothing' vechter die het van de eerste ronde moet hebben en er zwaar agressief overheen wil klappen. Vorige keer in goede conditie lukte hem dit niet bij hesdy en ik denk dat hij nu na een lange periode van inactiviteit zeker het onderspit gaat delven mocht hij tegen hesdy komen. Hesdy is er denk helemaal op gebrand om te winnen van badr na hun laatste partij. Wat denken jullie?

mario the count
27-02-2013, 12:34
Badr is de laatste jaren een 'all or nothing' vechter die het van de eerste ronde moet hebben en er zwaar agressief overheen wil klappen. Vorige keer in goede conditie lukte hem dit niet bij hesdy en ik denk dat hij nu na een lange periode van inactiviteit zeker het onderspit gaat delven mocht hij tegen hesdy komen. Hesdy is er denk helemaal op gebrand om te winnen van badr na hun laatste partij. Wat denken jullie?
Ten eerste denk ik dat iedere vechter gebrand is om zijn partij te winnen. Ik verbaas me altijd dat men zegt door dit en dat is vechter A gebrand om te gaan winnen en dat geeft hem een voordeel. Iedere vechter is gebrand om te winnen en geeft alles.

Voor de rest moet ik je gelijk geven. Hesdy heeft een goede conditie en vecht in een hoog tempo, ik weet niet of badr dit bij kan houden nu hij minder goed getraind heeft. Zijn gewicht zal wel wat dichterbij zijn natuurlijke gewicht zitten, misschien dat dat wel in zijn voordeel werkt (conditioneel). Ik heb wel het gevoel dat hesdy afgezwakt is sinds zijn partij tegen badr. In die tijd zat hij redelijk in zijn piek en ben bang dat hij dat niveau nu niet heeft als ik naar zijn laatste partijen kijk.

Mattie73
27-02-2013, 12:37
Badr is de laatste jaren een 'all or nothing' vechter die het van de eerste ronde moet hebben en er zwaar agressief overheen wil klappen. Vorige keer in goede conditie lukte hem dit niet bij hesdy en ik denk dat hij nu na een lange periode van inactiviteit zeker het onderspit gaat delven mocht hij tegen hesdy komen. Hesdy is er denk helemaal op gebrand om te winnen van badr na hun laatste partij. Wat denken jullie?

Ik denk dat je gelijk hebt. Daarom zal Badr zijn gameplan aan moeten passen; dus niet gelijk voor de KO gaan, maar er een bekeken en technisch gevecht van maken. Want als het op een technisch gevecht uitdraait; kan Hesdy nooit en te nimer winnen van Badr.

tidelot
27-02-2013, 12:51
http://www.youtube.com/watch?v=QflPMysX7Zo

als zijn conditie goed is, krijgen we weer ouderwets kickbox met snelheid en veeel combinaties te zien

mmaikel
27-02-2013, 14:15
Ten eerste denk ik dat iedere vechter gebrand is om zijn partij te winnen. Ik verbaas me altijd dat men zegt door dit en dat is vechter A gebrand om te gaan winnen en dat geeft hem een voordeel. Iedere vechter is gebrand om te winnen en geeft alles.

Voor de rest moet ik je gelijk geven. Hesdy heeft een goede conditie en vecht in een hoog tempo, ik weet niet of badr dit bij kan houden nu hij minder goed getraind heeft. Zijn gewicht zal wel wat dichterbij zijn natuurlijke gewicht zitten, misschien dat dat wel in zijn voordeel werkt (conditioneel). Ik heb wel het gevoel dat hesdy afgezwakt is sinds zijn partij tegen badr. In die tijd zat hij redelijk in zijn piek en ben bang dat hij dat niveau nu niet heeft als ik naar zijn laatste partijen kijk.

Ik denk ook dat elke vechter gebrand is om te winnen, maar iemand die je heeft nagetrapt als een oude vuilniszak en een mooi moment voor jou heeft verkloot daar ben je denk ik toch iets meer gebrand door! Btw Ik hoop ook dat badr gewoon wat lichter blijft en weer het mooie harde technische kickboksen laat zien.

R.D.N
27-02-2013, 14:31
Badr ze conditie is gewoon goed op dit moment,er word op donderdag ochtend gewoon 15 rondes volgas geknald en hij draait al die 15 rondes gewoon mee,en ook dat gelul over dat gewicht telkens op dit gewicht is die juist het snelst of die nou 95 of iets over de 100 weegt maakt geen flikker uit in het zwaargewicht,hij gaat gewoon weer knallen let maar op.

rafi
27-02-2013, 14:36
dat hoorde ik ook al, van iemand die bij hem traint dat hij weer heel scherp lijkt te zijn.

Mattie73
27-02-2013, 14:54
Badr ze conditie is gewoon goed op dit moment,er word op donderdag ochtend gewoon 15 rondes volgas geknald en hij draait al die 15 rondes gewoon mee,.

Dat is goed nieuws. Train je zelf ook bij Mike's Gym of heb je het van horen zeggen?

(Voor Gokhan Saki is Badr natuurlijk ook de ideale sparringspartner als voorbereiding op zijn gevecht met Ghita. Badr en Ghita zijn ongeveer evenlang en zwaar.

R.D.N
27-02-2013, 15:16
Dat is goed nieuws. Train je zelf ook bij Mike's Gym of heb je het van horen zeggen?

(Voor Gokhan Saki is Badr natuurlijk ook de ideale sparringspartner als voorbereiding op zijn gevecht met Ghita. Badr en Ghita zijn ongeveer evenlang en zwaar.

Op dit moment niet meer,Heb er wel 3 jaar getraind,en op dit moment gaat zo'n gozer van hier uit mijn buurt daar elke donderdag heen op te sparen en die vertelde het me plus en het gaat er niet rustig eraan toe en het tempo is aardig hoog.
Plus iemand als Badr is het gewend die gasten hebben vechtconditie zoiets komt met de jaren die zijn met een paar weken weer op conditie.
En Saki is inderdaad een goede sparringspartner voor Badr ja hahahah hij maakt het hem knap lastig.

Nick2802
11-03-2013, 16:17
Als ik hem niet ken omdat hij niet bekend is dan kan ik hem ook niet beoordelen, thank you captain obvious!

Het is voor mij niet zo moeilijk om een profielschets te maken van deze recidivist op basis van zijn misdragingen binnen en buiten de ring, dat deed ik enkele jaren geleden al en tot nu toe krijg ik keer na keer een bevestiging dat het de goede was. Dat jullie krampachtig vast blijven houden aan die schamele succesjes en daar vervolgens normen en waarden voor opzij zetten, want het is zo'n aantrekkelijke vechter is niet meer dan kansloos!

Kijk Mattie, ik geloof best dat er meer mensen gaan kijken nu die loser mee doet maar miljoenen daar geloof ik geen fuck van. Een of ander watered down toernooi met has-beens en never-will-bees, wat een bak.

Daar ga je Dirk, RTL heeft de rechten voor de K1 gekocht.

Sorry, ik kon het na al die tijd niet laten, jou, als verschrikkelijke butt-nerd zijnde, een enkeltje scotland te geven.

-xxx-

dirk5
11-03-2013, 16:54
Daar ga je Dirk, RTL heeft de rechten voor de K1 gekocht.

Sorry, ik kon het na al die tijd niet laten, jou, als verschrikkelijke butt-nerd zijnde, een enkeltje scotland te geven.

-xxx-

Mooie bump dufty....

Zijn de kijkcijfers al binnen dan? Of gaat hij hetzelfde miljoenen publiek trekken wat ook bananasplit en the Voice kids kijkt?

Doe niet zo mal man...

Turboknecht
11-03-2013, 17:00
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3407546/2013/03/11/Badr-Hari-na-zes-weken-trainen-goed-genoeg.dhtml

Nick2802
11-03-2013, 17:01
Mooie bump dufty....

Zijn de kijkcijfers al binnen dan? Of gaat hij hetzelfde miljoenen publiek trekken wat ook bananasplit en the Voice kids kijkt?

Doe niet zo mal man...

Daar ga je weer.....

Al zou dat zelfde publiek kijken, de sport heeft gewonnen (ook door de negatieve aandacht).
Zelfs mensen zoals jij, die Badr gesloopt willen zien worden, dragen bij aan de aandacht voor de sport.

Zie het als de Floyd haat....

Als de door jou gestelde loser, echt zo´n loser was, had RTL nooit rechten gekocht van een organisatie dat op sterven na dood is.

kusje erop?

dirk5
11-03-2013, 17:22
Daar ga je weer.....

Al zou dat zelfde publiek kijken, de sport heeft gewonnen (ook door de negatieve aandacht).
Zelfs mensen zoals jij, die Badr gesloopt willen zien worden, dragen bij aan de aandacht voor de sport.

Zie het als de Floyd haat....

Als de door jou gestelde loser, echt zo´n loser was, had RTL nooit rechten gekocht van een organisatie dat op sterven na dood is.

kusje erop?

Jij snapt het niet, kickboksen is de verliezer...

De enige reden dat RTL dit flut toernooi met flut vechters koopt is omdat Badr de crimineel er staat. Als Badr nooit in de bak had gezeten werd dit toernooi dus ook nooit uitgezonden. De reden dat hier mensen naar gaan kijken is niet omdat het een kickbokser is, maar omdat het een crimineel is die ondertussen ook bekende Nederlander is. Alle reclame is goede reclame is ook gewoon BS.

Kickboksen word door het gros van de mensen dus weer onlosmakelijk gekoppeld aan criminaliteit.

Succes met de sport een beter imago te laten krijgen!

BTW, Ik ga niet kijken naar dat slappe aftreksel van een k-1 toernooi.

Nick2802
11-03-2013, 17:33
Jij snapt het niet, kickboksen is de verliezer...

De enige reden dat RTL dit flut toernooi met flut vechters koopt is omdat Badr de crimineel er staat. Als Badr nooit in de bak had gezeten werd dit toernooi dus ook nooit uitgezonden. De reden dat hier mensen naar gaan kijken is niet omdat het een kickbokser is, maar omdat het een crimineel is die ondertussen ook bekende Nederlander is. Alle reclame is goede reclame is ook gewoon BS.

Kickboksen word door het gros van de mensen dus weer onlosmakelijk gekoppeld aan criminaliteit.

Succes met de sport een beter imago te laten krijgen!

BTW, Ik ga niet kijken naar dat slappe aftreksel van een k-1 toernooi.


blablabla, het komt op nationale tv, mensen vinden het toch kicken om te kijken, crimineel of niet...

Dat jij niet kijkt boeit niemand... dat jij dezelfde dag nog weet wat Badr gedaan heeft, kan jij niet ontkennen.

dirk5
11-03-2013, 17:43
blablabla, het komt op nationale tv, mensen vinden het toch kicken om te kijken, crimineel of niet...

Dat jij niet kijkt boeit niemand... dat jij dezelfde dag nog weet wat Badr gedaan heeft, kan jij niet ontkennen.

blablabla?

Goede argumenten kerel. Het is toch leuk om te kijken is een drogreden. De sport word neergezet als criminelen kijkbuis, goed man!

Dat Badr een toernooitje moet vechten is voor mij idd geen reden om niet op internet te komen op mijn vaste sites als sherdog, mmajunkie, bloodyelbow en cagepotato. Daar zal vast wel ergens melding van worden gemaakt wat deze narcist heeft gedaan.

R.D.N
11-03-2013, 17:43
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3407546/2013/03/11/Badr-Hari-na-zes-weken-trainen-goed-genoeg.dhtml

Inmiddels weegt de 1.97 lange Hari 111 kilo.....dat kan nooit maar goed.
Zijn er geen beelden ergens van deze open training?

Mattie73
11-03-2013, 17:47
Dat jij niet kijkt boeit niemand... dat jij dezelfde dag nog weet wat Badr gedaan heeft, kan jij niet ontkennen.

LOL :lol:

Nick2802
11-03-2013, 17:51
blablabla?

Goede argumenten kerel. Het is toch leuk om te kijken is een drogreden. De sport word neergezet als criminelen kijkbuis, goed man!

Dat Badr een toernooitje moet vechten is voor mij idd geen reden om niet op internet te komen op mijn vaste sites als sherdog, mmajunkie, bloodyelbow en cagepotato. Daar zal vast wel ergens melding van worden gemaakt wat deze narcist heeft gedaan.

Je overdrijft zwaar, kerel.
Als de sport nu word neergezet als crimineel kuikbuis hadden ze alberto wel een reportage laten maken ipv een gala uitzenden.

Leuk om te kijken een drogreden? Voetbal is ook leuk om te kijken, kijk wat voor handel dat is, kerel.

Op wat voor sites jij komt boeit ook niemand. Een narcist echter, zal dit wel graag willen vermelden, want die is ó zo goed, ó zo slim.

Kerel, je zuigt, je hebt het fout, je verliest.
Ik geef je een advies, even slikken en weer doorgaan.

Nick2802
11-03-2013, 17:53
Inmiddels weegt de 1.97 lange Hari 111 kilo.....dat kan nooit maar goed.
Zijn er geen beelden ergens van deze open training?

Zie ander topic op het forum.. Hij zag er idd weer fors uit...