PDA

View Full Version : VECHTEN TEGEN KANKER



cobra
22-02-2013, 10:41
Zondag 28 April 2013 wordt in Heerlen een evenement georganiseerd welke tot doel heeft geld in te zamelen voor KWF en Kika. Diverse grote namen uit de vechtsportwereld werken hier kosteloos aan mee.
Er zijn diverse Training Clinics waaraan je kunt deelnemen
Diverse demonstratie worden verzorgt.
Aan de kinderen is ook gedacht door bv een springkussen,popcorn-stand.
Deelname aan de training clinics bedraagt €25,00 en de entree voor de toeschouwers bedraagt €1,00

Die dag zal er ook een fotoverslag worden gemaakt welke op mixfight te zien zal zijn.

Aanvang van het evenement is 11:00 uur
Einde van het evenement is 19:00 uur.

Adres:
Sportcentrum Ben Mesters
Terweijerweg 29
6413PD Heerlen

INFO:
Wim Grond
0626857040

http://i1230.photobucket.com/albums/ee481/jefotografie/posters/vechten-tegen-kanker_zps83c1bb0d.png

Leventdepevent
22-02-2013, 10:46
mooie actie!

Kemal
22-02-2013, 11:03
Heel goed initiatief!

Diz
22-02-2013, 11:11
Mooi hoor!

Facade
22-02-2013, 11:13
Mooi initiatief!

Tony
22-02-2013, 14:28
Goed dat je het even neerzet hier, Jos. Was me even ontschoten. Ff nog een keer planning checken. Maar acht de kans heel groot dat ik erbij ben voor een verslag.

Sato
22-02-2013, 16:58
Top actie, kijk heren dit zet zoden aan de dijk. Beter dan al die Facebook-pagina's om like's binnen te harken. Vechten tegen kanker als hoofddoel en mooi meegenomen is de positieve publiciteit. Ik ben er bij.

cobra
22-02-2013, 19:51
Goed dat je het even neerzet hier, Jos. Was me even ontschoten. Ff nog een keer planning checken. Maar acht de kans heel groot dat ik erbij ben voor een verslag.

Zou heel mooi zijn Tony kunnen we een leuk verslag maken.

daanII
22-02-2013, 20:42
Mooi hoor. Mensen die iets constructiefs doen voor de samenleving. Chapeau!

Johannes de Sloper
22-02-2013, 21:13
[QUOTE=Sato;1203846]Top actie, kijk heren dit zet zoden aan de dijk. Beter dan al die Facebook-pagina's om like's binnen te harken. Vechten tegen kanker als hoofddoel en mooi meegenomen is de positieve publiciteit. Ik ben er bij.[/QUOT

Maar alleen als je er de "normale pers" ook bij haalt.
Als je het alleen op mixfight laat zien, richt je je net op de doelgroep die helemaal niet hoeft te weten dat vechtsporters ook positieve dingen kunnen doen.
Preken voor eigen parochie heet dat.

Sato
22-02-2013, 23:56
[QUOTE=Sato;1203846]Top actie, kijk heren dit zet zoden aan de dijk. Beter dan al die Facebook-pagina's om like's binnen te harken. Vechten tegen kanker als hoofddoel en mooi meegenomen is de positieve publiciteit. Ik ben er bij.[/QUOT

Maar alleen als je er de "normale pers" ook bij haalt.
Als je het alleen op mixfight laat zien, richt je je net op de doelgroep die helemaal niet hoeft te weten dat vechtsporters ook positieve dingen kunnen doen.
Preken voor eigen parochie heet dat.

Ik heb het een beetje gehad met je negativiteit. Kun je ook eens met iets constructiefs komen. Jammer dat jij het allemaal zo goed weet. Ik juich dit soort initiatieven van harte toe. Blijf lekker thuis probeer het initiatief niet voor andere te verpesten. Ik heb geen zin om op ander commentaar van je in te gaan.

Nogmaals goed initiatief.

daanII
23-02-2013, 00:06
Maar alleen als je er de "normale pers" ook bij haalt.
Als je het alleen op mixfight laat zien, richt je je net op de doelgroep die helemaal niet hoeft te weten dat vechtsporters ook positieve dingen kunnen doen.
Preken voor eigen parochie heet dat.[/QUOTE]


[QUOTE=Johannes de Sloper;1203947]

Ik heb het een beetje gehad met je negativiteit. Kun je ook eens met iets constructiefs komen. Jammer dat jij het allemaal zo goed weet. Ik juich dit soort initiatieven van harte toe. Blijf lekker thuis probeer het initiatief niet voor andere te verpesten. Ik heb geen zin om op ander commentaar van je in te gaan.

Nogmaals goed initiatief.

Hij bedoelt het juist positief.

Tony
23-02-2013, 00:14
Kom jongens, laten we dit topic ff schoonhouden... Ik vind het een topinitiatief in ieder geval. En sowieso, Baat het niet, dan schaadt het niet :)

cobra
23-02-2013, 09:55
De plaatselijke pers zal zeker ook op de hoogte gebracht worden van dit evenement. Hoe meer kanalen gebruikt worden om deze evenementen te promoten des te beter.

Johannes de Sloper
23-02-2013, 15:57
De plaatselijke pers zal zeker ook op de oogte gebracht worden van dit evenement. Hoe meer kanalen gebruikt worden om deze evenementen te promoten des te beter.
Ja zeker!
En stuur gewooon ook wat mailtjes rond naar grotere nationale media.
Is geen moeite en SBS6 zit ook altijd wel op vulling te wachten.

En mereer Sato, leer nou eens rustig te lezen en te begripen wat er staat zonder me meteen weer te veroordelen.
Het is ook een geweldige actie.
Ik probeerde alleen een bijdrage te leveren om het maximale eruit te halen.
Sta nog steeds 100% achter mijn eerdere post.
Als je dat niet begrijpt is dat dan ook niet mijn probleem.

de Stiep
24-02-2013, 12:21
Geweldig initiatief. http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.5002722931902038&pid=15.1&H=106&W=160