PDA

View Full Version : Super positief nieuws kickboksen. --> Reek (Noord-Brabant)



Pansier
22-02-2013, 14:24
Bij ons eigen gala in Reek van sportschool ''Van der Burgt Muay Thai'' is het 2 februarie 2013 erg goed verlopen. Na het incident in Zijtaart waren er echter een paar twijfels bij de gemeente ontstaan i.v.m. veiligheid, maar hier is dan ook erg veel aan gedaan. Zo waren er 6 professionele beveiligers van het beveiligingsbedrijf ''One Vision Security'' aanwezig.

Gemeente Landerd (Zeeland, Reek en Schaijk) [Noord-Brabant] heeft verslag uitgebracht voor landerd TV. Hier het filmpje.


http://www.youtube.com/watch?v=mNGCekzPmug

Rverm
22-02-2013, 16:12
Goed dat het positief in het nieuws komt! Wat betreft de presentator, ik werd direct enthousiast toen die begon te praten... ;)

Leventdepevent
22-02-2013, 16:31
zo kan het dus ook

Pansier
22-02-2013, 16:50
Goed dat het positief in het nieuws komt! Wat betreft de presentator, ik werd direct enthousiast toen die begon te praten... ;)

Je hoort de dorpse gezelligheid hè! ;)

Overigens moet ik ook zeggen dat dit gala voor mij persoonlijk ook het beste beviel. Normaal voel ik altijd wel spanningen op een gala, maar deze keer was er echt helemaal niets! De sfeer was echt super!

En ik ben erachter dat Glen, hier op het forum, de scheidsrechter was van mijn alleerste partij. Superscheidsrechter! :D

MMAFAN-1122
22-02-2013, 17:03
Top hoor!!

e-type
22-02-2013, 17:33
Goed man, leuk filmpje!

En ook een top-burgemeester wat dit betreft. Via goede communicatie met de organisatoren en duidelijke standpunten krijg je een mooi, veilig gala. Dit was uiteraard een kleiner gala, maar dit soort ervaringen zijn onbetaalbaar en dienen als goede voorbeelden voor latere gala's. Klein beginnen, groot denken...

Pansier
22-02-2013, 17:35
Goed man, leuk filmpje!

En ook een top-burgemeester wat dit betreft. Via goede communicatie met de organisatoren en duidelijke standpunten krijg je een mooi, veilig gala. Dit was uiteraard een kleiner gala, maar dit soort ervaringen zijn onbetaalbaar en dienen als goede voorbeelden voor latere gala's. Klein beginnen, groot denken...


Pansier: gewonnen??

Het viel reuze mee, maar er was wat pech met de matchmaking. Er stonden namelijk 2 B partijen op de matchmaking, maar hiervan was er helaas een uitgevallen. De B partij die er was, was dan ook wel een echte knal partij.

Het gebouw waar we het in hadden was ook super! (Het wapen van Reek)

Kemal
22-02-2013, 20:12
Is toch mooi dat er ook aandacht is als het goed verloopt!

mmacentral
23-02-2013, 22:33
Kijk da's positief, zeker als mede Brabander. Top!