PDA

View Full Version : Warriors of the Monghkon ( free episode )



MuayThaiGuy
24-02-2013, 15:08
Ondanks dat het een betaalde documentaire is heeft de maker er voor gekozen om dit deel gratis te vertonen.
Ik zou zeggen snel kijken......

Warriors of the Monghkon (http://vimeo.com/60367123#)

Ik moet er wel bij zeggen dat het geen vrolijke aflevering is.

de Stiep
24-02-2013, 16:38
Mijn god, wat een ellende zeg. ZoŽn jonge vechter.

Danielos
24-02-2013, 21:29
Mooie serie, maar een trieste aflevering...

Pansier
24-02-2013, 23:28
De serie is te bestellen op de facebookpagina van Warriors Of The Mongkon Owen Rennie, de regiseur van de serie, zal persoonlijk de informatie doorsturen: http://www.facebook.com/#!/WarriorsOfTheMongkon [Wordt lid van de pagina als je dat al niet bent!]

Ik heb de hele serie en ik moet zeggen dat het echt een aanrader is! Owen geeft de serie niet gratis weg, omdat hij voor de serie veel tijd, energie en geld voor heeft geïnvesteerd en het geld wil gebruiken voor een gevolg. Indien je vragen hebt kun je ze altijd stellen, ik heb contact met de maker.

Leventdepevent
25-02-2013, 09:32
thanks straks ff op het gemak bekijken

Boran
25-02-2013, 23:31
So hey, damn daar word je even stil van.

Het is wel iets waar ik me al een tijdje zorgen over maak. Al die klappen op je hoofd. Het wordt altijd een beetje weggelachen, maar het is echt niet gezond. Bij ons traint ook een jongen van meer dan 100kg en als ik met hem spar voel ik erna vaak een lichte hoofdpijn en dan train ik al met een hoofdkap. Als je dit 3x per week hebt en dat een aantal jaren lang zijn er behoorlijk wat hersencellen afgestorven lijkt me.

rene37
26-02-2013, 10:43
Triest gebeuren natuurlijk maar verder kon het me niet echt bekoren, zeker geen geld voor over.

MuayThaiGuy
26-02-2013, 11:05
So hey, damn daar word je even stil van.

Het is wel iets waar ik me al een tijdje zorgen over maak. Al die klappen op je hoofd. Het wordt altijd een beetje weggelachen, maar het is echt niet gezond. Bij ons traint ook een jongen van meer dan 100kg en als ik met hem spar voel ik erna vaak een lichte hoofdpijn en dan train ik al met een hoofdkap. Als je dit 3x per week hebt en dat een aantal jaren lang zijn er behoorlijk wat hersencellen afgestorven lijkt me.

Ik snap bij sommigen niet waarom ze menen keihard te moeten rammen. Wat is het nut er van, getuigt van weinig respect iemand die veel lichter is en tegen een zwaarder persoon moet dan vindt ik persoonlijk dat er aanpassingen gedaan moeten worden om het verschil te compenseren.