PDA

View Full Version : Crimesite Camilleri ondersteunt uit respect voor zijn nagedachtenis Ramon Dekker's pr



Justinian
01-03-2013, 09:37
De mensen achter Crimesite Camilleri hebben Mixfight laten weten, ook enorm gechokt te zijn door het overlijden van Thaibokslegende Ramon Dekker. Uit respect voor zijn nabestaanden en Ramon zelf, maar ook naar de vechtsport, biedt Camilleri aan om in overleg met Mixfight, andere deelnemers in het project en natuurlijk juridisch coordinator Roy van der Wal, een vaste bijdrage aan het project te leveren. Mede omdat de site uitgebreid wordt naar meerdere landen en sterk in populairiteit toeneemt zal dit een substantieel bedrag zijn. Mixfight kent meerdere mensen achter de site en weet dat het oud-vechtsporters dan wel mensen met veel affiniteit met de sport zijn en bovenal, mannen van hun woord.
Een goede ontwikkeling dus, temidden van alle verdriet en rouw.

We houden de forumleden op de hoogte.

Tony
01-03-2013, 09:44
Mooie ontwikkeling.... alhoewel ik natuurlijk liever had gezien dat geen grote vechtsportlegende het leven hoefde te laten.

Kemal
01-03-2013, 09:46
Zeker een goede ontwikkeling! Top!

Johannes de Sloper
01-03-2013, 20:21
Ik begrijp niet helemaal wat je zegt en wat ze nou gaan doen?

WIM_de _Echte
01-03-2013, 21:47
andere deelnemers in het project

Welk project?

Leventdepevent
01-03-2013, 21:57
Welk project?
goeie vraag...

basblue
01-03-2013, 22:22
Volgens mij gaat het om het Thaise Weeshuis dat Ramon Dekkers wilde gaan steunen.

Zie: http://www.mixfight.nl/portal/ramon-dekkers-zet-zich-in-voor-thais-weeshuis/

Johannes de Sloper
01-03-2013, 23:55
Ah oké.
In dat geval: heel mooi!

Al vind ik de associatie met een "crimesite" en vechtsport wel weer dubieus.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Kom erachter dat mijn opvattingen hierover wel wat anders zijn dan dat wat gangbaar is in Nederland blijkbaar.

Vandaan
02-03-2013, 01:14
X2, helemaal met je eens. Ondanks het mooie gebaar, lijkt het me vooral in deze tijd niet echt slim om je als vechtsport te laten associëren met een crimesite. Volgens mij moeten we daar heel ver van weg blijven. Vind het om die reden ook heel apart dat mixfight dit op hun voorpagina zet.


Ah oké.
In dat geval: heel mooi!

Al vind ik de associatie met een "crimesite" en vechtsport wel weer dubieus.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Kom erachter dat mijn opvattingen hierover wel wat anders zijn dan dat wat gangbaar is in Nederland blijkbaar.

rollermanskunk
02-03-2013, 02:21
X2, helemaal met je eens. Ondanks het mooie gebaar, lijkt het me vooral in deze tijd niet echt slim om je als vechtsport te laten associëren met een crimesite. Volgens mij moeten we daar heel ver van weg blijven. Vind het om die reden ook heel apart dat mixfight dit op hun voorpagina zet.

Crimesite Camilleri probeert juist door het publiceren en het aan de kaak stellen van criminaliteit de criminaliteit te bestrijden lijkt mij. Het is alleen maar goed dat ze het project van Ramon nu willen steunen.

ageingshinbone
03-03-2013, 11:11
Crimesite Camilleri neemt een voorlichtende positie in naar mensen die zijn geinteresseerd in misdaad. Dan kun je er niet omheen dat vechtsport ook wordt gevolgd. Maar altijd objectief en kritisch naar zowel justitie als politie en de met criminaliteit verbonden fenomenen. Per definitie nooit hetzerig, en een tegenwicht proberend te vormen tegen de-lekker-makkelijk-het-is-weer-vechtsport-dus-slecht media. Vooral door te nuanceren en een feitelijk correcte berichtgeving. De redactie van Camilleri bestaat uit 'echte' liefhebbers van vechtsport en ook uit voormalige zeer aktieve knokkers.
Zo, hele mond vol, maar het moet even gezegd. Mixfight neemt een standpunt in dat sterk met het onze overeenkomt dus in de toekomst zullen we regelmatig 'samen optrekken.'
Vandaar ook onze openlijke steun aan het weeshuisproject van Ramon Dekker, een persoonlijke kennis, een legende en gemis voor de hele vechtsport. Juist door dit soort projecten verander je, zij het dan stukje bij beetje, het beeld bij de grote massa - en bij bestuurders die er open voor staan.
Osu!

Johannes de Sloper
03-03-2013, 15:06
OSU Sihan Koen.
Ik wist niet dat u hier achterzat.
Blijf het toch een jammerlijke combinatie vinden, maar u kennende zal het wel goedkomen.

Bromios
03-03-2013, 15:28
Ik vind bij al die crimesites, misdaadjournalisten etc. dat zij misdaad nogal verheerlijken. Ze schurken er nogal tegenaan zal ik maar zeggen. Belangrijke criminelen worden een soort BN' ers gemaakt. In mijn optiek een slechte ontwikkeling.

maar goed; een weeshuis steunen is altijd goed. Of je nou een crimesite of een huisvrouw bent.

Johannes de Sloper
03-03-2013, 20:20
Ja is deel dat sentiment met je inderdaad.
Daarintegen staat wel dat ik shihan Scharrenberg ken als een objectief en voooral integere man.
Verder ken ik die site niet, noch heb ik enige behoefte oom die site te bezoeken.
Maar als Koen zegt dat het oké is, vertrouw ik die uitspraak.
En een weeshuis steunen is altijd een strak plan natuurlijk.
Geen gemengde gevoelend daarover.