PDA

View Full Version : Fightfans, dramatisch slecht georganiseerd.



mokumnised
04-03-2013, 04:28
Sinds ongeveer 30 jaar ben ik een trouwe bezoeker van kickboksgala's. Nog nooit heb ik een gala bezocht dat van kop tot staart zo ontzettend slecht georganiseerd was.

Om te beginnen was de aanvangstijd 16.00u, om 17.15 stonden we nog buiten. Niet alleen de toeschouwers, maar ook vechters en begeleiders.

De oorspronkelijke prijs voor dit ''gala'' was € 25,- in de voorverkoop en € 30,- aan de deur, Op de dag van het ''gala'' heeft de ''organisator'' gemakshalve maar even € 5,- bovenop de deurverkoop gegooid. Als je naar de card kijkt kun je je afvragen waar deze ''organisator'' het lef vandaan haalt om zo'n prijs te rekenen. Een prijs waarvoor je nog niet zo lang geleden een topgala voorgeschoteld kreeg in sporthallen zuid.

Bij binnenkomst wordt je vervolgens geconfronteerd met een catering/voetbalkantine, die totaal niet berekend was op het verzorgen van een paar honderd man. Hamburgers met een soort wachtrij, Barpersoneel die volledig in het rood gingen met soms maar een paar man om te bedienen. Konden die mensen ook niets aan doen verder, het was kantinepersoneel en geen professionele catering. Hamburgers, saté en ander eten was ruim voor het einde van het ''gala'' uitverkocht.

Het programma:

Ook daar klopte helemaal niets van. Als je het als ''organisatie'' presteert om van nieuwelingen partijen op te bouwen naar C en B partijen, om dan vervolgens doodleuk nog een paar junioren partijen te laten vechten ( na de pauze tijdens het hoofdprogramma) , dan snap je er echt geen moer van. Nadat het ''gala'' veel te laat begonnen was, liep de aangekondigde pauze van een kwartier ook nog even uit tot ruim een half uur. Het was echt een chaos.

De ringspeaker:

Eigenlijk verdient de man geen aandacht, maar omdat hij er zo'n potje van maakte toch maar even. Fout na fout, commentaar geven tijdens partijen. Overduidelijk nul komma nul kennis. Deze man kan er echt helemaal niets van.

Dit gala was een regelrechte aanfluiting. Enige lichtpuntjes waren wat leuke partijen en de minuut stilte voor Ramon Dekkers. Respect voor de vechters en hun begeleiders die er met de beste bedoelingen stonden. De ''organisatie'' Fightfans kan beter een andere hobby gaan zoeken, want van het organiseren van een gala hebben ze geen kaas gegeten.

Kemal
04-03-2013, 07:53
Jeetje als ik het zo lees ben je blij als je naar huis kon..

Ik ben benieuwd of de promotor/manager van dit gala hier ook nog wat over zegt.

Leventdepevent
04-03-2013, 08:20
weggegooid geld dus?

Richelieu
04-03-2013, 10:06
Wie was eigenlijk de ringspeaker tijdens deze editie?

mokumnised
04-03-2013, 17:32
Wie was eigenlijk de ringspeaker tijdens deze editie?

Een man met rastahaar. Ik heb echt wel een paar slechte voorbij zien komen door de jaren heen, maar deze man spant echt de kroon. Was inderdaad zonde van het geld. Vraag me af of de ''organisator'' nog gaat reageren, ik zou me doodschamen.

Kameleon
04-03-2013, 17:50
Was het echt zo erg?

mokumnised
04-03-2013, 18:08
Was het echt zo erg?

Erg genoeg om er wat over te schrijven hier, dat zou ik normaal gesproken echt niet zo snel doen. Het was gewoon erg knullig allemaal. In het begin heb ik er nog wel om kunnen lachen, maar op een gegeven moment was het niet eens grappig meer. Dat een programma in de war raakt kan ik echt wel begrip voor opbrengen, maar junioren ( en dan echt de kleinsten) tijdens een hoofdprogramma laten vechten vind ik dieptriest.

Voor € 35,- aan de deur mag je op zijn minst een professionele organisatie verwachten, dat was het dus absoluut niet. Het entreegeld was sowieso te hoog voor hetgene dat geboden werd. De laatste Showtime in Sporthallen zuid heb ik een vergelijkbaar bedrag betaald, maar dan kreeg ik wel de wereldtop te zien op een goed en strak geregeld gala.

Daarbij ging er op het Fightfans gala ook zo'n beetje alles mis wat mis kon gaan. Als je een uur na de officiële aanvangstijd nog voor een dichte deur staat, in een rij waarin vechters en begeleiders ook staan te wachten ( ik had als vechter/trainer weggeweest, respect dat de meesten zijn gebleven), dan klopt er niets van. Slechte horeca, weinig wc's, na een veel te late aanvang ook nog een pauze die veel langer was dan werd aangekondigd.

Dat deze ''organisatie'' niet eens uit zichzelf een bericht plaatst om het 1 en ander uit te leggen en excuses te maken op de fora, vind ik veelzeggend.

Garcia
04-03-2013, 18:28
Belachelijk zeg, en dan nog 35 euro durven vragen. Je zou bijna geld toe moeten krijgen om daar je tijd te gaan verdoen zeg.

Atila
04-03-2013, 18:34
De foto's zien er op zich wel leuk uit. Aangezien ik niet aanwezig was op het FightFans gala, kan ik er niets over zeggen verder. Ik zat bij Golden Glory in Helmond.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.129007970613857.1073741826.100005139639808&type=3

tidelot
04-03-2013, 18:55
moest je er gedwongen naartoe?

lopez86
04-03-2013, 19:13
moest je er gedwongen naartoe?

Maakt geen reet uit.
Hij mag best kritiek uiten, we leven in 2013.
Zeker als het daadwerkelijk zo slecht was.
Bovendien wordt er niet geflame'd ofzo, het is onderbouwde kritiek wat er staat.

tidelot
04-03-2013, 20:18
Maakt geen reet uit.
Hij mag best kritiek uiten, we leven in 2013.
Zeker als het daadwerkelijk zo slecht was.
Bovendien wordt er niet geflame'd ofzo, het is onderbouwde kritiek wat er staat.

nee dat is waar,

maar je weet toch van te voren
- de card(wie er gaan vechten)
- de prijs
- na zo lang buiten te staan kan je ook kiezen om naar huis te gaan
ik was zelf weggegaan al ik daar in de kou moest wachten.

daanII
04-03-2013, 21:12
Dat deze ''organisatie'' niet eens uit zichzelf een bericht plaatst om het 1 en ander uit te leggen en excuses te maken op de fora, vind ik veelzeggend.

Misschien doen ze dat nog. Jammer dat je zo'n rotavond had.

mokumnised
04-03-2013, 21:21
Wist in grote lijnen wie er gingen vechten, het gaat mij ook meer om het geheel. Voor een deurprijs van € 35,- moet het allemaal wel in orde zijn. Loopt een show goed en zijn alle randzaken zoals een goede catering in orde, dan zul je mij niet horen. Maar het ''gala'' zoals het nu stond mag nooit meer dan € 15 á 20,- kosten en zelfs voor zo'n bedrag had het allemaal veel beter geregeld moeten zijn dan nu het geval was.

Waarom ik zo lang ben blijven wachten buiten vraag ik me achteraf ook af. Waarschijnlijk had ik zin in een gala en had ik het er op dat moment voor over. Maar je deuren ruim een uur te laat openen ( er is ook niet even iemand naar buiten gekomen om even uit te leggen wat er aan de hand was) om dan vervolgens je deurprijs ook nog eens met € 5 omhoog te gooien ( geen wereldbedrag, maar gaat om het principe) kan in mijn ogen gewoon niet. daarna is het organisatorisch ook echt niet meer goed gekomen.

Een hele slechte zaak dat die ''organisatie'' zich kennelijk van geen kwaad bewust is, want uitleg en excuses zijn echt wel op z'n plaats, maar blijven zo te zien uit. Mij hoor je echt niet zo snel, maar het was gewoon heel erg slecht.

@ daanII

Het was zo amateuristisch dat het in het begin echt nog wel lachwekkend was, maar toen het stuntelen aanhield werd het irritant. Een rotavond is een groot woord, omdat je er zelf wel wat van maakt.

tidelot
04-03-2013, 21:44
zeker een paar gelukszoekers die het puur om het geld ging op korte termijn.

mokumnised
04-03-2013, 23:21
zeker een paar gelukszoekers die het puur om het geld ging op korte termijn.

Daar lijkt het wel op.

NO GUTS NO GLORY
05-03-2013, 01:07
Wist in grote lijnen wie er gingen vechten, het gaat mij ook meer om het geheel. Voor een deurprijs van € 35,- moet het allemaal wel in orde zijn. Loopt een show goed en zijn alle randzaken zoals een goede catering in orde, dan zul je mij niet horen. Maar het ''gala'' zoals het nu stond mag nooit meer dan € 15 á 20,- kosten en zelfs voor zo'n bedrag had het allemaal veel beter geregeld moeten zijn dan nu het geval was.

Waarom ik zo lang ben blijven wachten buiten vraag ik me achteraf ook af. Waarschijnlijk had ik zin in een gala en had ik het er op dat moment voor over. Maar je deuren ruim een uur te laat openen ( er is ook niet even iemand naar buiten gekomen om even uit te leggen wat er aan de hand was) om dan vervolgens je deurprijs ook nog eens met € 5 omhoog te gooien ( geen wereldbedrag, maar gaat om het principe) kan in mijn ogen gewoon niet. daarna is het organisatorisch ook echt niet meer goed gekomen.

Een hele slechte zaak dat die ''organisatie'' zich kennelijk van geen kwaad bewust is, want uitleg en excuses zijn echt wel op z'n plaats, maar blijven zo te zien uit. Mij hoor je echt niet zo snel, maar het was gewoon heel erg slecht.

@ daanII

Het was zo amateuristisch dat het in het begin echt nog wel lachwekkend was, maar toen het stuntelen aanhield werd het irritant. Een rotavond is een groot woord, omdat je er zelf wel wat van maakt.


Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

Beste mokumnised,

Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privč bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.

pronk
05-03-2013, 01:33
nee dat is waar,

maar je weet toch van te voren
- de card(wie er gaan vechten)
- de prijs
- na zo lang buiten te staan kan je ook kiezen om naar huis te gaan
ik was zelf weggegaan al ik daar in de kou moest wachten.

Dat zegd hij toch de prijskaartjes waren gestegen bij de deur.

Kemal
05-03-2013, 08:03
Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

Beste mokumnised,

Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privč bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.

Dat is nog eens leuk! Veel plezier alvast mokumnised

mario the count
05-03-2013, 09:46
Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

Beste mokumnised,

Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privč bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.

Reps

Tony
05-03-2013, 09:52
Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

Beste mokumnised,

Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privč bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.

Leuke reactie dit. Reps
Mokumnised, veel plezier alvast :)

ulysse
05-03-2013, 10:10
Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

Beste mokumnised,

Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privč bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.

De WMTA...
Ik was daar ook en begrijp de kritiek van mokumnised.
Ik had kaartjes in de voorkerkoop gehaald en op de kaartjes stond dat het voorprogramma van 14:00 uur tot 16:00 uur zou duren. Ik kwam zelf om 15:45 uur aan en trof een behoorlijke rij aan voor de deur. Tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat de tijden die op de toegangskaartjes stonden niet kloppen! Ik heb mensen gesproken die al vanaf 14:00 uur voor een gesloten deur stonden te wachten! Nadat er wat onrust ontstond ging de deur uiteindelijk om 16:15 uur open, de mensen die vooraan stonden konden door een te smalle deur naar binnen. Op een gegeven ogenblik kwam men erachter dat er ook nog vechters buiten in de rij stonden te wachten... Werkelijk niet te geloven!
Er bleek dus geen aparte deur te zijn en totaal verkleumd konden de vechters dan ook met moeite naar binnen. Ze moesten zich door de wachtende menigte wurmen om naar binnen te kunnen.

Klap op de vuurpijl was toch wel dat voor aanvang van de hoofdpartij de ringarts niet op zijn plaats bleek te zitten. Beide vechters waren echter al opgeroepen en hebben zo'n 10 minuten, opgewarmd en wel, moeten wachten voordat ze konden beginnen met de partij. Zo lang moest er gezocht worden naar de ringarts...

Glen
05-03-2013, 10:35
De WMTA...
Ik was daar ook en begrijp de kritiek van mokumnised.
Ik had kaartjes in de voorkerkoop gehaald en op de kaartjes stond dat het voorprogramma van 14:00 uur tot 16:00 uur zou duren. Ik kwam zelf om 15:45 uur aan en trof een behoorlijke rij aan voor de deur. Tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat de tijden die op de toegangskaartjes stonden niet kloppen! Ik heb mensen gesproken die al vanaf 14:00 uur voor een gesloten deur stonden te wachten! Nadat er wat onrust ontstond ging de deur uiteindelijk om 16:15 uur open, de mensen die vooraan stonden konden door een te smalle deur naar binnen. Op een gegeven ogenblik kwam men erachter dat er ook nog vechters buiten in de rij stonden te wachten... Werkelijk niet te geloven!
Er bleek dus geen aparte deur te zijn en totaal verkleumd konden de vechters dan ook met moeite naar binnen. Ze moesten zich door de wachtende menigte wurmen om naar binnen te kunnen.

Klap op de vuurpijl was toch wel dat voor aanvang van de hoofdpartij de ringarts niet op zijn plaats bleek te zitten. Beide vechters waren echter al opgeroepen en hebben zo'n 10 minuten, opgewarmd en wel, moeten wachten voordat ze konden beginnen met de partij. Zo lang moest er gezocht worden naar de ringarts...

STOP STOP STOP !!!
Even je huiswerk doen Ulysse!!
De IRO was daar aanwezig en NIET de WMTA...
Tip: Op de overhemden staan emblemen met de naam van de bond....

Glen
05-03-2013, 10:37
Klap op de vuurpijl was toch wel dat voor aanvang van de hoofdpartij de ringarts niet op zijn plaats bleek te zitten. Beide vechters waren echter al opgeroepen en hebben zo'n 10 minuten, opgewarmd en wel, moeten wachten voordat ze konden beginnen met de partij. Zo lang moest er gezocht worden naar de ringarts...
En toevallig weet ik daar ook de reden van...die was bij Ismael Benali die op een ambulance wachtte!!
Dus die deed wat hij moest doen!

Sato
05-03-2013, 10:50
Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.

Beste mokumnised,

Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privč bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.

Reps prima actie om het algemene beeld te verbeteren.

Hans Vos
05-03-2013, 10:52
hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
gr hans

theo
05-03-2013, 10:58
hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
gr hans

Hans ik stond van de week ook in de kou(buiten);)

Leventdepevent
05-03-2013, 11:06
Hans ik stond van de week ook in de kou(buiten);)
ik stond toen naast je weet je nog :D

Rverm
05-03-2013, 11:22
Ik hoop niet dat Dana White hier af en toe meeleest, anders mag Mokumnised binnenkort nog naar een UFC-event ook... ;)
Goede actie mensen!

ulysse
05-03-2013, 11:27
[QUOTE=Glen;1206106]STOP STOP STOP !!!
Even je huiswerk doen Ulysse!!
De IRO was daar aanwezig en NIET de WMTA...
Tip: Op de overhemden staan emblemen met de naam van de bond....[/QUOTE

Excuus daarvoor...
Ik heb een wedstrijdagenda gezien van de diverse bonden (topic bij de buren) en bij het Fightfans gala staat toch echt de WMTA als bond.

ulysse
05-03-2013, 11:30
En toevallig weet ik daar ook de reden van...die was bij Ismael Benali die op een ambulance wachtte!!
Dus die deed wat hij moest doen!

Begrijpelijk en uiteraard een hele goede reden!
Maar in mijn ogen had er dan beter even gewacht kunnen worden met het oproepen van de vechters...

Asura
05-03-2013, 12:01
ik stond toen naast je weet je nog :D
lol

Tony
05-03-2013, 12:15
hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
gr hans

goed bezig allemaal.

Stel je voor Arianny, of Ronda Rousey etc hier ook mee zouden lezen. Dan zou Mokumnised nog de vader van hun eerste kind mogen worden.

de Stiep
05-03-2013, 14:13
goed bezig allemaal.

Stel je voor Arianny, of Ronda Rousey etc hier ook mee zouden lezen. Dan zou Mokumnised nog de vader van hun eerste kind mogen worden.

:lol:

Al met al geweldig dat hij nu voor nop naar twee ECHTE gala's mag gaan.

blackadder
05-03-2013, 14:19
ik stond toen naast je weet je nog :D
En ik liep met de hond langs jullie. Beestje had het ook koud trouwens. :p

Bromios
05-03-2013, 14:22
goed bezig allemaal.

Stel je voor Arianny, of Ronda Rousey etc hier ook mee zouden lezen. Dan zou Mokumnised nog de vader van hun eerste kind mogen worden.

En dat allemaal zonder dat we van de organisator hebben gehoord wat er nou precies aan de hand was.
Maar klasse van de degenen die direct actie hebben ondernomen. Reps !!

mokumnised
05-03-2013, 14:52
Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.


Een kleine bond, weet even niet meer welke. Voor mensen die voor het eerst gaan kan zoiets inderdaad een afknapper zijn.


Beste mokumnised,

Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privč bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.


Hartstikke bedankt.


Er bleek dus geen aparte deur te zijn en totaal verkleumd konden de vechters dan ook met moeite naar binnen. Ze moesten zich door de wachtende menigte wurmen om naar binnen te kunnen.

Dat vond ik dus ook bizar. Ik stond met mensen van mejirogym in de rij, maar ook met andere vechters en begeleiders, die waren niet blij.


hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
gr hans

Bedankt!, Mooie reactie.


Ik hoop niet dat Dana White hier af en toe meeleest, anders mag Mokumnised binnenkort nog naar een UFC-event ook...Goede actie mensen!

Dat hoop ik dus wel hahaha.


En dat allemaal zonder dat we van de organisator hebben gehoord wat er nou precies aan de hand was Maar klasse van de degenen die direct actie hebben ondernomen. Reps !!


Ga er maar vanuit dat we van deze ''organistie'' niets meer gaan horen. Ik vind trouwens dat ze uit zichzelf met een verklaring hadden moeten komen. Als je zo aan het blunderen bent geweest, dan is dat wel het minste wat je kunt doen.

Ik wil wel duidelijk stellen dat mijn ervaringen over de laatste 30 jaar met het bezoeken van kickboksgala's over het algemeen wel goed zijn. Alleen sprong dit ''gala'' er zo uit in negatieve zin dat ik vond dat er echt iets van gezegd moest worden. Dus aan de mensen die nog geen ervaring hebben met het bezoeken van gala's: ga gerust, over het algemeen is het gewoon leuk.

Atila
05-03-2013, 16:18
Ik zag dit zojuist voorbij komen op FB:

---------------------------------------
POLITIE BERICHT OVER FIGHT FANS IV

.................................................. ..............................................
FIGHT FANS - Wij wensen Ismael Benali veel sterkte toe met zijn sportblessure. Graag dank ik ons zeer sportieve publiek voor het geduld, waardoor hulp instanties even hun werk konden doen. Verder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging die we zijn opgelopen bij aanvang van het evenement. Dit is veroorzaakt door de strengere eisen rondom veiligheid waar ook wij even aan moesten wennen. Bedankt en tot snel!
.................................................. ..............................................

N.a.v. het vechtsportgala van afgelopen zondag wil ik mij even tot je richten.

Collega's zijn daar ter plaatste geweest, vanwege het feit dat de ambulance werd geroepen voor een gewonde deelnemer.

De betreffende collega's hadden niets dan lof over de wijze, hoe zij daar hun werk konden doen.

Dit was mede te danken aan de medewerkers van de beveiliging maar ook de begeleiding van de betreffende sporter.

Zelfs het publiek werd even in de zaal gehouden,

zodat het ambulancepersoneel en politie ongestoord hun werk konden doen.

mootje46
05-03-2013, 16:33
Wat is er met Ismael Benali gebeurt?



Ik zag dit zojuist voorbij komen op FB:

---------------------------------------
POLITIE BERICHT OVER FIGHT FANS IV

.................................................. ..............................................
FIGHT FANS - Wij wensen Ismael Benali veel sterkte toe met zijn sportblessure. Graag dank ik ons zeer sportieve publiek voor het geduld, waardoor hulp instanties even hun werk konden doen. Verder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging die we zijn opgelopen bij aanvang van het evenement. Dit is veroorzaakt door de strengere eisen rondom veiligheid waar ook wij even aan moesten wennen. Bedankt en tot snel!
.................................................. ..............................................

N.a.v. het vechtsportgala van afgelopen zondag wil ik mij even tot je richten.

Collega's zijn daar ter plaatste geweest, vanwege het feit dat de ambulance werd geroepen voor een gewonde deelnemer.

De betreffende collega's hadden niets dan lof over de wijze, hoe zij daar hun werk konden doen.

Dit was mede te danken aan de medewerkers van de beveiliging maar ook de begeleiding van de betreffende sporter.

Zelfs het publiek werd even in de zaal gehouden,

zodat het ambulancepersoneel en politie ongestoord hun werk konden doen.

mokumnised
05-03-2013, 16:34
Ik zag dit zojuist voorbij komen op FB:

---------------------------------------
POLITIE BERICHT OVER FIGHT FANS IV

.................................................. ..............................................
FIGHT FANS - Wij wensen Ismael Benali veel sterkte toe met zijn sportblessure. Graag dank ik ons zeer sportieve publiek voor het geduld, waardoor hulp instanties even hun werk konden doen. Verder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging die we zijn opgelopen bij aanvang van het evenement. Dit is veroorzaakt door de strengere eisen rondom veiligheid waar ook wij even aan moesten wennen. Bedankt en tot snel!
.................................................. ..............................................

N.a.v. het vechtsportgala van afgelopen zondag wil ik mij even tot je richten.

Collega's zijn daar ter plaatste geweest, vanwege het feit dat de ambulance werd geroepen voor een gewonde deelnemer.

De betreffende collega's hadden niets dan lof over de wijze, hoe zij daar hun werk konden doen.

Dit was mede te danken aan de medewerkers van de beveiliging maar ook de begeleiding van de betreffende sporter.

Zelfs het publiek werd even in de zaal gehouden,

zodat het ambulancepersoneel en politie ongestoord hun werk konden doen.

Dat is heel treurig, maar geen excuus voor het gehele gala dat in de hele lijn slecht georganiseerd was. Daarover heb ik genoeg gemeld in mn eerste bericht.

Pansier
05-03-2013, 18:22
hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
gr hans

Is er eentje jaloers op de reps van een ander hoor... Nou vooruit dan! :lol:

FOCUS
05-03-2013, 18:40
Beste mokumnised,

Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privč bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.



ik was er ook bij en ik vond het ook beneden alle peil

jongejongejonge mopper de mopper

lowkickPrime
05-03-2013, 20:01
Dit is een vermakelijke thread geworden. Leuk dat je die kaarten krijgt en leuk dat men er zo op reageert. Het is waarschijnlijk inderdaad zo dat de wel (goed) verzorgde gala's hier onder lijden. Al met al zonde van je avond, maar je hebt er wel 2 leuke andere gala's voor terug!

Pansier
05-03-2013, 20:02
Dit is een vermakelijke thread geworden. Leuk dat je die kaarten krijgt en leuk dat men er zo op reageert. Het is waarschijnlijk inderdaad zo dat de wel (goed) verzorgde gala's hier onder lijden. Al met al zonde van je avond, maar je hebt er wel 2 leuke andere gala's voor terug!

Maar niet van z'n geld! :lol:

pavani
05-03-2013, 20:34
Wat is er met Ismael Benali gebeurt?

Ik was zojuist bij Ismael en hij maakt het goed en mag gelukkig alweer naar huis.
Tijdens de partij kreeg hij in ronde 1 een knie, heeft toch nog doorgevochten, maar Ismael voelde dat hij moeilijk kon ademen tussen ronde 1 & ronde 2 in.
Dit weerhield hem er niet van om toch door te knokken, vervolgend kreeg hij on ronde 2 wederom een knie op dezelfde plek, en was het onmogelijk om verder te vechten.

Bij controle in het ziekenhuis is er een klaplong geconstateerd en moest hij een voor de zekerheid even blijven, maar goed nu is aller weer stabiel en kan hij gelukkig weer naar huis.

Kemal
05-03-2013, 20:49
Ik was zojuist bij Ismael en hij maakt het goed en mag gelukkig alweer naar huis.
Tijdens de partij kreeg hij in ronde 1 een knie, heeft toch nog doorgevochten, maar Ismael voelde dat hij moeilijk kon ademen tussen ronde 1 & ronde 2 in.
Dit weerhield hem er niet van om toch door te knokken, vervolgend kreeg hij on ronde 2 wederom een knie op dezelfde plek, en was het onmogelijk om verder te vechten.

Bij controle in het ziekenhuis is er een klaplong geconstateerd en moest hij een voor de zekerheid even blijven, maar goed nu is aller weer stabiel en kan hij gelukkig weer naar huis.

Bedankt voor de update! Gelukkig maakt hij het nu goed!

mario the count
05-03-2013, 20:49
Ik was zojuist bij Ismael en hij maakt het goed en mag gelukkig alweer naar huis.
Tijdens de partij kreeg hij in ronde 1 een knie, heeft toch nog doorgevochten, maar Ismael voelde dat hij moeilijk kon ademen tussen ronde 1 & ronde 2 in.
Dit weerhield hem er niet van om toch door te knokken, vervolgend kreeg hij on ronde 2 wederom een knie op dezelfde plek, en was het onmogelijk om verder te vechten.

Bij controle in het ziekenhuis is er een klaplong geconstateerd en moest hij een voor de zekerheid even blijven, maar goed nu is aller weer stabiel en kan hij gelukkig weer naar huis.

Volhoudertje dan, om dan nog door te vechten.

pavani
05-03-2013, 21:06
Nog even een kleine aanvulling, Ismael kreeg tijdens het bezoek dus te horen dat hij weer naar huis mag, deze week sowieso rustig aan doen, vervolgens volgende week opnieuw controle in het ziekenhuis, zoals het er nu naar uit ziet kan hij de komende 2 a 3 weken even niet trainen. Gelukkig is er geen blijvend letsel en hebben de doktoren al gezegd dat hij gewoon weer de ring in kan. De doktoren stonden er wel versteld van dat hij ondanks deze zware blessure toch nog begonnen was aan de 2de ronde, volgens de doktoren was menigeen allang gestrekt gegaan.

Ik moet iedereen bedanken voor de getoonde interesse en de beterschap wensen en verder gaan we Ismael gewoon weer terugzien in de ring.

FightstarTV
05-03-2013, 22:33
Hai Mokumnised.

Ook wij van FightstarTV lezen hier mee en zo als gewoonlijk zijn we iedere jaar aanwezig op Rumble of the North in het verre Groningen wat voor ons weer zo dichtbij is :-))) en als je er dan toch bent bieden we je de mogelijkheid om je een kijkje achter de schermen te nemen en zien hoe de vechters zich focussen voorbereiden en opwarmen op de pads en als het je leuk lijkt je favoriete vechter van dit evenement te interviewen wat we dan vervolgens hier zullen plaatsen in dit topic en een hapje en drankje staat voor je klaar.
Stuur even een pm met je contact gegevens en we nemen contact op met je.

Kijk via deze link http://www.fightstartv.com/?search-criteria=Alles&s=rumble+of+the+north&submit=Search Rumble of the North 2011

mokumnised
05-03-2013, 22:44
Hai Mokumnised.

Ook wij van FightstarTV lezen hier mee en zo als gewoonlijk zijn we iedere jaar aanwezig op Rumble of the North in het verre Groningen wat voor ons weer zo dichtbij is :-))) en als je er dan toch bent bieden we je de mogelijkheid om je een kijkje achter de schermen te nemen en zien hoe de vechters zich focussen voorbereiden en opwarmen op de pads en als het je leuk lijkt je favoriete vechter van dit evenement te interviewen wat we dan vervolgens hier zullen plaatsen in dit topic en een hapje en drankje staat voor je klaar.
Stuur even een pm met je contact gegevens en we nemen contact op met je.

Kijk via deze link http://www.fightstartv.com/?search-criteria=Alles&s=rumble+of+the+north&submit=Search Rumble of the North 2011




Hartstikke bedankt, je inbox zit alleen vol dus pm lukt ff niet...

Leventdepevent
05-03-2013, 22:58
zozo wat een feest allemaal Mokumnised, en hij is niet eens jarig ;)............erg gaaf alvast veel plezier overal

Qtie-Pie
06-03-2013, 08:38
Gisteren middag bij Ismael Benali op zieken(huis)bezoek geweest. Ismael is gedreven en het eerste wat hij me vroeg na mij bij binnenkomst gedag te hebben gezegd was: "IK WIL EEN REMATCH". Deze belofte heb ik hem gemaakt, dus de partij Malic Groenberg VS Ismael Benali zal er gerust t.z.t. gaan komen (indien Malic hier uiteraard ook akkoord mee gaat). Ismael kreeg tijdens het (avond) bezoekuur van de arts te horen dat hij dezelfde avond al naar huis mocht (oorspronkelijk was besloten dat hij vandaag, woensdag, naar huis toe mocht). Dit was een fijne verassing. Ismael gaat nu thuis verder herstellen van de klaplong die hij zondag heeft opgelopen. Het is een zeer gedreven jongeman en hij wil graag z.s.m. weer beginnen met trainen. Dit zal er even niet in zitten. Máár dat hij sterk terug komt daar ben ik van overtuigd.

Voor nu wil ik hem alle Beterschap toewensen, en zie ik hem graag 13 april a.s. in Noordwijkerhout zoals afgesproken!

ulysse
06-03-2013, 10:00
Gisteren middag bij Ismael Benali op zieken(huis)bezoek geweest. Ismael is gedreven en het eerste wat hij me vroeg na mij bij binnenkomst gedag te hebben gezegd was: "IK WIL EEN REMATCH". Deze belofte heb ik hem gemaakt, dus de partij Malic Groenberg VS Ismael Benali zal er gerust t.z.t. gaan komen (indien Malic hier uiteraard ook akkoord mee gaat). Ismael kreeg tijdens het (avond) bezoekuur van de arts te horen dat hij dezelfde avond al naar huis mocht (oorspronkelijk was besloten dat hij vandaag, woensdag, naar huis toe mocht). Dit was een fijne verassing. Ismael gaat nu thuis verder herstellen van de klaplong die hij zondag heeft opgelopen. Het is een zeer gedreven jongeman en hij wil graag z.s.m. weer beginnen met trainen. Dit zal er even niet in zitten. Máár dat hij sterk terug komt daar ben ik van overtuigd.

Voor nu wil ik hem alle Beterschap toewensen, en zie ik hem graag 13 april a.s. in Noordwijkerhout zoals afgesproken!

Bedankt voor de update!
Ismael, heel veel sterkte en beterschap!

Hans Vos
06-03-2013, 11:23
Een kleine bond, weet even niet meer welke. Voor mensen die voor het eerst gaan kan zoiets inderdaad een afknapper zijn.



Hartstikke bedankt.



Dat vond ik dus ook bizar. Ik stond met mensen van mejirogym in de rij, maar ook met andere vechters en begeleiders, die waren niet blij.



Bedankt!, Mooie reactie.



Dat hoop ik dus wel hahaha.



Ga er maar vanuit dat we van deze ''organistie'' niets meer gaan horen. Ik vind trouwens dat ze uit zichzelf met een verklaring hadden moeten komen. Als je zo aan het blunderen bent geweest, dan is dat wel het minste wat je kunt doen.

Ik wil wel duidelijk stellen dat mijn ervaringen over de laatste 30 jaar met het bezoeken van kickboksgala's over het algemeen wel goed zijn. Alleen sprong dit ''gala'' er zo uit in negatieve zin dat ik vond dat er echt iets van gezegd moest worden. Dus aan de mensen die nog geen ervaring hebben met het bezoeken van gala's: ga gerust, over het algemeen is het gewoon leuk.kaarten voor het gala RUMBLE OF THE NORTH part 2 op 20 april aanstaande in uithuizen zijn op de post dus veel plezier !!gr hans

FightstarTV
06-03-2013, 16:17
Hartstikke bedankt, je inbox zit alleen vol dus pm lukt ff niet...

Ik heb hem zojuist geleegd :-))

mokumnised
06-03-2013, 17:39
kaarten voor het gala RUMBLE OF THE NORTH part 2 op 20 april aanstaande in uithuizen zijn op de post dus veel plezier !!gr hans

Thanks! PM is verstuurd.


en het word een mooi gala ! check it out !!;
matchmaking rumble of the north tot nu toe .

Ziet er goed uit.


Ik heb hem zojuist geleegd :-))


Pm is verstuurd, nogmaals bedankt!

de Stiep
06-03-2013, 21:14
Hahahaha, dit is nog eens een goed gevuld Paaspakket. Laurent en Hans voor de kaarten, gasten......... jullie zijn echt TOP. Enne Rob (ga ik van uit) van Fightstar TV echt een leuk aanbod. Als reporter weet ik hoe het er achter de coulissen aan toe gaat, maar als bezoeker kom je daar nimmer ! Kan je verzekeren dat het echt leuk is. O ja, Laurent schreef dat je het maar aan mij moest vragen hoe zijn gala is. Bagger !! Hahahahaha, nee man, goede vechters, ben nooit teleurgesteld in de card, altijd op tijd afgelopen en net zo relaxed als de EO landdag ! Imo en van de echte topgala´s in ons land. Tja, Hans zijn gala´s ben ik nooit geweest (pokken end rijden), maar Hans kennende neemt ook hij geen genoegen met minder dan 100%.
Al met al ben je een mazzelpik Mokumnised

Asura
06-03-2013, 22:56
Echt een mazzelpik inderdaad^^

Sadix
06-03-2013, 23:42
Ik ben van Its Showtime Istanbul,

je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

kaarten zijn al op de post!

Leventdepevent
07-03-2013, 08:21
Ik ben van Its Showtime Istanbul,

je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

kaarten zijn al op de post!

volgens mij heb je t naar t verkeerde adres gestuurd......ik kreeg gisteren 3 VIP kaarten its showtime Istanbul in de brievenbus, maar je hoort me niet klagen verder :lol:

Hans Vos
07-03-2013, 12:53
Ik ben van Its Showtime Istanbul,

je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

kaarten zijn al op de post!laatste keer ging istanbul niet door wegens vreemde praktijken van de promotor in turkye zelf ( dus niet van simon voor de duidelijkheid ) toen heeft simon de stekker er uit getrokken . dus als er geen tickets bij zitten kon het wel eens de bekende kat in de zak zijn !!!!(lol) gr hans

Bromios
07-03-2013, 13:53
Ik ben van Its Showtime Istanbul,

je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

kaarten zijn al op de post!

Leuk man, 3 VIP tafels thuisgestuurd krijgen. Zet je die in de kamer voor de TV. Geen wachtrijen, prima catering en je zit altijd vooraan.

Atila
07-03-2013, 13:56
laatste keer ging istanbul niet door wegens vreemde praktijken van de promotor in turkye zelf ( dus niet van simon voor de duidelijkheid ) toen heeft simon de stekker er uit getrokken . dus als er geen tickets bij zitten kon het wel eens de bekende kat in de zak zijn !!!!(lol) gr hans

Hans, het feit dat er maar 17 of 70 kaartjes (weet het niet meer precies) in voorverkoop verkocht waren, hielp ook niet echt.

mokumnised
07-03-2013, 15:14
Ik ben van Its Showtime Istanbul,

je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

kaarten zijn al op de post!

Doe je er wel een paar tickets bij? ;-)

Hans Vos
07-03-2013, 15:19
Hans, het feit dat er maar 17 of 70 kaartjes (weet het niet meer precies) in voorverkoop verkocht waren, hielp ook niet echt.ik weet het want ik had 1 van de akarsu broers daar staan en baalde als een stekker dat het niet door ging .. ben namelijk gek op turkye . gr hans

de Stiep
07-03-2013, 16:05
Leuk man, 3 VIP tafels thuisgestuurd krijgen. Zet je die in de kamer voor de TV. Geen wachtrijen, prima catering en je zit altijd vooraan.

Scherp !!

Sadix
07-03-2013, 16:10
Mokum, na dat je de kaarten hebt gehad van me, kom ik ook bij je thuis zitten in de vip.

Bromios
07-03-2013, 17:20
Mokum, na dat je de kaarten hebt gehad van me, kom ik ook bij je thuis zitten in de vip.

En wij komen ook allemaal. Zorg dat je genoeg in huis hebt want wij hebben een hekel aan wachten op de catering ;)

Sadix
07-03-2013, 17:38
Ja en Owee als de deur niet op tijd opengaat!

Asura
07-03-2013, 19:54
Leuk man, 3 VIP tafels thuisgestuurd krijgen. Zet je die in de kamer voor de TV. Geen wachtrijen, prima catering en je zit altijd vooraan.

Wel een waarschuwing, nu Badr niet meer in een horeca gelegenheid mag komen moet hij het bij jouw thuis komen kijken. Maak geen opmerkingen over Estelle en laat hem in godsnaam geen glazen afwassen

mario the count
07-03-2013, 19:56
Wel een waarschuwing, nu Badr niet meer in een horeca gelegenheid mag komen moet hij het bij jouw thuis komen kijken. Maak geen opmerkingen over Estelle en laat hem in godsnaam geen glazen afwassen
En tape de brievenbus dicht want daar schijnt hij tegenwoordig doorheen te passen!!!

mokumnised
07-03-2013, 22:10
Mokum, na dat je de kaarten hebt gehad van me, kom ik ook bij je thuis zitten in de vip.

lol...


En wij komen ook allemaal. Zorg dat je genoeg in huis hebt want wij hebben een hekel aan wachten op de catering ;)

in die bezemkast van mij past geen catering hahaha


Wel een waarschuwing, nu Badr niet meer in een horeca gelegenheid mag komen moet hij het bij jouw thuis komen kijken. Maak geen opmerkingen over Estelle en laat hem in godsnaam geen glazen afwassen


Ik neem wel plastic glazen dan ;)

Nick.
07-03-2013, 22:58
lol...



in die bezemkast van mij past geen catering hahaha


Ik neem wel plastic glazen dan ;)


Plastic glazen of plastic bekers?:lol:

Bagheera
08-03-2013, 08:45
Hahaha this thread turned into goldstatus... Lag dubbel

Dragon Tail
08-03-2013, 22:24
[QUOTE=Glen;1206106]STOP STOP STOP !!!
Even je huiswerk doen Ulysse!!
De IRO was daar aanwezig en NIET de WMTA...
Tip: Op de overhemden staan emblemen met de naam van de bond....[/QUOTE

Excuus daarvoor...
Ik heb een wedstrijdagenda gezien van de diverse bonden (topic bij de buren) en bij het Fightfans gala staat toch echt de WMTA als bond.

Ik ben er ook wel eens geweest en toen was het de WFCA en nu dus de IRO.

De programma opbouw of juist geen opbouw hoeft niet perse een probleem te zijn, maar voor een bepaald bedrag verwacht het publiek wel iets van die waarde. Er zijn genoeg gala's om te vergelijken.

Het meeste publiek komt vaak als supporter van een bepaalde vechter (broer, vriend, etc.) of chauffeur en die staan dan voor een voldongen feit: wel of niet voor dat bedrag naar binnen (+ 5 euro wegens devaluatie van de euro of zo?) of ... dat eind weer terug naar huis rijden (zonder vechter?).

Kickbokswedstrijden zonder show kunnen 10 tot max 20 euro bedragen om uit de kosten te komen (wel of geen eigen zaal en dus wel of geen hal huren), als je het voornamelijk om de sport doet.
Voor een commercieel gala met show (catwalk, ringdames, ringspeaker) kun je meer vragen, rekening houdende met gages van betaalde vechters en sponsorinkomsten, een entreeprijs van 25 tot 35 euro.

mokumnised
11-03-2013, 22:14
Kaarten van rumble of the north zijn binnen. Bedankt!