PDA

View Full Version : The Reem episode 3 Knockout !



jantje11
08-03-2013, 21:55
http://thereem.com/news/39/23/The-Reem-episode-3-Knockout.html

Djani
08-03-2013, 22:01
Thnx!!

pronk
08-03-2013, 22:04
Altijd leuk om een Afl te zien van de Reem.

Son & Breugel!
08-03-2013, 22:52
Altijd leuk om een Afl te zien van de Reem.

x2

Leventdepevent
08-03-2013, 22:58
dank je!

bladetrinity
08-03-2013, 23:00
Erg mooi om weer te zien, al krijg ik nog steeds een rot gevoel als ik de partij zie. Hoop steeds dat die nu wel wint.

Hoop dat die na zijn blessure werd gaat knallen:-) .

K-1sunstarr
08-03-2013, 23:05
Wederom leuk episode.
Kan niet wachten naar zijn come back!

Brainthief
08-03-2013, 23:19
erg nice idd! go Ali!

king
08-03-2013, 23:33
Mooie aflevering weer! Goede muziek, strakke beelden en een uitzonderlijke sfeer. Super gedaan.

Ik vond Alistair er wel echt een stuk 'kleiner' uitzien dan tegen Lesnar. Hoop niet dat deze 'beating' hem tussen z'n oren gaat zitten. Het is niet niks als je na zo'n grote mond zo een enorm pak slaag hebt gekregen. Sommige vechters worden na zo'n ervaring nooit meer dezelfde. Kijk maar naar Crocop nadat hij zwaar KO ging door Gonzaga. Die is daarna nooit meer de oude geworden.

Pansier
09-03-2013, 00:01
Erg mooi om weer te zien, al krijg ik nog steeds een rot gevoel als ik de partij zie. Hoop steeds dat die nu wel wint.

Hoop dat die na zijn blessure werd gaat knallen:-) .

x2, echt klote... Dat zijn volgende overwinning z.s.m. mag zijn!

T15Boxing
09-03-2013, 00:06
Hij komt er wel bovenop omdat hij mentaal zo sterk is. Zoals je ziet was hij de volgende dag alweer vrolijk. Thanks voor de mooie beelden.

Pansier
09-03-2013, 00:08
Hij komt er wel bovenop omdat hij mentaal zo sterk is. Zoals je ziet was hij de volgende dag alweer vrolijk. Thanks voor de mooie beelden.

Vrolijk als een boer met kiespijn... Hij zit er duidelijk mee.

Nosferatu187
09-03-2013, 00:15
wat een draak lol zo arrogant doen en dan krijg je gewoon zulke dingen.

tyson19
09-03-2013, 00:15
Wel sportief van hem om ook bij verlies gewoon de documentaire door te laten gaan en mensen de kans geven om ook een falende kant te laten zien. Zo arrogant zal die dus ook weer niet zijn.

Ik heb niet echt het idee dat blackzillians een veilig thuishaven voor hem is. De corner had de strategie van Antonio Silva moeten inzien. Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen, maar hij moet weer terug naar GG. Is het verstandigst voor hem, alhoewel ik ook niet weet hoe diep het conflict tussen hen is.

Voor de rest viel mij op dat hij totaal niet scherp was. Merkwaardig was ook hoe hij plotseling zo down werd in de derde ronde. Hij was in vergelijking met de eerdere rondes 3 keer zo traag en had op een of andere manier ook zijn kracht verloren. Kort geleden werd hier nog een artikel gepubliceerd door een arts, volgens mij had die beste arts toch een goed analyse gegeven over wat er was misgegaan.

Allistair zal hopelijk terugkomen, Stefan Struve is nog niet klaar voor het grote werk. Allistair moet die titel naar NL brengen en ik denk ook dat het hem zal lukken. Met een goede sportschool, hard trainen en vooral mentaal sterk zijn zal het goed komen.

Keep your head up Overeem, het gaat goed komen...

T15Boxing
09-03-2013, 00:17
Vrolijk als een boer met kiespijn... Hij zit er duidelijk mee.

Hij gaat er beter mee om dan andere vechters die wekenlang in depressie raken.

carlo1
09-03-2013, 00:26
respect voor alistair, gewoon een docu en daarin kwetsbaarheid laten zien. Of die wint of verliest van jds, jds zal weten dat hij in een gevecht is beland. ali zal zich willen bewijzen. kijk uit naar die pot.

stoet
09-03-2013, 00:58
Ik denk dat Overeem een coach moet hebben die Overeem gewoon de les kan voorlezen. Ik denk persoonlijk dat ze Overeem als een grote sportman zien en misschien daarom hem de les niet voorlezen en een beetje meegaand zijn in zijn ideeën. Het feit dat hij z`n handen omlaag had, daar had hij gewoon op z`n flikker voor moeten krijgen, daar had dan wel iemand moeten staan die dat had kunnen doen.

thijss
09-03-2013, 02:17
Wat een mooie beelden! Ook ontzettend eerlijk neergezet allemaal. De zelfverzekerdheid/arrogantie van te voren en de verslagenheid na afloop van de partij allemaal erg goed weergegeven!

Hoewel ik veel liever had gehad dat ie Bigfoot gewoon KO had geslagen vind ik dit 1 van de meest indrukwekkende afleveringen! Top!

pronk
09-03-2013, 02:40
Na al de trashtalk van de twee , vindt ik dat hij zig als een goede verliezer heeft opgesteld en bigfoot zijn respect heeft geven.

Turboknecht
09-03-2013, 02:49
Nu maar hopen dat ie d'r van geleerd heeft en dat Ubereem weer terug komt.

spacebox
09-03-2013, 03:39
Word steeds een betere docu!

Toch wel een toper die overeem.

Kan niet wachten tot ze volgende gevecht. Echt jammer dat het weer is uitgesteld dat dan weer wel! Maar ja

McClane
09-03-2013, 04:11
Weer een beste aflevering van wat ik heb gezien. Ik heb de partij nog niet gezien; geen behoefte aan. Ben er ziek van. Overeem komt er wel sterker uit. Hij pakt Silva in de rebound.

pronk
09-03-2013, 04:52
Ik heb de partij niet gezien maar hij pakt hem wel ff de volgende keer , je neemt het lekker serieus.

Kemal
09-03-2013, 08:02
mooie episode weer!

Richelieu
09-03-2013, 09:20
Strakke aflevering!

TheSkindo
09-03-2013, 10:22
Godver...ik verbaas me elke keer weer hoe goed dit wel niet is...KUDOS!

Jeru
09-03-2013, 10:40
Thanks! Hele mooie aflevering weer!!
Dit is toch fucking uniek! Niemand geeft zo'n kijkje achter de schermen als Alistair de afgelopen jaren doet.
Bedankt daarvoor Alistair en team!!

de Stiep
09-03-2013, 12:04
Echt weer een hele goede aflevering. Enne je bent pas groot als je klein kunt zijn en dat heeft Allister bewezen door zijn commentaar over het verloop van de wedstrijd.

Pr00f
09-03-2013, 12:39
Wat is die caretaker? Of the stars? Die donkere vent toch een goeie kerel. Grappig om te zien dat zo'n megalomane organisatie zo'n iemand in dienst heeft om moraal te boosten onder de vechters.

En complimenten aan Eldar voor wederom een super aflevering, met een bittere ondertoon weliswaar.. Hopelijk komt ie weer scherp en als van ouds terug.

TOON
09-03-2013, 13:01
Thanks! Hele mooie aflevering weer!!
Dit is toch fucking uniek! Niemand geeft zo'n kijkje achter de schermen als Alistair de afgelopen jaren doet.
Bedankt daarvoor Alistair en team!!

dit dus inderdaad! heel bijzonder!

McClane
09-03-2013, 13:06
Ik heb de partij niet gezien maar hij pakt hem wel ff de volgende keer , je neemt het lekker serieus.Aan mij gericht?

Na de partij van Evans was ik die nacht gaan slapen. De volgende dag las ik op MMAJunkie het verslag en de uitslag van de partij. Op een gif zag ik ook de betreffende knock out. Dan weet ik naar mijn mening voldoende, ik ga niet kijken naar een verliespartij van een vechter welke ik support als ik reeds de uitslag ken. Daarbij doet niets mij vermoeden dat Overeem nooit ofte nimmer Silva kan verslaan. Naar jouw mening kan Overeem dit niet?

KO.YOU.FOOL
09-03-2013, 14:03
Leuke documentaire voor de Nederlandse TV. Het Nederlandse publiek dat nog niet heel bekend is met de vechtsport kan dan eens kennismaken met het leven van een topsport vechter. In plaats van alleen de slechte verhalen horen in het nieuws.

Asura
09-03-2013, 14:28
Eldar=kwaliteit

Blackzillians is een vriendeclubje met pretenties iets groters te zijn

Pahlavan
09-03-2013, 15:11
Eldar=kwaliteit

Blackzillians is een vriendeclubje met pretenties iets groters te zijn

X2

wederom erg mooi gedaan eldar!

blackzillians is een prima voorbeeld van het feit dat een aantal grote namen onder een dak plaatsen niet automatisch succes betekent. Is hetzelfde als dat je een voetbal team hebt met allemaal grote namen waar verder niet samengewerkt kan worden.

het feit dat alistair gedurende zijn camp voor het bigfoot gevecht af en toe een gordijn moest ophangen om prive en afzonderlijk te kunnen trainen zegt genoeg. Hij gaf als reden aan dat er mensen in zijn camp zitten die bevriend zijn/waren met bigfoot maarja, als je mensen in je team niet kunt vertrouwen dan lijkt het mij dat je niet bij een geschikte camp zit.

anyway, mooi om zulke backstage beelden te zien!

ps: ik heb wel een beetje medelijden met die 2 kerels in het filmpje die geld op alistair hadden gezet en nu dus flink wat geld hebben verloren :p

kruikenstad goes bjj
09-03-2013, 16:52
haha x2 ofniet

Pansier
09-03-2013, 18:32
Leuke documentaire voor de Nederlandse TV. Het Nederlandse publiek dat nog niet heel bekend is met de vechtsport kan dan eens kennismaken met het leven van een topsport vechter. In plaats van alleen de slechte verhalen horen in het nieuws.

x2, iets voor RTL 7. De ''echte mannen zender'' met de schwalbes uit het voetbal. The Reem zou wel een leuke toevoeging zijn van de zender!

Nelisje
14-03-2013, 22:40
Ik moet bekennen, ik ben niet zijn grootste fan. En voor de partij tegen Silva gunde ik het Silva meer dan Overeem. Er is geen enkele reden om zo arrogant te zijn voor een wedstrijd, het zal wel iets amerikaans zijn ofzo, daar lijken ze er op te kicken. Maar de grootste kampioenen zijn nederig voor een wedstrijd, niet na de wedstrijd. Ik hoop dat hij zijn lesje heeft geleerd en dat hij beseft dat op dit niveau niemand zo veel beter is dan zijn tegenstander om zulk arrogant gedrag te rechtvaardigen.

Voor wat de blackzillians betreft.. ik denk niet dat dat team niet de oplossing is. Het komt op mij over dat ze zoveel focussen op de zwakke plekken dat ze hun sterke punten vergeten. Ik wil verder niet veel zeggen over de politiek bij Golden Glory.. maar de trainingsfaciliteiten lijken me toch beter dan wat hij nu bij de blackzillians heeft. Hij kan natuurlijk ook een andere gym in amerika opzoeken..