PDA

View Full Version : Nathan 'Carnage' Corbett vs Kamil Sokolowski



Boran
10-03-2013, 13:04
Video van de muay thai wedstrijd van afgelopen zaterdag tussen Carnage en Sokolowski.

Kort maar krachtig zullen we maar zeggen ;)
De wedstrijd begint op 4:25


http://youtu.be/v2V4LBg97hs

pronk
10-03-2013, 13:58
Ik vindt Nathan altijd wel een ok vechter , alleen jammer dat hij niet tegen de top vecht buiten Australie.

Anderson
10-03-2013, 14:15
Wilt die wel maar hij krijgt geen kansen.

pronk
10-03-2013, 14:28
Er zijn genoeg kansen alleen hij wil perse FM.

Anderson
10-03-2013, 14:35
Beter je huiswerk doen hij heeft in het verleden een k1 8mans toernooi gewonnen in Stockholm.

payap
10-03-2013, 14:40
Er zijn genoeg kansen alleen hij wil perse FM.

Wellicht omdraaien en zeggen ze durven ook niet tegen hem op MuayThai rules.

pronk
10-03-2013, 14:42
Klopt hij heeft aantal keren K1 regels gevochten dus....

pronk
10-03-2013, 14:44
Wellicht omdraaien en zeggen ze durven ook niet tegen hem op MuayThai rules.

Ik denk dat het niks te maken heeft met durven, eerder met het willen van beide partijen.

payap
10-03-2013, 14:44
Wie zouden van Corbet kunnen winnen dan?

let wel niet Sem Schilt en Badr HAri aankomen enzo want die vechten in andere gewichtsklasse. Corbett is -95 klasse.

pronk
10-03-2013, 14:45
Nee tuurlijk niet hij is geen zwaargewicht maar ik zou hem graag tegen Fred sikking willen zien op K1 regels.

pronk
10-03-2013, 14:49
Een rematch met spong!

basblue
10-03-2013, 14:51
Misschien een keer tegen Manhoef? Die vocht toch ook -95kg?

payap
10-03-2013, 14:51
Tegen Fred Sikking zou mooier zij op MuayThai rules. Fred is daar ook een liefhebber van. Tegen Spong zou mooi zijn maar die is ondertussen stuk zwaarder. Op Jamaica was toen een MuayThai partij zonder ellebogen.

payap
10-03-2013, 14:53
Maar welke regels zou dit dan allemaal moeten? Corbett is een echte MuayThai vechter die je zijn sterkste wapens afneemt als je hem op aangepaste regels laat vechten.

pronk
10-03-2013, 14:54
Tegen Manhoef kan alleen op K1 regels , FM heeft weinig zin.

payap
10-03-2013, 14:55
Ik denk dat het niks te maken heeft met durven, eerder met het willen van beide partijen.

Durven is idd een verkeerde uitspraak. Meer een kwestie van dat Corbett een MuayThai vechter is en bv Saki, Manhoef kickboksers zijn. Zijn twee verschillende stijlen en eigenlijk sporten.

pronk
10-03-2013, 15:01
Durven is idd een verkeerde uitspraak. Meer een kwestie van dat Corbett een MuayThai vechter is en bv Saki, Manhoef kickboksers zijn. Zijn twee verschillende stijlen en eigenlijk sporten.


Klopt maar Nathan kan ook op beide regels vechten , in FM thai zijn er teweinig die intresse hebben zeker tegen hem.

payap
10-03-2013, 15:20
Klopt maar een Corbett op kickboks regels is niet het level van een Corbett op MuayThai rules. Op MuayThai rules is hij in de -95 en toen in de -86 klasse de onbetwistte wereldkampioen. Hij heeft tegen iedereen gestaan en van iedereen gewonnen die op deze regels wil vechten.

pronk
10-03-2013, 15:58
Hij is zeker onbetwistte wereldkampioen op FM maar er is weinig aanbod van zijn gewicht om te meten , er valt voor hem niet veel meer te winnen al plan je 50 koekenbakkers voor hem hij pakt ze.
Daarom zou ik hem graag zijn grenzen zien verleggen.

de Stiep
10-03-2013, 21:53
Hij is zeker onbetwistte wereldkampioen op FM maar er is weinig aanbod van zijn gewicht om te meten , er valt voor hem niet veel meer te winnen al plan je 50 koekenbakkers voor hem hij pakt ze.
Daarom zou ik hem graag zijn grenzen zien verleggen.

Waarom zou hij zijn grenzen moeten verleggen ? Bolt is de beste op 100 en 200 meter. Moet je nu van hem verlangen om de 110 horden of de 3000 te doen om te bewijzen dat hij de beste is ? Ik vind dit onzin. NC is pfp de beste op fm regels in zijn klasse en dat moet je respecteren en niet van hem verlangen dat hij in een totaal ander tak van de sport ook zijn " mark" moet maken.

Anderson
10-03-2013, 21:56
precies

appelsap
10-03-2013, 22:04
Helemaal mee eens, maar de consequentie is wel dat hij weinig tegenstand heeft. Daarnaast claimt hij vaak zelf dat anderen bang voor hem zijn, maar het heeft voor Manhoef, Saki de weinig zin om een veel minder lucratiever gevecht aan te nemen in een partij met grote kans op blessures (ellebogen).

pronk
11-03-2013, 00:49
Waarom zou hij zijn grenzen moeten verleggen ? Bolt is de beste op 100 en 200 meter. Moet je nu van hem verlangen om de 110 horden of de 3000 te doen om te bewijzen dat hij de beste is ? Ik vind dit onzin. NC is pfp de beste op fm regels in zijn klasse en dat moet je respecteren en niet van hem verlangen dat hij in een totaal ander tak van de sport ook zijn " mark" moet maken.

"Moet je respecteren" lol , en nog wil ik hem graag zijn grenzen zien verleggen.

payap
11-03-2013, 11:18
Hier nog een interview wat ik met hem had voor The MPL.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118053-Mixfight-nl-in-gesprek-met-The-MPL-vechter-Nathan-Carnage-Corbett&highlight=corbett

Mattie73
11-03-2013, 11:45
Hier nog een interview wat ik met hem had voor The MPL.

Ik sprak Nathan Corbett in Den Haag toen hij daar vocht voor de MPL. Hele aardige en down to earth gozer!


Even aan ander vraagje Payap: wat is er nou in godsnaam gebeurt met de MPL dat het zo'n stille dood is gestorven?? En hebben de vechters hun geld ooit nog gekregen of niet?

(Erg jammer van de MPL, ik vond het zo'n gaaf concept)

sikking
11-03-2013, 14:02
Tegen Fred Sikking zou mooier zij op MuayThai rules. Fred is daar ook een liefhebber van. Tegen Spong zou mooi zijn maar die is ondertussen stuk zwaarder. Op Jamaica was toen een MuayThai partij zonder ellebogen.

Ik zou graag tegen nathan corbet vechten!! .. Heb inmiddels een winningstreak van 6 partijen achter elkaar tegen ndl top. rodney glunder, nale omerich, henriqe zowa voor ndl titel umc, hakan aksoi, hicham haagse killer, en nu weer ndl titel gewonnen van nale omerich!! ik wil een grotere uitdaging ook internationaal en nathan corbet is wereld top.. ik wil tegen hem op zijn regels Fullmuaythai 5x3 vechten... maar wie wie geeft mij die kans ??
Ik beloof dat ik wel voor een verrassing kan gaan zorgen!!! I WANT NATHAN CORBET FULL MUAYTHAI

pronk
11-03-2013, 14:28
Wat ik zei sikking, of spong tegen nathan moet gewoon plaats vinden Sikking nog op FM wat wil je nog meer.
Hoop dat Fred de kans krijgt inplaats van dat Nathan nog tegen 10 koekenbakkers gaat vechten.

payap
11-03-2013, 22:22
Zou prachtig zijn als de partij tussen Fred en Corbett zou plaatsvinden. Helemaal nu Fred laat zien niets liever te willen dan met deze gigant de ring in te stappen. De promotor die dit in Nederland voor elkaar weet te boksen om deze partij te organiseren zet hier wel de knaller van het jaar mee neer!

En als er een MuayThai vechter in Nederland is die de vorm heeft momenteel om het op te nemen tegen Corbett is het Fred wel!

Welke promotor make this happen???

payap
11-03-2013, 22:40
Ik sprak Nathan Corbett in Den Haag toen hij daar vocht voor de MPL. Hele aardige en down to earth gozer!


Even aan ander vraagje Payap: wat is er nou in godsnaam gebeurt met de MPL dat het zo'n stille dood is gestorven?? En hebben de vechters hun geld ooit nog gekregen of niet?

(Erg jammer van de MPL, ik vond het zo'n gaaf concept)

Persoonlijk vind ik van alle organisaties die ten onder zijn gegaan dat van The MPL het meest zonde. Heb twee gala's live meegemaakt en damn wat een knalpartijen zeg. Ondanks hun korte bestaan vind ik het nog altijd de mooiste die er zijn geweest.

Reden is geld geweest. Achter The MPL (hoofdkantoor in Canada) zaten een paar investeerders uit de zakenwereld die geld er in staken. Maar de promo's, de openingsshow in Los Angeles kosten zo veel geld en de show in Los Angeles en Padova waren erg matig bezocht en leverde dus weinig op. Alleen de show in Nederland had aardige bezoekersaantallen. Hiernaast bleef een verwacht contract(en) die veel opbracht met grote tv zenders uit. De investeerders hebben toen de stekker eruit getrokken en was het over. En heb begrepen dat er idd een aantal vechters zijn die hun geld niet hebben gebeurd.

Anderson
11-03-2013, 23:01
Misschien iets voor Slamm Fred Sikking - Nathan Corbett.