PDA

View Full Version : Nathan Corbett: wat vinden jullie?



Hagelslag
10-03-2013, 13:26
Ik zag net een video van Nathan "Carnage" Corbett's laatste gevecht en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik van hem moet vinden. Ja, hij sloeg Spong KO, maar dat was in 2009. En laten we eerlijk zijn, Spong is geen echte zwaargewicht. Ik bedoel, zelfs in het MMA vecht hij in het LHW.

Als je naar de rest van zijn startlijst kijkt zie je dat hij inderdaad heel veel wint, maar waar andere mensen zoals Manhoef, Spong en Saki wel gewoon als zwaargewicht vechten tegen welke tegenstander dan ook, doet Corbett dat niet. Hebben zijn wereldtitels dan wel zoveel waarde?

lopez86
10-03-2013, 13:35
Ik zag net een video van Nathan "Carnage" Corbett's laatste gevecht en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik van hem moet vinden. Ja, hij sloeg Spong KO, maar dat was in 2009. En laten we eerlijk zijn, Spong is geen echte zwaargewicht. Ik bedoel, zelfs in het MMA vecht hij in het LHW.

Als je naar de rest van zijn startlijst kijkt zie je dat hij inderdaad heel veel wint, maar waar andere mensen zoals Manhoef, Spong en Saki wel gewoon als zwaargewicht vechten tegen welke tegenstander dan ook, doet Corbett dat niet. Hebben zijn wereldtitels dan wel zoveel waarde?

Corbett is ook geen echte zwaargewicht, vocht in de tijd van Spong op 86kg ofzo.
Volgens mij nu nog.

Anderson
10-03-2013, 13:57
Ik zag net een video van Nathan "Carnage" Corbett's laatste gevecht en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik van hem moet vinden. Ja, hij sloeg Spong KO, maar dat was in 2009. En laten we eerlijk zijn, Spong is geen echte zwaargewicht. Ik bedoel, zelfs in het MMA vecht hij in het LHW.

Beter je huiswerk doen toen ze zouden vechten wou Spong op een zwaarder gewicht vechten, Corbett gaf toen aan dat dat te zwaar was en toen werd het een catchweight 93kg.

Sadix
10-03-2013, 13:58
Ik zag net een video van Nathan "Carnage" Corbett's laatste gevecht en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik van hem moet vinden. Ja, hij sloeg Spong KO, maar dat was in 2009. En laten we eerlijk zijn, Spong is geen echte zwaargewicht. Ik bedoel, zelfs in het MMA vecht hij in het LHW.

Als je naar de rest van zijn startlijst kijkt zie je dat hij inderdaad heel veel wint, maar waar andere mensen zoals Manhoef, Spong en Saki wel gewoon als zwaargewicht vechten tegen welke tegenstander dan ook, doet Corbett dat niet. Hebben zijn wereldtitels dan wel zoveel waarde?

Lol...

Corbet is zonder meer 1 van de beste vechters ter wereld en ik denk PfP misschien wel top 5. Hij is vreselijk die man. En nee hij is idd geen zwaar gewicht. In de MPL sloeg hij die gasten er ook allemaal uit.

payap
10-03-2013, 14:21
Corbett is abslute top in zijn gewicht en zijn stijl. Het heeft geen zin hem te vergelijken met de K-1 zwaargewichten want hij is geen zwaargewicht en geen (K-1) kickbokser. Hij vocht vroeger -86 en tegenwoordig is hij wat zwaarder en op -95. Ten tweede is hij geen kickbokser maar een echte MuayThai vechter. Zijn ellebogen zijn zijn gevaarlijkste wapen.

En zijn titels hebben wel degelijk waarde want hij heeft zo'n beetje iedereen bevochten in zijn klasse en verslagen. Ik zou niet weten wie hem op -95 momenteel zou kunnen verslaan. En nogmaals we hebben het hier over MuayThai en niet K-1 of kickboksen.

kooivechter
10-03-2013, 17:44
Maar goed, hij is 95 kilo afgetraind hij zou er best nog een kilo of 5 aan kunnen trainen, hij heeft ook wel de lengte.
Hij heeft ook wel is een partij op zwaargewicht gedraaid, alleen die verloor hij op tko. Denk ook dat hij genoeg verdient
In Australië, die man is daar een held. Dan moet je geen risico partijen nemen. In zwaargewicht K1 heeft hij niets te
zoeken, dat weet hij zelf ook wel, helemaal in dit stadium van zijn carrière. Verder is hij een van de beste vechters tot 95 kilo,
op mt misschien wel de beste

Fr3ddy
10-03-2013, 17:56
Ik denk dat er niks te twijfelen valt aan de capaciteiten en kwaliteiten van Nathan Corbett.. de man is een beest.