PDA

View Full Version : K-1 WGP 2013 best bekeken tournament in NL ever!



Diaz bros
16-03-2013, 16:10
Badr Hari goed voor knietjes en kijkcijfers

OMSTREDEN BOKSER RAMT K1-FINALE DE TOP 25 IN

Na zijn vrijlating had hij zes weken om zich klaar te stomen voor de K1 Grand Prix. Zijn eerste partij won hij, maar een gebroken voet gooide roet in het eten.
Succès de scandale

In het Engels noemen ze het "no such thing as bad publicity", in het Frans "succès de scandale". Badr Hari (http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari)heeft de afgelopen maanden vanwege zijn agressieve uitspattingen maandenlang vastgezeten, maar dat legde zijn heldenstatus geen strobreed in de weg.
Top 25

Meer dan 600.000 nieuwsgierigen stemden gisterenavond laat af op de comeback van de meest besproken vechter van ons land, de 28-jarige Marokkaans-Nederlandse vechtsporter Badr Hari, die slechts zes weken had om zich na zijn vrijlating op het grootste K1-toernooi voor te bereiden. Goed voor een plaatsje in de top 25 van meest bekeken programma's (http://www.kijkonderzoek.nl/) die avond. Ongekend, voor een vechtsportprogramma.

bron:veronica

Tony Galento
16-03-2013, 16:13
slechte reclame voor de sport, het niveau was abominabel.

FOCUS
16-03-2013, 16:16
ik heb even zitten kijken
na een paar minuten het geluid uitgezet, want wát een gezever :lol:

Toen zag ik een of andere dikke gast kickboksen,
dikke kop, vetrolletjes en alles..
hij kwam me bekend voor..
fuck man, blijkt het Mirco te zien...
:whistling:

Nog even geprobeerd om mijn ogen op te houden,

niet gelukt...

:wacko:

TOON
16-03-2013, 16:19
slechte reclame voor de sport, het niveau was abominabel.

de gevechten, het commentaar, het gelul.....dramatisch, de enige die wat nuttigs te melden had was mr Perfect

Diaz bros
16-03-2013, 16:23
Ik heb me trouwens kostelijk vermaakt om Joop , telkens als die kerel aan het woord was zat iedereen zich kapot te lachen bij ons, hij moet het echt beter op scheids houden. deze rol was eigenlijk niet voor hem weggelegd

Soulbringer320
16-03-2013, 16:38
Volgende keer kijk ik ook gewoon op stream, geen gezeik niks. De hele tijd stomme reclame er tussen....helemaal klaar mee...

Anderson
16-03-2013, 16:43
de gevechten, het commentaar, het gelul.....dramatisch, de enige die wat nuttigs te melden had was mr Perfect

idd

Anderson
16-03-2013, 16:44
Ik heb me trouwens kostelijk vermaakt om Joop , telkens als die kerel aan het woord was zat iedereen zich kapot te lachen bij ons, hij moet het echt beter op scheids houden. deze rol was eigenlijk niet voor hem weggelegd

idd

Bromios
16-03-2013, 16:49
Oftewel, perfect. Ondanks dat de redenen verkeerd zijn krijgt het kickboxen wel exposure. Hoost legde alles netjes en rustig uit. Die mannen van RTL doen net of ze er verstand van hebben. Ik hoorde vanochtend bij de voetbal van de kinderen niks dan complimenten. He, die sport van jou valt eigenlijk best wel mee. Was een leuk programma !! Ik heb maar niet gezegd dat het helemaal niks was.

Weten zij veel dat het allemaal bout vechters zijn. Lekker zo laten. darts is ook groot geworden door een trambestuurder en een postbode en daar kijken bakken met mensen naar. Ze brengen het gewoon als darts dus zo moet je ook bekijken.

FOCUS
16-03-2013, 16:50
Dat is wel zo Bromios,
maar het doet de kwaliteit van het kickboksen geen goed
als dit namelijk verkoopt
dan wordt dit de standaard

Asura
16-03-2013, 16:57
Mee eens bromios, die instelling had ik ook. Alleen iemand anders had op Ubeda's plek moeten zitten. Mensen die er niks vanaf weten zien gewoon grote gasten op elkaar inbeuken, meer niet.

@focus
dat zou kunnen maar ik denk eerder dat dankzij de concurrentie dit niet gebeurt. Er zijn nu meerdere organisaties die zich in de kijker willen spelen

Nosferatu187
16-03-2013, 17:06
Ubeda was juist leuk dat hij samen met Hoost daar kwam praten.

Sadix
16-03-2013, 17:13
Ubeda was juist leuk dat hij samen met Hoost daar kwam praten.

idd

ChingChong
16-03-2013, 17:49
ik heb even zitten kijken
na een paar minuten het geluid uitgezet, want wát een gezever :lol:

Toen zag ik een of andere dikke gast kickboksen,
dikke kop, vetrolletjes en alles..
hij kwam me bekend voor..
fuck man, blijkt het Mirco te zien...
:whistling:

Nog even geprobeerd om mijn ogen op te houden,

niet gelukt...

:wacko:
Wat lul je vetrolletjes. Misschien niet zo afgetraind als vroeger, maar vetroletjes..

bladetrinity
16-03-2013, 17:51
Mooi dat veel mensen keken, alleen jammer van het niveau. De leek die dit voor het eerst ziet krijgt veel vooroordelen bevestigd met al dat maaien. Dat vind ik zelf jammer want het zo zo'n mooie sport. Maar misschien denk ik er wel te zwaar over.

king
16-03-2013, 18:37
Hoost deed het perfect als commentator. Hij legt rustig uit wat er gebeurt (is) en vult dit waar nodig aan met zijn ervaringen.

En Ubeda, tja, de helft van de tijd was hij niet te verstaan. En wanneer hij wel te verstaan was, had hij het alleen maar over hoe briljant hij wel niet is als scheids en vooral hoe slecht alle andere scheidsen zijn. Maar ja, ben allang blij dat hij niet in de ring stond...

Pansier
16-03-2013, 19:17
Het commentaar was belachelijk... Volgens mij waren het zelfs voetbalpresentatoren, want de namen kwamen me verdomd bekend voor. Het is belachelijk dat één commentator zij dat Stoica niet goed bij zijn hoofd was, omdat deze zijn hand opstak tijdens de beslissing...

Ze moeten Glory maar eens gaan uitzenden, vechters als Schilt, Ghita en Saki zijn de top nu.

Diaz bros
16-03-2013, 19:28
Het commentaar was belachelijk... Volgens mij waren het zelfs voetbalpresentatoren, want de namen kwamen me verdomd bekend voor. Het is belachelijk dat één commentator zij dat Stoica niet goed bij zijn hoofd was, omdat deze zijn hand opstak tijdens de beslissing...

Ze moeten Glory maar eens gaan uitzenden, vechters als Schilt, Ghita en Saki zijn de top nu.

Dat wordt toch ook gewoon uitgezonden??? Alleen kijken er hier blijkbaar op een of andere manier 6x zoveel mensen naar.