PDA

View Full Version : Glory 8 Tokyo: Peter Aerts vs Jamal Ben Saddik



rollermanskunk
26-03-2013, 19:33
Op twitter verkondigde Jamal Ben Saddik dat z'n volgende gevecht tegen Peter Aerts zal zijn in Tokyo op 6 mei as.

Vermoedelijk heeft Jamal zich vergist in de datum want Glory heeft op 3 mei al Glory 8 Tokyo aangekondigd:
http://www.gloryworldseries.com/en/news/147?inv_sso_check=true&inv_sso_check=true ,

Kemal
26-03-2013, 19:46
Toch een leuke partij!

rollermanskunk
26-03-2013, 20:04
Ik zie dat Pierre het heeft bevestigd en gecorrigeerd, definitieve datum: 3 mei. Glory 8 Tokyo: Peter Aerts vs Jamal Ben Saddik.
Locatie: Ariake Coliseum, Tokyo.

Nosferatu187
26-03-2013, 23:30
Oh shit die krijgt Aerts zo plat hoor.

superstucie
26-03-2013, 23:31
sterke vechter die saddik,hij stompte remy aardig door die ring heen.

Nosferatu187
26-03-2013, 23:35
Saddik word een grote jongen hij is nog jong, en ik ga dit hier nu zeggen: hij heeft meer potentie dan Badr Hari
Hij heeft Bonyasky/Zimmerman/Verhoeven al op zijn cv staan.

Diz
26-03-2013, 23:37
Ik hoop dat Aerts er flink in gaat kleunen... moet te doen zijn om ben Saddik te pakken...

Pansier
26-03-2013, 23:41
Ik hoop dat Aerts er flink in gaat kleunen... moet te doen zijn om ben Saddik te pakken...

Aerts zijn vechtershart zal je altijd blijven doen verassen... Als ik hem laatst zag bij Glory toen hij zijn hand brak schrok ik van de power die hij er zelfs nu nog uitgooit met zijn trappen. War AERTS!!!

Diaz bros
26-03-2013, 23:41
Saddik word een grote jongen hij is nog jong, en ik ga dit hier nu zeggen: hij heeft meer potentie dan Badr Hari
Hij heeft Bonyasky/Zimmerman/Verhoeven al op zijn cv staan.

lol

Nosferatu187
26-03-2013, 23:47
yeah I said it.

Leventdepevent
26-03-2013, 23:51
denk dat ie letterlijk en figuurlijk over aerts heen walst

kooivechter
27-03-2013, 00:16
Denk het ook. Peter moet van zijn pensioen gaan genieten. Dit zijn zulke zware jongens

rollermanskunk
27-03-2013, 00:44
Misschien verrast Peter ons nog maar ik vrees het ergste voor hem.

Overigens zal de top 8 van de Glory -65 kg ranking een Glory Grand Slam-toernooi vechten om de hoofdprijs van 100.000 dollar

De ranking:

1. Yuta Kubo
2. Mosab Amrani *
3. Liam Harrison *
4. Abdellah Ezbiri
5. Chi Bin Lin
6. Gabriel Varga
7. Marcus Vinicius
8. Masaaki Noiri

* geupdate na Glory 5 London

Rverm
27-03-2013, 00:50
Maar Ben Saddik verloor dan ook weer van Jahfar Wilnis. En dat is weer een trainingsmaatje van Peter Aerts dus ik verwacht een zelfde gameplan.

blackadder
27-03-2013, 01:31
Misschien verrast Peter ons nog maar ik vrees het ergste voor hem.

Overigens zal de top 8 van de Glory -65 kg ranking een Glory Grand Slam-toernooi vechten om de hoofdprijs van 100.000 dollar

De ranking:

1. Yuta Kubo
2. Mosab Amrani *
3. Liam Harrison *
4. Abdellah Ezbiri
5. Chi Bin Lin
6. Gabriel Varga
7. Marcus Vinicius
8. Masaaki Noiri

* geupdate na Glory 5 London
Moet nog geupdate worden op hun officiele website.

Nosferatu187
27-03-2013, 01:55
Misschien verrast Peter ons nog maar ik vrees het ergste voor hem.

Overigens zal de top 8 van de Glory -65 kg ranking een Glory Grand Slam-toernooi vechten om de hoofdprijs van 100.000 dollar

De ranking:

1. Yuta Kubo
2. Mosab Amrani *
3. Liam Harrison *
4. Abdellah Ezbiri
5. Chi Bin Lin
6. Gabriel Varga
7. Marcus Vinicius
8. Masaaki Noiri

* geupdate na Glory 5 London

Mosab had hem zwaar te pakken met zijn liver punch.

rollermanskunk
27-03-2013, 02:37
Moet nog geupdate worden op hun officiele website.

Ja daarom heb ik er "*" bij gezet.

kentaro
27-03-2013, 09:58
Dit wordt echt een vet toernooi.
Yuta kubo of masaaki pakt het toernooi

Diaz bros
27-03-2013, 12:07
yeah I said it.


Laat die sadiq geval eerst eens meedoen aan afvallers xxl ofzo, misschien dat we dan zijn totale kracht kunnen vergelijken met de pink van Hari. zwaar overschat deze jongen, die zie ik aerts zonder probleem pakken ondanks hij flink op z'n retour zit. zag je hoe hij neer ging tegen ghita, zwaar lachwekkend en hij is dan het grote talent van kickboxen :o neeeee, dan is het kickboxen inderdaad echt ten doode geschreven

MrLoverrr
27-03-2013, 12:31
Laat die sadiq geval eerst eens meedoen aan afvallers xxl ofzo, misschien dat we dan zijn totale kracht kunnen vergelijken met de pink van Hari. zwaar overschat deze jongen, die zie ik aerts zonder probleem pakken ondanks hij flink op z'n retour zit. zag je hoe hij neer ging tegen ghita, zwaar lachwekkend en hij is dan het grote talent van kickboxen :o neeeee, dan is het kickboxen inderdaad echt ten doode geschreven
Sorry maar jou reactie is zo dom en slaat helemaal nergens op. Blijkbaar heb je nooit een leverstoot of levertrap gevoeld. Ieder mens gespierd, dik of dun gaat liggen als je zo een trap of stoot op de juiste plaatst krijgt. Vraag Bas Rutten of eigenlijk elke Kickbokser/vechtsporter. Van achter de TV of PC is het makkelijk praten. Jamal is NOG niet de absolute TOP, maar hij heeft wel veel potentie en dat in combinatie met zijn lengte, gewicht en kracht maakt hem een groot gevaar voor elke kickbokser. Vraag dat maar aan Bonjasky of Zimmerman.

Tony Galento
27-03-2013, 12:34
Laat die sadiq geval eerst eens meedoen aan afvallers xxl ofzo, misschien dat we dan zijn totale kracht kunnen vergelijken met de pink van Hari. zwaar overschat deze jongen, die zie ik aerts zonder probleem pakken ondanks hij flink op z'n retour zit. zag je hoe hij neer ging tegen ghita, zwaar lachwekkend en hij is dan het grote talent van kickboxen :o neeeee, dan is het kickboxen inderdaad echt ten doode geschreven

nog zo'n k1 finale zou dat misschien kunnen bewerkstelligen.

en die sadiq wordt een hele gevaarlijke jongen. heeft een goede basistechniek, stompt keihard en heeft z'n fysiek mee. er moeten alleen nog wat kilootjes af.

ChingChong
27-03-2013, 13:36
Laat die sadiq geval eerst eens meedoen aan afvallers xxl ofzo, misschien dat we dan zijn totale kracht kunnen vergelijken met de pink van Hari. zwaar overschat deze jongen, die zie ik aerts zonder probleem pakken ondanks hij flink op z'n retour zit. zag je hoe hij neer ging tegen ghita, zwaar lachwekkend en hij is dan het grote talent van kickboxen :o neeeee, dan is het kickboxen inderdaad echt ten doode geschreven
Hij is faking dik, maar ook zwaar en groot, 2,05 meter en 130 kg. Dat geeft hem zo'n extreem voordeel. Denk wel dat hij ver gaat schoppen als hij zich technisch blijft ontwikkelen.

shitt
27-03-2013, 13:46
Saddik word een grote jongen hij is nog jong, en ik ga dit hier nu zeggen: hij heeft meer potentie dan Badr Hari
Hij heeft Bonyasky/Zimmerman/Verhoeven al op zijn cv staan.


Wuahahahahahaa k zie n mooie carriere met de juiste mense om hem heen maar om meteen dit te gaan roepe...

Leventdepevent
27-03-2013, 13:55
dik of niet hij heeft echt goeie trappen in huis, ik sta dr soms van te kijken hoe makkelijk hij trapt

Pansier
27-03-2013, 14:07
dik of niet hij heeft echt goeie trappen in huis, ik sta dr soms van te kijken hoe makkelijk hij trapt

x2, en dat onderschatten kan zomaar eens een wapen van hem zijn. Mensen moeten niet zo snel een vooroordeel over een vechter vellen, want een vechter heeft altijd de kracht in zich om te winnen.

MrLoverrr
27-03-2013, 14:43
by the way Fedor Emelianenko is ook niet altijd de dunste geweest maar wel de beste! Niet dat ik deze 2 wil vergelijken maar het enige wat ik hiermee wil zeggen is.... NEVER JUDGE A BOOK BY IT'S COVER!

Nosferatu187
27-03-2013, 14:52
Hij is de laatste keer al flink afgevallen, als je ziet wat voor buik hij eerder had.

blackadder
27-03-2013, 15:09
Hij is de laatste keer al flink afgevallen, als je ziet wat voor buik hij eerder had.
Klopt. Was het eerste wat opviel.

Nosferatu187
27-03-2013, 15:12
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=31wEEQzcTiM

kijk hoe dik hij eerst was.

pronk
27-03-2013, 15:42
Ik heb in het verleden met Sadik gespard en hij is een van de weinige die gewoon met 18/gloves door je dekking heen slaat hoe goed je dekking ook is.
Het is jammer dat mensen alleen naar zijn figuur kijken en niet naar zijn kwaliteiten , ik heb het gevoeld en het was geen pretje en geloof me ik heb met velen in de ring gespard.

mario the count
27-03-2013, 15:47
Ik denk idd ook dat jamal peter gaat verslaan. Die jongen is zo sterk en groot. Technisch is hij ook echt niet slecht. Snap eigenlijk ook niet wat iedereen te zeiken heeft over zijn uiterlijk, hij hoeft toch niet op de cover van de mens health te staan?
Ondanks zijn uiterlijk trapt hij makkelijk, zijn zijn stoten hard en gooit hij alles er soepel uit. Hij heeft bonjasky en zimmerman op een avond verslagen wat maar weinig vechters kunnen zeggen. Dus stop aub met zeiken over zijn uiterlijk, want er zijn genoeg lui met een six pack die het stukken minder doen!!!!!

En nee ik ken hem niet persoonlijk.

gieloe
27-03-2013, 16:19
Hoeveel maanden zwanger was ie daar?

Advocaat
27-03-2013, 17:15
Jamal gaat Peter mishandelen. Dit is een complete mismatch en Glory moet zich rot schamen. We mogen je allemaal Peter dus we ze zullen bidden dat je geen letsel oploopt in mei.

Nosferatu187
27-03-2013, 17:27
waarom mismatch dit word een goede partij hoor.

Tykill
27-03-2013, 17:36
Peter is een held. Living legend. Ik ken geen enkele vechter die zo'n vechtershart hebben als Peter. Hopelijk is hij net zo fit en explosief als zijn vorige partij waar hij helaas zijn hand brak. WAR PETER!

de Stiep
27-03-2013, 17:47
Ik denk idd ook dat jamal peter gaat verslaan. Die jongen is zo sterk en groot. Technisch is hij ook echt niet slecht. Snap eigenlijk ook niet wat iedereen te zeiken heeft over zijn uiterlijk, hij hoeft toch niet op de cover van de mens health te staan?
Ondanks zijn uiterlijk trapt hij makkelijk, zijn zijn stoten hard en gooit hij alles er soepel uit. Hij heeft bonjasky en zimmerman op een avond verslagen wat maar weinig vechters kunnen zeggen. Dus stop aub met zeiken over zijn uiterlijk, want er zijn genoeg lui met een six pack die het stukken minder doen!!!!!

En nee ik ken hem niet persoonlijk.

Precies! Lekker belangrijk een 6-pack. Hij gebruikt zijn massa goed en er zitten spieren zat onder dat randje vet.
Buiten dat een behoorlijk technische vechter. Mrloverrrr schreef al dat je een boek niet aan de kaft moet beoordelen en ook dat ben ik met hem eens.

superstucie
27-03-2013, 22:55
jamal loopt dwars door peter heen denk ik.

kruikenstad goes bjj
28-03-2013, 00:00
winst voor Jamal,de nieuwe generatie klopt op de deur.wordt een teleurstelling voor peter is een icoon maar geen kans.

Bromios
28-03-2013, 00:47
Ik denk dan alleen maar: hij is nu al zo goed. Hoe goed zou hij wel niet zijn als hij zijn voeding serieus zou nemen en 15 a 20 kg minder zou wegen. Dan slaat hij net zo hard maar is nog minstens 2x zo snel.

Op een beetje kickboxtraining verbrand je wel een calorie of 1000 dus die gast moet minstens 4000 calorieën per dag binnenkrijgen om op dat gewicht te blijven. Dat haalt hij niet uit sportvoeding.

Het is een beetje het Gert-jan Verbeek verhaal. Ga je meer scoren als je goed met je lichaam bezig bent en op je voeding let ? Nee, maar als je in een situatie komt waarin alles 100% moet zijn kom je er niet als je op 1 gebied laks bent.

Deze jongen draait op het hoogste niveau dus zijn begeleiding moet er voor zorgen dat hij met 100% focus bezig is met zijn sport. En niet met een reuze shoarma op de bank ligt. (Naast Errol Zimmerman).

Maar goed, dat is mijn mening.

Anderson
28-03-2013, 01:39
Jamal je gaat winnen maar alsjeblieft eet biefstuk of rosbief in plaats van shoarma of burger king, mc donals menu's.

Tykill
28-03-2013, 09:25
Mensen onderschatten Peter. Ik kijk er naar uit.

Vince
28-03-2013, 09:55
Jamal komt op mij over als een sympathieke vent. Als hij zich verder ontwikkeld zal zijn fysiek daarnaast ook verbeteren. Ben benieuwd wat deze jongen gaat brengen.

Peter is natuurlijk een levende legende. Iedereen die Peter bij voorhand al afschrijft is niet goed bij zijn of haar hoofd.

Is gewoon weer een top hoofdpartij mijn complimenten!

victor45
28-03-2013, 14:11
Aan zijn maniertjes te zien lijkt het mij niet zo'n hele sympathieke vent. Als je ziet hoe hij reageert naar zijn tegenstander die neergaat toont voor mij aan dat hij meer behoefte heeft aan begeleiding op het gebied van sportiviteit naar zijn tegenstander toe dan aan voedingsadvies... echt triest.

MrLoverrr
28-03-2013, 14:29
Aan zijn maniertjes te zien lijkt het mij niet zo'n hele sympathieke vent. Als je ziet hoe hij reageert naar zijn tegenstander die neergaat toont voor mij aan dat hij meer behoefte heeft aan begeleiding op het gebied van sportiviteit naar zijn tegenstander toe dan aan voedingsadvies... echt triest.

Overdrijven is ook een vak!!!

MrLoverrr
28-03-2013, 14:30
Jamal komt op mij over als een sympathieke vent. Als hij zich verder ontwikkeld zal zijn fysiek daarnaast ook verbeteren. Ben benieuwd wat deze jongen gaat brengen.

Peter is natuurlijk een levende legende. Iedereen die Peter bij voorhand al afschrijft is niet goed bij zijn of haar hoofd.

Is gewoon weer een top hoofdpartij mijn complimenten!

X2 Peter nooit afschrijven. Zijn wilskracht kan iedereen breken!!!

mario the count
28-03-2013, 15:16
Peter afschrijven zou ik bij voorbaat nooit doen. Ik kan wel zeggen wie ik denk dat er gaat winnen en ik geef dan jamal toch wel het voordeel van de twijfel. Maar misschien heb ik ongelijk, ik hoop het zelfs want ik gun aerts het van harte.

Minotauro
28-03-2013, 16:22
Vraag me af of Jamal na 25 lowkicks nog zo lekker staat. Vergeet niet dat je met 150 kilo een ontzettende druk op je knieën hebt en een paar lowkicks van Aerts zullen het er alleen maar minder prettig op maken

Nosferatu187
28-03-2013, 16:40
Hij weegt geen 150 piet.

Nelisje
28-03-2013, 17:36
Het kan met Peter Aerts op deze leeftijd meer dan ooit 2 kanten op gaan. Als hij er zo in klapt als toen tegen Bouzidi denk ik dat hij geen gehakt maakt van ben Saddik. Hij kan echter ook totaal niets in te brengen hebben tegen de jongere ben Saddik. Ik kijk er naar uit..

Nosferatu187
28-03-2013, 17:38
weet iemand trouwens al op welke zender Glory 8 word uitgezonden?

pavani
29-03-2013, 10:07
Afgelopen week hebben we een mooi evenement gehad en er staan alweer diverse mooie Glory evenementen op het programma zo is er op 3 Mei een groot evenement in Tokyo met o.a. Jamal Ben Saddik vs. Peter Aerts, Anderson "Braddock" Silva vs. Jaideep Singh en Andy Ristie vs. Albert Kraus.

Naast deze losse partijen is er op deze avond ook een sterk bezet 8-mans toernooi, het toernooi zal gehouden worden in het Ariake Coliseum te Tokyo.
De deelnemers aan het toernooi zijn als volgt:

Mosab Amrani
Yuta Kubo
Liam Harrison
Masaaki Noiri
Marcus Vinicius
Abdellah Ezbiri
Gabriel Varga
Chi Bin Lim

Ik kijk erg uit naar dit toernooi en ik hoop (en verwacht) dat Mosab dit toernooi op zijn naam gaat schrijven.

Anderson
29-03-2013, 12:23
Mosab heeft een grote kans om te winnen alleen Masaaki Noiri, Abdellah Ezbiri, kunnen het lastig maken.

phranq
29-03-2013, 12:30
Vlak Harrison niet uit, hij mag dan wel ko zijn gegaan tegen Mosab, toch heeft ie van alle grote Thai gewonnen.

rollermanskunk
29-03-2013, 12:44
Er is al een Glory 8 Tokyo pos http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?127699-Glory-8-Tokyo-Peter-Aerts-vs-Jamal-Ben-Saddik Deze kan samengevoegd worden.

Anderson
29-03-2013, 14:22
Vlak Harrison niet uit, hij mag dan wel ko zijn gegaan tegen Mosab, toch heeft ie van alle grote Thai gewonnen.

Dat was altijd op FMT regels er zijn ook niet echt veel FMT vechters die goed kunnen vechten op k1 regels Petro, Sudskaorn, Saiyok dan heb je het bijna wel gehad.

rollermanskunk
29-03-2013, 14:24
http://gloryworldseries.co.jp/common/image/archive/2013_8/G8TFlyer.jpg

GLORY 8 TOKYO FIGHTCARD

SUPERFIGHTS:

- Peter Aerts vs Jamal Ben Saddik
- Albert Kraus vs Andy Ristie
- Anderson Braddock Silva vs Jaideep Singh

Glory Grand Slam -65kg Tournament:

- Yuta Kubo

- Mosab Amrani

- Liam Harrison

- Masaaki Noiri

- Marcus Vinicius

- Abdellah Ezbiri

- Gabriel Varga

- Chi Bin Lim

gieloe
29-03-2013, 14:35
Paste Jamal niet op die poster?

Koike88
29-03-2013, 14:54
Dat was altijd op FMT regels er zijn ook niet echt veel FMT vechters die goed kunnen vechten op k1 regels Petro, Sudskaorn, Saiyok dan heb je het bijna wel gehad.
Pinca vind ik ook wel passen in dit toernooi. Hij deed het niet slecht tegen Petrosyan vond ik!

Nosferatu187
29-03-2013, 15:13
Vlak Harrison niet uit, hij mag dan wel ko zijn gegaan tegen Mosab, toch heeft ie van alle grote Thai gewonnen.

Nou nou als ik de fight record van Harrison bekijk dan ben ik zeker niet onder de indruk.

Nosferatu187
29-03-2013, 15:14
http://www.youtube.com/watch?v=TvzrVMX5lJw

Koike88
29-03-2013, 15:17
Mosab had niks in te brengen in dit gevecht, maar K1 is een ander spelletje...

Anderson
29-03-2013, 15:38
precies

blackadder
29-03-2013, 16:07
Vlak Harrison niet uit, hij mag dan wel ko zijn gegaan tegen Mosab, toch heeft ie van alle grote Thai gewonnen.
Niet volgens zijn record op wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Liam_Harrison_(kickboxer)

rollermanskunk
29-03-2013, 17:11
Jerome Le Banner vs Koichi Pettas toegevoegd aan de fightcard

Bron: Thom Harinck

Coldcrust
29-03-2013, 17:22
Vlak Harrison niet uit, hij mag dan wel ko zijn gegaan tegen Mosab, toch heeft ie van alle grote Thai gewonnen.

Noch Mosab noch Liam heeft ooit van een grote Thai gewonnen.

En voor alle duidelijkheid,met ''grote thai'' bedoel ik een Thai die op dat moment groot is is hetzelfde gewicht als zij beiden en niet een Anuwat die groot was op 56 kg of Bovy.

Anderson
29-03-2013, 17:53
Pinca vind ik ook wel passen in dit toernooi. Hij deed het niet slecht tegen Petrosyan vond ik!

Die zou er wel in kunnen passen maar ik als ik zo de 8 deelnemers zie denk ik dat Glory het liefst een Japanner zien winnen.

payap
29-03-2013, 18:21
Namphon heeft ie van gewonnen en die is momenteel nog kampioen van Lumpinee of Rajadamnern. Nu weet ik niet hoe die 5 jaar terug was toen Liam van hem won. Anuwat was toen hij van Liam verloor aan het einde van zijn carriere. Volgens mij heeft hij daarna nog maar een paar keer gevochten en alles verloren tegen relatief onbekende niet Thais.

Maar bv Kulebin heeft Liam van gewonnen en die Kulebin won van Mosab waarbij Mosab aardig dol geclinched werd. Liam is gewoon een echte MuayThai vechter en dat is een heel ander spelletje dan K-1/kickboksen.

En askerov, Samsamut, Jaroensap zijn toch ook leuke overwinningen. Maar verwacht dam Liam het snel voorgezien houdt omdat hij gewoon weg geen kickbokser is. Zijn ellebogen, clinchen, werpen is hij de helft van zijn normale, en ook sterke wapens kwijt en ook de jurering is in zijn nadeel.

Kemal
29-03-2013, 22:31
threads samengevoegd.

Kemal
12-04-2013, 13:50
https://pbs.twimg.com/media/BHjJ_IvCMAEMYQ7.jpg

Mattie73
12-04-2013, 14:23
Mosab heeft een grote kans om te winnen alleen Masaaki Noiri, Abdellah Ezbiri, kunnen het lastig maken.


Let op Abdellah Ezbiri !! Goede knokker is dat. Hij is pas geleden nog wereldkampioen geworden in de 65kg klasse.

Mattie73
12-04-2013, 14:26
. Liam is gewoon een echte MuayThai vechter en dat is een heel ander spelletje dan K-1/kickboksen.
Maar verwacht dam Liam het snel voorgezien houdt omdat hij gewoon weg geen kickbokser is. Zijn ellebogen, clinchen, werpen is hij de helft van zijn normale, en ook sterke wapens kwijt en ook de jurering is in zijn nadeel.

Liam is gewoon een wereldtopper in het FMT. Bij K1 regels haal je inderdaad zijn sterke wapens weg.

(Overigens versloeg Mohammed Khamal hem wel op FMT regels. Die Liam bloedde hevig als een rund door al die ellebogen van Mootje :).)

rollermanskunk
12-04-2013, 15:17
https://pbs.twimg.com/media/BHpgZBRCUAE-Sal.jpg

$haolin $hadowboxer
12-04-2013, 20:20
leuke partij , denk dat ben sadiq ver gaat komen in de toekomst en wat aerts betreft dat is een beest

appelsap
13-04-2013, 16:04
Liam is gewoon een wereldtopper in het FMT. Bij K1 regels haal je inderdaad zijn sterke wapens weg.

(Overigens versloeg Mohammed Khamal hem wel op FMT regels. Die Liam bloedde hevig als een rund door al die ellebogen van Mootje :).)

Hoe is het trouwens met Mo Kamal?

Anderson
13-04-2013, 17:25
Eerst zou die stoppen omdat die te weinig partijen kreeg. Daarna stond die op de kaart van Glory maar kon toch niet vechten wegens prive omstandigheden. Nu is het best stil hopelijk herpakt die zich.

micha
13-04-2013, 23:02
https://pbs.twimg.com/media/BHpgZBRCUAE-Sal.jpg


super!!!!!!

rollermanskunk
18-04-2013, 13:59
De partij Braddock Silva vs Jaideep Singh is geschrapt, vervangende partij is Yoshihiro Sato vs Sung Hyun Lee.

Kemal
23-04-2013, 10:18
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/430266_589309767747816_212975838_n.jpg

Kemal
01-05-2013, 12:17
Via mixfight is er een livestream beschikbaar:

http://www.mixfight.nl/glory/

carlo1
02-05-2013, 14:37
hoewel ik ben saddik als een van de weinige schilt zie verslaan, denk ik toch dat aerts dit gaat winnen. wat jullie? weet iemand hoe laat het begint?

HAY
02-05-2013, 16:41
Wat denken jullie over de uitslagen van alle wedstrijden?

blackadder
02-05-2013, 17:12
Te vroeg om te zeggen. Het is nog niet eens begonnen.

blackadder
02-05-2013, 17:18
https://www.youtube.com/watch?v=KVKMJVow4-8

yuko
02-05-2013, 19:35
Te vroeg om te zeggen. Het is nog niet eens begonnen.

Uitslagen zijn bij ingewijden van Glory al lang bekend ;)

Pansier
02-05-2013, 19:45
Via mixfight is er een livestream beschikbaar:

http://www.mixfight.nl/glory/

Nice! Hoe laat is het in Nederlandse tijd te zien?

rollermanskunk
02-05-2013, 21:51
Nice! Hoe laat is het in Nederlandse tijd te zien?

7 uur s'ochtends begint het volgends de timer op de Glory site.

blackadder
02-05-2013, 22:30
Ik heb toch liever dat ze in Europa organiseren. Schappelijkere tijden. :p

Kemal
02-05-2013, 23:34
65kg reserve: Chonlek Super Pro Samui vs. Zen Fujita
65kg reserve: Yukihiro Komiya vs. Andrej Bruhl
65kg semi final: Mosab Amrani vs. Marcus Vinicius
65kg semi final: Liam Harrison vs. Masaaki Noiri
65kg semi final: Abdellah Ezbiri vs. Gabriel Varga
65kg semi final: Yuta Kubo vs. Chi Bin Lim
HW: Peter Aerts vs. Jamal Ben Saddik
70kg: Albert Kraus vs. Andy Ristie
HW: Jerome Le Banner vs. Koichi Watanabe
70kg: Yoshihiro Sato vs. Sung Hyun Lee

Road to GLORY
85kg semi final: Magnum Sakai vs. Toshio Matsumoto
85kg semi final: Kengo Shimizu vs. Yuki Niimura
55kg: Dyki vs. Jang Yong Ho
60kg: Yuji Takeuchi vs. Tatsuya Inaishi
70kg: Danilo Zanolini vs. Hirono Yu

Pansier
02-05-2013, 23:44
7 uur s'ochtends begint het volgends de timer op de Glory site.

Jep, nvm, zoek er niet voor te betalen om 's ochtends om 7 uur op te moeten staan. Dan kijk ik ze liever later terug ;)

Nosferatu187
03-05-2013, 00:20
damn gewoon in de morgen. :crying:

mario the count
03-05-2013, 00:43
Er zitten wat mij betreft ook net niet genoeg toppartijen tussen om zo vroeg voor uit mn nest te gaan.

blackadder
03-05-2013, 00:57
Er staan eigenlijk maar 3 partijen die ik wil zien. Aerts - Saddik. Kraus - Ristie en Le Banner - Watanabe. En eventueel een rematch Amrani - Harrison. De rest geloof ik wel.

Vince
03-05-2013, 08:30
En aan het werk.... Wat is de beweegreden om het op een vrijdag te doen? Baal als een malle. Naja dat wordt dus terugkijken

Ben sadik zag er trouwens een stuk strakker uit bij de weigh in.

War Peter!
War le banner!
War kraus!

Minotauro
03-05-2013, 10:01
Iemand linkje? KAn die van mixfight niet openen :(

breahule
03-05-2013, 10:20
http://www.firstrow1.eu/watch/184439/1/watch-glory-8:-tokyo.html

phranq
03-05-2013, 10:22
Mosab sterk gevochten, jammer dat er geen rematch komt tegen Harrison!

onne1983
03-05-2013, 10:52
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/589137522.jpg