PDA

View Full Version : De voet van Badr



tidelot
29-03-2013, 15:11
De voet van Badr
"Nee, daar klopt natuurlijk niks van Diaan." Mijn bokstrainer Ron en ik hebben het na afloop van de training nog even over het gevecht van Badr Hari.http://bin.snmmd.nl/m/m1nxc64aqt32_sqr256.jpg© ANP

Door Diana Kuip
"Heb je gezien hoe Badr die wedstrijd uiteindelijk uit heeft gevochten?" vraagt Ron. "Al achteruit huppelend? Dat kan dus niet als je je middenvoetsbeentje zou hebben gebroken. En ook niet als je je banden zwaar hebt verrekt. Want dat is geloof ik het laatste nieuws toch? Dat het tóch niet was gebroken? Klopt gewoon niet."
Ron is altijd lekker duidelijk. En als iemand veel van vechtsport weet is hij het.
Ron vermoedt dus dat er niks mis was met Hari's voet: "Als je het mij vraagt ging hij sowieso maar één gevecht vechten. Pakt Badr het startgeld en verdient de K1 een smak geld aan de kaartverkoop en de tv-rechten die Badr oplevert. Iedereen blij."
Semmy SchiltDe K1 staat inderdaad bekend om zijn schimmige deals. In NUsport magazine beaamt vijfvoudig K1 wereldkampioen Semmy Schilt ook het bestaan van matchfixing in zijn sport.
Zo lag Schilt er in 2002 ineens halverwege het toernooi uit, omdat hij een blessure zou hebben opgelopen met bowlen. Onzin dus, zegt Schilt daarover nu. Maar het kwam de K1 beter uit als er in de finale populairdere vechters zouden staan.
In het geval van Badr zou die vlieger ook op kunnen gaan. De publiekslieveling mocht hier tenslotte 'op speciale uitnodiging' vechten, ondanks dat hij net een half jaar stil op een gevangenisbedje had gezeten en dus niet fit kon zijn.
En opvallend is ook dat Badr als enige vechter de anderhalve ton startgeld van tevoren schijnt te hebben gekregen.
En ja, er is inderdaad een foto van een dikke voet, maar die heeft Badr zelf gemaakt.
ToernooiMaar om het zeker te weten bel ik Jens Olde Kalter, een journalist die nu een boek over Badr aan het schrijven is en mee was naar het toernooi. “Jens, mijn bokstrainer Ron denkt dat er niks mis was met Badr zijn voet. Jij was erbij. Wat denk jij?
"Jeetje Diaan." Het is even stil. "Ik kan in ieder geval dit zeggen: ik mocht als verslaggever helemaal nergens bij, en mocht met niemand praten. Dat heb ik bij alle voorgaande toernooien dus nog nooit meegemaakt."
"En toen ik tóch backstage ging werd ik er door de organisatie meteen uitgegooid. Ik heb in een winkelcentrum een petje en een trainingsjack moeten kopen om ongemerkt weer naar binnen te kunnen."
"Maar ook nadat Badr zijn voet zou hebben geblesseerd mocht er geen pers bij. Dus wat dat betreft zou je bokstrainer gelijk kunnen hebben. Anderzijds zag zijn voet er op die foto wel echt geblesseerd uit. Dus we zullen het voorlopig niet weten", aldus Jens.
Ah. Nou.
Dan gooi ik het zelf maar voor het gemak op dit zekerheidje: de trainer heeft altijd gelijk.
Lees het hele interview met Semmy Schilt in NUsport magazine (http://www.nusport.nl/magazine/index.html).

Turboknecht
29-03-2013, 15:56
Zou Schilt goed kunnen bowlen?

Tykill
29-03-2013, 16:04
Ik heb hier ook mijn vraagtekens bij. In het gevecht zie je NERGENS dat hij zijn voet blesseert en ook niet dat hij aan het eind strompelt.

Nosferatu187
29-03-2013, 16:08
Ik ook Badr rende veel te soepel op het einde.

dirk5
29-03-2013, 16:08
Een kickboks schwalbe, erger word het niet :)

@ turbo, ben uberhaupt benieuwd of zijn vingers in die bal passen.

tidelot
29-03-2013, 16:11
in de pers confertentie voor het gevecht had badr het alleen over crocop. hoe geweldig hij wel niet was.
en uitgerekend crocop wint het toornooi in zijn eigen land.

rollermanskunk
29-03-2013, 16:15
Niet echt een verrassing. De dag voor het toernooi kreeg ik al een tip van iemand dat dit zou gebeuren.

appelsap
29-03-2013, 16:44
Niet echt een verrassing. De dag voor het toernooi kreeg ik al een tip van iemand dat dit zou gebeuren.

Johan Derksen bij VI..................

Wiseguy
29-03-2013, 16:54
Photoshop!http://fightsite.hr/insula/img/w645-h392-c645:392-q100/Media/Hari-ozljeda.jpg

Son & Breugel!
29-03-2013, 16:56
zal allemaal wel mee vallen denk ik. hij zit nu niet voor niks in het gips!!

arielhelwani
29-03-2013, 16:57
get a fucking life

Anderson
29-03-2013, 17:02
Who gives a fuck.

Om het topic nog te redden een echte bikkel.

http://www.youtube.com/watch?v=_2DAkFNJY9k

Illest
29-03-2013, 17:11
Het eerste wat je denkt, is meestal het juiste en iedereen vond het dubieus dat Hari opeens eruit lag...maar ach...
wel een slimme zet voor zijn portomonnee

Kemal
29-03-2013, 21:29
wel een mooi stukje..

Leventdepevent
29-03-2013, 21:34
Het eerste wat je denkt, is meestal het juiste en iedereen vond het dubieus dat Hari opeens eruit lag...maar ach...
wel een slimme zet voor zijn portomonnee
dat laatste zeker ja

Diaz bros
29-03-2013, 21:39
Niet echt een verrassing. De dag voor het toernooi kreeg ik al een tip van iemand dat dit zou gebeuren.

hahaha

Nosferatu187
29-03-2013, 21:43
Het rare is serieus nog dat voordat het begon dat er al een gerucht rondging dat het een fix was.

Minotauro
29-03-2013, 21:44
Plus het feit dat CroCop won, echt het hele toernooi was gewoon een opgezet verhaal. Laten we dat allemaal volhouden en denken dat er mafia achter zit.

daanII
29-03-2013, 22:03
get a fucking life

dankzij fixfight.nl?

rollermanskunk
29-03-2013, 22:21
Het eerste wat je denkt, is meestal het juiste en iedereen vond het dubieus dat Hari opeens eruit lag...maar ach...
wel een slimme zet voor zijn portomonnee

Precies, hij heeft nog gelijk ook. Plukken die hap

Tykill
29-03-2013, 22:28
get a fucking life

Get a brain.

Anderson
30-03-2013, 00:35
sterf

sportfan
30-03-2013, 04:15
De voet van Badr
"Nee, daar klopt natuurlijk niks van Diaan." Mijn bokstrainer Ron en ik hebben het na afloop van de training nog even over het gevecht van Badr Hari.http://bin.snmmd.nl/m/m1nxc64aqt32_sqr256.jpg© ANP

Door Diana Kuip
"Heb je gezien hoe Badr die wedstrijd uiteindelijk uit heeft gevochten?" vraagt Ron. "Al achteruit huppelend? Dat kan dus niet als je je middenvoetsbeentje zou hebben gebroken. En ook niet als je je banden zwaar hebt verrekt. Want dat is geloof ik het laatste nieuws toch? Dat het tóch niet was gebroken? Klopt gewoon niet."
Ron is altijd lekker duidelijk. En als iemand veel van vechtsport weet is hij het.
Ron vermoedt dus dat er niks mis was met Hari's voet: "Als je het mij vraagt ging hij sowieso maar één gevecht vechten. Pakt Badr het startgeld en verdient de K1 een smak geld aan de kaartverkoop en de tv-rechten die Badr oplevert. Iedereen blij."
Semmy SchiltDe K1 staat inderdaad bekend om zijn schimmige deals. In NUsport magazine beaamt vijfvoudig K1 wereldkampioen Semmy Schilt ook het bestaan van matchfixing in zijn sport.
Zo lag Schilt er in 2002 ineens halverwege het toernooi uit, omdat hij een blessure zou hebben opgelopen met bowlen. Onzin dus, zegt Schilt daarover nu. Maar het kwam de K1 beter uit als er in de finale populairdere vechters zouden staan.
In het geval van Badr zou die vlieger ook op kunnen gaan. De publiekslieveling mocht hier tenslotte 'op speciale uitnodiging' vechten, ondanks dat hij net een half jaar stil op een gevangenisbedje had gezeten en dus niet fit kon zijn.
En opvallend is ook dat Badr als enige vechter de anderhalve ton startgeld van tevoren schijnt te hebben gekregen.
En ja, er is inderdaad een foto van een dikke voet, maar die heeft Badr zelf gemaakt.
ToernooiMaar om het zeker te weten bel ik Jens Olde Kalter, een journalist die nu een boek over Badr aan het schrijven is en mee was naar het toernooi. “Jens, mijn bokstrainer Ron denkt dat er niks mis was met Badr zijn voet. Jij was erbij. Wat denk jij?
"Jeetje Diaan." Het is even stil. "Ik kan in ieder geval dit zeggen: ik mocht als verslaggever helemaal nergens bij, en mocht met niemand praten. Dat heb ik bij alle voorgaande toernooien dus nog nooit meegemaakt."
"En toen ik tóch backstage ging werd ik er door de organisatie meteen uitgegooid. Ik heb in een winkelcentrum een petje en een trainingsjack moeten kopen om ongemerkt weer naar binnen te kunnen."
"Maar ook nadat Badr zijn voet zou hebben geblesseerd mocht er geen pers bij. Dus wat dat betreft zou je bokstrainer gelijk kunnen hebben. Anderzijds zag zijn voet er op die foto wel echt geblesseerd uit. Dus we zullen het voorlopig niet weten", aldus Jens.
Ah. Nou.
Dan gooi ik het zelf maar voor het gemak op dit zekerheidje: de trainer heeft altijd gelijk.
Lees het hele interview met Semmy Schilt in NUsport magazine (http://www.nusport.nl/magazine/index.html).


Interessant artikel. Echter na het lezen van dit stukje kwaliteitsjournalistiek heb ik de volgende vragen:

- Wie is de altijd lekker duidelijke opgevoerde bokstrainer 'Ron' (zonder achternaam)?
- De kampioenentrainer van de verslaggeefster?
- Hoeveel voetblessures op de wreef heeft deze altijd lekker duidelijke bokstrainer 'Ron' in zijn carrière meegemaakt bij zijn vechters? Wist niet dat boksers mochten trappen?
- Waarom is er geen echte deskundige zoals (bij gebrek aan de directe betrokken vechter en trainer) een kickbokstrainer, sportarts of kickbokser die ervaring heeft met dergelijke toernooien als 'deskundige' opgevoerd? Ooit van adrenaline gehoord?
- "Dan gooi ik het zelf maar voor het gemak op dit zekerheidje: de trainer heeft altijd gelijk". Wat is dit nu weer voor conclusie? Een opgevoerde deskundige die niets van kickboksen af lijkt te weten en een opgevoerde journalist die de kleedkamers (dus geen enkele kleedkamer) in mocht .. Dus dan maak je zelf maar een conclusie?

Dit geeft voeding aan o.a. 'Badr hater Ilest' en anderen die ook de foto van 'de voet' als conspiracy zien (Photoshop!) en geeft de weg vrij voor matchfixing theorieën.

Dat Sem Schilt zich heeft uit laten kopen voor een K1 Finale heeft in mijn opinie niets met de voet van Badr Hari te maken. Maar zegt wellicht meer over de keuze die Sem Schilt of zijn management gemaakt heeft. Let wel; ik zeg hierbij niet dat dit een verkeerde keuze is.

Illest
30-03-2013, 09:35
Dit geeft voeding aan o.a. 'Badr hater Ilest' en anderen die ook de foto van 'de voet' als conspiracy zien (Photoshop!) en geeft de weg vrij voor matchfixing theorieën.



jammer dat je mij zo noemt terwijl ik zelfs op radio 538 in de auto hoorde dat de DJ twijfelde aan zijn blessure...ik ben geen hater...ik ben slechts reëel...daarbij komt dat veel meer mensen twijfelden aan het verhaal..
ok, ik reageer vaak in dit door threads, dat klopt maar de twijfel die gezaaid is...daar ben ik niet verantwoordelijk voor..dat hebben ze allemaal zelf gedaan

Tykill
30-03-2013, 11:03
sterf

Het is een topic... donder op als je het niet interesseert...

sportfan
30-03-2013, 11:05
jammer dat je mij zo noemt terwijl ik zelfs op radio 538 in de auto hoorde dat de DJ twijfelde aan zijn blessure...ik ben geen hater...ik ben slechts reëel...daarbij komt dat veel meer mensen twijfelden aan het verhaal..
ok, ik reageer vaak in dit door threads, dat klopt maar de twijfel die gezaaid is...daar ben ik niet verantwoordelijk voor..dat hebben ze allemaal zelf gedaan

- Ok je hebt gelijk; als zelfs de DJ op 538 dit zegt is het zeker waar. Sorry voor mijn kritiek.
- En je bent wel een hater. Dat is niet erg maar draai er niet omheen.

Westpaw
30-03-2013, 11:28
Toen Badr niet terugkwam voor 't tweede gevecht hadden we allemaal iets van 'huh?'. En kijk 'em nou zitten poseren voor die foto, 'hou ik m'n been zo goed?' - terwijl het door moet gaan voor een toevallig plaatje in de kleedkamer. Dit is quasi casual, geënsceneerd als je het mij vraagt. Als de foto echt om die voet ging dan had de fotograaf er toch wel wat dichter op kunnen gaan staan. Dat (veel te grote) ei ligt gewoon los op die voet; fotosoep! Iedereen moet maar lekker geloven wat ie wil geloven.

http://www.rix.i234.me/~Rik/pic/voetBadr.jpg

WIM_de _Echte
30-03-2013, 11:37
@Sportfan

Het artikel is een column. Geen wetenschappelijk rapport.
"Een column is een stukje proza waarin de auteur (columnist) spits en uitdagend zijn mening ventileert."
Bewijsvoering of exacte bronvermelding is dan ook niet aan de orde.

sportfan
30-03-2013, 11:52
@Sportfan

Het artikel is een column. Geen wetenschappelijk rapport.
"Een column is een stukje proza waarin de auteur (columnist) spits en uitdagend zijn mening ventileert."
Bewijsvoering of exacte bronvermelding is dan ook niet aan de orde.

Ik heb het niet over een wetenschappelijk rapport gehad. Ik ga ervan uit dat een journaliste haar werk doet en anders dat een columniste haar eigen mening geeft en niet van een of andere bokstrainer zonder achternaam...

Daarnaast heeft ze enkele 'deskundigen' opgevoerd en lijkt haar flutartikel, sorry proza, op een journalistiek stuk voor enkelen.

Ch3f1
30-03-2013, 12:50
Feit is dat Badr een paar keer flink liep te zwabberen op zijn benen. Grote kans dat hij keihard door het ijs was gezakt tegen Loyd. Kijk wat er gebeurde met Fedor na zijn verlies, zijn marktwaarde daarvoor nog niet uit te drukken in geld, kromp drastisch ineen.

(Ondertussen in de kleedkamer)
Na een kort overleg springt Mike Passenier met zijn respectabele 145KG boven op de voet van Badr en hoppá daar hebben we onze blessure. Tja das nu jammer, moeten we de poet verdelen €100.000 voor Badr en €50.000,- voor Mike.

Dit is nu typisch gevalletje jezelf in de voet schieten...

rollermanskunk
30-03-2013, 13:22
Badr had gewoon gelijk. Easy money.

Overigens is die K-1 event die in mei in Baku zou plaatsvinden en waar Badr aan mee zou doen uitgesteld.

DonLino007
30-03-2013, 14:08
jammer dat je mij zo noemt terwijl ik zelfs op radio 538 in de auto hoorde dat de DJ twijfelde aan zijn blessure...ik ben geen hater...ik ben slechts reëel...daarbij komt dat veel meer mensen twijfelden aan het verhaal..
ok, ik reageer vaak in dit door threads, dat klopt maar de twijfel die gezaaid is...daar ben ik niet verantwoordelijk voor..dat hebben ze allemaal zelf gedaan

Wat fijn om te weten dat jij de zwaarte van je argument laat meewegen door een DJ van 538 die ook twijfelde, hahahahahah. Maar als die DJ niet twijfelde mocht hij je dan wel zo noemen? Jochie toch....

Willm
30-03-2013, 14:24
De DJ twijfelde :rotflmao:

Comment van het jaar

Wiseguy
30-03-2013, 14:43
Zou de Titanic wel echt gezonken zijn? Laten we het vragen aan de DJ van 538. Misschien heeft hij wel zijn twijfels.

Nosferatu187
30-03-2013, 14:45
Hey maar had Badr niet heel binnenkort weer een gevecht? Ik bedoel normaal gesproken zou je toch niet zo kunnen trainen ofwel?

WIM_de _Echte
30-03-2013, 14:58
Ik heb het niet over een wetenschappelijk rapport gehad. Ik ga ervan uit dat een journaliste haar werk doet en anders dat een columniste haar eigen mening geeft en niet van een of andere bokstrainer zonder achternaam...

Daarnaast heeft ze enkele 'deskundigen' opgevoerd en lijkt haar flutartikel, sorry proza, op een journalistiek stuk voor enkelen.

Jeetje, ik had je wel slimmer ingescaht.
Nogmaals, het geen wetenschappelijk rapport, geen onderzoeksjournalistiek oid. Daarom zie je vaak de domste/slechtste journalisten of complete leken's (Holleedere) als columnschrijver.
Het is een column. Daar mag je overdrijven, de 'waarheid' opzij duwen, zelfs een beetje liegen en heb je geen gecertificeerde deskundigen of bronnen nodig.
Een column dient om mensen aan denken te zetten, een discussie aanwakkeren. Een voertje opgooien, met elementen voor zowel de pro's als de contra's.
Het stuk op zich, vooral niet al te serieus nemen.


Dat ik nog de moeite neem om t uit te leggen.:rolleyes:

Willm
30-03-2013, 15:00
Hey maar had Badr niet heel binnenkort weer een gevecht? Ik bedoel normaal gesproken zou je toch niet zo kunnen trainen ofwel?
Alsof die gast überhaupt traint, veel te druk met rtl boulevard en consorten.

tidelot
30-03-2013, 15:41
overal waar met miljoenen wordt gemoeid is er matchfixing

-kickbox
-wielrennen
-voetbal
-etc etc

iedereen wordt er beter fan behalve de diehard fans, want die kijken er maanden naar uit,volgen alle ontwikkelingen.
reizen zelfs mee. en dan worden ze te teleurgesteld omdat hun held(en) aan zijn eigen portemenee denkt en geen fuck geeft om de fan.

Diaz bros
30-03-2013, 15:49
Het is echt te gênant voor woorden, Badr heb ik overigens nog nooit voor een injury zien afhaken in een tournament en nu overkomt het hem in een keer en komen er ineens allerlei gekke conspiracy verhalen... de haters komen echt 1 voor 1 naar boven, echt grappig om te zien

Nosferatu187
30-03-2013, 16:16
Heeft niks met haten te maken, we hebben het recht om te speculeren dit is niet voor niks een message board.

sportfan
31-03-2013, 05:29
Jeetje, ik had je wel slimmer ingescaht.
Nogmaals, het geen wetenschappelijk rapport, geen onderzoeksjournalistiek oid. Daarom zie je vaak de domste/slechtste journalisten of complete leken's (Holleedere) als columnschrijver.
Het is een column. Daar mag je overdrijven, de 'waarheid' opzij duwen, zelfs een beetje liegen en heb je geen gecertificeerde deskundigen of bronnen nodig.
Een column dient om mensen aan denken te zetten, een discussie aanwakkeren. Een voertje opgooien, met elementen voor zowel de pro's als de contra's.
Het stuk op zich, vooral niet al te serieus nemen.


Dat ik nog de moeite neem om t uit te leggen.:rolleyes:

Dank je wel dat je het aan mij, ondanks mijn beperkte geestelijke vermogens, wilt uitleggen.

Illest
31-03-2013, 11:19
heel de fuckin kickbokswereld twijfelde aan die blessure....van waar die verontwaardiging? en zelfs leken die gekeken hadden geloofden het niet...het was toch allemaal zo mooi de aandacht die hij genereert? nou overal trokken ze het in twijfel....zelfs op tv en radio...@sportfan: je zuster op stroop...pannekoek

ijsbier
31-03-2013, 12:36
Het is echt te gênant voor woorden, Badr heb ik overigens nog nooit voor een injury zien afhaken in een tournament en nu overkomt het hem in een keer en komen er ineens allerlei gekke conspiracy verhalen... de haters komen echt 1 voor 1 naar boven, echt grappig om te zien

gekke conspiracy verhalen... Mike zou niet goed bij z'n hoofd zijn geweest als hij Badr daadwerkelijk het hele toernooi had laten vechten met 6 weken training

sportfan
31-03-2013, 13:31
heel de fuckin kickbokswereld twijfelde aan die blessure....van waar die verontwaardiging? en zelfs leken die gekeken hadden geloofden het niet...het was toch allemaal zo mooi de aandacht die hij genereert? nou overal trokken ze het in twijfel....zelfs op tv en radio...@sportfan: je zuster op stroop...pannekoek

Moet ik je herinneren aan je PM? Tune even in op je favoriete DJ :-).

Illest
31-03-2013, 13:46
Moet ik je herinneren aan je PM? Tune even in op je favoriete DJ :-).

Gast, heel het forum had z'n twijfels omtrent zijn voet maar je weet wederom mijn post eruit te filteren als hater ofzo...je hebt een probleem met mij...iets tegen mij..

ik trigger jou telkens om te reageren...waar komt dat vandaan pannekoek? tell me

in mijn pm heb ik gezegd dat het mijn mening ventileer en als je je stoort aan de toon...sorry....je trekt je het nl heel erg aan als het over mike of badr gaat..
vandaar mijn pm...wat is daar mis mee ?

Kemal
31-03-2013, 14:04
Dames, houdt het gezellig aub! We willen weer niet de ban-hamer hoeven hanteren.

Vrolijk Pasen ;)

OSU!

Coldcrust
31-03-2013, 14:40
gekke conspiracy verhalen... Mike zou niet goed bij z'n hoofd zijn geweest als hij Badr daadwerkelijk het hele toernooi had laten vechten met 6 weken training

Iedereen doet maar of 6 weken je volledig op de partij kunnen focussen zo ontzettend weinig is. Het is niet dat hij daarnaast nog een zware baan heeft of zo. Binnen 6 weken kun je een hele scherpe piek bereiken..hoevaak niet is de voorbereiding door blesures of andere oorzaken aanmerkelijk minder? Hoe vaak niet worden vechters op het laatste moment opgetrommeld? Dit is een sport met een hapsnap beleid kwa planning dus zo slecht is die 6 weken helemaal niet

ArjanV
31-03-2013, 14:55
Die hebben dan wel de juiste bassisconditie...Hari duidelijk niet!

sportfan
31-03-2013, 15:42
Gast, heel het forum had z'n twijfels omtrent zijn voet maar je weet wederom mijn post eruit te filteren als hater ofzo...je hebt een probleem met mij...iets tegen mij..

ik trigger jou telkens om te reageren...waar komt dat vandaan pannekoek? tell me

in mijn pm heb ik gezegd dat het mijn mening ventileer en als je je stoort aan de toon...sorry....je trekt je het nl heel erg aan als het over mike of badr gaat..
vandaar mijn pm...wat is daar mis mee ?

Zonde dat je mij moet uitschelden. Maar dat geeft je zwakte wellicht aan. Waarom ik op jou reageer? Jij bent toch een van de duidelijkste Badr haters?

Maar laten we het netjes houden ipv die ongeloofwaardige stoerdoenerij.

Groet,

Sportfan.

Tykill
01-04-2013, 11:47
Zonde dat je mij moet uitschelden. Maar dat geeft je zwakte wellicht aan. Waarom ik op jou reageer? Jij bent toch een van de duidelijkste Badr haters?

Maar laten we het netjes houden ipv die ongeloofwaardige stoerdoenerij.

Groet,

Sportfan.

Vind jij het niet dubieus dan?

mario the count
01-04-2013, 11:53
Iedereen doet maar of 6 weken je volledig op de partij kunnen focussen zo ontzettend weinig is. Het is niet dat hij daarnaast nog een zware baan heeft of zo. Binnen 6 weken kun je een hele scherpe piek bereiken..hoevaak niet is de voorbereiding door blesures of andere oorzaken aanmerkelijk minder? Hoe vaak niet worden vechters op het laatste moment opgetrommeld? Dit is een sport met een hapsnap beleid kwa planning dus zo slecht is die 6 weken helemaal niet In zijn geval was het wel heel weinig hoor. Net een tijd vastgezeten en ontieglijk veel afgevallen. Veel stress gehad. Het is duidelijk dat het veel te weinig was voor hem in ieder geval want dit was niet de badr die we kennen in de ring, nog geen schim ervan zelfs.

sportfan
01-04-2013, 12:05
Vind jij het niet dubieus dan?

Ik denk alleen dat je kan oordelen als je er bij geweest bent. Ik oordeel niet over wat er in de kleedkamer heeft afgespeeld.

Dat was mijn punt ook niet. Wat ik bedoel; is dat het artikel; een "column/proza met opgevoerde deskundigen" en een gefabriceerde eindconclusie matchfixing insinueert. Ik vind dat nogal wat.

Ik denk ook dat wanneer hetzelfde over een andere vechter was geschreven de meningen anders waren geweest.

Diaz bros
01-04-2013, 12:07
Ik denk alleen dat je kan oordelen als je er bij geweest bent. Ik oordeel niet over wat er in de kleedkamer heeft afgespeeld.

Dat was mijn punt ook niet. Wat ik bedoel; is dat het artikel; een "column/proza met opgevoerde deskundigen" en een gefabriceerde eindconclusie matchfixing insinueert. Ik vind dat nogal wat.

Ik denk ook dat wanneer hetzelfde over een andere vechter was geschreven de meningen anders waren geweest.

punt!. topic kan dicht

rafi
01-04-2013, 13:54
Zonde dat je mij moet uitschelden. Maar dat geeft je zwakte wellicht aan. Waarom ik op jou reageer? Jij bent toch een van de duidelijkste Badr haters?

Maar laten we het netjes houden ipv die ongeloofwaardige stoerdoenerij.

Groet,

Sportfan.
inderdaad beetje vreemd dat hij meteen begint te schelden. als je het niet met hem eens bent. hij duidelijk een bader hater.

Peter0711
01-04-2013, 14:24
inderdaad beetje vreemd dat hij meteen begint te schelden. als je het niet met hem eens bent. hij duidelijk een bader hater.

Klopt,jij kan hem gezien dat feit niet serieus nemen,en zo kunnen (wij) andere mensen dat jou ook niet als Badr Ballen Likker,dus niet elke keer zo janken op andere mensen,want je doet precies hetzelfde pannekoek!

Over Badr zijn voet,ik snap al die ophef niet zo om eerlijk te zijn,in de tijd dat ik nog veel op me BMX fiets aan het klote was,heb ik meerder keren me middenvoetsbeentje gebroken,incl enkelbanden gescheurd,maar de pijn en zwelling kwam zeker niet altijd meteen nadat dat gebeurde,heb bij de laatste keer nog 5 minuten doorgefietst voordat ik doorkreeg dat er waarschijnlijk iets mis was,dus dat Badr aan het einde nog even huppelt met een dosis adrenaline in zijn flikker vind ik niet zo apart.

Daarbij komt dat als die doorgestoken kaart zou zijn,hadden ze van te voren wel iets verzonnen wat iets meer waterdicht zou zijn,want met deze klacht kan je inderdaad je twijfels trekken als je hem zag huppelen en niet beter weet..

Ik zeg niet dat ik 100 % zeker weet dat het allemaal is zoals gezegd word,maar qua zijn voet zie ik geen reden om te twijfelen want dat zou goed kunnen.

rafi
01-04-2013, 15:00
Klopt,jij kan hem gezien dat feit niet serieus nemen,en zo kunnen (wij) andere mensen dat jou ook niet als Badr Ballen Likker,dus niet elke keer zo janken op andere mensen,want je doet precies hetzelfde pannekoek! beetje je jammer. als ik deze woorden zou gebruiken was ik al lang gebaand geweest.

Asura
01-04-2013, 15:11
beetje je jammer. als ik deze woorden zou gebruiken was ik al lang gebaand geweest.

Ja, dat komt omdat je word achtergesteld vanwege je naam. Er is overal intolerantie in dit land :(

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?99181-Het-engelse-commentaar-bij-de-K1-*spoiler*&p=847410#post847410

:lol:
Je scheld er vaak genoeg op los, je hoeft echt niet gelijk te klagen. Ik herinnerde me deze toevallig omdat je paar weekjes terug datzelfde topic linkte om Dirk een racist te laten lijken.

rafi
01-04-2013, 15:21
Ja, dat komt omdat je word achtergesteld vanwege je naam. Er is overal intolerantie in dit land :(

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?99181-Het-engelse-commentaar-bij-de-K1-*spoiler*&p=847410#post847410

:lol:
Je scheld er vaak genoeg op los, je hoeft echt niet gelijk te klagen. Ik herinnerde me deze toevallig omdat je paar weekjes terug datzelfde topic linkte om Dirk een racist te laten lijken.lol topics terug halen van 5 jaar terug toen ze hier een hele ander beleid hadden. het is hier meten met 2 maten.

Turboknecht
01-04-2013, 15:26
lol topics terug halen van 5 jaar terug toen ze hier een hele ander beleid hadden. het is hier meten met 2 maten.

Dus je houdt je nu in omdat er een ander beleid is, niet omdat je zelf vindt dat je zulke dingen niet kunt zeggen. Dat is dan ook weer duidelijk.

Nosferatu187
01-04-2013, 15:39
Nou ik weet zeker dat als er geen regels waren dat er meer mensen waren die zich niet zouden inhouden hoor.

Asura
01-04-2013, 15:44
lol topics terug halen van 5 jaar terug toen ze hier een hele ander beleid hadden. het is hier meten met 2 maten.

Ja dat vond ik ook toen je dat deed ^^
Maar goed, er is nu een totalitair bewind op Mixfight.En daarom mag Peter dingen zeggen die Rafi niet mag zeggen. Waarom?

Dat weten we allemaal...
:lol:

mario the count
01-04-2013, 17:54
Klopt,jij kan hem gezien dat feit niet serieus nemen,en zo kunnen (wij) andere mensen dat jou ook niet als Badr Ballen Likker,dus niet elke keer zo janken op andere mensen,want je doet precies hetzelfde pannekoek!

Over Badr zijn voet,ik snap al die ophef niet zo om eerlijk te zijn,in de tijd dat ik nog veel op me BMX fiets aan het klote was,heb ik meerder keren me middenvoetsbeentje gebroken,incl enkelbanden gescheurd,maar de pijn en zwelling kwam zeker niet altijd meteen nadat dat gebeurde,heb bij de laatste keer nog 5 minuten doorgefietst voordat ik doorkreeg dat er waarschijnlijk iets mis was,dus dat Badr aan het einde nog even huppelt met een dosis adrenaline in zijn flikker vind ik niet zo apart.

Daarbij komt dat als die doorgestoken kaart zou zijn,hadden ze van te voren wel iets verzonnen wat iets meer waterdicht zou zijn,want met deze klacht kan je inderdaad je twijfels trekken als je hem zag huppelen en niet beter weet..

Ik zeg niet dat ik 100 % zeker weet dat het allemaal is zoals gezegd word,maar qua zijn voet zie ik geen reden om te twijfelen want dat zou goed kunnen.
De zwelling zou gelijk moeten komen na het trauma, aangezien de bloedeiwitten direct vrijkomen en die veroorzaken de zwelling. Het erop door kunnen lopen op adrenaline is wel mogelijk idd.

Pahlavan
01-04-2013, 18:16
De zwelling zou gelijk moeten komen na het trauma, aangezien de bloedeiwitten direct vrijkomen en die veroorzaken de zwelling. Het erop door kunnen lopen op adrenaline is wel mogelijk idd.

Ik kan me een soortgelijke zwelling op de voet herinneren toen stefan leko tegen manhoef vocht. Als ik me niet vergis trapte leko toen verkeerd tegen manhoef's knie ofzo?! maar toen was de zwelling vrijwel direct zichtbaar idd! Weet verder niet of zijn blessure overeenkomt met die van badr maar toen ik die foto zag met zo'n grote ei op badr's voet moest ik gelijk aan leko denken.

Kemal
01-04-2013, 19:50
Iedereen ophouden met janken! Ontopic, degene die dat niet kan krijgt vanaf nu een ban.

Bedankt! OSU!

Peter0711
01-04-2013, 20:01
De zwelling zou gelijk moeten komen na het trauma, aangezien de bloedeiwitten direct vrijkomen en die veroorzaken de zwelling. Het erop door kunnen lopen op adrenaline is wel mogelijk idd.

Dat zou wel kunne kloppen,want het moment dat ik me schoen uittrok was me voet binnen een minuut al dik..

@ Rafi. Voel je je meteen zo aangevallen dat je vind dat er gebannend moet worden,kom op man!!! Kijk is hoe je zelf mensen behandelt en beschuldigd hier,dan vind ik "pannekoek" nog vrij ontschuldig hoor.. Valt ook niet echt onder "schelden" toch?? Zo was het niet bedoelt i.i.g :) Volgens mij ben je meer gekrenkt omdat je weet dat ik gelijk heb. ;) We kunnen jou reakties toch niet meer serieus nemen man. Hoop dat je dat wel begrijpt.

Eve goeie vrienden,maar dat is wel hoe het is. ;)

Maar eve iets anders,denken jullie echt serieus dat er vanuit Mike's gym besloten word de boel zo te belazeren en de voet van Badr te Photoshoppen of zelfs dik te maken? Ik vind dit persoonlijk erg ver gezocht en het lijkt me erg stug dat dit ook daadwerkelijk zo is.. Dat er dingen qua matchmaking niet in orde zijn twijfel ik geen seconde aan,maar dit zou dan wel onsportief op een heel ander niveau zijn en daar ken ik met me pet niet bij.

arielhelwani
01-04-2013, 20:03
Dames, houdt het gezellig aub! We willen weer niet de ban-hamer hoeven hanteren.

Vrolijk Pasen ;)

OSU!Is het niet tijd voor een slotje? Ik bedoel op de foto zie je dat ie geblesseerd is, en haters grijpen hiermee de mogelijkheid Badr omlaag te halen..kan me topics over AO die allang gesloten waren!

Kemal
01-04-2013, 20:07
Is het niet tijd voor een slotje? Ik bedoel op de foto zie je dat ie geblesseerd is, en haters grijpen hiermee de mogelijkheid Badr omlaag te halen..kan me topics over AO die allang gesloten waren!

Nee geen reden voor een slotje. Zolang er ontopic gegaan kan blijven worden en we elkaar respecteren is er niets aan de hand. Mij maakt het niet uit, al ban ik het hele forum ;) :lol:

Ontopic:

Het lijkt me ook erg ver gezocht om op deze manier , dus photoshop of iets dergelijks, het toernooi niet af te hoeven maken. Er zijn genoeg andere redenen te bedenken.

Peter0711
01-04-2013, 20:32
Is het niet tijd voor een slotje? Ik bedoel op de foto zie je dat ie geblesseerd is, en haters grijpen hiermee de mogelijkheid Badr omlaag te halen..kan me topics over AO die allang gesloten waren!

Ik vind het eigelijk wel interessant om eerlijk te zijn,als je leest dat er meteen gedacht word aan hele samenzweringen,en dat zo een verhaal daardoor een heel eigen leven krijgt, (ook in de media) wordt het mij maar weer duidelijk dat je er bij bepaalde voorvallen vandaag de dag zowel op het internet of het nieuws totaal niet vanuit kan gaan dat dit ook daadwerkelijk ook zo is. Natuurlijk wisten we dit al,maar ik vind dit wel weer een typisch voorbeeld. Sjonge jonge zeg..

Als Badr daadwerkelijk de boel zou willen belazeren hadden ze met ze allen wel een manier gevonden die waterdicht was,en hadden ze echt niet voor dit verhaal gekozen naar mijn idee. Ik denk wel dat het Badr vrij goed uitkwam waardoor je snel gaat zoeken naar een reden om het te wantrouwen,maar het ken ook te gek...

Als er ooit uitkomt dat dit daadwerkelijk onzin was is Mike's gym in 1 klap zijn geloofwaardigheid kwijt. Zou een flinke blunder zijn in de sportgeschiedenis.. :D

Peter0711
01-04-2013, 20:44
Ik zit me net iets te bedenken.. Stel nou.. STEL

Dat Badr na zijn gevecht tijdens het terug lopen door krijgt dat er iets niet goed is aan zijn voet,vervolgens in de kleedkamer komen ze er achter dat er inderdaad een middenvoetsbeentje is gebroken en Badr zijn voet ook een beetje dik was geworden,maar niet zo bijzonder..

Ik kan dan begrijpen dat Badr zegt "Hey,kom op,ik loop gewoon die zaal uit nadat ik nog gehuppeld heb in de ring. Als ik nu niet meer door kan voor mijn volgende gevecht krijg ik het allemaal over mee heen,want dat zou niemand geloven. Mike : "Nou,laat me even je voet een beetje masseren waardoor de zwelling even iets meer zichtbaar word en iedereen kan zien dat je daadwerkelijk wat aan je poot heb en je in ieder geval geen gelul krijgt achteraf :D

Zomaar eve een gedachte hoor,maar dan is iedereen blij,de bult klopt inderdaad niet,en Badr is wel echt gebleseerd. :D

Willm
01-04-2013, 22:46
@ Rafi. Voel je je meteen zo aangevallen dat je vind dat er gebannend moet worden,kom op man!!! Kijk is hoe je zelf mensen behandelt en beschuldigd hier,dan vind ik "pannekoek" nog vrij ontschuldig hoor.. Valt ook niet echt onder "schelden" toch?? Zo was het niet bedoelt i.i.g :) Volgens mij ben je meer gekrenkt omdat je weet dat ik gelijk heb. ;) We kunnen jou reakties toch niet meer serieus nemen man. Hoop dat je dat wel begrijpt.

Eve goeie vrienden,maar dat is wel hoe het is. ;)

Maar eve iets anders,denken jullie echt serieus dat er vanuit Mike's gym besloten word de boel zo te belazeren en de voet van Badr te Photoshoppen of zelfs dik te maken? Ik vind dit persoonlijk erg ver gezocht en het lijkt me erg stug dat dit ook daadwerkelijk zo is.. Dat er dingen qua matchmaking niet in orde zijn twijfel ik geen seconde aan,maar dit zou dan wel onsportief op een heel ander niveau zijn en daar ken ik met me pet niet bij.


Iedereen ophouden met janken! Ontopic, degene die dat niet kan krijgt vanaf nu een ban.

Bedankt! OSU!

:whistling:

The Company
01-04-2013, 22:53
Heerlijk topic weer:hugegrin:

arielhelwani
02-04-2013, 00:42
Hoop dat ie snel hersteld zodat iedereen weer een pak rammel geeft

Illest
02-04-2013, 11:53
Peter heeft wel een punt. Het is ver gezocht om te denken dat ze werkelijk de boel hebben belazerd etc. maar toch is er een klimaat ontstaan waarin er gauw gedacht wordt dat hij zoiets zou doen (zie de vele vraagtekens) ook dat het eerst eeen gebroken voet was en later iets met de enkelbanden...dat helpt niet mee zeg maar

arielhelwani
02-04-2013, 13:44
Peter heeft wel een punt. Het is ver gezocht om te denken dat ze werkelijk de boel hebben belazerd etc. maar toch is er een klimaat ontstaan waarin er gauw gedacht wordt dat hij zoiets zou doen (zie de vele vraagtekens) ook dat het eerst eeen gebroken voet was en later iets met de enkelbanden...dat helpt niet mee zeg maar

Als het net is gebeurd word het dik en kan er niet met zekerheid worden gezegd wat de blessure precies is.
Enkele dagen wanneer de zwelling wegneemt is er meestal meer duidelijkheid.

PS denk trouwens dat 98% gewoon denkt dat Badr die avond echt geblesseerd is geraakt.

Coldcrust
02-04-2013, 22:42
In zijn geval was het wel heel weinig hoor. Net een tijd vastgezeten en ontieglijk veel afgevallen. Veel stress gehad. Het is duidelijk dat het veel te weinig was voor hem in ieder geval want dit was niet de badr die we kennen in de ring, nog geen schim ervan zelfs.I

In de Ringsports van deze maand beweert Saki dat dat afvallen ook wel meeviel. Volgens Saki woog hij 103 toen hij weer op de weegschaal ging staan in de gym. Let wel,niet mijn woorden maar die van trainingsmaat Saki.

Ik vraag me af hoeveel van de andere deelnemers aan de K1 dan wel die ideale voorbereiding hebben gehad die noodzakelijk is,misschien zijn er wel die blessures hadden..of die naast de sport andere werkzaamheden of verplichtingen hebben,of niet een heel begeleidingsteam tot hun beschikking hebben zoals Badr dat heeft.

En ''de Badr die we kennen"..Badr wekt wel vaker de indruk niet optimaal getraind te zijn of niet goed in zijn lucht te zitten (tegen Braddock Silva bv) en mensen om hem heen (Rutz o.m.) hebben dat ook herhaaldelijk aangegeven.

Nosferatu187
02-04-2013, 22:52
Ik vind dat eigenlijk respectloos van hem, ik zag jullie uitleggen waarom ik zelf train als hobby puur voor mezelf kracht training dus. En ik probeer altijd 110% te geven ok. Nu Badr kan hiermee heel veel geld verdienen maar hij neemt de moeite niet eens om te trainen en vergooit alles.

Dat is wat ik dus vind.

mario the count
02-04-2013, 22:53
I

In de Ringsports van deze maand beweert Saki dat dat afvallen ook wel meeviel. Volgens Saki woog hij 103 toen hij weer op de weegschaal ging staan in de gym. Let wel,niet mijn woorden maar die van trainingsmaat Saki.

Ik vraag me af hoeveel van de andere deelnemers aan de K1 dan wel die ideale voorbereiding hebben gehad die noodzakelijk is,misschien zijn er wel die blessures hadden..of die naast de sport andere werkzaamheden of verplichtingen hebben,of niet een heel begeleidingsteam tot hun beschikking hebben zoals Badr dat heeft.

En ''de Badr die we kennen"..Badr wekt wel vaker de indruk niet optimaal getraind te zijn of niet goed in zijn lucht te zitten (tegen Braddock Silva bv) en mensen om hem heen (Rutz o.m.) hebben dat ook herhaaldelijk aangegeven.

Hoeveel tijd de andere deelnemers hadden om zich voor te bereiden weet ik niet, en daar had ik het ook niet over. Ik vind 6 weken voorbereiding heel weinig in zijn situatie. Hij heeft niet alleen weinig voorbereiding gehad maar heeft ook nog eens amper kunnen trainen de laatste maanden. Ik weet niet hoeveel hij precies is afgevallen, maar aan de foto,s te zien was hij redelijk afgevallen en scheelde zijn huidige fysiek dag en nacht met een jaar geleden. Tegen braddock silva was hij idd ook niet echt in goede doen.

daanII
04-04-2013, 19:30
Ik vind dat eigenlijk respectloos van hem, ik zag jullie uitleggen waarom ik zelf train als hobby puur voor mezelf kracht training dus. En ik probeer altijd 110% te geven ok. Nu Badr kan hiermee heel veel geld verdienen maar hij neemt de moeite niet eens om te trainen en vergooit alles.

Dat is wat ik dus vind.

Wat vind je nu eigenlijk?:lol:

Diaz bros
04-04-2013, 19:46
Ik vind dat eigenlijk respectloos van hem, ik zag jullie uitleggen waarom ik zelf train als hobby puur voor mezelf kracht training dus. En ik probeer altijd 110% te geven ok. Nu Badr kan hiermee heel veel geld verdienen maar hij neemt de moeite niet eens om te trainen en vergooit alles.

Dat is wat ik dus vind.

ik zou zeggen, start een carrière en daag badr uit, met jouw 110% gaat dat helemaal goed komen:lol:

arielhelwani
05-04-2013, 10:33
Ik vind dat eigenlijk respectloos van hem, ik zag jullie uitleggen waarom ik zelf train als hobby puur voor mezelf kracht training dus. En ik probeer altijd 110% te geven ok. Nu Badr kan hiermee heel veel geld verdienen maar hij neemt de moeite niet eens om te trainen en vergooit alles.

Dat is wat ik dus vind.

Wat een onzin!

Hoezo is het respectloos?

En respectloos tegenover wie? Tegen mensen die voor hun hobby 110% geven met krachttraining?

Mattie73
05-04-2013, 10:39
ik zou zeggen, start een carrière en daag badr uit, met jouw 110% gaat dat helemaal goed komen:lol:

Dat zou ik inderdaad wilen zien :lol:

Peter0711
05-04-2013, 14:45
ik zou zeggen, start een carrière en daag badr uit, met jouw 110% gaat dat helemaal goed komen:lol:

Voor 100.000 euro stap ik wel onvoorbereid met Badr in de ring hoor.. Geen enkel probleem! :D

Minotauro
05-04-2013, 14:59
Ik zou graag enkel weken voorbereiding willen en dan met Badr in de ring stappen, als een nobody, maar ik zal jullie verrassen. Hij wilde graag boksen toch? Doen we het onder de boksregels, hij heeft ook nog wat in Amerika getraind, dus kom maar op

bladetrinity
05-04-2013, 15:01
Ik zou graag enkel weken voorbereiding willen en dan met Badr in de ring stappen, als een nobody, maar ik zal jullie verrassen. Hij wilde graag boksen toch? Doen we het onder de boksregels, hij heeft ook nog wat in Amerika getraind, dus kom maar op

Hoe ga je ons verrassen? De 100 meter sprint sneller dan Bolt lopen wanneer Badr achter je aan zit!? ;-)

Advocaat
05-04-2013, 15:02
Badr Hari kwam zijn geld ophalen meer niet. Dacht je nou echt dat hij de ring in zou stappen met die beest genaamd Londt? Dat had zijn dood geweest en Badr "show me the money" Hari wist dat maar al te goed. Eigenlijk was hij bang voor Hesdy maar toen hij zag dat Hesdy klappen kreeg wist Badr hoe laat het was. Direct het vliegtuig in naar huis en dan achteraf stoer praten dat hij gewonnen had als ie geen blessure had haha bitch eerste klasse nu kan hij weer lekkere rijst en pasta bij zijn 'keukenprinsesje' eten die papzak

Nosferatu187
05-04-2013, 15:03
Hij had al geluk dat hij de eerste partij doorkwam hij was zwaar aangeslagen, Londt had hem opgegeten.

Koike88
05-04-2013, 15:03
Ik wil ook wel tegen Badr, op 75 kilo. Dan geef ik 10-15 kilo toe, en hij levert wat in. Reken maar dat ik voor een verrassing zorg.

Nosferatu187
05-04-2013, 15:04
ik zie trouwens een paar posts terug dat niemand mijn punt heeft begrepen eerder dus.

mario the count
05-04-2013, 15:06
De ene dag ben je een van de beste kickboksers in de wereld. De andere dag kan je ass gekicked worden door de gemiddelde forum member van mixfight.

Willm
05-04-2013, 17:49
Badr Hari stelt niks voor joh, tegen welke namen heeft hij gestaan? Een Peter Aerts van 65 jaar nou nou..

Diaz bros
05-04-2013, 18:58
De ene dag ben je een van de beste kickboksers in de wereld. De andere dag kan je ass gekicked worden door de gemiddelde forum member van mixfight.

ja ik sta hier ook met stijgende verbazing naar sommige posts te kijken, dat van Londt bv. dat meent die toch niet serieus??. Ik had overigens dat gevecht wel heel graag gezien want ze trainen allebei bij mike en was wel benieuwd hoe hij dit ging aanpakken in tegenstelling tot alistair vs saki paar jaar terug wat toen echt treurig was om te zien.

Badr heeft een jaar geleden de nummer 2 door velen, als een kleuter weggezet en versloeg anderson silva een aantal maanden terug die hoog aangeschreven staat bij glory, vecht met slechts 6 weken voorbereiding tegen een degelijke vechter als samedov en wint die partij ook nog eens vrij gemakkelijk en iedereen schrijft hem nu ineens af..... dat moest wel haat zijn. En zwaar aangeslagen was die ook niet onze 110% clown! Als je namelijk de partij een keer echt gaat kijken, dan zie je inderdaad dat badr een punch krijgt en aangeslagen is maar hij hersteld al binnen 2 sec. de geklungel van de scheids daarna kan die ook niets aan doen want de ronde was al voorbij en die malloot laat nog 20 sec doorvechten ofzo

Bloeba
05-04-2013, 19:02
Dit is een vechtforum dus laten we allemaal lekker maar gaan roddelen over badr's voet of het wel of niet waar is.


Vind je dit niet meer een onderwerp voor de Prive?


Stelletje wijven.

Diaz bros
05-04-2013, 19:03
Badr Hari stelt niks voor joh, tegen welke namen heeft hij gestaan? Een Peter Aerts van 65 jaar nou nou..

welke vechter heeft er dan nog meer schilt KO geslagen in de afgelopen 8 jaar? in ook nog slechts enkele seconden... Saki kinderlijk weggezet, overeem verslagen, Dat zijn misschien wel de 3 beste kickbox vechters van dit moment en dan vergeet ik vast nog een heleboel KO's... kom op zeg.... deze discussie is fucking zinloos....

tidelot
05-04-2013, 23:13
welke vechter heeft er dan nog meer schilt KO geslagen in de afgelopen 8 jaar? in ook nog slechts enkele seconden... Saki kinderlijk weggezet, overeem verslagen, Dat zijn misschien wel de 3 beste kickbox vechters van dit moment en dan vergeet ik vast nog een heleboel KO's... kom op zeg.... deze discussie is fucking zinloos....


Ik zou tegen al die helden hierboven willen zeggen. Ga naar Mike gym en vraag of je met badr mag sparren.dan hoeft Mike ze ook niet meer in te huren. Eet smakelijk alvast met je rietje

Coldcrust
06-04-2013, 18:44
Wat een onzin!

Hoezo is het respectloos?

En respectloos tegenover wie? Tegen mensen die voor hun hobby 110% geven met krachttraining?


Tegenover de mensen die veel geld neerleggen voor een kaartje (en misschien wel ticket etc).
Ik ben namelijk de mening toegedaan dat als je dik betaald krijgt het minste wat je kunt doen is zorgen dat je in een goede conditie verkeerd.

Illest
06-04-2013, 19:07
Tegenover de mensen die veel geld neerleggen voor een kaartje (en misschien wel ticket etc).
Ik ben namelijk de mening toegedaan dat als je dik betaald krijgt het minste wat je kunt doen is zorgen dat je in een goede conditie verkeerd.

Helemaal mee eens...het is bijna minachting van de fans wat er daar in Zagreb gebeurde, maar pas op Coldcrust straks ben je een hater.
Het is veelzeggend dat Spong, Ghita en Saki nu de mannen zijn in heavyweight kickboksen...de echte diehard fans moeten er rekening mee houden dat het heilige vuur een beetje weg is en misschien ook niet meer terug komt.
Ook ik denk serieus dat Londt had kunnen winnen die avond terwijl een Londt (met alle respect) niet eens over een kwart van zijn talent beschikt...wederom veelzeggend...hier kan hij nog een paar keer mee wegkomen...(teren op successen uit het verleden, zijn naam) maar ooit wordt het toch weer voor het echie denk ik dan

Nosferatu187
06-04-2013, 19:20
Tegenover de mensen die veel geld neerleggen voor een kaartje (en misschien wel ticket etc).
Ik ben namelijk de mening toegedaan dat als je dik betaald krijgt het minste wat je kunt doen is zorgen dat je in een goede conditie verkeerd.

Dit is precies wat ik probeerde duidelijk te maken dus.

daanII
06-04-2013, 19:25
Helemaal mee eens...het is bijna minachting van de fans wat er daar in Zagreb gebeurde, maar pas op Coldcrust straks ben je een hater.

Minachting van de fans?
Wat heb je geslikt Illest?:lol:

Turboknecht
06-04-2013, 19:55
Ik vind het wel een goed punt. Als zoveel mensen voor je betalen, als je zoveel verdient, dan mag je toch wel verwachten dat iemand goed presteert, in plaats van halfbakken aan te komen zetten. Dat werkt overal zo, maar blijkbaar niet wanneer het om Hari gaat.

tidelot
06-04-2013, 19:55
Helemaal mee eens...het is bijna minachting van de fans wat er daar in Zagreb gebeurde, maar pas op Coldcrust straks ben je een hater.
Het is veelzeggend dat Spong, Ghita en Saki nu de mannen zijn in heavyweight kickboksen...de echte diehard fans moeten er rekening mee houden dat het heilige vuur een beetje weg is en misschien ook niet meer terug komt.
Ook ik denk serieus dat Londt had kunnen winnen die avond terwijl een Londt (met alle respect) niet eens over een kwart van zijn talent beschikt...wederom veelzeggend...hier kan hij nog een paar keer mee wegkomen...(teren op successen uit het verleden, zijn naam) maar ooit wordt het toch weer voor het echie denk ik dan

Is je account gehackt of zo

tidelot
06-04-2013, 19:58
Zeer zeker waar, heb 50 euro betaald in een café in Thailand zodat ze RTL 7 op dreambox gingen zoeken en live gingen uitzenden. Was ook wel teleurgesteld

Illest
06-04-2013, 22:14
Zeer zeker waar, heb 50 euro betaald in een café in Thailand zodat ze RTL 7 op dreambox gingen zoeken en live gingen uitzenden. Was ook wel teleurgesteld

ben je serieus?