PDA

View Full Version : Manny Pacquiao speed kills



Minotauro
02-04-2013, 20:41
http://www.youtube.com/watch?v=qKPDeMXiJHc

:lol: dit is gewoon sneller dan Vegeta en Goku, niet normaal meer dit.

De reacties ook:
"I can do that.. hold my beer"

Kemal
02-04-2013, 20:50
Wat een saldo he, zo snel gaan de scutraketten niet eens de lucht in

Minotauro
02-04-2013, 21:06
Echt he, ik snap er ook helemaal niets van. Snap nu wel dat Mayweather het nooit aandurft

Wiseguy
02-04-2013, 21:11
Echt he, ik snap er ook helemaal niets van. Snap nu wel dat Mayweather het nooit aandurft
http://2.bp.blogspot.com/_ELFl2_1q7DI/TObn1HnV2fI/AAAAAAAAAaQ/5JkvAtpbv7k/s1600/Not_sure_if_serious.jpg

Minotauro
02-04-2013, 21:22
Mayweather zal waarschijnlijk nu wel durven ja, maar Mayweather durft nooit tegen boksers in hun prime, dat is algemeen bekend. En ja hij heeft wat grote namen verslagen, maar niet met alle risico's zoals Pacquiao. Kijk de records maar door en de verschillen. Pacquiao is hoe dan ook een betere bokser en niet voor niets de eerste met 8 verschillende titels in verschillende weightclasses!

Pansier
02-04-2013, 21:39
Dit is echt niet normaal :lol:

Leventdepevent
02-04-2013, 22:01
das bijna onmenselijk die snelheid

Pansier
03-04-2013, 00:39
das bijna onmenselijk die snelheidZou ik ook zeggen, voordat ik dit had gezien... Schijnt dat Mike Tyson nog sneller stootte? (5 stoten p/s op heavybag)

appelsap
03-04-2013, 01:54
Was dit voor of nadat JMM hem met vervroegd pensioen stuurde?

Minotauro
03-04-2013, 04:13
Was dit voor of nadat JMM hem met vervroegd pensioen stuurde?

Van waar de haat naar Pacquiao?

Wat een respectloze en zielige opmerking. Totaal niet vechtsportwaardig, vraag me af of je niet op een voetbalforum moet zitten met die instelling. Daarnaast hou je jezelf behoorlijk voor de domme.

sportfan
03-04-2013, 06:40
Zou ik ook zeggen, voordat ik dit had gezien... Schijnt dat Mike Tyson nog sneller stootte? (5 stoten p/s op heavybag)

Pacquiao is top.

Ik vond Meldrick Taylor in zijn prime supersnel met stoten (ik denk sneller dan Pacquiao).

Ik weet niet hoe ik een youtube moet uploaden maar hier is een link met enkele highlights: http://www.youtube.com/watch?v=lnwIkIciQpM

de Stiep
03-04-2013, 07:18
So hé, idd ongelooflijk snel zeg. Niet normaal. Een keer met je ogen knipperen en je hebt al 5 klappen te pakken.

Leventdepevent
03-04-2013, 08:33
Zou ik ook zeggen, voordat ik dit had gezien... Schijnt dat Mike Tyson nog sneller stootte? (5 stoten p/s op heavybag)
en dat voor een heavy weight...damn

appelsap
03-04-2013, 14:18
Van waar de haat naar Pacquiao?

Wat een respectloze en zielige opmerking. Totaal niet vechtsportwaardig, vraag me af of je niet op een voetbalforum moet zitten met die instelling. Daarnaast hou je jezelf behoorlijk voor de domme.

Niets dan respect voor Manny. En dit ziet er idd indrukwekkend uit. Maar doe nu niet alsof hij ook niet begint te lijden aan het grote probleem van de meeste boksers. Denken dat ze (of hun promotors willen er nog meer uit persen ten koste van de bokser)
het nog kunnen terwijl je na 40-50 boks partijen gewoon fysiek en mentaal op bent (ik weet dat Hopkins 48 is, maar die is laat begonnen).
Manny moet zich nu gewoon op de politiek en de problemen in zijn land gaan richten, en stoppen met boksen. Ook al kan ie nog schaduwboksen als een malle.

pronk
03-04-2013, 16:00
Was dit voor of nadat JMM hem met vervroegd pensioen stuurde?

:lol:

Minotauro
03-04-2013, 17:42
Niets dan respect voor Manny. En dit ziet er idd indrukwekkend uit. Maar doe nu niet alsof hij ook niet begint te lijden aan het grote probleem van de meeste boksers. Denken dat ze (of hun promotors willen er nog meer uit persen ten koste van de bokser)
het nog kunnen terwijl je na 40-50 boks partijen gewoon fysiek en mentaal op bent (ik weet dat Hopkins 48 is, maar die is laat begonnen).
Manny moet zich nu gewoon op de politiek en de problemen in zijn land gaan richten, en stoppen met boksen. Ook al kan ie nog schaduwboksen als een malle.

Bernard Hopkins laat begonnen? valt ook wel mee. Hij vocht zijn eerste profpartij toen hij 23 was en is nu bijna 25 jaar aan het boksen. De meeste boksers boksen vanaf hun 18-20ste tot hooguit 35ste. Daarnaast moet je ook nagaan dat je lichaam na je 35ste steeds minder kan hebben, zowel qua training, inzet als incasseren. Hopkins heeft hier helemaal niets mee te maken en is een echte warrior