PDA

View Full Version : Manny "Pacman" Pacquiao - The first 8 division world champion



Minotauro
02-04-2013, 19:48
http://www.youtube.com/watch?v=ukQ2kO740BQ

Of hij nou stopt of niet :thup: De beste bokser van het eerste decenium van dit millenium!

Wiseguy
02-04-2013, 20:14
De beste bokser van het eerste decenium van dit millenium!

Nee

Minotauro
02-04-2013, 20:23
Nee

Floyd Chicken Mayweather staat niet eens op twee, dus get the hell out of here

Minotauro
02-04-2013, 20:29
Nee

http://en.wikipedia.org/wiki/Octuple_champion

Enough said...

pronk
03-04-2013, 01:13
Als je veel tegenstanders op catchweight vecht mag het ook wel.

Minotauro
03-04-2013, 03:14
Als je veel tegenstanders op catchweight vecht mag het ook wel.

Ohja, want die kunnen niet boksen. Heb je enig idee hoeveel Pacquiao in kilos is aangekomen in zijn hele carriere? Kijk videos/fotos van het begin en nu, dan mag je pas praten

Kemal
03-04-2013, 08:11
Tis toch een dik filmpje hoor! Wat een knokker!

pronk
03-04-2013, 11:04
Ohja, want die kunnen niet boksen. Heb je enig idee hoeveel Pacquiao in kilos is aangekomen in zijn hele carriere? Kijk videos/fotos van het begin en nu, dan mag je pas praten

Ik kijk naar de prestaties die hij levert in de ring.

Anderson
03-04-2013, 11:16
En die heeft hij niet geleverd wil je zeggen.

pronk
03-04-2013, 11:17
Zeg ik dat dan.

pronk
03-04-2013, 11:46
Ik vind het een goede vechter en een werkelijke gentleman , enige kritiek is dat hij vechters op catchweight vocht maar dat zullen de manny fans niet zien.

Anderson
03-04-2013, 12:07
De Maragarito gewicht geef ik toe was best kansloos Margarito was al uitgedroogd voor het gevecht begon.

Maar je komt wel aan met een Adrian Broner highlight aan die gewoon doodleuk bij de weging 2 kilo's te zwaar aankomt. Als die geinterviewd wordt waarom die 2 killo te zwaar is zegt die doodleuk "So what".

pronk
03-04-2013, 12:12
Niet alleen Antonio Oscar ook , maar wat heeft Adrien broner er mee te maken dat is toch flauwekul en als je die post van De HL ziet heb ik er ook bijgeschreven dat ik hem Cocky vind.

Fightfan
03-04-2013, 21:58
Floyd Chicken Mayweather staat niet eens op twee, dus get the hell out of here

Met alle respect is Manny een topper, maar kijk de catchweights tegen de La Hoya, Margarito, Cotto etc.
Dat hij omhoog kwam is een feit maar Mayweather vocht tegen hen op hun natuurlijke gewicht, sterker nog bij De la Hoya en Cotto kwam Mayweather omhoog zonder catch weight.....

Wiseguy
04-04-2013, 16:10
Er is geen discussie mogelijk over wie er de beste vechter is. Floyd Mayweather was in 1998 (!!) al fighter of the year en heeft sindsdien al zijn gewichtsklassen gedomineerd. Hij heeft nog nooit verloren en zelfs nog nooit een knockdown tegen gehad. Als hij in de olympics niet werd bestolen had hij ook olympisch goud gehad. Mayweather heeft nooit iets gegeven om een belt. Hij kon bijv. tegen Mosley de belt winnen maar hij wilde de sanctioning fee niet betalen.

Minotauro
04-04-2013, 17:44
Er is geen discussie mogelijk over wie er de beste vechter is. Floyd Mayweather was in 1998 (!!) al fighter of the year en heeft sindsdien al zijn gewichtsklassen gedomineerd. Hij heeft nog nooit verloren en zelfs nog nooit een knockdown tegen gehad. Als hij in de olympics niet werd bestolen had hij ook olympisch goud gehad. Mayweather heeft nooit iets gegeven om een belt. Hij kon bijv. tegen Mosley de belt winnen maar hij wilde de sanctioning fee niet betalen.

Dat is echt onzin. Mayweather heeft teveel ontlopen om de beste te zijn, dat weet jij ook. De SD tegen de la Hoya was ook dubieus, en daar verschilde meningen ook over. Pacquiao heeft daarnaast veel meer gevechten aangenomen en meer laten zien qua KO's en geen UD. Daarnaast is het gelul over Manny op catchweight ook deels bullshit, hij is zelf van 49 naar 69 kilo gegaan. Wie doet dat na? Niet voor niets al die weightclasses en hij neemt vele malen meer risico in gevechten dan Mayweather. Mayweather is in een ding zeker de beste en dat is grote namen ontlopen, ook van jongere ongeslagen boksers die hem uitdaagde zoals Canelo Alvarez en andere

Anderson
04-04-2013, 18:41
Jullie hebben beide gelijk 1 Floyd ontloopt vechters ala Shane Mosley, Oscar deLa Hoya. 2 Manny Pacquiao heeft tegen een aantal vechters gevochten die uitgedroogd waren door catch weight.

Voor mij staat Pernell Whitaker nog stipt op 1 in deze gewicht klasse.

Facade
04-04-2013, 18:52
Mayweather is in een ding zeker de beste en dat is grote namen ontlopen, ook van jongere ongeslagen boksers die hem uitdaagde zoals Canelo Alvarez en andere

De geruchten doen toch wel heel sterk de ronde dat de tweede partij van Mayweather (hij heeft aangekondigd twee keer te vechten in 2013) tegen Canelo Alvarez is. Dat zou een monsterpartij worden. Zeker nu Mayweather niet meer bij HBO zit en Golden Boy promotions ook niet. Alvarez hoort dacht ik namelijk ook bij Golden Boy. Het is heel goed mogelijk dus dat we deze partij nog krijgen op showtime (wat dan wel weer zuigt).

Minotauro
04-04-2013, 20:38
De geruchten doen toch wel heel sterk de ronde dat de tweede partij van Mayweather (hij heeft aangekondigd twee keer te vechten in 2013) tegen Canelo Alvarez is. Dat zou een monsterpartij worden. Zeker nu Mayweather niet meer bij HBO zit en Golden Boy promotions ook niet. Alvarez hoort dacht ik namelijk ook bij Golden Boy. Het is heel goed mogelijk dus dat we deze partij nog krijgen op showtime (wat dan wel weer zuigt).

Dan is 1 ding zeker, Mayweather blijft niet meer ongeslagen

Minotauro
04-04-2013, 20:40
Jullie hebben beide gelijk 1 Floyd ontloopt vechters ala Shane Mosley, Oscar deLa Hoya. 2 Manny Pacquiao heeft tegen een aantal vechters gevochten die uitgedroogd waren door catch weight.

Voor mij staat Pernell Whitaker nog stipt op 1 in deze gewicht klasse.

Maar dan alsnog, het aankomen + snelheid e.d. behouden is ook moeilijk. Dat heeft Mayweather nooit gedaan, Mayweather speelt het graag op safe om ongeslagen te blijven, iets wat Pacquiao totaal nooit heeft gedaan (ook niet zijn lange reeksen). Mayweather is een ventje zonder respect die het liefst met geld showt en zelfs bij een gevecht met Pacquiao alsnog 75% wilde zien. Die man is gestoord! en heeft altijd smoesjes. Daarnaast is het ook nog de vraag of beide vechters (ja ook Pacquiao) hun hele carriere clean hebben gevochten. Als er een bokser clean is dan is het Donaire

Facade
04-04-2013, 20:40
Om eerlijk te zijn wil ik Alvarez eerst nog wel eens langs trout zien komen. Ben er nog niet zo kapot van om eerlijk te zijn.

Anderson
05-04-2013, 01:10
Het is ook 55 tegen 45% volgens de boks addicts dat Alvarez gaat winnen. Een kleine kans dus.