PDA

View Full Version : Naked and Marooned (docu 60 dgn verlaten eiland)



LJ Silver
04-04-2013, 08:46
Gisteren de eerste uitzending gezien, aanrader van mensen die graag Bear Grylls en Ultimate survival kijken. :thup:


Een survivalexpeditie in zijn meest rauwe en pure vorm. Dat is wat Ed Stafford voor ogen heeft als hij zich laat droppen op een verlaten eiland in de Stille Oceaan. Zonder hulpmiddelen, zonder mes en zelfs zonder kleren. Slechts gewapend met zijn handen en hersenen wil de Britse ex-militair – die eerder al eens de hele Amazonerivier afliep – proberen om zestig dagen door te brengen op dit onbewoonde eiland van amper twaalf hectare. Helemaal alleen...

Er is geen crew en geen hulp van buitenaf. Hij filmt zijn acties zelf met drie camera’s en heeft alleen een satelliettelefoon en een doos met medicamenten in geval van nood. Verwacht geen romantisch avontuur op een tropisch eiland. Al vanaf de eerste dag is het erop of eronder als Ed moeite heeft om vers water te vinden, wat in de extreme hitte al snel tot levensgevaarlijke uitdroging leidt. Hij moet het in het begin hebben van het sap van kokosnoten en beetje regenwater. En als diner staan slakken en gekko’s op het menu. Rauw, want vuur heeft hij nog niet weten te maken. Nooit eerder heeft iemand zo’n extreme expeditie ondernomen. Lukt het Ed om de zestig dagen vol te maken?


http://www.youtube.com/watch?v=jwPJL_ndVO8

Leventdepevent
04-04-2013, 11:00
ow dat moet ik maar is gaan kijken dan, vind Survivorman met Les stroud net iets leuker dan Bear grylls zn programma''s...thanks!

Tony
04-04-2013, 14:36
Erg gave aflevering was het...
Geniaal momentje toen het hem eindelijk lukte om vuur te maken. Kijk uit naar de volgende aflevering.

Bromios
04-04-2013, 14:46
Ik heb het eerste kwartiertje gezien. leuk wel. Hij werd al bijna helemaal gek.

Anderson
04-04-2013, 18:46
Dit is te minste echt vergeleken met onze nep held Bear die gewoon in een tent slaapt met de hele crew en eten heeft voor een hele maand.

Leventdepevent
05-04-2013, 10:04
Dit is te minste echt vergeleken met onze nep held Bear die gewoon in een tent slaapt met de hele crew en eten heeft voor een hele maand.
dat verhaal heb ik ook weleens gehoord ja, dat ie tijdens opnames gewoon in een hotel verbleef :D
ik vind het wel knap van hem dat ie in zn programma's gewoon alles vreet wat ie tegenkomt die gek

Diz
05-04-2013, 11:21
ik vind het wel knap van hem dat ie in zn programma's gewoon alles vreet wat ie tegenkomt die gek

Zoiets? :hugegrin:

http://legacy-cdn.smosh.com/smosh-pit/052011/bear-grill-1.jpg

Tony
16-04-2013, 08:39
dat verhaal heb ik ook weleens gehoord ja, dat ie tijdens opnames gewoon in een hotel verbleef :D
ik vind het wel knap van hem dat ie in zn programma's gewoon alles vreet wat ie tegenkomt die gek

Die gast van dat hotel is Ray Mears en niet Bear Grylls.

Leventdepevent
16-04-2013, 08:44
Die gast van dat hotel is Ray Mears en niet Bear Grylls.
ff snel op zn wikipedia gekeken daar staat dit:
Grylls apologised after claims surfaced that parts of Born Survivor were faked. The show saw Grylls supposedly abandoned in the wild, but a programme consultant claimed he stayed in a motel and scenes were set up for him. He told the Sunday Times newspaper that Grylls spent nights in a motel in Hawaii when he was claimed to be stranded on a desert island.[32] (http://www.mixfight.nl/forum/#cite_note-32)