PDA

View Full Version : Stel je vragen aan Faldir Chahbari (13 april afscheidspartij)



payap
06-04-2013, 15:17
Volgende week zaterdag 13 april zal de 33-jarige Faldir Chahbari zijn laatste partij vechten. Nog een keer zal hij in actie komen en wel in zijn eigen Zutphen op het bekende Beast of the East gala. Hierin zal tegen Goran Borovic vechten om de wereldtitel in het middengewicht van de WFCA.

Tijdens zijn lange en zeer succesvolle carriere is Faldir niemand uit de weg gegaan en heeft tegen vele grote namen gestaan en veelal ook gewonnen. Komende week zal mixfight.nl een interview met hem hebben.

De lezers van mixfight kunnen hier hun vragen kwijt aan Faldir die wij dan zullen stellen in dit interview.


http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/BOTE_zps17c260a1.jpg

marster
06-04-2013, 17:46
Waarom ga je stoppen.

blackadder
06-04-2013, 18:28
Hoe lang ga je stoppen? :p

Jeru
06-04-2013, 18:41
Wat was je mooiste partij?
Van welke vechter kan je zelf genieten als je naar zijn wedstrijden kijkt (en waarom)?
Wat ga je doen na je laatste partij?

Khanom Thom
06-04-2013, 19:27
Vertel wat meer over Rocky Fit ;)

basblue
06-04-2013, 21:34
- Wat ga je doen na je kickbokscarriere?
- Heb je ooit overwogen om naar het mma over te stappen? Waarom heb je dat niet gedaan?
- Wat vind je een verantwoorde leeftijd voor kinderen om kickboksen te beginnen? En met wedstrijden?
- In hoeverre heeft het beperkte zicht van je linker oog effect gehad op je techniek en tactiek? En je sportprestaties? Hoe ging je daar mee om?

Verder bedankt voor alle mooie wedstrijden!

LeeMurray
06-04-2013, 22:15
Een van mijn favoriete kickboxers. Ik heb altijd gevonden dat hij niet genoeg waardering kreeg tijdens zijn actieve carrière.

Mijn vraag luidt: "Tegen welke vechter tegenover wie je in het verleden hebt gestaan zou je een rematch willen?"

Willm
06-04-2013, 22:54
Faldir bedankt! Een van de meeste technische vechters ever

Mattie73
07-04-2013, 00:23
Technisch gezien de allerbeste kickbokser in de 70 kg klasse die Nederland de afgelopen jaren gehad heeft. Jammer dat zijn vechtstijl de K1 Max organisatie niet aansprak. Ik kon er in ieder geval wel van genieten.

Minotauro
07-04-2013, 03:32
Ik heb een (of twee) vraag/vragen:
Waarom run je Beast of the East gym met je maatje Rene? Denk je niet dat het je een stuk positiever zou uitkomen als je dit alleen zou doen? (i.v.m. het verleden)

Bedankt voor je inzet in de vechtsport wereld en prestaties

Pansier
07-04-2013, 16:22
Top vechter! Afgelopen keer gezien bij Holland VS Thailand! :D

Boran
10-04-2013, 15:46
- Wat ga je doen na je kickbokscarriere?
- Heb je ooit overwogen om naar het mma over te stappen? Waarom heb je dat niet gedaan?

Boksen lijkt me logischer voor Chahbari, zijn stijl is er meer voor geschikt.

Vraag van mezelf:

Heb je ooit overwogen om je vechtstijl aan te passen om zo meer kans te maken bij K1?

Mattie73
10-04-2013, 19:08
Boksen lijkt me logischer voor Chahbari, zijn stijl is er meer voor geschikt.

Vraag van mezelf:

Heb je ooit overwogen om je vechtstijl aan te passen om zo meer kans te maken bij K1?

Ik vind het een prachtige vechtstijl die hij heeft: vanuit een (zeer) gesloten dekking super snelle counter stoten en trappen. Deze stijl heeft er niet alleen voor gezorgd dat hij nooit KO is gegaan, sterker nog; hij heeft zelfs nooit 8 tellen gehad meen ik. Volgens mij kan geen vechter hem dat navertellen.

Ook is hij 1 van de weinige vechters die zowel linksvoor als rechtsvoor (southpaw) kan vechten.

MMAFAN-1122
11-04-2013, 12:05
Onder welke trainer heb je het best gepresteerd?