PDA

View Full Version : Michael Kuiper **SPOILER**



niang_58
06-04-2013, 18:48
Michael Kuiper denken Jullie dat hij Ver gaat komen in de UFC?

Ik hoop het wel maar en hoe denken jullie erover? Ben wel teleurgesteld eerst tegen Natal en nu dit.:(

de Stiep
06-04-2013, 18:52
IK geloof er in !!!

niang_58
06-04-2013, 18:59
Ik wel ook wel geloven, maar hij heeft nog maar 1 wedstrijd in z'n contract. Als hij dat ook gaat verliezen denk dat hji gecut wordt.

weks
06-04-2013, 19:12
nee

Westpaw
06-04-2013, 19:23
Uh 'spoiler'?
Verder, ik hoop het van harte, denk wel dat hij heeft laten zien dat ie het kan maar wel een beetje naïeve manier van verliezen.

Johannes de Sloper
06-04-2013, 19:26
Ik had er ook meer van verwacht en hoop dat hij nog kan laten zien waarom hij wel op z'n plek zou zijn daar.
Tot nu toe is het wel erg teleurstellend.
Zal vooral voor hemzelf een enorme domper zijn.

Klassikl
06-04-2013, 19:52
Hij kan het zeker redden. Maar ik denk ook dat wanneer hij zijn volgende partij verliest hij gecut wordt.

MMAFAN-1122
06-04-2013, 19:57
Ik ben bang van niet, maar ik hoop het wel natuurlijk voor hem!

dennisyzf
06-04-2013, 20:04
GVD dank je....

LJ Silver
06-04-2013, 20:11
De verliespartij tegen Natal was erg close en deze partij had hij gewoon in de pocket. Helaas staat er nu 1-2 op zijn UFC record en het verhaal erachter hoe dichtbij hij bij 3-0 was wordt snel vergeten.

Zijn TD, judo worpen en alert naar de grond voor ground en pound waren gewoon uitstekend. Nu nog wat meer zelfvertrouwen om er wat Nederlandse kickboks combinaties uit durven te gooien.

PinPoint
06-04-2013, 20:19
GVD dank je....


x oneindig!

Ik maar denken dat die wedstrijd nog moet komen.

TheSkindo
06-04-2013, 20:21
Ik vond dat hij het erg goed deed....als hij die takedown met een rechte rug had ingezet was het eenheel ander verhaal geweest....zn defense was erg goed, stan up mag nog wel wat aangescherpt worden...maar ik vond dat tie het echt heel goed deed

basblue
06-04-2013, 21:16
Ik hoop het wel maar en hoe denken jullie erover? Ben wel teleurgesteld eerst tegen Natal en nu dit.:(

Ik hoop dat Kuipers nog ver gaat komen.

Ik vind het zwaar klote dat je spoilert. Het is gvd 1 van de 2 gevechten op deze card waar ik naar uit keek. En dat verkloot je bij deze. :twak:

kooivechter
06-04-2013, 22:06
goddomme wat een eikel! keek ook uit naar die pot. dank je wel niang-58. weer een white belder die mixfight heeft uitgevonden

SpelPlan
07-04-2013, 03:08
Ik vond dat hij het heel goed deed. Jammer dat hij die guillotine in liep.

Als hij zich blijft ontwikkelen heeft hij zeker een toekomst in de UFC. Misschien niet this time around maar met zijn leeftijd kan hij best nog een keer 3-4 partijen overtuigend elders winnen als hij na de volgende eventueel gecut wordt en dan wel goed binnen komen.

goro
07-04-2013, 03:50
Ik hoop het wel maar en hoe denken jullie erover? Ben wel teleurgesteld eerst tegen Natal en nu dit.:(
ezel

Kemal
07-04-2013, 09:39
Heerlijke spoiler... Titel inmiddels aangepast.

Hoe dan ook denk ik wel dat hij verder gaat komen. Hij heeft een geweldige begeleiding in Helmond en ik denk dat hij zichzelf na deze verliespartij nog meer kan focussen op zijn volgende gevecht.

Flabbert
07-04-2013, 10:09
Michael Kuiper denken Jullie dat hij Ver gaat komen in de UFC?

Ik hoop het wel maar en hoe denken jullie erover? Ben wel teleurgesteld eerst tegen Natal en nu dit.:(

LUL

http://dc383.4shared.com/img/Gz1nhL2L/s3/funny-facepalm-meme-computer.jpg (http://www.mixfight.nl/url?sa=i&rct=j&q=facepalm+memes&source=images&cd=&cad=rja&docid=4TqiOGyXWEl23M&tbnid=Hma2JqcoM4895M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.4shared.com%2Fphoto%2FGz1nhL2 L%2Ffunny-facepalm-meme-computer.html&ei=tBthUcKZO_Tz0gX5kIDIBg&bvm=bv.44770516,d.ZWU&psig=AFQjCNGwgNxpeK9lGe249YwGb7QtQf1pfA&ust=1365404944064301)

Leventdepevent
07-04-2013, 10:28
ik hoop het van harte maar met nog maar 1 gevecht op zn contract denk ik zelf van niet

Ralph
07-04-2013, 10:29
Die eerste ronde was gewoon foutloos en erg indrukwekkend! Klote van die sloppy takedown id 2e ronde... Volgende partij gewoon weer vlammen! Je kunt iig zien dat ie goed bezig is met trainen enz

MMAFAN-1122
07-04-2013, 10:53
Die eerste ronde was gewoon foutloos en erg indrukwekkend! Klote van die sloppy takedown id 2e ronde... Volgende partij gewoon weer vlammen! Je kunt iig zien dat ie goed bezig is met trainen enz

1ste ronde was zeker goed, maar hij had die partij gewoon moeten winnen. In zo'n guillotine lopen kan niet en mag niet gebeuren op dit niveau.

Volgende keer beter!!

kruikenstad goes bjj
07-04-2013, 11:12
partij net gezien,erg jammer snap alleen niet in de eerste ronde geeft de tegenstander zijn rug weg kan michael voor de rear naked choke gaan en kiest hij toch voor een andere postitie, 1 minuut later staan ze weer beiden,mijn mening altijd voor die choke gaan of niet dan

blade
07-04-2013, 11:27
hij maakte een grote fout maar goed daar leer je weer van gewoon door gaan

MB667
07-04-2013, 11:55
perfecte eerste ronde. jammer van de guilotine. volgende keer beter.

ijsbier
07-04-2013, 12:14
.

YoMarK
07-04-2013, 15:02
Tja, Tom Lawlor had eigenlijk niks te vertellen. Helaas maakt Michael echt een beginnersfout...maar je kan aan alles zien dat hij goed zit op dat niveau.
Hopelijk krijgt ie nog een kans, want aangezien de UFC teveel vechters heeft(en er dus een boel uit moeten), is dat echt niet zeker.

kooivechter
07-04-2013, 16:30
partij net gezien,erg jammer snap alleen niet in de eerste ronde geeft de tegenstander zijn rug weg kan michael voor de rear naked choke gaan en kiest hij toch voor een andere postitie, 1 minuut later staan ze weer beiden,mijn mening altijd voor die choke gaan of niet dan

nee dat klopt zeker niet. Niet gelijk naar iemand zijn rug gaan. Bij Greg jackson''s wordt dat zelfs afgeraden. Kijk maar naar de partijen van GSP.Blijf aan de zijkant, je kan snel positie verliezen

dirk5
07-04-2013, 17:36
Ik heb hem en marco net nog gesproken op schiphol (zat met hun en mousasi en struve in het vliegtuig terug) hij baalde natuurlijk flink. maar op die sub na had lawler niks te vertellen. zijn tdd is top en met zijn judo kan hij een.wedstrijd houden waar hij wil, ik heb er dus ook alle.vertrouwen in dat hij nog ver gaat komen.

Sato
07-04-2013, 18:08
Sympathieke kerel, het kan iedereen een keer over komen, ik hoop dat hij de volgende weer pakt en een twee gevechtscontract of iets dergelijks kan afdwingen.

yy
08-04-2013, 01:10
jammer van de loss
hoorde kuiper op eind van de rust nog aan zijn hoek vragen; zal ik het doen? en de hoek; ja probeer maae
en bij de take down van kuiper hoorde je de hoek roepen; doe maar!
ben benieuwd wat ze bedoelden

Ulis-E
08-04-2013, 10:42
zou jammer zijn als hij ge-cut wordt... hij deed het erg goed, goeie takedown defense en een paar mooie worpen... waar traint hij eigenlijk?

dirk5
08-04-2013, 10:45
zou jammer zijn als hij ge-cut wordt... hij deed het erg goed, goeie takedown defense en een paar mooie worpen... waar traint hij eigenlijk?

Bij Marco in Helmond http://www.csaholland.com/

Bromios
08-04-2013, 13:04
Ik vind persoonlijk dat hij op 1 foutje niet gecut hoeft te worden maar met UFC weet je het nooit.

Advocaat
08-04-2013, 13:33
Ik vind persoonlijk dat hij op 1 foutje niet gecut hoeft te worden maar met UFC weet je het nooit.

Hangt er maar vanaf of Dana White weer ongesteld is

2 losses is tegenwoordig genoeg voor die Dana om op een powertrip te gaan en te cutten wie hij maar wilt

Klassikl
08-04-2013, 16:44
Wanneer hij zijn volgende partij ook verliest dan is het toch ook niet zo raar dat de UFC twijfelt? Hij moet zijn volgende partij gewoon winnen met een goede KO of Sub. Dan blijft hij zeker. Wanneer hij weer op een stommiteit de partij weggeeft dan is hij misschien nog niet klaar voor het niveau van de UFC..

kooivechter
08-04-2013, 17:35
Denk dat ze hem nog wel een kans geven puur op z,n talent en jeugd. Zij zagen de partij ook wel.
Als hij de volgende verliest is het Ufc avontuur voorlopig voorbij, en zal hij weer in kleinere organisaties
omhoog moeten vechten. Bijv. in Bellator of in Japan. Wat ik wel denk is dat hij een gewichtsklasse te hoog vecht,
en nog beter tot z,n recht zal komen op welterweight.

delightone
09-04-2013, 05:47
Persoonlijk kan je ditmaal de schuld deels bij zijn hoek neerleggen.
Lawlor ging meerdere malen voor een guilotine toen mike inschoot voor de takedowns.
Je kon duidelijk horen dat ze riepen voor de 2 benen takedown.
Wat ik zelf vaag vond ik voelde guilotine echt aankomen maar goed ik ben maar bolle die naar een scherm kijkt.

LJ Silver
09-04-2013, 11:13
Wat ik wel denk is dat hij een gewichtsklasse te hoog vecht,
en nog beter tot z,n recht zal komen op welterweight.

Ja toch. Op middleweight lopen toch wat monsters rond. Zie je Kuiper al staan tegen over (touch gloves) Lombard, Belford, Boetsch, Palhares, Jacare, of natuurlijk Spider Silva. Dat is fysiek nog een erg groot verschil.

Son & Breugel!
09-04-2013, 17:39
Michael Kuiper over zijn verlies op omroep Brabant



http://www.youtube.com/watch?v=7vRC672dHWk

Son & Breugel!
09-04-2013, 17:45
MMA-vechter Michael Kuiper baalt na verlies in UFC Fuel 9: 'Ik heb gewoon mijn nek weggegeven'
http://www.omroepbrabant.nl/Graphics/Image.aspx?object=News&type=large&image=MMA-vechter_Michael_Kuiper_Ik_was_te_gretig%2c_wilde_t e_graag_winnen_1308549.jpg


HELMOND - Twee dagen na zijn gevecht is MMA-vechter Michael Kuiper uit Helmond nog steeds helemaal ontdaan. Afgelopen zaterdag in Stockholm verloor hij een belangrijke wedstrijd tijdens UFC Fuel 9. Kuiper won de eerste ronde overtuigend, maar klopte in de tweede ronde af, nadat hij in een wurgklem terecht kwam van Amerikaan Tom 'Filthy' Lawlor.
"Ik was te gretig", concludeerde Kuiper maandag bij CSA in Helmond. De Tilburg pendelt van zijn woonstad naar Helmond om te trainen bij Combat Sports Academy, een vechtschool van Marco van den Broek. "Ik wou zo snel mogelijk winnen. Ik wilde hem op de grond gooien zoals in de eerste ronde. Toen heb ik een foutje gemaakt. Ik stak mijn kop onder zijn arm. Ik heb gewoon mijn nek weggegeven", aldus een balend Kuiper.

Overtuigend in eerste ronde
Wat vooraf iedereen verwachtte, gebeurde niet. De Amerikaan Tom Lawlor is een uitstekende worstelaar die zijn tegenstander graag tegen de kooi aandrukt om hem vervolgens naar de grond toe te werken. Maar tot ieders verrassing lukte het de Amerikaan niet om de Tilburg naar de grond te krijgen. De stevige judoheupen van Kuiper bleken een prima fundament te zijn. Het was Lawlor die drie keer naar de grond toe werd gewerkt door Kuiper.

Toch verloor hij de wedstrijd in de tweede ronde door zijn nek weg te geven waardoor Lawlor het gevecht won door een guillotine choke (wurgklem) uit te voeren.

In de wachtkamer
Kuiper zit nu in de wachtkamer van de UFC. Binnenkort hoort hij of een derde partij mag vechten. Omdat de partij tegen Lawlor erg aantrekkelijk was voor de kijker thuis, is de verwachting dat Kuiper nog een keer in de kooi mag verschijnen namens de UFC.

Niek-S
09-04-2013, 18:32
Ja toch. Op middleweight lopen toch wat monsters rond. Zie je Kuiper al staan tegen over (touch gloves) Lombard, Belford, Boetsch, Palhares, Jacare, of natuurlijk Spider Silva. Dat is fysiek nog een erg groot verschil.


Leek mij ook, volgens mij is het bijna bij iedere vechter zo dat die misschien wel 20lbs boven het gewicht zit dan het gewicht waarop hij vecht. Ik vind dit altijd wel interessant. Ik heb ook wel eens gelezen, weet zo niet meer wie, maar die woog over de 90 kg voor de partij en in het weekend was hij welterweight dus 170 lbs en op de maandag was die weer ruim 90 kg,dat is toch gekken werk?

YoMarK
09-04-2013, 18:45
Ja toch. Op middleweight lopen toch wat monsters rond. Zie je Kuiper al staan tegen over (touch gloves) Lombard, Belford, Boetsch, Palhares, Jacare, of natuurlijk Spider Silva. Dat is fysiek nog een erg groot verschil.
Misschien heb je een punt, maar fysiek is het tot nu toe geen probleem geweest volgens mij. Michael leek sterker dan z'n 3 tegenstanders in de UFC tot nu toe.