PDA

View Full Version : Wat heeft Joop Ubeda tegen Daniel Ghita? (spoiler)



RedDawn
06-04-2013, 23:24
Hij benadeelde hem al in zijn gevechten tegen Deniz, Gerges en Schilt. En nu tegen Saki. Hoe kan hij hem in godsnaam 8 tellen geven, nadat Saki hem met een illegale worp tegen het canvas gooit?!

Dat Glory door gaat met Ubeda. Waarom?

daanII
06-04-2013, 23:27
Omdat hij twee keer daarna weer acht tellen kreeg. Ghita is geen champ en Joop heeft een goede beslissing genomen. Kijk de partij even terug, voordat je een topic opent. Hou eens op met rijmelarij.

rollermanskunk
06-04-2013, 23:29
Hij benadeelde hem al in zijn gevechten tegen Deniz, Gerges en Schilt. En nu tegen Saki. Hoe kan hij hem in godsnaam 8 tellen geven, nadat Saki hem met een illegale worp tegen het canvas gooit?!

Dat Glory door gaat met Ubeda. Waarom?

Ja viel me ook al op. Irriteerde me mateloos aan Joop touwens, het was niet zo erg als in Tokyo maar het is niet mijn scheidsrechter

RedDawn
06-04-2013, 23:35
Omdat hij twee keer daarna weer acht tellen kreeg. Ghita is geen champ en Joop heeft een goede beslissing genomen. Kijk de partij even terug, voordat je een topic opent. Hou eens op met rijmelarij.

Hej Joop! ;)

Nosferatu187
06-04-2013, 23:41
heel Sherdog is nu aan het poepen op Joopie.

spacebox
06-04-2013, 23:43
Hij benadeelde hem al in zijn gevechten tegen Deniz, Gerges en Schilt. En nu tegen Saki. Hoe kan hij hem in godsnaam 8 tellen geven, nadat Saki hem met een illegale worp tegen het canvas gooit?!

Dat Glory door gaat met Ubeda. Waarom?

Beetje raare vraag, omdat hij niet direct door wilde vechten. Het is immers een legale worp zover ik weet, en hij gaf aan niet direct verder te willen vechten. Dus ja dan 8 tellen en daana gaat het gewoon verder. niks mis mee!!!

Nosferatu187
06-04-2013, 23:54
Legale worp? hoe vaak heeft Joop nou lopen schreeuwen tegen mensen die op deze manier werpen? volgens mij had hij al eerder deze avond tegen Alessandro lopen schreeuwen omdat hij de been van zijn tegenstander vastpakte.

RedDawn
06-04-2013, 23:54
Het is immers een legale worp zover ik weet.

Je kent de regels dus niet van Glory.

blackadder
07-04-2013, 00:01
Uuuhh...herstel tellen misschien? Ghita had duidelijk ergens last van.

VetteVis
07-04-2013, 00:03
http://zijlijn.ophetweb.nu/wp-content/uploads/2012/11/Calimero.jpeg

Beetje zo'n topic dit...

RedDawn
07-04-2013, 00:04
Uuuhh...herstel tellen misschien? Ghita had duidelijk ergens last van.

En daarom scoorde een aantal juryleden de eerste ronde als 10-8? Ubeda had ook de partij moeten onderbreken en een dokter de elleboog van Ghita moeten laten checken.

Voor de rest een schitterende overwinning van Saki, maar toch met een nare nasmaak, omdat Ghita echt ergens last van had.

En Saki nu maar Schilt slopen!!

spacebox
07-04-2013, 00:05
Legale worp? hoe vaak heeft Joop nou lopen schreeuwen tegen mensen die op deze manier werpen? volgens mij had hij al eerder deze avond tegen Alessandro lopen schreeuwen omdat hij de been van zijn tegenstander vastpakte.


Je kent de regels dus niet van Glory.

@Nosferatu187 niet gezien ik heb maar 2 gevechten kunnen zien. Maar alleen vast pakken mag ook niet. Maar zoals ik zeg ik heb dat niet kunnen kijken maar zal dat alsnog doen als ik ze nog ergens kan zien.

@RedDawn Zou kunnen. zoals ik al zij zover ik weet mag het. Maar het kan zijn dat het andere glory regels zijn. Als dat zo is mij excuses!!

blackadder
07-04-2013, 00:07
En daarom scoorde een aantal juryleden de eerste ronde als 10-8?
Wat heeft Joop ermee te maken hoe de puntenrechters de ronde waarderen? Juist. Niks.

spacebox
07-04-2013, 00:13
http://zijlijn.ophetweb.nu/wp-content/uploads/2012/11/Calimero.jpeg

Beetje zo'n topic dit...

Ik denk eerder het omgekeerde , ik ben groot en hij is klein en dat is niet eerlijk ;)

http://www.siliconcloud.com/Portals/55887/images/david-and-goliath-sumos22.jpg

RedDawn
07-04-2013, 00:19
Wat heeft Joop ermee te maken hoe de puntenrechters de ronde waarderen? Juist. Niks.

Dat het geen herstel tellen waren van Ubeda. Saki kreeg ook geen officiële waarschuwing.

Ubeda laat keer op keer zien te kort te schieten in de ring. Als je als Glory veel geld investeert en topvechters aantrekt, dan snap ik niet waarom ze geen goede scheidsrechters regelen.

blackadder
07-04-2013, 00:25
lol
De ene keer is Joop "te" aanwezig. En dan heeft ie weer wat tegen een bepaalde vechter en is ie onbekwaam. Reps voor Joopie. Waarschijnlijk een van de weinige scheidsen die genoeg emoties los maakt om een eigen topic te krijgen.

tidelot
07-04-2013, 00:28
Dat het geen herstel tellen waren van Ubeda. Saki kreeg ook geen officiële waarschuwing.

Ubeda laat keer op keer zien te kort te schieten in de ring. Als je als Glory veel geld investeert en topvechters aantrekt, dan snap ik niet waarom ze geen goede scheidsrechters regelen.


Joop probeert altijd een beetje op te vallen. Hij moet een keer gaan begrijpen dat een partij niet om hem draait, dus onopvallend aanwezig moet zijn

Nosferatu187
07-04-2013, 00:30
Dat het geen herstel tellen waren van Ubeda. Saki kreeg ook geen officiële waarschuwing.

Ubeda laat keer op keer zien te kort te schieten in de ring. Als je als Glory veel geld investeert en topvechters aantrekt, dan snap ik niet waarom ze geen goede scheidsrechters regelen.

100% eens

anoniem gg
07-04-2013, 00:51
En daarom scoorde een aantal juryleden de eerste ronde als 10-8? Ubeda had ook de partij moeten onderbreken en een dokter de elleboog van Ghita moeten laten checken.

Voor de rest een schitterende overwinning van Saki, maar toch met een nare nasmaak, omdat Ghita echt ergens last van had.

En Saki nu maar Schilt slopen!!

Gehuil weer:

Ubeda volgde de regels van Glory, zelfs als de techniek illegaal is moet hij officieel 8 tellen geven maar dan wel voor rust, dat een aantal jury leden die ronde 10-08 gaven is niet de schuld van Joop. Overigens moet Joop volgens de regels vragen kun je verder en in de ogen van Ghita kijken of hij verder kon en kijken of Ghita zijn handen omhoog kon houden, dat deed Ghita (gelukkig ging Ghita verder echte warrior anders had Ubeda Saki moeten diskwalificeren voor die worp) maar dat is allemaal maar als,als,als

Overigens was de beslissing om Ghita vs Schilt te stoppen ook terecht, Joop vroeg kun je verder aan Ghita, geen antwoord, Ghita keek wazig uit zijn ogen en hield zijn handen niet goed hoog, 3 redenen om niet verder te gaan terwijl Ubeda volgens de Glory regelementen er aan een al genoeg had om de partij te stoppen.
Alleen had Joop wat beter met zijn handen boven zijn hoofd kunnen waaien zodat het productie team ook on zien dat de partij over was en ja hij had nu ook naar de jury kunnen gaan in het geval van de partij van Saki om te zeggen dat de 8 tellen voor rust waren, maar dat is allemaal mosterd na de maaltijd.

Beslissingen waren goed!

rollermanskunk
07-04-2013, 01:51
Het was wederom een fantastische evenement waar Joop toch weer de headlines wist te halen met discutabele beslissingen. We kunnen wel eindeloos gaan discussiëren hierover (wat toch zinloos is want Saki was gewoon een klasse beter dan Ghita, discutabele beslissingen of niet) Feit blijft wel dat er wederom discussie is over Joop z'n beslissingen en dat is een teken aan de wand. Wissel hem alsjeblieft in voor een andere scheidsrechter. Joop heeft een mooie carrière gehad het is nu tijd om er mee te stoppen. Laat de nieuwe generatie het maar overnemen.

mario the count
07-04-2013, 02:00
Het rare is dat een aantal juryleden 10-9 scoorde en een aantal 10-8.
Volgens mij zagen twee juryleden het dus als een KD en 3 juryleden het als hersteltellen (of net andersom, weet het niet precies meer)
Het was voor mij niet duidelijk dat joop hersteltellen gaf. Als iemand herstel nodig heeft na een illegale actie krijg je trouwens meer dan 8 tellen toch? Het was duidelijk dat ghita veel last van zijn arm had na die actie dus had hem langer herstel gegeven als ik joop was, dat krijg je ook na bv een trap in je kruis. Overigens had ik wel verwacht dat ghita niks meer zou kunnen met die arm maar dat viel dik mee. Na afloop van de partij zei ghita er ook niks over, dus hoop dat hij er geen blessure aan over heeft gehouden.

kooivechter
07-04-2013, 02:05
arme joop, waarom wordt die man iedere keer gebashed, dat hij maar moet stoppen enz. Lading kritiek elke keer over die man zijn scheids rechter kwaliteiten, naar mijn mennig ook niet terecht. Een van de betere scheidsrechters.

Nosferatu187
07-04-2013, 02:11
heeft die aan zichzelf te danken.

Minotauro
07-04-2013, 02:14
Joop Ubeda is een hele beperkte scheidsrechter en heeft niet zo'n hoog IQ en inzichtsniveau. Had eerder echt een hoge pet van hem op, maar als we eerlijk zijn is zijn carriere gewoon verleden tijd. Inderdaad, laat de nieuwe generatie het alsjeblieft overnemen

Vince
07-04-2013, 09:57
Dat er na bijna elk event discussie is zegt denk ik genoeg. Ik zeg niet dat de beslissingen fout zij (deze 8 tellen waren wel hoogst discutabel).

Toch zijn er een groot aandeel kijkers die zich goed ergeren aan hem. Dit alleen moet reden genoeg zijn voor GLORY om eens goed naar de kwestie te kijken.

Ps. Met alle respect maar Joop heeft volgens mij ook de leeftijd om er een punt achter te zetten. ( uiteraard is dat mijn mening )

blade
07-04-2013, 10:25
joop houd gewoon van zich eigen niks mis mee btw:lol:

R.D.N
07-04-2013, 12:07
Heb die Joop altijd al een bal gevonden,irritante kalle neet

Italian*Berlusconi*
07-04-2013, 12:14
het is helaas best veel terug te zien dat hij bepaalde vechters bevooroordeeld. En verder, tja... hij zou op zich zo bij de WWE kunnen scheidsen ;)

ChingChong
07-04-2013, 13:04
Omdat hij twee keer daarna weer acht tellen kreeg. Ghita is geen champ en Joop heeft een goede beslissing genomen. Kijk de partij even terug, voordat je een topic opent. Hou eens op met rijmelarij.

Ghita had een gele kaart moeten krijgen voor het gebruiken van een illegale techniek. En Ghita 8 HERSTELtellen. Erg slechte beslissing van Ubbena!

ChingChong
07-04-2013, 13:06
Je kent de regels dus niet van Glory.


Verboden technieken, bewegingen en gedrag




All worpen, leg sweeps, foot sweeps;



http://www.gloryworldseries.com/nl/rules?inv_sso_check=true&inv_sso_check=true

PinPoint
07-04-2013, 13:09
Waarom hoor ik niemand over het VEEL te laat ingrijpen. Hij krijgt onnodig veel stoten te verwerken....

Italian*Berlusconi*
07-04-2013, 13:16
leuke discussie over Joop op sherdog..

http://forums.sherdog.com/forums/f42/glory-referee-joop-ubeda-destroyed-daniel-ghi-against-goekhan-saki-2436897/

blackadder
07-04-2013, 14:03
Nu is ineens Sherdog de graadmeter?

rollermanskunk
07-04-2013, 14:21
Nu is ineens Sherdog de graadmeter?






Nee joh Mixfight is de graadmeter!

onne1983
07-04-2013, 14:37
Nou moet ik zeggen dat sherdog hier best een goede graadmeter kan zijn. Want hier op mixfight zijn we bevooroordeeld. De meeste kennen joop hier persoonlijk wel en het is ook een topvent. Maar ik vind ook dat hij vaak wel vrij te aanwezig is. En ook soms ook discutabele beslissingen maakt. Maar elke scheids maakt fouten. Glory moet gewoon oordelen of joop de juiste man is als 3de man in de ring. Hopelijk beoordelen ze hem op zijn kwaliteiten en niet alleen vanwege zijn naam. Mijn mening is dat joop niet de allerbeste scheids is zoals velen het doen voorkomen, maar het is zeker GEEN flapdrol en hij heeft wel altijd de controle.

yuko
07-04-2013, 15:03
Waarom hoor ik niemand over het VEEL te laat ingrijpen. Hij krijgt onnodig veel stoten te verwerken....

Dat viel mij ook al op, maar dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het vermeend te vroeg stoppen van de vorige partij en de lading stront die Joop toen te verwerken kreeg

mmaikel
07-04-2013, 15:15
In de Thread van Saki vs Ghita op mixedmartialarts.com (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum.posts&forum=1&thread=2157607&page=2) klagen ze ook over Ubeda. Dus het zijn niet alleen de nederlandse azijnpissers die elke keer klagen maar internationaal valt het gedrag van Ubeda ook op.

ZanZaiZuk
07-04-2013, 15:20
Een scheidsrechter moet de vechters in de eerste plaats altijd beschermen.. Toen ik de wedstrijd aan het bekijken was had ik de indruk dat Joop een mooie KO overwinning voor Saki aan het forceren was voor het turks publiek.
+ 8 tellen gevolg van een illegale worp - niet logisch

Moest het Saki geweest zijn was er direkt een dokter bijgeroepen of de zaal ging afgebroken worden.. word professioneel en rechtvaardig, het publiek is niet zo dom als je denkt.. en het kon veel erger afgelopen zijn met ghita.. gelukkig heeft die man karakter want hij leek enorm veel pijn te hebben.

Nosferatu187
07-04-2013, 15:25
het is algemeen bekend dat mensen overal ter wereld klagen over Joop Ubeda.

Justinian
07-04-2013, 16:00
Een scheidsrechter moet de vechters in de eerste plaats altijd beschermen.. Toen ik de wedstrijd aan het bekijken was had ik de indruk dat Joop een mooie KO overwinning voor Saki aan het forceren was voor het turks publiek.
Tja, ik denk dat Joop misschien heeft gedacht 'de vorige keer vonden mensen dat ik te vroeg ingreep... dat gebeurt me niet nog een keer'.


+ 8 tellen gevolg van een illegale worp - niet logisch
Die begreep ik eerlijk gezegd ook niet helemaal, maar ik ben wel benieuwd naar de reactie van Joop. Op basis van het reglement zou ik geneigd zijn om te zeggen dat die worp niet is toegestaan. Misschien heeft Joop het gezien als een been grijpen en vervolgens trappen.

Het been van een tegenstander mag worden vastgehouden indien daarna onmiddellijk een techniek wordt uitgevoerd. Zou het niet zo zijn dat Saki het been greep en hierna een legale trap maakte? Je zou het mijns inziens zo kunnen interpreteren. In het reglement staat hierover het volgende:




"
Het been vasthouden van een tegenstander, tenzij daarna onmiddellijk een techniek wordt uitgevoerd, waarna het been weer wordt losgelaten;"




Als je het zo bekijkt dan mag het dus wel. Anderzijds kun je het natuurlijk ook zien als een worp. Wat dat betreft lijkt het reglement een beetje tegenstrijdig.

Nosferatu187
07-04-2013, 16:05
een techniek mag wel bijvoorbeeld vuist maar je mag niet sweepen.

Bromios
07-04-2013, 16:50
Het is natuurlijk ook wel tricky business hoe Glory het doet. Ubeda = glory, Saki = glory, Ghita niet. In mijn optiek zou sowieso je de rol van promotor en manager moeten scheiden. Dan zijn we gelijk van die topvechter vs. Can wedstrijden af om de cv van vechters op te poetsen. Ubeda is misschien niet in dienst van Glory maar heeft wel heel nauwe banden. En je zou elke schijn van partijdigheid moeten vermijden.

maar ga er maar staan in een bomvolle arena vol met turken. Als Ghita idd was bliven liggen en Saki dus gediskwalificeerd zou worden hadden we een gezellig feestje daar.

Wat die regel betreft is het natuurlijk kut. Sweepen na vasthouden mag dus niet, maar een lowkick geven mag wel (= een techniek) maar heeft hetzelfde gevolg. Leg het de gemiddelde kijker maar eens uit.

Justinian
07-04-2013, 17:02
een techniek mag wel bijvoorbeeld vuist maar je mag niet sweepen.
In het reglement staat nergens dat je alleen een techniek met de vuist of knie mag maken... ook met de benen mag je technieken maken, dit wordt althans niet uitgesloten.


Wat die regel betreft is het natuurlijk kut. Sweepen na vasthouden mag dus niet, maar een lowkick geven mag wel (= een techniek) maar heeft hetzelfde gevolg. Leg het de gemiddelde kijker maar eens uit.
Precies mijn punt. Hij maakt een lowkick, maar die lowkick is tevens een sweep. Mag het dan wel of niet? Ik zou zeggen dat het wel mag. Je kunt namelijk ook sweeps maken vanuit de clinch (judoworp) en die zijn wel verboden.

Edit: net nog eens terug gekeken. Het lijkt me bij nader inzien toch moeilijk te verdedigen dat dit een lowkick is. Lijkt me een sweep uit het boekje...

VetteVis
07-04-2013, 17:06
Aan al die Ghita fanboys. Alistair Overeem had in de tweede match tegen Hari ook Hari zo tegen de grond geworpen en niemand viel erover, het valt mij op dat de Ghita-fans echte huilerds zijn op dit gebied.

Justinian
07-04-2013, 17:15
Aan al die Ghita fanboys. Alistair Overeem had in de tweede match tegen Hari ook Hari zo tegen de grond geworpen en niemand viel erover, het valt mij op dat de Ghita-fans echte huilerds zijn op dit gebied.
Hierop was het K-1 reglement van toepassing. Ik weet niet in hoeverre dat verschilt van het Glory reglement.

WIM_de _Echte
07-04-2013, 18:41
Aan al die Ghita fanboys. Alistair Overeem had in de tweede match tegen Hari ook Hari zo tegen de grond geworpen en niemand viel erover, het valt mij op dat de Ghita-fans echte huilerds zijn op dit gebied.

Zoals al gezegd.
Dit zijn Glory regels.
Overeem en Hari vochten op K1 regels.

Het Glory reglement staat expliciet vermeld dat ALLE soorten worpen, inclusief voet- en beenvegen verboden zijn.
En indien er een been wordt vastgehouden en een techniek uitvoert, moet men na deze techniek het been loslaten.

In het K1 reglement staat niets over voet- of beenvegen en alleen judo-/worstelworpen zijn verboden.

mario the count
07-04-2013, 18:55
Aan al die Ghita fanboys. Alistair Overeem had in de tweede match tegen Hari ook Hari zo tegen de grond geworpen en niemand viel erover, het valt mij op dat de Ghita-fans echte huilerds zijn op dit gebied.

Volgens mij ben juist jij huilie huilie aan het doen door er een andere partij bij te halen van jouw favo vechter.

Johannes de Sloper
07-04-2013, 21:04
Nu is ineens Sherdog de graadmeter?


Nee joh Mixfight is de graadmeter!


http://www.youtube.com/watch?v=ya8-ZKcOhiY

Joop is een top scheidsrechter.
Toch wel bij de top 3 van dit land.
Maar natuurlijk weten jongetjes op een forum het allemaal beter,

Nosferatu187
07-04-2013, 21:10
top 3 omdat jij dat zegt?

Nosferatu187
07-04-2013, 21:11
In het reglement staat nergens dat je alleen een techniek met de vuist of knie mag maken... ook met de benen mag je technieken maken, dit wordt althans niet uitgesloten.


Precies mijn punt. Hij maakt een lowkick, maar die lowkick is tevens een sweep. Mag het dan wel of niet? Ik zou zeggen dat het wel mag. Je kunt namelijk ook sweeps maken vanuit de clinch (judoworp) en die zijn wel verboden.

Edit: net nog eens terug gekeken. Het lijkt me bij nader inzien toch moeilijk te verdedigen dat dit een lowkick is. Lijkt me een sweep uit het boekje...


Een sweep is altijd illegaal hoor ik heb Joop zelf zien schreeuwen tegen meerdere vechters die dit deden.

Sato
07-04-2013, 21:29
Laten we even stellen dat we allemaal mensen zijn en fouten kunnen maken, een scheidsrechter moet op een bepaald moment een vaak lastige beslissing maken. Ondanks ervaring of andere zaken kan er een fout worden gemaakt. Het is inderdaad een fout van de scheidsrechter tijdens een groot gala in het voordeel van het 'thuis-front' wat het nogal onfortuinlijk maakt. Ondanks de fout van Joop heeft zijn beoordeling niet dat andere uitslag geleid.

EDIT: Ik ga er vanuit dat Ghita ondanks zijn blessure door zou knokken.

Justinian
07-04-2013, 21:39
Een sweep is altijd illegaal hoor ik heb Joop zelf zien schreeuwen tegen meerdere vechters die dit deden.
Ik denk dat je het reglement er maar eens op na moet slaan. Kennelijk mag je op het moment dat je een been vast hebt een techniek maken. Beentechnieken zoals lowkicks zijn niet uitgesloten. Van de techniek die Saki echter maakt kan moeilijk worden gezegd dat dit een lowkick is; dit lijkt me een overduidelijke sweep en dat is niet toegestaan.

de Stiep
07-04-2013, 22:51
top 3 omdat jij dat zegt?

Ik denk dat Koen ietsiepietsie meer heeft gevochten dan jij.
Proove me wrong !

Nosferatu187
07-04-2013, 23:14
ook al had hij 50 jaar ervaring, sinds gisteren word dezelfde scheids overal uitgekotst.

JeMalleMoer
08-04-2013, 00:46
Echte een hele slechte fout van Joop. Saki maakt overduidelijk een fout. Joop had de tijd moeten nemen en goed moeten kijken waar Ghita last van had. Joop behandelde het gewoon als een normale 8 tellen want na de 8 tellen had Ghita nog zichtbaar pijn.

Partij moet herzien worden. Vind Saki geen terechte winnaar nu.

pronk
08-04-2013, 01:47
Heb die Joop altijd al een bal gevonden,irritante kalle neet


:lol:

Wiseguy
08-04-2013, 04:42
Aan al die Ghita fanboys. Alistair Overeem had in de tweede match tegen Hari ook Hari zo tegen de grond geworpen en niemand viel erover, het valt mij op dat de Ghita-fans echte huilerds zijn op dit gebied.

Hari kreeg geen 8 tellen.

spacebox
08-04-2013, 04:44
Partij moet herzien worden. Vind Saki geen terechte winnaar nu.

Dat vind ik nou weer overdreven.
Dus als je een onreglementaire actie maakt, bv schopen op het kruis dan je dus sowieso verloren?

Ik vind wel dat Ghita meer tijd had moeten krijgen om te kunnen herstellen en duidelijke communicatie naar de jury dat het geen knockdown was.

Ghita was naar mijn mening prima in staat om te vechten.

rollermanskunk
08-04-2013, 09:33
Ook zonder Joop zou Saki kebab hebben gemaakt van Ghita. Illegale worp of niet Saki is een topper!

Misschien tijd voor een nieuwe poll? Moet Joop stoppen of niet?

RedDawn
08-04-2013, 09:59
Ook zonder Joop zou Saki kebab hebben gemaakt van Ghita. Illegale worp of niet Saki is een topper!

Misschien tijd voor een nieuwe poll? Moet Joop stoppen of niet?

Volgens jou zou Ghita zijn elleboog hebben gebroken bij de worp. Lijkt me dat zo'n blessure wel invloed heeft op de partij.

Maar het gaat inderdaad om het functioneren van Joop. Van mij mag hij zijn scheidsrechterskloffie aan de wilgen hangen. Ook zou Glory zijn reglementen op orde moeten maken. Bas Boon heeft het over 8 herstel tellen, maar die worden helemaal niet vermeld in het reglement. En Ubeda gaf dat ook niet aan. Beter lijkt het me op in zo'n situatie de klok stil te zetten en mocht dat nodig zijn een ringsarts te raadplegen.

king
08-04-2013, 11:26
Ook zonder Joop zou Saki kebab hebben gemaakt van Ghita. Illegale worp of niet Saki is een topper!

Dat weet je natuurlijk nooit zeker. Bedenk wel dat Ghita als het goed is super geconcentreerd aan die partij is begonnen en zo'n keiharde worp je behoorlijk uit je concentratie kan halen. Vooral als je daarna flink geblesseerd raakt aan je arm.

Dat Saki een topper is, is duidelijk. Prachtig hoe hij zijn beperkte lengte compenseert met super scherpe en krachtige combinaties. Voor de liefhebbers een genot om naar te kijken! Ik zou hem nu graag tegen Spong willen zien.

pronk
08-04-2013, 13:01
Dat weet je natuurlijk nooit zeker. Bedenk wel dat Ghita als het goed is super geconcentreerd aan die partij is begonnen en zo'n keiharde worp je behoorlijk uit je concentratie kan halen. Vooral als je daarna flink geblesseerd raakt aan je arm.

Dat Saki een topper is, is duidelijk. Prachtig hoe hij zijn beperkte lengte compenseert met super scherpe en krachtige combinaties. Voor de liefhebbers een genot om naar te kijken! Ik zou hem nu graag tegen Spong willen zien.

Dat merkte ik ook Ghitta begon sterk na de worp leek hij zijn ritme te hebben verloren.

phranq
08-04-2013, 13:04
Het waren hersteltellen, geen knock down.

pronk
08-04-2013, 13:04
Valt nog mee dat Joop niet reageert op een andere forum haalt hij vel uit en is hij meteen op zijn teentjes getrapt.

RedDawn
08-04-2013, 13:11
Het waren hersteltellen, geen knock down.

Dit gaf Ubeda niet aan daarom scoorden de meeste juryleden de eerste ronde ook als 10-8.

Als hij dit wel had aangegeven dan had Ghita niet uitgeteld kunnen worden en had Saki zelfs gediskwalificeerd kunnen worden. Niet aannemelijk want dan was de hel los gebarsten met 16.000 Turkse fans.

RedDawn
08-04-2013, 13:14
Het geven van herstel tellen staat bij mijn weten ook niet in de Glory reglementen.

Richelieu
08-04-2013, 13:33
Valt nog mee dat Joop niet reageert op een andere forum haalt hij vel uit en is hij meteen op zijn teentjes getrapt.

Bij mijn weten heeft Joop geen actief account op Mixfight.nl. In het verleden heeft hij inderdaad op andere fora wel gereageerd tijdens andere momenten, zoals bijvoorbeeld de keuze om volgens mij tot twee keer toe ermee te gaan stoppen en/of gestopt was en op de beslissing van It's Showtime om tijdens de afscheidspartij van Badr Hari niet Ubeda als scheidsrechter aan te stellen.

RedDawn
08-04-2013, 13:43
Bij mijn weten heeft Joop geen actief account op Mixfight.nl. In het verleden heeft hij inderdaad op andere fora wel gereageerd tijdens andere momenten, zoals bijvoorbeeld de keuze om volgens mij tot twee keer toe ermee te gaan stoppen en/of gestopt was en op de beslissing van It's Showtime om tijdens de afscheidspartij van Badr Hari niet Ubeda als scheidsrechter aan te stellen.

Vreemde, emotionele reactie was dat toen.

cornelus
08-04-2013, 14:13
Bij mijn weten heeft Joop geen actief account op Mixfight.nl..

volgens mij wel hoor.. kon me herinneren van wel
heb 't ff voor je gecheckt

http://www.mixfight.nl/forum/member.php?15671-Joop-Ubeda

nou ja echt 'actief' is wel anders ja
(ik was zelf erg onder de indruk van Saki's performance, maar vond die veeg + de gevolgen wel een beetje jammer)

osu
grtz

Sadix
08-04-2013, 14:14
Valt nog mee dat Joop niet reageert op een andere forum haalt hij vel uit en is hij meteen op zijn teentjes getrapt.

link?

Richelieu
08-04-2013, 14:15
volgens mij wel hoor.. kon me herinneren van wel
heb 't ff voor je gecheckt

http://www.mixfight.nl/forum/member.php?15671-Joop-Ubeda

nou ja echt 'actief' is wel anders ja
(ik was zelf erg onder de indruk van Saki's performance, maar vond die veeg + de gevolgen wel een beetje jammer)

osu
grtz

..........geen actief account ;)

pronk
08-04-2013, 14:16
Bij mijn weten heeft Joop geen actief account op Mixfight.nl. In het verleden heeft hij inderdaad op andere fora wel gereageerd tijdens andere momenten, zoals bijvoorbeeld de keuze om volgens mij tot twee keer toe ermee te gaan stoppen en/of gestopt was en op de beslissing van It's Showtime om tijdens de afscheidspartij van Badr Hari niet Ubeda als scheidsrechter aan te stellen.

Juist precies dat onderwerp klopt.

RedDawn
08-04-2013, 16:29
LOL!


http://www.youtube.com/watch?v=Kp270QIT28o

Nosferatu187
08-04-2013, 17:19
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lr2l7tY7sw1qf5xh3o1_500.gif

daanII
08-04-2013, 21:58
Als je zo'n "auwauw" toetje trekt, nadat je zelf met 107 kg op één been om de nek van Saki gaat hangen, die nog met een rechter voorwaarts wil uithalen en je valt beiden achterover, mag je blij zijn dat je nog 8 herstel tellen krijgt. Best aardig van Joop. Hij had Saki ook meteen door kunnen laten gaan met gehakt maken.

cornelus
08-04-2013, 22:33
Als je zo'n "auwauw" toetje trekt, nadat je zelf met 107 kg op één been om de nek van Saki gaat hangen, die nog met een rechter voorwaarts wil uithalen en je valt beiden achterover, mag je blij zijn dat je nog 8 herstel tellen krijgt. Best aardig van Joop. Hij had Saki ook meteen door kunnen laten gaan met gehakt maken.

best wel gelul van je...
zet gerust nog ff je bril erbij op ;-)
vanaf 0:36


http://youtu.be/29QXcjzomn4

Rverm
08-04-2013, 23:15
Als je zo'n "auwauw" toetje trekt, nadat je zelf met 107 kg op één been om de nek van Saki gaat hangen, die nog met een rechter voorwaarts wil uithalen en je valt beiden achterover, mag je blij zijn dat je nog 8 herstel tellen krijgt. Best aardig van Joop. Hij had Saki ook meteen door kunnen laten gaan met gehakt maken.

Prima joh...

McClane
08-04-2013, 23:34
Dat is toch duidelijk een veeg naar mijn inziens. Ik kan daar echt geen low kick van maken, en Ubeda staat er nog wel met zijn neus boven.

Turboknecht
09-04-2013, 00:20
Op Sherdog noemen ze hem Poop Ubeda... :lol:

Nosferatu187
09-04-2013, 00:55
wel heel toevallig ik geloof niet dat Joop iets tegen heeft maar, wat een fuck ups bij Ghita niet meer normaal ook toen die tegen zijn nuts werd getrapt.

spacebox
09-04-2013, 01:55
Nog maar een keer terug gekeken. Ik krijg er maar geen genoeg van en ook zeker een van de mooiste overwinningen van de laatste tijd!!

Je kan zeggen wat je wilt maar hij krijgt zelf van Ghita een applausje.

mario the count
09-04-2013, 09:05
Als je zo'n "auwauw" toetje trekt, nadat je zelf met 107 kg op één been om de nek van Saki gaat hangen, die nog met een rechter voorwaarts wil uithalen en je valt beiden achterover, mag je blij zijn dat je nog 8 herstel tellen krijgt. Best aardig van Joop. Hij had Saki ook meteen door kunnen laten gaan met gehakt maken.
Je reacties worden met de dag lomper. Eet je veel paddestoelen als je bezig bent met boompjes knuffelen?

mario the count
09-04-2013, 09:08
Nog maar een keer terug gekeken. Ik krijg er maar geen genoeg van en ook zeker een van de mooiste overwinningen van de laatste tijd!!

Je kan zeggen wat je wilt maar hij krijgt zelf van Ghita een applausje.
Hij overklaste ghita en ghita heeft daar wel respect voor denk ik , sportief dat hij is.

Fan1976
09-04-2013, 19:15
pppfff wat een geklets allemaal. zelfs uit de hoek van ghita hoor je dit niet. gebroken is helemaal zo een spook verhaal, begrijp best dat de val hem ff doet schrikken en wellicht pijn heeft gedaan ff maar de rest zwaar onzin. terwijl hij aanwijzingen kreeg om te schoppen ging hij proberen te boksen en hij heeft die fout toe gegeven. hij werd overklast punt uit. het is ook nooit goed!

daanII
09-04-2013, 20:51
Je reacties worden met de dag lomper. Eet je veel paddestoelen als je bezig bent met boompjes knuffelen?

Weet je wie met de dag lomper wordt? Daniël Ghita. Slaapverwekkend en bijna net zo saai als Sem Schilt.
En ik eet geen paddo's tijdens een boomsessie.:lol:

Great Gambler
09-04-2013, 22:40
Dit is een kansloze topic!!!

Willm
09-04-2013, 22:52
Op sherdog gaan de ghita fanboys wel los hahaha

ChingChong
09-04-2013, 23:05
Weet je wie met de dag lomper wordt? Daniël Ghita. Slaapverwekkend en bijna net zo saai als Sem Schilt.
En ik eet geen paddo's tijdens een boomsessie.:lol:

Je maakt een grapje hoop ik

micha
10-04-2013, 08:21
Saki heeft Ghita gewoon zwaar overklassed en Joop heeft in mijn ogen geen enkele fout gemaakt. Ik vind het een hoop gezeur om niks. En dan naar sherdog verwijzen? alsof daar iemand maar ook iets van kickboksen weet. Saki is een vechter die er maar weinig zijn. Hij blijft zich continu verbeteren zonder daar iets te verliezen. Hij is de meest complete vechter en de meest gevaarlijke. Ghita had helemaal niks in te brengen.


Saki is een Baas!!!

Bromios
10-04-2013, 09:42
Weet je wie met de dag lomper wordt? Daniël Ghita. Slaapverwekkend en bijna net zo saai als Sem Schilt.
En ik eet geen paddo's tijdens een boomsessie.:lol:

Ik ben het niet vaak met je eens maar dat vind ik ook. Hij is totaal niet gretig meer lijkt het wel.

PinPoint
10-04-2013, 15:04
Saki is een vechter die er maar weinig zijn. Hij blijft zich continu verbeteren zonder daar iets te verliezen. Hij is de meest complete vechter en de meest gevaarlijke. Ghita had helemaal niks in te brengen.

Saki is een Baas!!!

Ja daarom hield hij het ook 3 rondes vol tegen Hari....

ow wacht...

micha
11-04-2013, 04:52
Ik wil deze Badr weleens tegen deze Saki zien......

blade
11-04-2013, 06:46
Ik wil deze Badr weleens tegen deze Saki zien......


zie het liever als Badr zijn ouwe vorm weer heeft;)

Turboknecht
11-04-2013, 09:52
Inderdaad, wat is er nou leuk aan een vechter die halfbakken draait?

Diaz bros
11-04-2013, 11:36
Ik wil deze Badr weleens tegen deze Saki zien......

je geeft zelf eigenlijk al aan dat als badr in vorm is dat saki dan weer als klein klein baby'tje wordt weggezet

mario the count
11-04-2013, 12:18
Inderdaad, wat is er nou leuk aan een vechter die halfbakken draait?
Dat het voor je favo vechter makkelijker is om revanche te nemen;)

ChingChong
11-04-2013, 18:06
Glory moet KAkuda gewoon inhuren:

http://k-1sport.de/gallery/001022b.jpg

Anderson
11-04-2013, 19:23
Die is helaas met pensioen

appelsap
12-04-2013, 04:24
Saki heeft Ghita gewoon zwaar overklassed en Joop heeft in mijn ogen geen enkele fout gemaakt. Ik vind het een hoop gezeur om niks. En dan naar sherdog verwijzen? alsof daar iemand maar ook iets van kickboksen weet. Saki is een vechter die er maar weinig zijn. Hij blijft zich continu verbeteren zonder daar iets te verliezen. Hij is de meest complete vechter en de meest gevaarlijke. Ghita had helemaal niks in te brengen.


Saki is een Baas!!!

Liefde maakt blind....

micha
12-04-2013, 04:46
Liefde maakt blind....

heb je dezelfde partij gezien als ik? Vond je Ghita echt goed bezig?

appelsap
13-04-2013, 15:13
heb je dezelfde partij gezien als ik? Vond je Ghita echt goed bezig?

Je haalt in je liefde twee dingen door elkaar. Niemand hier ontkent volgens mij dat Saki veel beter was. Je geeft echter aan dat de scheidsrechter (daar gaat dit topic over) in jouw ogen geen enkele fout heeft gemaakt. Dan zou ik die roze bril eens afzetten en nog een keer naar de veeg en de daarop volgende actie(s) van dhr. Ubeda kijken.
Fans blijven fans maar enige objectiviteit mogen we toch wel verwachten van iemand die zo veel van de sport ziet als jij.

Bromios
13-04-2013, 16:26
Ik heb er toch nog eens naar gekeken en Ghita heeft wel heel veel pijn na die veegactie dus viel toch lelijk verkeerd op zijn arm.

En als ik er 10x naar kijk lijkt het toch echt meer een veeg als een lowkick. Hij geeft hem volgens mij gewoon 8 tellen ipv 8 tellen rust met een waarschuwing voor Saki dus hij zit inderdaad fout.

Een overtreding van Saki dus die een zeer grote impact heeft op het uiteindelijke resultaat.

En daar moet je inderdaad een aantal keer voor kijken. Dus dat kun je een scheids in de ring niet aanrekenen. De regels moeten eenduidiger zijn dat heb je deze discussie niet.

Nosferatu187
13-04-2013, 16:33
het was een veeg hoor.

Great Gambler
13-04-2013, 19:56
Kansloze topic! Saki is gewoon beter! Saki heeft 3 ronde lang met gebroken arm tegen deze pannekoek gevochten en nog gewonnen. Gewoon accepteren en SLIKKEN :crying:dat Saki beter is dan Ghita!

Great Gambler
13-04-2013, 19:59
En ook al doet het pijn maar je moet helaas de pijn door SLIKKEN!!! :)

Tony Galento
13-04-2013, 21:11
Kansloze topic! Saki is gewoon beter! Saki heeft 3 ronde lang met gebroken arm tegen deze pannekoek gevochten en nog gewonnen. Gewoon accepteren en SLIKKEN :crying:dat Saki beter is dan Ghita!

saki is de beste kickbokser aller tijden..

Bromios
13-04-2013, 21:13
saki is de beste kickbokser aller tijden..

Haha, goeie. made my day.

micha
13-04-2013, 21:59
Als die "veeg"niet mag wat moet je dan doen als je iemand zijn been vangt? rare regel als dat werkelijk niet mag.

Nosferatu187
13-04-2013, 22:01
Saki is ook beter dan ghita maar dan nog blijft het een duidelijke sweep.

Tony Galento
13-04-2013, 22:01
Als die "veeg"niet mag wat moet je dan doen als je iemand zijn been vangt?

niet vegen?

micha
13-04-2013, 22:07
niet vegen?

vasthouden? omhoog gooien? dat deed hij daarna. Totaal geen onsportieve of foute actie gewoon een normale actie voor een kickbokser lijkt mij.

Tony Galento
13-04-2013, 22:10
vasthouden? omhoog gooien? dat deed hij daarna. Totaal geen onsportieve of foute actie gewoon een normale actie voor een kickbokser lijkt mij.

er is tijdens de briefing voor het gala expliciet meegedeeld dat er niet geveegd mag worden.

dat zijn dus de regels, dat jij niet weet wat je behalve vegen allemaal kan doen lijkt me niet zo relevant.

Nosferatu187
13-04-2013, 22:17
er is tijdens de briefing voor het gala expliciet meegedeeld dat er niet geveegd mag worden.

dat zijn dus de regels, dat jij niet weet wat je behalve vegen allemaal kan doen lijkt me niet zo relevant.

Juist

Nosferatu187
13-04-2013, 22:17
Doe wat Petrosyan altijd doet als hij je been pakt.

mario the count
13-04-2013, 23:02
Kansloze topic! Saki is gewoon beter! Saki heeft 3 ronde lang met gebroken arm tegen deze pannekoek gevochten en nog gewonnen. Gewoon accepteren en SLIKKEN :crying:dat Saki beter is dan Ghita! Jij moet wel poepgoed zijn om ghita een pannekoek te kunnen noemen. Of zou je gewoon een zielig figuur zijn? Ik gok het tweede.

Ghita vocht door terwijl hij veel pijn had en dat kwam nog wel door een onregelementaire actie van Saki ( niet bewust van saki overigens). Hij heeft achteraf niet gezeurd en zijn verlies als een man genomen, zijn verlies tegen een van de beste kickboksers die nu rondloopt. Hoe kom je in godsnaam tot de conclusie dat ghita een pannekoek is?

Marco (scheids)
14-04-2013, 14:50
Vegen mag niet, haken mag niet, trappen mag wel :-)

rollermanskunk
14-04-2013, 15:31
De discussie over Joop's "fantastische optreden" gaat zelfs op de Amerikaanse radio verder: http://www.blogtalkradio.com/supremestriking/2013/04/14/aprils-arsenal

Richelieu
14-04-2013, 16:31
....Wat nu als Ghita was blijven liggen van de pijn?

Nosferatu187
14-04-2013, 16:37
....Wat nu als Ghita was blijven liggen van de pijn?

Dan was Saki waarschijnlijk gediskwalificeerd, tenminste normaal gesproken.

de Stiep
14-04-2013, 16:41
....Wat nu als Ghita was blijven liggen van de pijn?

Dan had Joop naar mijn mening niets anders kunnen doen dan Saki als verliezer aan te wijzen wegens een ongeoorloofde actie.
Los daarvan vond ik Saki gruwelijk goed vechten en om Ghita een pannenkoek te noemen is te stom voor woorden ! Ghita was en is een topklasse vechter. Tja, er blijft heel veel ruimte voor discussie over de beslissing van Joop. Heb het al vaker gezegd in discussies over beslissingen van de scheidsrechter.......blijft lastig ! :ehhh:

mario the count
14-04-2013, 17:32
Dan was Saki waarschijnlijk gediskwalificeerd, tenminste normaal gesproken.

Zo had het wel gemoeten ja. Het ligt eraan of joop ghita nou en KD gaf of herstel tellen, als hij ghita een KD gaf had hij hem waarschijnlijk uitgeteld en had ghit verloren op TKO.

Bromios
14-04-2013, 18:33
Met andere woorden; als er elke keer weer op deze manier over een scheidsrechter wordt gesproken moet ie inderdaad misschien maar eens wat anders gaan doen.

En daarnaast versterkt dit verhaal ook mijn mening over Saki. De Jerome le Banner van deze tijd. Fantastische vechter maar er is altijd wat. Komt net te kort tegen de absolute top en als hij wint is er controverse. Verliest ook nog wel eens door lullige blessures. De echte potentie komt er gewoon net niet uit. Hopelijk kan hij dat een keer omkeren. Dat het gewoon allemaal klopt en net zo fantastisch gaat als het er uit ziet.

Great Gambler
14-04-2013, 20:20
Bullshit!! welke zwaargewicht gooit 12 combo's? Dat zie je niet eens bij lichtgewicht boksen. Daarnaast een kickbokser moet wel tegen een veeg kunnen. Met sparren doe je niet anders dan je tegenstander op grond te gooien/vegen. Als Ghita zo goed was had die wel gewonnen van deze kleine zwaargewicht. Elke zwaargewicht op dit moment heeft een probleem met Saki.

bladetrinity
14-04-2013, 20:28
Word jij niet moe van jezelf?


Bullshit!! welke zwaargewicht gooit 12 combo's? Dat zie je niet eens bij lichtgewicht boksen. Daarnaast een kickbokser moet wel tegen een veeg kunnen. Met sparren doe je niet anders dan je tegenstander op grond te gooien/vegen. Als Ghita zo goed was had die wel gewonnen van deze kleine zwaargewicht. Elke zwaargewicht op dit moment heeft een probleem met Saki.

Nelisje
14-04-2013, 20:35
Dat dus.. Saki is gewoon beestachtig goed, het enige dat hem remt is zijn lengte. En dan vooral tegen tegenstanders als Schilt die gewoon 30cm lengte voordeel heeft. Als hij 10 of 15 cm langer was, dan was hij waarschijnlijk niet te stoppen. Saki zijn natuurlijke gewicht is meer light heavyweight.. Ik denk dat Ilunga schrik heeft voor het geweld dat Saki brengt op dat niveau.. en Spong ook wel.

yy
14-04-2013, 20:46
saki is zeker beestachtig

maar wie zegt dat die nog steeds die combo's gooit als ie 15cm langer was geweest?


Dat dus.. Saki is gewoon beestachtig goed, het enige dat hem remt is zijn lengte. En dan vooral tegen tegenstanders als Schilt die gewoon 30cm lengte voordeel heeft. Als hij 10 of 15 cm langer was, dan was hij waarschijnlijk niet te stoppen. Saki zijn natuurlijke gewicht is meer light heavyweight.. Ik denk dat Ilunga schrik heeft voor het geweld dat Saki brengt op dat niveau.. en Spong ook wel.

Great Gambler
14-04-2013, 20:49
Ik wordt moe van mensen die onzin praten!

Bromios
14-04-2013, 20:59
Bullshit!! welke zwaargewicht gooit 12 combo's? Dat zie je niet eens bij lichtgewicht boksen. Daarnaast een kickbokser moet wel tegen een veeg kunnen. Met sparren doe je niet anders dan je tegenstander op grond te gooien/vegen. Als Ghita zo goed was had die wel gewonnen van deze kleine zwaargewicht. Elke zwaargewicht op dit moment heeft een probleem met Saki.

Ik snap wel dat je een fan bent. Ben ik ook wel. Maar wat heeft hij nou eigenlijk gewonnen in zijn carrière qua grote titels ? Helemaal niks nada noppes. Het is altijd "ja maar als". Nu had hij het thuisvoordeel en een scheidsrechter die een grote fout maakte. Maar je kan moeilijk al zijn partijen in Turkije laten draaien.

Ik denk dat hij in LHW de baas kan zijn. En dat zou ook een veel aantrekkelijkere klasse zijn dan de heavyweights. Maar op HW gaat hij het volgens mij niet redden. Maar goed; dat ben je zeer waarschijnlijk niet met mij eens.

Great Gambler
14-04-2013, 21:11
Jerome Lebanner, Badr Hari, hebben ook nooit iets gewonnen. Deze vechters trekken een zaal/stadion vol. Het gaat hier om de superfights! Bij Saki lag de druk veel hoger dan bij Ghita. Als een vechter dan op deze manier wint van nr. 2 van de wereld. Dan kan je maar 1 dingen doen, en dat is de heerlijke pijn door SLIKKEN!

mario the count
14-04-2013, 21:58
Ik wordt moe van mensen die onzin praten!
Dan word je veel moe van jezelf, kut voor je.

mario the count
14-04-2013, 22:02
Jerome Lebanner, Badr Hari, hebben ook nooit iets gewonnen. Deze vechters trekken een zaal/stadion vol. Het gaat hier om de superfights! Bij Saki lag de druk veel hoger dan bij Ghita. Als een vechter dan op deze manier wint van nr. 2 van de wereld. Dan kan je maar 1 dingen doen, en dat is de heerlijke pijn door SLIKKEN!
Ja maar saki heeft van een pannekoek gewonnen, das toch niet zo speciaal dan?

Ko2j
14-04-2013, 22:25
Dat dus.. Saki is gewoon beestachtig goed, het enige dat hem remt is zijn lengte. En dan vooral tegen tegenstanders als Schilt die gewoon 30cm lengte voordeel heeft. Als hij 10 of 15 cm langer was, dan was hij waarschijnlijk niet te stoppen. Saki zijn natuurlijke gewicht is meer light heavyweight.. Ik denk dat Ilunga schrik heeft voor het geweld dat Saki brengt op dat niveau.. en Spong ook wel.
Als Saki 10-15 cm groter was geweest dan was hij ook niet zo snel geweest. Groter = langzamer.

Ben benieuwd naar Saki v Schilt II. Denk dat hij dat niet gaat redden. Sem's stijl maakt het exploderen van Saki een stuk moeilijker. Ghita is wat dat betreft ideaal. Rustig en hard, daar kon hij mooi tussen door.

Great Gambler
14-04-2013, 23:57
Ghita kreeg een high kick van Sem (1e ronde KO). Zelfs van een slome Sem ving hij een high kick. Saki maak meer kans dan Ghita om Sem te verslaan. Saki is gevaarlijk vooral met zijn snelheid. Elke aanval van Saki is zo snel dat hij na zijn combinatie weer weg voor counter. Daarnaast is zijn counter zo snel dat je te laat ben. We gaan het allemaal zien en meemaken. Ik weet dat er heel veel Spong fans zijn meer dan Saki op deze forum maar ook deze boy gaat neer tegen Saki.

Ik zou graag Overeem vs Saki II willen zien

Nosferatu187
15-04-2013, 00:03
ik vond dat Saki het zeer goed deed tegen Sem de laatste keer.

Great Gambler
15-04-2013, 00:27
Precies!! Saki zat met Sem te spelen. Het blijf een lelijke vechter. Voor mij mag die Sem weg blijven.

appelsap
15-04-2013, 02:22
Precies!! Saki zat met Sem te spelen. Het blijf een lelijke vechter. Voor mij mag die Sem weg blijven.

Ik kijk niet voor hun uiterlijk naar de K1. Jij wel blijkbaar.
En Saki is top, maar 'zat te spelen met Sem'........jij hebt die bril van Micha gestolen denk ik......

Tony Galento
15-04-2013, 06:53
en dan te bedenken dat saki iets meer dan een jaar geleden nog kansloos werd weggezet door badr hari.

al hebben die twee wel iets gemeen, hysterische fans die de realiteit uit het oog verliezen.

mario the count
15-04-2013, 10:12
en dan te bedenken dat saki iets meer dan een jaar geleden nog kansloos werd weggezet door badr hari.

al hebben die twee wel iets gemeen, hysterische fans die de realiteit uit het oog verliezen.

you must spread some reputation around before giving it to Tony Galento again.

Great Gambler
15-04-2013, 20:20
Ik kijk niet voor hun uiterlijk naar de K1. Jij wel blijkbaar.
En Saki is top, maar 'zat te spelen met Sem'........jij hebt die bril van Micha gestolen denk ik......

Jij vind Sem een gruwelijke vechter natuurlijk. Smaken verschillen gelukkig!!!

Tony Galento
15-04-2013, 22:33
Jij vind Sem een gruwelijke vechter natuurlijk. Smaken verschillen gelukkig!!!


heeft niets met smaak te maken maar alles met behaalde resultaten.

Great Gambler
15-04-2013, 23:12
Hoor ik lama schijten!!!

Great Gambler
15-04-2013, 23:16
Ook al heeft deze man 10 titels gewonnen. Hij blijft voor mij een lelijke vechter! Wordt tijd dat hij KO geslagen wordt en dat die weg blijft!!

Tony Galento
15-04-2013, 23:26
Ook al heeft deze man 10 titels gewonnen. Hij blijft voor mij een lelijke vechter! Wordt tijd dat hij KO geslagen wordt en dat die weg blijft!!

en saki gaat daar natuurlijk voor zorgen met z'n "tyson" combo's.

ik heb jouw postings eens doorgelezen, ik heb in tijden niet zo gelachen. dat zulk soort mensen echt bestaan. :)

Turboknecht
16-04-2013, 00:51
http://1.bp.blogspot.com/-lagoOeeappU/UQxsM3FKLoI/AAAAAAAAQp8/1EJFXqAsWbA/s1600/can_t-tell-if-trolling.jpg

Asura
16-04-2013, 02:16
Hoor ik lama schijten!!!
Welkom in 2013

die heb ik niet gehoord sinds ik in elke zal chips een flippo vond

Nelisje
16-04-2013, 10:04
Als Saki 10-15 cm groter was geweest dan was hij ook niet zo snel geweest. Groter = langzamer.

Massa maakt ook traag en Saki heeft voor een zwaargewicht door zijn korte lengte best veel massa. Maar zelfs als hij een beetje snelheid zou missen zou hij waarschijnlijk nog de snelste of anders een van de snelste zwaargewichten zijn.

Great Gambler
16-04-2013, 18:05
Massa maakt ook traag en Saki heeft voor een zwaargewicht door zijn korte lengte best veel massa. Maar zelfs als hij een beetje snelheid zou missen zou hij waarschijnlijk nog de snelste of anders een van de snelste zwaargewichten zijn.

helemaal mee eens!!!

Tony Galento
16-04-2013, 21:10
Massa maakt ook traag en Saki heeft voor een zwaargewicht door zijn korte lengte best veel massa. Maar zelfs als hij een beetje snelheid zou missen zou hij waarschijnlijk nog de snelste of anders een van de snelste zwaargewichten zijn.

10 pondjes lichter en hij is sneller dan floyd mayweather.

mario the count
16-04-2013, 21:40
10 pondjes lichter en hij is sneller dan floyd mayweather.

:lol: bij wijze van spreken, neem ik aan.