PDA

View Full Version : Alistair Overeem traint bij Mike's Gym!



MoCCino
09-04-2013, 03:11
En weer heeft een topper zich gemeld bij Mike's Gym. Dit keer is het UFC vechter Alistair Overeem. Hij zal zjin voorbereiding bij Mike's Gym genieten voor zijn volgende partij. Overeem meldde zich dinsdag op de sportschool en zal per direct beginnen aan zijn voorbereiding. Aan sparringspartners geen gebrek, aangezien er zwaargewichten als Gokhan Saki, Badr Hari, Melvin Manhoef en Ismael Londt rondlopen. Verder heeft Mike's Gym met Remco Pardoel een prima BJJ trainer in huis.

blackadder
09-04-2013, 03:13
Ik dacht dat de Blackzillians tha shit waren? Zoveel kooien als ze daar hebben en zo.

tieless
09-04-2013, 03:31
Damn dat wordt een groot oorlog daar bij Mikes!:D

rollermanskunk
09-04-2013, 03:34
Welke partij? Er is nog geen gevecht gepland volgens mij.

T15Boxing
09-04-2013, 03:34
Alistair en Badr sparren wil ik graag zien.

tieless
09-04-2013, 03:36
Jaa zijn voor mij de bruutste vechters van dit moment!

delightone
09-04-2013, 04:01
Bizar hoor, die mike heeft een partij kwaliteit daar in huis.
Maar goed vindt het dan ook echt een top gym

spacebox
09-04-2013, 06:41
Had hij veel eerder moeten doen. Mike heeft altijd zijn gameplan klaar!

Dekking hoog Ali

Peter0711
09-04-2013, 07:37
Slimme zet van Allistair denk ik.

Kemal
09-04-2013, 09:07
Denk ook wel dat dit een goede zet is.

Chane
09-04-2013, 09:30
Vet goeie zet!!! :)
Zijn standup kan wel weer een opkickertje gebruiken.

arielhelwani
09-04-2013, 10:27
wanneer begint kaartverkoop voor het sparren?

Turboknecht
09-04-2013, 10:48
Goed nieuws. Misschien kan hij hier zijn test level ook weer een beetje bijspijkeren.

LJ Silver
09-04-2013, 11:05
Mooi voor hem als hij zich zou richten op kickboksen alleen, maar wie loopt er bij Mike's Gym nou rond met een hoog niveau MMA ervaring. Als hij zich tegen Carwin, Cormier of Velasquez zou moeten voorbereiden met een worstel achtergrond. Vind het toch een beetje een aparte beslissing. (ervan uit gaande dat zijn vertrek bij de blackzilians definitief is).

Zie kickboksen (de stand up) in een MMA wedstrijd toch anders dan een kickboks wedstrijd. Beetje de vergelijking tafeltennis en gewoon tennis, allebei met een 'racket' de bal over het netje slaan, maar daar houd ook alles mee op.

mario the count
09-04-2013, 11:14
Mooi voor hem als hij zich zou richten op kickboksen alleen, maar wie loopt er bij Mike's Gym nou rond met een hoog niveau MMA ervaring. Als hij zich tegen Carwin, Cormier of Velasquez zou moeten voorbereiden met een worstel achtergrond. Vind het toch een beetje een aparte beslissing. (ervan uit gaande dat zijn vertrek bij de blackzilians definitief is).

Zie kickboksen (de stand up) in een MMA wedstrijd toch anders dan een kickboks wedstrijd. Beetje de vergelijking tafeltennis en gewoon tennis, allebei met een 'racket' de bal over het netje slaan, maar daar houd ook alles mee op.
Als hij zich puur op kickboksen zou richten dan zou het een goede zet zijn idd, maar voor de ufc weet ik ook niet of het een goede zet is. Neem aan dat hij gewoon bij blackzillians blijft.

Mike doet het wel ontzettend goed, als hij zo doorgaat moet hij straks vaak gaan kiezen bij wie hij in de hoek gaat staan in het toernooi van glory.

jantje11
09-04-2013, 11:31
Waarschijnlijk laten ze wel wat worstelaars en dergelijke overkomen voor Overeem. Denk dat mike en zijn team Overeem naar een veel hoger niveau kunnen krijgen. Heel erg slim van Alistair

MB667
09-04-2013, 11:41
gaat de partij tegen Dos Santos in mei niet door?

mario the count
09-04-2013, 11:52
gaat de partij tegen Dos Santos in mei niet door?

Nee, overeem zat met een ruptuur in zijn quadriceps geloof ik.

arielhelwani
09-04-2013, 12:05
Mooi voor hem als hij zich zou richten op kickboksen alleen, maar wie loopt er bij Mike's Gym nou rond met een hoog niveau MMA ervaring. Als hij zich tegen Carwin, Cormier of Velasquez zou moeten voorbereiden met een worstel achtergrond. Vind het toch een beetje een aparte beslissing. (ervan uit gaande dat zijn vertrek bij de blackzilians definitief is).

Zie kickboksen (de stand up) in een MMA wedstrijd toch anders dan een kickboks wedstrijd. Beetje de vergelijking tafeltennis en gewoon tennis, allebei met een 'racket' de bal over het netje slaan, maar daar houd ook alles mee op.

Een paar weken "kickboksles" bij Mikes Gym zal AO echt wel goed doen als je naar de trainers en sparringparners.
Jose Aldo is nu bijvoorbeeld ook in NL bij Souwer aan het trainen om zijn standup te verbeteren.

MMAFAN-1122
09-04-2013, 12:11
Ik ben benieuwd... MMA is geen kickboksen hij komt te kort met zijn worstelen en grond ben ik bang als hij teveel op zijn staande werk gaat focussen.

Silat
09-04-2013, 12:23
Klinkt goed.
Ik hoop dat z'n "standup MMA" en stuk vooruit gaat.
K1 deed hij super en in de kooi lijkt er opeens niet veel van over te blijven.
Kan vele malen beter.
Ik zie graag veel meer snelheid en cardio.

blade
09-04-2013, 12:25
goede zet en dat gezeur over worstelaars er lopen in eigen land genoeg toppers rond waar die nog wel wat van kan leren lijkt mijn

my2cents
09-04-2013, 13:04
Goede zet denk ik. Denk ook dat die hele sfeer daar bij Blackzilians niet echt goed voor hem was. Gewoon weer lekker tussen de nuchtere hollanders!

faro
09-04-2013, 13:28
Foto's !!!

Garcia
09-04-2013, 13:31
Ik was in de veronderstelling dat hij definitief naar Amerika verhuist was, is deze terugkeer naar NL niet iets tijdelijks?

Proximo
09-04-2013, 13:44
Ik was in de veronderstelling dat hij definitief naar Amerika verhuist was, is deze terugkeer naar NL niet iets tijdelijks?

Mag de UFC hem hier in NL ook gewoon testen eigenlijk op doping?

Advocaat
09-04-2013, 14:14
Mag de UFC hem hier in NL ook gewoon testen eigenlijk op doping?

Misschien verklaart dit zijn verhuizing. Allistair zonder spuit stelt weinig voor.

Yojimbo
09-04-2013, 14:14
Een paar weken "kickboksles" bij Mikes Gym zal AO echt wel goed doen als je naar de trainers en sparringparners.
Jose Aldo is nu bijvoorbeeld ook in NL bij Souwer aan het trainen om zijn standup te verbeteren.

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/578171_577674288924153_617468814_n.jpg

haha!

Bromios
09-04-2013, 14:17
Misschien verklaart dit zijn verhuizing. Allistair zonder spuit stelt weinig voor.

You must spread your neg reps around before giving it to Advocaat again.

king
09-04-2013, 14:55
Misschien gaat het niet zozeer om de sparring als wel om de onovertroffen shoarma paardevlees van Mike.

Mattie73
09-04-2013, 15:17
Aan sparringspartners geen gebrek, aangezien er zwaargewichten als Gokhan Saki, Badr Hari, Melvin Manhoef en Ismael Londt rondlopen. Verder .

Bij Golden Glory in Breda hadden ze vroeger "woensdag gehaktdag". Die kunnen ze nu bij Mike's Gym ook invoeren met al die zwaargewichttopers :)

Nosferatu187
09-04-2013, 15:46
Misschien verklaart dit zijn verhuizing. Allistair zonder spuit stelt weinig voor.

You need the magic potion to bring things in motion.

king
09-04-2013, 16:15
Heerlijk zo'n paardesteak! :lol:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_m246t5XyuK1qkc6uso1_500.jpg

tidelot
09-04-2013, 16:31
Grappig hoe badr in het verleden met zijn 1 mans leger het op moest nemen tegen GG vechters
-saki
-overeem
-schilt
-zimmerman
-karaev
-leko

En nu sluiten ze 1 voor 1 bij badrs leger.ik denk dat zimmerman de volgende is.

Illest
09-04-2013, 16:39
Grappig hoe badr in het verleden met zijn 1 mans leger het op moest nemen tegen GG vechters
-saki
-overeem
-schilt
-zimmerman
-karaev
-leko

En nu sluiten ze 1 voor 1 bij badrs leger.ik denk dat zimmerman de volgende is.

bij badr's leger..:lol:

K-1sunstarr
09-04-2013, 16:41
Als er foto's binnenkort beschikbaar zijn graag hier posten. Zal er geen haat en nijd zijn tussen Ali en Badr.

Nosferatu187
09-04-2013, 16:45
Heerlijk zo'n paardesteak! :lol:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_m246t5XyuK1qkc6uso1_500.jpg

Dat shirt ook wat een schijnheil zeg.

pronk
09-04-2013, 17:11
Heerlijk zo'n paardesteak! :lol:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_m246t5XyuK1qkc6uso1_500.jpg

Achter op het shirt staat "I'm not always".

king
09-04-2013, 19:12
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze hier bij Golden Glory tegen aan kijken. Eerst had hij alles zelf gedaan en was de bijdrage van zijn trainers aan zijn succes te vergelijken met die van de schoonmaakster. Nu gaat het wat minder in de VS en keert hij weer terug naar Nederland om weer (onder andere) met de jongens van Golden Glory te kunnen sparren.

blackadder
09-04-2013, 19:18
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze hier bij Golden Glory tegen aan kijken. Eerst had hij alles zelf gedaan en was de bijdrage van zijn trainers aan zijn succes te vergelijken met die van de schoonmaakster. Nu gaat het wat minder in de VS en keert hij weer terug naar Nederland om weer (onder andere) met de jongens van Golden Glory te kunnen sparren.
Mike zal wel een beest zijn met blik en veger.

Fan1976
09-04-2013, 19:53
mike gaat goed cashen en dat sparren met badr en saki mmhhhh zal wel niet zo vaak voorkomen of bijna niet denkik zelfs

mmacentral
09-04-2013, 20:00
Zijn volgende partij? Hij gaat het niet opnemen tegen JDS, dat weten we al. Gaat ie weer kickboksen een keer dan of ....? Aangezien Dana zijn vechters aan een exclusiviteitscontract houdt, meestal.

Diaz bros
09-04-2013, 20:02
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze hier bij Golden Glory tegen aan kijken. Eerst had hij alles zelf gedaan en was de bijdrage van zijn trainers aan zijn succes te vergelijken met die van de schoonmaakster. Nu gaat het wat minder in de VS en keert hij weer terug naar Nederland om weer (onder andere) met de jongens van Golden Glory te kunnen sparren.

Denk dat Mike niet zo'n moeilijke is in tegen stelling tot GG. UFC weigert de team te betalen maar de vechter en daar lag het grootste struikelblok, zo'n eis zal Mike niet hebben en de % zal bij Mike ook wat menselijker liggen dan bij GG

blackadder
09-04-2013, 20:02
mike gaat goed cashen
Ja? Hoeveel procent neemt Mike dan?

TOON
09-04-2013, 20:10
Denk dat Mike niet zo'n moeilijke is in tegen stelling tot GG. UFC weigert de team te betalen maar de vechter en daar lag het grootste struikelblok, zo'n eis zal Mike niet hebben en de % zal bij Mike ook wat menselijker liggen dan bij GG

dat zijn aannames, daar weten we niks van
wel een goede move trouwens, kan hij nooit slechter van worden natuurlijk!
maar is het niet gewoon iets tijdelijks? dat ie effe een paar weekjes in NL zit en zolang bij Mike traint?

Turboknecht
09-04-2013, 20:13
Waarschijnlijk wel, maar d'r zal toch nog wel een berichtje over naar buiten komen.

Fan1976
09-04-2013, 20:20
Ja? Hoeveel procent neemt Mike dan?

van percentage zou ik geen uitspraak over kunnen doen, maar denk wel dat ie wel wat meer kan verdienen dan wat ie nu bij een vechter doet.

Johannes de Sloper
09-04-2013, 20:47
Succes Alistair, goed om je weer in Nederland te zien.
Hij was ook alweer bij Joop Kasteel aan de slag.

daanII
09-04-2013, 21:36
Waarschijnlijk wel, maar d'r zal toch nog wel een berichtje over naar buiten komen.

Ik wacht ook op een officieel bericht, want het lijkt mij een alternatieve "escape". Vreemd, maar wel leuk.

superstucie
09-04-2013, 21:36
toch wel goed voor ali denk ik,maar voor hoelang blijft hij dan in nl? en wat is zijn volgende partij? mma, k1?

blade
09-04-2013, 22:01
toch wel goed voor ali denk ik,maar voor hoelang blijft hij dan in nl? en wat is zijn volgende partij? mma, k1?


MMA tuurlijk hij mag niet voor een andere organisatie knokken alleen bij de UFC zo lang die daar nog een contract heeft iig

Willm
09-04-2013, 23:51
Grappig hoe badr in het verleden met zijn 1 mans leger het op moest nemen tegen GG vechters
-saki
-overeem
-schilt
-zimmerman
-karaev
-leko

En nu sluiten ze 1 voor 1 bij badrs leger.ik denk dat zimmerman de volgende is.
Kamp Badr, de volgende is denk ik Bonjasky.

Nee maar effe serieus, rare zet van Overeem. Kickboksen oke, maar mma? Of hij wil weer aan het paardenvlees en gaat zich melden bij papa mike.

MoCCino
09-04-2013, 23:56
Hij zal gewoon een paar weken blijven en weer terug gaan naar Miami ergens in mei.

Budokan
09-04-2013, 23:58
Kamp Badr, de volgende is denk ik Bonjasky.

Nee maar effe serieus, rare zet van Overeem. Kickboksen oke, maar mma? Of hij wil weer aan het paardenvlees en gaat zich melden bij papa mike.

Zal een beetje kickboksen oppoetsen zijn, hij heeft nog geen nieuwe tegenstander en datum dus zo serieus zal het niet zijn.MMA bij Mike komt niet in de buurt van niveau VS

arielhelwani
10-04-2013, 12:23
En weer heeft een topper zich gemeld bij Mike's Gym. Dit keer is het UFC vechter Alistair Overeem. Hij zal zjin voorbereiding bij Mike's Gym genieten voor zijn volgende partij. Overeem meldde zich dinsdag op de sportschool en zal per direct beginnen aan zijn voorbereiding. Aan sparringspartners geen gebrek, aangezien er zwaargewichten als Gokhan Saki, Badr Hari, Melvin Manhoef en Ismael Londt rondlopen. Verder heeft Mike's Gym met Remco Pardoel een prima BJJ trainer in huis.

wat is eigenlijk je bron?

lopez86
10-04-2013, 12:54
wat is eigenlijk je bron?

Het is allemaal gebakken lucht.
Ali gaat gewoon weer terug naar de US, is hier tijdelijk.
Vast voor familiebezoek, en natuurlijk wil ie gewoon doortrainen.

MoCCino
10-04-2013, 15:41
Het is allemaal gebakken lucht.
Ali gaat gewoon weer terug naar de US, is hier tijdelijk.
Vast voor familiebezoek, en natuurlijk wil ie gewoon doortrainen.

Als je m'n voorgaande post had gelezen kon je eruit opmaken dat het tijdelijk is. Dus geen gebakken lucht. Kwestie van goed lezen.

arielhelwani
10-04-2013, 16:36
Als je m'n voorgaande post had gelezen kon je eruit opmaken dat het tijdelijk is. Dus geen gebakken lucht. Kwestie van goed lezen.

en wat is je bron?

rene37
10-04-2013, 16:43
Alistair is gewoon even in Nederland en traint dan met Azad, hoofdtrainer van FPA. Azad gaat ook met Etugrul regelmatig langs Mikes gym voor een training. Elkaar beter maken. Mooi!

Budokan
10-04-2013, 22:24
Als je m'n voorgaande post had gelezen kon je eruit opmaken dat het tijdelijk is. Dus geen gebakken lucht. Kwestie van goed lezen.

Misschien had je dat beter direct moeten melden toen je dit topic startte. In dat 1e bericht lees ik toch echt iets anders

e-type
10-04-2013, 23:41
Alistair Overeem ‏@Alistairovereem (https://twitter.com/Alistairovereem)58m (https://twitter.com/Alistairovereem/status/322072016658235392)
2 clear the air, I'm still a @Blackzilian (https://twitter.com/blackzilian) In NL 2 C my daughter and during my stay training in famous Mike's gymMiami CU in a couple weeks

MoCCino
11-04-2013, 17:27
Misschien had je dat beter direct moeten melden toen je dit topic startte. In dat 1e bericht lees ik toch echt iets anders

Je hebt gelijk, ik had duidelijker moeten zijn.

yuko
11-04-2013, 17:51
Het grappige vind ik toch wel dat er redelijk veel mensen zijn die serieus denken dat het een goede stap zou zijn :fp:

Voor mma is Mike natuurlijk niet te vergelijken met een goede Amerikaanse gym

tidelot
11-04-2013, 18:14
Het grappige vind ik toch wel dat er redelijk veel mensen zijn die serieus denken dat het een goede stap zou zijn :fp:

Voor mma is Mike natuurlijk niet te vergelijken met een goede Amerikaanse gym

Een mma partij bestaat ook uit het staande gevecht. Dan is Mike de ideale persoon om dat beter te maken.
Dan laat je de concurrentie ver achter je op stand up gebied

yuko
11-04-2013, 18:22
Een mma partij bestaat ook uit het staande gevecht. Dan is Mike de ideale persoon om dat beter te maken.
Dan laat je de concurrentie ver achter je op stand up gebied

omg, jij denkt echt dat een permanente overstap voordelig zou zijn?

tidelot
11-04-2013, 18:57
omg, jij denkt echt dat een permanente overstap voordelig zou zijn?

Wie zegt dat het permanent is.
Hij traint alleen bij Mike wanneer hij nl verblijft. Hoogstens een paar weken. Goede zet dus

K-1sunstarr
11-04-2013, 23:03
Ali stuurde een tweet.

2 clear the air, i'm still a @Blackzilian
In NL 2 C my daughter and during my stay training in famous Mike's gym
Miami CU in a couple weeks

yuko
12-04-2013, 00:07
Wie zegt dat het permanent is.
Hij traint alleen bij Mike wanneer hij nl verblijft. Hoogstens een paar weken. Goede zet dus

tuurlijk is het niet permanent... maar dat werd wel gesuggereerd en meerdere mensen vonden dat een goede stap en hadden daar ook nog argumenten voor. Daar ging mijn comment over.

Turboknecht
12-04-2013, 00:17
Ali stuurde een tweet.

2 clear the air, i'm still a @Blackzilian
In NL 2 C my daughter and during my stay training in famous Mike's gym
Miami CU in a couple weeks


Spuit 11

Tony Galento
12-04-2013, 00:19
Een mma partij bestaat ook uit het staande gevecht. Dan is Mike de ideale persoon om dat beter te maken.
Dan laat je de concurrentie ver achter je op stand up gebied


mike heeft het kickboksen volgens sommigen uitgevonden. goede trainer hoor, maar overdrijf het niet.

lopez86
12-04-2013, 00:31
He jongens, Alistair heeft een tweet neergezet, volgens mij was dat nog niet vermeld hier.

2 clear the air, I'm still a @Blackzilian (https://twitter.com/blackzilian) In NL 2 C my daughter and during my stay training in famous Mike's gymMiami CU in a couple weeks


mike heeft het kickboksen volgens sommigen uitgevonden. goede trainer hoor, maar overdrijf het niet.

x2.
Sommige mensen denken dat die man god is in kickboksland ofzo.

Budokan
12-04-2013, 00:49
mike heeft het kickboksen volgens sommigen uitgevonden. goede trainer hoor, maar overdrijf het niet.

Eens, hoeveel K1 kampioenen heeft Mike de laatste jaren afgeleverd dan? Hij is goed maar dat zijn er in NL wel meer

tidelot
12-04-2013, 01:30
mike heeft het kickboksen volgens sommigen uitgevonden. goede trainer hoor, maar overdrijf het niet.

wie beweert dat?
mike is goed voor technische aanvallende vechters.
hij kan het uiterste uit een vechter halen.
hesdy en zimmerman, spong zouden bij mike ook veel beter uit hun verf komen denk ik.

Tony Galento
12-04-2013, 01:36
wie beweert dat?
mike is goed voor technische aanvallende vechters.
hij kan het uiterste uit een vechter halen.
hesdy en zimmerman, spong zouden bij mike ook veel beter uit hun verf komen denk ik.

dat denk ik niet.

Mattie73
12-04-2013, 10:01
wie beweert dat?
mike is goed voor technische aanvallende vechters.
hij kan het uiterste uit een vechter halen.
hesdy en zimmerman, spong zouden bij mike ook veel beter uit hun verf komen denk ik.

Ik denk dat Mike een goede trainer is voor kickboksers die al een goede basistechniek hebben. Mike lijkt me niet de trainer om iemand technisch te scholen, maar Mike heeft ontegenzeggelijk wel andere kwaliteiten. Overigens geld dit ook voor Thom Harinck. Mike en Thom zijn heel goed in het iemand klaarstomen een voorbereiden op een wedstrijd.

Maar zoek je trainers die iemand technisch moeten scholen; dan moet je zijn bij Mousid Akhamrane, Ivan Hyppolite, Cor Hemmers, Lucien Carbin, Fred Royers, Andre Mannaart.

king
12-04-2013, 10:04
Beetje off-topic, maar weet iemand iets over de vechtsport achtergrond van Mike? Heeft hij zelf vroeger op niveau aan kickboksen gedaan? Waar heeft hij de kennis vandaan?

hakkelaar
12-04-2013, 10:13
Beetje off-topic, maar weet iemand iets over de vechtsport achtergrond van Mike? Heeft hij zelf vroeger op niveau aan kickboksen gedaan? Waar heeft hij de kennis vandaan?

Mike heeft ooit 1 nieuwelingenpartij gevochten.

arielhelwani
12-04-2013, 11:29
Mike heeft ooit 1 nieuwelingenpartij gevochten.

Mourinho van het kickboxen dus :)

Niet in doen en laten maar zelf geen topvechter geweest maar wel een toptrainer!

adenane
12-04-2013, 11:56
Eens, hoeveel K1 kampioenen heeft Mike de laatste jaren afgeleverd dan? Hij is goed maar dat zijn er in NL wel meer

Murthel Groenhart. Dat is de meest recentelijke. Die stond in de K-1 MAX finale tegenover Artur Kyshenko, ook van Mike's Gym. Nu zullen er wel een hoop zeggen dat Artur niet eigen kweek is maar sinds hij bij Mike's Gym traint heeft hij wel Andy Souwer (2x), Gago Drago (2x) Chris Ngimbi en Nieky Holzken verslagen. Dat zijn niet de minste.

En natuurlijk zijn er nog meer goede trainers in kickboksland. Maar er spelen waarschijnlijk nog andere factoren mee. Mousid en Schreiber trainen Struve al dus dat is niet handig met het oog op de toekomst wanneer ze tegenover elkaar staan. Mejiro Gym 'hielp' BigFoot Silva voor zijn laatste partij en wellicht gaan ze dit nu weer doen. Cor Hemmers traint niemand meer want die is gestopt wegens gezondheidsredenen en misschien hadden Alistair en Andrew met de andere trainers geen klik en met Mike wel. Je weet het niet...

Mavi
12-04-2013, 12:59
wat ik me even afvraag. Als iemand Als OVereem bij Mike komt trainen.. moet hij dan extra betalen? of betaald hij gewoon de €30/€40 contributie zoals ieder ander lid?? Het is namelijk wel bekend dat vechters een deel van gage afstaan aan de trainer/sportschool

hahah vraag het me gewoon ff af.

Anderson
12-04-2013, 13:10
Murthel Groenhart. Dat is de meest recentelijke. Die stond in de K-1 MAX finale tegenover Artur Kyshenko, ook van Mike's Gym. Nu zullen er wel een hoop zeggen dat Artur niet eigen kweek is maar sinds hij bij Mike's Gym traint heeft hij wel Andy Souwer (2x), Gago Drago (2x) Chris Ngimbi en Nieky Holzken verslagen. Dat zijn niet de minste.

Please!!!!

Mattie73
12-04-2013, 13:15
Die stond in de K-1 MAX finale tegenover Artur Kyshenko, ook van Mike's Gym. Nu zullen er wel een hoop zeggen dat Artur niet eigen kweek is maar sinds hij bij Mike's Gym traint heeft hij wel Andy Souwer (2x), Gago Drago (2x) Chris Ngimbi en Nieky Holzken verslagen. Dat zijn niet de minste.

Dat bedoel ik ook met mijn vorige post. Mike is een fantastiche trainer voor vechters die al een goede technische basis hebben. En Artur Kyshenko was technisch natuurlijk al goed voordat hij bij Mike kwam. Maar Mike heeft de kwaliteit om een vechter naar een hogere level te brengen, zoals hij met Artur ook gedaan heeft.

Maar nogmaals, als je technisch geschoold wil worden kun je denk ik beter terecht bij Mousid Akhamrane, Ivan Hyppolite, Cor Hemmers, Lucien Carbin, Fred Royers, Andre Mannaart.

Flabbert
12-04-2013, 19:27
wat ik me even afvraag. Als iemand Als OVereem bij Mike komt trainen.. moet hij dan extra betalen? of betaald hij gewoon de €30/€40 contributie zoals ieder ander lid?? Het is namelijk wel bekend dat vechters een deel van gage afstaan aan de trainer/sportschool

hahah vraag het me gewoon ff af.


haha dat vraag ik me idd ook wel af. 30 a 40 euro zal hem denk ik niet veel pijn doen in zijn centenzakkie

Ton
22-04-2013, 16:07
http://instagram.com/p/YaGDw5xQyt/

En blij dat ze kijken ;)

Mauro
22-04-2013, 16:14
http://instagram.com/p/YaGDw5xQyt/

En blij dat ze kijken ;)

Haha ! Idd zeg, als boertjes met kiespijn :)

Nosferatu187
22-04-2013, 16:25
Die foto lol

check die kop van Alistair ook opeens 10x groter lmfao

ChingChong
22-04-2013, 16:29
haha dat vraag ik me idd ook wel af. 30 a 40 euro zal hem denk ik niet veel pijn doen in zijn centenzakkie

Hij krijgt geen standaard training, zal dan denk ik ook geen standaard prijzen zijn!

Anderson
22-04-2013, 16:31
vrienden voor het leven

Minotauro
22-04-2013, 16:43
Haha die foto, je ziet dat ze zich allebei niet gemakkelijk erbij voelen.

"Ah kom op Badr, een foto voor de fans"

Asura
22-04-2013, 17:00
lol at Badr's glimlach

ZakKa!
22-04-2013, 18:30
http://instagram.com/p/YaGDw5xQyt/

En blij dat ze kijken ;)

Badr en Overeem die met elkaar sparren, kan me niks coolers bedenken eigenlijk :cool2:

Willm
22-04-2013, 18:32
Badr en Overeem die met elkaar sparren, kan me niks coolers bedenken eigenlijk :cool2:
+1 Mike kan flink cashen op deze manier door aan de deur geld te vragen. Badr is trouwens wel super lang als ik het zo zie.

tidelot
22-04-2013, 20:03
Badr en Overeem die met elkaar sparren, kan me niks coolers bedenken eigenlijk :cool2:


En dan pic whatsappen maar samedov

Harrie Nak
22-04-2013, 21:09
http://i.imgur.com/fZAPT3M.jpg

:lol:

Asura
22-04-2013, 21:12
:lol:

Nosferatu187
22-04-2013, 21:15
Alistair Hari en Badr Overreem

Harrie Nak
22-04-2013, 21:29
Overigens zou Hari 1.97m moeten zijn en Overeem 1.95m, maar op de foto lijkt dat totaal niet.

mario the count
22-04-2013, 21:50
http://i.imgur.com/fZAPT3M.jpg

:lol:

:lol: dat ziet eruit lol

mario the count
22-04-2013, 21:50
Overigens zou Hari 1.97m moeten zijn en Overeem 1.95m, maar op de foto lijkt dat totaal niet.

Badr loopt momenteel op hakken om zijn kuiten te trainen.

Ralphie89
22-04-2013, 21:54
Badr loopt momenteel op hakken om zijn kuiten te trainen.

Of Badr heeft Overeem een kopje kleiner gemaakt :lol:

mario the count
22-04-2013, 22:10
Of Badr heeft Overeem een kopje kleiner gemaakt :lol:
Dat zou ook nog kunnen, maar niet waarschijnlijk nu badr in een mindere vorm verkeert. ;)

mario the count
22-04-2013, 22:12
Beter maken die twee geen kinderen samen, want dat zou er uitzien :lol:

Asura
22-04-2013, 23:12
lol

Ralph
23-04-2013, 07:38
Badr Overeem heeft wel wat weg van Edgar Davids...

blade
23-04-2013, 07:43
Beter maken die twee geen kinderen samen, want dat zou er uitzien :lol:

dat zou een superman zijn


http://www.thepostonline.nl/wp-content/uploads/2011/11/super_neger.jpg

mario the count
23-04-2013, 11:19
dat zou een superman zijn


http://www.thepostonline.nl/wp-content/uploads/2011/11/super_neger.jpg

:lol: ik heb veel lelijke en gekke dingen gezien met carnaval maar dit....

Leventdepevent
23-04-2013, 12:09
dat zou een superman zijn


http://www.thepostonline.nl/wp-content/uploads/2011/11/super_neger.jpg

en in het geval het een meisje wordt:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLbSDHo0BDd7h1bbsFFWj6nxURnoXuI s1fef6Ez1Kbk9S4xbDrVbQ8pnDWEQ

Asura
23-04-2013, 15:01
lol

king
23-04-2013, 16:57
Neh, denk dat hun zoons er zo zouden uitzien:

http://i.imgur.com/fZAPT3M.jpg