PDA

View Full Version : GLORY 7 Milaan



Kemal
09-04-2013, 08:15
http://gloryworldseries.com/system/uploads/featured_item/image/41/big_MILAN_WEB.jpg
70kg: Giorgio Petrosyan vs. Hafid El Boustati
HW: Rico Verhoeven vs. Jhonata Diniz
85kg: Artem Levin vs. Sahak Parparyan
77kg: Karapet Karapetyan vs. Roberto Cocco
95kg: Steve McKinnon vs. Nenad Pagonis
70kg: Murthel Groenhart vs. Robin van Roosmalen
70kg: Yury Bessmertny vs. Davit Kiria
70kg: Chingiz Allazov vs. Marat Grigorian
65kg: Sergio Wielzen vs. Kaopon Lek

Anderson
09-04-2013, 09:34
Valt een beetje tegen de matchmaking op Petro - Boustati na dan.

mario the count
09-04-2013, 10:21
Mooie partijen. Vind de matchmaking niet tegenvallen, had alleen nog een extra leuke zwaargewicht partij bij gemogen. Zimmerman vs spong ofzo, spong heeft niet veel schade opgelopen laatst dus zou kunnen.

De armenen doen het goed in kickboksland als je naar de matchmaking kijkt.

Vince
09-04-2013, 10:22
Valt een beetje tegen de matchmaking op Petro - Boustati na dan.

rvr vs murthel is voor mij het Main event nr.2 vs nr.3 in die divisie. Hoop dat de winnaar een titleshot krijgt.

Diniz vs rico is zeker ook een mooie. Diniz heeft in Tokyo laten zien dat hij geen walkover is. Rico kan bewijzen dat hij solid top 8 is.
(Wint ben sadik ook van Aerts ben ik wel te porren voor een rematch)

Tevens geïnteresseerd in de groei van kiria.

rollermanskunk
09-04-2013, 11:12
Valt een beetje tegen de matchmaking op Petro - Boustati na dan.

Cynisch bedoeld neem ik aan? Of vind je die gewichtsklasses niks?

Deze fightcard is nog beter dan Glory 5 of 6.

RVR vs Groenhart had op zich zelf al de hoofdpartij kunnen zijn. Bijna de complete top 10 in de 70 kg klasse op de fightcard.

Anderson
09-04-2013, 12:21
Euh nee ik kijk in de ogen van het thuisland goede Engelsen in Londen, veel Turken in Instanbul en dan komt Milaan met 1 halve Italiaan en 1 hele Italiaan. Glory had vorig jaar al een lege zaal in Rome ik ben bang dat het in Milaan ook zo slecht bezocht zal worden. Ook de publiekslieveling na Petro, Sudsakorn staat niet op de matchmaking.

Advocaat
09-04-2013, 13:04
Erg zwakke kaart

En waarom doet Glory zo moeilijk om beelden vrij te geven?

Anderson
09-04-2013, 13:07
Is wel raar ja London was het geen probleem om later de partijen te vertonen maar Turkije wel.

mario the count
09-04-2013, 13:08
rvr vs murthel is voor mij het Main event nr.2 vs nr.3 in die divisie. Hoop dat de winnaar een titleshot krijgt.

Diniz vs rico is zeker ook een mooie. Diniz heeft in Tokyo laten zien dat hij geen walkover is. Rico kan bewijzen dat hij solid top 8 is.
(Wint ben sadik ook van Aerts ben ik wel te porren voor een rematch)

Tevens geïnteresseerd in de groei van kiria.
Ben ook benieuwd naar kiria, goede vechter vind ik dat.

Vince
09-04-2013, 14:43
Erg zwakke kaart

En waarom doet Glory zo moeilijk om beelden vrij te geven?

Omdat dit een gedeelte van hun inkomsten is? Volgens mij kan je voor een vast bedrag per maand al hun partijen terug kijken. Van alle afgelopen events.

Nosferatu187
09-04-2013, 14:50
nice 2 weken :lol:

rollermanskunk
09-04-2013, 15:22
Euh nee ik kijk in de ogen van het thuisland goede Engelsen in Londen, veel Turken in Instanbul en dan komt Milaan met 1 halve Italiaan en 1 hele Italiaan. Glory had vorig jaar al een lege zaal in Rome ik ben bang dat het in Milaan ook zo slecht bezocht zal worden. Ook de publiekslieveling na Petro, Sudsakorn staat niet op de matchmaking.


Glory is niet voor niets naar Milaan gegaan ik denk zelf dat dit wel eens de drukst bezochte Glory gala van het jaar kan worden (20.000 toeschouwers). Petrosyan's achterban woont vooral in de omgeving van Milaan en de co-promotor Oktagon is ook vaak in die regio met grote gala's al jaren succesvol (de keuze om vorig jaar in Rome een Glory-gala te houden vond ik daarom ook onbegrijpelijk) Overigens is dit maar een deel van de fightcard de rest van de (under) card bestaat voor het grootste gedeelte uit Italiaanse vechters die het tegen Thaise vechters gaan opnemen (Thailand vs Italy)

Hier de volledige fightcard:

PRECARD
- Davide Longoni (ITA) VS Alex Rossi (ITA)

- Rafael Torres Henrique VS Henry Segura

- Cassie Robinson VS Vincitrice (ITA)


THAILAND VS ITALY
- Saksongkram Poptheeratham(THA) VS Zakaria Mourchid (ITA)


- Weytharn Sitsongpeenong (THA) VS Iualian Imeri (ITA)


- Moses Sangtiennoi (THA) VS Mustapha Haida (ITA)


- Sittichai Sitsongpeenong(THA) VS Enrikhe Gogokhiia (UA)


GLORY 7 MILAN
- Karapet Karapetyan (NL) VS Roberto Cocco (ITA)


- Nenad Pagonis VS Steve Mc Kinnon


- Jonathan Diniz (BRA) VS Rico Verhoeven (NL)


- Grigorian Marat (ARM) VS Chingis Alazau (BY)


- Sergio Wielzen (NL) VS Sak Kaoponlek (THA)


- Sahak Parparyan VS Artem Levin


- Kiria Davit (RUSSIA) VS Jury Bessmertny (BY)


- Murthell Groenhart (SME/NL) VS RobinVan Roosmalen (NL)


- Giorgio Petrosyan (ITA) VS Hafid El Boustati (NL)

Advocaat
09-04-2013, 16:39
Omdat dit een gedeelte van hun inkomsten is? Volgens mij kan je voor een vast bedrag per maand al hun partijen terug kijken. Van alle afgelopen events.

Wie betaald er tegenwoordig nog voor dat soort zaken?

Ik dacht dat de interwebz (Piratebay, prive trackers, nieuwsgroepen, youtube) dat soort zaken tot de geschiedenis heeft weg geschreven. Of gaat Glory toch het gevecht aan :D

onne1983
09-04-2013, 18:31
Tja ufc is ook groot geworden door het ppv gedeelte. Ppv is in nederland vrij onbekend maar op deze manier doen zehet alsnog slim. En voor dit soort evevenementen betaal ik wel gewoon hoor. Je helpt de sport er mee groeien en loopt minder snel te kutten met slechte streams. Dus niet zo hollands doen he :-)

Vince
09-04-2013, 19:02
Tja ufc is ook groot geworden door het ppv gedeelte. Ppv is in nederland vrij onbekend maar op deze manier doen zehet alsnog slim. En voor dit soort evevenementen betaal ik wel gewoon hoor. Je helpt de sport er mee groeien en loopt minder snel te kutten met slechte streams. Dus niet zo hollands doen he :-)

x2