PDA

View Full Version : Marc De Bonte vs Lhoucine Ouzgni highlights



brubo
09-04-2013, 23:10
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LPwprJEUKTc (http://www.youtube.com/watch?v=LPwprJEUKTc)

Nosferatu187
09-04-2013, 23:12
Die knie :osu:

Rverm
09-04-2013, 23:13
Nette KO, ben normaal niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van de Bonte maar dit is wel een hele mooie en goede prestatie.

Tony Galento
09-04-2013, 23:28
bobbing and weaving..

Anderson
10-04-2013, 01:16
Nette KO, ben normaal niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van de Bonte maar dit is wel een hele mooie en goede prestatie



geen verstand van kickboksen heet dat.

De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.

blackadder
10-04-2013, 02:43
Die pot was niet lang genoeg voor een highlightsvideo.

ArjanV
10-04-2013, 04:38
Klasse weer! Gefeliciteerd!

Kemal
10-04-2013, 07:59
lekker knietje!

Boran
10-04-2013, 10:13
De Bonte is erg goed bezig! En die andere Belg Filip Verlinden doet het ook erg goed.

phranq
10-04-2013, 10:24
geen verstand van kickboksen heet dat.

De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.

x2

WIM_de _Echte
10-04-2013, 12:16
geen verstand van kickboksen heet dat.

De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.

Eensch.
Hier nog een jarenlange fan.

Tony Galento
10-04-2013, 12:20
geen verstand van kickboksen heet dat.

De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.

zag de bonte voor het eerst op een gala van passenier, toen kon je al zien dat het een topvechter zou worden.

mario the count
10-04-2013, 12:48
Mooie KO op een goede tegenstander, goede vechter die de bonte. Na een lange reeks onverslagen te zijn gaat het bij aussie wat minder de laatste partijen.

Dannyboy
10-04-2013, 13:32
Marc de Bonte is een mooie complete vechter voor zijn leeftijd. En vergis je niet in zijn staat van dienst inmiddels.
Reeds gestaan tegen Artem Levin (verloren op punten), nu gewonnen van Aussi, bokspartij(en) gedraaid in Duitsland. Kan overweg met K1, FMT en boksen, dat is al een hele prestatie en dan nog relatief jong zijn.

Ik zou zeggen zet Marc tegen Nicky Holzken, lijkt mij een leuke pot. Daarnaast Mixfight Interview met vechter en trainer?

mario the count
10-04-2013, 15:39
Marc de Bonte is een mooie complete vechter voor zijn leeftijd. En vergis je niet in zijn staat van dienst inmiddels.
Reeds gestaan tegen Artem Levin (verloren op punten), nu gewonnen van Aussi, bokspartij(en) gedraaid in Duitsland. Kan overweg met K1, FMT en boksen, dat is al een hele prestatie en dan nog relatief jong zijn.

Ik zou zeggen zet Marc tegen Nicky Holzken, lijkt mij een leuke pot. Daarnaast Mixfight Interview met vechter en trainer?
Marc de bonte vocht op -85 en nieky op -77 geloof ik. Scheelt een beetje teveel om die twee tegen elkaar te laten staan. Dan moet de ene een paar kilo lichter en de andere een paar kilo zwaarder vechten.

LeeMurray
10-04-2013, 16:11
geen verstand van kickboksen heet dat.

De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.
X2 Mooie KO. Zeer complete vechter die De Bonte...

Dannyboy
10-04-2013, 22:21
@ Mario, Marc vocht uit mijn hoofd ook 82.5, Nicky cut vrij veel, ik zou zeggen matchen op 80kg.
Maar wellicht is dit wishfull thinking, alhoewel het een leuke match voor Glory kan zijn eventueel.

mario the count
10-04-2013, 22:43
@ Mario, Marc vocht uit mijn hoofd ook 82.5, Nicky cut vrij veel, ik zou zeggen matchen op 80kg.
Maar wellicht is dit wishfull thinking, alhoewel het een leuke match voor Glory kan zijn eventueel.

Als ze beide het gewicht willen en kunnen halen lijkt het me ook een mooie partij idd. Weet alleen niet of ze allebei nog lekker vechten op 80kg, ze moeten hun eigen wel top voelen om er een toppartij van te kunnen maken.

taygym
10-04-2013, 22:51
Marc staat bij Glory geranked op -77 kg. Op verzoek van Glory heeft hij tegen Aussie op -85 gevochten. Hij kan beide gewichten halen. Moeten nog even bezien op welk gewicht hij in de nabije toekomst uitkomst.

univers1l
10-04-2013, 22:58
marc vocht ook tegen murthel groenhart vorig jaar dus tegen holzken moet ook lukken op dat gewicht.

mario the count
10-04-2013, 23:04
OK, als hij nog wilt cutten dan zou het een mooie partij zijn dan. Dat hij vorig jaar nog zo licht vocht ( dat wist ik niet) maakt de overwinning op aussie op -85 nog knapper eigenlijk.

blackadder
11-04-2013, 00:01
Dat hij vorig jaar nog zo licht vocht ( dat wist ik niet) maakt de overwinning op aussie op -85 nog knapper eigenlijk.
x2

sterrenkijker
11-04-2013, 12:01
oef die ko van groenhart toen was wel pittig

taygym
11-04-2013, 15:36
oef die ko van groenhart toen was wel pittig

ssst... Daar is hij nog elke dag ziek van. Was net zo goed bezig en toen vergat hij even dat het Thaibox was i.p.v. boksen. Maar dit weekend bedankte Marc Murthel omdat hij het zo goed had voor gedaan:lol:

Dannyboy
11-04-2013, 16:01
@ Tay gym, zo te zien ben je of trainer / trainingsmaat / bekende van Marc. Is het een leuk idee als jullie een interview doen op jezelf?

Anders heb ik er wel een paar: Marc de Bonte, wie is Marc nu echt, wat is zijn achtergrond (familiair, sportief en opleidingstechnisch)? Wat is Marc zijn record, met specificatie per ringsport? Wat is zijn sportieve doel en privé doel naast de sport? Wat zijn de plezierige kanten van Marc voor zijn trainer en waar liggen de verbeterpunten? Info en achtergrond Tay gym, trainers en groep? Hoogte en dieptepunten in sportieve carriere? Wanneer komt de kans voor de WMC titel en in welke gewichtsklasse?

Sadix
11-04-2013, 17:15
@ Tay gym, zo te zien ben je of trainer / trainingsmaat / bekende van Marc. Is het een leuk idee als jullie een interview doen op jezelf?

Anders heb ik er wel een paar: Marc de Bonte, wie is Marc nu echt, wat is zijn achtergrond (familiair, sportief en opleidingstechnisch)? Wat is Marc zijn record, met specificatie per ringsport? Wat is zijn sportieve doel en privé doel naast de sport? Wat zijn de plezierige kanten van Marc voor zijn trainer en waar liggen de verbeterpunten? Info en achtergrond Tay gym, trainers en groep? Hoogte en dieptepunten in sportieve carriere? Wanneer komt de kans voor de WMC titel en in welke gewichtsklasse?

x2
vind marc ook 1 van de betere vechters van de nieuwere generatie. Echt een topper is en wordt dat.

taygym
14-04-2013, 09:31
@ Tay gym, zo te zien ben je of trainer / trainingsmaat / bekende van Marc. Is het een leuk idee als jullie een interview doen op jezelf?

Anders heb ik er wel een paar: Marc de Bonte, wie is Marc nu echt, wat is zijn achtergrond (familiair, sportief en opleidingstechnisch)? Wat is Marc zijn record, met specificatie per ringsport? Wat is zijn sportieve doel en privé doel naast de sport? Wat zijn de plezierige kanten van Marc voor zijn trainer en waar liggen de verbeterpunten? Info en achtergrond Tay gym, trainers en groep? Hoogte en dieptepunten in sportieve carriere? Wanneer komt de kans voor de WMC titel en in welke gewichtsklasse?

Ik zal proberen de komende week wat tijd vrij te maken met Marc om je vragen te beantwoorden