PDA

View Full Version : Ruim drie jaar cel voor bokser Gevorg Khatchikian



RedDawn
10-04-2013, 15:57
Gaat lekker!

Ruim drie jaar cel voor bokser Gevorg Khatchikian
De Heerlense bokser Gevorg Khatchikian is veroordeeld tot drie jaar en vier maanden cel. Tegen hem was 6 jaar geëist.

De in Armenië geboren Khatchikian is veroordeeld voor mensenhandel. Gevorg Khatchikian werd in 2011 wereldkampioen boksen in het supervedergewicht. Vlak na de prolongatie van zijn titel in hetzelfde jaar werd hij opgepakt.

Medeverdachten Aram L. en Sergei N. zijn veroordeeld tot 4 en 5 jaar gevangenisstraf. Zij hebben zich schuldig gemaakt aan mensenhandel, afpersing en het mishandelen en uitbuiten van vier vrouwen.

Bron: L1 Nieuws

Kemal
10-04-2013, 16:22
Tja..

Leventdepevent
10-04-2013, 21:48
ja ik las het vanmiddag.......ik heb geen medelijden met zulke lui

WIM_de _Echte
11-04-2013, 00:25
Gevorg Khatchikian wint profpartij in de Geusselt


Gevorg Khatchikian heeft zaterdagavond tijdens het boksgala in Maastricht Dominik Ameri verslagen. De scheidsrechter greep in toen Ameri een armblessure opliep.



Khatchikian werd in januari veroordeeld tot veertig maanden celstraf vanwege mensenhandel. De uitspraak van zijn hoger beroep mag hij in vrijheid afwachten. Khatchikian krijgt financiele steun voor zijn carrière van zijn advocaat, Serge Weening. Khatchikian concentreert zich ondertussen op zijn boks-carriere, in afwachting van het hoger beroep.

In de andere profpartij verloor Melvin Wassing van Rafik Harutjunjan. Harutjunjan, die als prof debuteerde, sloeg Wassing binnen zestig seconden k.o. Het boksgala in Maastricht telde naast de wedstrijden voor profs nog zestien partijen voor amateurs, die door ruim 1000 toeschouwers bekeken werden.

7 april 2013 http://www.l1.nl/sport/211223-gevorg-khatchikian-wint-profpartij-geusselt#.UWXX-6JSiSq

Vond het al raar, want ik zag pas nog een poster.

Minotauro
11-04-2013, 15:20
Lekker hoor! Ophangen die schoft, op het marktplein en een paar dagen laten hangen. Alle mensen die tomaten en ander fruit willen gooien hun gang laten gaan.