PDA

View Full Version : Documentaire: "Tyson - Beyond the Glory"



Sato
13-04-2013, 16:50
Het is was weer vrijdag (inmiddels zaterdag) dat betekent dat het weer tijd is voor Sato's Cinema. Wat begon als een statement zijnde dat ik de serie B.A.M Shrinking Sevens maar niks vond krijgt een vervolg. Ik zal proberen elke vrijdag een nieuwe vechtsport-docu te plaatsen.

Deze week een wat langere docu maar zeker de moeite waard, enjoy:

"In deze documentaire onderzoekt filmmaker James Toback wie de mens is achter de veelbesproken bokser Mike Tyson. Hij was in 1986 de jongste wereldkampioen zwaargewicht ooit. Die plotselinge roem op jonge leeftijd kon hij slecht aan. Zijn leven ontspoorde door zijn excessieve levensstijl.Nadat hij beschuldigd werd van verkrachting belandde Tyson voor drie jaar in de cel. Toen hij vrijkwam probeerde hij zijn bokscarrière weer op de pakken. Drank- en drugsgebruik en ontembare seksuele lusten duwden hem echter steeds verder de afgrond in.

Een documentaire die het personage achter de bokser Mike Tyson onderzoekt. Donker, vertrouwelijk, gewelddadig, grappig, absurd, erotisch, tragisch en menselijk: de film betrekt oude herinneringen van Tyson, alsook zijn huidige dilemma’s. Het materiaal bestaat uit archiefbeelden, gesprekken en foto's."


http://www.youtube.com/watch?v=Hh_0KUt-wGQ

Nosferatu187
13-04-2013, 17:00
'I will fuck you in the ass till u love it you faggot you can't fuck with a real man like me."