PDA

View Full Version : Enfusion Slovenia: Results & video World Title fight Wijmans vs Mikulic *spoiler*



rollermanskunk
14-04-2013, 17:00
Results

75kg: Stevan Zivkovic def. Ales Zavec by unanimous decision.


67kg: Samo Petje def. Rungsiam Super Pro Samui by KO in Round 1.


85kg: Tadej Toplak def. Jaroslaw Zawodni by majority decision.


57kg: Ilona Wijmans def. Nevenka Mikulic by decision.


95kg: Jasmin Becirovic def. Maxim Osiptsov by decision.


70kg: Mirko Vorkapic def. Longern Super Pro Samui by unanimous decision.



https://www.youtube.com/watch?v=uohL7Ngy_6E&feature=youtube_gdata_player

de Stiep
14-04-2013, 18:01
Helemaal geweldig. Bedankt voor het posten. Kan je helaas geen reps meer geven. Die waren zooo verdiend !
@Ilona. Vond je geweldig vechten, maar af en toe leek het wel of je "vast" zat. Ben een veel soepelere Ilona gewend. Neemt niet weg dat dit gewoon 5 rondes voor Ilona waren. In ronde 5 die prachtige ushiro ure mawashi geri (sorry hoor is voor de karategasten zoals ik). Wat een mooie techniek en dat zo laat in de wedstrijd. Dan heb je echt lucht en durf ! Ilona van harte met deze prachtige overwinning. :thup:

blackadder
14-04-2013, 18:12
Thanks. Wist niet dat Edwin van Os CEO van Enfusion is.

faro
15-04-2013, 13:01
Heel goed gedaan van Ilona. Jammer dat er zo weinig aandacht voor is!

Leventdepevent
15-04-2013, 13:15
bedankt....goeie overwinning van Wijmans.

Kemal
15-04-2013, 20:41
Bedankt voor de uitslagen!

daanII
15-04-2013, 22:42
Helemaal geweldig. Bedankt voor het posten. Kan je helaas geen reps meer geven. Die waren zooo verdiend !
@Ilona. Vond je geweldig vechten, maar af en toe leek het wel of je "vast" zat. Ben een veel soepelere Ilona gewend. Neemt niet weg dat dit gewoon 5 rondes voor Ilona waren. In ronde 5 die prachtige ushiro ure mawashi geri (sorry hoor is voor de karategasten zoals ik). Wat een mooie techniek en dat zo laat in de wedstrijd. Dan heb je echt lucht en durf ! Ilona van harte met deze prachtige overwinning. :thup:

Helemaal mee eens, behalve het "vast" zitten. Ilona is uitgekookt aan het vechten. Ik herken de tussenpasjes, de counterstyle en de houding van Joerie Mes. Het zou mij niet verbazen als zij enige privelessen van hem gekregen heeft in de voorbereiding. Van harte Ilona!!

jeffrey86
19-04-2013, 16:23
Mooie partij en goeie overwinning. Iloon gefeliciteerd. Mooie beloning voor het trainen. En de goeie voorbereiding van Melvin Manhoef.

de Stiep
19-04-2013, 20:57
Helemaal mee eens, behalve het "vast" zitten. Ilona is uitgekookt aan het vechten. Ik herken de tussenpasjes, de counterstyle en de houding van Joerie Mes. Het zou mij niet verbazen als zij enige privelessen van hem gekregen heeft in de voorbereiding. Van harte Ilona!!

Laat ik het anders formuleren. Ken Ilona al van heel wat jaartjes terug en los van het feit dat het een wereldwijf is, ken ik haar niet anders dan dat ze relaxed rond danst en knokt alsof ze even naar H&M gaat voor een nieuwe tas. Dat zag ik nu niet. Vandaar mijn opmerking over het "vast" zitten. Denk dat pap (Vitus) ook wel denkt van " Mmmmmm, dit had mijn meisje beter kunnen doen" . hahahaha, maaaar blijft staan dat er TE weinig aandacht is voor deze dame in vechtsport Nederland !!

blackadder
19-04-2013, 22:04
Heel goed gedaan van Ilona. Jammer dat er zo weinig aandacht voor is!
Mss maar eens een interviewtje doen met de CEO om wat meer over Enfusion te weten komen?