PDA

View Full Version : GLORY 9 New York *spoilers*



Pages : [1] 2

rollermanskunk
16-04-2013, 14:36
Op 22 juni a.s. zal in de historische "Manhattan Centre Hammerstein Ballroom" venue in New YorSchilty's eerste grote Amerikaanse kickboks-evenement plaats vinden genaamd GLORY 9 NEW YORK. De kaartverkoop voor het evenement is al reeds gestart: http://www.ticketmaster.com/event/00004A88CB6CB79F?artistid=1856804&majorcatid=10004&minorcatid=830&tm_link=artist_msg-0_00004A88CB6CB79F

Details over de fightcard zijn vooralsnog niet bekend maar er gaan sterke geruchten dat Semmy Schilt in New York zijn Glory wereldtitel zal gaan verdedigen tegen Gokhan Saki.

Kemal
16-04-2013, 14:45
Dat zou een leuke partij zijn!

micha
16-04-2013, 15:31
vette shit!!!

rollermanskunk
16-04-2013, 19:00
Glory 9 New York wordt zeker vet, als de geruchten kloppen komt er niet alleen een Glory World Title Fight Schilt vs Saki maar ook een -95 kg Glory Grand Slam 8-mans Tournament met de volgende vechters:

- Ilunga
- Verlinden
- Bouzidi
- McKinnon
- Pegonis
- Duut
- Collete
- Jacobi

Reserve fights
- Blake
- Cavalari

Verder zouden Zimmerman en Bonjasky ook op de fightcard als superfights ingepland zijn.

Afwachten of dit klopt of niet.

RedDawn
16-04-2013, 19:03
Zal een dergelijke line-up aanslaan in de VS? Amerikanen willen toch landgenoten zien vechten en winnen. En geen van beiden zal gebeuren op dit evenement.

Anderson
16-04-2013, 19:14
Klopt gaat ook een flater worden zeker als Golden Boy Promotions of Top Rank een boks evenement gaan plannen in New York in Juni of Juli.

mario the count
16-04-2013, 19:26
Glory moet snel met een fightcard komen anders gaan er niet veel kaarten verkocht worden ben ik bang. Kickboksen is al niet heel populair daar, je moet toch echt met bekende namen of een paar amerikanen met enige bekendheid komen wil je daar flink kaarten verkopen.

blackadder
16-04-2013, 20:04
Dustin Jacoby hoort op die kaart thuis. Tegen een mindere tegenstander dan Duut.

Turboknecht
16-04-2013, 20:07
Ik ben benieuwd of ze het vol gaan krijgen.

RedDawn
16-04-2013, 20:08
Dustin Jacoby hoort op die kaart thuis. Tegen een mindere tegenstander dan Duut.

Hij staat er toch bij? Stel je voor dat ze hem tegen McKinnon, Ilunga of Bouzidi zetten. ;)

blackadder
16-04-2013, 20:43
Hij staat er toch bij? Stel je voor dat ze hem tegen McKinnon, Ilunga of Bouzidi zetten. ;)
Oh...over het hoofd gezien. Ja dat zijn de juiste opbouw tegenstanders voor iemand met 3-1 record in kickboksen.

rollermanskunk
16-04-2013, 23:46
Zal een dergelijke line-up aanslaan in de VS? Amerikanen willen toch landgenoten zien vechten en winnen. En geen van beiden zal gebeuren op dit evenement.
Collette, Jacoby en Blake zijn Amerikanen. Collette en Blake schijnen trouwens heel veel fans mee te nemen naar NYC. Wordt wel een volle bak aangezien die zaal niet al te groot is (4500). Wel een hele mooie zaal trouwens.

blackadder
17-04-2013, 00:43
Zullen toch vast meer Amerikanen op komen te staan voor wat losse partijen. Misschien kan men die matchen tegen wat Nederlandse C of beginnende B vechters.

blackadder
17-04-2013, 00:49
McKinnon, Verlinden, Bouzidi en zeker Ilunga zou men eigenlijk van de kaart moeten halen. Die zijn gewoon te goed.

rollermanskunk
17-04-2013, 00:58
McKinnon, Verlinden, Botreffen? zeker Ilunga zou men eigenlijk van de kaart moeten halen. Die zijn gewoon te goed.

Hoezo? Ze kunnen elkaar toch in de halve finales treffen.?

blackadder
17-04-2013, 01:32
Hoezo? Ze kunnen elkaar toch in de halve finales treffen.?
Maar dat laat de Amerikaanse deelnemers absoluut kansloos. Kan toch niet echt de bedoeling zijn om hun in te wrijven hoe belabbert ze eigenlijk zijn?

rollermanskunk
17-04-2013, 02:21
Maar dat laat de Amerikaanse deelnemers absoluut kansloos. Kan toch niet echt de bedoeling zijn om hun in te wrijven hoe belabbert ze eigenlijk zijn?

Tja misschien is de waarheid gewoon hard. Als ik Glory was zou ik eigenlijk helemaal nog niet met zoveel grote shows in Amerika beginnen. Eerst rustig opbouwen met die kleinere Road 2 Glory USA shows, de beste Amerikaanse vechters laten trainen in Nederland en dan tegen de wat laag geklasseerde vechters rustig een carrière laten opbouwen. Misschien dan 1 middelgrote Glory-show in Amerika per jaar (zoals die in New York) maar ik heb begrepen dat ze gelijk 4 grote shows gaan houden in Amerika, dat lijkt me wat teveel van het goede.

Boran
17-04-2013, 10:04
Er zijn wel een paar goeie Amerikanen, maar die vechten voornamelijk muay thai en zijn te licht voor dit toernooi.

Kevin Ross, Joe Schiling en Ky Hollenbeck doen het op dit moment het beste.

Mistaah_Lopez
17-04-2013, 11:15
Dat het in Amerika niet populair is, is niet helemaal waar hoor, zij konden ook meekijken met de afgelopen evenementen en degene die met de winnaars altijd evalueert is Amerikaan, dus zou goed kunnen dat het daar ook aanslaat. Wie niet waagt, wie niet wint...

Grtz. Nicky Lopez

rollermanskunk
18-04-2013, 12:02
Deze Road 2 Glory video die in NY is gehouden geeft een beetje een goed beeld wat de kwaliteit is van het Amerikaanse kb/mt:

https://www.youtube.com/watch?v=xjNKO-eMouI&feature=youtube_gdata_player

blackadder
18-04-2013, 13:17
Daar kan Holzken nog een puntje aan zuigen.

Ko2j
19-04-2013, 01:18
Betwijfel sterk of ze Schilt tegen Saki daar zullen zetten.

Spong zou een betere kandidaat zijn.

rollermanskunk
19-04-2013, 03:11
Betwijfel sterk of ze Schilt tegen Saki daar zullen zetten.

Spong zou een betere kandidaat zijn.


Spong vecht een week eerder tijdens WSOF3 dus die gaat New York niet redden.

Saki vs Schilt is wel bijna zeker (Schilt zou in ieder geval in juni bij een Glory-gala gaan vechten had ik begrepen en de enige Glory gala in juni is GLORY 9 NYC). Het zou kunnen dat ze hem nog een opwarm-partij geven en nog niet tegen Saki matchen maar dat denk ik zelf niet. De New York event wordt groots aangepakt.

Die -95 kg tournament zou dan wel wat in de schaduw staan met zo'n grote partij als Saki vs Schilt op de card maar die gewichtsklasse heeft nog niet echt grote namen.


Spong vs Ghita zou voor GLORY 10 LA gepland zijn.

blackadder
19-04-2013, 03:19
Volgens Pierre moet Schilt in juni zijn titel verdedigen. Dus dat zal het wel zijn sinds Saki nu de nr 2 in de rankings is. Wel vreemd dat ze een titelpartij inplannen bij zulk een klein evenement.

appelsap
19-04-2013, 04:47
[QUOTE=een -95 kg Glory Grand Slam 8-mans Tournament met de volgende vechters:

- Ilunga
- Verlinden
- Bouzidi
- McKinnon
- Pegonis
- Duut
- Collete
- Jacobi

Reserve fights
- Blake
- Cavalari


Afwachten of dit klopt of niet.[/QUOTE]

Sikking en Corbett erbij en je hebt spektakel voor die Amerikanen....

rollermanskunk
19-04-2013, 10:56
Sikking en Corbett erbij en je hebt spektakel voor die Amerikanen....

Corbett? Die zit nog niet bij Glory.

Richelieu
19-04-2013, 16:29
Corbett? Die zit nog niet bij Glory.

In Milaan vecht momenteel een andere Australier die het erg goed doet: Steven McKinnon.

Jamila
19-04-2013, 20:18
Klinkt zeer aantrekkelijk Schilt vs Saki.
ben benieuwd!!

de Stiep
19-04-2013, 20:35
In Milaan vecht momenteel een andere Australier die het erg goed doet: Steven McKinnon.

Inderdaad een echte knokker Harmen.

rollermanskunk
21-04-2013, 19:20
Spong toch op de Glory 9 NYC card?

http://www.mcstudios.com/yoo_drive/wp-content/uploads/2013/04/Glory-9-Kickboxing-Site-e1366238877420.jpg

rollermanskunk
21-04-2013, 20:22
GLORY, the world’s premier kickboxing league that is home to the greatest martial arts stand-up fighters on the planet, today announced that it will bring its championship level fight series to The United States for the first time ever with a star-studded event headlined by a one-night, eight-man, light heavyweight (209 pounds/95 kilograms) tournament at Hammerstein Ballroom in New York City on Saturday, June 22.

Slated for action in the single-elimination tournament, thus far, are hard-hitting KO artist Brian Collette (19-1, 16 KOs) of Norfolk, Va.; four-time world champion Danyo Ilunga (51-4, 41 KOs) of Germany; Muay Thai sensation Filip Verlinden (40-9-1, 16 KOs) of Belgium; and Peter Aerts-protégé Mourad “The Silent Power” Bouzidi (75-20-2, 34 KOs) of Tunisia. The remainder of the tournament competitors will be announced soon as will several featured Superfight matchups and a preliminary bout card.


Tickets for GLORY 9 New York, priced from $55, are on sale at all Ticketmaster locations, online at Ticketmaster.com and charge-by-phone at 800-745-3000.

tieless
22-04-2013, 02:17
Laat ze Badr hari en Alistair Overeem Tekenen bij de Glory! daar gaat iedereen naar kijken! ook in New York City!

mario the count
22-04-2013, 02:44
Laat ze Badr hari en Alistair Overeem Tekenen bij de Glory! daar gaat iedereen naar kijken! ook in New York City!

Overeem gaat geen UFC contract weggooien voor een contract bij glory, en Badr moet eerst vrijgesproken worden of een straf krijgen gelijk aan wat hij al uitgezeten heeft, voordat hij een contract krijgt bij glory. Glory zou gek zijn hem nu al iets aan te bieden, zeker in zijn huidige ( laatste partij) conditie.

Diaz bros
22-04-2013, 20:15
Laat ze Badr hari en Alistair Overeem Tekenen bij de Glory! daar gaat iedereen naar kijken! ook in New York City!

dat zou wat zijn... Alistair die bij glory tekent, denk dat dit nooit meer zal gebeuren. Badr Hari is natuurlijk de grootste gemis voor Glory, die kan ervoor zorgen dat elke zaal in de wereld uitverkocht raakt. Hopelijk spreken ze Badr bij wijze van morgen vrij en doen ze Schilt vs Hari in NYC. Zodra Hari dan de kampioen is kan Glory pas echt een succes worden in USA, Want Amerikanen kijken het liefst naar de HW, een bad guy of iniedergeval een vechter met een boel commotie en KO's. Dan is Hari hier geknipt voor, Met schilt ga je dat nooit van de grond raken, hij is een groot kampioen met nadruk op groot maar heeft helemaal geen uitstraling niks of maar iets wat entertainment is voor die Amerikanen en daar houden ze van.

Anderson
22-04-2013, 22:23
Schilt vs Hari in NYC. Zodra Hari dan de kampioen is kan Glory pas echt een succes worden in USA, Want Amerikanen kijken het liefst naar de HW,

Yeah right de Amerikanen kijken Floyd Mayweather geen Chris Areola beetje onderzoek kan geen kwaad. Als je aan een Amerikaan vraagt wie Badr Hari is denken ze dat het een taxi chauffeur is.

Tony Galento
22-04-2013, 22:36
hari werd de laatste keer kansloos weggezet door schilt, en toen was hij in topvorm.

mario the count
22-04-2013, 22:47
hari werd de laatste keer kansloos weggezet door schilt, en toen was hij in topvorm.

Maar de keer daarvoor won hij wel weer overtuigend. Badr moet idd minimaal weer in topvorm verkeren als hij kans wilt maken tegen schilt.

blackadder
22-04-2013, 23:01
Vreemd eigenlijk dat niemand op Joop zat te zeiken omdat hij de partij stopte.

rollermanskunk
23-04-2013, 02:18
Full GLORY 9 NEW YORK event poster:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/72523_223508377773957_1546453814_n.jpg

blackadder
23-04-2013, 02:46
Moet dat niet "Explosive" zijn?

rollermanskunk
23-04-2013, 02:54
Moet dat niet "Explosive" zijn?

Denk het ook. Voor de rest wel een aardige poster. Veel Amerikanen op de card trouwens

blackadder
23-04-2013, 02:58
Veel Amerikanen op de card trouwens
En dat voor een gala in de VS. :p

rollermanskunk
23-04-2013, 03:03
En dat voor een gala in de VS. :p

Knap dat ze die Amerikanen nog ergens hebben gevonden... Zonder gekheid. Deze event is toch wat kleiner dan ik me had voorgesteld. Zal een lastige klus worden om voet aan de grond te krijgen in Amerika.

blackadder
23-04-2013, 03:56
Knap dat ze die Amerikanen nog ergens hebben gevonden... Zonder gekheid. Deze event is toch wat kleiner dan ik me had voorgesteld. Zal een lastige klus worden om voet aan de grond te krijgen in Amerika.
Naja. Amerikanen zijn zo tragisch slecht in kickboksen. Dus dat is iets waar men van te voren al rekening mee heeft gehouden dunkt mij.

Ko2j
23-04-2013, 09:47
Spong vecht een week eerder tijdens WSOF3 dus die gaat New York niet redden.

Saki vs Schilt is wel bijna zeker (Schilt zou in ieder geval in juni bij een Glory-gala gaan vechten had ik begrepen en de enige Glory gala in juni is GLORY 9 NYC). Het zou kunnen dat ze hem nog een opwarm-partij geven en nog niet tegen Saki matchen maar dat denk ik zelf niet. De New York event wordt groots aangepakt.

Die -95 kg tournament zou dan wel wat in de schaduw staan met zo'n grote partij als Saki vs Schilt op de card maar die gewichtsklasse heeft nog niet echt grote namen.


Spong vs Ghita zou voor GLORY 10 LA gepland zijn.
Zie ook de eerder aangehaalde poster..

Hari zal niet zo snel in de VS vechten, gezien z'n strafblad e.d.

mario the count
23-04-2013, 11:17
Staat spong nu tegen zimmerman dan of tegen verhoeven?

rollermanskunk
23-04-2013, 12:11
Zie ook de eerder aangehaalde poster..

Hari zal niet zo snel in de VS vechten, gezien z'n strafblad e.d.

Spong gaat waarschijnlijk toch 2 grote partijen in 8 dagen doen. Met het risico dat die geblesseerd raakt voor Glory 9 New York.

Druk programma voor hem:

- 14 juni WSOF 3 Spong vs DeAnda
- 22 juni GLORY 9 Spong vs tba (Zimmerman/Verhoeven/Ghita?)

Zal me niet verbazen als die toch 1 van deze 2 events afzegt.

mario the count
23-04-2013, 13:19
Spong gaat waarschijnlijk toch 2 grote partijen in 8 dagen doen. Met het risico dat die geblesseerd raakt voor Glory 9 New York.

Druk programma voor hem:

- 14 juni WSOF 3 Spong vs DeAnda
- 22 juni GLORY 9 Spong vs tba (Zimmerman/Verhoeven/Ghita?)

Zal me niet verbazen als die toch 1 van deze 2 events afzegt.Dat denk ik ook ja, of hij moet denken dat Deanda weer een walk over wordt, maar daar kan je niet vanuit gaan.

univers1l
23-04-2013, 13:52
ik denk als Spong vs Saki wordt gerealiseerd, dat Spong de WSOF wel cancelled, Sefo begrijpt dat wel als K1 legend bij WSOF.
alleen daarvoor krijg je een kans dat amerika voor kickboksen warm gaat lopen, zet je Schilt neer dan neem je risico dat amerika het bevestigt krijgt dat kickboksen saai is.
Glory denk goed na, Schilt een geweldige vechter, maar saai voor een land waar je wilt promoten.

mario the count
23-04-2013, 14:06
ik denk als Spong vs Saki wordt gerealiseerd, dat Spong de WSOF wel cancelled, Sefo begrijpt dat wel als K1 legend bij WSOF.
alleen daarvoor krijg je een kans dat amerika voor kickboksen warm gaat lopen, zet je Schilt neer dan neem je risico dat amerika het bevestigt krijgt dat kickboksen saai is.
Glory denk goed na, Schilt een geweldige vechter, maar saai voor een land waar je wilt promoten.
Saki staat niet op de fightcard dus dat gaat niet gebeuren denk ik. Ten minste, als Saki gaat vechten zou je wel heel dom zijn als je het niet promote of op de poster zet, want hij trekt kijkers. De beste match up die ik uit de poster kan halen zou zijn zimmerman vs spong, maar dan zou verhoeven weer tegen diniz moeten en die partij is pas geweest. Spong of Zimmerman vs diniz zou gewoon zielig zijn dus daar zit ik ook niet op te wachten. Verhoeven is in mijn ogen een stuk beter dan vorig jaar, dus een rematch tegen zimmerman zou wel kunnen, tegen spong echter denk ik dat hij het niet red al bleef hij tegen schilt wel staan. Diniz zou van de fightcard afgehaald moeten worden en bonjasky, saki of braddock silva zou toegevoegd moeten worden.

univers1l
23-04-2013, 14:36
dat klopt wel wat je zegt, maar wat ga je in godsnaam promoten in the states met zo n card. zelfs Spong is niet zeker.
Ik denk echt dat er meer mooiere partijen kenbaar gemaakt gaan worden, dit is om alvast te laten weten dat we komen naar New York.

Bromios
23-04-2013, 14:59
Als spong eerst mma gaat doen staat hij daar denk ik op 93 kilo. dan krijgt hij het pittig op HW

rollermanskunk
23-04-2013, 16:38
Als spong eerst mma gaat doen staat hij daar denk ik op 93 kilo. dan krijgt hij het pittig op HW

Precies, aan beide events meedoen lijkt me onmogelijk. Overigens betaalt Glory wel "wat" beter dan WSOF. Voor Glory 5 London zou Spong iets van 150.000 dollar hebben gecasht. Voor z'n eerste deelname aan WSOF kreeg die ca. 25.000 dollar. Lijkt me een makkelijke keuze, MMA-carriere of niet.

Bromios
23-04-2013, 16:44
Precies, aan beide events meedoen lijkt me onmogelijk. Overigens betaalt Glory wel "wat" beter dan WSOF. Voor Glory 5 London zou Spong iets van 150.000 dollar hebben gecasht. Voor z'n eerste deelname aan WSOF kreeg die ca. 25.000 dollar. Lijkt me een makkelijke keuze, MMA-carriere of niet.

Ik denk dat zijn toekomst in MMA ligt. Dus ik denk dat dat voorrang krijgt. Maar we gaan het zien.

RedDawn
23-04-2013, 16:51
Precies, aan beide events meedoen lijkt me onmogelijk. Overigens betaalt Glory wel "wat" beter dan WSOF. Voor Glory 5 London zou Spong iets van 150.000 dollar hebben gecasht. Voor z'n eerste deelname aan WSOF kreeg die ca. 25.000 dollar. Lijkt me een makkelijke keuze, MMA-carriere of niet.

Dat zijn bedragen zeg! Ik ben benieuwd wanneer Glory break even gaat draaien.

blackadder
23-04-2013, 17:09
Precies, aan beide events meedoen lijkt me onmogelijk. Overigens betaalt Glory wel "wat" beter dan WSOF. Voor Glory 5 London zou Spong iets van 150.000 dollar hebben gecasht. Voor z'n eerste deelname aan WSOF kreeg die ca. 25.000 dollar. Lijkt me een makkelijke keuze, MMA-carriere of niet.
In het kickboksen is hij natuurlijk ook een van de topvechters op de wereld en in MMA komt ie nog maar net kijken.

mario the count
23-04-2013, 18:11
Als spong eerst mma gaat doen staat hij daar denk ik op 93 kilo. dan krijgt hij het pittig op HW

Dan zouden ze bouzidi tegen verhoeven of zimmerman kunnen matchen en spong in het toernooi kunnen zetten :)

rollermanskunk
23-04-2013, 19:28
Superfights:
Ghita vs Guidon
Zimmerman vs Verhoeven

Spong vecht denk ik niet in NYC.

rollermanskunk
23-04-2013, 20:00
Superfights:
Ghita vs Guidon
Zimmerman vs Verhoeven

Spong vecht denk ik niet in NYC.



GLORY headed to New York in June; Daniel Ghita to headline
http://cdn0.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/12004045/121231_gala_0732.0_standard_709.0.jpg

Pro mixed martial arts may not be coming to New York City in 2013, but kickboxing is.


GLORY, arguably the world's leading kickboxing organization, will hold an event at Hammerstein Ballroom in the Manhattan Center on June 22, the promotion confirmed with MMAFighting.com Tuesday.

Heavyweight (http://www.sbnation.com/mma/weight_class/heavyweight) star Daniel Ghita (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122852/daniel-ghita) (46-9) will headline the event against Brice Guidon (28-8). In addition to that fight, the card will also feature a one-night eight-man tournament. Participants, as well as the tournament bracket, are expected to be announced in the coming weeks.

"We are thrilled to kick off the expansion of GLORY’s world championship kickboxing series to the U.S. with such a high-caliber event in the sports and entertainment epicenter that is New York City," GLORY Sports International CEO Andrew Whitaker stated in a press release. "We are looking forward to establishing the GLORY brand in the U.S. with this debut event that will showcase the product for what it is -- the most exciting and elite form of world-class kickboxing, or martial arts stand-up fighting."
GLORY's next event will take place May 3 in Tokyo, Japan.


Bron: http://www.mmafighting.com/2013/4/23/4256914/glory-headed-to-new-york-in-june-daniel-ghita-to-headline

Volgens bronnen binnen Glory zou Ghita trouwens niet de main event worden dus er komt nog een knaller van een hoofdpartij in New York.

rollermanskunk
24-04-2013, 00:02
Spong zou Visa-problemen hebben en niet op tijd in trainingskamp kunnen gaan in Amerika voor WSOF en Glory maar het sterke gerucht gaat dat die wel degelijk in New York gaat vechten en dus niet bij WSOF3 maar wel bij Glory. Spong vs Verhoeven ipv Ghita vs Guidon als Spong z'n Visa-problemen weet te fixen.

Voorlopig dus:

Fightcard

SUPERFIGHTS
- Ghita vs Guidon
- Valtellini vs Ambang
- Hlavacek vs Marfort

- Walker
- Blake
- Greene
- Jacoby

LHW-tournament:
- Ilunga
- Verlinden
- Bouzidi
- Collette
- Pettas
- McKinnon
- Duut
- Pagonis

mario the count
24-04-2013, 00:08
Superfights:
Ghita vs Guidon
Zimmerman vs Verhoeven

Spong vecht denk ik niet in NYC.

Mooi dat ghita weer vecht. Hoop dat hij overtuigend wint, dat geeft zijn zelfvertrouwen weer een boost. Bruice guidon is geen makkelijke tegenstander maar dat moet ghita kunnen winnen. Verhoeven tegen zimmerman is ook tof, nu kunnen we zien hoe rico zich verbeterd heeft ten opzichte van vorig jaar.

mario the count
24-04-2013, 00:10
Bron: http://www.mmafighting.com/2013/4/23/4256914/glory-headed-to-new-york-in-june-daniel-ghita-to-headline

Volgens bronnen binnen Glory zou Ghita trouwens niet de main event worden dus er komt nog een knaller van een hoofdpartij in New York.
Het zou wel heel tof zijn als het Spong vs Saki is. Dan ga je gewoon twijfelen om een ticketje new york te boeken. :D

rollermanskunk
24-04-2013, 00:37
Het zou wel heel tof zijn als het Spong vs Saki is. Dan ga je gewoon twijfelen om een ticketje new york te boeken. :D

Spong vs Saki wordt het (nog) niet. Het had Spong vs Ghita moeten zijn maar ja "Visa-problems"...
Wordt Spong vs Verhoeven of Zimmerman. Ghita vs Guidon gaat dan van de card af denk ik.

adenane
24-04-2013, 00:51
Spong vs Saki wordt het (nog) niet. Het had Spong vs Ghita moeten zijn maar ja "Visa-problems"...
Wordt Spong vs Verhoeven of Zimmerman. Ghita vs Guidon gaat dan van de card af denk ik.

Denk niet dat ze Ghita vs Guidon van de kaart zullen halen. De partij is ook officieel door de organisatie nu naar buiten gebracht (zie www.gloryworldseries.com). Dan kan je het niet maken naar de fans toe om te zeggen: Sorry, maar we hebben nu Spong, dus Ghita halen we er af. Dan moet je als organisatie eerst wachten wat Spong doet, dan pas de partijen bekend maken.

Rico Verhoeven zal zijn rematch krijgen tegen Zimmerman (zoals het er nu naar uit ziet). Tegen wie Spong vecht (als ie vecht) is nog afwachten. Maar das een partij die er dan bij komt. Dus het is niet of/of maar meer en/en.

rollermanskunk
24-04-2013, 01:09
Denk niet dat ze Ghita vs Guidon van de kaart zullen halen. De partij is ook officieel door de organisatie nu naar buiten gebracht (zie www.gloryworldseries.com (http://www.gloryworldseries.com)). Dan kan je het niet maken naar de fans toe om te zeggen: Sorry, maar we hebben nu Spong, dus Ghita halen we er af. Dan moet je als organisatie eerst wachten wat Spong doet, dan pas de partijen bekend maken.

Rico Verhoeven zal zijn rematch krijgen tegen Zimmerman (zoals het er nu naar uit ziet). Tegen wie Spong vecht (als ie vecht) is nog afwachten. Maar das een partij die er dan bij komt. Dus het is niet of/of maar meer en/en.

Wacht maar af. Er is sowieso een fout gemaakt door de posters met Spong erop te vroeg uit te geven. Als Ghita nu wel op de card staat waarom staat die dan niet op de poster?

Ariel; heeft het ook door:


After agreeing to fight for both WSOF and GLORY in June, Tyrone Spong may not fight at all


http://cdn1.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/12019743/014_tyrone_spong.0_standard_709.0.jpg


Tyrone Spong (http://www.sbnation.com/mma/fighter/124815/tyrone-spong) is currently booked to fight at World Series of Fighting 3 on June 14 and GLORY 9 kickboxing on June 22. However, there's a chance he may not fight on either card.


WSOF recently officially announced that Spong (1-0 MMA; 69-6-1, 1 NC kickboxing) would fight Angel DeAnda in the co-main event of their upcoming June 14 show in Las Vegas, as first reported onMMAFighting.com (http://www.mmafighting.com/2013/4/16/4229502/tyrone-spong-vs-angel-deanda-slated-for-wsof-3). According to his manager Glenn Robinson of Authentic Sports Management, he also verbally agreed to fight in a kickboxing match on the June 22 GLORY show in New York City. Spong is currently featured on both promotions' event posters (GLORY (http://www.mmaopinion.co.uk/wp-content/uploads/2013/04/Glory9Poster.jpg) and WSOF (http://www.mmabay.co.uk/wp-content/uploads/2013/04/WSOF3.jpeg)).



Spong's intentions, which were made clear to both promotions, was to fight eight days apart for both organizations, however, he is currently awaiting a new visa while in his adopted home country of Holland, which could rule him out of one, if not both fights.


Robinson said if Spong doesn't receive his new visa in approximately four weeks, there's a strong chance he'll have to pull out of both events because he'll be unable to get enough training time with his Blackzilians team in South Florida.
After agreeing to fight for both WSOF and GLORY in June, Tyrone Spong may not fight at all

If, say, his new visa is issued in approximately three weeks, there's a chance he will pull out of the WSOF fight because, according to Robinson, he isn't as well-versed in MMA and feels he will not have enough time to prepare for his second pro fight. Robinson said Spong isn't privy to adequate MMA training in Holland. He would, however, be willing to remain on the GLORY card.



So as of right now, the 27-year-old Spong has agreed to fight for two organizations, in two different promotions, eight days apart. Whether or not that happens, remains to be seen.

Source: http://www.mmafighting.com/2013/4/23/4257844/after-agreeing-to-fight-for-both-wsof-and-glory-in-june-tyrone-spong

adenane
24-04-2013, 09:59
Wacht maar af. Er is sowieso een fout gemaakt door de posters met Spong erop te vroeg uit te geven. Als Ghita nu wel op de card staat waarom staat die dan niet op de poster?

Ariel; heeft het ook door:

.

Source: http://www.mmafighting.com/2013/4/23/4257844/after-agreeing-to-fight-for-both-wsof-and-glory-in-june-tyrone-spong

Wat heeft Ariel ook door? Ik lees nergens dat ze Ghita vs Guidon van de matchmaking halen.
De poster was al naar buiten gebracht omdat de voorverkoop al was gestart en men nu een idee heeft waarom ze een kaartje moeten kopen. Wellicht waren de posters al een tijdje klaar, voor de visumproblemen met Spong en dachten ze dat hij die wel zou krijgen gezien hij die altijd wel krijgt. Misschien waren de posters al klaar en zijn daarna de onderhandelingen begonnen met Daniel en Brice. Je kan mij niet wijs maken dat als Spong wel vecht, ze met groots gemak zomaar Guidon en Ghita van de fightcard halen. Dat kan je niet maken. Niet naar de fans maar ook niet naar de vechters toe.

Grote vraag nu is of Spong op tijd zijn visum krijgt en of ie genoeg tijd heeft om zich voor één of twee wedstrijden in verschillende disciplines kan voorbereiden.

mario the count
24-04-2013, 11:06
Als spong wel vecht en ghita ook, hoop ik dat ze tegen elkaar vechten. Dan matchen ze guidon maar tegen verhoeven.

rollermanskunk
24-04-2013, 12:34
Als spong wel vecht en ghita ook, hoop ik dat ze tegen elkaar vechten. Dan matchen ze guidon maar tegen verhoeven.

X2

adenane
24-04-2013, 13:05
Als spong wel vecht en ghita ook, hoop ik dat ze tegen elkaar vechten. Dan matchen ze guidon maar tegen verhoeven.


X2

Alleen is het zo dat volgens mijn bron Errol Zimmerman tegenover Rico Verhoeven staat. Wat doe je dan daarmee?

Enige die nog geen tegenstander heeft en wel op de poster staat is Jhonata Diniz. Die zou het op kunnen nemen tegen Spong (als die vecht). Maar ja, om hem tegenover Spong te zetten lijkt me niet zo'n goed idee...

Vince
24-04-2013, 13:09
Ghita vs spong
Zimmerman vs rico
Guidon vs deniz

Lijken me stuk voor stuk erg tof

blackadder
24-04-2013, 13:13
Doet Diniz dan niet mee in het toernooi?

Atila
24-04-2013, 16:38
Dat zijn bedragen zeg! Ik ben benieuwd wanneer Glory break even gaat draaien.

Het break-even punt is helemaal niet belangrijk, wel de grootste organisatie worden want de financiële backing is er. En dat zijn ze nu aan het doen, elke 3-4 weken een dik gala en naamsbekendheid opbouwen over de hele wereld. En uiteindelijk weer een groot gala in Nederland :)

blackadder
24-04-2013, 19:10
Het break-even punt is helemaal niet belangrijk
Uiteindelijk natuurlijk wel. Maar dat is nu even geen prioriteit. De rest van wat je zei is nu de prioriteit.

rollermanskunk
26-04-2013, 03:41
GLORY 9 NEW YORK promo:


https://www.youtube.com/watch?v=LqeE2d6CiAU&feature=youtube_gdata_player

appelsap
26-04-2013, 07:46
Visa problemen? Spong heeft toch gewoon een topsport visum voor een jaar en dat wordt zonder problemen verlengd als je aan kan tonen dat je wedstrijden hebt. Iemand heaft zitten slapen lijkt me. Voor de kaartverkoop wel goed als ie eerst WSOF kan doen en dan op Glory kan vechten. Beetje bekendere namen voor de VS is wel prettig.

Turboknecht
26-04-2013, 09:16
Verbazingwekkend, of gewoon een kutsmoes.

rollermanskunk
26-04-2013, 12:12
Visa problemen? Spong heeft toch gewoon een topsport visum voor een jaar en dat wordt zonder problemen verlengd als je aan kan tonen dat je wedstrijden hebt. Iemand heaft zitten slapen lijkt me. Voor de kaartverkoop wel goed als ie eerst WSOF kan doen en dan op Glory kan vechten. Beetje bekendere namen voor de VS is wel prettig.

ASM heeft denk ik zitten slapen. Spong heeft een bindend meer-jarige contract met Glory waarbij hij verplicht is om bij enkele Glory-events per jaar te vechten. Met WSOF heeft hij naar mijn weten geen bindend meer-jarige contract (alleen een event-contract). Slecht gepland door het management van Spong. Ze weten hoeveel geld er op het spel staat. (in getallen: Glory betaald 7x zoveel als WSOF...) De verschillen in bedragen zijn dermate zo groot dat ze betere prioriteiten hadden moeten stellen. Glory ging akkoord met de start van Spong's MMA-carriere maar daar waren wel voorwaarden aan verbonden. (wie betaald die bepaald)

WSOF is bovendien nog een erg kleine organisatie die (als ik de verhalen mag geloven) niet echt uitblinkt als een professionele organisatie (defecte kooien, tv-streams op brakke servers, organisatorische chaos bij zowel WSOF 1 & 2)

Ik denk dat Spong ook niet zeker is van z'n zaak om z'n MMA-carriere voort te zetten als die niet binnen een jaar door de UFC wordt gecontracteerd en moeten blijven vechten voor peanuts bij een houtje touwtje organisatie als WSOF.

loubamif
26-04-2013, 12:52
Where is Sergei Kharitonov ? News please

woutjuh
26-04-2013, 13:01
Where is Sergei Kharitonov ? News please
X2 vraag ik me eigen ook af

rollermanskunk
26-04-2013, 13:39
Where is Sergei Kharitonov ? News please Hier kan je een oproep doen: http://spoorloos.kro.nl/zoeken-via-spoorloos/default.aspx

loubamif
26-04-2013, 13:51
What ?????? You is retarded ? ... Where is Sergei ? i am the number one fan of Kharitonov .

MaTo
26-04-2013, 22:55
What ?????? You is retarded ? ... Where is Sergei ? i am the number one fan of Kharitonov .

:jerry:

rollermanskunk
02-05-2013, 01:50
Zimmerman vecht toch tegen Verhoeven. Spong (als die z'n visa kan vinden) waarschijnlijk tegen Braddock Silva.

blackadder
02-05-2013, 02:14
What ?????? You is retarded ? ... Where is Sergei ? i am the number one fan of Kharitonov .
He's chilling in my closet. And he won't come out.

mario the count
02-05-2013, 11:21
Zimmerman vecht toch tegen Verhoeven. Spong (als die z'n visa kan vinden) waarschijnlijk tegen Braddock Silva.
Spong walst over silva heen denk ik.

Leventdepevent
02-05-2013, 12:44
What ?????? You is retarded ? ... Where is Sergei ? i am the number one fan of Kharitonov .
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRjWm2rWm9FUt9oTs4NHTL2euV5vWbar GpW_ZtjLbbdw9u4LMI9Wb7edqDRQw

Diaz bros
07-05-2013, 18:40
En nu vecht Spong ineens wel maar dan voor de 8-man tournament, opzich geen slechte zaak want zou als glory zijnde liever spong als LHW uithangbordje zien dan die andere. Levin en Petrosyan straks nog kampioenen en jij hebt een mooi lijstje champs voor een organisatie


World-renowned kick boxer Tyrone Spong will compete in a one-night, eight-man tournament at GLORY's upcoming New York City event.

Sources confirmed with Bloody Elbow on Tuesday that Tyrone Spong (http://www.sbnation.com/mma/fighter/124815/tyrone-spong) will compete in GLORY's upcoming eight-man, one-night tournament in New York City on Jun. 22.
Spong has been added to a field already consisting of Brian Collette, Danyo Ilunga, Filip Verlinden, Mourad Bouzidi, Steve McKinnon and Koichi. Sources also confirmed thatDustin Jacoby (http://www.sbnation.com/mma/fighter/143848/dustin-jacoby) would be the final addition to the braket. Jacoby earned the slot after scoring a knockout of Brian Collette at the 'Road to Glory USA' finals in February. The winner of the night's one-night light-heavyweight tournament walks away with a check for $250,000.
After initially having visa issues that disrupted his training with his Blackzilians camp in Miami, Spong was forced to pull out of a scheduled MMA fight against Angel DeAnda atWorld Series of Fighting 3 (http://www.sbnation.com/mma/fight-card/127359/world-series-of-fighting-3) on Jun. 14. Given that GLORY's New York City event and WSOF 3 take place in back-to-back weeks, it seems Spong elected to stick with what's more familiar. Spong made his MMA debut with the organization at WSOF 1 in November 2012, scoring a first round knockout of Travis Bartlett.
Previously announced (http://www.bloodyelbow.com/2013/4/23/4257586/daniel-ghita-set-to-headline-glory-9-in-new-york-city), Romanian heavyweight star Daniel Ghita (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122852/daniel-ghita) faces Brice Guidon in the night's main event. Additionally, 'Bazooka' Joseph Valtellini takes on Francois Ambang (http://www.sbnation.com/mma/fighter/155204/francois-ambang) while Brett Hlavacek squares off with Paul Marfort.
'GLORY 9: New York City' Fight Card
Superfights:
Daniel Ghita vs. Brice Guidon
Joseph Valtellini vs. Francois Ambang
Brett Hlavacek vs. Paul Marfort

Eight-Man Light-heavyweight Tournament:
Tyrone Spong
Brian Collette
Danyo Ilunga
Filip Verlinden
Mourad Bouzidi
Steve McKinnon
Koichi
Dustin Jacoby

Bloodyelbow.com

Edit: Op de glory site staat hetzelfde, alleen dat Duut vecht i.p.v. Koichi

Turboknecht
07-05-2013, 19:41
Dat was te verwachten.

mario the count
07-05-2013, 20:10
En verhoeven vs zimmerman dan?


Spong in het toernooi is wel heel gaaf, ik verwacht dat hij het toernooi wel wint maar tegenstand is er wel met bouzidi, ilunga en verlinden. Uiteindelijk wel een goede fightcard, en zeker als verhoeven en zimmerman er ook nog steeds bijzitten. Ghita is altijd gaaf om te zien en hoop dat hij overtuigend wint, dat is goed voor hem na zijn verlies tegen saki.

Diaz bros
07-05-2013, 20:24
Die partij moet nog bevestigd worden, maar die match kun je met potlood alvast opschrijven, maar geen Schilt dus? die vecht op Glory 10 in Istanbul(?) tegen Saki(?)

blackadder
07-05-2013, 20:27
En verhoeven vs zimmerman dan?
Laten we nog wat leuks voor een andere keer bewaren.

mario the count
07-05-2013, 20:53
Laten we nog wat leuks voor een andere keer bewaren.
Nog zat goede vechters in de lichtere gewichtsklasses voor de volgende keer :D

rollermanskunk
07-05-2013, 22:21
Errol Zimmerman vs Rico Verhoeven zal binnenkort aangekondigd worden.

Tja goh wat een verrassing dat Spong mee doet he?

ik ga niet zeggen:
http://3.bp.blogspot.com/-GoaCMCQZWWk/TZc47QdIwLI/AAAAAAAAAIM/rrzzmkDtP7o/s1600/i-told-you-so1.jpg

blackadder
07-05-2013, 22:31
Zit Duut nog wel in het toernooi?

Diaz bros
07-05-2013, 23:11
Zit Duut nog wel in het toernooi?

Volgens Glory's site wel, maar volgens de amerikaanse mma site's doet Koichi mee ipv Duut

carlo1
08-05-2013, 08:43
Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi

Brian Collette vs. Dustin Jacoby

Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

Tyrone Spong vs. Michael Duut

Ik zag dit rijtje op sherdog staan, kan iemand dit bevestigen? Als het zo is, kan ilunga tegen spong in de finale komen. Lijkt me best een leuke pot

Great Gambler
08-05-2013, 12:47
Makkelijke tegenstanders weer voor Spong!

Diaz bros
08-05-2013, 13:20
Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi

Brian Collette vs. Dustin Jacoby

Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

Tyrone Spong vs. Michael Duut

Ik zag dit rijtje op sherdog staan, kan iemand dit bevestigen? Als het zo is, kan ilunga tegen spong in de finale komen. Lijkt me best een leuke pot

Vooralsnog door niemand bevestigd, ook geen Amerikaanse MMA-site. Ik zou ook alles met een korrteltje zout nemen wat er op sherdog's forum wordt gepost, soms klopt er wel het een en ander maar vaak wordt daar gewoon onzin gepost. Ik weet overigens niet of er een loting systeem of door glory zelf bepaalt wordt tegen wie ze moeten vechten, maar in het geval van het 2e lijkt me een partij zoals collette vs jacoby raar, want die hebben toch tegen elkaar gevochten in die amerikaanse toernooitjes, dacht overigens ook dat er maar 1(jacoby in dit geval) zich zou plaatsen.

mario the count
08-05-2013, 15:55
Vooralsnog door niemand bevestigd, ook geen Amerikaanse MMA-site. Ik zou ook alles met een korrteltje zout nemen wat er op sherdog's forum wordt gepost, soms klopt er wel het een en ander maar vaak wordt daar gewoon onzin gepost. Ik weet overigens niet of er een loting systeem of door glory zelf bepaalt wordt tegen wie ze moeten vechten, maar in het geval van het 2e lijkt me een partij zoals collette vs jacoby raar, want die hebben toch tegen elkaar gevochten in die amerikaanse toernooitjes, dacht overigens ook dat er maar 1(jacoby in dit geval) zich zou plaatsen.
Voor de amerikaanse fans zou het wel logisch zijn, zoiezo 1 amerikaan in de halve finale.

rollermanskunk
08-05-2013, 18:40
Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi

Brian Collette vs. Dustin Jacoby

Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

Tyrone Spong vs. Michael Duut

Ik zag dit rijtje op sherdog staan, kan iemand dit bevestigen? Als het zo is, kan ilunga tegen spong in de finale komen. Lijkt me best een leuke pot

Komt van Staredown/Adenane af. Misschien kan hij het bevestigen?

adenane
08-05-2013, 19:46
Klopt. Ik hoorde het van een vechter die in het toernooi zit ;-) Dat dat de loting zou zijn.

Moet wel zeggen dat ik het ook raar vond om te horen dat Spong en Duut uberhaupt in het toernooi zaten, laat staan tegen elkaar...

rollermanskunk
09-05-2013, 00:07
Klopt. Ik hoorde het van een vechter die in het toernooi zit ;-) Dat dat de loting zou zijn.

Moet wel zeggen dat ik het ook raar vond om te horen dat Spong en Duut uberhaupt in het toernooi zaten, laat staan tegen elkaar...

Glory's oorspronkelijke plan was Ghita vs Spong maar Ghita durfde die partij (nog) niet aan. Dit zorgde voor nog wat problemen om een redelijke tegenstander voor Spong te vinden; Zimmerman vs Verhoeven was al afgesproken met beide vechters, Braddock Silva zou ook al niet kunnen (of durven) te vechten tegen Spong. Aangezien Spong toch al op lhw zat voor z'n WSOF optreden (verschoven naar augustus) kwamen ze (Glory en Tyrone) met dit idee.

Ik heb eerlijk gezegd ook m'n bedenkingen over deze keuze maar ik denk dat dit de laatste optie was. Spong is de Amerikaanse posterboy voor Glory dus cruciaal voor Glory's entree in Amerika wat dat betreft kan ik het wel begrijpen maar ik had toch liever Ghita vs. Spong gezien.

mario the count
09-05-2013, 00:35
Glory's oorspronkelijke plan was Ghita vs Spong maar Ghita durfde die partij (nog) niet aan. Dit zorgde voor nog wat problemen om een redelijke tegenstander voor Spong te vinden; Zimmerman vs Verhoeven was al afgesproken met beide vechters, Braddock Silva zou ook al niet kunnen (of durven) te vechten tegen Spong. Aangezien Spong toch al op lhw zat voor z'n WSOF optreden (verschoven naar augustus) kwamen ze (Glory en Tyrone) met dit idee.

Ik heb eerlijk gezegd ook m'n bedenkingen over deze keuze maar ik denk dat dit de laatste optie was. Spong is de Amerikaanse posterboy voor Glory dus cruciaal voor Glory's entree in Amerika wat dat betreft kan ik het wel begrijpen maar ik had toch liever Ghita vs. Spong gezien.
Spong vs Ghita had beter geweest, vooral voor spong zelf. Spong heeft weinig te winnen ( op een lekker geldbedrag na). Als hij zijn partijen wint is het niet meer dan normaal, verliest hij een partij ( wat ik niet verwacht, maar ook hij kan op een stoot lopen) dan wordt hij gelijk afgeschreven. Ikzelf vind het tof om hem meerdere keren op een avond te zien vechten, dat dan weer wel. Verder lijkt het me ook niet handig van hem om iedere keer te jumpen van 105kg naar 93kg en weer terug.

kooivechter
09-05-2013, 01:05
Zou er ook niet zo zeker van zijn dat Spong even makkelijk het toernooi wint. Denk zelfs dat hij er meer mee te verliezen heeft, dan andersom

Lionheart
09-05-2013, 01:37
Zou mooi zijn als hij weer met zn Surinaamse vlag opkomt als hij het toernooi wint!
Spong pakt hem met gemak dit toernooi! En daarna tegen Saki!

rollermanskunk
09-05-2013, 17:29
Zou mooi zijn als hij weer met zn Surinaamse vlag opkomt als hij het toernooi wint!
Spong pakt hem met gemak dit toernooi! En daarna tegen Saki!

Saki krijgt een andere tegenstander (als hij Amerika binnen komt) tijdens Glory 10 (LA?) en in oktober vecht die vervolgens tegen Schilt in Istanbul.
Een gevecht tegen Spong verwacht ik pas in de winter.

Turboknecht
09-05-2013, 17:32
Saki krijgt een andere tegenstander (als hij Amerika binnen komt)

Wat dan?

adenane
09-05-2013, 17:52
Saki krijgt een andere tegenstander (als hij Amerika binnen komt) tijdens Glory 10 (LA?) en in oktober vecht die vervolgens tegen Schilt in Istanbul.
Een gevecht tegen Spong verwacht ik pas in de winter.

Iedereen heeft het over oktober tegen Schilt maar dan is de Final 16 en geloof maar dat ze dan niet de #1 tegen de #2 gaan zetten.

En Saki kan gewoon vrij reizen, ook naar de VS!!

En in de winter is de Final 8....

blackadder
09-05-2013, 18:02
Zou er ook niet zo zeker van zijn dat Spong even makkelijk het toernooi wint. Denk zelfs dat hij er meer mee te verliezen heeft, dan andersom
x2
Ilunga en Verlinden zijn geen pannekoeken.

mario the count
09-05-2013, 18:35
x2
Ilunga en Verlinden zijn geen pannekoeken.
Daarom geen beste deal voor spong. Hij is de torenhoge favoriet maar hij heeft lastige tegenstanders.

mario the count
09-05-2013, 18:35
Saki krijgt een andere tegenstander (als hij Amerika binnen komt) tijdens Glory 10 (LA?) en in oktober vecht die vervolgens tegen Schilt in Istanbul.
Een gevecht tegen Spong verwacht ik pas in de winter.
Ik hoop saki vs bonjasky.

rollermanskunk
09-05-2013, 20:34
Iedereen heeft het over oktober tegen Schilt maar dan is de Final 16 en geloof maar dat ze dan niet de #1 tegen de #2 gaan zetten.

En Saki kan gewoon vrij reizen, ook naar de VS!!

En in de winter is de Final 8....

Onlangs berichtte Liverkick dat Saki visa-problemen heeft om Amerika binnen te komen en dat het gevecht tegen Schilt in Istanbul in oktober plaats zal vinden. Ik heb trouwens van de Turkse co-promotor Topuz gehoord dat dit om de Glory World Title belt zal gaan.

Hier het bericht van Liverkick: http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2474:saki-vs-schilt-on-tap-for-istanbul-in-october&catid=50:glory

Btw: Verhoeven vs Zimmerman voor Glory 9 New York bevestigd (bronnen: Zimmerman en Verhoeven twitter)

Fightcard:

Ghita vs Guidon

Verhoeven vs Zimmerman

Joseph Valtellini vs. Francois Ambang

Brett Hlavacek vs. Paul Marfort

Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi

Brian Collette vs. Dustin Jacoby

Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

Tyrone Spong vs. Michael Duut

mario the count
09-05-2013, 21:08
Onlangs berichtte Liverkick dat Saki visa-problemen heeft om Amerika binnen te komen en dat het gevecht tegen Schilt in Istanbul in oktober plaats zal vinden. Ik heb trouwens van de Turkse co-promotor Topuz gehoord dat dit om de Glory World Title belt zal gaan.

Hier het bericht van Liverkick: http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2474:saki-vs-schilt-on-tap-for-istanbul-in-october&catid=50:glory

Btw: Verhoeven vs Zimmerman voor Glory 9 New York bevestigd (bronnen: Zimmerman en Verhoeven twitter)

Fightcard:

Ghita vs Guidon

Verhoeven vs Zimmerman

Joseph Valtellini vs. Francois Ambang

Brett Hlavacek vs. Paul Marfort

Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi

Brian Collette vs. Dustin Jacoby

Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

Tyrone Spong vs. Michael Duut

Toffe fightcard hoor, die wil ik niet missen.

rollermanskunk
09-05-2013, 22:12
Nog 2 match ups toegevoegd:

- Anderson Silva vs. Daniel Sam
- Mike LeMaire vs. Wayne Barrett

Richelieu
10-05-2013, 17:20
Onlangs berichtte Liverkick dat Saki visa-problemen heeft om Amerika binnen te komen en dat het gevecht tegen Schilt in Istanbul in oktober plaats zal vinden. Ik heb trouwens van de Turkse co-promotor Topuz gehoord dat dit om de Glory World Title belt zal gaan.

Hier het bericht van Liverkick: http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2474:saki-vs-schilt-on-tap-for-istanbul-in-october&catid=50:glory

Btw: Verhoeven vs Zimmerman voor Glory 9 New York bevestigd (bronnen: Zimmerman en Verhoeven twitter)

Fightcard:

Ghita vs Guidon

Verhoeven vs Zimmerman

Joseph Valtellini vs. Francois Ambang

Brett Hlavacek vs. Paul Marfort

Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi

Brian Collette vs. Dustin Jacoby

Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

Tyrone Spong vs. Michael Duut

Leuk, maar mis echt Nathan "the Carnage" Corbett in dit lijstje.

RedDawn
10-05-2013, 17:21
Leuk, maar mis echt Nathan "the Carnage" Corbett in dit lijstje.

Corbett wil toch alleen op ellebogen vechten?

Richelieu
10-05-2013, 17:24
Corbett wil toch alleen op ellebogen vechten?

Hij is inderdaad goed met zijn ellebogen, maar hij heeft in het verleden ook wel eens zonder deze gevochten.

rollermanskunk
10-05-2013, 17:39
Leuk, maar mis echt Nathan "the Carnage" Corbett in dit lijstje.

Glory heeft al een paar keer geprobeerd Nathan te contracteren maar die had aparte eisen
waaronder het toestaan van vechten met ellebogen en hij vroeg ook een hoge gage.
Nathan is zelf ook een promotor in Australië dus misschien gaan we Nathan nog wel terug zien als Glory naar Australië gaat (zou wel in de planning liggen maar is vooralsnog toekomstmuziek)

Diaz bros
10-05-2013, 19:37
Leuk, maar mis echt Nathan "the Carnage" Corbett in dit lijstje.

x2, de 'echte' beste -95 vechter die er op dit moment en al jarenlang overigens rondloopt. Zou natuurlijk geweldig zijn om hem in een tournament te zien samen met Spong.

Bromios
11-05-2013, 18:14
Ik kwam Spong tegen op houston airport 2 weken geleden en heb hem even aangesproken toen we vanuit de douane naar de centrale hal liepen. Aardige kerel. Hij gaf aan dat hij in MMA op -93 uitkomt en dat het dan lastig is om op kickboxen tegen de echte HW's uit te komen.

Dus dit is dan een logische matchup.

Guytje
11-05-2013, 18:29
Corbett en ellebogen?? En Spong zou daar dan geen weg mee kunnen?? Vergeet het maar. Spong weet het old skool spelletje wel te appreciëren denk ik!! Corbett, leuke aanvulling maar zie hem niet winnen van een Saki of Spong ook met ellebogen!!

rollermanskunk
11-05-2013, 19:05
"Corbett vs Spong 2" zal denk ik ooit wel eens plaatsvinden. Waar en wanneer? I don't know. Ik denk in 2014 in Australie.

Tony Galento
11-05-2013, 23:46
Corbett en ellebogen?? En Spong zou daar dan geen weg mee kunnen?? Vergeet het maar. Spong weet het old skool spelletje wel te appreciëren denk ik!! Corbett, leuke aanvulling maar zie hem niet winnen van een Saki of Spong ook met ellebogen!!


met ellebogen maken ze beide geen schijn van kans tegen corbett.

Anderson
12-05-2013, 02:44
http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon1.png

Corbett en ellebogen?? En Spong zou daar dan geen weg mee kunnen?? Vergeet het maar. Spong weet het old skool spelletje wel te appreciëren denk ik!! Corbett, leuke aanvulling maar zie hem niet winnen van een Saki of Spong ook met ellebogen!!





http://www.youtube.com/watch?v=1F57FYGm16o

ahum nee hij kan het niet

The Colosseum
14-05-2013, 13:02
Fred Sikking is in training met Tyrone Spong in Miami, USA ter voorbereiding op Tyrone's 8-mans toernooi op 22 juni voor GLORY 9, New York en Fred voor zijn wereldtitel gevecht op 14 juni tegen Dewey Cooper in Bangkok, Thailand.https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/253271_567815019908358_1726729264_n.jpg

de Stiep
14-05-2013, 18:09
Cooooooooool

mario the count
15-05-2013, 12:18
Spong ziet er wel zwaar uit op de foto trouwens.

rollermanskunk
16-05-2013, 03:14
Spong ziet er wel zwaar uit op de foto trouwens.

Kharitonov ziet er pas zwaar uit. Gelijk het antwoord waarom die niet in New York vecht;
http://i.imgur.com/Kn031Qh.jpg

loubamif
16-05-2013, 10:09
Kharitonov !!!!!!!!!!!!!!! War ;)

mario the count
16-05-2013, 11:08
Kharitonov ziet er pas zwaar uit. Gelijk het antwoord waarom die niet in New York vecht;
http://i.imgur.com/Kn031Qh.jpg
:lol:
flinke pens, niet best hoor. Aan de andere kant houd het roy nelson ook niet tegen om te presteren :D

rollermanskunk
16-05-2013, 12:09
:lol:
flinke pens, niet best hoor. Aan de andere kant houd het roy nelson ook niet tegen om te presteren :D
Sergey schijnt met een aantal oude blessures te tobben. Maar is weer in training. Ik verwacht hem wel terug.

Bromios
16-05-2013, 12:27
Sergey schijnt met een aantal oude blessures te tobben. Maar is weer in training. Ik verwacht hem wel terug.

Zwaar geblesseerde wijsvinger van het licht uitdoen ?

Diaz bros
16-05-2013, 15:41
ja er moest iemand op kareav wachten die al die tijd als laatste weg ging was om de lichten uit te doen.... kharitanov is de laatste jaren gewoon zielig om aan te zien. Ik vraag me af of hij nog uberhaupt die kerel links van hem nog weet te verslaan, die kan nog vervelend uit de hoek komen met zijn linker waar die menig kinderen KO heeft geslagen.

tyson19
16-05-2013, 18:30
De opstelling ziet er goed uit. Ik hoop dat Glory doorbreekt in VS. Ze nemen natuurlijk een grote risico, als ze echter eenmaal de populariteit winnen, dan gaat kickbox nog eens leuke dagen tegemoet komen in VS.

Overeem zou een grote aanwinst zijn, ongetwijfeld, met zijn populariteit zou die kickbox zo op de kaart kunnen zetten in VS. Toevoeging van bijvoorbeeld een Mark Hunt en Badr. Ja, dan zou kickbox in Amerika eens goede dagen kunnen beleven.

De risico's zijn vooral:
- publiek kent kickbox niet goed
- Voor MMA liefhebbers is kickbox soft
- Voor boksliefhebbers is het weer te plat.

Als Glory kickbox goed promoot, dan gaat kickbox nog eens mooie dagen beleven. Blijft een moeilijke zaak en ik vrees dat Glory niet de juiste strategen in huis heeft om een dergelijke zaak te kunnen realiseren.

Diaz bros
16-05-2013, 18:37
De opstelling ziet er goed uit. Ik hoop dat Glory doorbreekt in VS. Ze nemen natuurlijk een grote risico, als ze echter eenmaal de populariteit winnen, dan gaat kickbox nog eens leuke dagen tegemoet komen in VS.

Overeem zou een grote aanwinst zijn, ongetwijfeld, met zijn populariteit zou die kickbox zo op de kaart kunnen zetten in VS. Toevoeging van bijvoorbeeld een Mark Hunt en Badr. Ja, dan zou kickbox in Amerika eens goede dagen kunnen beleven.

De risico's zijn vooral:
- publiek kent kickbox niet goed
- Voor MMA liefhebbers is kickbox soft
- Voor boksliefhebbers is het weer te plat.

Als Glory kickbox goed promoot, dan gaat kickbox nog eens mooie dagen beleven. Blijft een moeilijke zaak en ik vrees dat Glory niet de juiste strategen in huis heeft om een dergelijke zaak te kunnen realiseren.

ik weet het wel heel zeker, de meerendeel van de glory team weet niet eens of het vakantie of vacantie is....

tyson19
16-05-2013, 18:49
@diaz bros

Ze doen wel hun best. Misschien kan men minder gala's, maar spectaculairdere gala's organiseren. Betere namen, 3 a 4 keer per jaar. Amerikanen houden nu eenmaal van sensatie. Als ik het publiek van UFC zo zie, dan komt grotendeels van hen puur voor het zien van bloed en zware knockouts. Zo steken de Amerikanen nu eenmaal in elkaar.

Kickbox kan hen wat dat betreft wel bevredigen. Maar deze namen zijn toch net niet genoeg. Hier en daar zullen er knockouts vallen. Het zal niet genoeg zijn vrees ik. Als je zo naar het lijstje kijkt, welke vechter is bekend in VS? En daar zit ongetwijfeld een breekpunt voor Glory. Ik wil niet de onheilvoorspeller zijn, maar dit gaat een lege zaal worden vrees ik.

Ik had het over de explosiviteit van kickbox. Het is een explosieve sport, ongetwijfeld. Het ontbreken van grondwerk kan juist het sport populair maken in VS. Veel UFC liefhebbers beginnen te fluiten zodra men lang in de clinch, worstelend of op de grond met weinig actie zit. Kickbox is juist de sport van snelheid, explosiviteit en adrenaline. Met de juiste vechters en ook wat bekendere namen, kan kickbox een sport worden waar Amerikanen op geilen.

De Amerikaanse boksliefhebbers zijn ook het technische boksen zat. Iedereen weet ook hoe Muhammed Ali en Tyson boksen populair hadden gemaakt in VS. Dat laatste zal niet een twee drie in VS nog voorkomen. Kickbox kan juist die explosiviteit waar de Amerikaanse vechtliefhebbers op geilen, terug brengen in VS. Ik denk dat Glory eens de zaken op deze niveau moet bekijken. Weet goed wat de bloedlustige Amerikaan wil, dan ga je nog eens geld verdienen daar.

rollermanskunk
16-05-2013, 21:29
Glory heeft denk ik wel de juiste strategen (onlangs binnengehaald) in huis om de Amerikaanse markt te veroveren maar ik vraag me wel af of er uberhaupt een markt is voor kickboksen in Amerika. Die markt is gewoon beperkt. Geen idee hoe ze de MMA en boksfans denken binnen te halen. Spong is nog niet dusdanig bekend bij de mainstream MMA-fans dat Glory en het kickboksen gelijk op de kaart wordt gezet in Amerika. Oudgediendes als Crocop of zelfs Rampage zouden dit proces wel een flinke boost kunnen geven. Amerikanen hebben denk ik geen interesse in technische partijen van bijv. Petrosyan oid, slugfests en ko's willen ze zien ( het liefst met Amerikaanse vechters). Ik verwacht de komende weken nog wel wat ontwikkelingen mbt grote namen en/of nieuwe gala's.

RedDawn
17-05-2013, 00:00
Lijkt me een kwestie van een lange adem. Glory is in ieder geval op zoek naar externe financiers.

blackadder
26-05-2013, 13:59
10 Questions with Brice Guidon ahead of Glory 9: NYC

French kickboxing star Brice Guidon (28-8-0) will be one half of the headline for Glory World Series' highly anticipated trip to New York City. On June 22nd at Hammerstein's Ballroom, kickboxing fans in attendance at Glory 9 will see Guidon go toe-to-toe with #3 ranked heavyweight Daniel Ghita (47-9-0).

10 Questions with Brice Guidon ahead of Glory 9: NYC | BUDDHASPORT (http://www.buddhasport.com/mma/striking/kickboxing/buddhasport-article/2013-05-23/10-questions-with-brice-guidon-ahead-of-glory)

mario the count
31-05-2013, 20:15
Hoppa, War MMA van Diaz komt ook nog eens lekker op 22 juni met zn eerste event.

MoCCino
05-06-2013, 21:18
Tyrone, welcome back! How are you doing?

Thanks! It's good to be back in Florida. I'm happy to be back with my second family, the Blackzilians.

It has been some weeks since your huge knockout win over Remy Bonjasky at GLORY 5. How do you feel now when you look back on it?

It was a great experience. I was very happy to make my debut for GLORY and show the world I'm one of the best heavyweights out there. Beating a legend such as Remy Bonjasky is a great achievement but I was very confident that I would beat him and be the first one to knock him out.

Tell us how you prepared for that fight…

It went great. I have a great team and facility here in Boca Raton, at the Blackzilians. It was great to work with such a talented roster of fighters. I had so many people involved in my training - Rashad Evans, Vitor Belfort, Coaches Henri Hooft, Roberto Flamingo and Pedro Diaz and many more.

There were some things that didn't go as planned… but that's something you will see in my documentary, "King of the Ring II".

The rumor mill was very active recently, a lot of talk that you were going to headline both GLORY 9 NEW YORK and the World Series of Fighting show. The events being only week apart, that seemed unlikely. So can you clear up for us where you will be fighting and when?

I'm happy you asked this question as I heard a lot of rumors so let me set the record straight and tell you what really happened.

Many people know that one of my ambitions is to fight MMA, so when the WSOF approached me for a second fight I told them verbally that I would love to fight for them after my GLORY fight with Remy Bonjasky, as there were no fights planned after that fight.

The promotion then announced that I was fighting for WSOF in June, which I had no problem with. Around the same time GLORY approached me to fight for their event in New York. It was to take place a week after WSOF and I would be fighting at heavyweight. I love to fight, I would fight every week if I could, so I said ‘OK’.

WSOF announced my fight for them. Days later, GLORY announced my fight for them, which made WSOF upset. I can understand that but at that time I hadn’t signed a bout agreement yet with either league.

Truth be told I did give WSOF my promise first and I really wanted to keep my promise to both. Now, during this whole thing I was also waiting on my US visa renewal. This time, it took a lot longer to get my visa than last time and I have to have the visa or I cannot fight for anyone in the US. I can tell you the US authorities are very strict these days and that process can take a while.

Since the visa was taking so long, it made it so that I didn’t have time for a full MMA-fight training camp. Because MMA is a new sport for me, I need a full camp. I didn't train MMA since January because of my fight in March with GLORY.

So we decided to cancel the WSOF fight as there was no clear idea when I could travel back to Florida and training for an MMA fight in Holland is not an option. All my coaches and training partners are in the United States.

On the other hand, GLORY still wanted me to fight for their promotion and although kickboxing is second nature to me, and Holland has all the facilities to train for such a match, we still weren't very happy with the situation.

It is hard to just start training with another coach and team of people. Without my wife cooking for me and with me not in training, I was not at a good starting weight to fight heavyweight. So we also told GLORY I couldn't fight; It wasn't smart to fight a big heavyweight without getting heavier. I lost a lot of weight from not training when I was in Holland.

GLORY was very understanding about the situation and very cooperative. They still wanted me to fight in the States as that's my new home. The owner of GLORY is a real good man; when we talked, the idea came to have me fight in the tournament at 209lbs instead of heavyweight.

For me it was much easier to make the cut as I'm only a couple of pounds over, instead of bulking up over a six weeks camp. So now we found a solution where all parties are happy with; I'm going to fight in an eight-Man tournament at 209lbs.

So you would rather fight in a tournament with the possibility of fighting three times in one-night instead of one superfight at heavyweight? Forgive me but that doesn't sound logical!

Well, if you look it that way you are right but please keep in mind that my motivation comes from challenges. GLORY invests money in me as a big fighter for them and I can't choose my opponents. But risking my heavyweight winning streak by fighting a much heavier, unknown fighter is not something I can motivate myself to do.

I'm currently ranked number 4 in the promotion so if I'm going to fight heavyweight I want to look up and fight guys like Schilt, Saki or Ghita; they are the fighters to beat to become number one. So when you talk to a promotion you have to work out a deal where everybody is happy. Having me fight at light-heavyweight as a superfight is not interesting for the promotion as all the big names are in the tournament.

The main focus for the New York event is the light heavyweight tournament. So to be part of their first event in the States and win a GLORY tournament by beating three top-ranked fighters only proves to the world that I'm the best striker and that I have the ability to become champion in two weight classes. That's just the motivation I need to train hard and become champion.

What do you expect from the tournament? There are some real big names fighting in the tournament - Danyo Ilunga, who was champion of Its Showtime, top prospect Filip Verlinden, veteran Mourad Bouzidi, multi-time Muay Thai world champion Steve McKinnon and knockout machine Michael Duut are just a few...

Just like I said before, it's going to be very tough; in a tournament anything can happen. The fighters you mentioned have a lot of experience and are ranked Top Five. Verlinden and Bouzidi both were in the GLORY heavyweight tournament and did very well. Verlinden almost won against Bonjaksy but lost by decision and Bouzidi beat Aerts in the first round so that tells its own story.

Don't forget, current light-heavyweight #1 Ilunga also trains with Bonjaksy so it's going to be a very interesting tournament. But I love challenges and I really believe in myself. I believe that when I have the proper camp I am the best in the world.




After the tournament are you going to focus on light-heavyweight or heavyweight?

I have been in the game so long that I only want fights that make sense and we all know that if you want to call yourself the best striker in the world you have to beat the number one heavyweight champion.
So I would love to fight Semmy Schilt and see if I can beat him, but I realize also that a lot of fans are asking for a fight with me against Saki. We have improved a lot and our styles will match very well so I understand that's a very big fight, so let's see as long the challenge is there, I'm willing to take it.

How about WSOF, are you going still to fight for them?

I will fight for them for sure but sometimes there are situations which you can't control, I'm very happy they understand my situation and it was an unfortunate turn of events. They were very understanding. They are all very nice and I will fight in August for them, I believe.

You mentioned you are going to release a documentary. When will the documentary be released and can you tell us a little bit about it?

Yes, sure. Eldar Gross, the man behind ‘The Reem’ series, followed me last year when I fought Aerts and I got great feedback and response from my fans, so I wanted him to follow me again for the Bonjasky fight, which he did.

So he came to Florida for a couple of days and joined me in London and followed me during my training camp and stayed at my place in Florida. I think he will release it in two weeks or so. My guess would be the first week of June so there is just enough time to help Glory promote the New York event (laughs).

What's your planning at the moment, you are back in Florida a couple of weeks and how's training going?

I've only been back a couple of weeks and already in full training mode so it's; train, eat and sleep. Not the most exciting lifestyle but you have to sacrifice certain things to achieve greatness.

What is the best part of being back in Florida?

It just feels like home. My wife, children and my team are all now based in Florida so being back feels like homecoming. It's good to have a team behind you and without them it’s hard to train and be happy. Furthermore, my management is also a big part of my success as Glenn Robinson - Blackzilians owner and manager - has helped me feeling at home in Florida and I'm very thankful of all the support I'm getting. I’m proud to be a Blackzilian.

Illest
06-06-2013, 00:33
Wat K1 niet gelukt is in een toptijd met topvechters gaat Glory volgens mij ook niet lukken. Spong en Saki zijn de enige echte smaakmakers. De K1 bestond jaren geleden uit alleen maar absolute topvechters en toch leek het niet echt aan te slaan. Dat de UFC zo populair is komt omdat boksen en worstelen ze in het het bloed zit. Kickboksen is gewoon niet hun ding. Ik hoop echt dat Glory aanslaat, maar betwijfel het. Er waren in het verleden toch ook K1 toernooien? Las Vegas meen ik.

Turboknecht
06-06-2013, 02:43
Gaat inderdaad niet aanslaan daar. MMA is wat de klok slaat.

phranq
06-06-2013, 10:18
ik weet het wel heel zeker, de meerendeel van de glory team weet niet eens of het vakantie of vacantie is....

*het* Glory Team.

blackadder
06-06-2013, 12:04
ik weet het wel heel zeker, de meerendeel van de glory team weet niet eens of het vakantie of vacantie is....
En het is 'het merendeel'.

Turboknecht
06-06-2013, 12:08
http://www.gifsforum.com/images/gif/lol/grand/Jack-Nicholson-lol-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-1658.gif

mario the count
06-06-2013, 12:13
:lol:

mario the count
06-06-2013, 12:18
glory zou tussen de kickbokspartijen door, 2 a 3 leuke MMA partijen moeten toevoegen. Dan trek je in ieder geval al de aandacht. Als je dan spectaculaire kickbokspartijen heb waar veel KO,s vallen kan je ook wel MMA publiek trekken de volgende keer denk ik.

dirk5
06-06-2013, 12:18
ik weet het wel heel zeker, de meerendeel van de glory team weet niet eens of het vakantie of vacantie is....

http://www.epicgifs.net/images/show/067DXT40

e-type
06-06-2013, 12:56
http://www.youtube.com/watch?v=N4vf8N6GpdM

Bromios
06-06-2013, 13:46
glory zou tussen de kickbokspartijen door, 2 a 3 leuke MMA partijen moeten toevoegen. Dan trek je in ieder geval al de aandacht. Als je dan spectaculaire kickbokspartijen heb waar veel KO,s vallen kan je ook wel MMA publiek trekken de volgende keer denk ik.

Op zich is het wel grappig want zodra ze in mma naar de grond gaan begint de helft boeh te roepen. Dus ze zouden er wel voor open moeten staan.

blackadder
06-06-2013, 16:13
Op zich is het wel grappig want zodra ze in mma naar de grond gaan begint de helft boeh te roepen. Dus ze zouden er wel voor open moeten staan.
Maar het is gewoon het oude probleem. Geen Amerikaanse vechter is goed genoeg om met de top mee te draaien. Zelfs niet als beste-die-nooit-de-titel-heeft-gewonnen. Kijk maar hoe snel Duut het Amerikaanse wunderkind, heb nog nooit gekickbokst maar win wel even een 8 mans toernooi, Dustin Jacoby uitschakelde.

adenane
06-06-2013, 16:26
http://www.youtube.com/watch?v=aOLUClC4LZE

Amsterdam'r
06-06-2013, 18:56
Vette Promo!

e-type
06-06-2013, 20:43
Vette Promo!


x2!

RedDawn
06-06-2013, 23:26
Ik vind het juist geen goede promo. Ze hadden veel spectaculairdere beelden moeten gebruiken met daaronder een vette Amerikaanse voice over.

RedDawn
06-06-2013, 23:28
Zo doe je dat dus:

http://www.youtube.com/watch?v=ZUOTmkB0-Pk

tieless
07-06-2013, 02:01
idd!

rollermanskunk
07-06-2013, 02:27
Eldar own ze alle 2

Diaz bros
07-06-2013, 19:47
Maar UFC met Glory vergelijken is net als twijfelen of je een Lamborghini neemt of een Opel Kaddet

mario the count
07-06-2013, 23:33
Op zich is het wel grappig want zodra ze in mma naar de grond gaan begint de helft boeh te roepen. Dus ze zouden er wel voor open moeten staan.

Dat is wel idd. Ligt er ook een beetje aan hoe ze naar de grond gaan en hoe het er daar op de grond aan toegaat verder uiteraard.

kooivechter
08-06-2013, 00:08
Zo doe je dat dus:

http://www.youtube.com/watch?v=ZUOTmkB0-Pk

Idd wat een toffe promo zeg, niet te vergelijken met glory. Kunnen ze Ufc wel is voor raadplegen

Deze is ook tof

http://m.youtube.com/watch?v=MnAxKohNpOQ

rollermanskunk
08-06-2013, 12:47
Het gaat niet alleen om die promo's. Zonder Amerikaanse topvechters (die er niet zijn) wordt het een lastig verhaal voor Glory om in Amerika door te breken.

blackadder
08-06-2013, 12:55
Het gaat niet alleen om die promo's. Zonder Amerikaanse topvechters (die er niet zijn) wordt het een lastig verhaal voor Glory om in Amerika door te breken.
Toch best vreemd. Zo een groot land en niemand die zelfs maar hoger dan b-klasse niveau komt.

rollermanskunk
08-06-2013, 14:08
Toch best vreemd. Zo een groot land en niemand die zelfs maar hoger dan b-klasse niveau komt.

Die worstel/MMA cultuur zit diep in de Amerikaanse genen. Misschien moeten de Nederlandse gyms maar eens een aantal gyms in Amerika openen? Amerikanen opleiden vanaf de basis, begeleiden en de sport stap voor stap groot maken. In 1 keer een paar grote evenementen in Amerika ertegenaan knallen heeft weinig zin zonder echte grote Amerikaanse talenten en namen. Het kost klauwen vol met geld en geeft alleen maar imago-schade als het misloopt. Zonder een grote tv-deal en Amerikaanse talenten is het sowieso een Mission Impossible. Maar ik laat me graag verrassen misschien lukt het Glory alsnog om door te breken in Amerika.

RedDawn
08-06-2013, 14:56
Die worstel/MMA cultuur zit diep in de Amerikaanse genen. Misschien moeten de Nederlandse gyms maar eens een aantal gyms in Amerika openen? Amerikanen opleiden vanaf de basis, begeleiden en de sport stap voor stap groot maken. In 1 keer een paar grote evenementen in Amerika ertegenaan knallen heeft weinig zin zonder echte grote Amerikaanse talenten en namen. Het kost klauwen vol met geld en geeft alleen maar imago-schade als het misloopt. Zonder een grote tv-deal en Amerikaanse talenten is het sowieso een Mission Impossible. Maar ik laat me graag verrassen misschien lukt het Glory alsnog om door te breken in Amerika.

Wat ben jij opeens pessimistisch zeg. Volgens Pierre Andurand zou Glory zich binnen drie jaar groter zijn dan de UFC.

"I’m very confident in the product. I think it could become the most popular fighting sport in the US in 3 years time."

blackadder
08-06-2013, 15:22
"I’m very confident in the product. I think it could become the most popular fighting sport in the US in 3 years time."

blackadder
08-06-2013, 15:24
Die worstel/MMA cultuur zit diep in de Amerikaanse genen. Misschien moeten de Nederlandse gyms maar eens een aantal gyms in Amerika openen? Amerikanen opleiden vanaf de basis, begeleiden en de sport stap voor stap groot maken. In 1 keer een paar grote evenementen in Amerika ertegenaan knallen heeft weinig zin zonder echte grote Amerikaanse talenten en namen. Het kost klauwen vol met geld en geeft alleen maar imago-schade als het misloopt. Zonder een grote tv-deal en Amerikaanse talenten is het sowieso een Mission Impossible. Maar ik laat me graag verrassen misschien lukt het Glory alsnog om door te breken in Amerika.
Een gym alleen heeft geen nut zonder veel kleine evenementen. Dat is de kracht van het Nederlandse kickboksen. Klein land dus je bent nooit langer dan een uur of 2,5 onderweg, je kunt bijna elk weekend vechten en achteraf in je eigen bed slapen.

blackadder
08-06-2013, 18:23
Het evenement wordt, met vertraging, uitgezonden op CBS sports network.

rollermanskunk
17-06-2013, 16:02
Promo:

https://www.youtube.com/watch?v=JG5E8nC5k6E&feature=youtube_gdata_player

blackadder
17-06-2013, 17:22
Nice.

Nosferatu187
17-06-2013, 17:35
whatta ya hear whatta ya say.

rollermanskunk
17-06-2013, 22:52
Ik had er eerst een hard hoofd in maar in de laatste weken is de kaartverkoop toch aardig op gang gekomen. Ongeveer 2000 kaarten zijn er verkocht van de 2500/3000 beschikbare plaatsen. Zal dus wel uitverkocht raken.

RedDawn
17-06-2013, 23:59
Ik had er eerst een hard hoofd in maar in de laatste weken is de kaartverkoop toch aardig op gang gekomen. Ongeveer 2000 kaarten zijn er verkocht van de 2500/3000 beschikbare plaatsen. Zal dus wel uitverkocht raken.

Nog iets over de geplande Dream gala's gehoord? Twee duizend toeschouwers voor zo'n line-up is toch schandalig weinig. Kickboksen leeft gewoon niet in Amerika.

blackadder
18-06-2013, 01:16
Daarom hebben ze waarschijnlijk ook van begin af aan voor een kleinere zaal gekozen.

rollermanskunk
18-06-2013, 01:35
Nog iets over de geplande Dream gala's gehoord? Twee duizend toeschouwers voor zo'n line-up is toch schandalig weinig. Kickboksen leeft gewoon niet in Amerika.

Gewoon een juiste keuze om met zo'n kleine zaal te beginnen. Liever een kleine volle zaal dan een grote lege zaal. Stap voor stap opbouwen is de juiste strategie.

Over Dream: waarschijnlijk alleen nog op 31 december gecombineerd met Glory. Glory heeft trouwens een gentlemen's agreement met OneFC om niet in elkaar's vaarwater te komen in Azië. OneFC is ondertussen dusdanig groot geworden dat MMA/Dream voor Glory een lastig verhaal gaat worden. Daarbij is de Japanse vechtsport-markt ingezakt als een oude Japanse onderbroek

reat
18-06-2013, 06:51
Op zaterdag 22 juni ’13 vecht Tyrone Spong in New York tijdens Glory 9 een 8 mans toernooi. Tyrone wordt zoals hij reeds gewend is volledig omringd door zijn trouwe teammembers. En traditiegetrouw maakt de begeleiding van ReATSports ook deel uit van zijn entourage. Daarnaast zal ik (Rayen) zijn fans ook trakteren op wat backstage nieuws en beelden. Morgen vertrekt Tyrone met zijn het team richting New York.
Tyrone heeft vandaag zijn laatste training in zijn “thuisgym”in Florida afgewerkt met zijn trainers Harry Hooft en Pedro Diaz. Laatste is een Cubaanse bokstrainer met een enorme staat van dienst.
Kijk naar beelden via ReATSports Facebook (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275

payap
18-06-2013, 10:38
Toch best vreemd. Zo een groot land en niemand die zelfs maar hoger dan b-klasse niveau komt.

Qua kickboksen idd niet (meer). Vroeger had je nog wel die oude WKA kampioenen als Don Wilson die absolute wereldtop waren.

Maar op MuayThai regels heb je in Amerika een aantal vechters rondlopen die zich met de wereldtop kunnen meten. Vechters als Joe Schilling en Kevin Ross nemen het regelmatig op tegen toppers uit de MuayThai wereld en niet geheel onverdienstelijk. Bij de dames heb je bv Miriam Nakamoto die onlang nog Julie Kitchen versloeg. Tiffany van Soest, hoewel 2 klassen zwaarder, hield Jemyma Betrian op een draw. En als je Canada er bij neemt heb je Simon Marcus die 34-0 is en oa Artem Levin al versloeg. Maar ja dan moet je deze vechters niet nemen (net als bv veel van die Engelse en Franse vechters) en op regels laten vechten waar ze de helft van hun technieken niet mogen toepassen.

Als ze Amerika willen veroveren en dat hun doel is zou Glory de regels moeten aanpassen. De zwaargewichten good old K-1 regels en de klassen er onder Full MuayThai want dan kan Amerika meedoen. En Amerikanen houden van extreem. Kickboksen is hun ding niet. Het weinige wat er gedaan wordt is Full MuayThai aan vechters en gala's daar. Net als MMA het complete gevecht is MuayThai het complete stand up gevecht. Er zijn gewoon te veel dingen verboden op deze kickboksregels nu als de clinch, ellebogen, werpen. Allemaal zaken die je in MMA wel in het staande gevecht zie. Dat ligt Amerikanen niet. Net als voetbal wat men hun door de strot heeft willen duwen. Ook niet gelukt want gebeurd vaak te weinig en vooral te weinig doelpunten. Vergelijk voetbal maar eens met basketbal qua tempo en doelpunten.

De clinch in het MuayThai heeft het zelfde vooroordeel als het grondgevecht in het MMA. Saai en haalt de vaart eruit. Soms klopt dat. In het MMA zie je nog wel eens dat het wel een knuffelpartij lijkt en in het MuayThai dat men wat aan elkaar hangt en wat met de knieen dans. Meestal echter is de oorzaak twee vechters die dat onderdeel amper beheersen en tegen elkaar in zo n situatie komen. Maar echte clinch of grond experts maken het weer zeer spectaculair omdat men gelijk actie onderneemt. En het is natuurlijk aan de scheids (die thuis moet zijn in de materie) om te zorgen dat als de actie wegvalt het gelijk te onderbreken.

En het is natuurlijk een kwestie van goede mm. Bv vechters als Saiyok en Yodsaenklai gebruiken weinig de clinch. En als ze t doen kort en snel en dan de ruimte voor de elleboog. Of denk aan clinchers van een aantal jaar terug als Samranchai en Pajonsuk. Vastpakken knie en hoppa daar vloog de tegenstander door de lucht.

Richelieu
18-06-2013, 17:42
Op zaterdag 22 juni ’13 vecht Tyrone Spong in New York tijdens Glory 9 een 8 mans toernooi. Tyrone wordt zoals hij reeds gewend is volledig omringd door zijn trouwe teammembers. En traditiegetrouw maakt de begeleiding van ReATSports ook deel uit van zijn entourage. Daarnaast zal ik (Rayen) zijn fans ook trakteren op wat backstage nieuws en beelden. Morgen vertrekt Tyrone met zijn het team richting New York.
Tyrone heeft vandaag zijn laatste training in zijn “thuisgym”in Florida afgewerkt met zijn trainers Harry Hooft en Pedro Diaz. Laatste is een Cubaanse bokstrainer met een enorme staat van dienst.
Kijk naar beelden via ReATSports Facebook (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

https://www.facebook.com/pages/ReAT-...43901368981275 (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

Diaz bros
18-06-2013, 18:35
Bouzidi ziet eruit zeg... benieuwd hoe hij zich op dit gewicht gaat manifesteren

rollermanskunk
18-06-2013, 19:28
Qua kickboksen idd niet (meer). Vroeger had je nog wel die oude WKA kampioenen als Don Wilson die absolute wereldtop waren.

Maar op MuayThai regels heb je in Amerika een aantal vechters rondlopen die zich met de wereldtop kunnen meten. Vechters als Joe Schilling en Kevin Ross nemen het regelmatig op tegen toppers uit de MuayThai wereld en niet geheel onverdienstelijk. Bij de dames heb je bv Miriam Nakamoto die onlang nog Julie Kitchen versloeg. Tiffany van Soest, hoewel 2 klassen zwaarder, hield Jemyma Betrian op een draw. En als je Canada er bij neemt heb je Simon Marcus die 34-0 is en oa Artem Levin al versloeg. Maar ja dan moet je deze vechters niet nemen (net als bv veel van die Engelse en Franse vechters) en op regels laten vechten waar ze de helft van hun technieken niet mogen toepassen.

Als ze Amerika willen veroveren en dat hun doel is zou Glory de regels moeten aanpassen. De zwaargewichten good old K-1 regels en de klassen er onder Full MuayThai want dan kan Amerika meedoen. En Amerikanen houden van extreem. Kickboksen is hun ding niet. Het weinige wat er gedaan wordt is Full MuayThai aan vechters en gala's daar. Net als MMA het complete gevecht is MuayThai het complete stand up gevecht. Er zijn gewoon te veel dingen verboden op deze kickboksregels nu als de clinch, ellebogen, werpen. Allemaal zaken die je in MMA wel in het staande gevecht zie. Dat ligt Amerikanen niet. Net als voetbal wat men hun door de strot heeft willen duwen. Ook niet gelukt want gebeurd vaak te weinig en vooral te weinig doelpunten. Vergelijk voetbal maar eens met basketbal qua tempo en doelpunten.

De clinch in het MuayThai heeft het zelfde vooroordeel als het grondgevecht in het MMA. Saai en haalt de vaart eruit. Soms klopt dat. In het MMA zie je nog wel eens dat het wel een knuffelpartij lijkt en in het MuayThai dat men wat aan elkaar hangt en wat met de knieen dans. Meestal echter is de oorzaak twee vechters die dat onderdeel amper beheersen en tegen elkaar in zo n situatie komen. Maar echte clinch of grond experts maken het weer zeer spectaculair omdat men gelijk actie onderneemt. En het is natuurlijk aan de scheids (die thuis moet zijn in de materie) om te zorgen dat als de actie wegvalt het gelijk te onderbreken.

En het is natuurlijk een kwestie van goede mm. Bv vechters als Saiyok en Yodsaenklai gebruiken weinig de clinch. En als ze t doen kort en snel en dan de ruimte voor de elleboog. Of denk aan clinchers van een aantal jaar terug als Samranchai en Pajonsuk. Vastpakken knie en hoppa daar vloog de tegenstander door de lucht.

Ik denk eerlijk gezegd dat Glory nog wel wat gaat veranderen in de regelgeving. Ze beginnen relatief klein in Amerika en dat is gewoon een realistische startpunt. De Amerikaanse MT-vijver hebben ze denk ik wel aardig in kaart. Gewoon afwachten of die aankomende tv-deal voor de doorbraak gaat zorgen. Het zou het kickboksen mondiaal een enorme boost kunnen geven als Glory in Amerika doorbreekt. Vooralsnog heb ik m'n bedenkingen.

Nosferatu187
18-06-2013, 23:38
hoe laat nederlandse tijd?

rollermanskunk
19-06-2013, 00:14
hoe laat nederlandse tijd?
Zaterdagochtend 11.00 uur ( als ik het goed heb) de undercard, 2 uur later de maincard

Nosferatu187
19-06-2013, 01:08
Bouzidi ziet eruit zeg... benieuwd hoe hij zich op dit gewicht gaat manifesteren

waar zie je bouzidi?

pavani
19-06-2013, 10:33
waar zie je bouzidi? @mousid-gym

appelsap
19-06-2013, 12:48
Zaterdagochtend 11.00 uur ( als ik het goed heb) de undercard, 2 uur later de maincard
Dan is het hier in de VS 5 uur 's ochtends. Lijkt me sterk........

adenane
19-06-2013, 12:52
Zal wel hier zondagochtend rond 02u00, 03u00 te zien zijn. New York heeft 6 uur (eerder) tijdverschil met Nederland. Als de mainevent om 20u00 begint is dat hier om 02u00. Maar het kan ook zijn dat de mainevent om 20u30 of 21u00 begint, dus even in de gaten houden. Maar 11u op zaterdagochtend lijkt me sterk. Het is geen Tokyo waar het gehouden wordt ;)

rollermanskunk
19-06-2013, 15:41
Ja klopt. Ik ging uit van de Glory website timeticker (nu "2 days 21 hours 21 minutes remaining") terugrekenend kwam ik op die tijd uit (wat dus niet klopt...)

Sorry I was drunk

mario the count
19-06-2013, 16:31
Ja klopt. Ik ging uit van de Glory website timeticker (nu "2 days 21 hours 21 minutes remaining") terugrekenend kwam ik op die tijd uit (wat dus niet klopt...)

Sorry I was drunkrollermansdrunk

rollermanskunk
19-06-2013, 18:26
rollermansdrunk

That's my real name:beerchug:

Nosferatu187
20-06-2013, 02:11
duut is gonna get his fuckin ass handed to him.

kooivechter
21-06-2013, 18:34
Ik zie Spong dit even niet met de handen in de zak winnen. Duut wordt niet zo maar even door Spong eruit gestompt

jantje11
21-06-2013, 18:37
Ik zie Spong dit even niet met de handen in de zak winnen. Duut wordt niet zo maar even door Spong eruit gestompt

Let jij maar is op dan.

tidelot
21-06-2013, 19:00
voor de mensen met dreambox
23 juni 03:00 op al jazeera sport 8
glory 9 live.


http://www.en.aljazeerasport.tv/Schedule

Nosferatu187
21-06-2013, 19:01
voor de mensen met dreambox
23 juni 03:00 op al jazeera sport 8
glory 9 live.

Ja ik dacht dat het vandaag was maar het word dus morgen nacht.

tidelot
21-06-2013, 19:02
jep

http://www.en.aljazeerasport.tv/Schedule

Nosferatu187
21-06-2013, 19:04
http://s13.postimg.org/jxtolt1tz/gloryy.jpg

Nosferatu187
21-06-2013, 19:05
jep

http://www.en.aljazeerasport.tv/Schedule

ja die site staat bij favorieten, je kan ook alle boxing matches kijken.

Wheelie
21-06-2013, 19:05
Let jij maar is op dan.

X 2 , Ik denk dat Spong met gemak wint

Nosferatu187
21-06-2013, 19:06
heeft spong tegenstand dan?

Pansier
21-06-2013, 20:48
Als Spong dit niet wint met uitzondering van blessures dan sta ik versteld.. War SPONGGG!! :)

rollermanskunk
21-06-2013, 21:24
heeft spong tegenstand dan?

Misschien van Ilunga maar ik denk dat Spong met minimaal 2 ko's het toernooi wint.

MoCCino
21-06-2013, 21:32
Iemand enig idee hoeveel kg Spong heeft moeten inleveren om met de -95 mee te doen?

rollermanskunk
21-06-2013, 21:41
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-TUvccX4OXk

Tony Galento
21-06-2013, 22:17
Iemand enig idee hoeveel kg Spong heeft moeten inleveren om met de -95 mee te doen?


niets. hij moet zich voor het zwaargewicht juist omhoog trainen.

Tony Galento
21-06-2013, 22:20
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-TUvccX4OXk


arme harry..:)

adenane
21-06-2013, 22:25
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uzZIgaayjdw#at=30

rollermanskunk
21-06-2013, 22:57
Interview Spong:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iHigCQRr8eE

blackadder
21-06-2013, 23:07
Tamme workout. Zeker van Ghita.

Nosferatu187
21-06-2013, 23:26
Iemand enig idee hoeveel kg Spong heeft moeten inleveren om met de -95 mee te doen?

ik denk 10 kg

rollermanskunk
21-06-2013, 23:30
Spong maakt na WSOF4 zijn professionele boks-debuut in Amerika (LHW)...

mario the count
22-06-2013, 00:16
Spong maakt na WSOF4 zijn professionele boks-debuut in Amerika (LHW)...
Bruut hoor, hoop alleen niet dat hij te veel hooi op zijn vork neemt.

Daarnaast is het natuurlijk beter voor je reputatie om zo weinig mogelijk te verliezen, en als je in 3 sporten in competieverband meedoet wordt de kans om te verliezen wel groter. Maar respect voor spong, hij heeft een visie, een streven en hij doet alles om het te bereiken.

rollermanskunk
22-06-2013, 03:17
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1010012_234415806683214_174833918_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1044024_234415820016546_2052334104_n.jpg

Vince
22-06-2013, 03:17
Ook ik denk dat spong favoriet is maar een ilunga duut en verlinden kunnen ook gevaarlijk zijn blijft een toernooi.

Voor mij is dit sws 1 van de beste cards dit jaar tot nu. Tof toernooi + rematch errol en rico + ghita die zich moet bewijzen.

pavani
22-06-2013, 09:56
Ik hoor niemand over Mourad Bouzidi praten, mensen die denken dat Danyo zo maar even over Mourad heen loopt, moet ik toch echt teleurstellen.

adenane
22-06-2013, 11:07
Denk dat Spong het behoorlijk lastig krijgt. Hij is misschien wel favoriet, maar Duut is een taaie, harde vechter. Dus mocht Spong winnen, zal het niet makkelijk worden om blessure-vrij de wedstrijd door te komen. Daarna wacht waarschijnlijk Filip Verlinden, ook al zo'n harde vechter. En aan de andere kant van de 'bracket' hebben Ilunga en Bouzidi het wat makkelijker. De winnaar van deze partij staat logischerwijs gewoon in de finale want Jacoby en Collette zijn toch wel een niveau lager.

Naast Spong zie ik dus ook wel Ilunga of Bouzidi het toernooi winnen....

De video van de weging in ieder geval:


http://www.youtube.com/watch?v=VKwZPDYVgd0

gieloe
22-06-2013, 11:37
Die knokkel van Tyrone lijkt nog steeds wel zo gezwollen.

pavani
22-06-2013, 11:46
http://youtu.be/JG5E8nC5k6E

Jeru
22-06-2013, 12:04
Thanks voor de filmpjes! Wordt toch wel een mooi toernooi zeg!!

rollermanskunk
22-06-2013, 14:08
Tijd voor wat voorspellingen:

Vetgedrukt in mijn de ogen de favorieten (bij sommige partijen zoals Zimmerman vs Verhoeven of Verlinden vs McKinnon is het lastig om echt een favoriet te bepalen):


Superfights:
- Daniel Ghita vs Brice Guidon
- Rico Verhoeven vs Errol Zimmerman
- Joseph Valtellini vs. Francois Ambang
- Anderson Silva vs. Daniel Sam
- Koichi Wanatabe vs. Randy Blake (reserve fight)
- Artem Vakhitov vs. Luis Tavares (reserve fight)
- Mike LeMaire vs. Wayne Barrett

LHW Tournament:
- Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi
- Brian Collette vs. Dustin Jacoby
- Filip Verlinden vs. Steve McKinnon
- Tyrone Spong vs. Michael Duut

mario the count
22-06-2013, 15:51
Iemand al een link naar een livestream?

tidelot
22-06-2013, 16:05
Iemand al een link naar een livestream?

Als je dreambox hebt kan je het op tv zien
Aljazeera sport 8 zend live uit 03:00
http://www.en.aljazeerasport.tv/

Nosferatu187
22-06-2013, 16:10
de meeste zullen geen dreambox hebben.

Nosferatu187
22-06-2013, 16:11
10:48 min. te gaan dus dat word dan om 2 uur niet om 3 uur toch?

mario the count
22-06-2013, 16:28
Als je dreambox hebt kan je het op tv zien
Aljazeera sport 8 zend live uit 03:00
http://www.en.aljazeerasport.tv/
Heb geen dreambox, maar toch bedankt.

blackadder
22-06-2013, 16:34
Schijnt toch een aardig volle bak te worden. :)
http://www.ticketmaster.com/event/00004A88CB6CB79F?CFC_MCSTUDIOSfbpost (http://www.ticketmaster.com/event/00004A88CB6CB79F?CFC_MCSTUDIOSfbpost)

mario the count
22-06-2013, 16:41
Schijnt toch een aardig volle bak te worden. :)
http://www.ticketmaster.com/event/00004A88CB6CB79F?CFC_MCSTUDIOSfbpost (http://www.ticketmaster.com/event/00004A88CB6CB79F?CFC_MCSTUDIOSfbpost)
Nice!!

mario the count
22-06-2013, 17:00
En ik weet dat het weer zeikerig klinkt maar vond de weging er toch weer ongeregeld uitzien, die knullige foutjes moeten er ook echt uit. Maar de partijen die ze neerzetten zijn goed en dat is het belangrijkste.

tidelot
22-06-2013, 17:06
10:48 min. te gaan dus dat word dan om 2 uur niet om 3 uur toch?

indd ,scherp van je.
denk wel dat de leuke partijen na 4:00 zullen zijn

Nosferatu187
22-06-2013, 17:25
En ik weet dat het weer zeikerig klinkt maar vond de weging er toch weer ongeregeld uitzien, die knullige foutjes moeten er ook echt uit. Maar de partijen die ze neerzetten zijn goed en dat is het belangrijkste.

wat kan jij zeiken zeg.

Nosferatu187
22-06-2013, 17:26
indd ,scherp van je.
denk wel dat de leuke partijen na 4:00 zullen zijn

dit meen je niet? ik hoop het toch van niet.

Nosferatu187
22-06-2013, 17:28
Superfights:- Daniel Ghita vs Brice Guidon
- Rico Verhoeven vs Errol Zimmerman
- Joseph Valtellini vs. Francois Ambang
- Brett Hlavacek vs. Paul Marfort
- Anderson Silva vs. Daniel Sam
- Mike LeMaire vs. Wayne Barrett
LHW Tournament:
- Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi
- Brian Collette vs. Dustin Jacoby
- Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

- Tyrone Spong vs. Michael Duut

dit gaat toch niet meer dan 2 uur duren?

Harrie Nak
22-06-2013, 17:33
10:48 min. te gaan dus dat word dan om 2 uur niet om 3 uur toch?Begint om 2 uur inderdaad.

rickross
22-06-2013, 17:38
Gaan ze met dat 8 mans toernooi weer werken ,met de Regel als je twee rondes voorstaat de partij is afgelopen? Zou echt jammer

Anderson
22-06-2013, 17:40
Ik hoop het niet.

blackadder
22-06-2013, 17:41
Gaan ze met dat 8 mans toernooi weer werken ,met de Regel als je twee rondes voorstaat de partij is afgelopen? Zou echt jammer
Waarom kijkt niemand even op hun website om de event formats te bekijken?
http://www.gloryworldseries.com/nl/about

Bromios
22-06-2013, 17:44
Waarom kijkt niemand even op hun website om de event formats te bekijken?
http://www.gloryworldseries.com/nl/about
Waarom neem je nou niet even de moeite het te knippen en te plakken ;)

Tournaments:

World Slams (or eight-man tournaments)

The Slam is a typical 8-man tournament format, where each fight is of three rounds of three minutes duration. The top 4 fighters are seeded, while the bottom four are randomly placed. There are prizes for the first, second, third and fourth fighters. The winner will get the very prestigious World Slam belt of his weight category.
The top 8-ranked fighters would fight each other in a one-night elimination tournament. The top 4 would be seeded. The bottom 4 would be randomly placed. Each fight is of three rounds of three minutes. There would also be between 4 and 7 single fights in between, counting for the ranking.

blackadder
22-06-2013, 17:50
http://www.youtube.com/watch?v=r2rtL1xo7T8 (http://www.youtube.com/watch?v=r2rtL1xo7T8)

rickross
22-06-2013, 17:53
Wat zijn de verwachtingen van duut??

rollermanskunk
22-06-2013, 18:01
dit gaat toch niet meer dan 2 uur duren?

Zijn toch 13-15 partijen dan kom je denk ik wel aan die 2 uur. Ik verwacht ook dat we de 2 reserve partijen zullen zien

- Randy Blake vs Koichi Watanabe
- Artem Vakhitov vs. Luis Tavares

MoCCino
22-06-2013, 18:05
ik denk 10 kg

Ja toch? Aangezien hij op 104kg zat laatst. Hoorde ook in bovenstaand interview dat het er zwaar aan toe ging om op de 95 te komen of iets eronder. Wat ik dus persoonlijk denk is dat Spong niet degene is die het toernooi op zijn naam zal schrijven. Aangezien hij qua kracht niet hetzelfde zal zijn als toen tegen Remy. Ik verwacht niet diezelfde K.O power.

blackadder
22-06-2013, 18:06
Ja toch? Aangezien hij op 104kg zat laatst. Hoorde ook in bovenstaand interview dat het er zwaar aan toe ging om op de 95 te komen of iets eronder. Wat ik dus persoonlijk denk is dat Spong niet degene is die het toernooi op zijn naam zal schrijven. Aangezien hij qua kracht niet hetzelfde zal zijn als toen tegen Remy. Ik verwacht niet diezelfde K.O power.
x2

Nosferatu187
22-06-2013, 18:20
Zijn toch 13-15 partijen dan kom je denk ik wel aan die 2 uur. Ik verwacht ook dat we de 2 reserve partijen zullen zien

- Randy Blake vs Koichi Watanabe
- Artem Vakhitov vs. Luis Tavares

Ja dat zeg ik dus, ook al duurt het tot 4.30 wil ik nog best opblijven aangezien ik lekker in hd ga kijken.

Nosferatu187
22-06-2013, 18:20
Ja toch? Aangezien hij op 104kg zat laatst. Hoorde ook in bovenstaand interview dat het er zwaar aan toe ging om op de 95 te komen of iets eronder. Wat ik dus persoonlijk denk is dat Spong niet degene is die het toernooi op zijn naam zal schrijven. Aangezien hij qua kracht niet hetzelfde zal zijn als toen tegen Remy. Ik verwacht niet diezelfde K.O power.

Yep maar ik verwacht dat spong wel hard gaat komen.

Nosferatu187
22-06-2013, 18:24
wat is trouwens die intro song van Ghita?

K1power
22-06-2013, 18:30
Emil Lassaria - Balada
http://www.youtube.com/watch?v=kANxKoIPB90

Dat is zijn bekende intro nummer, maar volgens mij komt hij inmiddels met een ander nummer op.

Nosferatu187
22-06-2013, 19:44
nee niet dit nummer, hij gebruikt een andere nu.

rene37
22-06-2013, 19:56
Weet iemand hoe laat Nederlandse tijd het begint en/of streampje?

e-type
22-06-2013, 19:57
http://www.firstrow1.eu/watch/192368/1/watch-glory-9-:-new-york---prelims.html

Nosferatu187
22-06-2013, 19:59
Weet iemand hoe laat Nederlandse tijd het begint en/of streampje?

2:00 uur