PDA

View Full Version : Weet iemand waar Chahid is gebleven?



Mattie73
17-04-2013, 13:20
Vecht Chahid Oulad el Hadj eigenlijk nog? We hebben allang niets vernomen van hem.

(Spectaculaire vechter was dat zeg. Zijn mooiste partijen vond ik die tegen Zambidis, Mo Khamal, Nieky Holzken, Gago Drago, Murat Direkci. Of hij nou won of verloor, 1 ding wist je zeker, je kreeg waar voor je geld en spectakel te zien. Hij kwam altijd om te knokken!)

ChingChong
17-04-2013, 14:02
Vecht Chahid Oulad el Hadj eigenlijk nog? We hebben allang niets vernomen van hem.

(Spectaculaire vechter was dat zeg. Zijn mooiste partijen vond ik die tegen Zambidis, Mo Khamal, Nieky Holzken, Gago Drago, Murat Direkci. Of hij nou won of verloor, 1 ding wist je zeker, je kreeg waar voor je geld en spectakel te zien. Hij kwam altijd om te knokken!)

Denk gestopt aangezien hij 1-5-1 de laatste 7 partijen staat. Of tijdelijk eruit.

pronk
17-04-2013, 18:20
zelfde geld voor Gago drago.

Minotauro
17-04-2013, 18:49
Gago Drago is toch wel een hele matige vechter. Groot vechtershart, maar had altijd het gevoel alsof hij niet beter kon worden en slechter was dan hij dacht. Techniek en uithoudingsvermogen hebben hem gesloopt

Illest
17-04-2013, 21:57
een taaie rakker is dat, maar nam echt veels te veel..das best riskant

daanII
17-04-2013, 22:04
Vecht Chahid Oulad el Hadj eigenlijk nog? We hebben allang niets vernomen van hem.


Ik zou zeggen; bel de sportschool even.

http://www.championsgym.nl/champions_gym_chahid_oulad_el_hadj_2

Nosferatu187
17-04-2013, 22:08
een taaie rakker is dat, maar nam echt veels te veel..das best riskant

de laatste keer tegen Zambo was hij ook al niet meer van hetzelfde niveau als eerder, te vaak klappen gevangen.

Mattie73
18-04-2013, 10:33
de laatste keer tegen Zambo was hij ook al niet meer van hetzelfde niveau als eerder, te vaak klappen gevangen.

Hij heeft te vroeg gepiekt, hij was al vanaf zijn 16e A-klasser geloof ik.

Richelieu
18-04-2013, 10:49
Gago Drago is toch wel een hele matige vechter. Groot vechtershart, maar had altijd het gevoel alsof hij niet beter kon worden en slechter was dan hij dacht. Techniek en uithoudingsvermogen hebben hem gesloopt

Pardon? Het klopt dat Drago 9 van zijn laatste 10 gevochten partijen heeft verloren maar om hem een hele matige vechter te noemen.....enorm kortzichtig. Gago Drago heeft een enorme staat van dienst.

Minotauro
18-04-2013, 10:55
Pardon? Het klopt dat Drago 9 van zijn laatste 10 gevochten partij heeft verloren maar om hem een hele matige vechter te noemen.....enorm kortzichtig. Gago Drago heeft een enorme staat van dienst.

Vond het altijd een hoop haantjesgedrag, net als in die serie Enfusion, maar weinig daden. Maar dat is mijn mening!

pronk
18-04-2013, 13:05
Pardon? Het klopt dat Drago 9 van zijn laatste 10 gevochten partij heeft verloren maar om hem een hele matige vechter te noemen.....enorm kortzichtig. Gago Drago heeft een enorme staat van dienst.


Ik vond Drago echt een topvechter destijds heeft tegen top gevochten wereldwijd naam gezet iedereen kent hem wel.
Maar wat ik jammer vind is dat het lijkt dat hij zig niet verder heeft ontwikkelt de laatste jaren wat ik zonde vind , met zo'n vechtstijl breekt het je gewoon op zeker als je vanaf je 15de bezig bent en over 100 partijen heb gevochten.
Maar heb zeker nog goede herinneringen aan veel partijen van hem o.a (Stjepan Veselic1) Reps zeker.

Harrie Nak
18-04-2013, 13:27
Misschien zit 'ie tegenwoordig ook in de schilderijen?