PDA

View Full Version : Buakaw naar Glory?



rollermanskunk
18-04-2013, 21:52
Vandaag onthulde Buakaw op een persconferentie de details over zijn deelname aan de aankomende event genaamd: Max Muaythai die op 6 mei zal worden gehouden met oa. Buakaw vs Malik Watson. De organisatie Max Muaythai maakte bekend dat ze in onderhandeling zijn met Glory om in de toekomst vechters uit te wisselen.

Dit is goed nieuws voor de fans van Buakaw die hoogstwaarschijnlijk aan het einde van het jaar bij een Glory evenement (Glory Grand Slam Tournament -70 kg?) deel zal nemen.

Bron: http://www.muaythaifocus.com/forums/index.php?showtopic=1595

hypergiant
18-04-2013, 21:55
Dit is tot nu toe, het beste vechtsport nieuws van het jaar.

Leventdepevent
18-04-2013, 21:56
dat zou wel erg vet zijn zeg!

rollermanskunk
18-04-2013, 22:10
Dit is tot nu toe, het beste vechtsport nieuws van het jaar.

Zekers, maar eerst ff afwachten of die echt een contract zal tekenen. Ik hoop wel dat ze het zo snel mogelijk regelen want Buakaw is ook niet meer 1 van de jongste.

Pansier
18-04-2013, 22:17
Zekers, maar eerst ff afwachten of die echt een contract zal tekenen. Ik hoop wel dat ze het zo snel mogelijk regelen want Buakaw is ook niet meer 1 van de jongste.

x2, zeker niet voor een Thai. Hij is vind ik al wat vuur verloren, maar het blijft een topper!

Koike88
18-04-2013, 22:55
Malik Watson?? Was zeker geen budget meer over nadat ze Buakaw hadden gestrikt. No offence, maar Malik Watson is een over het paard getild mannetje.

http://www.youtube.com/watch?v=FFpuZAxfwPw

Dat zeg ik trouwens omdat ik hem ken. Vervelende gozer vind ik het. In muay thai kunnen altijd onverwachtse dingen gebeuren maar het moet wel heel gek lopen als dit niet een KO overwinning wordt voor Buakaw in de eerste minuut.

mario the count
18-04-2013, 23:19
buakaw bij glory zou wel heel nice zijn. Zit nog steeds op een partij(rematch) tussen hem en petrosyan te wachten.

daanII
18-04-2013, 23:25
Er wordt niet gezegd dat Buakaw misschien naar Glory gaat of een contract tekent;

"It was also announced at the press conference that Max MUaythai are in talks with Glory with a view to sharing fighters such as Petroysian in the future."

daanII
18-04-2013, 23:27
@Koike: Het is maar een demo partij, meer niet;

"The first show will feature Buakao in a demo fight against Us fighter Malik Watson."

Nosferatu187
18-04-2013, 23:50
dan zeg ik: Petrosyan watch out.

Pansier
18-04-2013, 23:56
dan zeg ik: Petrosyan watch out.

Zal wel meevallen denk ik zo.

ZakKa!
19-04-2013, 00:46
petrosyan vs buakaw make it happen

rollermanskunk
19-04-2013, 01:00
Verleden jaar waren er al pogingen gedaan om hem bij Glory te krijgen maar toen zat Buakaw diep in de shit met z'n gym/manager en de Thaise bond. Die nieuwe promotie Max MuayThai is om Buakaw heen gebouwd. Slimme zet van hem.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

hypergiant
19-04-2013, 02:39
Ik vind dat Buakaw het afgelopen jaar sterke partijen heeft neergezet. Hij heeft ook nog eens regelmatig gevochten. Mischien komt het doordat hij niet meer vecht voor Por Pramuk Gym. Met zijn ervaring kan hij het geduld opbrengen om zijn tegenstander te lezen. Bijna alle partijen zijn vroegtijdig beeindigd. Buakaw vs Petrosyan zou ik liever willen zijn dan welk ander match up in de vechtsport wereld.

Harrie Nak
19-04-2013, 13:24
Hier nog een goede uiteenzetting van wat Buakaw allemaal voor z'n kiezen kreeg afgelopen jaar:
Buakaw 2013: Troubles, Contracts, Promotions, Sponsors & Fights (http://samurailife.net/buakaw-2013-troubles-contracts-promotions-sponsors-fights/)

mario the count
19-04-2013, 14:25
Buakaw blijft voor mij de nummer 1 -70kg vechter. Zijn partijen zijn nooit saai, hij verliest maar weinig en kijk eens hoeveel partijen die man gedraaid heeft. Buakaw is een bikkel en als er iemand thuishoort bij glory is hij het wel. Wil je kunnen zeggen dat je als organisatie de top van de -70kg in huis hebt, dan moet je buakaw erbij hebben. Hij heeft zoveel fans wereldwijd dat hij zeker zijn geld opbrengt voor een organisatie als glory.

Kemal
19-04-2013, 16:57
Dat zou toch geweldig zijn!

Asura
19-04-2013, 17:55
Dat zou zeker top zijn

de Stiep
19-04-2013, 20:45
Buakaw blijft voor mij de nummer 1 -70kg vechter. Zijn partijen zijn nooit saai, hij verliest maar weinig en kijk eens hoeveel partijen die man gedraaid heeft. Buakaw is een bikkel en als er iemand thuishoort bij glory is hij het wel. Wil je kunnen zeggen dat je als organisatie de top van de -70kg in huis hebt, dan moet je buakaw erbij hebben. Hij heeft zoveel fans wereldwijd dat hij zeker zijn geld opbrengt voor een organisatie als glory.

Zou echt te gek zijn. Make it happen !