PDA

View Full Version : SUDSAKORN VS MICHAEL PISCITELLO 2013 Januari



Anderson
19-04-2013, 00:20
http://www.youtube.com/watch?v=bc2fIpslB0E

Sudsakorn kwam maar weer eens lang in Europa om een kickboks les te geven.

Nosferatu187
19-04-2013, 00:25
Yokkao is echt zielig aan het doen met hun video's.

Anderson
19-04-2013, 00:27
Hebben ze van Bas Boontje geleerd

Nosferatu187
19-04-2013, 00:30
bas boon ---> :jason2:

hypergiant
19-04-2013, 02:42
Thx! Goede vechter die Sudsakorn, is altijd iedereen te snel af. Waarom is het de Fransen nooit gelukt om door te breken op K1 regels? Fabio Pinca is volgens mij de enigste die een naam heeft opgebouwd. Ze hebben genoeg vechters die op deze gewichtsklasse vechten.

Anderson
19-04-2013, 12:08
Damien Almos heeft ook wel een naam opgebouwd maar vooral in Thailand. Karim Bennoui begon goed maar heeft de laatste tijd veel last van blessures gehad gebroken handen etc. Karim Ghajji ook wel maar die is al redelijk op leeftijd.

hypergiant
19-04-2013, 19:26
v
Damien Almos heeft ook wel een naam opgebouwd maar vooral in Thailand. Karim Bennoui begon goed maar heeft de laatste tijd veel last van blessures gehad gebroken handen etc. Karim Ghajji ook wel maar die is al redelijk op leeftijd.

Damien Alamos kende ik niet, op Muay Thai regels heb je wel in Frankrijk wel goede vechters ronlopen. Wat dat betreft is Nederland wel een uniek landje. Ze domineren de kickbox wereld en kunnen makkelijk meedraaien op Muay Thai regels. Al heb ik het gevoel dat het aan het veranderen is. De huidige kampioen is een Italiaan en die jongen uit Canada die tijdens Glory Istanbul tegen Direcki vocht deed het erg goed.