PDA

View Full Version : THAI FIGHT 2013 - PATTAYA - VIDEOS



tom69330
19-04-2013, 16:12
http://boxemag.com/index.php/kick-boxing/item/thai-fight-pattaya-2013-video-feat-yodsanklai-et-sudsakorn

Anderson
19-04-2013, 20:56
Onklopbaar de Yod op dit moment alleen Petro zou een waardig tegenstander zijn voor hem of Buakaw en hij vecht weer -70kg

payap
20-04-2013, 00:37
Thans dat was weer genieten. Thai Fight zijn toch wel de gala's van het moment!!! Wel mogen er wat sterkere tegenstanders voor de Thai's komen.

Pansier
20-04-2013, 01:22
Onklopbaar de Yod op dit moment alleen Petro zou een waardig tegenstander zijn voor hem of Buakaw en hij vecht weer -70kg

Dteh Thad Saaaaaaiiiiii, whaha geweldig! :lol:

mario the count
20-04-2013, 01:55
Mooie elleboog van sudsakorn, hahah die scheids, die spoort nie hoor!!

Dannyboy
20-04-2013, 09:23
@ Mario, mocht je het "proberen op te vangen" bedoelen van de scheids, dan doet de scheidsrechter juist een goede poging.
De klap op het canvas, als je al out bent, richt vaak meer schade aan dan het out gaan.
Zodoende poogt men in Thailand de val te breken of op te vangen, zou in nederland ook moeten gebeuren. Heb vaak genoeg gezien dat het in nederland niet goed ging....

mario the count
20-04-2013, 13:54
@ Mario, mocht je het "proberen op te vangen" bedoelen van de scheids, dan doet de scheidsrechter juist een goede poging.
De klap op het canvas, als je al out bent, richt vaak meer schade aan dan het out gaan.
Zodoende poogt men in Thailand de val te breken of op te vangen, zou in nederland ook moeten gebeuren. Heb vaak genoeg gezien dat het in nederland niet goed ging....
Snap dat hij het goed bedoelt, maar het zag er gewoon grappig uit:lol:
leek net een slechte schwalbe van van der vaart.

su-dai
20-04-2013, 15:58
Thans dat was weer genieten. Thai Fight zijn toch wel de gala's van het moment!!! Wel mogen er wat sterkere tegenstanders voor de Thai's komen.

die MM is echt raar.
Yod kon die gast ook al in 1 minuut afmaken net als sudsakorn deed.
dat leken wel nieuwelingen.
totaal geen power in hun stoten.

leuk concept thaibox...maar zonder echte tegenstanders wordt het meer WWF en echte sport...

su-dai
20-04-2013, 16:00
die MM is echt raar.
Yod kon die gast ook al in 1 minuut afmaken net als sudsakorn deed.
dat leken wel nieuwelingen.
totaal geen power in hun stoten.

leuk concept thaifight...maar zonder echte tegenstanders wordt het meer WWF dan een echte sport...

Koike88
20-04-2013, 20:12
Ik ken die Naimjon niet, maar vechters uit Uzbekistan met een 45-3 record zou ik maar niet onderschatten.. Die mogen best tegen een Yod staan.

mario the count
20-04-2013, 20:14
Yod moet gewoon tegen toppers staan. Alles van subtop en lager is kanonnenvoer voor yod.

su-dai
20-04-2013, 20:53
Ik ken die Naimjon niet, maar vechters uit Uzbekistan met een 45-3 record zou ik maar niet onderschatten.. Die mogen best tegen een Yod staan.


45-3 klinkt goed, maar mss allemaal bij de jeugd in tornooitjes gehaald?
dan heb je dat daar zo!
het leek me in elk geval geen doorwinterde topper!
toen yod ff doorduwde werd hij geteld en gaf in feite op...

Anderson
21-04-2013, 06:11
In Nederland ook