PDA

View Full Version : GLORY 7 Milan | Results **Spoiler**



Kemal
21-04-2013, 06:58
Karapet Karapetyan def. Roberto Cocco by unanimous decision.
Michael Duut def. Steve McKinnon by decision.
Kaoponlek def. Sergio Wielzen by unanimous decision.
Chingiz Allazov vs. Marat Grigorian ruled a draw due to accidental cut caused from unintentional elbow.
Artem Levin def. Sahak Parparyan by unanimous decision in an extra round.
Rico Verhoeven def. Jhonata Diniz by unanimous decision.
Davit Kiria def. Yury Bessmertny by unanimous decision.
Robin van Roosmalen def. Murthel Groenhart by unanimous decision.
Giorgio Petrosyan def. Hafid El Boustati by unanimous decision.

Justinian
21-04-2013, 18:28
Mooi gala, net als London, maar Turkije was naar mijn mening echt top! Ik denk dat Turkije weleens een erg populair Kickboksland kan worden in de toekomst!

rollermanskunk
21-04-2013, 18:59
Mooi gala, net als London, maar Turkije was naar mijn mening echt top! Ik denk dat Turkije weleens een erg populair Kickboksland kan worden in de toekomst!

Ik hoorde dat Glory in oktober weer terug gaat naar Istanbul. Waarschijnlijk weer met Saki op de main card met/of een kwalificatie-toernooi voor de HW Grand Slam final 8 in Tokyo.

mario the count
21-04-2013, 19:03
Ik hoorde dat Glory in oktober weer terug gaat naar Istanbul. Waarschijnlijk weer met Saki op de main card met/of een kwalificatie-toernooi voor de HW Grand Slam final 8 in Tokyo.

Daar zouden ze mooi Saki vs Spong kunnen matchen.

Diaz bros
21-04-2013, 20:20
Ik hoorde dat Glory in oktober weer terug gaat naar Istanbul. Waarschijnlijk weer met Saki op de main card met/of een kwalificatie-toernooi voor de HW Grand Slam final 8 in Tokyo.

Zou een flinke verbetering zijn, ipv 16 en dan gewoon de normale regels weer terug neem ik aan(?) met gewoon 3 rondes

adenane
21-04-2013, 20:23
Daar zouden ze mooi Saki vs Spong kunnen matchen.

Denk het niet. GLORY zal een sterk deelnemers veld willen voor de Final 8 en dan gaan ze geen toppers tegenover elkaar zetten die elkaar kunnen elimineren tijdens de Final 16...

mario the count
21-04-2013, 21:12
Denk het niet. GLORY zal een sterk deelnemers veld willen voor de Final 8 en dan gaan ze geen toppers tegenover elkaar zetten die elkaar kunnen elimineren tijdens de Final 16...

Daar zit wel wat in ja, maar wie wil je anders tegen Saki zetten? Je moet toch met een topper komen wil je het spannend houden haha.

rollermanskunk
21-04-2013, 21:16
Als Glory de rankings als basis blijven nemen voor de 8-men tournaments zullen er denk ik geen kwalificatie-toernooien meer worden georganiseerd (ook niet voor de hw's). Vanaf Glory 8 Tokyo wordt er begonnen met de toernooien in de verschilende gewichtsklasses:

- Glory 8 Tokyo -65 kg
- Glory 9 NYC -95 kg (LHW)

Er resten dan nog : 70 kg, 77 kg, 85 kg en HW's

Diaz bros
21-04-2013, 21:44
er zullen toch ook paar losse directe titelgevechten zijn i.p.v. tournaments. Ze zouden bv. een event in rusland kunnen houden met Levin voor de MW titel ofzo en Holzken voor de WW titel tegen een kyshenko mochten ze die kunnen strikken

rollermanskunk
21-04-2013, 22:01
er zullen toch ook paar losse directe titelgevechten zijn i.p.v. tournaments. Ze zouden bv. een event in rusland kunnen houden met Levin voor de MW titel ofzo en Holzken voor de WW titel tegen een kyshenko mochten ze die kunnen strikken

Ja, titelgevechten en toernooien.

- 4 in Amerika: Glory 9 New York, LA, San Diego en San Francisco (laatste 3 steden zijn nog niet bevestigd),
- 2 in Japan, Tokyo (Glory 8 Tokyo en New Year's event).

In Zagreb en waarschijnlijk ook weer in Istanbul zulen er Glory-gala's georganiseerd gaan worden.

Vooralsnog zijn alleen Tokyo en New York bevestigd.

Candelaria
22-04-2013, 09:23
Iemand een link naar een stream of link om te downloaden?:lol:

Minotauro
22-04-2013, 13:08
Spong maakt gehakt van Saki voor zijn eigen publiek

rollermanskunk
22-04-2013, 13:27
Spong maakt gehakt van Saki voor zijn eigen publiek

Het is maar de vraag of dit gevecht er wel komt. Saki gaat in ieder geval in Amerika nog vechten tegen Schilt. Spong zou eerst nog gematcht gaan worden tegen Ghita (maar die schijnt nog steeds een arm-blessure te hebben) en Spong heeft ook nog contract-verplichtingen met WSOF. Afhankelijk van deze resultaten en ontwikkelingen zou dan in het najaar in Istanbul misschien Saki vs Spong om de vacante (?) Glory HW Wereldtitel plaats kunnen vinden maar dat is nog erg (Turkse) koffiedik kijken.

Wheelie
22-04-2013, 16:18
Iemand een link naar een stream of link om te downloaden?:lol:



http://www.binsearch.info/?q=U2PD3o6X34tvMrT&adv_sort=date&adv_g=alt.binaries.boneless