PDA

View Full Version : Nate Diaz Wants the UFC to Add 3 More Weight Classes



jantje11
25-04-2013, 14:26
http://bleacherreport.com/articles/1613959-ufc-on-fox-7-results-nate-diaz-wants-the-ufc-to-add-three-more-weight-classes

Lijkt mij een beetje teveel van het goede en denk dat het dan een rommeltje wordt bij de UFC.

Het enigste voordeel wat ik erin zie is dat de UFC meer vechters kan contracteren die nu geen kans krijgen.

steftheboxer
25-04-2013, 15:26
En meer gevechten voor een belt wat zeker de PPV goed moet doen. Ik ben trouwens geen voorstander van meer gewichtsklassen. Wat ik wel weer graag zou willen zien zijn Open Weight Grand Prix's zoals in Pride...

Diaz bros
25-04-2013, 19:11
Ik ben een groot Diaz fan, maar oneens met de idee van Nate, een dozijn champs haalt de glans van champ weg, champ moet toch iets uniek blijven en de huidige verdeling is goed zat. Eerlijk gezegd mogen ze wat mij betreft de flyweight schrappen, dat vind ik toch maar een divisie voor mislukte topcontenders in bantamweight. Het liefst zie ik dat ze de BW en FW ook nog eens samen zouden doen en 140 divisie van maken. Een pettis vecht nu ook ineens FW omdat de cut toch meevalt, een Florian is van MW naar zelfs FW gegaan en als UFC niet op FOX was gekomen zat die nu waarschijnlijk op flyweight te vechten voor de titel. Het is toch op een of andere manier oneerlijk. elke weltherweigt vechter zou zomaar op 4 divisies kunnen vechten en een Light Heavyweight vechter zal nooit een WW vechter kunnen worden