PDA

View Full Version : Saki bij FunX: 'Ik zou tegen Badr wel een goede langere partij willen vechten'



MoCCino
27-04-2013, 21:49
http://youtu.be/I2Z9ifuBxd8

http://youtu.be/I2Z9ifuBxd8

Kemal
27-04-2013, 21:59
Saki is een topper!

univers1l
27-04-2013, 23:43
leuke interview.
Saki is een baas!

Leventdepevent
28-04-2013, 01:04
ik wil hem tegen een Hari in topvorm zien

TheCarnage
28-04-2013, 17:02
Met alle respect die partij hebben we al twee keer gezien en twee keer trok Saki aan het kortste eind, ik zit niet op een derde te wachten het resultaat zal hetzelfde zijn.

En dat is echt met alle respect naar Saki toe, want hij is een held en een topvechter.

Diaz bros
28-04-2013, 17:04
ik wil hem tegen een Hari in topvorm zien

klein jaar geleden al gebeurt en we hebben toen allemaal kunnen zien dat saki dan geen schijn van kans maakt

LeeMurray
28-04-2013, 17:16
Blijft een van m'n favo vechters maar ik denk zoals de meesten ook dat ie weer aan het kortste eind zal trekken tegen een Badr. Ben ik de enige die graag een Saki vs. Spong pt. 2 ziet?

pronk
28-04-2013, 17:29
Beide in vorm krijgen we saki kebab.

VetteVis
28-04-2013, 18:55
Ik wil Ghita-Badr zien, beide bijna even lang (Badr maar 2 cm langer). Denk wel een leuk gevecht.

univers1l
28-04-2013, 19:42
Ja doe mij maar saki vs spong.

Ralphie89
28-04-2013, 19:57
klein jaar geleden al gebeurt en we hebben toen allemaal kunnen zien dat saki dan geen schijn van kans maakt
Betekent niet dat dat nu nog steeds zo is. Saki heeft laten zien dat hij zich flink heeft ontwikkeld de afgelopen tijd, dat is echt niet meer dezelfde Saki die vorig jaar tegen Badr vocht. Ik zeg niet dat een Saki nu tegen een Badr in topvorm zal winnen, maar ik denk wel dat de partij er nu anders uit zou zien.

Great Gambler
28-04-2013, 21:39
Sterker nog als de partij 3 ronde duurt zal Saki zeker winnen van Badr!!!

R.D.N
29-04-2013, 11:39
Een normale losse partij Badr vs Saki zal er nooit komen nu ze beide bij Mike trainen,meschien een keer in een toernooi.
Saki vs Spong dat lijkt me een Topper.

PinPoint
29-04-2013, 11:51
Waarom kan iemand niet gewoon toegeven dat iemand anders gewoon een klasse beter is?!

arielhelwani
29-04-2013, 12:34
Waarom kan iemand niet gewoon toegeven dat iemand anders gewoon een klasse beter is?!Ik geef het toe, Badr is gewoon een klasse beter dan ik! :P

Illest
29-04-2013, 12:36
Waarom kan iemand niet gewoon toegeven dat iemand anders gewoon een klasse beter is?!

Omdat het simpelweg niet waar is. Heb je weleens gezien hoe groot Badr toen was? Die opstoot zat er vol op, eerlijk is eerlijk.
Maar Hari een klasse beter dan Saki...nou nee, dat is niet waar.

Nu zou het echt een heel ander verhaal zijn. Als Samedov je aan slaat, heb je niks te zoeken tegen Saki, ook al heb je in het verleden al 2x van hem gewonnen.

pronk
29-04-2013, 12:52
Ik vraag me af bij wie Mike in de hoek zal staan als hij überhaupt zal coachen.

rafi
29-04-2013, 13:30
saki vindt badr de absolute beste kickbokser op dit moment. dat gaf hij ook aan in de ringssport.

Illest
29-04-2013, 13:59
saki vindt badr de absolute beste kickbokser op dit moment. dat gaf hij ook aan in de ringssport.

bescheidenheid siert de mens;)

Tyrone Spong en Gohkan Saki zijn momenteel de betere kickboksers, maar dat gezegdhebbende...als Badr weer vol in training gaat en 'groter' wordt is hij met die loeiharde (lelijke) zwaaihoeken moeilijk te stoppen

Maar technisch en tactisch is het niet bepaald genieten als liefhebber van het spelletje. Ik was overigens als de dood dat Saki diezelfde stijl zou overnemen na zijn overstap naar Mike, maar niets is minder waar...hij is alleen nog maar beter geworden.

Trouwens, dat hij nu bij Mike traint, is nog een reden waarom ik denk dat Badr niet voor de 3e keer zal winnen

Willm
29-04-2013, 14:05
En als die de 3e keer ook niet wint (98%). Dan doen we een jaar daarop nog een partij, omdat Saki dan nog een centimeter is gegroeid en meer kans maakt. Verliest die weer? Dan gaan we gewoon net zo lang door tot Saki 2 meter is!

Met alle respect voor Saki, maar ik denk dat Schilt, Hari en Overeem gewoon een tikkeltje te groot zijn. En als iemand komt met met "ja en Ghita dan". Ghita is een hype van 1.95 die alleen maar van cans heeft gewonnen en het elke keer tegen de subtop moet afzien, laat staan de top.

rafi
29-04-2013, 14:25
En als die de 3e keer ook niet wint (98%). Dan doen we een jaar daarop nog een partij, omdat Saki dan nog een centimeter is gegroeid en meer kans maakt. Verliest die weer? Dan gaan we gewoon net zo lang door tot Saki 2 meter is!

Met alle respect voor Saki, maar ik denk dat Schilt, Hari en Overeem gewoon een tikkeltje te groot zijn. En als iemand komt met met "ja en Ghita dan". Ghita is een hype van 1.95 die alleen maar van cans heeft gewonnen en het elke keer tegen de subtop moet afzien, laat staan de top.
inderdaad de laatste keer dat badr tegen saki moest, toen schreeuwde iedereen hier ook dat saki zou winnen van badr. maar bard straffe hem al in de eerste ronde. misschien dat saki ooit kan winnen van badr als ze een veteranen partij gaan draaien. als ze rond de 45 jaar zijn samen.

Mattie73
29-04-2013, 14:30
Met alle respect voor Saki, maar ik denk dat Schilt, Hari en Overeem gewoon een tikkeltje te groot zijn. .

Ik ben het bijna overal met je eens, op 1 ding na: Saki zal Overeem zeker verslaan. Saki is veel te snel en technisch voor Overeem, en bovendien heeft Overeem niet de lengte die Schilt en Badr wel hebben.

mario the count
29-04-2013, 15:10
Saki vs spong, die wil ik zien. En hoe raar het ook klinkt, ik wil saki vs bonjasky nog een keer zien. Neem aan dat saki ook wel graag een revanche wilt.

Ralphie89
29-04-2013, 16:27
Ik ben het bijna overal met je eens, op 1 ding na: Saki zal Overeem zeker verslaan. Saki is veel te snel en technisch voor Overeem, en bovendien heeft Overeem niet de lengte die Schilt en Badr wel hebben.
Volgens mij schelen Badr en Overeem nauwelijks wat lengte betreft: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OWK_qOkpocc#t=210s

kooivechter
29-04-2013, 17:09
leuke interview.
Saki is een baas!


Volgens mij schelen Badr en Overeem nauwelijks wat lengte betreft: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OWK_qOkpocc#t=210s

Dat klopt zeijen praktisch even lang, dievlieger gaat niet op. Saki is een topvechter. Hij zou in de 95 kilo klasse moete vechten net als spong. Saki is gewoon te klein tegen Overeem, schilt, Hari ondanks dat hij heel veel goed maakt met zijn snelheid en explosiviteit

TheCarnage
30-04-2013, 13:29
bescheidenheid siert de mens;)

Tyrone Spong en Gohkan Saki zijn momenteel de betere kickboksers, maar dat gezegdhebbende...als Badr weer vol in training gaat en 'groter' wordt is hij met die loeiharde (lelijke) zwaaihoeken moeilijk te stoppen

Maar technisch en tactisch is het niet bepaald genieten als liefhebber van het spelletje. Ik was overigens als de dood dat Saki diezelfde stijl zou overnemen na zijn overstap naar Mike, maar niets is minder waar...hij is alleen nog maar beter geworden.

Trouwens, dat hij nu bij Mike traint, is nog een reden waarom ik denk dat Badr niet voor de 3e keer zal winnen

Ik snap niet hoe je kan zeggen dat hun momenteel de betere zijn als Saki in de laatste ontmoeting zo weinig had in te brengen. Ik ben fan van beide, en wat Badr allemaal buiten de ring doet keur ik zwaar af. Maar als vechter is hij een genot om naar te kijken.

Volgens mij kies jij een beetje partij voor Saki en doe je in mijn ogen Badr zwaar tekort door hem af te schilderen als een of andere kroegmepper die geen techniek heeft. Hij heeft in mijn ogen nog steeds de mooiste KO in K1 historie gemaakt met een technisch perfecte uitvoering/timing van een trap tegen Leko. Ook Saki ging neer op een mooie opstoot waarmee hij ook Bouzidi KO sloeg. Je doet niet alleen Badr tekort, maar ook zijn tegenstanders door hem af te wimpellen als alleen een krachtige vechter met alleen zwaaipower en geen techniek.

Diaz bros
30-04-2013, 15:42
Omdat het simpelweg niet waar is. Heb je weleens gezien hoe groot Badr toen was? Die opstoot zat er vol op, eerlijk is eerlijk.
Maar Hari een klasse beter dan Saki...nou nee, dat is niet waar.

Nu zou het echt een heel ander verhaal zijn. Als Samedov je aan slaat, heb je niks te zoeken tegen Saki, ook al heb je in het verleden al 2x van hem gewonnen.

ok, misschien dat bij de 29e rematch saki wel een keer wint en dan had je alsnog gelijk.

Je kunt wil lullen over samedov, maar die verslaat die gewoon. dus niks gebeurd. Saki had ook een keer een slecht jaar en werd door iedereen verslagen bijna, hari weet nog te winnen en als je het niveauverschil zag de laatste partij mag je deze discussie niet eens beginnen, daalijk zeg je nog dat sonnen nog een kans zou maken bij een rematch tegen jones...

Great Gambler
30-04-2013, 23:50
Saki had die opstoot nooit moeten krijgen. Grote fout van Saki! Geloof me als Saki de 1e ronde had overleeft dan had Badr het niet getrokken. Saki is gewoon te snel en te slim voor elke zwaargewicht. Samedov sloeg Badr bijna neer laat staan de stootkracht van Saki.

Daarnaast praat de iedereen hier dat Saki ook geen kans maakte tegen Ghita? Nu Ghita verloren heeft, wordt Ghita gezien als een subtop vechter. Bullshit!!!! Ghita stond in de finale tegen Schilt. Met andere woorden Ghita verslaan en vooral op deze manier zegt genoeg over hoe goed Saki is. Badr kan alleen maar goed maaien en gebruik zijn techniek al jaren niet meer. Als Badr mis slaat ligt hij bijna buiten de ring of op de grond. Ik vind het geen mooie vechter meer!

mario the count
01-05-2013, 00:06
Saki had die opstoot nooit moeten krijgen. Grote fout van Saki! Geloof me als Saki de 1e ronde had overleeft dan had Badr het niet getrokken. Saki is gewoon te snel en te slim voor elke zwaargewicht. Samedov sloeg Badr bijna neer laat staan de stootkracht van Saki.

Daarnaast praat de iedereen hier dat Saki ook geen kans maakte tegen Ghita? Nu Ghita verloren heeft, wordt Ghita gezien als een subtop vechter. Bullshit!!!! Ghita stond in de finale tegen Schilt. Met andere woorden Ghita verslaan en vooral op deze manier zegt genoeg over hoe goed Saki is. Badr kan alleen maar goed maaien en gebruik zijn techniek al jaren niet meer. Als Badr mis slaat ligt hij bijna buiten de ring of op de grond. Ik vind het geen mooie vechter meer!
Maar feit blijft dat hij vorig jaar redelijk snel van Saki won. Als badr weer op niveau is wil ik wel een rematch zien, met saki zijn huidige vorm zou het in ieder geval een toppartij worden.

Great Gambler
01-05-2013, 00:23
Zekers!!!

Willm
01-05-2013, 00:53
Saki had die opstoot nooit moeten krijgen. Grote fout van Saki! Geloof me als Saki de 1e ronde had overleeft dan had Badr het niet getrokken. Saki is gewoon te snel en te slim voor elke zwaargewicht. Samedov sloeg Badr bijna neer laat staan de stootkracht van Saki.

Daarnaast praat de iedereen hier dat Saki ook geen kans maakte tegen Ghita? Nu Ghita verloren heeft, wordt Ghita gezien als een subtop vechter. Bullshit!!!! Ghita stond in de finale tegen Schilt. Met andere woorden Ghita verslaan en vooral op deze manier zegt genoeg over hoe goed Saki is. Badr kan alleen maar goed maaien en gebruik zijn techniek al jaren niet meer. Als Badr mis slaat ligt hij bijna buiten de ring of op de grond. Ik vind het geen mooie vechter meer!
Noem de toppers eens die Ghita heeft verslagen? Wendel Roche? Ben Saddik? Brian Douwens? Laat me niet lachen man, zijn hele lijst bestaat uit koekenbakkers. En als hij een keer tegen een topper staat zakt hij door de mand, zoals al 2x tegen Saki.

Nosferatu187
01-05-2013, 01:05
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Ghi%C8%9B%C4%83

check zijn lijst verloren tegen Saki en Schilt de mensen tegen wie hij daarvoor heeft verloren stellen inderdaad niet zoveel voor.

Nelisje
01-05-2013, 09:47
Wat een discussie.. Saki is op dit moment de #2 heavyweight.. als we vandaag Badr tegenover Saki zetten is de kans vrij groot dat Saki wint. Badr had 3 rondes en een beslissing nodig tegen Braddock Silva die zich de laatste tijd goed ontwikkeld (die is zeker niet slechter geworden sindsdien). 7 maanden later slaat Saki hem na 2 minuten KO, en Badr was een jaar geleden beter dan dat hij nu is (of hij moet sinds Samedov flinke progressie gemaakt hebben).

Illest
02-05-2013, 15:50
Badr kan alleen maar goed maaien en gebruik zijn techniek al jaren niet meer. Als Badr mis slaat ligt hij bijna buiten de ring of op de grond. Ik vind het geen mooie vechter meer!

zo vocht hij onder Harinck nooit..was echt iets vd laatste jaren die lelijke hoeken waarbij hij zelfs zijn balans verloor...als het raak was, ging zijn tegenstander onderuit maar het ziet er niet uit! vroeger vocht hij inderdaad heel mooi...maar toen werd ie groter en daaide alles om de k.o....want dat willen de fans zien toch? daar betalen ze toch geld voor? de k.o..;)

We moeten gewoon heel eerlijk zijn...reeel...je bent zo goed als je laatste gevecht en zijn laatste gevecht(en) waren niet zo heel best. Ik ben heel benieuwd of hij zijn oude niveau ooit weer gaat halen...

om topic:

een Badr die vocht zoals laatst tegen Samedov moet nu echt niet tegen Saki want dat word strekken en niet zo'n beetje ook

Kemal
02-05-2013, 15:50
ONTOPIC! Deze thread gaat over Saki die tegen Badr gerust een goede partij wilt knokken.

Minotauro
02-05-2013, 15:53
Ik ga Glory overnemen binnenkort en heb twee partijen in mijn agenda: Spong vs Saki en Ghita vs Hari (Hari gaan we overhalen naar Glory).

Kemal
02-05-2013, 22:18
Nou dames , ik heb een heleboel shit verwijderd, ik heb het vandaag al eerder gezegd: ONTOPIC!

Voor diegene die toch nodig vinden opnieuw off-topic te gaan staat een ban van een week te wachten.

Deze thread gaat over Saki die tegen Badr gerust een goede partij wilt knokken!

OSU!