PDA

View Full Version : How about: Karatedocent Rob Pepels



Richelieu
27-04-2013, 22:16
Kreeg een verzoek onderstaand bericht te plaatsen;


Deze gestoorde gek Rob Pepels noemt zich karateleraar en leert kinderen schieten met vuurwapens, ook stimuleert hij paramilitaire lessen en is daar ook nog zo te zien trots op. Oppakken die gek een zware schande voor onze sport. Idioot, heb je dan niks geleerd van al die schietpartijen op scholen en een tijd geleden zelfs in een winkelcentrum. We zijn nu goed bezig om de vechtsport in een goed daglicht te zetten en deze idioot verziekt dat weer voor iedereen. OSU

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/528327_374224919362909_390745927_n.jpg

blackadder
27-04-2013, 22:36
:lol:
Karate. Lege hand en dan met vuurwapens oefenen. Wat een dwaas.

Leventdepevent
27-04-2013, 22:59
Laat hem een keertje met/bij Roger trainen dan weet ie meteen wat Karate dan wel inhoud......

bryan
28-04-2013, 00:38
Maar denk niet dat Gordeau daar van weet toch ? gezien wel zijn logo daar op staat

cornelus
28-04-2013, 00:40
*grammar nazi modus on*

Ik wil niet zeiken maar er staat een spelfout.. karetedocent? :-)

*grammar nazi modus off*

beetje foute foto

Diz
28-04-2013, 01:33
Wat een idioot...

cornelus
28-04-2013, 01:49
Wat mensen van Pepels vinden moet iedereen zelf weten, maar ik heb even snel wat interwebz onderzoek verricht.. :detective2: En volgens de meest recente berichtgeving gaat het om een bezoek van een juniorteam aan 't Legermuseum. Of dit waar is weet ik ook niet, maar voordat die hoge bomen weer beklommen worden is het wel handig om wat nadere info te hebben toch.

(zoiets lijkt ook te zien aan de borden met tekst achter hem)

Osu!

Sportvision
28-04-2013, 01:59
lol @ kinderen leren schieten met vuurwapens in een karateles. En nog meer lol dat je uit naam van mixfight deze onzin voor iemand anders post, c'mon, wie gelooft dit soort zwartpraterij nou. Ik herkende de naam, is het toevallig omdat hij ooit dit postte? Beetje triest niveau dit, denk ff na voor je iemand zwartmaakt die zijn brood hiermee verdient..
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?114488-Talentloos-**incl-reactie**&highlight=pepels

Roger Alken
28-04-2013, 06:21
lol @ kinderen leren schieten met vuurwapens in een karateles. En nog meer lol dat je uit naam van mixfight deze onzin voor iemand anders post, c'mon, wie gelooft dit soort zwartpraterij nou. Ik herkende de naam, is het toevallig omdat hij ooit dit postte? Beetje triest niveau dit, denk ff na voor je iemand zwartmaakt die zijn brood hiermee verdient..
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?114488-Talentloos-**incl-reactie**&highlight=pepels

Roger Alken
28-04-2013, 06:27
Pepels heeft nadat ik zijn verschrikkelijke teksten openlijk op mijn facebook heb gepubliceerd alles verwijderd en de teksten veranderd, via via heb ik vernomen dat hij op zijn vingers is getikt door Gordeau. Feit blijft dat hij nadat hij deze kinderen op de foto zette met deze wapens, hij negatieve reacties kreeg van een vrouw die hem ermee confronteerde dat kinderen en gevaarlijke wapens niet samen gaan. Zijn reactie op deze vrouw was dat zij dan totaal geen verstand van karate had en dat hij zelfs paramilitaire training en schietlessen aan deze kids gaf. Ook een oud marinier die ook hierop reageerde was vol afschuw en zei dat hij nooit naar zijn school zou komen als hij zich met zulke dingen bezig houd waarop Pepels zei dat zijn school dan ook niks voor hem was. Nadat ik de antwoorden van deze gestoorde idioot las heb ik actie ondernomen en dit openbaar gemaakt. Nadat hij tonnen kritiek te verduren kreeg heeft hij de teksten op zijn facebook pagina verwijderd en toegegeven dat deze foto’s in het oorlogsmuseum zijn genomen. Feit blijft dat deze idioot deze flauwekul verheerlijkt, zie zijn trotse blik als een van zijn jeugdige kinderen dit wapen vasthoud. Ik hoop dat deze gestoorde in het oog word gehouden of hij wel verantwoord met onze sport en met kinderen omgaat.

Roger Alken
28-04-2013, 06:41
Al het bovenstaande is echt gebeurt en heeft niks te maken met zwartmakerij en triest niveau, als je ziet dat iemand met zulke gevaarlijke zaken bezig is en ziet dat deze persoon dit verheerlijkt moet je dit openbaar maken. Hebben we dan niet genoeg geleerd van schietpartijen in scholen en winkelcentra. We zijn allen aan het proberen om onze mooie sport zuiver te houden, als zulke gestoorde gasten zich met dit extreem gedoe bezig houden en zich dan ook nog vechtsportleraar noemen moet dit worden gemeld. OSU

Kemal
28-04-2013, 08:43
Wat een droeftoeter.

de Stiep
28-04-2013, 09:09
:lol:
Karate. Lege hand en dan met vuurwapens oefenen. Wat een dwaas.

X2

Overigens ben ik benieuwd wat hij nu in zijn handen heeft. Als deze foto in het legermuseum is genomen, ben ik verbaasd dat je daar een wapen mag vastpakken.
Dit wapen lijkt wel op een Diemaco, maar de korrel is geheel dicht, plakband om de clip waar patronen in zitten. Vaag voorwerp en onwaarschijnlijk dat dit getoond wordt in een legermuseum.

Briant
28-04-2013, 10:41
Lol kyokushin volk op een forum... altijd materiaal voor een leuke bitchfight.

cornelus
28-04-2013, 11:48
Pepels heeft nadat ik zijn verschrikkelijke teksten openlijk op mijn facebook heb gepubliceerd alles verwijderd en de teksten veranderd, via via heb ik vernomen dat hij op zijn vingers is getikt door Gordeau. Feit blijft dat hij nadat hij deze kinderen op de foto zette met deze wapens, hij negatieve reacties kreeg van een vrouw die hem ermee confronteerde dat kinderen en gevaarlijke wapens niet samen gaan. Zijn reactie op deze vrouw was dat zij dan totaal geen verstand van karate had en dat hij zelfs paramilitaire training en schietlessen aan deze kids gaf. Ook een oud marinier die ook hierop reageerde was vol afschuw en zei dat hij nooit naar zijn school zou komen als hij zich met zulke dingen bezig houd waarop Pepels zei dat zijn school dan ook niks voor hem was. Nadat ik de antwoorden van deze gestoorde idioot las heb ik actie ondernomen en dit openbaar gemaakt. Nadat hij tonnen kritiek te verduren kreeg heeft hij de teksten op zijn facebook pagina verwijderd en toegegeven dat deze foto’s in het oorlogsmuseum zijn genomen. Feit blijft dat deze idioot deze flauwekul verheerlijkt, zie zijn trotse blik als een van zijn jeugdige kinderen dit wapen vasthoud. Ik hoop dat deze gestoorde in het oog word gehouden of hij wel verantwoord met onze sport en met kinderen omgaat.

Aha.
Dank voor deze toelichting
merci

Asura
28-04-2013, 13:40
X2

Overigens ben ik benieuwd wat hij nu in zijn handen heeft. Als deze foto in het legermuseum is genomen, ben ik verbaasd dat je daar een wapen mag vastpakken.
Dit wapen lijkt wel op een Diemaco, maar de korrel is geheel dicht, plakband om de clip waar patronen in zitten. Vaag voorwerp en onwaarschijnlijk dat dit getoond wordt in een legermuseum.

Wat bedoel je met die korrel zit dicht

Sadix
28-04-2013, 15:37
http://i169.photobucket.com/albums/u235/Cowgwen/special%20effects/mug-olifant4.jpg

FOCUS
28-04-2013, 15:45
:lol:

de Stiep
28-04-2013, 18:20
Wat bedoel je met die korrel zit dicht

Diemaco, Colt en Stoner leveren geen RVS loop. Kan natuurlijk altijd, maar dat inclusief dit.... Nepwapen.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/528327_374224919362909_390745927_n.jpg

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSIJq489xN22yYnNK0ELZyFPByiehJ4U F-1pozWorGoxlL-DQo8tA

Zoals je ziet is de korrel geopend. Heb dit wapen zelf gehad als sportschutter.

Wapen dat die gozer vasthoud is naar mij bescheiden mening een stuk bullshit. Net als zijn combi van vechtsporten en vuurwapens.
Lijkt mij een doomsday preppers verhaal zoals zo veel Amerikanen dit beleven.

Asura
28-04-2013, 20:29
Ik zie wat je bedoelt, thanks
Ik denk dat die doomsday preppers wel heel wat van wapens afweten

blade
29-04-2013, 11:35
lijkt me zo een airsoft ding maar goed tis gewoon een idioot om zo op de foto te staan met een jochie

Richelieu
29-04-2013, 11:41
Osu

Ik Gerard Gordeau wil even het een en ander toelichten.
Er is een hoop commotie over geplaatste foto's van geweren op de Face Book pagina van Ashigaru
Deze school is aangesloten bij Kamakura Iedereen die mij en dus Kamakura kent zou dus meteen kunnen weten dat de verspreide verhalen onzin verhalen zijn.
Wij kamakura staan voor budo !
En daar staan alle aangesloten scholen bij Kamakura ook voor Budo en verder niets .

Ik leg het verhaal ook maar 1keer uit omdat het eigenlijk te zielig voor woorden is wat er nu in de media speelt.

Sportschool Ashigaru Is met jeugd leden een dagje uit geweest naar het oorlog museum in delft,wat elke ouder zou moeten doen
Wij van Kamakura doen dit vaker, ergens met de Kids naartoe gaan en ze zaken als geschiedenis cultuur enz te laten zien en voelen .
Dat hoort ook bij Budo
.
Wij zijn karate mensen .

Ik hoop dat het nu duidelijk is en dat iedereen nu snapt dat dit weer een misverstand is geweest.
Stop met onzin op het internet het is niet goed voor de vechtsport in het algemeen.
Dan gaan wij door met budo / karate.

Osu kancho Gordeou

Roger Alken
29-04-2013, 12:37
Alle respect voor Gerard Gordeau,
foto's in een oorlogsmuseum oke, geen probleem maar trots vertellen op facebook dat je kinderen leert schieten en hen paramilitaire training geeft is wel een probleem en zie ik als idioot en zeer slechte reclame voor de vechtsport, zeker niet Kamakura waardig.
Dit was mijn laatste woord hierover en ik ben blij dat ik het aan de kaak heb gesteld, wat anderen er ook van vinden. Hoop dat die gast in het vervolg iets beter nadenkt voordat hij van die achterlijke dingen roept en plaatst.

cornelus
29-04-2013, 14:13
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier toch sprake is van enige persoonlijke kinnesinne Roger. Persoonlijk vind ik het wel ietwat vreemd als je aan iemand van Mixfight gaat vragen om hier aandacht te gaan besteden. Plaats dan zelf een bericht ofzo. Wat de meeste mensen waarschijnlijk niet weten is dat jullie dojo's zich ongeveer in dezelfde regio/gemeente bevinden en dat bepaalde onderliggende gevoelens van concurrentie of onhebbelijkheid wellicht ook een kleine rol meespelen (?) Kan me voorstellen dat jullie in ieder geval geen onbekenden voor elkaar zijn. Dat de aangehaalde berichtgeving en bijbehorende foto's een beetje dubieus over kunnen komen lijkt me duidelijk, maar hoeft nog geen reden te zijn om een andere karateschool moedwillig in diskrediet te willen brengen. En volgens mij hoor je de jeugd/kinderen zelf verder ook niet klagen. Maar goed het zijn mijn zaken ook niet. Ik wens ook iedereen het beste. Werken met kids vereist altijd een beetje meer verantwoordelijkheid. En wijsheid kunnen we bovendien allemaal wel eens gebruiken op zijn tijd. Osu, Nobody's perfect.

Briant
29-04-2013, 14:52
Kan Gordeau zijn eigen naam niet schrijven? Kancho schrijft hij dan weer wel perfet.