PDA

View Full Version : GLORY 8 Tokyo | Results **Spoiler**



Kemal
03-05-2013, 12:55
70kg: Hirono Yu def. Danilo Zanolini by majority decision.
85kg semi final: Magnum Sakai def. Toshio Matsumoto by unanimous decision.
85kg semi final: Kengo Shimizu def. Yuki Niimura by unanimous decision.
61kg: Tatsuya Inaishi def. Yuji Takeuchi by split decision.
55kg: Dyki def. Jang Yong Ho by KO in Round 1.
85kg final: Kengo Shimizu def. Magnum Sakai by majority decision.

GLORY 8
65kg reserve: Andrej Bruhl def. Yukihiro Komiya by decision.
65kg reserve: Chonlek Super Pro Samui def. Zen Fujita by decision.
65kg quarter final: Mosab Amrani def. Marcus Vinicius by decision.
65kg quarter final: Masaaki Noiri def. Liam Harrison by TKO (Cut) in Round 2.
65kg quarter final: Gabriel Varga def. Abdellah Ezbiri by decision.
65kg quarter final: Yuta Kubo def. Chi Bin Lim by KO (Knee to Body) in Round 2.
70kg: Yoshihiro Sato def. Sung Hyun Lee by decision.
HW: Jerome Le Banner def. Koichi Watanabe by decision.
65kg semi final: Masaaki Noiri def. Mosab Amrani by decision.
65kg semi final: Yuta Kubo def. Gabriel Varga by decision.
70kg: Andy Ristie def. Albert Kraus by KO (Knee) in Round 2.
HW: Peter Aerts def. Jamal Ben Saddik by TKO (3 Knockdowns) in Round 2.
65kg final: Yuta Kubo def. Masaaki Noiri by decision.

MRNijman
03-05-2013, 13:31
65kg final: Yuta Kubo def. Masaaki Niori by decision

Diz
03-05-2013, 13:36
http://img832.imageshack.us/img832/4082/aerts100.gif

Minotauro
03-05-2013, 13:44
Iemand video van Aerts - Saddik?

e-type
03-05-2013, 13:49
Aerts!! Wat een krijger ook!

http://www.round1network.com/i.php?f=round1-Peter-Aerts-wint-op-spectaculaire-wijze-in-Tokio.jpg
foto: http://www.round1network.com/news/14613/Peter-Aerts-Wint-Op-Spectaculaire-Wijze-In-Tokio.html

Justinian
03-05-2013, 13:55
Prachtig! Ik hoor de geluiden over Aerts steeds weer 'hij moet nu echt stoppen' en 'het kan echt niet meer'. Het mooie is dat hij iedere keer het tegendeel bewijst. Zo wist hij eerder van Sem Schilt te winnen toen mensen hem hadden afgeschreven en nu dan van Ben Saddik. Prachtig, veel respect voor Aerts!!

faro
03-05-2013, 13:56
Lekker hoor voor Aerts !! Helemaal leuk met om nu terug te kijken op al die grote verhalen dat Saddik de nieuwe Hari zou worden. En Ristie laat gewoon weer zien waarom hij bij de top zit, wat een vechter en wat een mooie stijl.

Rverm
03-05-2013, 13:57
Zoals ik van tevoren al zei: Aerts traint bij Colleseum nu, waar ook Jahfarr Wilnis traint (won ook van Ben Saddik). Denk dat daarom de gameplan vooraf goed was en dat daar de mogelijkheden lagen. Al was de eerste ronde wel ff overleven haha.

rollermanskunk
03-05-2013, 14:20
Aerts wat een held! Wint ff op 42-jarige leeftijd tegen zo'n sterke gast als Ben Saddik. Ik ging helemaal uit m'n dak na die 2 kd's.

Weer een hele mooie show van Glory. Het wordt tijd dat ze weer in Amsterdam/Nederland komen.

Goolings
03-05-2013, 14:25
Klasse van Aerts..Uitslag van Kraus is verassend. Ik hoop ook dat er snel een grote gala komt in Nederland. Aerts vs Bonjasky lijkt me wel leuk.

blackadder
03-05-2013, 14:34
YESS!!!! Aerts!!!

Nelisje
03-05-2013, 14:49
Ik vind nog steeds dat Aerts moet stoppen, niet omdat hij het niet meer kan. Meer omdat hij zijn lichaam zo zwaar belast heeft in al die jaren.. hij heeft het verdiend. Het is niet te hopen dat hij eindigt zoals Muhamed Ali of Gary Goodridge..

Desondanks zal hij tot zijn laatste wedstrijd een enorme baas blijven.

whoopy
03-05-2013, 15:08
Ik vind nog steeds dat Aerts moet stoppen, niet omdat hij het niet meer kan. Meer omdat hij zijn lichaam zo zwaar belast heeft in al die jaren.. hij heeft het verdiend. Het is niet te hopen dat hij eindigt zoals Muhamed Ali of Gary Goodridge..

Desondanks zal hij tot zijn laatste wedstrijd een enorme baas blijven.

x2 zag een tijd geleden een interview van Aerts en er kwam gewoon ondertiteling omdat je hem niet verstond. Terwijl erbij de rest van de geïnterviewden geen ondertiteling was. Maar die waren dan ook gewoon verstaanbaar

Minotauro
03-05-2013, 15:11
Bij Pauw en Witteman of niet?

whoopy
03-05-2013, 15:19
Bij Pauw en Witteman of niet?

Nee was bij veronica, maar ik had hem ook bij Pauw en Witteman gezien en daar was hij ook onverstaanbaar met als gevolg dat hij niet zolang aan het woord was.

Je wilt zo een legendarische vechter niet 'punchdrunk' zien.

rollermanskunk
03-05-2013, 15:24
Nog wat giffies:
http://img32.imageshack.us/img32/1778/kubo100.gif
http://img811.imageshack.us/img811/4899/noiri00.gif
http://img845.imageshack.us/img845/9698/ristie00.gif

Glen
03-05-2013, 15:30
Het wordt tijd dat ze weer in Amsterdam/Nederland komen.

Let op de Arena in de laatste maandjes van dit jaar......

Kemal
03-05-2013, 15:45
De knie van Ristie zat er goed op bij Kraus.

rollermanskunk
03-05-2013, 15:45
Let op de Arena in de laatste maandjes van dit jaar......

Wishfull thinking of weet je meer? Het laatste wat ik heb gehoord is dat Glory een beetje moe werd van Amsterdam en de duizenden regeltjes en voorwaarden om dit jaar wat rond te krijgen. En als het Amsterdam wordt zou het wel eens in de Ziggodome kunnen worden gehouden. Amsterdam Arena wordt trouwens aan het eind van het jaar aanzienlijk verbouwd (in de maanden december en januari).

Diaz bros
03-05-2013, 19:43
respect voor aerts, maar die ben saddik is een pannenkoek, dat roep ik hier al maanden... snap die hype om hem heen totaal niet.

Anderson
03-05-2013, 20:02
Zag ik het nou goed kreeg Amrani nou een ellenboogje op z'n hoofd mag dat bij Glory.

Anderson
03-05-2013, 20:03
Die knie van Ristie was mooi zeg

Willm
03-05-2013, 20:08
Knie van Ristie op Kraus zat er heerlijk op!

Nosferatu187
03-05-2013, 20:12
respect voor aerts, maar die ben saddik is een pannenkoek, dat roep ik hier al maanden... snap die hype om hem heen totaal niet.

http://3.bp.blogspot.com/-salIsGK26tI/UM68zoE4JlI/AAAAAAAABP8/ixNg6_r_U8g/s1600/0funnyohnoyoudidnt_2.gif

rollermanskunk
03-05-2013, 20:25
Zag ik het nou goed kreeg Amrani nou een ellenboogje op z'n hoofd mag dat bij Glory.
"Spinning back fist" met de vuist dus.

mario the count
03-05-2013, 21:47
De knie van Ristie zat er goed op bij Kraus.
Ja echt goed, en hij kwam extra hard aan doordat hij zijn hoofd nog effe lekker naar beneden trok. Ik had verwacht dat krauss het zou gaan winnen maar ristie maakte het mooi af.

Niori is echt een goede vechter. Die wil ik met de tijd wel in de -70kg zien.

Nosferatu187
03-05-2013, 23:45
Kraus is alleen goed tegen een matige vechter. ;)

rollermanskunk
05-05-2013, 05:04
Nog ff het hele evenement teruggekeken. Op tv zag het goed uit en was de productie wederom top. Ik heb echter van een betrouwbare bron te horen gekregen dat het aantal toeschouwers in Tokyo erg teleurstellend was (ca 3500 toeschouwers waren aanwezig in een zaal met 10.000 zitplaatsen) wat eigenlijk wel een fiasco te noemen is.

Ik vraag me af of Glory wel goed gepromoot heeft in Japan.

mario the count
05-05-2013, 05:24
Nog ff het hele evenement teruggekeken. Op tv zag het goed uit en was de productie wederom top. Ik heb echter van een betrouwbare bron te horen gekregen dat het aantal toeschouwers in Tokyo erg teleurstellend was (ca 3500 toeschouwers waren aanwezig in een zaal met 10.000 zitplaatsen) wat eigenlijk wel een fiasco te noemen is.

Ik vraag me af of Glory wel goed gepromoot heeft in Japan.

Ik vraag me af of japan wel een goede markt is voor een buitenlandse organisatie.

Turboknecht
05-05-2013, 11:07
Ze hebben nu al een hoop half lege zalen getrokken zeg. Nu maar voor een derde. Dan is er ergens toch iets niet helemaal goed gegaan.

adenane
05-05-2013, 12:15
Volgens mij valt het wel mee, hoor. London en Istanbul was volle bak! Misschien niet uitverkocht maar er waren wel een hoop toeschouwers. Behoorlijk veel!

En volgens GLORY was Tokyo uitverkocht. Hier een gedeelte uit een verslag wat GLORY schreef over de partij van Jamal Ben Saddik tegen Peter Aerts:


An early cut over the right eye also caused concern to those on Team Aerts which, judging by the cheers, appeared to be most of the arena. The doctor looked at it several times and it was in a bad place, running into Aerts’ field of vision.

If it were any other fighter, the doctor’s mind may have been different. But Aerts has earned the right to be given some leeway and he made it into the second round, for what it was worth. The sold-out Ariake Coliseum and the millions watching around the world were sure the fight was going to end with a second-round KO.

And it did - but not the one everyone expected.

Bleeding, stunned and having already been near-KO’d, Aerts came out of his corner like a man possessed and started hammering away at Ben Saddik with everything he had.

Ben Saddik may be huge in stature but he is comparatively light in experience, while Aerts has faced everyone of note, including five fights with the even bigger Semmy Schilt. This level of ferocity was something new for him. Technique went out the window; this was a fight in the trenches.

A whirlwind of brawling. Suddenly a punch connected, and Ben Saddik went down. As he hit the canvas the arena jumped to its collective feet and counted along with the referee. Ben Saddik beat that count but incredibly he was soon back down again from a right hand, and again the crowd were counting along and clearly hoping for an Aerts win.

blackadder
05-05-2013, 12:16
Milaan was ook praktisch uitverkocht.

rollermanskunk
05-05-2013, 16:31
Volgens mij valt het wel mee, hoor. London en Istanbul was volle bak! Misschien niet uitverkocht maar er waren wel een hoop toeschouwers. Behoorlijk veel!

En volgens GLORY was Tokyo uitverkocht. Hier een gedeelte uit een verslag wat GLORY schreef over de partij van Jamal Ben Saddik tegen Peter Aerts:


Dat verslag is een pr-praatje (vanuit London) wat je met een korreltje zout moet nemen. Ik heb de officiële bezoekersaantal gekregen van een betrouwbare bron. Overigens bevestigen een aantal personen die vrijdag in Tokyo aanwezig waren dat de zaal misschien voor de helft gevuld was. Het was absoluut niet uitverkocht.

Maar waar hebben we het over? Het was wederom een topproductie het zag er gewoon heel goed uit op tv, een mooie avond (of eigenlijk ochtend) met een fantastische Peter Aerts die vriend en vijand verraste met een indrukwekkende come-back in de 2e ronde.

Bezoekersaantallen Glory 4 t/m 8 zijn hier te vinden

http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)#Events

Nosferatu187
06-05-2013, 03:38
In ieder geval was er een voordeel in Japan, Joop was er niet bij. ;)

RedDawn
06-05-2013, 09:34
In ieder geval was er een voordeel in Japan, Joop was er niet bij. ;)

Houden zo!!!

RedDawn
06-05-2013, 10:09
Dat verslag is een pr-praatje (vanuit London) wat je met een korreltje zout moet nemen. Ik heb de officiële bezoekersaantal gekregen van een betrouwbare bron. Overigens bevestigen een aantal personen die vrijdag in Tokyo aanwezig waren dat de zaal misschien voor de helft gevuld was. Het was absoluut niet uitverkocht.

Maar waar hebben we het over? Het was wederom een topproductie het zag er gewoon heel goed uit op tv, een mooie avond (of eigenlijk ochtend) met een fantastische Peter Aerts die vriend en vijand verraste met een indrukwekkende come-back in de 2e ronde.

Bezoekersaantallen Glory 4 t/m 8 zijn hier te vinden

http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)#Events

Bezoekersaantallen lijken me toch wel belangrijk voor een organisatie die uiteindelijk winst wil gaan draaien. De inkomsten uit de streams schijnen ook zwaar tegen te vallen.

rollermanskunk
06-05-2013, 16:28
Het grote probleem met Japan is dat de markt mbt vechtsporten daar bijna compleet is ingestort. JMMA ligt op z'n gat, het kickboksen is door de K-1 schandalen te lang uit de picture geweest en heeft door het wegvallen van Fuji-tv nu simpelweg te weinig exposure in Japan. De PPV-markt is alleen rendabel in Amerika (alleen bij bepaalde sporten als MMA, boksen, WWE etc.) Het is zaak voor Glory om het kickboksen weer van de grond op te bouwen in zowel Japan als Amerika. Ik zou trouwens eerst beginnen met het vinden van tv-zenders die het op het open net uitzenden. Een relatief onbekende merknaam als Glory meteen verstoppen achter een dure PPV is denk ik de verkeerde strategie. Eerst een naam opbouwen door dit aan het grote publiek op open kanalen beschikbaar te stellen lijkt mij een veel betere strategie. De producties zijn top daar zijn ze mee op de goede weg maar laat dat dan ook aan het grote publiek zien.

RedDawn
06-05-2013, 16:55
Het grote probleem met Japan is dat de markt mbt vechtsporten daar bijna compleet is ingestort. JMMA ligt op z'n gat, het kickboksen is door de K-1 schandalen te lang uit de picture geweest en heeft door het wegvallen van Fuji-tv nu simpelweg te weinig exposure in Japan. De PPV-markt is alleen rendabel in Amerika (alleen bij bepaalde sporten als MMA, boksen, WWE etc.) Het is zaak voor Glory om het kickboksen weer van de grond op te bouwen in zowel Japan als Amerika. Ik zou trouwens eerst beginnen met het vinden van tv-zenders die het op het open net uitzenden. Een relatief onbekende merknaam als Glory meteen verstoppen achter een dure PPV is denk ik de verkeerde strategie. Eerst een naam opbouwen door dit aan het grote publiek op open kanalen beschikbaar te stellen lijkt mij een veel betere strategie. De producties zijn top daar zijn ze mee op de goede weg maar laat dat dan ook aan het grote publiek zien.

Misschien tovert Glory binnenkort een konijn uit de hoge hoed. Afwachten maar!

Guytje
06-05-2013, 17:04
Misschien in Japan gaan zoeken achter de nieuwe Masato, hype creëren zoals Masato dat kon!!! Een echte Japanse ster hebben ze daar nodig. Het één gaat niet zonder het andere!! Of ze moeten het merk Glory gaan hypen!! In beide gevallen veel werk aan de winkel.. Heeft z'n tijd nodig. Maar als je nu al terug 15000 mensen kan trekken voor de Glory Finale en nu met redelijk kleinere bezetting 3500 mensen ben je toch al een eind op weg in de goeie richting. Als de kwaliteit van London en Turkije blijft komen dan zit het wel goed voor de toekomst.

RedDawn
06-05-2013, 17:17
Misschien in Japan gaan zoeken achter de nieuwe Masato, hype creëren zoals Masato dat kon!!! Een echte Japanse ster hebben ze daar nodig. Het één gaat niet zonder het andere!! Of ze moeten het merk Glory gaan hypen!! In beide gevallen veel werk aan de winkel.. Heeft z'n tijd nodig. Maar als je nu al terug 15000 mensen kan trekken voor de Glory Finale en nu met redelijk kleinere bezetting 3500 mensen ben je toch al een eind op weg in de goeie richting. Als de kwaliteit van London en Turkije blijft komen dan zit het wel goed voor de toekomst.

Als Glory de prijs van hun streams verlaagt van 20 naar 5 dollar, duim ik met je mee. ;)

rollermanskunk
07-05-2013, 11:48
Misschien tovert Glory binnenkort een konijn uit de hoge hoed. Afwachten maar!

Dat Noiri en Kubo in de finale zaten is een geschenk uit de hemel voor Glory. Die 2 gasten moeten door Glory in Japan volledig gehyped gaan worden.

Overigens zijn er wat betreft Glory een aantal interessante en verrassende ontwikkelingen aanstaande. Binnenkort meer nieuws.