PDA

View Full Version : Vrijgeven Glory video's !!



MOKR
04-05-2013, 14:40
HOE KAN JE ???GLORY??? PROMOTEN ALS JE DE TOP FIGHTS NIET EENS TE ZIEN KRIJGT.

LATEN WE HET NET ALS UFC DOEN VRIJGEVEN NA DE DAG VAN EVENEMENT !! WANT DIT IS 10 X NIX :mad::twak:


Laat even kijken naar je toetsenbord. Je caps-lock is defect. Komt erg schreeuwerig over.

gieloe
04-05-2013, 15:09
Ja ik vind dit ook echt waardeloos

Anderson
04-05-2013, 15:11
Dat gaat Bas Boontje niet doen

JeMalleMoer
04-05-2013, 15:26
Als Bas Boon net zoveel binnen harkt als UFC met ppv dan zou hij dat misschien ook doen.

Ik wil het ook graag zien en download ook alles wat los en vast zit maar dit is gewoon onbeschoft. Eisen dat je het gratis mag zien. Omdat we nu gewend zijn om alles vrij te downloaden betekent niet dat de eigenaar van de beelden het aan ons moet geven. Om... welke reden eigenlijk.

Nosferatu187
04-05-2013, 15:27
omdat we er recht op hebben dat is genoeg reden.

yuko
04-05-2013, 15:29
Lijkt me sterk dat je als merk echt gaat groeien op deze manier. Nieuwe kijkers zul je niet aantrekken vanwege het simpele feit dat ze er niet aan blootgesteld worden zoals dat wel gebeurd bij verschillende mma organisaties. Er is zelfs geen torrent te vinden van Glory 8 (van glory 7 kon ik deze wel uiteindelijk vinden), waarschijnlijk omdat de markt al niet al te groot is. Voor bv ufc, strikeforce en ook bellator zijn er altijd torrents te vinden van het hele event. Moet eerlijk zeggen dat als dit zo doorgaat ik Glory ook links laat liggen, genoeg mma aanbod wat ik meestal gratis kijk de dag na het event, maar soms als de card me aanspreekt ook wat geld voor neer leg omdat ik gewoon een goede stream wil hebben. Bovendien kun je niet elk event live kijken omdat je ook weleens wat anders te doen hebt, beetje belachelijk dat je dan niet de mogelijkheid hebt om de herhaling ergens te zien.

yuko
04-05-2013, 15:30
Als Bas Boon net zoveel binnen harkt als UFC met ppv dan zou hij dat misschien ook doen.

Ik wil het ook graag zien en download ook alles wat los en vast zit maar dit is gewoon onbeschoft. Eisen dat je het gratis mag zien. Omdat we nu gewend zijn om alles vrij te downloaden betekent niet dat de eigenaar van de beelden het aan ons moet geven. Om... welke reden eigenlijk.

Het is natuurlijk aan de eigenaar om te bepalen wat met de rechten te doen, de vraag is of dit wel handig is. Ik begin nu al minder belangstelling te hebben.

Nosferatu187
04-05-2013, 15:42
Ik ook met als voorbeeld Yokkao Boxing die hebben het op precies dezelfde manier ook al helemaal verpest.

Diaz bros
04-05-2013, 17:02
Lijkt me sterk dat je als merk echt gaat groeien op deze manier. Nieuwe kijkers zul je niet aantrekken vanwege het simpele feit dat ze er niet aan blootgesteld worden zoals dat wel gebeurd bij verschillende mma organisaties. Er is zelfs geen torrent te vinden van Glory 8 (van glory 7 kon ik deze wel uiteindelijk vinden), waarschijnlijk omdat de markt al niet al te groot is. Voor bv ufc, strikeforce en ook bellator zijn er altijd torrents te vinden van het hele event. Moet eerlijk zeggen dat als dit zo doorgaat ik Glory ook links laat liggen, genoeg mma aanbod wat ik meestal gratis kijk de dag na het event, maar soms als de card me aanspreekt ook wat geld voor neer leg omdat ik gewoon een goede stream wil hebben. Bovendien kun je niet elk event live kijken omdat je ook weleens wat anders te doen hebt, beetje belachelijk dat je dan niet de mogelijkheid hebt om de herhaling ergens te zien.

x2, Ik heb niet eens de moeite gedaan om de event van gister terug te zien. Het niveau is zowiezo drastisch omlaag gegaan, Kickboksen had ik eigenlijk al opgegeven maar dacht met Glory misschien alsnog het te kunnen volgen, maar promoting is slecht, vechters zijn veel minder dan ik had verwacht, rare reglementen af en toe neem bv. die grand slam gedoe. De meeste idiote systeem allertijden. zonde, want een paar jaar terug welliswaar nog bij de K1 dacht ik juist dat kickboksen het helemaal was na die event die uiteindelijk schilt won in de finale van Hari. Dat was echt een geweldige gala. Nee nee, gelukkig is UFC fucking groot geworden en kunnen we bijna elke week een UFC event kijken ofwel iets anders wat met UFC te maken heeft zoals bv. TUF.

Turboknecht
04-05-2013, 17:09
Heb ik ook hoor. Keek vroeger echt graag K1, maar vind wat er op mma gebied gebeurt al tijden een stuk spannender dan wat zich bij het kickboksen voltrekt (of het gebrek daaraan). Glory pakt het wel een beetje vaag aan ja.

WIM_de _Echte
04-05-2013, 17:45
omdat we er recht op hebben dat is genoeg reden.

De grootste onzin van de dag.

Glory en/of hun producten zijn geen publiek bezit.

Wheelie
04-05-2013, 19:03
http://www.gloryworldseries.com/nl/videos/by_event/356-glory-8-tokyo

Kemal
04-05-2013, 19:08
http://www.gloryworldseries.com/nl/videos/by_event/356-glory-8-tokyo

:thup:

tyson19
04-05-2013, 19:26
Lijkt me sterk dat je als merk echt gaat groeien op deze manier. Nieuwe kijkers zul je niet aantrekken vanwege het simpele feit dat ze er niet aan blootgesteld worden zoals dat wel gebeurd bij verschillende mma organisaties. Er is zelfs geen torrent te vinden van Glory 8 (van glory 7 kon ik deze wel uiteindelijk vinden), waarschijnlijk omdat de markt al niet al te groot is. Voor bv ufc, strikeforce en ook bellator zijn er altijd torrents te vinden van het hele event. Moet eerlijk zeggen dat als dit zo doorgaat ik Glory ook links laat liggen, genoeg mma aanbod wat ik meestal gratis kijk de dag na het event, maar soms als de card me aanspreekt ook wat geld voor neer leg omdat ik gewoon een goede stream wil hebben. Bovendien kun je niet elk event live kijken omdat je ook weleens wat anders te doen hebt, beetje belachelijk dat je dan niet de mogelijkheid hebt om de herhaling ergens te zien.

Mee eens...

tyson19
04-05-2013, 19:29
x2, Ik heb niet eens de moeite gedaan om de event van gister terug te zien. Het niveau is zowiezo drastisch omlaag gegaan, Kickboksen had ik eigenlijk al opgegeven maar dacht met Glory misschien alsnog het te kunnen volgen, maar promoting is slecht, vechters zijn veel minder dan ik had verwacht, rare reglementen af en toe neem bv. die grand slam gedoe. De meeste idiote systeem allertijden. zonde, want een paar jaar terug welliswaar nog bij de K1 dacht ik juist dat kickboksen het helemaal was na die event die uiteindelijk schilt won in de finale van Hari. Dat was echt een geweldige gala. Nee nee, gelukkig is UFC fucking groot geworden en kunnen we bijna elke week een UFC event kijken ofwel iets anders wat met UFC te maken heeft zoals bv. TUF.

Yep, ik ben ook blij dat UFC groter wordt. Die Bas Boon is gewoon gierig, de Glory gala wordt al in verschillende landen live uitgezonden en je hebt zoiezo kaartverkoop. Gierige man, sommige mensen zijn net een aasgier, nemen nooit genoeg.

Ok, gewoon Glory boycotten, it's MMA time! ahahahah

mario the count
04-05-2013, 19:40
Zijn we zelf ook niet allemaal een beetje gierig door niet te willen betalen voor livestreams.

RedDawn
04-05-2013, 20:21
Zijn we zelf ook niet allemaal een beetje gierig door niet te willen betalen voor livestreams.

Twintig dollar betalen voor een livestream van een "middenmoot" gala uit Japan? Hahha!

Turboknecht
04-05-2013, 21:01
Ja, een dikke UFC card heb je voor 5 euro of zoiets.

mario the count
04-05-2013, 21:05
Twintig dollar betalen voor een livestream van een "middenmoot" gala uit Japan? Hahha!
Ik betaal het er ook niet voor, maar om glory gierig te noemen terwijl je zelf niks betaald aan livestreams om vervolgens te zeuren dat je de partijen niet gelijk de volgende dag gratis kan bekijken,vind ik een beetje hypocriet.

Atila
04-05-2013, 21:16
Het wordt vandaag uitgezonden op het Fight Network in HD kwaliteit, dus er zal een dezer dagen wel een torrent beschikbaar komen. Happy now ? :)

raveboy
04-05-2013, 22:41
Het wordt vandaag uitgezonden op het Fight Network in HD kwaliteit, dus er zal een dezer dagen wel een torrent beschikbaar komen. Happy now ? :)

Is er al, ben hem nu aan het downloaden op de bekende trekker!

raveboy
04-05-2013, 23:24
En hij is binnen, duurt 4.06 uur, 2.84 Gyg. Engels commentaar
heb Bas Boon genoeg geld gestort via de Nikko videobanden en dvd's, dus ga hier dus niet voor betalen.
Eerst maar weer eens de normale muay thai/ kick boks regels opnieuw invoeren ipv K1 of erger.

rollermanskunk
05-05-2013, 01:00
En hij is binnen, duurt 4.06 uur, 2.84 Gyg. Engels commentaar
heb Bas Boon genoeg geld gestort via de Nikko videobanden en dvd's, dus ga hier dus niet voor betalen.
Eerst maar weer eens de normale muay thai/ kick boks regels opnieuw invoeren ipv K1 of erger.

torrent of nzb?

raveboy
05-05-2013, 01:25
torrent of nzb?

torrent, maar op een site met inlog.

Nosferatu187
05-05-2013, 01:59
post dan de site.

K-1sunstarr
05-05-2013, 02:12
Ingelogd maar helaas toch voor moeten betalen.

Leventdepevent
05-05-2013, 08:38
Twintig dollar betalen voor een livestream van een "middenmoot" gala uit Japan? Hahha!tsja precies wat je zegt, dat dus echt nooit

marcelt
05-05-2013, 11:50
Goede kwaliteit wederom op Fights 4 all. Wel even een accountje aanmaken (onderaan "register" ) Ook veel UFC en ander kb/ mma te zien.

http://www.fights4all.com/peter-aert...b47571f36.html (http://www.fights4all.com/peter-aerts/peter-aerts-vs-jamal-ben-saddik-video_b47571f36.html)

http://www.fights4all.com/andy-risti...1eb6e3d3c.html (http://www.fights4all.com/andy-ristie/andy-ristie-vs-albert-kraus-video_1eb6e3d3c.html)

http://www.fights4all.com/mosab-amra...b0b012909.html (http://www.fights4all.com/mosab-amrani/mosab-amrani-vs-masaaki-noiri-video_b0b012909.html)

http://www.fights4all.com/jerome-le-...a6f9905a8.html (http://www.fights4all.com/jerome-le-banner/jerome-le-banner-vs-koichi-watanabe-video_a6f9905a8.html)

spacebox
06-05-2013, 09:03
Thanxx Marcelt

Bromios
06-05-2013, 19:25
las gisteren een artikeltje van de topman van vodafone. Dat ze de opkomst van whatsapp aan zichzelf te danken hebben. De kosten (10 cent versus gratis) staan niet in verhouding tot elkaar. Dat was een zeldzaam staaltje zelfreflectie.

Hier is dat precies hetzelfde. Een toppartij wil ik best voor betalen als ik zeker weet dat de kwaliteit dan goed is. Maar geen 20 euro.

Marketingtechnisch zouden ze er bij gebaat zijn om ipv een miljoen prijzengeld een kwart daarvan te doen (vechters kunnen toch nergens anders heen) en de gevechten tegen een lagere ppv aan te bieden en ze zo snel mogelijk er na in een hoge resolutie gratis of heel goedkoop (Euro of zo) aan te bieden. Dan maak je de markt snel groter. En dan kan je weer meer gaan betalen.

Maar goed. Ze zullen wel weten wat ze doen. Volgens mij is de wereld veranderd maar bouwbedrijven, autobouwers en een heleboel anderen denken dat het allemaal tijdelijk is. En glory ook.

O'reily
06-05-2013, 19:32
gewoon de volgende dag binnen te halen met spotnet, net zoals alle andere events ... kost je alleen een usenet server en newsleecher en je kan alles binnen halen wat je kan bedenken..

blackadder
06-05-2013, 20:52
Marketingtechnisch zouden ze er bij gebaat zijn om ipv een miljoen prijzengeld
Niemand krijgt 1 miljoen prijzengeld.