PDA

View Full Version : UFC Fight Night 26: Sonnen vs. Shogun *let op spoilers*



Pages : [1] 2 3

Diaz bros
04-05-2013, 18:51
The UFC's much-discussed debut card on the soon-to-be launched FOX Sports 1 channel appears to have its first fight.

Welterweights Matt Brown (17-11) and Thiago Alves (19-9) have verbally agreed to fight on the Aug. 17 card in Boston, sources with knowledge of the situation confirmed with MMAFighting.com Saturday. The fighters have yet to sign bout agreements, according to those same sources.

It is unclear at this time whether the fight will take place on the main card, however, it's important to note that Brown's last two fights have aired on FOX.
The 32-year-old Brown has dramatically turned his career around as of late, winning his last five fights in a row after losing four of five fights. During his current streak, which he extended at UFC on FOX 7 against Jordan Mein, he has finished his opponent in four of five fights.

This would mark Alves' first fight since March 2012 when he lost via third-round submission to Martin Kampmann in Australia. Since then, "The Pitbull" has battled injuries, undergoing multiple surgeries due to a torn pectoral muscle and then an injured PCL and ACL. The American Top Team veteran is 4-4 in his last eight fights.

FOX's Speed channel will be converted into FOX Sports 1 on Aug. 17, the same day as this event. The new channel, which will be available in over 80 million from the get-go, will be the new home of "The Ultimate Fighter," UFC Fight Nights, "UFC Tonight" and other UFC-related programming.
The Aug. 17 card, which will be held at the TD Garden, will mark the UFC's first event in Boston since UFC 118 in 2010.
-------

Zal een hele goede event worden volgens velen en Dana heeft gezegd dat dit de allerbeste TV card wordt allertijden. GSP vs Hendricks zal zeer waarschijnlijk de main event worden, ook die Ier Mc Gregor en Lauzon vechten op dit gala

Kemal
05-05-2013, 08:14
Ik ben erg benieuwd, dit beloofd wel veel goeds iig.

Diaz bros
13-05-2013, 23:02
The UFC's return to Boston continues to come together with the addition of a lightweight bout featuring one of the area's own.

Joe Lauzon (22-8 MMA, 9-5 UFC), a native of Boston's south suburbs, will head just up the road to fight Michael Johnson (12-8 MMA, 4-4 UFC) at UFC on FOX Sports 1 1 in August. Lauzonwanted a fight on his hometown show, and he'll get it.

Sources with knowledge of the bout recently told MMAjunkie of the planned fight, which MMA Weekly also reported Monday.

The UFC debuts on the new FOX Sports 1 cable network with a live event from TD Bank Garden in Boston on Aug. 17, the same day the network launches. Live UFC events on the channel will replace events currently airing on FX and FUEL TV.

Lauzon is coming off a unanimous decision loss to Jim Miller at UFC 155 this past December in Las Vegas. The bout featured some big momentum swings and ultimately picked up "Fight of the Night" honors. It was the second straight "Fight of the Night" bonus for Lauzon after a submission win over Jamie Varner at UFC on FOX 4 this past August, which got him a double bonus with "Submission of the Night," as well.

Amazingly, Lauzon has won nine bonuses in his past nine fights. The double bonus against Varner made up for a head-kick loss to Anthony Pettis at UFC 144 – a fight that won Pettis "Knockout of the Night." In other words, starting in 2009, if Lauzon is in a fight, there's been a 100 percent bonus success rate.

Lauzon fought on the card at UFC 118, the promotion's first trip to Boston, and picked up "Submission of the Night" for his win over Gabe Ruediger, which came quickly into the first round in front of his home crowd.

Johnson will be trying to get back in the win column, as well. This past month in Sweden, he was submitted by Reza Madadi in the third round. At UFC 155 in December, he dropped a unanimous decision to Myles Jury, which snapped a three-fight win streak.

Johnson, the Season 12 runner-up on "The Ultimate Fighter," had won four of five fights after his TUF 12 Finale loss to Jonathan Brookins, including the consecutive wins over Shane Roller, Tony Ferguson and Danny Castillo, which earned him a "Knockout of the Night" bonus at UFC on FX 5 this past October.

The fight is the second to make its way to the card. Earlier this month, the UFC announced a welterweight fight between Thiago Alves and Matt Brown for the show. This past month at UFC 159, UFC President Dana White told a small group of reporters that the event would be "the best television card we've ever done."

Diaz bros
14-05-2013, 00:42
het zal overigens UFC on FS1 heten, en dit is dan UFC on FS1 #1. UFC on FS1 #2 en #3 zijn ook al aangekondigd, anderhalf week na de 1e fox sports1 event zal er 28 augustus een 2e Fox sports 1 gala gehouden worden in Indianapolis en wederom anderhalf week daarna zal er weer een event volgen(locatie nog onbekend).

in een tijdbestek van ong. 5 weken zal UFC straks in augustus iniedergeval 6 events houden met iniedergeval Ellenberger vs Macdonald, Pettis vs Aldo en Koscheck vs Maia. Maar er zal nog veel bijkomen...

Diaz bros
21-05-2013, 02:25
Daniel Cormier Wants to Fight at First UFC on FS1 in Boston; Talk of Sonnen vs. Wanderlei Cools


http://admin.mmaweekly.com/wp-content/uploads/2013/05/B09-Silva-Cormier-Strikeforce-0911-4358.jpg (http://admin.mmaweekly.com/wp-content/uploads/2013/05/B09-Silva-Cormier-Strikeforce-0911-4358.jpg)
Daniel Cormier recently revealed that he would remain at heavyweight, at the very minimum, for his next fight.
The UFC has yet to schedule Cormier’s next bout, but the Strikeforce Heavyweight Grand Prix winner on Saturday night made clear when he would like to fight again.
“I want to fight on the first card on FOX Sports 1 in Boston on Aug. 17,” he declared during Fuel TV’s UFC on FX 8 post-fight coverage. “And I hope my man Chael Sonnen is fighting Wanderlei Silva next to me. Put us on the card, boss!”
The timeline for Boston would make sense for Cormier, considering he is fresh off of a unanimous decision victory over Frank Mir on April 20 at UFC on Fox 7.
Roy Nelson has been mentioned as a possible next opponent, but the UFC has not made any official comment on what is next for Cormier.
His intent, however, is to continue fighting at heavyweight, continuing to gain experience, while working his way down to light heavyweight.
RELATED POSTS
“I always thought if I were to go down I would need a lot of time to do it. I think that still applies, but I would like to still fight,” Cormier told MMAWeekly.com official content Bleacher Report recently.
“At the end of the day I can’t cut massive amounts of weight. That’s well documented from my problems in the Olympic games. But I can diet, and when I’m dieting I can still fight. Can I fight at 205? No. Because it’s too much weight to cut in a short period of time. But could I fight a heavyweight fight and just be a little lighter? I think so.”
Sonnen had been heavily lobbying for a fight with Wanderlei Silva, but after goading the former Pride champion with little response, talk of that fight has cooled.
Sonnen, during the same UFC on FX 8 post-fight show, was also asked what was next for him. He had little to reveal, but used the opportunity to take another jab at Silva.
“At some point my skills will diminish and my athletic abilities will go down. And when they do, I’ll either join the NFL or fight Wanderlei Silva (http://www.mmaweekly.com/tag/wanderlei-silva). But at this point I’m looking ahead and I don’t know what’s next.”

Kemal
23-05-2013, 10:57
Alistair Overeem vs. Travis Browne set as UFC on FOX Sports 1 1 non-headliner

Alistair Overeem's return to the octagon has been shifted from UFC 164 to the promotion's debut event on FOX Sports 1.

Mutiple sources close to the event today told MMAjunkie that Overeem (36-12 MMA, 1-1 UFC) is set to meet fellow standout heavyweight Travis Browne (14-1-1 MMA, 5-1-1 UFC) at UFC on FOX Sports 1 1, which takes place Aug. 17 at TD Garden in Boston.

Although the fight will be part of the night's main card and a major attraction, it won't even be the main event, UFC President Dana White subsequently told MMAjunkie. That assures at least one other significant bout will be added to the card.

Overeem originally was targeted to appear at UFC 164, which takes place Aug. 31 at Bradley Center in Milwaukee. Recently, the ex-Strikeforce champ tweeted, "Training hard and looking forward to aug 31!"

Overeem previously was scheduled to fight Junior dos Santos this weekend at UFC 160, but he was forced to withdraw from the event with an injury.

In his most recent performance at UFC 156, he suffered a knockout loss to underdog Antonio Silva, who is set to meet champ Cain Velasquez in UFC 160's headliner this weekend. That followed another setback when he tested positive for elevated levels of testosterone prior to a scheduled fight with dos Santos at UFC 146, which effectively barred him from competition for nine months.

Browne most recently fought at The Ultimate Fighter 17 Finale, where he earned a first-round knockout win over onetime heavyweight title challenger Gabriel Gonzaga. Afterward, Gonzaga appealed the bout's official result, claiming the fight should be changed to a no-contest due to illegal strikes thrown by Browne. However, the Nevada State Athletic Commission denied his request.

The win put Browne back in the winner's column after a first-round TKO loss to Silva at UFC on FX 6, which came after he tore his hamstring early in the fight.

arielhelwani
23-05-2013, 11:19
Overeem heeft er zin in!

http://cdn2.cagepotato.com/wp-content/uploads/2013/05/overeem_marinebiologist.jpg

Naj85
23-05-2013, 11:40
Ik hoop het beest Ubereem terug te zien die dag in the octagon

Kemal
23-05-2013, 11:50
Alistair zal flink aan de bak moeten om zn lichaam in dezelfde staat te willen krijgen als bijvoorbeeld tegen Brock Lesnar. Daar zijn nog wat gifjes van te vinden dat Arianny helemaal wegkwijlt bij het zien van zijn lichaam..

Leventdepevent
23-05-2013, 11:59
ik snap niet dat er mensen zitten te mekkeren over zn lichaam, een vechter ziet er tijdens weging en wedstrijd altijd anders uit dan op een willekeurige dag op een willekeurig genomen fototje

Pahlavan
23-05-2013, 12:14
ik snap niet dat er mensen zitten te mekkeren over zn lichaam, een vechter ziet er tijdens weging en wedstrijd altijd anders uit dan op een willekeurige dag op een willekeurig genomen fototje

daar heb je opzich wel gelijk in alleen denk ik dat mensen zich wat betreft alistair afvragen of hij uberhaupt nog in zijn 'oude' vorm komt gezien het hele gedoe met testosterone etc. Vooral ook omdat hij voor het gevecht tegen bigfoot er ook iets minder indrukwekkend eruit zag vergeleken met zijn andere partijen.

Maarja, time will tell. Tijdens zijn komende gevecht tegen browne zullen we op veel vragen een antwoord krijgen

jantje11
23-05-2013, 12:23
deze moet Alistair kunnen winnen, al heb ik hier en daar toch twijfels, Browne traint natuurlijk bij de iedereen bekende greg jackson en die hebben zijn laatste partij vast ook gezien.
daarom ben ik erg benieuwd met wat voor gameplan Browne zal komen en natuurlijk wat is Overeem van plan.

Ik hoop voor Alistair dat die weer als vanouds gaat knallen en na browne weer tegen top 5 vechter komt te staan.

Minotauro
23-05-2013, 12:32
Travis Browne of Daniel Cormier, ze pakken Overeem allebei

Tykill
23-05-2013, 13:31
Heb het gevoel dat Overeem zonder TRT weinig voorstelt. Tegen Silva viel echt tegen en daar gaat hij nooi UFC champ mee worden. Ook al had hij zijn handen hoog was ik niet overtuigd. Zoals tegen Brock was ik wel overtuigd en wist ik dat hij op dat moment in staat was om Cain en JDS ook te verslaan.

Bromios
23-05-2013, 14:45
Travis Browne of Daniel Cormier, ze pakken Overeem allebei

Heeft Ali vroeger je 3-wieler gejat of zo ?

Sato
23-05-2013, 14:51
Heb het gevoel dat Overeem zonder TRT weinig voorstelt. Tegen Silva viel echt tegen en daar gaat hij nooi UFC champ mee worden. Ook al had hij zijn handen hoog was ik niet overtuigd. Zoals tegen Brock was ik wel overtuigd en wist ik dat hij op dat moment in staat was om Cain en JDS ook te verslaan.

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen want dat slaat helemaal nergens op, hij was 2 rondes zwaar dominant als hij zijn handen hoog had gehouden was hij er met de UD vandoor gegaan.

OT maar wat een card wordt het dan, mooi!

rollermanskunk
23-05-2013, 14:51
Heeft Ali vroeger je 3-wieler gejat of zo ?
Was volgens mij een twee-wieler:

https://www.youtube.com/watch?v=QBeJv8t9XJE&feature=youtube_gdata_player

Lionheart
23-05-2013, 15:21
Was volgens mij een twee-wieler:

https://www.youtube.com/watch?v=QBeJv8t9XJE&feature=youtube_gdata_player

Hahahaha!!!

Tykill
23-05-2013, 16:33
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen want dat slaat helemaal nergens op, hij was 2 rondes zwaar dominant als hij zijn handen hoog had gehouden was hij er met de UD vandoor gegaan.

OT maar wat een card wordt het dan, mooi!

Eerste twee rondes wareen 100% Reem. Klopt. Maar toch vocht hij duidelijk anders. Vergeet niet dat Silva zijn gameplan was om Overeem uit te laten razen en pas halverwege R2 en R3 toe te slaan. Overeem was duidelijk moe voordat hij neer ging.

Maar het was niet alleen gameplan. Het was in mijn inziens allemaal iets minder.

Willm
23-05-2013, 16:42
Overeem all the way! Hoop dat die zichzelf heeft kunnen herpakken.

mario the count
23-05-2013, 16:53
ik snap niet dat er mensen zitten te mekkeren over zn lichaam, een vechter ziet er tijdens weging en wedstrijd altijd anders uit dan op een willekeurige dag op een willekeurig genomen fototje

Overeem heeft er de laatste paar jaar niet zo uitgezien, ook niet tussen wedstrijden in. Logisch dat hij er zo bij loopt aangezien zijn test niveau gigantisch laag was icm wat hij weg eet op een dag. Als zijn test niveau weer normaal is en gewoon keihard traint staat hij er straks weer als een beest bij.

ChingChong
23-05-2013, 16:55
Denk dat Browne erg onderschat wordt tegen Overeem. Voor mij heeft hij alleen van Kongo verloren en dat is al een tijdje geleden.
Hoop dat Overeem hard getraind heeft.

jantje11
23-05-2013, 16:59
Het gaat er ook niet om hoe zijn lichaam er nu uitziet. Ik wacht lekker tot 17 augustus hoe die browne door de kooi heen knalt met of zonder gespierd lichaam.

mario the count
23-05-2013, 17:02
Denk dat Browne erg onderschat wordt tegen Overeem. Voor mij heeft hij alleen van Kongo verloren en dat is al een tijdje geleden.
Hoop dat Overeem hard getraind heeft.
Tegen Kongo was een draw, en van bigfoot silva verloren. Browne kreeg een blessure in de partij tegen silva ( ik geloof aan zn knie). Maar ik vind browne idd ook echt een goede vechter en een gevaar voor iedereen, als overeem van hem wint dan is het echt een belangrijke zege voor overeem.

R.D.N
23-05-2013, 17:02
Alistair gaat hem gewoon slopen,wat denken jullie zelf.

king
23-05-2013, 17:16
Browne moet hij kunnen pakken, zelfs zonder extra testo.

pronk
23-05-2013, 20:50
Travis Browne of Daniel Cormier, ze pakken Overeem allebei

En vergeet JDS niet , als die partij was doorgegaan.

kooivechter
23-05-2013, 22:23
Ik vind dit helemaal geen goede tegenstander voor overeem. Deze man is een beest van een kerel in mijn ogen top 5 en zeer ondergewardeerd door het grote publiek.Tegen Silva had hij pech met die blessure, anders was hij dicht bij een titelshot. Had overeem veel liever tegen nelson of mir gezien. Als overeem wint is hij wel dicht bij de titel

mario the count
23-05-2013, 23:08
Ik vind dit helemaal geen goede tegenstander voor overeem. Deze man is een beest van een kerel in mijn ogen top 5 en zeer ondergewardeerd door het grote publiek.Tegen Silva had hij pech met die blessure, anders was hij dicht bij een titelshot. Had overeem veel liever tegen nelson of mir gezien. Als overeem wint is hij wel dicht bij de titel
Het wordt geen walk in the park idd.

mmacentral
23-05-2013, 23:12
High Risk, low reward fight voor alistair. Als ie verliest is ie op zijn weg naar buiten. Winnen moet ook op spectaculaire wijze wil hij indruk maken. Lastig tegen zo'n grote gast mét skills.

yuko
23-05-2013, 23:41
High Risk, low reward fight voor alistair. Als ie verliest is ie op zijn weg naar buiten. Winnen moet ook op spectaculaire wijze wil hij indruk maken. Lastig tegen zo'n grote gast mét skills.

Als hij verliest moet Ali zich idd zorgen gaan maken om zijn contract, want dan zit hij niet ver van een cut af. Tegen een onderschatte vechter ook nog dus ik ben er niet gerust op.

rollermanskunk
23-05-2013, 23:47
Travis Browne sloopte Stefan Struve met een harde ko. Geen pannenkoek dus. Hopelijk maakt Cees niet dezelde fout als tegen Bigfoot.

Turboknecht
24-05-2013, 00:26
Cees zal toch wel zijn les daaruit geleerd hebben mag ik hopen. Het is echt spannend vind ik. Deze partij gaat echt veel zeggen voor het verloop van zijn carrière. Kan hij de verleidingen buiten het vechten om weerstaan? Hoe graag wil hij het?

Pansier
24-05-2013, 01:00
Ben ik de enige die nu ook hardstikke benieuwd is naar de odds?

mario the count
24-05-2013, 01:09
Ben ik de enige die nu ook hardstikke benieuwd is naar de odds?

Ali zal de betere odds hebben bij de bookies. Zelf denk ik ook dat Ali dit gaat winnen, maar makkelijk zal het niet gaan. En zijn dekking moet hij zeker in orde hebben dit keer, want browne heeft goede stoten in huis.

SpelPlan
24-05-2013, 02:30
High Risk, low reward fight voor alistair. Als ie verliest is ie op zijn weg naar buiten. Winnen moet ook op spectaculaire wijze wil hij indruk maken. Lastig tegen zo'n grote gast mét skills.

Helemaal mee eens. Gevaarlijke matchup voor Overeem.

Ik vind het moeilijk in te schatten, hoop uiteraard dat Overeem hem sloopt maar deze gast is echt geen can. Als hij deze verliest zal hij met een sterk verminderd contract genoegen moeten nemen. Denk dat hij
dan absoluut geen hardball moet gaan spelen want dan kan hij met John Fitch gaan praten welke andere promotions een beetje hot zijn op het moment.

En dan ook nog eens uit het Jackson kamp die prima Overeem z'n zwakheden zullen weten bloot te leggen.

Is Browne eigenlijk een goede worstelaar? Want zoniet zou dat tenminste nog goed nieuws zijn voor Overeem.

Maar goed, sowieso WAR ALI!

ChingChong
24-05-2013, 11:45
Tegen Kongo was een draw, en van bigfoot silva verloren. Browne kreeg een blessure in de partij tegen silva ( ik geloof aan zn knie). Maar ik vind browne idd ook echt een goede vechter en een gevaar voor iedereen, als overeem van hem wint dan is het echt een belangrijke zege voor overeem.
Tegen Silva zie ik ook niet als een Verlies en tegen Kongo niet als een draw

Turboknecht
24-05-2013, 12:29
Tegen Silva zie ik ook niet als een Verlies en tegen Kongo niet als een draw

Als hij tegen Silva niet zo wild gedaan had dan had hij die blessure waarschijnlijk niet opgelopen. Dus lijkt het mij toch ten gevolge van zijn eigen handelen geweest te zijn dat hij verloren heeft. Silva heeft hem op het juiste moment een pak rammel verkocht. Net als dat hij dat bij Overeem gedaan heeft.

Ik zie zelf nog niet zo goed waarom Browne zo gevaarlijk zou zijn. Hij is snel, atletisch, maar van wie heeft hij nou eigenlijk gewonnen? Zo spectaculair vond ik zijn partijen niet. Althans, niet degene die ik gezien heb. Misschien kan iemand me uitleggen waarom Browne zo goed is? Is hij niet gewoon hype?

ChingChong
24-05-2013, 12:41
Als hij tegen Silva niet zo wild gedaan had dan had hij die blessure waarschijnlijk niet opgelopen. Dus lijkt het mij toch ten gevolge van zijn eigen handelen geweest te zijn dat hij verloren heeft. Silva heeft hem op het juiste moment een pak rammel verkocht. Net als dat hij dat bij Overeem gedaan heeft.

Ik zie zelf nog niet zo goed waarom Browne zo gevaarlijk zou zijn. Hij is snel, atletisch, maar van wie heeft hij nou eigenlijk gewonnen? Zo spectaculair vond ik zijn partijen niet. Althans, niet degene die ik gezien heb. Misschien kan iemand me uitleggen waarom Browne zo goed is? Is hij niet gewoon hype?
Ik heb hem tot nu toe aleen tegen Gonzaga, Struve en Silva gezien, Kongo was het een saaie partij, niet uitgekeken. Twee mooie Ko wins en 1 KO verlies. Vandaar

Bromios
24-05-2013, 15:09
Travis Browne sloopte Stefan Struve met een harde ko. Geen pannenkoek dus. Hopelijk maakt Cees niet dezelde fout als tegen Bigfoot.

Struve loopt met zijn handen naar beneden naar hem toe en wil een trap gaan maken. Was ook niet zo slim. Loopt gewoon vol op een stoot en die kopt geen enkele zwaargewicht weg.
Zelfde fout als Overeem tegen Silva.

jantje11
24-05-2013, 15:36
als Overeem vecht zoals tegen lesnar zie ik weinig problemen, zijn gameplan tegen bigfoot silva was gewoon stom om hem in de 3rde ronde te willen finishe als je weet da je een mindere cardio hebt als bigfoot.

Cees moet doen waar die goed in is en dat is veel lowkicks en zn knieen goed gebruiken.
En dat uitsloven achterwege laten want je ziet waar het toe heeft geleid.

Tykill
24-05-2013, 16:46
Als hij dit niet wint. Zal hij ook nooit UFC champ worden. Ik ga er vanuit dat hij geleerd heeft van Bigfoot.

Kemal
31-05-2013, 22:50
Uriah Hall vs. Nick Ring added to UFC on FOX Sports 1 debut in Boston

The UFC's return to Boston for its debut card on FOX Sports 1 continues to take shape with the addition of a middleweight bout featuring a pair of "Ultimate Fighter" veterans.

Uriah Hall (7-3 MMA, 0-1 UFC) will meet Nick Ring (13-2 MMA, 3-2 UFC) at UFC on FOX Sports 1 1 this August.

UFC on FOX Sports 1 1, takes place Aug. 17 at TD Garden in Boston and will mark the promotion's debut on the new cable network, which launches the same day.

Hall was a big favorite during this past Season 17 of "The Ultimate Fighter," reaching the tournament finals against Kevin Gastelum. But Hall appeared off his game compared to some of the destructive finishes he had in the "TUF" house and Gastelum won a split decision. The former Ring of Combat fighter will be looking for his first official UFC victory.

Ring, who fought on "TUF 11," in March dropped a split decision to Chris Camozzi at UFC 158 in Montreal for his second loss in three fights. Sandwiched in between a unanimous decision setback to Tim Boetsch at UFC 135 and the loss to Camozzi was a decision win over Court McGee at UFC 149 this past July. Ring started his career 12-0, including wins over Riki Fukuda and James Head in his first two UFC bouts.

The latest UFC on FOX Sports 1 1 card now includes:

Travis Browne vs. Alistair Overeem
Thiago Alves vs. Matt Brown
Michael Johnson vs. Joe Lauzon
Uriah Hall vs. Nick Ring
Conor McGregor vs. opponent TBA*





* Not officially announced

Naj85
01-06-2013, 02:29
Eindelijk weer uriah hall back in action
hoop weer op een zieke ko van hem zoals met tuf

rollermanskunk
01-06-2013, 03:55
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/312203_501402473283632_176995021_n.jpg

Kemal
01-06-2013, 07:57
Mike Brown vs. Akira Corassani set for UFC on FOX Sports 1 event in Boston

After briefly considering retirement in 2012, Mike Brown (26-8 MMA, 2-3 UFC) is ready to get back to action. The former WEC featherweight champion meets Akira Corassani (11-3-1 MMA, 2-0 UFC) at UFC on FOX Sports 1 1.

UFC officials today announced the new booking.

UFC on FOX Sports 1 1, takes place Aug. 17 at TD Garden in Boston and will mark the promotion's debut on the new cable network, which launches the same day. The evening's headlining bout has yet to be announced.

Brown comes to the fight with a two-bout win streak after earning decision over Daniel Pineda and Nam Phan. The much-needed results were a welcome turnaround for the 37-year-old, who had struggled through a 2-4 stretch in bouts under the UFC and WEC banners.

Meanwhile, Corassani was a contestant on "The Ultimate Fighter 14," and though he lost in the semifinal round, he was invited back for an official UFC appearance. He's made good on that opportunity thus far, earning wins over Robbie Peralta and Andy Ogle.

With the addition to the card, UFC on FOX Sports 1 1 now includes:

Travis Browne vs. Alistair Overeem
Thiago Alves vs. Matt Brown
Michael Johnson vs. Joe Lauzon
Uriah Hall vs. Nick Ring
Conor McGregor vs. Andy Ogle
Mike Brown vs. Akira Corassani

Minotauro
01-06-2013, 11:45
Heeft Ali vroeger je 3-wieler gejat of zo ? Nee me paardenvlees, maar Cormier vs Overeem is een gedane zaak, Overeem heeft geen schijn van kans

TOON
01-06-2013, 11:48
WAR ALI!!
gaat um zeker pakken, komt keihard terug!

Klassikl
01-06-2013, 21:16
Wel een vette card zeg. Alleen had ik Lauzon en Mcgregor liever tegen andere tegenstanders gezien. Vooral lauzon zijn partij snap ik niks van.

Naj85
05-06-2013, 06:43
UFC on FOX Sports 1 1 gets Rua-Sonnen headliner, McDonald-Pickett, more
June 5, 4:02 AM
[email protected] (MMAjunkie.com Staff)


UFC President Dana White promised to put on a free card for the ages for the company's first event on UFC on FOX Sports 1, and the company is making good on that commitment.

UFC officials today announced several additions to the UFC on FOX Sports 1 1 card, and the latest round of new bouts includes a headlier of light heavyweights Mauricio "Shogun" Rua (21-7 MMA, 5-5 UFC) vs. Chael Sonnen (27-13-1 MMA, 6-6 UFC), as well as bantamweights Michael McDonald (15-2 MMA, 4-1 UFC) vs. Brad Pickett (23-7 MMA, 3-2 UFC) and light heavyweights Cody Donovan (8-2 MMA, 1-0 UFC) vs. Ovince St. Preux (13-5 MMA, 1-0 UFC).

Coinciding with the launch of the new all-sports channel that will serve as the UFC's new cable home, "UFC on FOX Sports 1 1: Shogun vs. Sonnen" takes place Aug. 17 at Boston's TD Garden.

Rua was originally expected to face Antonio Rogerio Nogueira at next week's UFC 161 event before injury forced "Little Nog" out of the event and left "Shogun" without an opponent. Sonnen then entered the picture and was expected to serve as an injury replacement but was unable to secure the necessary paperwork to fight in Canada, and the fight was delayed until the Boston card.

The 22-year-old McDonald remains one of the brightest prospects in the bantamweight division. He fights for the first time since a fourth-round submission loss to Barao in a failed bid for the UFC interim bantamweight belt. The result snapped an eight-fight win streak for the Californian. He now meets the always-exciting McDonald, who is 3-1 in his past four fights and is a four-time "Fight of the Night" winner during his time fighting for both the UFC and WEC.

"Donnybrook" Donovan fights for the second time under the UFC banner. He made his debut in spectacular "Fight of the Night" fashion this past December, where he earned a first-round TKO win over Nick Penner. He now meets St. Preux, who looks to move past a controversial technical-decision win over Gian Villante at April's UFC 159 event, where an eyepoke halted the fight early.

For the latest on UFC on FOX Sports 1 1, stay tuned to the UFC Rumors section of the site.

e-type
05-06-2013, 11:53
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G7T-ftWCpsw#!

Diaz bros
05-06-2013, 14:46
De card tot dusver:



Mauricio Rua (http://www.mmajunkie.com/fighters/mauricio-rua) vs. Chael Sonnen (http://www.mmajunkie.com/fighters/chael-sonnen)
Travis Browne (http://www.mmajunkie.com/fighters/travis-browne) vs. Alistair Overeem (http://www.mmajunkie.com/fighters/alistair-overeem)
Yuri Alcantara (http://www.mmajunkie.com/fighters/yuri-alcantara) vs. Urijah Faber (http://www.mmajunkie.com/fighters/urijah-faber)
Thiago Alves (http://www.mmajunkie.com/fighters/thiago-alves) vs. Matt Brown (http://www.mmajunkie.com/fighters/matt-brown)
Uriah Hall (http://www.mmajunkie.com/fighters/uriah-hall) vs. Nick Ring (http://www.mmajunkie.com/fighters/nick-ring)
Michael Johnson (http://www.mmajunkie.com/fighters/michael-johnson) vs. Joe Lauzon (http://www.mmajunkie.com/fighters/joe-lauzon)
Michael McDonald (http://www.mmajunkie.com/fighters/michael-black-sniper-mcdonald) vs. Brad Pickett (http://www.mmajunkie.com/fighters/brad-pickett)
Mike Brown (http://www.mmajunkie.com/fighters/mike-brown) vs. Akira Corassani (http://www.mmajunkie.com/fighters/akira-corassani)
Conor McGregor (http://www.mmajunkie.com/fighters/conor-mcgregor) vs. Andy Ogle (http://www.mmajunkie.com/fighters/andy-ogle)
Cody Donovan (http://www.mmajunkie.com/fighters/cody-donovan) vs. Ovince St. Preux (http://www.mmajunkie.com/fighters/ovince-st-preux)
Ramsey Nijem (http://www.mmajunkie.com/fighters/ramsey-nijem) vs. James Vick (http://www.mmajunkie.com/fighters/james-vick)



Valt een beetje tegen, Overeem is natuurlijk alle reden om uit te kijken naar deze card. Maar de manier waarop Dana met veel bombarie dit event had aangekondigd als grootste tv card ever.... nou dat valt wel mee, Er zijn namelijk wel betere FOX events geweest

Turboknecht
05-06-2013, 15:29
Mee eens.

Pahlavan
05-06-2013, 15:50
het is misschien niet een card met allemaal sterren waar dana naar had gehint (dana kan goed overdrijven, niks nieuws) maar ik vind het toch wel een hele vette card hoor! staan een hoop leuke match ups tussen.

Diaz bros
05-06-2013, 15:58
Mee eens, Het is op zich een hele leuke interessante card met een flink aantal van mijn favoriete vechters tussen, helemaal niks mis mee maar ik had toch stiekem op iets wat meer gehoopt. Als Jones vs Gustafsson bijvoorbeeld nu de Main Event was geweest dan had Dana wat mij betreft zeker gelijk gehad. Ik vind deze card echt een main event missen, veel interessante gevechten

mario the count
05-06-2013, 21:29
Vette card, zeker met jones vs gustaffson erbij.

Naj85
05-06-2013, 22:36
deze card mist een title fight
jones vs gustaffson zou zeker een goeie zijn!

Kemal
06-06-2013, 08:03
UFC on FOX Sports 1 1 to feature five-hour TV run on same channel

The upcoming UFC on FOX Sports 1 1 event will feature five hours of live fights as both a six-bout main card and a four-bout prelimary card air on the new cable channel.

MMAjunkie today confirmed the plans with a FOX Sports 1 representative. However, the official said it hasn't been decided if the same format will be used for future UFC on FOX Sports 1 cards.

As previously announced, UFC on FOX Sports 1 1 features a light-heavyweight headliner between former champion Mauricio Rua (21-7 MMA, 5-5 UFC) and recent middleweight title challenger Chael Sonnen (27-13-1 MMA, 6-6 UFC). The card takes place at Boston's TD Arena on Aug. 17, which is FOX Sports 1's launch date. FOX Sports 1 and FOX Sports 2 will replace FUEL TV and SPEED.

The night's main card airs at 8 p.m. ET (5 p.m. PT) following a prelims broadcast that starts at 6 p.m. ET on FOX Sports 1. Three fights are also expected to stream on Facebook and YouTube beginning at 4:30 p.m. ET.

Filling out the three-hour main-card broadcast are heavyweights Travis Browne (14-1-1 MMA, 5-1-1 UFC) vs. Alistair Overeem(36-12 MMA, 1-1 UFC), bantamweights Yuri Alcantara (28-4 MMA, 3-1 UFC) vs. Urijah Faber (28-6 MMA, 4-2 UFC), welterweights Thiago Alves (19-9 MMA, 11-6 UFC) vs. Matt Brown (17-11 MMA, 10-5 UFC), middleweights Uriah Hall (7-3 MMA, 0-1 UFC) vs. Nick Ring (13-2 MMA, 3-2 UFC), and lightweights Michael Johnson (12-8 MMA, 4-4 UFC) vs. Joe Lauzon (22-8 MMA, 9-5 UFC).

The night's four-fight prelims broadcast includes a featured bantamweight bout between Michael McDonald (15-2 MMA, 4-1 UFC) and Brad Pickett (23-7 MMA, 3-2 UFC).

With the channel's new launch, all future UFC on FX and UFC on FUEL TV cards will shift to FOX Sports 1. Additionally, pay-per-view prelims specials also will move from FX to the new channel.

The latest UFC on FOX Sports 1 1 card now includes:

MAIN CARD (FOX Sports 1, 8 p.m. ET)

Mauricio Rua vs. Chael Sonnen
Travis Browne vs. Alistair Overeem
Yuri Alcantara vs. Urijah Faber
Thiago Alves vs. Matt Brown
Uriah Hall vs. Nick Ring
Michael Johnson vs. Joe Lauzon

PRELIMINARY CARD (FOX Sports 1, 6 p.m. ET)

Michael McDonald vs. Brad Pickett
Mike Brown vs. Akira Corassani
Conor McGregor vs. Andy Ogle
TBA vs. TBA

PRELIMINARY CARD (Facebook, 4:30 p.m. ET)

Cody Donovan vs. Ovince St. Preux
Ramsey Nijem vs. James Vick
TBA vs. TBA

Kemal
06-06-2013, 08:05
Diego Brandao vs. Daniel Pineda added to UFC on FOX Sports 1 1 in Boston

Additions to the UFC's debut on FOX Sports 1 continue to come at a fast and furious pace.

A featherweight bout between Diego Brandao (17-8 MMA, 3-1 UFC) and Daniel Pineda (18-9 MMA, 3-2 UFC) is the latest fight to be added to UFC on FOX Sports 1 1 in Boston. UFC officials announced the fight on Wednesday night.

UFC on FOX Sports 1 1 takes place Aug. 17 at TD Garden in Boston and will be the promotion's debut on the new cable network, which launches the same day. The main card, which will be five hours in length, airs on FOX Sports 1.

Brandao, the Season 14 featherweight winner of "The Ultimate Fighter," has rebounded from the lone loss of his UFC career, a unanimous decision setback to Darren Elkins a little more than a year ago, with back-to-back wins over Joey Gambino and Pablo Garza. In April, he submitted Garza in the first round in Sweden. The Jackson's MMA product won "TUF 14" when he rallied to submit Dennis Bermudez in the first round, winning both "Submission of the Night" and "Fight of the Night" in the process in December 2011.

The Texas-based Pineda in April rebounded from back-to-back losses when he submitted Justin Lawrence just 95 seconds into their fight at the TUF 17 Finale in Las Vegas. He took home a "Submission of the Night" bonus for the kimura and snapped a two-fight skid that came at the hands of Mike Brown and Antonio Carvalho. Pineda has all three of his UFC wins by submission, including a 2-0 start in the promotion with stoppages of Pat Schilling and Mackens Semerzier.

The latest UFC on FOX Sports 1 1 card includes:

Mauricio Rua vs. Chael Sonnen
Travis Browne vs. Alistair Overeem
Yuri Alcantara vs. Urijah Faber
Thiago Alves vs. Matt Brown
Uriah Hall vs. Nick Ring
Michael Johnson vs. Joe Lauzon
Michael McDonald vs. Brad Pickett
Mike Brown vs. Akira Corassani
Conor McGregor vs. Andy Ogle
Diego Brandao vs. Daniel Pineda
Cody Donovan vs. Ovince St. Preux
Ramsey Nijem vs. James Vick

BC1983
06-06-2013, 08:13
Ik begrijp sommige reacties over overeem echt niet. Hij was ongeslagen in mma vanaf 2007, hij is tegen niemand ook maar een moment in de problemen gekomen, en nu verliest hij tegen Silva wat puur kwam door onderschatting en nu schrijft iedereen hem al af. Ik ben van mening dat als overeem 100% gemotiveerd en geconcentreerd de kooi in stapt hij van iedereen kan winnen.

Turboknecht
06-06-2013, 11:54
Dat is denk ik ook zo, maar Overeem zat lange tijd ongestoord aan het magische bessensap. Toen hij tegen Bigfoot stond had hij daar duidelijk niet van gedronken én was hij laks. Hij miste toen ook echt de agressiviteit en focus. We zagen een hele andere Overeem. Ik denk dat mensen daar een beetje huiverig van geworden zijn. Komt de oude Overeem terug, dan pakt hij Browne zeker weten. Het is dus maar de vraag hoe hij ten tonele verschijnt en wat zijn mentaliteit is. Wil hij dit echt nog, of geniet hij teveel van het leventje buiten de octagon?

Minotauro
06-06-2013, 12:32
De oude Overeem is de Overeem voor dat hij K1 deed en MMA middelmatig presteerde. Overeems had toen bijna 1/3de van zijn partijen verloren. Toen het bergopwaarts ging zag je dat het bessensap de doorslag gaf. Zeg maar weer dat ik Overeem 'bash', maar het is gewoon zo. Je ziet die stijgende lijn ook op zijn record. Hoop op een mooi gevecht en hoop dat Overeem hetzelfde neer kan zetten zonder steroids.

mario the count
06-06-2013, 12:41
Hee, we zijn overgestapt op bessensap.

Minotauro
06-06-2013, 12:44
Paardenvlees zit alleen nog maar in lasagne

pronk
06-06-2013, 13:20
De oude Overeem is de Overeem voor dat hij K1 deed en MMA middelmatig presteerde. Overeems had toen bijna 1/3de van zijn partijen verloren. Toen het bergopwaarts ging zag je dat het bessensap de doorslag gaf. Zeg maar weer dat ik Overeem 'bash', maar het is gewoon zo. Je ziet die stijgende lijn ook op zijn record. Hoop op een mooi gevecht en hoop dat Overeem hetzelfde neer kan zetten zonder steroids.

2X

en als je kijkt tegen wie heeft hij gestaan die in de top 5 wereldranglijst staan van af 2007.
Los van dat hoop ik dat hij hard terug komt en NL toch op de kaart kan zetten.

Minotauro
06-06-2013, 13:56
2X

en als je kijkt tegen wie heeft hij gestaan die in de top 5 wereldranglijst staan van af 2007.
Los van dat hoop ik dat hij hard terug komt en NL toch op de kaart kan zetten.

Dat hoop ik ook! Maar wel op een eerlijke en minder arrogante manier.

SpelPlan
07-06-2013, 03:53
2X

en als je kijkt tegen wie heeft hij gestaan die in de top 5 wereldranglijst staan van af 2007.
Los van dat hoop ik dat hij hard terug komt en NL toch op de kaart kan zetten.

Ik hoop echt dat Overeem het gaat doen. Ik gun het hem ook en heb absoluut niets tegen hem. Daarnaast vind ik hem het goed doen op tv en (los van de hele testosteron affaire uiteraard) is het een goed uithangbord voor de vechters van ons land.

Maar (there's always a but) ik zie hem niet zomaar van Browne winnen. Maar echt niet. Dat is echt een gevaarlijke tegenstander en als hij Overeem pakt is het klaar met hem in de UFC. Of in elk geval een nieuw contract wat een stuk minder sexy is dan z'n huidige en zeg maar dag tegen een title shot in de nabije toekomst.

En ik denk dat hij een nog veel slechtere tijd tegen bijvoorbeeld Cormier zou hebben behalve als hij hem binnen de minuut KO slaat. Velasquez kan hem zomaar eens overklassen.

Nou ben ik zeker niet enige vorm van autoriteit op MMA gebied dus het mooiste zou zijn als ik het helemaal verkeerd zie en ik zal ook staan te juichen als blijkt dat ik poep praat maar ik heb echt het gevoel dat Dana hem tegenover Browne zet met het idee dat hij het best wel eens zou kunnen afleggen en hij hem met een goede reden kan cutten.

rollermanskunk
07-06-2013, 13:01
Overeem is vanaf het moment dat hij werd betrapt onder verscherpte (doping)toezicht geplaatst door Kizer en co. Overeem is denk ik ongeveer de meest geteste MMA-vechter van de afgelopen 2 jaar. Blijkbaar is er in het laatste jaar niets gevonden (dit verklaart ook zijn lage testosteron-level en zijn brakke prestatie tegen Bigfoot). Overeem zou misschien op medische gronden in aanmerking kunnen komen voor TRT ( wordt nog lastig aangezien de regelgeving niet echt duidelijk is wat betreft betrapte vechters en TRT, Belfort kreeg het wel en was in het verleden ook een keer betrapt maar dit was al verjaard) Overeem zal vanaf deze maand ook minder getest gaan worden heb ik begrepen. Mocht die geen TRT krijgen zal die denk ik fysiek net zo eruit zien als in zijn laatste partij.

Met TRT of andere toverdrankjes verwacht ik gewoon weer een gebulkte Overeem zonder hangtieten.

Turboknecht
07-06-2013, 13:51
Was het niet zo dat het in de staat Nevada zo was dat wanneer je betrapt was je geen TRT exemption kon krijgen, maar dat dat dus voor andere staten anders geldt? Ik weet niet meer precies sinds wanneer Belfort TRT gebruikt, maar sinds 2011 heeft hij in ieder geval al niet meer in Nevada gevochten.

UFC on Fox Sports 1 wordt in ieder geval in Massachusetts gehouden, dus wie weet mag Overeem daar wel met TRT gebruik vechten.

rollermanskunk
07-06-2013, 15:02
Was het niet zo dat het in de staat Nevada zo was dat wanneer je betrapt was je geen TRT exemption kon krijgen, maar dat dat dus voor andere staten anders geldt? Ik weet niet meer precies sinds wanneer Belfort TRT gebruikt, maar sinds 2011 heeft hij in ieder geval al niet meer in Nevada gevochten.

UFC on Fox Sports 1 wordt in ieder geval in Massachusetts gehouden, dus wie weet mag Overeem daar wel met TRT gebruik vechten.

Dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik neem aan dat zo'n exemption verzoek niet in de openbaarheid wordt gebracht. Bij Belfort en andere fighters deed de UFC nogal schimmig erover. Geen idee of Massachusetts afwijkt van Nevada qua regelgeving. Ik zal eens ff zoeken hoe dit precies zit.

jantje11
07-06-2013, 15:55
Overeem moet doen waar die goed in is en die browne in de 1ste ronde finishe, die lowkicks van de Nederlanders doen de amerikanen nog altijd Auw Auw.
Als Ali zo vecht als tegen Lesnar dan is die echt wel een maatje te groot voor Browne.

mmacentral
07-06-2013, 18:03
Het zou mooi zijn als Overeem Browne gewoon volledig overklast. Browne staat niet hoog in de rankings maar is zeker geen joke. Best way to go is hem in de eerste ronde finaal de octagon uitslaan. Iets minder volstaat in dit geval niet voor Overeem niet ben ik bang. Do or die moment heb ik het gevoel (als we het hebben over zijn status in de UFC dan).

Turboknecht
07-06-2013, 23:34
Ik zie zelf eerlijk gezegd niet zo waarom Browne zo goed zou zijn. Heb een paar partijen van hem gezien, maar was niet echt onder de indruk. Echt stevige tegenstand heeft hij ook niet gehad. Struve was de beste, maar die moet het nou niet echt van z'n verdedigende kwaliteiten of het op afstand houden van een tegenstander hebben. Cees moet hem gewoon kunnen hebben als hij fysiek een beetje in orde is en z'n hoofd erbij houdt.

rollermanskunk
08-06-2013, 12:43
Was het niet zo dat het in de staat Nevada zo was dat wanneer je betrapt was je geen TRT exemption kon krijgen, maar dat dat dus voor andere staten anders geldt? Ik weet niet meer precies sinds wanneer Belfort TRT gebruikt, maar sinds 2011 heeft hij in ieder geval al niet meer in Nevada gevochten.

UFC on Fox Sports 1 wordt in ieder geval in Massachusetts gehouden, dus wie weet mag Overeem daar wel met TRT gebruik vechten.

ff nagevraagd: Massachusetts heeft dezelfde regelgeving als Nevada wat betreft TRT. Het is dus uitgesloten dat Overeem in aanmerking komt voor TRT.

Noahri
08-06-2013, 16:30
Alistair moet Junior dos Santos nog onder ogen komen in een gevecht, die hebben we nog te goed...

Kemal
12-06-2013, 18:37
Cole Miller vs. Manny Gamburyan slated for UFC on FOX Sports 1 1

A featherweight bout between Cole Miller (19-7 MMA, 8-5 UFC) and Many Gamburyan (12-7 MMA, 3-5 UFC) is the 13th, and likely final, addition to August's stacked UFC on FOX Sports 1 1 lineup.

Officials today announced the bout.

UFC on FOX Sports 1 1 takes place Aug. 17 at TD Garden in Boston. It's the promotion's debut show on the new cable network, which launches the same day.

Miller vs. Gamburyan likely will be part of the Facebook-streamed prelims.

Miller recently recently earned a slick first-round submission victory over Bart Palaszewski at The Ultimate Fighter 17 Finale. "The Ultimate Fighter 15" cast member halted a two-fight losing streak and a 1-3 skid with the much-needed victory, which marked his 14th submission in 19 career wins.

Gamburyan, meanwhile, halted a three-fight losing streak with a decision victory over Michihiro Omigawa. However, the oft-injured fighter and former WEC title challenger hasn't been in action since that August victory after planned matchups with Chad Mendes and Hacran Dias didn't materialize due to various ailments.

The latest UFC on FOX Sports 1 1 card now includes:

MAIN CARD (FOX Sports 1, 8 p.m. ET)

Mauricio Rua vs. Chael Sonnen
Travis Browne vs. Alistair Overeem
Yuri Alcantara vs. Urijah Faber
Thiago Alves vs. Matt Brown
Uriah Hall vs. Nick Ring
Michael Johnson vs. Joe Lauzon







PRELIMINARY CARD (FOX Sports 1, 6 p.m. ET)

Michael McDonald vs. Brad Pickett
Mike Brown vs. Akira Corassani
Conor McGregor vs. Andy Ogle
Diego Brandao vs. Daniel Pineda



PRELIMINARY CARD (Facebook, 4:30 p.m. ET)

Manny Gamburyan vs. Cole Miller
Cody Donovan vs. Ovince St. Preux
Ramsey Nijem vs. James Vick

mario the count
13-06-2013, 06:37
DIt is het toch wel waard om weer een PPV te nemen. :D

Turboknecht
13-06-2013, 11:09
Mwah, als ik alleen naar de main event kijk dan lijkt het me een leuke card, maar ik loop er niet gigantisch warm van. Sowieso, Rua tegen Sonnen wordt denk ik een saaie partij waarbij Sonnen continu bovenop hem gaat liggen en slappe stoten uit gaat delen. Laten we hopen dat ik er helemaal naast zit.

Klassikl
13-06-2013, 15:46
Ik vind de prelim met brandoa en mcgregor ook al interessant hoor. En main card met lauzon faber hall en overeem maakt dit voor mij weer een prima card.

mario the count
14-06-2013, 04:15
Ik vind de prelim met brandoa en mcgregor ook al interessant hoor. En main card met lauzon faber hall en overeem maakt dit voor mij weer een prima card.

idd, ben echt benieuwd naar Mcgregor weer.

Kemal
14-06-2013, 09:16
http://www.tapology.com/system/poster_images/18384/profile/UFC_on_Fox_Sports_1_Shogun_vs._Sonnen_Poster.jpeg? 1370406348

LJ Silver
18-06-2013, 12:04
18 Augustus, dat word sinds lange tijd weer eens een nacht waar ik voor wil opblijven. Met onder meer :


Shogun vs Sonnen
Beidde missen de 'achteruit' in hun versnellingsbak, zou zo maar eens een Shogun - Henderson sequal kunnen worden.

http://4.bp.blogspot.com/-IYK6DUGP7gU/TsixUJoWYsI/AAAAAAAAB6k/WIA4egkr6w0/s1600/ufc-139-rua-henderson-7.gif

Alistair Overeem vs Browne
Nederlands hoop in bange dagen is back with a vengeance.
http://oi44.tinypic.com/6xun11.jpg

Conor McGreggor vs Andy Ogle
A legend in the making? zie bandwagon topic (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?127830-Conor-McGregor-nieuwe-UFC-sensatie&highlight=)
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/754914050.gif

Uriah Hall vs Nick Ring
Hopen dat Uriah mentaal scherp is, dan zouden we zomaar een fenomeen aan het werk kunnen zien.
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/thumb/727679627.gif

Diego Brandao vs Daniel Pineda
De kleine sloopkogel is onder de vleugels van coach Greg Jackson wat rustiger geworden, maar nog altijd explosief en entertaining to watch.
http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/908666/F1.gif

Matt Brown vs Thiago Alves
Brown is met een opmars bezig en veelvuldig Fight of the Night winnaar. Alves in goede doen is een beest.
http://www.fightcove.com/wp-content/uploads/2011/11/Thiago-Alves-.gif

Dan hebben we ook nog Uriah Faber, Joe Lauzon, Brad Pickett en Corassani. Ik zeg vuurwerk gegarandeerd.

Bromios
18-06-2013, 12:40
Helemaal mee eens, en niet onbelangrijk: Ik ben dan jarig.....

bryan
18-06-2013, 12:54
Persoonlijk denk ik dat Shogun vs Sonnen een replay wordt van Silva vs Sonnen I maar dan zonder de submission aan het einde.. De takedown defense van Shogun is nou niet echt de beste van de wereld te noemen.. het is dat Henderson gewoon te fucking koppig is om zijn worstelen te gebruiken.

verder toffe cart

Turboknecht
18-06-2013, 13:09
Ik vermoed dat Sonnen - Rua een tegenvaller gaat worden. Sonnen gaat er bovenop liggen, richt weinig schade aan en wint de partij op decision.
Daarnaast kijk ik erg uit naar de partij van Overeem. Die gaat gigantisch veelzeggend worden voor de rest van zijn carrière.

univers1l
18-06-2013, 13:25
Dit is naar mijn mening een van de zwakkere events ooit. snap de hype niet helemaal. ok Overeem staat op de card, en Shogun, Hall, Brandao, Mcgregor, en Sonnen, maar qua matchmaking zie ik geen spetterende partijen. Ik mis gewoon een titelgevecht of een runner up, of zelfs een confrontatie tussen 2 vechters. de card zelf is wel een ok waard, maar er werd een geweldige card beloofd ivm fox event enz. Dit is meer een card vergelijkbaar met Engeland of Zweden, Duitsland. De partijen zouden achteraf misschien wel spectaculair kunnen zijn, maar vooraf niks bijzonders aan.

Diaz bros
18-06-2013, 13:38
Dit is naar mijn mening een van de zwakkere events ooit. snap de hype niet helemaal. ok Overeem staat op de card, en Shogun, Hall, Brandao, Mcgregor, en Sonnen, maar qua matchmaking zie ik geen spetterende partijen. Ik mis gewoon een titelgevecht of een runner up, of zelfs een confrontatie tussen 2 vechters. de card zelf is wel een ok waard, maar er werd een geweldige card beloofd ivm fox event enz. Dit is meer een card vergelijkbaar met Engeland of Zweden, Duitsland. De partijen zouden achteraf misschien wel spectaculair kunnen zijn, maar vooraf niks bijzonders aan.

ik ben ook niet echt super onder de indruk van deze card... had er veel meer van verwacht, zeker toen dana aankondigde dat dit de grootste ufc event aller tijden zouden worden. nou paar leuke matches. Overeem natuurlijk voor ons als nederlanders te gek maar verder ook niet super veel dikke gevechten, Faber,Shogun en Lauzon zijn wel vechters waar ik altijd graag naar kijk. Laatste UFC event dat overeem heeft gevochten, met Aldo vs Edgar main event was qua namen volgens mij veel beter als dit event.

edit: Hall en die Mcgregor moeten het trouwens eerst maar eens laten zien, ze hebben goede 1e indruk gemaakt, maar zo zijn er inmiddels al 100 voorbijgevlogen in de UFC. Paar jaar terug was er nog een fucking hype om Oliviera die nu binnenkort tegen Edgar gaat vechten, Hij zou de beste LW vechter ever worden blabla, inmiddels heeft die ook al een paar keer verloren, Hall kon TUF finale niet eens winnen, en met alle respect... als hij die tegenstander niet kon verslaan gaat die het niet redden in de top van de UFC. Hij heeft in het verleden niet voor niets al verloren van een aantal huidige UFC vechters. card valt dus reuze mee

Bromios
18-06-2013, 14:04
Ik denk dat het een goed card gaat worden juist omdat Sonnen, Overeem en Hall het moeten laten zien.

cornelus
18-06-2013, 14:22
Ik denk dat het een goed card gaat worden juist omdat Sonnen, Overeem en Hall het moeten laten zien. ja man.. effe geen publiciteitsgeilheid, maar gewoon knokken voor wat ze waard zijn

Pahlavan
18-06-2013, 16:34
18 Augustus, dat word sinds lange tijd weer eens een nacht waar ik voor wil opblijven. Met onder meer :


Shogun vs Sonnen
Beidde missen de 'achteruit' in hun versnellingsbak, zou zo maar eens een Shogun - Henderson sequal kunnen worden..

shogun - hendo sequal? Grapjas. Er is een ding wat shogun en hendo hebben wat chael niet heeft en dat is een ongekende vechtershart.
zoals iemand anders hierboven al zei denk ik idd dat het een gevecht wordt als silva vs chael 1.

neemt niet weg dat ik ook ontzettend veel zin heb in deze card. Hopelijk raakt er niemand geblesseerd en gaan alle partijen door

Turboknecht
18-06-2013, 16:42
... Hopelijk raakt er niemand geblesseerd en gaan alle partijen door

Je mag je hart wel vasthouden tegenwoordig.

rollermanskunk
18-06-2013, 16:53
Wordt UFC on Fox Sports 1 geannuleerd?

State may KO UFC bouts

State red tape could knock out a blockbuster fight card slated for Boston Garden later this summer as government officials are refusing the UFC’s request to relax rules barring foreign-born fighters from hitting the octagon without Social Security numbers.“This law has been in existence since we legalized mixed martial arts in the commonwealth of Mass*achusetts,” said Terrell Harris, spokesman for the state Department of Public Safety, which regulates prize fighting.
“It’s been brought to the attention of the UFC more than a few times since we legalized the fighting here. But they’ve chosen basically to ignore the law and hope that they could skirt it somehow, Harris said



Rest van het artikel hier: http://bostonherald.com/news_opinion/local_coverage/2013/06/state_may_ko_ufc_bouts

Klassikl
18-06-2013, 17:02
De card is goed. Maar niet het vuurwerk wat Dana ons beloofd had. Partijen van Mcgregor en Lauzon zijn waardeloos. Zijn meer crowd pleasers dan een tegenstander die bij hun reputatie past. Zeker veel grote namen maar dan is het voor mij jammer dat er niet 1 partij is waar ik ECHT naar uit kijk. Maar om de namen die ik graag zie knokken ga ik toch met veel plezier kijken.

e-type
18-06-2013, 17:23
Sja, da's wel een nadeel van loon direct aan de vechter betalen i.p.v. aan het management, bijkomend papierwerk. Elke staat heeft weer z'n eigen regeltjes blijkbaar.
Maar een SSN aanvragen hoeft toch niet zoveel tijd te kosten, vooral als het werkvisum al geregeld is. Afgelasting zal wel niet aan de orde zijn, mits de UFC wel actie onderneemt.

Turboknecht
18-06-2013, 17:33
Het is pas in augustus, daar moet toch wel een mouw aan te passen zijn?

Kemal
18-06-2013, 19:27
UFC on FOX Sports 1 1 lineup reportedly in jeopardy due to legal snafu

August's UFC on FOX Sports 1 1 event reportedly could be in trouble due to a legal snafu that affects the card's international fighters.

According to the Boston Herald, the UFC's debut show on the new FOX Sports 1 channel faces issues due to a Massachusetts law that bars foreign-born fighters from competing in the state without Social Security numbers.

That could create problems for the Aug. 17 show, which takes place at TD Garden in Boston. Foreign fighters Mauricio Rua and Alistair Overeem are in the main event and co-main event, respectively fighting Chael Sonnen and Travis Browne, and others are part of the undercard.

The law bars foreign-born fighters from hitting the octagon without Social Security numbers. The Social Security Administration allows fighters to get a temporary number after a 10-day grace period, though even then it's not guaranteed fighters would be cleared for the event.

"This law has been in existence since we legalized mixed martial arts in the commonwealth of Mass­achusetts," Terrell Harris, spokesman for the state Department of Public Safety, told the newspaper. "It's been brought to the attention of the UFC more than a few times since we legalized the fighting here. But they've chosen basically to ignore the law and hope that they could skirt it somehow."

Tickets for the show are scheduled to go on sale today. UFC officials haven't yet publicly commented on the situation.

The UFC made its Mass­achusetts debut in 2010 with UFC 118, a successful show that drew 14,168 attendees and a $2.8 million gate at TD Garden. Foreign fighters such as Demian Maia, Mario Miranda and Andre Winner all competed on the card without issue.

According to the report, Harris said the UFC has petitioned the state for a one-time exception. But state law is clear that officials are prohibited from issuing an MMA license to fighters unless there's proper documentation.

Kemal
19-06-2013, 09:05
Manager says Massachusetts commission asks impossible for UFC on FOX Sports 1 1

If there is concern over the UFC being able to move forward with its Boston card with the same lineup that has been advertised, fans can perhaps breathe a little easier.

The UFC today went ahead as planned with ticket sales for UFC on FOX Sports 1 1, which is slated for Aug. 17 at TD Garden in Boston. The promotion issued a press release for ticket sales, which start on Thursday for the general public, but went on sale to UFC Fight Club members earlier today.

As reported earlier today, a story surfaced in the Boston Herald that said some fights on the show could be in jeopardy due to a Massachsetts law that keeps fighters born outside the country from competing without a U.S. Social Security number.

Slated for the card, the UFC's first on the new FOX Sports 1 cable network that debuts the same day, are foreign-born standouts like Mauricio Rua (21-7 MMA, 5-5 UFC), who headlines against Chael Sonnen (27-13-1 MMA, 6-6 UFC), and Alistair Overeem (36-12 MMA, 1-1 UFC), who meets Travis Browne (14-1-1 MMA, 5-1-1 UFC) in the co-main event.

This will not be the UFC's first trip to Massachsetts. UFC 118 took place in Boston in August 2010. Foreign-born fighters competed on that card without issue.

But Terrell Harris, a spokesman for Massachusetts' Depatment of Public Safety, told the Herald: "This law has been in existence since we legalized mixed martial arts in the commonwealth of Massachusetts. It's been brought to the attention of the UFC more than a few times since we legalized the fighting here. But they've chosen basically to ignore the law and hope that they could skirt it somehow."

SuckerPunch Entertainment's Shu Hirata, who manages several foreign fighters and assists them in filing U.S. taxes, told MMAjunkie that the commission should change its regulations to reflect current laws by allowing non-American fighters to submit an individual tax ID number.

"Right now, if you don't live in the U.S., you just cannot get a number anymore," he said. "Instead, you have to get an individual tax ID number. Without the number, you can't file taxes."

Hirata said his fighters fill out a W-7 form and send a copy of their passport to the IRS in order to get the ID number, which gives the IRS a way to track earnings and taxes owed. The process usually takes a month to complete.

Harris wrote that the commission's current laws don't allow fighters to be licensed with individual tax IDs.

"Those are two entirely different numbers issued by the U.S. government and [the Depatment of Public Safety] cannot blatantly disregard the plain language of the law," Hirata told MMAjunkie.com.

UFC Vice President of Regulatory Affairs Marc Ratner told MMAFighting that the promotion is working on getting visas updated for all the foreign fighters on the card. The visa would allow them to get a social security number, which would allow the summer fight card to stay intact.

Strange Cutbean
30-06-2013, 20:11
The UFC’s return to Boston is no longer in jeopardy.

According to UFC President Dana White, company officials have “straightened out” issues regarding foreign-born fighters without Social Security numbers being unable to compete on the Aug. 17 UFC on Fox Sports 1 card.

The fight promoter spoke with BostonHerald.com in a story published today, Sunday, and ensured that the Massachusetts state law disallowing fighters without proper documentation from licensure is no longer a problem.

“The fights will happen,” White told the newspaper’s website. “We ended up getting everything straightened out.”

As reported by GRACIEMAG.com, the UFC initially attempted overcoming this hurdle by asking the state’s Department of Public Safety (DPS), the government body overseeing the event, by asking for a one-time exception to the law. Terrell Harris, a spokesman for the DPS, told the Herald that no such exception would be given, and that the UFC is bound to the same rules as any other promotion looking to feature MMA contests in the state.

“This law has been in existence since we legalized mixed martial arts in the commonwealth of Massachusetts,” Harris said weeks prior. “It’s been brought to the attention of the UFC more than a few times since we legalized the fighting here. But they’ve chosen basically to ignore the law and hope that they could skirt it somehow.”

Due to the law, the UFC would have to consider alternative locations to host the card if steps to securing the necessary documents for their fighters weren’t taken. White, however, said his company has faced problems like this in the past. Although they considered moving the card’s location, White said, the UFC’s immigration department made it so they wouldn’t have to do such a thing.

“When that starts happening, it’s like ‘Yeah, maybe we can’t do the fight here,’” White said. “But, you know, we figured it out.”

UFC on Fox Sports 1 #1 takes place at Boston’s TD Garden, and features a main event between Brazil’s Mauricio “Shogun” Rua and Chael Sonnen.

http://www.graciemag.com/2013/06/dana-white-bostons-ufc-on-fox-sports-1-card-no-longer-in-jeopardy/

Wheelie
01-07-2013, 21:42
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VYhubWCmkpM

K-1sunstarr
01-07-2013, 22:14
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VYhubWCmkpM

Damn, ik heb er zin in.

Naj85
02-07-2013, 03:45
Nick Ring injured' Josh Samman faces Uriah Hall at UFC on Fox Sports 1 #1
Josh Samman "promises" to be a better opponent for Uriah Hall on short notice.

Ring out, Samman in.
Nick Ring (http://www.sbnation.com/mma/fighter/129580/nick-ring) was originally scheduled to take on Uriah Hall (http://www.sbnation.com/mma/fighter/128449/uriah-hall) at the upcoming UFC on Fox Sports 1: Shogun vs. Sonnen event, but MMA Weekly is reporting (http://www.mmaweekly.com/josh-samman-steps-in-for-nick-ring-at-ufc-on-fox-sports-1-shogun-vs-sonnen) that the original match-up is off due to an injury suffered by "The Promise."
Stepping in to face Hall will be his fellow season 17 castmate of The Ultimate Fighter (TUF), Josh Samman (http://www.sbnation.com/mma/fighter/131827/josh-samman), who has agreed to take the fight on short notice. Many viewers of this past season, which was won by Kelvin Gastelum (http://www.sbnation.com/mma/fighter/184607/kelvin-gastelum), predicted Hall would face Samman in the finals
The inaugural event on the launching Fox Sports 1 network takes place next month (Aug. 17, 2013) at the TD Garden in Boston.
Hall (7-3) was a member of Team Sonnen on TUF 17, quickly garnering attention for his highlight reel knockouts. The talented striker was a heavy favorite going into the show's finale, but lost a split decision to teammate Gastelum.
Samman (10-2) was part of Team Jones, but lost to eventual winner Gastelum in the semifinal round of the show tournament. He also built up some attention for his devastating double fisted ground and pound attack and defeated Kevin Casey (http://www.sbnation.com/mma/fighter/184609/kevin-casey) at the TUF 17 Finale.
UFC on Fox Sports 1 #1 features a light heavyweight contest pitting former champion Mauricio Rua (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122520/mauricio-rua) against three-time title challenger Chael Sonnen. Other notable fights on the card include Alistair Overeem (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122499/alistair-overeem) vs. Travis Brown, Urijah Faber vs. Yuri Alcantara (http://www.sbnation.com/mma/fight/3803/ufc-on-fsn-1-1-yuri-alcantara-vs-urijah-faber), Matt Brown vs. Thiago Alves (http://www.sbnation.com/mma/fight/3583/ufc-on-fsn-1-1-thiago-alves-vs-matt-brown) and Brad Pickett (http://www.sbnation.com/mma/fighter/127987/brad-pickett) vs. Michael McDonald (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122975/michael-mcdonald). For the latest rumors on the upcoming Fox Sports 1 debut, click here (http://www.mmamania.com/2013/5/23/4358920/ufc-on-fox-sports-1-fight-card-rumors-updates-tv-line-up-aug-17-boston-mma).

Naj85
02-07-2013, 03:46
deze match hadden velen al op gehoopt tijdens TUF

Bromios
02-07-2013, 11:22
Die Hall spoort niet geheel en die Samman vind ik echt een verschrikkelijke eikel. Arrogante lul. Ik hoop dat ze elkaar helemaal slopen.

Naj85
18-07-2013, 13:42
Seven-time UFC veteran John Howard (20-8 MMA, 4-3 UFC) returns to the octagon for the first time in two years at next month's UFC Fight Night 26 event to face "The Ultimate Fighter 17" finalist Uriah Hall (7-3 MMA, 0-1 UFC).


Howard replaces Josh Samman, who himself has replaced Hall's originally scheduled opponent, Nick Ring.


Howard and Hall now meet in a middleweight bout on the FOX Sports 1-televised portion of next month's "UFC Fight Night 26: Shogun vs. Sonnen" event, which takes place Aug. 17 at Boston's TD Garden.


The new booking was first reported by the Boston Herald, and UFC officials subsequently confirmed the change.


The Boston-based Howard, who competed as a welterweight during his first promotional run, made his UFC debut in 2009 and went unbeaten in his first four fights by registering wins over Daniel Roberts, Dennis Hallman, Tamdan McCrory and Chris Wilson. However, he then dropped consecutive fights to Matt Brown, Thiago Alves and Jake Ellenberger and was released from the promotion.


Since that time, he's gone 6-1 in s seven-fight run, with five of the wins coming by knockout.


Hall was a heavy favorite on "TUF 17," but in the tournament finals against Gastelum, he appeared off his game compared to some of the destructive finishes he had in the "TUF" house and Gastelum won a split decision. The former Ring of Combat fighter will be looking for his first official UFC victory.


For the latest on UFC Fight Night 26, stay tuned to the UFC Rumors section of the site.

Pahlavan
18-07-2013, 13:58
Dat die josh samman er alles aan deed tijdens tuf om uriah te ontlopen was duidelijk maar blijkbaar heeft hij er nu nog steeds geen zin in haha

e-type
18-07-2013, 14:01
di's een vette promo!

https://www.youtube.com/watch?v=vLaIWffc_o0

Naj85
18-07-2013, 17:26
Dat die josh samman er alles aan deed tijdens tuf om uriah te ontlopen was duidelijk maar blijkbaar heeft hij er nu nog steeds geen zin in haha
hahaha dacht precies hetzelfde!

e-type
23-07-2013, 18:04
Chael Sonnen TRT exemption 'accepted,' claims he 'never broke a rule anywhere'http://www.mmamania.com/2013/7/23/4547944/ufc-fight-night-26-chael-sonnen-trt-exemption-accepted-rules-broken-boston-mma

Naj85
24-07-2013, 03:46
Beetje stil rondom alistair
ook niet veel nieuws te vinden op zn website

Harrie Nak
24-07-2013, 09:55
Beetje stil rondom alistair
ook niet veel nieuws te vinden op zn websiteDat is hopelijk een goed teken. Die werkt zich uit de naad en heeft geen tijd voor randzaken.

Ralph
24-07-2013, 12:26
Dat is hopelijk een goed teken. Die werkt zich uit de naad en heeft geen tijd voor randzaken.

Ik hoop het! Zou mooi zijn als hij zich gewoon in alle luwte voorbereidt en straks hard gaat vlammen

mmaikel
24-07-2013, 20:06
Ik dacht dat er in het verleden mensen hier waren die contact met alistair hadden? Niemand die info of een interviewtje kan regelen voor de nederlandse fans?

Ps. Alistair ziet er niet meer echt uber uit op zijn laats geposte foto!

http://instagram.com/p/bcAX9qRQy1/#

mario the count
24-07-2013, 20:22
Ik kan me er niet druk om maken, hij gooit zijn eigen ruiten in op deze manier.

Ralphie89
24-07-2013, 21:11
Ik dacht dat er in het verleden mensen hier waren die contact met alistair hadden? Niemand die info of een interviewtje kan regelen voor de nederlandse fans?

Ps. Alistair ziet er niet meer echt uber uit op zijn laats geposte foto!

http://instagram.com/p/bcAX9qRQy1/#

Vind 't in z'n gezicht ook heel erg opvallen, lijkt al bijna op de LHW Overeem van jaren terug.

http://instagram.com/p/b9QBVuxQyi/#

Hoop dat ie ondanks eventueel gewichtsverlies toch gaat knallen tegen Browne

mario the count
24-07-2013, 22:02
Ik kan me er niet druk om maken, hij gooit zijn eigen ruiten in op deze manier.
Post in het verkeerde topic :twak:

mario the count
24-07-2013, 22:08
Vind 't in z'n gezicht ook heel erg opvallen, lijkt al bijna op de LHW Overeem van jaren terug.

http://instagram.com/p/b9QBVuxQyi/#

Hoop dat ie ondanks eventueel gewichtsverlies toch gaat knallen tegen Browne

Hij zal toch zwaarder moeten worden om tegen de UFC mannen te kunnen winnen, hij heeft die power nodig. Zijn winning streak heeft hij grotendeels te danken aan zijn fysiek en kracht, daarvoor ging het een stuk minder. Hoop dat hij weer gaat domineren maar ben er bang voor met dit fysiek.

ChingChong
24-07-2013, 22:11
Wat booeit het hoe hij eruit ziet stelletje wijven. Wil hem zien presteren!

Pahlavan
24-07-2013, 22:33
Wat booeit het hoe hij eruit ziet stelletje wijven. Wil hem zien presteren!

Oke ik zal het proberen voor je uit te leggen. Men maakt zich zorgen om zijn fysiek omdat alistair de laatste paar jaar domineerde vanwege brute power en niet omdat hij bijvoorbeeld hele mooie voetenwerk had ofzo. Zoals ik als een eerder heb gezegd, en iemand anders boven jouw post ook, is alistair pas gaan domineren sinds hij 'opeens' flink begon te groeien. Vandaar dat het men boeit dat hij fysiek een stuk minder sterk eruit ziet.

Is het nu wel duidelijk voor je? :)

kooivechter
26-07-2013, 22:00
Wat booeit het hoe hij eruit ziet stelletje wijven. Wil hem zien presteren!

X2 ook al zal hij wat minder zwaar zijn, dat maakt niet zoveel uit. Nog kilo,s genoeg, en in ieder geval beter afgetraind dan de laatste partij. Knalle wil hem weer ouderwets zien slopuhh, de demelition man is back!

citrusfruit
26-07-2013, 23:09
Zou leuk zijn als ie zijn hamertje weer eens meebrengt.

Ton
27-07-2013, 01:10
Mike is in de vs ook nog bij hem...?


http://instagram.com/p/cNx2C-FJly/

jantje11
27-07-2013, 01:46
Goed dat Mike bij hem is voor zn standup. Dan gaat browne op dat punt zeker gesloopt worden.

MRNijman
27-07-2013, 02:13
Saki traint er nu ook! Daarom is Mike daar, denk ik

tyson19
27-07-2013, 04:19
Ik had het al eerder in een andere topic gezegd, blijkbaar komt mijn prognose toch uit. Hij gaat een drastische verandering onder. Zonder de brute kracht kon Overreem niet die vechtstijl aanhouden die hij had. Te groot, te langzaam, dat met kleine stappen oplsuiten van een tegenstander om vervolgens brute fatale klappen uitdelen kan gewoon niet zonder de nodige middelen. We gaan waarschijnlijk nu een lichtere, snellere, explosievere Overeem zien. Ik wens die jongen het beste toe, toch heeft hij de laatste tijd teveel fundamentele veranderingen ondergaan. Dit soort dingen kunnen toch verkeerd aanpakken, metamorfoses kunnen ingewikkeld en energie/motivatie verminderend werken, we zullen het zien.

Ik wil het eigenlijk niet erbij halen, maar Golden glory tijdperk was toch beter voor hem. Vertrouwde, betrouwbare en deskundige gezichten om hem heen had die in die tijd.

Tot slot nog iets over Dana, die vent is toch wel een ontzettend sluwe zakenman. Hij wist dat Overeem onverslaanbaar was met tovermiddelen. Dat zou betekenen dat er een onverslaanbare Overeem zou opstaan die het HW divisie saai zou maken. Daarnaast zou de salaris van Overeem ongelooglijk hoog uitpakken door zijn onverslaanbaarheid. Deze Overeem is niet onoverwinnelijk, dat gooit plezier en spanning in de potten. Overeem is/was tenslotte niet de enige die aan de shit zat. Je kunt er zo nog heel wat vechters uitkiezen die duidelijk middelen in hen lichaam hebben.

De stilte in de kamp van Overeem is verstandig. Uitspraken die druk kunnen verhogen kunnen dom en verkeerd uitpakken. Hij pakt het nu verstandiger aan. Al met al, kerel, doe je best en sla hem zo snel mogelijk k.o. laatste tijd zijn er weinig successen geboekt door NL vechters, het wordt tijd dat die HW titel naar NL komt. Succes!

simtekf1
27-07-2013, 09:48
Kan iemand misschien die Instagram foto's ff uploaden ofzo?
Ik kan ze niet zien want ik heb geen Instagram en kan ook geen account aanmaken. :/

e-type
27-07-2013, 11:06
Ik had het al eerder in een andere topic gezegd, blijkbaar komt mijn prognose toch uit. Hij gaat een drastische verandering onder. Zonder de brute kracht kon Overreem niet die vechtstijl aanhouden die hij had. Te groot, te langzaam, dat met kleine stappen oplsuiten van een tegenstander om vervolgens brute fatale klappen uitdelen kan gewoon niet zonder de nodige middelen. We gaan waarschijnlijk nu een lichtere, snellere, explosievere Overeem zien. Ik wens die jongen het beste toe, toch heeft hij de laatste tijd teveel fundamentele veranderingen ondergaan. Dit soort dingen kunnen toch verkeerd aanpakken, metamorfoses kunnen ingewikkeld en energie/motivatie verminderend werken, we zullen het zien.

Ik wil het eigenlijk niet erbij halen, maar Golden glory tijdperk was toch beter voor hem. Vertrouwde, betrouwbare en deskundige gezichten om hem heen had die in die tijd.

Tot slot nog iets over Dana, die vent is toch wel een ontzettend sluwe zakenman. Hij wist dat Overeem onverslaanbaar was met tovermiddelen. Dat zou betekenen dat er een onverslaanbare Overeem zou opstaan die het HW divisie saai zou maken. Daarnaast zou de salaris van Overeem ongelooglijk hoog uitpakken door zijn onverslaanbaarheid. Deze Overeem is niet onoverwinnelijk, dat gooit plezier en spanning in de potten. Overeem is/was tenslotte niet de enige die aan de shit zat. Je kunt er zo nog heel wat vechters uitkiezen die duidelijk middelen in hen lichaam hebben.

De stilte in de kamp van Overeem is verstandig. Uitspraken die druk kunnen verhogen kunnen dom en verkeerd uitpakken. Hij pakt het nu verstandiger aan. Al met al, kerel, doe je best en sla hem zo snel mogelijk k.o. laatste tijd zijn er weinig successen geboekt door NL vechters, het wordt tijd dat die HW titel naar NL komt. Succes!


Waar is de link met 'zakenman' en het feit dat Overeem gepakt is op PEDs en zo z'n geloofwaardigheid en PPV kracht verloren heeft? Ik denk dat Dane wild pissig was dat Overeem een verhoogde T/E ratio heeft laten zien, want hij betaalt Overeem volgens contract een vermogen, maar hij's geeneens onderdeel van main fight meer

yuko
27-07-2013, 12:11
Kan iemand misschien die Instagram foto's ff uploaden ofzo?
Ik kan ze niet zien want ik heb geen Instagram en kan ook geen account aanmaken. :/

Ik ook niet maar ik kan het gewoon zien. Misschien ff andere browser proberen, ik gebruik firefox.

adenane
27-07-2013, 12:15
Kan iemand misschien die Instagram foto's ff uploaden ofzo?
Ik kan ze niet zien want ik heb geen Instagram en kan ook geen account aanmaken. :/


http://i1132.photobucket.com/albums/m572/StaredownNL/mike-ali-staredown_zpsf39e9930.jpg

blade
27-07-2013, 12:20
hij ziet er afgetraint uit in mijn ogen niks mis mee toch?

jantje11
27-07-2013, 13:27
Papa mike zal in de toekomst vast ook wel wat voor overeem gaan betekenen.

Virtus
27-07-2013, 14:28
OMG, Overeem is echt afgeslankt sinds zijn vorige partij. Het lijkt me duidelijk dat hij geen groeihormonen of iets dergelijks meer gebruikt. Je ziet nu het resultaat.

Jammer dat hij gepakt is. Andere zwaargewichten zitten ook aan de verboden middelen. Nu wordt het een ongelijke strijd.

cornelus
27-07-2013, 15:15
Ik had het al eerder in een andere topic gezegd, blijkbaar komt mijn prognose toch uit. Hij gaat een drastische verandering onder. Zonder de brute kracht kon Overreem niet die vechtstijl aanhouden die hij had. Te groot, te langzaam, dat met kleine stappen oplsuiten van een tegenstander om vervolgens brute fatale klappen uitdelen kan gewoon niet zonder de nodige middelen. We gaan waarschijnlijk nu een lichtere, snellere, explosievere Overeem zien. Ik wens die jongen het beste toe, toch heeft hij de laatste tijd teveel fundamentele veranderingen ondergaan. Dit soort dingen kunnen toch verkeerd aanpakken, metamorfoses kunnen ingewikkeld en energie/motivatie verminderend werken, we zullen het zien.
'die jongen'... lol..Hij is inderdaad een beetje ranker geworden zo te zien. Nou als we dan toch vanalles gaan speculeren dan ben ik ook benieuwd hoe hij nu zal bewegen. Ik geloof 100% in het persoonlijke talent en natuurlijke kunnen van Overeem, maar met stimulerende middelen heb je gewoon ook een streepje op jezelf voor. Dat lijkt me wel een feit. Hij is niet meer 'die jongen' ten tijde van Pride. En ook niet meer de Juggernaut waar het Amerikaanse publiek zo van gaat glijen. Hij is een volwassen heavyweight met veel mogelijkheden plus ervaring, dus kom maar op. Go Ali!

pronk
27-07-2013, 23:36
Jammer dat hij gepakt is. Andere zwaargewichten zitten ook aan de verboden middelen. Nu wordt het een ongelijke strijd.

Zucht :sleep1:

Wheelie
28-07-2013, 00:33
Jammer dat hij gepakt is.

Is hij ooit gepakt ? :wacko:

simtekf1
28-07-2013, 10:19
Thanks voor de foto. :)

Vind het een beetje lastig oordelen, zijn armen zijn iig nog steeds mega groot.

Bromios
28-07-2013, 12:15
Naast pappa mike lijkt iedereen dun. Als ik naar zijn armen kijk valt het wel mee.

S.B.
28-07-2013, 12:55
Papa mike is niet mike passenier...

mario the count
28-07-2013, 13:55
Naast pappa mike lijkt iedereen dun. Als ik naar zijn armen kijk valt het wel mee.

Zijn armen zijn altijd al groot geweest, check de foto,s van pakweg een jaar of 6 geleden maar.

R.D.N
28-07-2013, 14:39
Papa mike is niet mike passenier...

Precies das wel ff een wereld van verschil kwa persoon.

Bromios
28-07-2013, 14:42
Papa mike is niet mike passenier...
oh ja. sorry. mike p. dan ;)

rene37
28-07-2013, 15:33
Haha lache wat een domme dingen lees ik hier. :roflol:

Wel allemaal een mening maar kennis van zaken is heel erg ver te zoeken.

Niet verwonderlijk dat er over fora word gedacht dat dat voor de domme wannabee is.

En zoals het als goed forum gedrag betaamt nu massaal over deze post gaan bashen, dan klopt het stigma helemaal.

Pahlavan
28-07-2013, 16:11
Haha lache wat een domme dingen lees ik hier. :roflol:

Wel allemaal een mening maar kennis van zaken is heel erg ver te zoeken.

Niet verwonderlijk dat er over fora word gedacht dat dat voor de domme wannabee is.

En zoals het als goed forum gedrag betaamt nu massaal over deze post gaan bashen, dan klopt het stigma helemaal.

Met andere woorden: niet negatief reageren op mijn post anders zijn jullie 'stom'.
haha lekker volwassen.

anyway, geef dan op zijn minst jouw mening (inclusief kennis van zaken). Daar is een forum toch voor? Wie weet kun jij mensen informeren/overtuigen dmv je mening.

Bromios
28-07-2013, 16:40
Met andere woorden: niet negatief reageren op mijn post anders zijn jullie 'stom'.
haha lekker volwassen.

anyway, geef dan op zijn minst jouw mening (inclusief kennis van zaken). Daar is een forum toch voor? Wie weet kun jij mensen informeren/overtuigen dmv je mening.
x2

enlighten us stupid people, oh grote vechtsportkenner.

Ralphie89
28-07-2013, 18:45
Holy crap, Reem lijkt toch minder spiermassa kwijt dan ik dacht.. ziet er behoorlijk droog uit en strong as ever :D

http://instagram.com/p/cNuzjLsNpR/#

breahule
28-07-2013, 18:55
Holy crap, Reem lijkt toch minder spiermassa kwijt dan ik dacht.. ziet er behoorlijk droog uit en strong as ever :D

http://instagram.com/p/cNuzjLsNpR/#

Kijk daar is die weer!!! War Ubereeem

mmaikel
28-07-2013, 22:43
Toen hij nog k1 en mma tegelijk deed gaf hij al aan dat hij voor zijn mma partijen lichter in de ring staat. Nu hij daar niet meer op hoeft te focussen en meer conditie voor het grappelen nidig heeft zullen we hem waarschijnlijk nooit meer zo opgebulked zien als toen in de k1.

mario the count
28-07-2013, 23:42
Holy crap, Reem lijkt toch minder spiermassa kwijt dan ik dacht.. ziet er behoorlijk droog uit en strong as ever :D

http://instagram.com/p/cNuzjLsNpR/#

Ziet er toch niet slecht uit idd:thup:

mario the count
28-07-2013, 23:44
Met andere woorden: niet negatief reageren op mijn post anders zijn jullie 'stom'.
haha lekker volwassen.

anyway, geef dan op zijn minst jouw mening (inclusief kennis van zaken). Daar is een forum toch voor? Wie weet kun jij mensen informeren/overtuigen dmv je mening.
+1, mensen afzeiken zonder enige onderbouwing, dat krikt het niveau wel omhoog ja :fp:

Asura
29-07-2013, 01:45
Holy crap, Reem lijkt toch minder spiermassa kwijt dan ik dacht.. ziet er behoorlijk droog uit en strong as ever :D

http://instagram.com/p/cNuzjLsNpR/#


Naast Overeem lijkt een surinamer een somaliër. Zo afgetraind dat hij iemand van nationaliteit kan laten veranderen, ongelovelijk

BC1983
29-07-2013, 08:16
Ik snap de kritiek op overeem echt niet, ben toch eens trots als nederlander zijnde. Voor sommige telt hij nu niet eens meer mee maar tegen wie is hij in de problemen gekomen de laatste 6 jaar? juist tegen niemand. Die fout die hij tegen Silva heeft gemaakt zal nooit meer gebeuren lijkt me en ik verwacht dat hij gewoon binnen een jaar voor de titel vecht.

Ralphie89
29-07-2013, 10:17
Ik snap de kritiek op overeem echt niet, ben toch eens trots als nederlander zijnde. Voor sommige telt hij nu niet eens meer mee maar tegen wie is hij in de problemen gekomen de laatste 6 jaar? juist tegen niemand. Die fout die hij tegen Silva heeft gemaakt zal nooit meer gebeuren lijkt me en ik verwacht dat hij gewoon binnen een jaar voor de titel vecht.

Ik denk dat de kritiek op Overeem met name te maken had met zijn houding/gedrag en niet zo met het verlies op zich en in dat opzicht snap ik die kritiek ook helemaal. Nederlander of niet mensen zijn er gewoon niet van gediend als iemand zich zo arrogant gedraagt en respectloos is tegenover zijn tegenstander. Ik hoop (en denk) dat hij hier inderdaad van geleerd heeft en hoop van harte dat hij een mooie partij tegen Browne neerzet. Ik wil de Reem weer als vanouds zien knallen :D

amilster
29-07-2013, 13:59
Holy crap, Reem lijkt toch minder spiermassa kwijt dan ik dacht.. ziet er behoorlijk droog uit en strong as ever :D

http://instagram.com/p/cNuzjLsNpR/#

Ik heb helaas ook geen instagram account, wil iemand die nieuwe pic ook nog ff posten? bedankt alvast

Ralphie89
29-07-2013, 14:52
Ik heb helaas ook geen instagram account, wil iemand die nieuwe pic ook nog ff posten? bedankt alvast

http://distilleryimage5.ak.instagram.com/c5b91c08f5a511e29c1122000a1fba2c_7.jpg

king
29-07-2013, 22:01
http://distilleryimage5.ak.instagram.com/c5b91c08f5a511e29c1122000a1fba2c_7.jpg

Haha, op Sherdog zeggen ze dat Alisteroid Testostereem terug is. Hoop dat hij Brown een goed pak rammel geeft en dan tegen een echte topper mag. Hopelijk tegen Cain, die dan van een verliespartij tegen JDS afkomt.

Bromios
29-07-2013, 23:40
Vroeger had hij ook nog wel eens subs toch ? Zou leuk zijn als hij die Brown naar de grond haalt en er weer eens een ouderwetse sub uit gooit.

Pansier
29-07-2013, 23:52
http://distilleryimage5.ak.instagram.com/c5b91c08f5a511e29c1122000a1fba2c_7.jpg

Zit hier met een big smile! The Beast is back! Hopelijk ook wat minder arrogant! Ben benieuwd of hij die titel nog te pakken gaat krijgen.

blackadder
30-07-2013, 03:31
Ik snap de kritiek op overeem echt niet, ben toch eens trots als nederlander zijnde.
Nee. Wij willen incest vikingen uit Minnesota.

Wheelie
30-07-2013, 14:23
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?128835-Foto%92s-van-The-Reem

tyson19
31-07-2013, 01:54
Haha, op Sherdog zeggen ze dat Alisteroid Testostereem terug is. Hoop dat hij Brown een goed pak rammel geeft en dan tegen een echte topper mag. Hopelijk tegen Cain, die dan van een verliespartij tegen JDS afkomt.

Het is wel een foto dat na een (intensieve) training is genomen. Je spiermassa kan dan soms uitzetten door warmte, hierdoor lijkt je gespierder dan dat je in werkelijkheid bent. Ik denk dat Overeem momenteel niet aan de stimulerende middelen zit. Hij ziet er natuurlijk afgetraind uit. Zie je trouwens ook terug aan zijn gezicht(minder opgezwollen), maar ook aan zijn buik en borstkas(ziet er natuurlijk uit).

100% zeker kunnen we niet zijn, we hebben geen urine uitslag in onze handen. Je moet wel erg dom zijn als je ondanks het feit dat je kort geleden betrapt wordt, opnieuw zo een fout begaat.


Op een of andere manier heb ik het gevoel dat Travis Browne gruwelijk knock-out gaat. Je ziet aan die blik op zijn kop dat hij gebrandt is om te winnen. Wat zou het leuk zijn als Overeem de UFC titel binnenhaalt.

tyson19
31-07-2013, 01:58
Hier kunnen jullie nog een foto uit de periode dat hij tegen Lesnar zou vechten zien. Naj85 heeft hem gepost. Toch wel duidelijk een verschil, de spiervorm ziet er ook een stuk anders uit.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?116588-UFC-141-Overeem-vs-Lesnar-30-december!/page4

Kemal
04-08-2013, 10:07
http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/1724855/BQD_bq2CQAANz3m.jpg

lopez86
05-08-2013, 22:58
Deze keer met een waar gedicht naar Shogun toe.
De man is een genie :)

http://static.foxsports.com/content/fscom/img/2013/07/30/073013-UFC-POETRY-SLAM6_20130730234919604_660_320.JPG
http://static.foxsports.com/content/fscom/img/2013/08/04/080413-UFC-Chael-Sonnen-Poem-Day_20130804170311672_0_0.JPG

K-1sunstarr
05-08-2013, 23:06
Shogun gaat Sonnen slopen, let maar op.

Silat
06-08-2013, 00:11
Part of the game.

Ik kijk graag naar z'n partijen en of hij het gaat waarmaken.
Meestal niet. Dit keer ook niet, als we een normale Shogun krijgen maakt Cheal niet veel kans.
Denk ik...

blackadder
06-08-2013, 00:51
*geeuw*

remco pardoel
06-08-2013, 00:59
Wat een walgelijk mens die Sonnen
Ik vecht gratis tegen hem ...

Pansier
06-08-2013, 01:05
Wat een walgelijk mens die Sonnen
Ik vecht gratis tegen hem ...

Make it happen! :D

Pahlavan
06-08-2013, 01:57
Chael verliest zijn waarde. Ik weet nog dat hij voor het eerst over anderson begon te praten een paar jaar geleden en iedereen was in shock en luisterde aandachtig naar wat hij zei.... Inmiddels is het meer van: oh daar hebben we chael weer 'gaap'.

ps: een random feitje over meneertje sonnen wat velen misschien niet weten: wisten jullie dat chael nadat hij werd gepakt voor het witwassen van geld, heeft gesnitched en tegen anderen getestified in court waardoor hij de bak niet in hoefde?!

Pahlavan
06-08-2013, 01:59
Chael Sonnen may be scheduled to face Mauricio "Shogun" Rua on FoxSports 1, but he still hasn't been granted a license or a therapeutic use exemption for testosterone replacement therapy.


Chael Sonnen is expected to face Mauricio Rua at UFC Fight Night 26, which takes place at TD Garden in Boston, Mass., on Aug. 17, 2013, headlining the first-ever fight card on Fox Sports 1. And he fully expects to be granted a therapeutic use exemption (TUE) for testosterone replacement therapy (TRT) if and when he is granted his license to compete in the state.


However, just two weeks out from fight night, Sonnen's situation remains unofficial despite his comments to the contrary.


Bleacher Report reached out to the Massachusetts State Athletic Commission to find out the status of Sonnen's license and application for a TUE. While Sonnen is confident that he'll be allowed to use TRT, the commission hasn't yet made a decision.


Here is the latest:


The Massachusetts State Athletic Commission has not issued a license to Chael Sonnen to participate in the August MMA event scheduled in Boston but has preliminarily agreed to allow him to fight. Sonnen, however, would be required to undergo testing to determine his testosterone levels both before and after the contest. TUE (therapeutic use exemption) for testosterone is uncharted territory for the Commission which has sent the issue to its Medical Advisory Board to determine allowable ratios prior to the fight and issuing Mr. Sonnen a fight license.
This wouldn't be the first time that Sonnen faced scrutiny for his TRT usage. His drug test following his UFC 117 bout with Anderson Silva showed elevated levels of testosterone, which were far outside the allowable limit. The urinalysis showed he had a 16.9:1 T:E ratio, almost 17 times that of a normal adult male. California allows for a 4:1 ratio.


He was suspended, but in his appeal to the state, we learned that his elevated levels were because of TRT, which he needed for hypogonadism. He was granted a TUE in Nevada, with a 6:1 allowable ratio, for his UFC 148 rematch against "The Spider."


Hopefully, this doesn't put the bout in jeopardy.

appelsap
06-08-2013, 05:30
Lul met vingers, maar hij wint wel denk ik. Wel interessant om te kijken of de Amerikanen ook gaan pepen oer zijn TRT gebruik, of dat ze dat alleen bij buitenlanders doen.

e-type
06-08-2013, 10:58
Deze keer met een waar gedicht naar Shogun toe.
De man is een genie :)




hahaha, fantastische kerel is het ook! Jammer dat ie het deze keer niet zelf opdraagt tijdens een press conference!
Hopen dat ie boven zich uit stijgt tegen Rua...

Hier (http://msn.foxsports.com/search?sp_q=chael%20poem)de rest trouwens.

Kemal
06-08-2013, 18:53
http://www.youtube.com/watch?v=VUtqm0hDXiY&feature=player_embedded

BC1983
06-08-2013, 20:32
Het is toch gewoon allemaal show wat sonnen doet en ik kan er eerlijk gezegd wel mee lachen als je hem als commentator ziet dan praat hij met veel respect over alle vechters.

Kemal
07-08-2013, 09:34
http://www.youtube.com/watch?v=tdLb0Ver0bE&feature=player_detailpage

Naj85
07-08-2013, 12:58
Alistair Overeem: 'I Have One Goal in Life and That's Becoming the UFC Champion'http://img.bleacherreport.net/img/images/photos/002/432/328/AlistairOvereem_crop_north.jpg?w=340&h=234&q=75

The day Alistair Overeem (http://bleacherreport.com/alistair-overeem) signed with the UFC was supposed to signify a change of times, as the former Strikeforce, DREAM and K-1 Grand Prix champion was expected to bolt to the top of the division and immediately contend for the title.
Overeem's career accolades are pretty gaudy on paper, having won championships in virtually every promotion he's ever competed in since moving to the heavyweight division, and the UFC belt was going to be the crown jewel on his resume.
Even when the UFC offered him a title shot on Day 1, Overeem passed so he could stay busy and not sit out for a long time. So, instead of battling for the belt, Overeem battered former champion Brock Lesnar (http://bleacherreport.com/brock-lesnar) in a one-sided affair that officially served notice to the heavyweight division that there was a new threat in town.
Quickly, Overeem was matched up with then-heavyweight champion Junior dos Santos at a mega-card slated for May 2012, and that's when the wheels fell off the cart for the Dutch native.
A pre-fight drug screen executed by the Nevada State Athletic Commission found that Overeem had elevated levels of testosterone in his system, and he was yanked from the fight immediately. Not only that, but Overeem then had to sit out for nine months in an agreement with the commission following the positive drug test.
When Overeem returned, he was still regarded as one of the best heavyweights in the UFC, and his scheduled fight against Antonio "Bigfoot" Silva was seen as a formality as he charged back toward a No. 1 contender's spot.
The fight was anything but a grand homecoming for Overeem.
Silva knocked him out in emphatic fashion in the third round as the former K-1 champion watched his title shot hopes dissipate like a cloud of vapor.
It certainly wasn't the path Overeem hoped to walk when he signed with the UFC almost two years ago, but as he approaches his next fight against Travis Browne at UFC Fight Night 26 (http://bleacherreport.com/ufc-fight-night-26) on Fox Sports 1, he's looking at this as a new beginning of sorts as he climbs back up the ladder.
"Yes absolutely (this is a fresh start)," Overeem told Bleacher Report. "I believe that both Browne and myself are top ranked fighters and the winner of this fight will be one step closer in getting a title shot, so in that sense I know this fight can put me right on track as I still have one goal in life and that's becoming the UFC heavyweight champion.


http://img.bleacherreport.net/img/article/media_slots/photos/001/001/045/hi-res-5932616_crop_exact.jpg?w=340&h=226&q=85

Mark J. Rebilas-USA TODAY Sports


"I know there are more fighters going after that number one spot but with the nature of the sport anything can happen. So my main focus is my next fight and afterwards we will see who or when I will be fighting next."
The scrutiny surrounding Overeem since coming to the UFC has multiplied exponentially from his days fighting in Japan. He didn't make it easy on himself with the positive drug test in 2012, but after his last fight, more personal information about Overeem was released as part of the commission's testing process.
It was revealed after the fight with Silva that Overeem had dangerously low levels of testosterone (http://www.mmafighting.com/2013/2/28/4038732/alistair-overeems-testosterone-level-at-dangerously-low-levels-in) in his body for the bout. Overeem was tested consistently by the Nevada Commission after his original test produced high results in 2012, and in the subsequent tests he came back with extremely low levels of testosterone, which can cause a myriad of health problems—many related to MMA (http://bleacherreport.com/mma).
As these issues hit the headlines, Overeem's athletic career intersected with his personal life. Overeem took it all in stride, however, saying that he signed up for this by deciding to become a professional fighter and that once that line is crossed, privacy is a thing of the past.
"I don't pay real attention to it all and it comes with the job anyway, being in the spotlight and fighting for so many fans over the world you become subject for personal things," Overeem said. "It's not always nice but at the end it's something you signed for when you wanted to be a professional fighter so it comes with the territory."
While Overeem's name in the headlines over the last couple of years has been as much about his out-of-competition life as what he's done in the cage, he's happy to turn the focus back on fighting.
Facing a very tough heavyweight in Travis Browne, Overeem knew this was a good way to get back into the title picture and erase the harsh memories of his last trip to the Octagon.
"Travis is a good fighter who has a pretty all-round game so he will be dangerous, I'm not going to underestimate him," Overeem said. "I just wanted to fight as quick as possible and Travis made the most sense to put together. A lot of other ranked fighters had their fight or got a fight scheduled so it was the most logical choice for the UFC to make as I told them that I didn't want to wait for a certain opponent."

Overeem isn't shy about his long-term goals of finally earning a shot at the UFC gold, but he's not going out against Browne to really prove anything to anybody. His purpose is to put on the best performance possible, get a win and make sure the fans are happy when he leaves the Octagon.


If that happens, Overeem knows the rest will work out without him doing much of anything else.
"I don't do predictions and I don't want to make a statement to the rest of the fighters, I want to make a statement for the fans who bought the tickets and are watching the fight," Overeem said. "It's them I want to please."
Overeem and Browne will serve as the co-main event for the inaugural card on Fox Sports 1, so whether he's trying or not, he will certainly have a large platform to announce to the rest of the heavyweight division that he's back.
A knockout victory over a competitor like Browne would certainly speak volumes.

Naj85
07-08-2013, 12:59
Will Alistair Overeem Ever Battle for the UFC Heavyweight Title?

Yes, he's got plenty left in the tank

74.8%


No, that time has passed him by

25.2%




Total votes: 2,348


http://bleacherreport.com/articles/1728157-alistair-overeem-i-have-one-goal-in-life-and-thats-becoming-the-ufc-champion

e-type
07-08-2013, 13:12
Goed om te lezen dat de toon van Overeem een stuk minder arrogant is. 'k Lees alleen maar respect voor Browne. Wat een verschil vergeleken met de Overeem van voor de Bigfoot fight.
Als ie zich minder bezig houdt met randzaken dan vecht ie zichzelf gewoon richting de title fight.

Turboknecht
07-08-2013, 15:20
Yep, Bigfoot heeft de arrogantie eruit getimmerd zo lijkt het. Ik hoop dat het hem uiteindelijk nog gaat lukken. Het wordt een veelzeggend gevecht (en weigh in).

Naj85
07-08-2013, 16:56
kan niet wachten op de nieuwe episode van the reem

Kemal
07-08-2013, 19:59
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-rU04Kx_cNc

mmaikel
08-08-2013, 10:50
http://youtu.be/01F-cEoxlEc

Pahlavan
08-08-2013, 11:36
http://youtu.be/01F-cEoxlEc

iig mooi om te zien dat hij zijn wwe act van de laatste tijd heeft vervangen door gewoon weer nuchter en respectvol te zijn. Zo zie ik hem veel liever.
anyway, ben benieuwd naar zijn partij tegen browne. Browne heeft misschien niet zo'n grote naam maar hij moet zeker niet onderschat worden

mario the count
08-08-2013, 11:52
iig mooi om te zien dat hij zijn wwe act van de laatste tijd heeft vervangen door gewoon weer nuchter en respectvol te zijn. Zo zie ik hem veel liever.
anyway, ben benieuwd naar zijn partij tegen browne. Browne heeft misschien niet zo'n grote naam maar hij moet zeker niet onderschat worden
De gunfactor wordt bij mij ook groter wanneer hij respectvol naar zijn tegenstanders is. Browne is idd een gevaarlijke tegenstander, uiteindelijk zijn ze dat allemaal in de UFC dus overeem moet gewoon zijn ding doen dan komt het helemaal goed.

S.B.
08-08-2013, 12:48
Chael Sonnen is eigenlijk best een symphatieke man als je hem zo ziet...

mario the count
08-08-2013, 12:54
Chael Sonnen is eigenlijk best een symphatieke man als je hem zo ziet...

Chael zijn gedrag rondom een partij is puur om de partij te hypen. Tijdens TUF heeft iedereen een kant van Chael gezien die de meeste mensen liever zien denk ik ( ik wel ten minste). Ik denk dat dat ook meer richting de echte Chael ging dan de Chael die rondom een partij zijn tegenstander belachelijk maakt.

Turboknecht
08-08-2013, 13:38
Inderdaad, prima kerel die Chael.

Turboknecht
08-08-2013, 13:49
http://youtu.be/01F-cEoxlEc

Echt een betere houding van Overeem.

hankmoody
10-08-2013, 19:08
Pff niks aan zonder cocky houding. Hopelijk krijgt hij zijn zelfvertrouwen terug nadat hij Browne heeft vernederd.

Kemal
10-08-2013, 20:42
http://www.youtube.com/watch?v=7zfoQuKmxpE&feature=player_detailpage

Kemal
10-08-2013, 20:54
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zNT_xmVdSA4

Pahlavan
13-08-2013, 13:46
Despite his status as one of boxing's foremost trainers, Freddie Roach is no stranger to mixed martial arts, having helped legends like Georges St-Pierre and Anderson Silva fine tune the nuances of their striking style.


So when another of the sport's greats, Mauricio "Shogun" Rua, reached out to Roach's Wild Card Boxing Club prior to UFC Fight Night 26, Roach jumped at the opportunity.


"Of course I was really excited about having him come because working with guys like this is really an honor for me," Roach said on Monday's edition of The MMA Hour.

"It's funny, when we first started working together [Rua] wasn't punching really hard because he didn't have his balance and his feet under him, and I told him he punched like a girl. The last day he said, ‘Freddie, can I ask you a question? Do I punch like a boy now?' I said, ‘Yes, you do.' He's really fun guy to be around and a really hard worker. We had a really good time."


Roach and Rua worked together in Los Angeles for two weeks preparing for Chael Sonnen, during which time Roach says Rua grew leaps and bounds ahead of where he started.

"He didn't have his feet under him. He wasn't pivoting off the right foot at the right time," Roach explained. "The thing about striking is having weight on the right foot at the right time, and driving off that foot. He was more or less just using his upper body, which is okay. But if you get your whole body behind your shot, it's just much, much better."


While it may seem strange to hear Roach dismiss the owner of 18 knockouts, including violent finishes over Lyoto Machida, Rampage Jackson and Chuck Liddell, as possessing such diminutive punching power, Roach admits he was just giving Rua a hard time -- although he can't understate the difference two weeks in the gym ultimately made.


"The thing is, [Rua] did improve quite a bit. His punching power did go from, like, a C to an A really quickly," Roach said.


"He went from an okay puncher to a great puncher in less than a week. He picks up on things very quickly because of the athlete he is. It was like night and day, when he started to when he left. He really, really had a lot more power under his shots. But the thing is, he has to sit down with his shots a little bit more. Sometimes it's a little bit harder with MMA because of the aspect of being kicked at the same time, but it did work for him. When we worked off angles it worked really, really well. I was really happy with the progress."


Roach doesn't expect to be in Boston this Saturday when Rua and Sonnen help launch FOX Sports 1, however he's eager to see the fruits of his labor come fight time.


Ironically, Sonnen also has an open invitation to come train at the Wild Card Boxing Club, stemming from a chance encounter between Roach and the West Linn native at this year's World MMA Awards. Sonnen, like many fighters before him, couldn't help but probe the master's mind, looking to pick up a few tricks of the trade.


While Roach appreciates the near universal respect he receives across combat sports, his focus remains simple. He enjoys opportunities to continue expanding his scope and looks forward to helping more mixed martial artists fine tune their game in the future.


"I do have a couple guys I'd like to help," Roach said.


"The thing is, sometimes when you're getting a guy on the ground, and the ground and pounding, they're just kind of arm punches -- just not really getting their body behind it where they could end it with one shot instead of 50. So it does get a little frustrating at that point, but the thing is, again, it's not their main sport at first for most of the guys. So it's just a learning process, and I'm very open to helping these guys out. It works out well for me because I love working with great athletes."

Kemal
13-08-2013, 18:55
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hofdr7wp4J0

Kemal
13-08-2013, 18:56
http://www.youtube.com/watch?v=6pgqSuwpir8&feature=player_detailpage

Kemal
13-08-2013, 18:56
http://www.youtube.com/watch?v=qD72NfwtwJ0&feature=player_detailpage

Son & Breugel!
13-08-2013, 20:01
Weet iemand misschien wanneer er een nieuwe aflevering van de Reem komt?

Jabdealer
13-08-2013, 21:19
Tussen nu en zaterdag :)

Wheelie
13-08-2013, 22:24
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TIsGVOYfvZ8

Ralphie89
13-08-2013, 23:31
http://www.youtube.com/watch?v=FZuXlSxu45c&feature=player_detailpage&t=20 16

@10:30 en 33:42

Kemal
14-08-2013, 20:59
http://www.youtube.com/watch?v=eIdYTQnFEPA&feature=player_detailpage

tyson19
15-08-2013, 02:02
Eerst Brown, dan rematch tegen die Silva en tot slot titel gevecht. Een partij tegen Cain of JDS zal toch in zekere zin een prachtige pot worden.

Eerst Brown, wordt spannend a.s. zaterdag. Die Brown is geen makkelijke, laat dat duidelijk zijn.

Een fitte shogun pakt Sonnen, die heeft alleen een grote mond, meer niet.

Son & Breugel!
15-08-2013, 04:36
De nieuwe Reem!!!!!


http://thereem.com/news/40/23/Episode-4-Back-to-Basics.html

spacebox
15-08-2013, 06:06
De nieuwe Reem!!!!!


http://thereem.com/news/40/23/Episode-4-Back-to-Basics.html


Zo dat is nog eens een vette episode. Wil niet spoilen maar dit wil ik wel heel erg graag zien!!!!!!!!

WAR Alistair

mario the count
15-08-2013, 13:07
De nieuwe Reem!!!!!


http://thereem.com/news/40/23/Episode-4-Back-to-Basics.html
Thanx.

e-type
15-08-2013, 13:10
Overeem Open Workout in Boston: de workout start op 5:46.


http://www.youtube.com/watch?v=_ycOYrE7UM4&t=5m46s

e-type
15-08-2013, 13:16
En Travis Browne:


http://www.youtube.com/watch?v=64KPr2p3G4Q

Naj85
15-08-2013, 13:47
komt er geen extended preview oid

The Company
15-08-2013, 17:20
komt er geen extended preview oid

Is alleen voor PPV.

Kemal
15-08-2013, 20:41
http://www.youtube.com/watch?v=28zKiSgwHgo&feature=player_detailpage

Kemal
15-08-2013, 20:42
http://www.youtube.com/watch?v=DRmvOhLSFW4&feature=player_detailpage

Kemal
15-08-2013, 20:43
http://www.youtube.com/watch?v=TpSyWzNs3-4&feature=player_detailpage

Kemal
15-08-2013, 20:43
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=U7HmSzClYfA

Kemal
15-08-2013, 20:44
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0oqT3Bw2qhM

Kemal
15-08-2013, 20:45
http://www.youtube.com/watch?v=wf-96jVMTP8&feature=player_detailpage

Kemal
15-08-2013, 20:45
http://www.youtube.com/watch?v=orINf2t9rqw&feature=player_detailpage

Kemal
15-08-2013, 20:46
http://www.youtube.com/watch?v=z9ppyV2giRo&feature=player_detailpage

Kemal
15-08-2013, 20:46
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4Hly_0Gd__A

Kemal
15-08-2013, 20:47
http://www.youtube.com/watch?v=esscu0T0MIk&feature=player_detailpage

Kemal
15-08-2013, 20:47
http://www.youtube.com/watch?v=eumexUA27CY&feature=player_detailpage

donalexandro
15-08-2013, 22:39
http://www.youtube.com/watch?v=28zKiSgwHgo

tyson19
16-08-2013, 01:30
Dit gaat een leuke weekend worden, ik zie het al aankomen. Lastige tegenstander voor Overreem. Browne heeft vrij lange armen en kan zo te zien goed op afstand vechten. Een goede game-plan als je het aan mij vraagt. Toch een stuk sneller dan Overreem en een rechterdirecte waarmee je zelfs een olifant neer kan krijgen. Terwijl Overreem waarschijnlijk zijn tegenstander zal opjagen om hem in korte afstand met intense stoten neer zal proberen te krijgen. Ik hoop dat Overreem ook hard aan zijn lowkicks en grondwerk heeft gewerkt. Anders kan dit nog wel een lastige pot worden. Op een of andere manier komt Overreem mentaal niet sterk over. Ik hoop dat het voor hem goed afloopt zaterdag. Een ding is zeker, Brown gaat het hem lastig maken. dat zie ik al aankomen.

Turboknecht
16-08-2013, 01:36
http://www.mmafighting.com/2013/8/15/4625854/ufc-fight-night-26-press-conference-staredowns

donalexandro
16-08-2013, 01:44
aangezien het gratis is te zien op Fox , betekend dit ook dat het gratis te zien is op ufc.tv ?

Marco (scheids)
16-08-2013, 04:52
Hoop dat ze in het hotel zaterdag wel fox hebben :-)))))

Jabdealer
16-08-2013, 10:22
aangezien het gratis is te zien op Fox , betekend dit ook dat het gratis te zien is op ufc.tv ?

Neen :)

Ik heb 8 euro betaald op UFC.TV

Nou, dat kan ik wel lijden voor een gevecht waar ik al maanden naar uitkijk.

donalexandro
16-08-2013, 11:11
Neen :)

Ik heb 8 euro betaald op UFC.TV

Nou, dat kan ik wel lijden voor een gevecht waar ik al maanden naar uitkijk.

Oke, dan ga ik dat ook maar even doen dan!

e-type
16-08-2013, 11:48
Neen :)

Ik heb 8 euro betaald op UFC.TV

Nou, dat kan ik wel lijden voor een gevecht waar ik al maanden naar uitkijk.


Da's inderdaad geen geld.

Flabbert
16-08-2013, 13:43
hoelaat begint het eigenlijk? 00:00 maincard en vanaf wanneer zijn de pre-lims?
ga hier zeker wel 8 euro voor uitgeven!

jantje11
16-08-2013, 14:21
hoelaat begint het eigenlijk? 00:00 maincard en vanaf wanneer zijn de pre-lims?
ga hier zeker wel 8 euro voor uitgeven!


00.00 Prelims, 02.00 Maincard

Naj85
16-08-2013, 15:13
klote ben dan net die dag op reis

Kemal
16-08-2013, 22:28
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1WOrDjGSVI8

Kemal
16-08-2013, 22:28
http://www.youtube.com/watch?v=hShVXOn5NLM&feature=player_detailpage

Kemal
16-08-2013, 22:28
http://www.youtube.com/watch?v=4AkGqvanzWo&feature=player_detailpage

Kemal
16-08-2013, 22:43
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YewKppjx_Io

Bart651
17-08-2013, 00:12
Je hoort rond 35:55 iemand roepen "He doesnt look that big" over Overeem

rollermanskunk
17-08-2013, 00:40
Ik weet nu niet of het een goed teken is nu Overeem aanzienlijk lichter is. We zullen het morgen wel zien. Ik verwacht eerlijk gezegd dat Browne een lastige tegenstander zal zijn voor Alistair. Browne is langer, beweeglijker en heeft denk ik een betere cardio. Ik denk wel dat Alistair vooral met low-kicks deze partij kan winnen.

Voorspelling:
Alistair wint in de 2e ronde via tko

jantje11
17-08-2013, 00:59
Ze zien er allebei zelfverzekerd uit, maar idd Browne gaat echt een lastige worden. Maar met de gedachte in mn achterhoofd dat Alistair al die tijd toppers als Mike om zich heen heeft gehad geeft me ook weer het gevoel dat Browne hard gesloopt gaat worden.

donalexandro
17-08-2013, 02:35
Ik weet nu niet of het een goed teken is nu Overeem aanzienlijk lichter is. We zullen het morgen wel zien. Ik verwacht eerlijk gezegd dat Browne een lastige tegenstander zal zijn voor Alistair. Browne is langer, beweeglijker en heeft denk ik een betere cardio. Ik denk wel dat Alistair vooral met low-kicks deze partij kan winnen.

Voorspelling:
Alistair wint in de 2e ronde via tko

Alistair is 4kg lichter dan tegen Brock Lesnar....
Travis Browne is ook 4kg lichter dan tegen Bigfoot... ;)

hankmoody
17-08-2013, 03:25
Bokstechniek van Alistair zuigt nog steeds. Muay Thai is top natuurlijk, dat clinchwerk is ziek. Easy win over Browne, maar als hij gaat vechten met Cain of JDS moet die bokstechniek echt beter. Maar top dat hij nu met Mike trained, hopelijk blijft hij nog een tijdje bij Mike, want volgensmij zijn er nog wel een paar dingen waar aan gewerkt kan worden.

S.B.
17-08-2013, 04:59
Heel cool ook dat Mike zijn "head coach" is en voorop gaat naar de octagon!

pronk
17-08-2013, 05:03
Easy win over Browne,

Serieus?

Kemal
17-08-2013, 08:27
MAIN CARD (FOX Sports 1, 8 p.m. ET)

Mauricio Rua (205) vs. Chael Sonnen (205)
Travis Browne (236) vs. Alistair Overeem (255.5)
Yuri Alcantara (136) vs. Urijah Faber (135.5)
Matt Brown (171) vs. Mike Pyle (170)
Uriah Hall (184) vs. John Howard (185)
Michael Johnson (156) vs. Joe Lauzon (156)

PRELIMINARY CARD (FOX Sports 1, 6 p.m. ET)

Michael McDonald (135.5) vs. Brad Pickett (135.5)
Max Holloway (145) vs. Conor McGregor (146)
Mike Brown (145.5) vs. Steven Siler (145.5)
Diego Brandao (146) vs. Daniel Pineda (144.5)



PRELIMINARY CARD (Facebook, 4:30 p.m. ET)

Manny Gamburyan (145.5) vs. Cole Miller (146)
Cody Donovan (204) vs. Ovince St. Preux (205.5)
Ramsey Nijem (156) vs. James Vick (155)

Kemal
17-08-2013, 08:29
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=EX5VaAXVuJU

Kemal
17-08-2013, 08:29
http://www.youtube.com/watch?v=SE0NBCrD958&feature=player_detailpage

Kemal
17-08-2013, 08:30
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=bQTSiGDAvKA

Tony
17-08-2013, 10:52
Ben echt pumped voor Overeem... Travis Browne wordt een zware dobber denk ik.

hankmoody
17-08-2013, 12:36
Serieus?

ja, hij trekt browne in de clinch en het is game over.

jantje11
17-08-2013, 12:45
Overeem zal wel moeten. Anders kan die de kans op een titleshot al helemaal vergeten. Alistair zal het binnen de eerste 2 rondes af moeten maken omdat Browne een veel betere cardio heeft.
En mocht het toch de 3rde ronde worden dan hoop ik dat Overeem hem in de eerste 2 rondes al hard heeft toegetakeld.
Met Mike aan zijn zijde de afgelopen weken heb ik het gevoel dat het helemaal goed komt.

Jabdealer
17-08-2013, 13:44
Ja, maar ik denk dat Alistair zelf ook heel goed beseft dat het vannacht echt erop of eronder is... Als hij deze verliest en al niet meteen gecut wordt, dan moet hij zeker 3 of 4 keer vechten (en winnen) voor hij weer title contender is. Uitgaande van 2 gevechten per jaar en geen blessures is hij op dat moment 35/36. Een leeftijd waarvan hij zelf heeft gezegd dat dat de max. is waarop je op topniveau mee kan draaien.

Harrie Nak
17-08-2013, 15:32
Reem vs. Lesnar

http://thefightweek.com/wp-content/uploads/2012/04/Alistair_Overeem.jpg

Reem vs. Browne

http://cdn2.sbnation.com/entry_photo_images/8758707/039_Alistair_Overeem_gallery_post.jpg

mario the count
17-08-2013, 15:35
Reem vs. Lesnar

http://thefightweek.com/wp-content/uploads/2012/04/Alistair_Overeem.jpg

Reem vs. Browne

http://cdn2.sbnation.com/entry_photo_images/8758707/039_Alistair_Overeem_gallery_post.jpg

Wel even een verschilletje in vetpercentage en massa .