PDA

View Full Version : GoldenGloryTV verandert naam toernooi



Jamila
05-05-2013, 13:57
GoldenGloryTv verandert toernaai naam van: Searching for the next diamond naar:
Shine like the Diamond.

Persoonlijk vond ik het al niks Searching for the next Diamond.
Mijn inziens is er maar 1 Diamond en dat is en blijft Ramon.
Hij heeft immers deze naam gekregen van de thaise fans en in al die jaren heeft ook niemand deze naam gebruikt als nickname of iets dergelijks.
Anders als bij bokser de la hoya, GoldenBoy, Welke badr hari deze naam dubbel heeft geclaimed.

Wat leuk is dat er meerdere titels te winnen zijn.
Namelijk diamond fightheart of the night & fight style van the night
Het toernooi kan gewonnen worden op punten maar dat betekend nog niet dat die persoon ook de fightheart award of the fightstyle award wint.
Door deze verschillende onderdelen in dit toernooi laat ook zien dat Ramon uniek in zijn soort was.


There is only one diamond

Liefs Jamila

Peter0711
05-05-2013, 15:21
Bedankt voor de uitleg,maaruh "fight style van the night"? Weet je dat zeker?

Kemal
05-05-2013, 19:03
Respect daarvoor en begrijpelijk.

Justinian
05-05-2013, 19:11
Bedankt voor de uitleg,maaruh "fight style van the night"? Weet je dat zeker?
Bedoeld wordt Diamond Fight Style of the Night ;)

Maar een begrijpelijke en respectvolle uitleg verder!

lopez86
05-05-2013, 19:15
En dan zeker dat liedje van Rihanna in 1 of andere promo naar het toernooi.

appelsap
05-05-2013, 19:40
Bedoeld wordt Diamond Fight Style of the Night ;)

Maar een begrijpelijke en respectvolle uitleg verder!

Alleen jammer van de sneer naar Badr. Nergens voor nodig en ook onzinnig omdat veel mensen dezelfde nickname gebruiken.
Wel goede zet om dit aan te passen trouwens.

Justinian
05-05-2013, 21:22
Alleen jammer van de sneer naar Badr. Nergens voor nodig en ook onzinnig omdat veel mensen dezelfde nickname gebruiken.
Wel goede zet om dit aan te passen trouwens.
Had het niet eens opgemerkt eerlijk gezegd. Maar klopt wat je zegt er zijn heel veel mensen die dezelfde nickname gebruiken; ik kan zonder er echt over na te denken 4 hurricanes noemen, waarvan 3 Nederlanders ;)

ramoontjuh
05-05-2013, 23:34
Mooi intiatief!! Veel betere naam ook...zo zie je dat er 3 mensen samen het net halen bij Ramon...hij was one of a kind..hij was thaiboxen...hij was en is onze champ en dat zal hij altijd blijven...mooi dit ter ere van hem kan niet wachten op het gala ik ben er zeker bij! Dank je wel voor je info Jamila!!

S-ven
06-05-2013, 11:04
Thnx Jamila voor de info.

Wel begrijpelijk ook de naamsverandering , aangezien er inderdaad maar UNO " THE DIAMOND " is. Ik volg alles ook al op twitter van goldenglorytv over de " Talent of the month " en ben zeer benieuwd naar het desbetreffende gala :))! Had vernomen dat er ook bij bepaalde wedstrijden ook de ellebogen gebruikt mogen worden ?.. Klopt dat ?. Deed Ramon ook ....

Willm
06-05-2013, 14:09
Alleen jammer van de sneer naar Badr. Nergens voor nodig en ook onzinnig omdat veel mensen dezelfde nickname gebruiken.
Wel goede zet om dit aan te passen trouwens.
+1 dat is zo onnodig.

varitas et aequitas
06-05-2013, 14:18
Respect daarvoor!

Waar wordt het toernooi eigenlijk gehouden , is de locatie reeds bekend ? Wil er sowieso heen !

RedDawn
06-05-2013, 14:37
Jamila kan het weer niet na laten om Badr Hari na te trappen. Zelfs niet in een bericht over de nalatenschap van wijlen Ramon Dekkers.

Een woord: TRIEST!

mario the count
06-05-2013, 15:17
Jamila kan het weer niet na laten om Badr Hari na te trappen. Zelfs niet in een bericht over de nalatenschap van wijlen Ramon Dekkers.

Een woord: TRIEST!

+1, en heeft badr die naam geclaimed of hebben fans hem die naam opgespeld.

univers1l
06-05-2013, 16:23
+1, en heeft badr die naam geclaimed of hebben fans hem die naam opgespeld.

x2

Boran
06-05-2013, 17:42
Moet je eens nagaan hoeveel boksers Sugar als bijnaam hebben. Sowieso alle Ray's.

S-ven
06-05-2013, 18:15
Respect daarvoor!

Waar wordt het toernooi eigenlijk gehouden , is de locatie reeds bekend ? Wil er sowieso heen !

Zal wel Nederland of Duitsland worden ( gezien de herkomst van de talenten van de maand ;) hoop Nederland uiteraard . Ben er in ieder geval bij .. That's for Sure !

GG Wouter
07-05-2013, 14:39
Ik vind de naamsverandering top. Het is kort en bondig. Wel moet men blijven zoeken naar nieuw talent, en dit talent een kans geven zich te ontwikkelen... Dat is het doel wat hij voor ogen had...

de Zweed
08-05-2013, 01:40
Thnx Jamila voor de info.

Wel begrijpelijk ook de naamsverandering , aangezien er inderdaad maar UNO " THE DIAMOND " is. Ik volg alles ook al op twitter van goldenglorytv over de " Talent of the month " en ben zeer benieuwd naar het desbetreffende gala :))! Had vernomen dat er ook bij bepaalde wedstrijden ook de ellebogen gebruikt mogen worden ?.. Klopt dat ?. Deed Ramon ook ....

Kickboxing oude stijl??? oeh daar wil ik meer van weten!

de Zweed
08-05-2013, 08:42
Vreemd.. ik had gister nog een post geplaatst maar die schijnt niet door gekomen te zijn ?!

Vind het een goede zet die naamsverandering. Ik snap de oude naam, Ramon wilde een waardige opvolger die misschien ooit net zo'n legende zou kunnen worden als hij.
Het vinden van wat rauwe diamanten die hij door zijn coaching en begeleiding kon slijpen en oppoetsen tot ware vechtsportjuwelen.
Helaas heeft het lot anders beslist.. er is en blijft maar een Diamond forever!

Het zal voor degenen een eer zijn ooit te mogen shinen like the diamond..

Hammerkick
09-05-2013, 10:31
Had het niet eens opgemerkt eerlijk gezegd. Maar klopt wat je zegt er zijn heel veel mensen die dezelfde nickname gebruiken; ik kan zonder er echt over na te denken 4 hurricanes noemen, waarvan 3 Nederlanders ;)

In 1985 deed Peter Smit mee met de open karatekampioenschappen van Hawaii, hij versloeg op één dag zes tegenstanders, hij walste over ze heen. Toen hij terug kwam in het trainingskamp in Thailand was Fred Royers daar, hij hoorde hoe Peter kampioen geworden was en gaf hem toen de bijnaam "Hurricane". Peter Smit heeft deze naam in 2002 aan Albert Kraus gegeven. En die draagt hij met ere.

http://www.youtube.com/watch?v=xHmOBk7j17M

ramoontjuh
09-05-2013, 11:26
Dat vind ik nou een mooi verhaal als je hoort dat een nickname van een vechter naar een vechter gaat allebei zowel peter smit en albert kraus horen ook thuis in hetzelfde rijtje als Ramon. Zo vond ik het zo mooi wat Albert kraus zei op televisie over zijn zoontje hij zei ik hoop dat mijn jongen (zoon) ooit zo goed zou mogen worden als Ramon. Albert verdiend de naam The Hurricane. Anders als bijv Gilbert Yvel die begon als the hurricane en eindigde zoals dick vrij ooit zei als een lauw zomerbriesje...Albert respect en nog een keer bedankt.