PDA

View Full Version : Silva vs. Jones - Trailer



Kemal
06-05-2013, 16:44
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LDxMdxAqgaA

kruikenstad goes bjj
06-05-2013, 18:04
moeilijk te voorspellen,wel de partij van het jaar wat mij betreft

mario the count
06-05-2013, 18:22
Heb ik iets gemist en komt die partij er aan, of is dit gewoon alvast in de hoop dat de partij komt.

ijsbier
06-05-2013, 19:00
Ik vrees dat Silva niet verder dan de 2e ronde komt

Hoek
06-05-2013, 19:19
Fantastisch als het echt gaat gebeuren!

mario the count
06-05-2013, 19:41
Als het op 205 gaat plaatsvinden ( als het al plaats gaat vinden) is anderson silva in het nadeel en kan me niet voorstellen dat jones lichter gaat vechten. Ik hoop dat dit gevecht er nooit van komt en dat jon jones naar heavyweight gaat, daar ligt veel meer uitdaging voor hem. Op 205 winnen van anderson silva is anders dan winnen van silva als champ zijnde. Verder is silva gewend reach advantage te hebben wat tegen jones niet het geval is, is jones een betere worstelaar en heeft anderson meer moeite met goede worstelaars, en is jones ook nog eens een stuk sterker.

Pansier
06-05-2013, 22:58
Jones heeft een te groot fysiek voor Silva. Als hij op Silva zijn home gewicht moet gaan zitten dan is Jones zwaar verzwakt en zal het voordeel aan Silva zijn. Idem wanneer dit andersom is... Geen goede match in mijn ogen.

mario the count
06-05-2013, 23:34
Jones heeft een te groot fysiek voor Silva. Als hij op Silva zijn home gewicht moet gaan zitten dan is Jones zwaar verzwakt en zal het voordeel aan Silva zijn. Idem wanneer dit andersom is... Geen goede match in mijn ogen.
Dit dus. Zie liever jones opschuiven naar heavyweight en dan pas silva door naar light heavyweight.