PDA

View Full Version : White Belts Only BJJ - 19 mei (laatste week v. registratie)



HBN
07-05-2013, 01:08
http://www.bjjholland.com/HBJJN/holland-brazilian-jiu-jitsu-network/wp-content/uploads/WBO2013-POSTER2-650x1024.jpg

HBN
07-05-2013, 01:10
Laatste week om je op te geven via:

http://www.bjjholland.com/HBJJN/holland-brazilian-jiu-jitsu-network/?page_id=12

Hier kun je ook de deelnemerslijst per klasse zien, wordt weer druk !

HBN
14-05-2013, 18:09
Rooster WBO 2013
Weging + check-up is 30 min voor aanvang van je klasse!

10:45 Mat 1 -64kg Mat 2+3 -70kg

12:00 Mat 1 Women

12:15 Mat 2+3 -76 kg

13:30 Mat 1 +94.3 kg

14:45 Mat 2+3 -82.3 kg

15:00 Mat 1 -94.3 kg

16:30 Mat 2+3 -88.3 kg

Definitieve poule indeling staat uiterlijk donderdag op bjjholland.com

HBN
16-05-2013, 13:46
Poule indeling:

http://www.bjjholland.com/HBJJN/holland-brazilian-jiu-jitsu-network/?page_id=3807

HBN
20-05-2013, 00:31
Results White Belts Only 2013

-64 kg
1. Mitchell Cadeau (Team Agua)
2. Badr Bounou (Team Agua)
3. Samuel Tirtha (Fusion Fights/UCT Groningen)

-70 kg
1. Bas Nijenhuis (Physical)
2. Liquain Dennen (Team Spidergym)
3. Marcos Costa (Marcos Flexa Academy)

-76 kg
1. Daan Marijnissen (Jiu Jitsu Factory)
2. Mike Laterveer (JJF/Renzo Gracie Holland)
3. Michael Pokrass (Clube do Leao)

-82.3 kg
1. Orlando Prins (Gracie Barra Groningen)
2. Lodewijk Bergkotte (Jiu Jitsu Factory)
3. Nick van der Linde (Gracie Barra NL)

-88.3 kg
1. Spyros Tsamourliev (Team Agua/Team de Jager)
2. Dennis Houtman (Gracie Amsterdam/Vos Gym)
3. Nairon Ignacio (Brasa)

-94.3 kg
1. Frederic Vosgrone (Clube do Leao)
2. Peter Meul (Challenge)
3. Roy Jansen (Renzo Gracie Holland)

+94.3
1. Robert Wijtsma (Team Agua)
2. Henk van Zadelhoff (Olympiawaard)
3. Florian Oesterling (Marcos Flexa JJ Academy)

Women
1. Veronique Theunis (Brasa)
2. Kelly Kilarciyan (Team Agua)
3. Tine Scheldeman (Team Challenge)

Best Team
Team Agua

Rverm
20-05-2013, 00:57
-64 kg
1. Mitchell Cadeau (Team Agua)

Deze jongen won in Amsterdam een paar maanden terug ook al bij de "beginners". Ik dacht dat je dan automatisch door moest naar de gevorderden. Ook toen is er discussie geweest, tijdens en na het toernooi omdat deze jongen al heel wat mma-partijen gedraaid heeft en ervaring heeft. Hij won toen 3 partijen binnen 20 seconden geloof ik. Snap zijn reden van meedoen met zo'n toernooi dan ook niet. Ook qua organisatie lijkt het mij dat het voor echte nieuwe jongens geen leuke kennismaking met de sport is. Hij vecht overigens in Den Haag binnenkort wederom weer een MMA-Amateur partij. Vroeg me dus in die desbetrekkende topic ook af wanneer je naar pro MOET. Heb niks tegen deze jongen, ken hem niet en hij lijkt me een aardige kerel die de sport enorm leuk vind. Maar vraag me wel af wat het nut is voor zo'n jongen, de organisatie en echt beginnende tegenstanders om mee te doen met zulke toernooien/wedstrijden.

basblue
20-05-2013, 10:33
Renzo Gracie Holland heeft ook weer de nodige prijzen in de wacht gesleept. Mooie prestatie! Gefeliciteerd!

Roque
23-05-2013, 13:38
-64 kg
1. Mitchell Cadeau (Team Agua)

Deze jongen won in Amsterdam een paar maanden terug ook al bij de "beginners". Ik dacht dat je dan automatisch door moest naar de gevorderden. Ook toen is er discussie geweest, tijdens en na het toernooi omdat deze jongen al heel wat mma-partijen gedraaid heeft en ervaring heeft. Hij won toen 3 partijen binnen 20 seconden geloof ik. Snap zijn reden van meedoen met zo'n toernooi dan ook niet. Ook qua organisatie lijkt het mij dat het voor echte nieuwe jongens geen leuke kennismaking met de sport is. Hij vecht overigens in Den Haag binnenkort wederom weer een MMA-Amateur partij. Vroeg me dus in die desbetrekkende topic ook af wanneer je naar pro MOET. Heb niks tegen deze jongen, ken hem niet en hij lijkt me een aardige kerel die de sport enorm leuk vind. Maar vraag me wel af wat het nut is voor zo'n jongen, de organisatie en echt beginnende tegenstanders om mee te doen met zulke toernooien/wedstrijden.

Eens! Staan er wel meer in die al wat meer ervaring hebben, zelfs iemand die al eind jaren negentig in de prijzen viel met worstelen.. maar ach eindeloze discussie natuurlijk, zolang clubs hierin zelf niet de verantwoording nemen.
Het verziekt alleen het plezier van diegene die een keertje een toernooitje willen draaien..